Ik kom van de G4S vandaan. beter dan de G4, geloof ik, ik weet daar de specs niet precies van. Onderstaand geef ik de specs van de G4S mee, kan je zelf even kijken hoe dat bij de G4 is.jernij schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:43:
Zou dit toestel een waardige vervanger zijn voor mijn jiayu G4, 2013 1e model?
Ik vind de Redmi 2 Pro een stuk fijner.
Nu is het qua geheugen en interne opslag identiek (2Gb RAM, 16Gb intern geheugen), maar op alle andere fronten is het beter.
De behuizing voelt beter, minder goedkoop, ligt lekkerder in de hand (is iets dunner en afgerond).
Het scherm is iets beter, maar ik vond dat bij de G4S al niet slecht moet ik zeggen.
De camera is van een compleet andere orde, onnoemelijk veel beter, ik vond het bij de G4S altijd een beetje korrelig.
De accuduur is ietsje minder, maar de accu is ook kleiner (2200mAh vs de 3000mAh van de G4S), maar dat zegt meer over de G4S, welke ik soms een week zonder opladen gebruikte (
Qua 'vlotheid' vind ik de Redmi 2 beduidend beter dan de G4S, gaat lekker van app naar app, scrollen in de browser gaat lekker etc. Ook hier vond ik het niet heel slecht bij de G4S hoor (die had ook 8 cores op 1.7Ghz, waar de Redmi 2 4 cores op 1.2Ghz heeft), maar het loopt soepeler op de Redmi 2, waarschijnlijk omdat de ROM goed gefinetuned is. En de ene processor is de andere niet, natuurlijk.
Euhm.. verder nog vragen?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu