Ik heb een sinds een herinstallatie van mijn Mini een probleem
De setup:
Mac Mini 2011 model, met i5, 16GB en een 256GB SSD, aangesloten op 1Gbit router en de laatste versie van Plex Media Server en er draait Plexconnect op de nieuwste versie.
Apple TV 3, voor toegang Plex, werkt prima. Zit Wireless.
Synology NAS, de inhoud van de bibliotheek, aangesloten op 1Gbit Router.
Nu hier is mijn probleem.
Het maakt niet uit wat ik doe of verander in de instellingen van PMS, Hij draait geen media af als ik een subtitle er aan koppel. Hij blijft dan connecten en komt dan met een time-out dat de media is momenteel niet beschikbaar probeer het later opnieuw. Als ik de ondertiteling uit schakel werkt het feilloos.
In Plex media server zie ik de client connecten maar er gebeurt niets, er wordt geen transcoder gestart.
Ik heb alles betreffende directstreaming uitgezet dus hij zou moeten transcoden maar hij doet het gewoon niet. Ik meen me te herinneren dat de vorige versie een vinkje had dat ALTIJD zou zeggen transcoderen, maar ik kan het niet meer vinden.
Het rare is, via de plex app op de iPhone en iPad werkt het goed, met ondertiteling.
Iemand hier nog ideeën hier?
*updatem*
Gevonden......schijnbaar kan je transcoden forceren door in de instellingen van Plexconnect op de Apple TV te zoeken........
Dus, opgelost.
[
Voor 6% gewijzigd door
SpoekGTi op 01-04-2015 08:48
]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.