[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.409 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 00:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hardware-lover schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:57:

"Da's lekker hè Bernie, wil je dit graag ieder race-weekend zo...?"
[afbeelding]
:+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tr4il schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:52:
[...]

Camping, word nog lachen met m'n pa
beste keuze imho; camping is zooo veel gezelliger dan lullige bar in hotelletje

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
Tr4il schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:05:
Zijn er meer mensen die naar Spa gaan dit jaar?
Ik denk dat ik er met mijn zoon van 12 heen ga! Is jaren geleden dat ik voor het laatst een F1 race gezien heb daar. Mijn ouders hebben een huisje op 5 min rijden van het circuit dus dat is wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:54
Bigfoot schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat ik er met mijn zoon van 12 heen ga! Is jaren geleden dat ik voor het laatst een F1 race gezien heb daar. Mijn ouders hebben een huisje op 5 min rijden van het circuit dus dat is wel makkelijk.
Dat is inderdaad heel erg makkelijk, ik weet dat ik het in ieder geval ontzettend tof gevonden zou hebben als twaalf jarige knul ;-)

Tadaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16

Wom

himlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:49:
[...]

beste keuze imho; camping is zooo veel gezelliger dan lullige bar in hotelletje
Heb ooit een kwalificatie gemist omdat het te gezellig was bij de dronken Finnen die luidkeels liederen over Mika Hakkinen zongen voor hun kamper. :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wom schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:37:
[...]

Heb ooit een kwalificatie gemist omdat het te gezellig was bij de dronken Finnen die luidkeels liederen over Mika Hakkinen zongen voor hun kamper. :+
Kwamen vorig jaar 20min na start (super brak) aan op circuit :+ camping rules 8)7

wil silverstone volgend jaar bezoeken

Budapest, party stad nummer 1 voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 14:37
Bigfoot schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat ik er met mijn zoon van 12 heen ga! Is jaren geleden dat ik voor het laatst een F1 race gezien heb daar. Mijn ouders hebben een huisje op 5 min uur rijden van het circuit dus dat is wel makkelijk.
Je vergeet de verkeersdrukte die een raceweekend met zich mee brengt :+

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25
himlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:02:
[...]

Budapest, party stad nummer 1 voor mij
Ik ga dit jaar de race in Hongarije bezoeken, nog tips betreffende Budapest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
NitroX infinity schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:03:
[...]

Valt wel mee hoor, zijn boerenlandweggetjes. File is meer op de snelweg en vanuit Spa en Stavelot ook wel geloof ik.

Grootste drukte is ook op de terugweg omdat iedereen na de race gelijk weg wil. Terwijl de aankomst heel verspreid is over het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Baumans schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:28:
ga niet om 12u nog naar de moulanrouge :+ aardig kans dat je telaat gaat komen voor de race (beste stap avond ever :X)
gewoon de stad zelf in, vind je vanalles, afgelopen zomer eoa vervallen hotel (onbewoonbaar verklaard) omgetoverd tot party-center; iedere verdieping andere muziekstijl heel surreal was dat. Als het kan, plak er weekje szitget aan vast!!!
ook wel leuk zijn de traditionele badhuizen, te herkennen uit diverse films En heb er mogen schieten met AK, maar daarvoor moet je meer platteland op, en hongaars spreken want met engels kom je er niet (in zelf budapest wel) En eten is er meer dan prima - de commerciele restaurants hebben soms nld kaart.

voor de race zelf; er is maar 1 toerijlaan(?) dat kan wel beetje dringen zijn; hebben daar 2u in de file gestaan. parkeren is ruimte zat voor. bussen konden geloof ik wel door rijden - weet niet zeker beetje brak toen.

ps; palinka!!!!

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 08-04-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
himlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:39:
[...]

ga niet om 12u nog naar de moulanrouge :+ aardig kans dat je telaat gaat komen voor de race (beste stap avond ever :X)
gewoon de stad zelf in, vind je vanalles, afgelopen zomer eoa vervallen hotel (onbewoonbaar verklaard) omgetoverd tot party-center; iedere verdieping andere muziekstijl heel surreal was dat. Als het kan, plak er weekje szitget aan vast!!!
ook wel leuk zijn de traditionele badhuizen, te herkennen uit diverse films En heb er mogen schieten met AK, maar daarvoor moet je meer platteland op, en hongaars spreken want met engels kom je er niet (in zelf budapest wel) En eten is er meer dan prima - de commerciele restaurants hebben soms nld kaart.

voor de race zelf; er is maar 1 toerijlaan(?) dat kan wel beetje dringen zijn; hebben daar 2u in de file gestaan. parkeren is ruimte zat voor. bussen konden geloof ik wel door rijden - weet niet zeker beetje brak toen.

ps; palinka!!!!
Met je entree ticket kan je de pendelbus pakken. Dit is een ritje van ca 30 minuten.

Voor 8 euro (oid) p.p hadden wij destijds een weekendkaart waarmee we met het hele ov door de hele stad konden. Wij waren vanaf het hotel al met al een uurtje onderweg van hotel tot aankomst bij circuit... daarna nog een half uur lopen tot je ook de baan ziet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
NitroX infinity schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:03:
[...]

5 uur is misschien wat overdreven, dat was de totale reistijd terug naar huis. Echter de eerste 5 minuten was zeker een uur rijden. Het stond vorig jaar na afloop helemaal vast. Ook is er veel eenrichtingsverkeer, waardoor we vanaf de parkeerplaats bij Stavelot helemaal naar de E25 moesten i.p.v. naar de E42. Misschien is het handiger om bij Les Combes te parkeren?

Overigens was er op de heenweg helemaal geen file, het was zo stil dat ik me afvroeg of we de goede weg hadden. We stonden rond 8 uur langs de baan bij Pouhon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jurgen schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:45:
[...]

Met je entree ticket kan je de pendelbus pakken. Dit is een ritje van ca 30 minuten.

Voor 8 euro (oid) p.p hadden wij destijds een weekendkaart waarmee we met het hele ov door de hele stad konden. Wij waren vanaf het hotel al met al een uurtje onderweg van hotel tot aankomst bij circuit... daarna nog een half uur lopen tot je ook de baan ziet :9
race valt vaak samen met szitget week(end) dan is sowieso amper controle; geen beginnen aan, een groot feest dan in de stad. en veeeeeel nederlanders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
himlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:48:
[...]
race valt vaak samen met szitget week(end) dan is sowieso amper controle; geen beginnen aan, een groot feest dan in de stad. en veeeeeel nederlanders :(
Afgelopen jaar zat er een paar weken tussen... maar daarom zijn wij na de race een weekje naar Siofok gegaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:29

TommyGun

Stik er maar in!

[...]

Zoek even terug in dit topic (of die van vorig jaar), mijn ervaring heb ik wel benoemd ergens (zeer positief!).

Geen Spa dit jaar, althans... geen F1. Mogelijk wel de 24hr van Spa :)

Qua F1 dit jaar Monza 8) (Hotel i.v.m. luxe dier ;)).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
TommyGun schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:54:
[...]

Qua F1 dit jaar Monza 8) (Hotel i.v.m. luxe dier ;)).
Oeh geef je na die tijd hier een samenvatting? Ik wil er ooit ook nog een keer heen. Maar gezien de hoeveelheid vrije dagen wordt het waarschijnlijk slechts een kort weekendje Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:22
Neeeeeeee :r

Hungaroring heeft een prachtige atmosfeer maar als je andere faciliteiten gezien hebt moet je wel ff slikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Erwin schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:27:
[...]

Neeeeeeee :r

Hungaroring heeft een prachtige atmosfeer maar als je andere faciliteiten gezien hebt moet je wel ff slikken.
het is hongarije, goedkoopste land van de EU, moet nog 9jr dan emigreer ik :P
maar idd, kwalitatief en qua uitstraling is het ronduit shit, cheap en vervallen (je kunt vanaf camping A, paadje volgen, en door hek heen ... gratis toegang :X is al jaaren zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
[...]

Let op waar taxichauffeurs je droppen, ze maken een leuk praatje met je en vragen wat je van plan bent te gaan doen en als je dan bijv. zegt dat je een hapje wil gaan eten droppen ze je bij een (te) dure tent en zulk soort fratsen. We hadden geluk dat één van ons Hongaars verstaat, bij sommige restaurants liep de bediening ook rustig over ons te praten omdat ze dachten dat we er niets van meekregen :D.

Bestelden we een biertje op een terras, kregen we halve liters "omdat ze toch niets gaan eten". Gek he met 37 graden om 17.00 's middags :P. Het plan was daar een uur of anderhalf á twee biertjes te drinken om vervolgens wat te eten te bestellen, maar we zijn er na zulk soort opmerkingen maar weg gegaan. Hielp ook niet mee dat ze een vioolspeler op het terras neer hadden gezet... man man man wat een herrie :'(.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

De Franse overheid breidt haar belang in autoproducent Renault uit in een poging het stemrecht binnen het bedrijf te beschermen. Dat werd woensdag bekendgemaakt.

De Franse staat trekt 814 miljoen tot 1,2 miljard euro uit voor de aankoop van zo'n 14 miljoen aandelen. Daarmee wordt het belang van de overheid in het autobedrijf vergroot van 15 procent naar maximaal 19,7 procent. De investering is tijdelijk en is bedoeld om verzet tegen een uitbreiding van het stemrecht van de overheid tegen te gaan.

Sinds vorig jaar geldt in Frankrijk de regel dat het stemrecht van aandelen die langer dan twee jaar worden aangehouden wordt verdubbeld, tenzij aandeelhouders expliciet tegenstemmen. Eind deze maand staat een motie om de verdubbeling van het stemrecht van de overheid tegen te houden op de rol. Met de extra aandelen die nu worden gekocht denkt de Franse staat die motie te kunnen overleven.

zou dat voor F1 nog iets uit maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

himlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:39:
[...]

maar idd, kwalitatief en qua uitstraling is het ronduit shit, cheap en vervallen (je kunt vanaf camping A, paadje volgen, en door hek heen ... gratis toegang :X is al jaaren zo
Boedapest is geweldig, ik ga in mei a.s. weer terug omdat het vorig jaar zo goed bevallen was :). Alleen dus geen F1 dit keer, gewoon een city-tripje van een korte week ;). De vorige keer heb ik niet alles kunnen zien qua bezienswaardigheden dus dat staat dit keer op de planning.
Jurgen schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:23:
[...]

Oeh geef je na die tijd hier een samenvatting? Ik wil er ooit ook nog een keer heen. Maar gezien de hoeveelheid vrije dagen wordt het waarschijnlijk slechts een kort weekendje Spa.
Uiteraard!

Ik wilde juist perse dit of volgend jaar naar Monza omdat er verhalen rond gaan over het contract met het circuit dat mogelijk niet verlengd zou / zal worden...

Wat betreft 'vervallen' is het volgens mij net zo 'erg' als bijvoorbeeld de Hungaroring, maar veel duurder (niet de tickets maar alles er omheen, eten en verblijf en dergelijke :X). Echter ben ik erg benieuwd naar de sfeer :), en het circuit lijkt me simpelweg prachtig. Spa is ook vervallen maar blijft geweldig om te vertoeven (op het circuit weliswaar, daar buiten is niets te beleven).

We verblijven in Milaan en ondanks dat bijvoorbeeld Rome veel mooier schijnt te zijn lijkt het me toch wel een gezellige stad (ik ben verder nog nooit in Italië geweest). We'll see :).

[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 08-04-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:22
himlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:39:
[...]

Wat mij opviel was dat om iedere 10 meter een "beveiliger" stond voor de hekken, in Spa lossen ze dat op met een paar hondjes en in Melbourne heb ik nooit een beveiliger gezien langs de baan :P . Prachtige stad, spotgoedkoop en een aanrader voor een ieder die in Europa nog eens een GP wil pakken :*) .
TommyGun schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:51:
[...]Wat betreft 'vervallen' is het volgens mij net zo 'erg' als bijvoorbeeld de Hungaroring, maar veel duurder (niet de tickets maar alles er omheen, eten en verblijf en dergelijke :X). Echter ben ik erg benieuwd naar de sfeer :), en het circuit lijkt me simpelweg prachtig. Spa is ook vervallen maar blijft geweldig om te vertoeven (op het circuit weliswaar, daar buiten is niets te beleven).

We verblijven in Milaan en ondanks dat bijvoorbeeld Rome veel mooier schijnt te zijn lijkt het me toch wel een gezellige stad (ik ben verder nog nooit in Italië geweest).
Ben een paar jaar terug eens het circuit opgelopen toen ik toch in de buurt was. Welliswaar tijdens een "gesloten" weekend zonder activiteiten maar door onder de kombaan door achterom de paddock op te lopen ging het prima. Het oogt wellicht vervallen door al het beton wat overal voor gebruikt is, maar ook zonder dat er iets gebeurt of ook maar iemand anders aanwezig is voel je de geweldige sfeer rond die baan 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Erwin op 08-04-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Erwin schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:53:
[...]

Wat mij opviel was dat om iedere 10 meter een "beveiliger" stond voor de hekken, in Spa lossen ze dat op met een paar hondjes en in Melbourne heb ik nooit een beveiliger gezien langs de baan :P . Prachtige stad, spotgoedkoop en een aanrader voor een ieder die in Europa nog eens een GP wil pakken :*) .
Klopt inderdaad, je kon absoluut niet even naar een andere tribune hoppen of wat dan ook (tenzij je ging downgraden :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:46
TommyGun schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:54:
[...]
Geen Spa dit jaar, althans... geen F1. Mogelijk wel de 24hr van Spa :)
Beetje offtopic: de 24 uur van Spa? Die zegt mij niks?
Bedoel je niet de FIA WEC, die is dan 6 uurtjes 'maar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ryur schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:09:
[...]

Beetje offtopic: de 24 uur van Spa? Die zegt mij niks?
Bedoel je niet de FIA WEC, die is dan 6 uurtjes 'maar'.
Meestal ergens begin augustus. Dat was vroeger een race voor touringcars , later kwamen er GT's en tegenwoordig onderdeel van de Blancpain endurance serie. Komt allemaal uitgebreid aan bod in het algemeen racetopic. Oh, eind juli is het: http://www.blancpain-gt-series.com/endurance/calendar

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Max Verstappen, Carlos Sainz and off the F1 trail
peterwindsor

https://youtu.be/fFWilrROltg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

u_nix_we_all schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:16:
[...]

Meestal ergens begin augustus. Dat was vroeger een race voor touringcars , later kwamen er GT's en tegenwoordig onderdeel van de Blancpain endurance serie. Komt allemaal uitgebreid aan bod in het algemeen racetopic. Oh, eind juli is het: http://www.blancpain-gt-series.com/endurance/calendar
Dat inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:44 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Scuderia Ferrari - Chinese GP Preview

https://youtu.be/hy6r7YnF1Hs

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:12
Alonso zegt te stoppen na McLaren dus geen overstap meer naar een ander team. Jammer want hij had nog wel een titel verdiend, minimaal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:35

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik neem Alonso op dat gebied niet serieus, hij zou ook stoppen na Ferrari..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Erapaz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:46:
[...]

5 uur is misschien wat overdreven, dat was de totale reistijd terug naar huis. Echter de eerste 5 minuten was zeker een uur rijden. Het stond vorig jaar na afloop helemaal vast. Ook is er veel eenrichtingsverkeer, waardoor we vanaf de parkeerplaats bij Stavelot helemaal naar de E25 moesten i.p.v. naar de E42. Misschien is het handiger om bij Les Combes te parkeren?
Wat ze meestal doen is heel snel de E42 opritten afsluiten omdat de E42 gelijk een soort van langzaam bewegende parkeerplaats wordt.

Het beste is gewoon een paar uurtjes daar blijven als je de tijd hebt. Of zorgen dat je als eerste weg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Destruction schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:41:
Ik neem Alonso op dat gebied niet serieus, hij zou ook stoppen na Ferrari..
Direct wat ik dacht. Als hij naar Mercedes kan, gaat hij echt wel.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:15
Phusebox schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:35:
Alonso zegt te stoppen na McLaren dus geen overstap meer naar een ander team. Jammer want hij had nog wel een titel verdiend, minimaal.
Volgend jaar kans zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Bigfoot schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:24:
[...]

Wat ze meestal doen is heel snel de E42 opritten afsluiten omdat de E42 gelijk een soort van langzaam bewegende parkeerplaats wordt.

Het beste is gewoon een paar uurtjes daar blijven als je de tijd hebt. Of zorgen dat je als eerste weg bent.
Ah vandaar. Voor die ene keer per jaar ga ik niet haasten. We hebben nog een rondje circuit gelopen en een tijdje bij de pits gestaan om wat celebs te spotten (hamilton,coulthard, EJ, Newey etc.).

Zo erg is het niet om er wat langer over te doen, beetje nakletsen in de auto. Het blijft toch een uitje.

Mede hierom twijfel ik over Monza, ik zou graag 's avonds terugvliegen, maar weet niet of het lukt om op tijd op het vliegveld te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CCH_lqaWMAAHfa8.jpg
https://twitter.com/ScarbsF1/status/586030518266892288

[ Voor 38% gewijzigd door fynrd1 op 10-04-2015 02:47 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20

Hoogie2004

Whohooooo

Nauwelijks een wijziging t.o.v. voor het weekend in Maleisie. Maar blijft een interessant stukje data :)

Als de trend van vorig jaar klopt wat betreft dat de baan sneller wordt, wordt de snelste tijd deze sessie een mid 1:37'er. Valt me wel op dat de auto's hier geen 2 seconden sneller zijn als vorig jaar, het is ~1 seconde.

[ Voor 24% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-04-2015 08:16 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 22:54
Max moet weer toegeven op Carlos... Hopen dat hij aan het eind van de rit dichtbij zit of er net overheen :).

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
asing schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:22:
Max moet weer toegeven op Carlos... Hopen dat hij aan het eind van de rit dichtbij zit of er net overheen :).
In FP1 niet ;) Dus de FP's zeggen niks.
Gaat om Q & R!

Ja ik heb FP1 ook gekeken vannacht :Z

[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 10-04-2015 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:39:
Als de trend van vorig jaar klopt wat betreft dat de baan sneller wordt, wordt de snelste tijd deze sessie een mid 1:37'er. Valt me wel op dat de auto's hier geen 2 seconden sneller zijn als vorig jaar, het is ~1 seconde.
Ok. Ik zat er flink naast. Was me niet opgevallen dat er nog totaal niet op de zachtere compound gereden was. Kimi doet net al een 1:37.6 op de option band, dus die 1:36 gaat er nog wel komen. Dik 2 seconden sneller als vorig jaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Ryur schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:33:
[...]

In FP1 niet ;) Dus de FP's zeggen niks.
Gaat om Q & R!
Net wat ik wil zeggen....zie het hier wel erg vaak voorbij komen dat Max langzamer is dan Carlos in FP1 of FP2.

Het heet niet voor niks FREE practise O+ O+

Natuurlijk testen ze OOK hun snellere rondes, maar ze zijn veel meer bezig met de setup, bandenslijtage, volle tank rijden, baan leren kennen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
StealthyPeanut schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:35:
[...]

Net wat ik wil zeggen....zie het hier wel erg vaak voorbij komen dat Max langzamer is dan Carlos in FP1 of FP2.

Het heet niet voor niks FREE practise O+ O+

Natuurlijk testen ze OOK hun snellere rondes, maar ze zijn veel meer bezig met de setup, bandenslijtage, volle tank rijden, baan leren kennen etc.
Verstappen is weer binnen, na een 1.39.894 te hebben gereden. De Nederlander is met die tijd een fractie sneller dan Sainz.

Hij flikt het toch maar _/-\o_ O+ :9~

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

is FP2 nu bezig? Kan niets checken zit op het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Chrosser schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:00:
Jep, nog tot half 10...

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Chrosser schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:00:
http://www.gpupdate.net/nl/livefeed/9294/2238/

Daar kan je checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

thnX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 23:05
Verstappen heeft in FP1 twee keer de hairpin gemist, reken dus maar dat hij niet op 75% rondrijdt daar.

Tot nu toe is Sainz in alle FP's sneller geweest geloof ik (?). Als dat zo zou zijn bij Hamilton of Rosberg, zouden we ook stellen dat het opvallend is.

Aub niet te gevoelig doen over Verstappen ;). Eerlijk is eerlijk, Sainz lijkt op pure 1 ronde snelheid verder te zijn dan MV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:05:
Aub niet te gevoelig doen over Verstappen ;). Eerlijk is eerlijk, Sainz lijkt op pure 1 ronde snelheid verder te zijn dan MV.
Mee eens.

MV maakt wel veel meer indruk tijdens de races. Zijn tempo daar is tot nu toe extreem strak, en als hij niet was uitgevallen in Australie had hij daar ook ver voor Sainz gefinished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Jup, eens. Max is echt heel sterk in de race qua consistentie.

Maar Sainz was ook weer impressive in Maleisië door daar een 2 stopper te laten werken.

Vooralsnog lijkt het er trouwens op dat TR een stukje achteruit gegaan is tov Maleisië. Ook McLaren lijkt weer een goede stap gemaakt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zowel Renault als Honda zouden met meer vermogen rijden in China, lijkt er op dat Red Bull en McLaren daar wel baat bij hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Bij Honda hebben ze dat vorige race ook geprobeerd. Didn't end well.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ik vind die "flow-verf" heel erg mooi zo op de McLaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:22:
Jup, eens. Max is echt heel sterk in de race qua consistentie.

Maar Sainz was ook weer impressive in Maleisië door daar een 2 stopper te laten werken.

Vooralsnog lijkt het er trouwens op dat TR een stukje achteruit gegaan is tov Maleisië. Ook McLaren lijkt weer een goede stap gemaakt te hebben.
Max toch nog voor Sainz, al is het miniem, echter slechts P14 en P15. Inderaad een stapje terug dan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
De resultaten van FP2 mogen van mij ook gelden voor Q3. Alleen Max moet wat verder naar voren. Maar dit levert gegarandeerd vuurwerk op :

- hamilton
- raikkonen
- ricciardo
- vettel
- rosberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Heeft iemand een lijstje met alle top speeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNdz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 11:37
Ziet er wat dat betreft niet heel rooskleurig uit voor TR dit weekend. Massa heeft ook niet echt gereden, dus ga er van uit dat die er ook gewoon voor staat morgen.

Tenzij ze echt nog wat aan de afstelling kunnen doen lijken ze dit weekend het langzaamste (gewone) team te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Het lijkt er ook op dat Red Bull een grotere update van Renault heeft gehad?

Nu alleen nog de remmen fixen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Roamor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:14:

Haha, Renault neemt meer snelheid mee, zijn de remmen daar niet op ontworpen _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:58
NielsNdz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:51:
Ziet er wat dat betreft niet heel rooskleurig uit voor TR dit weekend. Massa heeft ook niet echt gereden, dus ga er van uit dat die er ook gewoon voor staat morgen.

Tenzij ze echt nog wat aan de afstelling kunnen doen lijken ze dit weekend het langzaamste (gewone) team te worden...
Dit is in principe gewoon de positie waar je Toro Rosso mag verwachten. In het middelveld achter Mercedes, Ferrari, Williams & Lotus. Dus vanaf P9 zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Roamor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:14:

Red Bull rijdt dit weekend toch met de remmen van vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:28:
[...]

Red Bull rijdt dit weekend toch met de remmen van vorig jaar?
Klopt, maar die vlogen bij Kvyat in de fik, waardoor hij uiteindelijk crashte. Dus echt een verbetering lijkt het nog niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Roamor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:29:
[...]

Klopt, maar die vlogen bij Kvyat in de fik, waardoor hij uiteindelijk crashte. Dus echt een verbetering lijkt het nog niet te zijn.
Lijkt er dus eerder op dat de technische installatie van de remmen bij RB het problem is en niet de remschijven zelf.

Misschien iets te aggressief gegaan qua koeling of windflow in hun aero concept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:58
Jan Lammers heeft op Facebook overigens nog een prachtig betoog geschreven over Jos en Max Verstappen en over de minachtende reacties in het programma VI.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:34:
[...]

Misschien iets te aggressief gegaan qua koeling of windflow in hun aero concept...
What's New(ey) : http://www.autosport.com/news/report.php/id/112538

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 03:36

Firesphere

Yoshis before Hoshis

masterslave schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:59:
Jan Lammers heeft op Facebook overigens nog een prachtig betoog geschreven over Jos en Max Verstappen en over de minachtende reacties in het programma VI.

WTF wat een idioten. Blij dat ik dat programma niet kijk.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:36:
[...]

Max toch nog voor Sainz, al is het miniem, echter slechts P14 en P15. Inderaad een stapje terug dan gedaan.
Gelukkig is de kwalificatie er nog. Dan moeten we maar zien waar iedereen staat. Het blijft toch een spel van seconden. Voor de rest moeten we ook waken voor overoptimisme. Een zwaluw maakt immers nog geen zomer. Dat neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen en Sainz de vorige race een mooi resultaat hebben behaald.

Vanaf hoe laat begint de race zondag (Nederlandse tijd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 20:44

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:56:
[...]

Vanaf hoe laat begint de race zondag (Nederlandse tijd)?
http://whenisf1on.com/

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:47:
Ik zag de top 10 wel voorbij komen ergens.
Allemaal Mercedes en Ferrari PU's. :)

Mercedes wil duidelijk geen steek laten liggen maar in de langere stints zit Ferrari niet zo ver weg als het lijkt.

Ik ben erg benieuwd waar de McLarens eindigen in de kwalificatie. Nog steeds weinig topsnelheid, maar ze kunnen leuk meedoen in het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 03:36

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Al sinds 2001 een fan van Lammers, en dit soort teksten doen mij eigenlijk wensen dat hij regelmatig op TV te zien was :) Maar dat programma bekijken waar hij het over heeft kost gewoon hersencellen. Dat moet je niet serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:21
Wel grappig dat Lammers tegenwoordig weer zo positief is over Jos Verstappen, zijn wel tijden geweest dat die twee niet echt door één deur konden maar ja zullen alle twee wel mensen zijn met een handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Laatst online: 05-10 16:01
Ik hoorde van 2 collega's dat ze bij VI los gegaan waren op Verstappen, toen heb ik m'n collega's ook duidelijk gemaakt dat die opmerkingen compleet nergens opsloegen, en dat mensen die dat soort opmerkingen lollig en mogelijkerwijs serieus nemen, dat die net de capaciteiten hebben om te kunnen ademen, toen vonden ze dat ik er te serieus op reageerde. Gelukkig ben ik niet de enige die die opmerkingen slechter dan slecht vind. Maar de titel van het programma zegt al genoeg, zij moeten zich beperken tot voetbal, daar zit hun doelgroep. Olav Mol heeft het volgens mij ook bijzonder weinig over voetbal (gelukkig)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Juncto schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:54:
Olav Mol heeft het volgens mij ook bijzonder weinig over voetbal (gelukkig)....
bijna iedere wedstrijd zit er wel een opmerking of bruggetje naar voetbal in bij olav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:47:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CCMyZOUUEAA3aDQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Alle 4 (2015 spec) Ferrari's in de top 5, Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ferrari Ferrari Ferrari Mercedes Ferrari :)

Ericsson loopt even 7 km/h harder dan Rosberg. Nu trapt die geen deuk in een pakje boter, maar Vettel is ook 6 km/h sneller. Op een recht stuk van 1170 meter geeft dat potentie om in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Mercedes moet serieus denken om iets minder vleugel te nemen, want als Vettel track position heeft wordt het moeilijk om er voorbij te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNdz
  • Laatst online: 07-10 11:37
Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:35:
Mercedes moet serieus denken om iets minder vleugel te nemen, want als Vettel track position heeft wordt het moeilijk om er voorbij te komen....
Ik zou juist zeggen dat Vettel misschien wat meer vleugel zou moeten zetten. Heb helaas niet kunnen kijken maar Raikonnen is toch 0,7 sec sneller met een lagere topsnelheid.

Daarbij staat Hamilton helemaal niet in de top 10 met topspeed dus zou een kleine daling ook met het oog op inhaalacties geen probleem hoeven zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja maar dan gaan die achterbanden er nog sneller aan misschien.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CCNo0yyUkAI13rY.jpg

Volgens mij is deze van FP2.
De meesten rijden tijdens de FP's met een geknepen motor rond, misschien houden de teams met Mercedes PU's nog iets meer achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ik zou een 1-2 overwinning van Ferrari wel geinig vinden. Gewoon weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:57

Moofnor

King of my castle

asing schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:41:
Ik zou een 1-2 overwinning van Ferrari wel geinig vinden. Gewoon weer eens wat anders.
Dan wel Raikonen 1 natuurlijk :*)
Ik ben wel aardig Vettel fan, maar om "Gewoon weer eens wat anders" te zijn zou weer een overwinning voor Vettel niet geldig zijn^^

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Moofnor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:44:
[...]

Dan wel Raikonen 1 natuurlijk :*)
Ik ben wel aardig Vettel fan, maar om "Gewoon weer eens wat anders" te zijn zou weer een overwinning voor Vettel niet geldig zijn^^
Ik zou het inderdaad Kimi wat meer gunnen. Die doet zijn stinkende best maar heeft te vaak pech. Zou goed zijn voor zijn motivatie en die van Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Deze komt van f1technical, in me iOS app worden ze niet allemaal weergeven. Ook vrij lame dat ik met mijn iOS credentials niet kan inloggen op de reguliere site, maar dat het andersom waarschijnlijk wel kan. Ik voel me eigenlijk afgezet.. maar goed.. Mail ze wel een keer als ik tijd ervoor heb.

[ Voor 10% gewijzigd door fynrd1 op 10-04-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Exocet schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:36:
[...]

Blijkbaar doet Max bewust rustig aan in de FP's, waardoor hij daar meestal achter Sainz staat, in FP2 staat hij er dan weer wat vaker voor: http://www.f1today.net/nl...deelt-verstappen-en-sainz.

[ Voor 5% gewijzigd door Erapaz op 10-04-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Helaas werkt de link niet (ivm restricties). Ik kijk wel even wanneer ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001

AzzKickah

06-CENSORED

Ze hebben zelf niet eens door hoe volslagen belachelijk ze zichzelf maken.
Maar ja, er zijn meer voetballiefhebbers dan F1-liefhebbers dus in de praktijk is toch 'iedereen' het wel met die stupide figuren eens.

Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CCM-WItUIAAH3QI.jpg

Eigenlijk is het gek dat er bij Max als land NED staat. De rest lijken me overal de eerste 3 letters van het land in het Engels, waarom is het dan geen NET of HOL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:45 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AzzKickah schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:55:
[...]

Ze hebben zelf niet eens door hoe volslagen belachelijk ze zichzelf maken.
Maar ja, er zijn meer voetballiefhebbers dan F1-liefhebbers dus in de praktijk is toch 'iedereen' het wel met die stupide figuren eens.

Man man man.
Lammers heeft zich nogal uit de tent laten lokken dan. VI heeft als basis concept de voetbalkantine, een discussie tussen de heren aan tafel en gasten aan de bar zijn dus ook op dat niveau. Dus diepzinnige analyses zijn er niet. Waar de opmerking vandaan komt snap ik wel, de heren ergeren zich namelijk eraan dat jonge voetballers (talenten), door de media gigantisch worden opgehemeld wanneer ze iets goed doen, vervolgens komen ze voor het eerst voor de camera zonder training, waar ze over zichzelf opscheppen of niet zeggen wat ze willen zeggen. Vervolgens zie je dan ineens harde taal vanuit de zaakwaarnemers. Ik weet niet welk moment zij aan refereren betreft Jos en Max, ik kijk het namelijk vrij zelden op sport 1, maar snap hun opmerking wel binnen de mening die ze hebben betreft zaakwaarnemers en jonge talenten.

Wat zij dan duidelijk niet zien/weten, is hoe goed Max de buitenlandse media te woord staat. Maar goed, deze mensen kijken vrijwel alle wedstrijden dit in het weekend gespeeld worden. Het is dan niet zo raar dat ze een beperkte zicht hebben op het Formule 1 gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AzzKickah schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:15:
[afbeelding]

Eigenlijk is het gek dat er bij Max als land NED staat. De rest lijken me overal de eerste 3 letters van het land in het Engels, waarom is het dan geen NET of HOL?
HOL kan sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38
[afbeelding]

http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1_alpha-3

En er is ook GBR bijvoorbeeld in je plaatje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Afbeeldingslocatie: http://img3.auto-motor-und-sport.de/Williams-Formel-1-GP-China-Shanghai-9-April-2015-fotoshowBigImage-55076790-856205.jpg

Williams is weer even bezig geweest met een afslank kuurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vraagt je bijna af of er uberhaupt wel een motor zit in zo'n wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 07:57

iichel

Gazoooo

Wellicht ook de tactiek van Honda? :p

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[youtube link dood]

[ Voor 82% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:46 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[youtube link dood]

[ Voor 82% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:46 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:48
[afbeelding]

Holland is geen Nederland he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jah, da's toch gewoon Great Britain. :)
Pagina: 1 ... 53 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2