Donderdag deden ze Q-runs..
Ze reden blijkbaar met maar 20kg brandstof, waar de rest 50+ aan boord had.
Ze reden blijkbaar met maar 20kg brandstof, waar de rest 50+ aan boord had.
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
-
Do viel in het water (letterlijk), dat meoten ze vandaag opvangen. Ze zijn nog bezig met hun programma.nadroJ schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:32:
Ja, weet ik, maar donderdag ook.
Sport1 gewoon?Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:33:
Op welke zender kijken jullie? Ik heb niets op Nederland, Engeland of Duitsland.
Volgens mij hadden ze het er bij sky ook over dat ie mss lekke band hand voor de bocht (kwam volgens mij van de radio van Kimi maar dat weet ik niet zeker)Erapaz schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:33:
Zag er vreemd uit van Kimi, hij had al overstuur voordat hij op het gas ging. Wel leuk interview met Valsecci op Sky vanochtend.
Formule 1 Live CommentaarPolbeer91 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:34:
[...]
Volgens mij hadden ze het er bij sky ook over dat ie mss lekke band hand voor de bocht (kwam volgens mij van de radio van Kimi maar dat weet ik niet zeker)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ah, ja, maar die is scrambled, in tegenstelling tot de vorige keer. Dat schiet niet op.Ryur schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:33:
Sport1 gewoon?
Ik heb gewoon abbo; vind het geld wel waard.Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:35:
[...]
Ah, ja, maar die is scrambled, in tegenstelling tot de vorige keer. Dat schiet niet op.
Verwijderd
Mij gaat het niet eens zozeer om het geld, meer om hoe dat hele gebeuren gegaan is en gaat. Ik laat me liever niet op die manier voor iemands karretje spannen.Ryur schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:35:
Ik heb gewoon abbo; vind het geld wel waard.
looks like it
[ Voor 72% gewijzigd door nadroJ op 23-05-2015 11:38 ]
Sowieso schrijf je zo!
Lijkt erop idd, gaan op supersofts, oh en nu lekkere tijden ook idd 5 en 7 moementeel
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/Ryur schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:39:
Max heeft een Maldo-tje
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Minimale schuiver, achterkant kwam voorbij. Niet erg boeiend, zo te zien wat schade aan de achtervleugel.Polbeer91 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:40:
Net de herhaling gemist, wat gebeurde er?
Geen idee hij is een beetje schor.MikeyMan schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:40:
Wie zit er bij sky in de commentaarbox (f1 driver)?
Ik bedoel, achtervleugel hangt aan 1 'vasthouder'. Hij zit half vast, net zoals Maldo in Spanje (race)spartacusNLD schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:40:
[...]
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/
is toch weer ff geleden hoor
Accent technisch zou je wel eens gelijk kunnen hebben.Erwin schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:41:
Ik meen Paul di Resta's naam gehoord te hebben aan het begin van de uitzending.
En door voor de koelkast! ThanksErwin schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:41:
Ik meen Paul di Resta's naam gehoord te hebben aan het begin van de uitzending.
Verwijderd
Het is maar wat je leuk vindt. Inhalen is hier bijzonder lastig, de moeilijkheid ligt vooral in de auto uit de muur houden. Echt racen zit er niet in, het is vooral de sfeer en de geschiedenis die het enigszins boeiend maken.spartacusNLD schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:43:
toch wel wat boeiender dit circuit dan de rest dit jaar
[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 23-05-2015 11:51 ]
Ik dacht dat ze nu voor elke race hetzelfde team voor de regie hebben, juist om te voorkomen dat we in Duitsland enkel Vettel alleen vooraan zagen rijden enzo.. Natuurlijk kunnen die ook nog altijd een off-day hebben, of tijdens de practise sessions de stage-studenten aan de knoppen latenalbino71 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:50:
Ik wordt gek van de regie van Monaco zeg....
Gaan ze de lap voor de snelle lap van Alonso tonen en wanneer hij de snelle lap gaat maken krijg je een slomo.
Hak op de tak deze prutser(s)....
[ Voor 16% gewijzigd door Harrie op 23-05-2015 11:55 ]
Geld?KenVerburg schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:55:
Monaco heeft een uitzonderingspositie qua tv regie om voor mij onverklaarbare reden. Rest doet FOM wel.
Verwijderd
Machtsspelletjes. Iedereen die geen enorme zak geld meebrengt en/of tot een koninklijke familie behoort kan zoiets vergeten.KenVerburg schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:55:
Monaco heeft een uitzonderingspositie qua tv regie om voor mij onverklaarbare reden.
Ja, het is Paul ja. Maar qua stem zou je dat vandaag inderdaad niet zeggen.Erapaz schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:42:
[...]
Accent technisch zou je wel eens gelijk kunnen hebben.
[ Voor 41% gewijzigd door Erapaz op 23-05-2015 11:57 ]
Tering zeg, zeker nice, wat extra spanning voorinErapaz schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:57:
Vettel snel rondje!
