*Laat zich ook nog maar eens hier zien*
Heren, ik weet dat de meesten hier geen fan zijn van BMW maar ik zit er zwaar aan te denken om mijn oldtimer goldwing (nu omgebouwd naar naked rat bike) eruit te gaan doen en te vervangen voor een 1200RT.
Ik merk dat ik de tijd en zin niet meer heb om na elke rit te moeten sleutelen om het ding rijdend te houden

(Ja dat is ook de charme van een old-timer en een compleet verbouwde motor rijden, dat klopt).
Ik heb er 1 op het oog van een particulier uit 2009. Zijn er zo zaken die jullie weten waar ik naar moet kijken voordat ik proefrit ga maken?
Waarom ik naar een 'oude mannen motor ga kijken?'
Heel simpel: Door jicht zijn mijn gewrichten niet meer helemaal jé-van-het. Langere tijd in een kromme houding zitten is dus niet iets wat erg prettig is voor mijn 1.98cm lange lijf. Daarnaast vind ik het fijn om kardan te rijden en ook nog iets mee te kunnen nemen als ik een keer wat langer weg zou willen. Ook speelt mee dat vriendin geen rijbewijs wil halen maar wel zo af en toe graag mee gaat een dagje toeren achterop. Comfort en gemak zijn wel zaken waar ik blij van wordt dus dan is een BMW volgens mij niet de minst logische keuze.
Ik wil er weer een paar jaar mee verder kunnen want ik ben niet iemand die ieder jaar een nieuwe motor kan halen.
Optisch en qua geluid is Harley (of andere merken chopper-style) iets waar ik graag op gezien (!) wil worden maar dat is nou niet meteen de meest comfortable motor noch de minst sleutel motor. Dus als iemand nog een andere suggestie heeft waar ik eens naar kan kijken dan mag dat ook.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA