Ik heb ook motorsneakers (Alpinestars) en een kevlar broek van Revit, maar van mij hoeft het niet. Zoals al eerder is aangegeven leuk om naar de wasstraat te gaan of als ik ergens heel kort moet zijn, maar zelfs die slim fit broeken zijn niet echt heel erg slim fit en zien er dus nogal ruim uit voor iemand die niet al te zwaar is.DinX schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:26:
Krijg je daarna nog het feit dat je er een jack bij wil wat erbij past (casuel jeans vestje), natuurlijk nog van die motorsneakers,... humpf
Maar het ergste is dat de broeken vaak veel warmer zijn. Ik heb die broek in eerste instantie gekocht om mee naar de uni te gaan, maar je zweet je rot in de zomer. Dus ik trek gewoon textiel aan en kleed me om en als ik in het weekend/avond ga rijden geef ik toch altijd de voorkeur aan mijn leren combi pak. (echt er zit veel te veel geld in die kleren...)
Dus voor mij is het niks, maar mensen vinden het tegenwoordig belangrijker hoe ze eruitzien op de motor dan het motorrijden zelf. Was laatst bij termaat in Nijmegen waar ik eigenlijk al mijn kleren haal en stond daar een beetje te kletsen, maar het grootste deel van die mensen daar heeft net hun rijbewijs gehaald en komt zo'n kevlar broek+jas+schoenen halen met hun vriendin en staan je dan vreemd aan te kijken als jij daar loopt in je leren combi met de opmerkingen "tsjah dat trek ik toch niet aan' of 'dat zit toch echt voor geen meter'.