OK, dan wordt het een ander verhaal inderdaad.

Lees nu dat de plugin inderdaad afhankelijk is van Python. (Uses python standard library. Python is the only requirement to run this application).
Je draait Plex al als jail in FreeBSD. Je moet een jail zien als een geisoleerde omgeving en volgens mij wordt python gebundeld geleverd met Plex. Echter lijkt deze plugin afhankelijk te zijn van de standaard python library. Je moet dus in je Plex jail omgeving python zien te installeren.
Je kunt erg veel in de FreeNAS gui, maar ik ben inderdaad bang dat je python eerst handmatig binnen je Plex jail moet installeren wil je deze plugin werkend zien te krijgen.
Ik heb niet zo een hele grote musiclibrary, maar ik was best tevreden over het resultaat. Hij herkende muziek/albums waarvoor ik niet eens dacht dat hij ze zou herkennen. Soms een paar incorrecte matches die ik handmatig moest fixxen, maar dat was niet zo heel veel werk.
Mopperen mag trouwens altijd haha. Je zou eerst een klein gedeelte van je muziek eens moeten stoppen in die (premium) music library en vervolgens scannen. (Je moet de premium library helaas opnieuw aanmaken, je kunt een huidige bestaande music library niet upgraden). Dan heb je een idee hoe je premium library er in ieder geval uit ziet en en hoe greacenote omgaat met je door musicbrainz getagde files.
[
Voor 3% gewijzigd door
FREAKJAM op 16-05-2015 16:47
]