Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:59
Sinds vandaag draai ik CM14 (android 7.1). Per ongeluk een upgrade vanaf CM13 gedaan. Na installatie van de juiste GAPPS werkt 't stabiel.

Mijn camera werkt inmiddels nooit meer. Inmiddels bekend hardware probleem. Ook na openen niets kunnen vinden. Misschien dat een nieuwe camera 't probleem op kan lossen? Ze zijn minder dan €10, dus 't proberen waard. Maar weinig zinvol als 't probleem in 't moederbord zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 20:33
Ter info: Zojuist CM14.1 nightly geinstalleerd. Die van vandaag (20161224) kwam in een bootloop terecht (herstart moment elke keer bij het eerste of tweede scherm van CM configuratie wizard). Na meerdere keren proberen met en zonder gapps (om dit uit te sluiten) uiteindelijk de vorige nightly gepakt (20161222). Deze startte wel goed door en draait tot nu toe (maar pas een uur) vlekkeloos. Lijkt erg snel, maar dat is altijd met een nieuwe ROM natuurlijk, dus nog weinig over te zeggen.

Update:
Wifi lijkt goed te werken
Camera werkt ook goed: wel crashte hij de eerste keer telkens wanneer vanuit de camera app de gemaakte foto bekeken werd (dus als hij de gallerij opriep). Na een herstart is dit niet meer het geval
3G werkt

Update: na twee weken is mijn ervaring als volgt:
De gallery crashed nog met enige regelmaat met name wanneer deze vanuit de camera geselecteerd wordt. Mogelijk is dit in build 20161225 opgelost, maar dit heb ik (nog) niet geprobeerd.
De batterij loopt hard leeg: ik haal nu (zelfs met licht gebruik) regelmatig het einde van de dag niet

Wat mij betreft dus geen aanrader. Daarbij is me even onduidelijk hoe het nu zit met evt nieuwe nightlies van CyanogenMod, dus ik weet niet of er zicht op is dat bovenstaande issues opgelost gaan worden.

[ Voor 47% gewijzigd door electropruts op 07-01-2017 14:06 ]

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 17:04
Iemand Lineage OS al geprobeerd? Het is mij niet geheel duidelijk of deze beschikbaar is voor de Redmi 2 Pro, op sommige fora noemen mensen wel dat ze het hebben draaien, maar op de website van Lineage OS kan ik er niets van vinden. Download links werken niet die je her en der vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:57
floriz87 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:21:
Iemand Lineage OS al geprobeerd? Het is mij niet geheel duidelijk of deze beschikbaar is voor de Redmi 2 Pro, op sommige fora noemen mensen wel dat ze het hebben draaien, maar op de website van Lineage OS kan ik er niets van vinden. Download links werken niet die je her en der vindt.
Ik heb Lineage OS draaien. Je moet bij https://download.lineageos.org/ Wingtech 88047 kiezen (tenminste die heb ik draaien)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 17:04
BB-One schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:58:
[...]

Ik heb Lineage OS draaien. Je moet bij https://download.lineageos.org/ Wingtech 88047 kiezen (tenminste die heb ik draaien)
Misschien heeft iemand er nog wat aan: ik heb nu ook LOS draaien. Ikzelf heb de 2014813 versie van de redmi2, die komt dus overeen met 86047. Je kunt gewoon de 88047 flashen, zolang je daarna maar weer de correcte firmware flasht voor de 86047. Meer info hier: https://forum.xda-develop...m-lineageos-14-1-t3529286 - met name post 1 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:03
Looong shot, heeft iemand behoefte aan een hele lijst aan hoesjes voor deze telefoon? Gratis af te halen of versturen tegen kosten.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken