Ter info: Zojuist CM14.1 nightly geinstalleerd. Die van vandaag (20161224) kwam in een bootloop terecht (herstart moment elke keer bij het eerste of tweede scherm van CM configuratie wizard). Na meerdere keren proberen met en zonder gapps (om dit uit te sluiten) uiteindelijk de vorige nightly gepakt (20161222). Deze startte wel goed door en draait tot nu toe (maar pas een uur) vlekkeloos. Lijkt erg snel, maar dat is altijd met een nieuwe ROM natuurlijk, dus nog weinig over te zeggen.
Update:
Wifi lijkt goed te werken
Camera werkt ook goed: wel crashte hij de eerste keer telkens wanneer vanuit de camera app de gemaakte foto bekeken werd (dus als hij de gallerij opriep). Na een herstart is dit niet meer het geval
3G werkt
Update: na twee weken is mijn ervaring als volgt:
De gallery crashed nog met enige regelmaat met name wanneer deze vanuit de camera geselecteerd wordt. Mogelijk is dit in build 20161225 opgelost, maar dit heb ik (nog) niet geprobeerd.
De batterij loopt hard leeg: ik haal nu (zelfs met licht gebruik) regelmatig het einde van de dag niet
Wat mij betreft dus geen aanrader. Daarbij is me even onduidelijk hoe het nu zit met evt nieuwe nightlies van CyanogenMod, dus ik weet niet of er zicht op is dat bovenstaande issues opgelost gaan worden.
[Voor 47% gewijzigd door electropruts op 07-01-2017 14:06]
Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...