Williams is volgend mij inderdaad ivm minder drag sneller op de snelle circuits. Tevens hebben ze volgens mij een iets langere wheelbase? Meen ik.Polbeer91 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:00:
Is er trouwens iets met de Willams'? Of zijn die gewoon beter op snelle circuits? Of mss geen qualifying runs gedaan?
De Wiliamsen moeten het vooral van de topsnelheid en tractie hebben, mechanische grip is toch wat minder, dat kan je op het circuit op Monaco altijd mooi zien bij de verschillende teams.Polbeer91 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:00:
Is er trouwens iets met de Willams'? Of zijn die gewoon beter op snelle circuits? Of mss geen qualifying runs gedaan?
Whole lot of stars ***
RTL Duitsland heeft de kwalificatie en race. Voor de kwalificatie straks laten ze de ochtend sessie zien.Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:33:
Op welke zender kijken jullie? Ik heb niets op Nederland, Engeland of Duitsland.
Ze zijn beide behoorlijk gelijkwaardig (dus toptalenten) Wen er dus maar aan dat er flink stuivertje gewisseld wordt. Het mag wat mij betreft de pret niet drukkenCatorce schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:17:
Max staat wel vrijwel elke training/kwalificatie/race achter Sainz zo te zien, jammer. Sainz is ook wel een topper, maar liefst zie ik Max natuurlijk hem het snot voor de ogen rijden
Net als bij voetbal moet je bij F1 niet aan 'scoreboard journalistiek' doen. Er zit altijd een verhaal achter.Catorce schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:17:
Max staat wel vrijwel elke training/kwalificatie/race achter Sainz zo te zien, jammer. Sainz is ook wel een topper, maar liefst zie ik Max natuurlijk hem het snot voor de ogen rijden
Verwijderd
Zowel in de race als de kwalificatie staat het nu 3-2 voor Sainz. Dus jou post lijkt me overdreven.Catorce schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:17:
Er is geen voordeel, hij weet nu niet wat er werkelijk uit de band te halen is, dus het is eerder een dik nadeel. De supersofts zijn ook niet gebruikt in FP2 dus die hebben ze meer dan genoeg liggen nu.Barfman schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:40:
Voordeel voor Max is dat hij nu wel wat meer rondjes op de supersoft kan, hij heeft stuk minder rondjes gereden op supersoft.
Testing, one, two ...
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Verwijderd
Die had een remfoutje dus kan wel sneller.Racing_Reporter schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:05:
Wel 4 seconden voor z'n teamgenoot. Hou dat vast Max
Duh, maar het idee is zo leukVerwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:06:
[...]
Die had een remfoutje dus kan wel sneller.
[ Voor 46% gewijzigd door Racing_Reporter op 23-05-2015 14:10 ]
Stevens zit op het moment een paar honderdsten aan de goede kant van de lijn. Maar in principe rijdt hij Merhi al het hele seizoen aan snot, dus ik heb het idee dat dat wel goed gaat komen.Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:11:
Nou die 107% kan nog wel eens iemand de race kosten.
"When you grow up your heart dies"
"When you grow up your heart dies"
Inderdaad, dikke jammer, maar zolang het zijn kwalificatie niet kost dat hij door kan, zal de schade meevallen. Coulthard moest eens in 2007 alsnog naar de kant omdat hij Kovalainen vierkant in de weg reed, waardoor die de boot miste.Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:14:
Alonso werd daar even lekker geblocked zeg. Dat moet toch wel een penalty worden.
Het spant er toch om.Racing_Reporter schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:15:
[...]
Inderdaad, dikke jammer, maar zolang het zijn kwalificatie niet kost dat hij door kan, zal de schade meevallen. Coulthard moest eens in 2007 alsnog naar de kant omdat hij Kovalainen vierkant in de weg reed, waardoor die de boot miste.
Olav zei: "FIA ziet het als niet willen wegen".Racing_Reporter schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:16:
Holy crap. Dat was inderdaad goed. Sainz eruit vanwege de weegbrug?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ah kijk, goede info *kijkt Sky*.Ryur schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:17:
[...]
Olav zei: "FIA ziet het als niet willen wegen".
Betekend eig dat de Q-tijd geschrapt wordt wss.
Sainz mag je er wel tussenuit laten denk ik, die zal wel achteraan moeten startensanderb schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:19:
Dit moet Red Bull toch goed doen zo'n lijstje te zien
3,4,5,6 : STR, RB, RB, STR....met Max vooraan
ik denk het niet, ik zou uit m'n plaat gaan als die TR rijder voor je hoofdteam staat. Al is dit nog Q1 en telt het resultaat pas na Q3. Max lijkt zich wel thuis te voelen in Monaco lijkt het.sanderb schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:19:
Dit moet Red Bull toch goed doen zo'n lijstje te zien
3,4,5,6 : STR, RB, RB, STR....met Max vooraan
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Beide Mercs stonden op de hardere compound.Erapaz schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:21:
Beide Mercedesen op de softs?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq