My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
beste keuze imho; camping is zooo veel gezelliger dan lullige bar in hotelletje
Ik denk dat ik er met mijn zoon van 12 heen ga! Is jaren geleden dat ik voor het laatst een F1 race gezien heb daar. Mijn ouders hebben een huisje op 5 min rijden van het circuit dus dat is wel makkelijk.Tr4il schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:05:
Zijn er meer mensen die naar Spa gaan dit jaar?
Dat is inderdaad heel erg makkelijk, ik weet dat ik het in ieder geval ontzettend tof gevonden zou hebben als twaalf jarige knul ;-)Bigfoot schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:51:
[...]
Ik denk dat ik er met mijn zoon van 12 heen ga! Is jaren geleden dat ik voor het laatst een F1 race gezien heb daar. Mijn ouders hebben een huisje op 5 min rijden van het circuit dus dat is wel makkelijk.
Tadaaa
Heb ooit een kwalificatie gemist omdat het te gezellig was bij de dronken Finnen die luidkeels liederen over Mika Hakkinen zongen voor hun kamper.himlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:49:
[...]
beste keuze imho; camping is zooo veel gezelliger dan lullige bar in hotelletje
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Kwamen vorig jaar 20min na start (super brak) aan op circuitWom schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:37:
[...]
Heb ooit een kwalificatie gemist omdat het te gezellig was bij de dronken Finnen die luidkeels liederen over Mika Hakkinen zongen voor hun kamper.

wil silverstone volgend jaar bezoeken
Budapest, party stad nummer 1 voor mij
Je vergeet de verkeersdrukte die een raceweekend met zich mee brengtBigfoot schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:51:
[...]
Ik denk dat ik er met mijn zoon van 12 heen ga! Is jaren geleden dat ik voor het laatst een F1 race gezien heb daar. Mijn ouders hebben een huisje op 5 min uur rijden van het circuit dus dat is wel makkelijk.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik ga dit jaar de race in Hongarije bezoeken, nog tips betreffende Budapest?
Valt wel mee hoor, zijn boerenlandweggetjes. File is meer op de snelweg en vanuit Spa en Stavelot ook wel geloof ik.NitroX infinity schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:03:
[...]
Je vergeet de verkeersdrukte die een raceweekend met zich mee brengt
Grootste drukte is ook op de terugweg omdat iedereen na de race gelijk weg wil. Terwijl de aankomst heel verspreid is over het weekend.
ga niet om 12u nog naar de moulanrougeBaumans schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:28:

gewoon de stad zelf in, vind je vanalles, afgelopen zomer eoa vervallen hotel (onbewoonbaar verklaard) omgetoverd tot party-center; iedere verdieping andere muziekstijl heel surreal was dat. Als het kan, plak er weekje szitget aan vast!!!
ook wel leuk zijn de traditionele badhuizen, te herkennen uit diverse films En heb er mogen schieten met AK, maar daarvoor moet je meer platteland op, en hongaars spreken want met engels kom je er niet (in zelf budapest wel) En eten is er meer dan prima - de commerciele restaurants hebben soms nld kaart.
voor de race zelf; er is maar 1 toerijlaan(?) dat kan wel beetje dringen zijn; hebben daar 2u in de file gestaan. parkeren is ruimte zat voor. bussen konden geloof ik wel door rijden - weet niet zeker beetje brak toen.
ps; palinka!!!!
[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 08-04-2015 13:41 ]
Met je entree ticket kan je de pendelbus pakken. Dit is een ritje van ca 30 minuten.himlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:39:
[...]
ga niet om 12u nog naar de moulanrougeaardig kans dat je telaat gaat komen voor de race (beste stap avond ever
)
gewoon de stad zelf in, vind je vanalles, afgelopen zomer eoa vervallen hotel (onbewoonbaar verklaard) omgetoverd tot party-center; iedere verdieping andere muziekstijl heel surreal was dat. Als het kan, plak er weekje szitget aan vast!!!
ook wel leuk zijn de traditionele badhuizen, te herkennen uit diverse films En heb er mogen schieten met AK, maar daarvoor moet je meer platteland op, en hongaars spreken want met engels kom je er niet (in zelf budapest wel) En eten is er meer dan prima - de commerciele restaurants hebben soms nld kaart.
voor de race zelf; er is maar 1 toerijlaan(?) dat kan wel beetje dringen zijn; hebben daar 2u in de file gestaan. parkeren is ruimte zat voor. bussen konden geloof ik wel door rijden - weet niet zeker beetje brak toen.
ps; palinka!!!!
Voor 8 euro (oid) p.p hadden wij destijds een weekendkaart waarmee we met het hele ov door de hele stad konden. Wij waren vanaf het hotel al met al een uurtje onderweg van hotel tot aankomst bij circuit... daarna nog een half uur lopen tot je ook de baan ziet
5 uur is misschien wat overdreven, dat was de totale reistijd terug naar huis. Echter de eerste 5 minuten was zeker een uur rijden. Het stond vorig jaar na afloop helemaal vast. Ook is er veel eenrichtingsverkeer, waardoor we vanaf de parkeerplaats bij Stavelot helemaal naar de E25 moesten i.p.v. naar de E42. Misschien is het handiger om bij Les Combes te parkeren?NitroX infinity schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:03:
[...]
Je vergeet de verkeersdrukte die een raceweekend met zich mee brengt
Overigens was er op de heenweg helemaal geen file, het was zo stil dat ik me afvroeg of we de goede weg hadden. We stonden rond 8 uur langs de baan bij Pouhon.
race valt vaak samen met szitget week(end) dan is sowieso amper controle; geen beginnen aan, een groot feest dan in de stad. en veeeeeel nederlandersJurgen schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:45:
[...]
Met je entree ticket kan je de pendelbus pakken. Dit is een ritje van ca 30 minuten.
Voor 8 euro (oid) p.p hadden wij destijds een weekendkaart waarmee we met het hele ov door de hele stad konden. Wij waren vanaf het hotel al met al een uurtje onderweg van hotel tot aankomst bij circuit... daarna nog een half uur lopen tot je ook de baan ziet
Afgelopen jaar zat er een paar weken tussen... maar daarom zijn wij na de race een weekje naar Siofok gegaanhimlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:48:
[...]
race valt vaak samen met szitget week(end) dan is sowieso amper controle; geen beginnen aan, een groot feest dan in de stad. en veeeeeel nederlanders
Zoek even terug in dit topic (of die van vorig jaar), mijn ervaring heb ik wel benoemd ergens (zeer positief!).Baumans schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:28:
[...]
Geen Spa dit jaar, althans... geen F1. Mogelijk wel de 24hr van Spa
Qua F1 dit jaar Monza
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Oeh geef je na die tijd hier een samenvatting? Ik wil er ooit ook nog een keer heen. Maar gezien de hoeveelheid vrije dagen wordt het waarschijnlijk slechts een kort weekendje Spa.TommyGun schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:54:
[...]
Qua F1 dit jaar Monza(Hotel i.v.m. luxe dier
).
Neeeeeeeehimlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:39:
[...]ps; palinka!!!!

Hungaroring heeft een prachtige atmosfeer maar als je andere faciliteiten gezien hebt moet je wel ff slikken.
het is hongarije, goedkoopste land van de EU, moet nog 9jr dan emigreer ikErwin schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:27:
[...]
Neeeeeeee![]()
Hungaroring heeft een prachtige atmosfeer maar als je andere faciliteiten gezien hebt moet je wel ff slikken.
maar idd, kwalitatief en qua uitstraling is het ronduit shit, cheap en vervallen (je kunt vanaf camping A, paadje volgen, en door hek heen ... gratis toegang

Let op waar taxichauffeurs je droppen, ze maken een leuk praatje met je en vragen wat je van plan bent te gaan doen en als je dan bijv. zegt dat je een hapje wil gaan eten droppen ze je bij een (te) dure tent en zulk soort fratsen. We hadden geluk dat één van ons Hongaars verstaat, bij sommige restaurants liep de bediening ook rustig over ons te praten omdat ze dachten dat we er niets van meekregenBaumans schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:28:
[...]
Bestelden we een biertje op een terras, kregen we halve liters "omdat ze toch niets gaan eten". Gek he met 37 graden om 17.00 's middags
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
De Franse staat trekt 814 miljoen tot 1,2 miljard euro uit voor de aankoop van zo'n 14 miljoen aandelen. Daarmee wordt het belang van de overheid in het autobedrijf vergroot van 15 procent naar maximaal 19,7 procent. De investering is tijdelijk en is bedoeld om verzet tegen een uitbreiding van het stemrecht van de overheid tegen te gaan.
Sinds vorig jaar geldt in Frankrijk de regel dat het stemrecht van aandelen die langer dan twee jaar worden aangehouden wordt verdubbeld, tenzij aandeelhouders expliciet tegenstemmen. Eind deze maand staat een motie om de verdubbeling van het stemrecht van de overheid tegen te houden op de rol. Met de extra aandelen die nu worden gekocht denkt de Franse staat die motie te kunnen overleven.
zou dat voor F1 nog iets uit maken?
Boedapest is geweldig, ik ga in mei a.s. weer terug omdat het vorig jaar zo goed bevallen washimlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:39:
[...]
het is hongarije, goedkoopste land van de EU, moet nog 9jr dan emigreer ik
maar idd, kwalitatief en qua uitstraling is het ronduit shit, cheap en vervallen (je kunt vanaf camping A, paadje volgen, en door hek heen ... gratis toegangis al jaaren zo
Uiteraard!Jurgen schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:23:
[...]
Oeh geef je na die tijd hier een samenvatting? Ik wil er ooit ook nog een keer heen. Maar gezien de hoeveelheid vrije dagen wordt het waarschijnlijk slechts een kort weekendje Spa.
Ik wilde juist perse dit of volgend jaar naar Monza omdat er verhalen rond gaan over het contract met het circuit dat mogelijk niet verlengd zou / zal worden...
Wat betreft 'vervallen' is het volgens mij net zo 'erg' als bijvoorbeeld de Hungaroring, maar veel duurder (niet de tickets maar alles er omheen, eten en verblijf en dergelijke

We verblijven in Milaan en ondanks dat bijvoorbeeld Rome veel mooier schijnt te zijn lijkt het me toch wel een gezellige stad (ik ben verder nog nooit in Italië geweest). We'll see
[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 08-04-2015 15:53 ]
Wat mij opviel was dat om iedere 10 meter een "beveiliger" stond voor de hekken, in Spa lossen ze dat op met een paar hondjes en in Melbourne heb ik nooit een beveiliger gezien langs de baanhimlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:39:
[...]
het is hongarije, goedkoopste land van de EU, moet nog 9jr dan emigreer ik
maar idd, kwalitatief en qua uitstraling is het ronduit shit, cheap en vervallen (je kunt vanaf camping A, paadje volgen, en door hek heen ... gratis toegangis al jaaren zo
Ben een paar jaar terug eens het circuit opgelopen toen ik toch in de buurt was. Welliswaar tijdens een "gesloten" weekend zonder activiteiten maar door onder de kombaan door achterom de paddock op te lopen ging het prima. Het oogt wellicht vervallen door al het beton wat overal voor gebruikt is, maar ook zonder dat er iets gebeurt of ook maar iemand anders aanwezig is voel je de geweldige sfeer rond die baanTommyGun schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:51:
[...]Wat betreft 'vervallen' is het volgens mij net zo 'erg' als bijvoorbeeld de Hungaroring, maar veel duurder (niet de tickets maar alles er omheen, eten en verblijf en dergelijke). Echter ben ik erg benieuwd naar de sfeer
, en het circuit lijkt me simpelweg prachtig. Spa is ook vervallen maar blijft geweldig om te vertoeven (op het circuit weliswaar, daar buiten is niets te beleven).
We verblijven in Milaan en ondanks dat bijvoorbeeld Rome veel mooier schijnt te zijn lijkt het me toch wel een gezellige stad (ik ben verder nog nooit in Italië geweest).
[ Voor 44% gewijzigd door Erwin op 08-04-2015 15:56 ]
Klopt inderdaad, je kon absoluut niet even naar een andere tribune hoppen of wat dan ook (tenzij je ging downgradenErwin schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:53:
[...]
Wat mij opviel was dat om iedere 10 meter een "beveiliger" stond voor de hekken, in Spa lossen ze dat op met een paar hondjes en in Melbourne heb ik nooit een beveiliger gezien langs de baan. Prachtige stad, spotgoedkoop en een aanrader voor een ieder die in Europa nog eens een GP wil pakken
.
Beetje offtopic: de 24 uur van Spa? Die zegt mij niks?TommyGun schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:54:
[...]
Geen Spa dit jaar, althans... geen F1. Mogelijk wel de 24hr van Spa
Bedoel je niet de FIA WEC, die is dan 6 uurtjes 'maar'.
Meestal ergens begin augustus. Dat was vroeger een race voor touringcars , later kwamen er GT's en tegenwoordig onderdeel van de Blancpain endurance serie. Komt allemaal uitgebreid aan bod in het algemeen racetopic. Oh, eind juli is het: http://www.blancpain-gt-series.com/endurance/calendarRyur schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:09:
[...]
Beetje offtopic: de 24 uur van Spa? Die zegt mij niks?
Bedoel je niet de FIA WEC, die is dan 6 uurtjes 'maar'.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Dat inderdaadu_nix_we_all schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:16:
[...]
Meestal ergens begin augustus. Dat was vroeger een race voor touringcars , later kwamen er GT's en tegenwoordig onderdeel van de Blancpain endurance serie. Komt allemaal uitgebreid aan bod in het algemeen racetopic. Oh, eind juli is het: http://www.blancpain-gt-series.com/endurance/calendar
[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:44 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Wat ze meestal doen is heel snel de E42 opritten afsluiten omdat de E42 gelijk een soort van langzaam bewegende parkeerplaats wordt.Erapaz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:46:
[...]
5 uur is misschien wat overdreven, dat was de totale reistijd terug naar huis. Echter de eerste 5 minuten was zeker een uur rijden. Het stond vorig jaar na afloop helemaal vast. Ook is er veel eenrichtingsverkeer, waardoor we vanaf de parkeerplaats bij Stavelot helemaal naar de E25 moesten i.p.v. naar de E42. Misschien is het handiger om bij Les Combes te parkeren?
Het beste is gewoon een paar uurtjes daar blijven als je de tijd hebt. Of zorgen dat je als eerste weg bent.
Direct wat ik dacht. Als hij naar Mercedes kan, gaat hij echt wel.Destruction schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:41:
Ik neem Alonso op dat gebied niet serieus, hij zou ook stoppen na Ferrari..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Volgend jaar kans zatPhusebox schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:35:
Alonso zegt te stoppen na McLaren dus geen overstap meer naar een ander team. Jammer want hij had nog wel een titel verdiend, minimaal.
Ah vandaar. Voor die ene keer per jaar ga ik niet haasten. We hebben nog een rondje circuit gelopen en een tijdje bij de pits gestaan om wat celebs te spotten (hamilton,coulthard, EJ, Newey etc.).Bigfoot schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:24:
[...]
Wat ze meestal doen is heel snel de E42 opritten afsluiten omdat de E42 gelijk een soort van langzaam bewegende parkeerplaats wordt.
Het beste is gewoon een paar uurtjes daar blijven als je de tijd hebt. Of zorgen dat je als eerste weg bent.
Zo erg is het niet om er wat langer over te doen, beetje nakletsen in de auto. Het blijft toch een uitje.
Mede hierom twijfel ik over Monza, ik zou graag 's avonds terugvliegen, maar weet niet of het lukt om op tijd op het vliegveld te zijn.

https://twitter.com/ScarbsF1/status/586030518266892288
[ Voor 38% gewijzigd door fynrd1 op 10-04-2015 02:47 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Nauwelijks een wijziging t.o.v. voor het weekend in Maleisie. Maar blijft een interessant stukje data
Als de trend van vorig jaar klopt wat betreft dat de baan sneller wordt, wordt de snelste tijd deze sessie een mid 1:37'er. Valt me wel op dat de auto's hier geen 2 seconden sneller zijn als vorig jaar, het is ~1 seconde.
[ Voor 24% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-04-2015 08:16 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
In FP1 nietasing schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:22:
Max moet weer toegeven op Carlos... Hopen dat hij aan het eind van de rit dichtbij zit of er net overheen.
Gaat om Q & R!
Ja ik heb FP1 ook gekeken vannacht

[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 10-04-2015 08:33 ]
Ok. Ik zat er flink naast. Was me niet opgevallen dat er nog totaal niet op de zachtere compound gereden was. Kimi doet net al een 1:37.6 op de option band, dus die 1:36 gaat er nog wel komen. Dik 2 seconden sneller als vorig jaar dus.Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:39:
Als de trend van vorig jaar klopt wat betreft dat de baan sneller wordt, wordt de snelste tijd deze sessie een mid 1:37'er. Valt me wel op dat de auto's hier geen 2 seconden sneller zijn als vorig jaar, het is ~1 seconde.
Net wat ik wil zeggen....zie het hier wel erg vaak voorbij komen dat Max langzamer is dan Carlos in FP1 of FP2.Ryur schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:33:
[...]
In FP1 nietDus de FP's zeggen niks.
Gaat om Q & R!
Het heet niet voor niks FREE practise
Natuurlijk testen ze OOK hun snellere rondes, maar ze zijn veel meer bezig met de setup, bandenslijtage, volle tank rijden, baan leren kennen etc.
Verstappen is weer binnen, na een 1.39.894 te hebben gereden. De Nederlander is met die tijd een fractie sneller dan Sainz.StealthyPeanut schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:35:
[...]
Net wat ik wil zeggen....zie het hier wel erg vaak voorbij komen dat Max langzamer is dan Carlos in FP1 of FP2.
Het heet niet voor niks FREE practise![]()
![]()
Natuurlijk testen ze OOK hun snellere rondes, maar ze zijn veel meer bezig met de setup, bandenslijtage, volle tank rijden, baan leren kennen etc.
Hij flikt het toch maar
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Jep, nog tot half 10...Chrosser schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:00:
is FP2 nu bezig? Kan niets checken zit op het werk
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
http://www.gpupdate.net/nl/livefeed/9294/2238/Chrosser schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:00:
is FP2 nu bezig? Kan niets checken zit op het werk
Daar kan je checken.
Tot nu toe is Sainz in alle FP's sneller geweest geloof ik (?). Als dat zo zou zijn bij Hamilton of Rosberg, zouden we ook stellen dat het opvallend is.
Aub niet te gevoelig doen over Verstappen
Mee eens.Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:05:
Aub niet te gevoelig doen over Verstappen. Eerlijk is eerlijk, Sainz lijkt op pure 1 ronde snelheid verder te zijn dan MV.
MV maakt wel veel meer indruk tijdens de races. Zijn tempo daar is tot nu toe extreem strak, en als hij niet was uitgevallen in Australie had hij daar ook ver voor Sainz gefinished.
Maar Sainz was ook weer impressive in Maleisië door daar een 2 stopper te laten werken.
Vooralsnog lijkt het er trouwens op dat TR een stukje achteruit gegaan is tov Maleisië. Ook McLaren lijkt weer een goede stap gemaakt te hebben.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Max toch nog voor Sainz, al is het miniem, echter slechts P14 en P15. Inderaad een stapje terug dan gedaan.Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:22:
Jup, eens. Max is echt heel sterk in de race qua consistentie.
Maar Sainz was ook weer impressive in Maleisië door daar een 2 stopper te laten werken.
Vooralsnog lijkt het er trouwens op dat TR een stukje achteruit gegaan is tov Maleisië. Ook McLaren lijkt weer een goede stap gemaakt te hebben.
- hamilton
- raikkonen
- ricciardo
- vettel
- rosberg
Tenzij ze echt nog wat aan de afstelling kunnen doen lijken ze dit weekend het langzaamste (gewone) team te worden...
Nu alleen nog de remmen fixen....
Haha, Renault neemt meer snelheid mee, zijn de remmen daar niet op ontworpenRoamor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:14:
Het lijkt er ook op dat Red Bull een grotere update van Renault heeft gehad?

Dit is in principe gewoon de positie waar je Toro Rosso mag verwachten. In het middelveld achter Mercedes, Ferrari, Williams & Lotus. Dus vanaf P9 zeg maar.NielsNdz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:51:
Ziet er wat dat betreft niet heel rooskleurig uit voor TR dit weekend. Massa heeft ook niet echt gereden, dus ga er van uit dat die er ook gewoon voor staat morgen.
Tenzij ze echt nog wat aan de afstelling kunnen doen lijken ze dit weekend het langzaamste (gewone) team te worden...
Red Bull rijdt dit weekend toch met de remmen van vorig jaar?Roamor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:14:
Het lijkt er ook op dat Red Bull een grotere update van Renault heeft gehad?
Klopt, maar die vlogen bij Kvyat in de fik, waardoor hij uiteindelijk crashte. Dus echt een verbetering lijkt het nog niet te zijn.Wom schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:28:
[...]
Red Bull rijdt dit weekend toch met de remmen van vorig jaar?
Lijkt er dus eerder op dat de technische installatie van de remmen bij RB het problem is en niet de remschijven zelf.Roamor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:29:
[...]
Klopt, maar die vlogen bij Kvyat in de fik, waardoor hij uiteindelijk crashte. Dus echt een verbetering lijkt het nog niet te zijn.
Misschien iets te aggressief gegaan qua koeling of windflow in hun aero concept...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426
What's New(ey) : http://www.autosport.com/news/report.php/id/112538Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:34:
[...]
Misschien iets te aggressief gegaan qua koeling of windflow in hun aero concept...
WTF wat een idioten. Blij dat ik dat programma niet kijk.masterslave schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:59:
Jan Lammers heeft op Facebook overigens nog een prachtig betoog geschreven over Jos en Max Verstappen en over de minachtende reacties in het programma VI.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Gelukkig is de kwalificatie er nog. Dan moeten we maar zien waar iedereen staat. Het blijft toch een spel van seconden. Voor de rest moeten we ook waken voor overoptimisme. Een zwaluw maakt immers nog geen zomer. Dat neemt natuurlijk niet weg dat Verstappen en Sainz de vorige race een mooi resultaat hebben behaald.Exocet schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:36:
[...]
Max toch nog voor Sainz, al is het miniem, echter slechts P14 en P15. Inderaad een stapje terug dan gedaan.
Vanaf hoe laat begint de race zondag (Nederlandse tijd)?
http://whenisf1on.com/Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:56:
[...]
Vanaf hoe laat begint de race zondag (Nederlandse tijd)?
Yamaha MT-09
Ik zag de top 10 wel voorbij komen ergens.Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:47:
Heeft iemand een lijstje met alle top speeds?
Allemaal Mercedes en Ferrari PU's.
Mercedes wil duidelijk geen steek laten liggen maar in de langere stints zit Ferrari niet zo ver weg als het lijkt.
Ik ben erg benieuwd waar de McLarens eindigen in de kwalificatie. Nog steeds weinig topsnelheid, maar ze kunnen leuk meedoen in het middenveld.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Al sinds 2001 een fan van Lammers, en dit soort teksten doen mij eigenlijk wensen dat hij regelmatig op TV te zien wasmasterslave schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:59:
Jan Lammers heeft op Facebook overigens nog een prachtig betoog geschreven over Jos en Max Verstappen en over de minachtende reacties in het programma VI.
bijna iedere wedstrijd zit er wel een opmerking of bruggetje naar voetbal in bij olavJuncto schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:54:
Olav Mol heeft het volgens mij ook bijzonder weinig over voetbal (gelukkig)....
Requiem19 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:47:
Heeft iemand een lijstje met alle top speeds?

Ericsson loopt even 7 km/h harder dan Rosberg. Nu trapt die geen deuk in een pakje boter, maar Vettel is ook 6 km/h sneller. Op een recht stuk van 1170 meter geeft dat potentie om in te halen.
Ik zou juist zeggen dat Vettel misschien wat meer vleugel zou moeten zetten. Heb helaas niet kunnen kijken maar Raikonnen is toch 0,7 sec sneller met een lagere topsnelheid.Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:35:
Mercedes moet serieus denken om iets minder vleugel te nemen, want als Vettel track position heeft wordt het moeilijk om er voorbij te komen....
Daarbij staat Hamilton helemaal niet in de top 10 met topspeed dus zou een kleine daling ook met het oog op inhaalacties geen probleem hoeven zijn
Ja maar dan gaan die achterbanden er nog sneller aan misschien.Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:35:
Mercedes moet serieus denken om iets minder vleugel te nemen, want als Vettel track position heeft wordt het moeilijk om er voorbij te komen....
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Volgens mij is deze van FP2.
De meesten rijden tijdens de FP's met een geknepen motor rond, misschien houden de teams met Mercedes PU's nog iets meer achter de hand.Hoogie2004 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:35:
Dan wel Raikonen 1 natuurlijkasing schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:41:
Ik zou een 1-2 overwinning van Ferrari wel geinig vinden. Gewoon weer eens wat anders.
Ik ben wel aardig Vettel fan, maar om "Gewoon weer eens wat anders" te zijn zou weer een overwinning voor Vettel niet geldig zijn^^
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Ik zou het inderdaad Kimi wat meer gunnen. Die doet zijn stinkende best maar heeft te vaak pech. Zou goed zijn voor zijn motivatie en die van Ferrari.Moofnor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:44:
[...]
Dan wel Raikonen 1 natuurlijk![]()
Ik ben wel aardig Vettel fan, maar om "Gewoon weer eens wat anders" te zijn zou weer een overwinning voor Vettel niet geldig zijn^^
Deze komt van f1technical, in me iOS app worden ze niet allemaal weergeven. Ook vrij lame dat ik met mijn iOS credentials niet kan inloggen op de reguliere site, maar dat het andersom waarschijnlijk wel kan. Ik voel me eigenlijk afgezet.. maar goed.. Mail ze wel een keer als ik tijd ervoor heb.
[ Voor 10% gewijzigd door fynrd1 op 10-04-2015 14:59 ]
Blijkbaar doet Max bewust rustig aan in de FP's, waardoor hij daar meestal achter Sainz staat, in FP2 staat hij er dan weer wat vaker voor: http://www.f1today.net/nl...deelt-verstappen-en-sainz.Exocet schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:36:
[...]
Max toch nog voor Sainz, al is het miniem, echter slechts P14 en P15. Inderaad een stapje terug dan gedaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Erapaz op 10-04-2015 14:59 ]
Verwijderd
Bedankt! Helaas werkt de link niet (ivm restricties). Ik kijk wel even wanneer ik thuis ben.
Ze hebben zelf niet eens door hoe volslagen belachelijk ze zichzelf maken.masterslave schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:59:
Maar ja, er zijn meer voetballiefhebbers dan F1-liefhebbers dus in de praktijk is toch 'iedereen' het wel met die stupide figuren eens.
Man man man.
[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:45 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Lammers heeft zich nogal uit de tent laten lokken dan. VI heeft als basis concept de voetbalkantine, een discussie tussen de heren aan tafel en gasten aan de bar zijn dus ook op dat niveau. Dus diepzinnige analyses zijn er niet. Waar de opmerking vandaan komt snap ik wel, de heren ergeren zich namelijk eraan dat jonge voetballers (talenten), door de media gigantisch worden opgehemeld wanneer ze iets goed doen, vervolgens komen ze voor het eerst voor de camera zonder training, waar ze over zichzelf opscheppen of niet zeggen wat ze willen zeggen. Vervolgens zie je dan ineens harde taal vanuit de zaakwaarnemers. Ik weet niet welk moment zij aan refereren betreft Jos en Max, ik kijk het namelijk vrij zelden op sport 1, maar snap hun opmerking wel binnen de mening die ze hebben betreft zaakwaarnemers en jonge talenten.AzzKickah schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:55:
[...]
Ze hebben zelf niet eens door hoe volslagen belachelijk ze zichzelf maken.
Maar ja, er zijn meer voetballiefhebbers dan F1-liefhebbers dus in de praktijk is toch 'iedereen' het wel met die stupide figuren eens.
Man man man.
Wat zij dan duidelijk niet zien/weten, is hoe goed Max de buitenlandse media te woord staat. Maar goed, deze mensen kijken vrijwel alle wedstrijden dit in het weekend gespeeld worden. Het is dan niet zo raar dat ze een beperkte zicht hebben op het Formule 1 gebeuren.
HOL kan sowieso niet.AzzKickah schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:15:
[afbeelding]
Eigenlijk is het gek dat er bij Max als land NED staat. De rest lijken me overal de eerste 3 letters van het land in het Engels, waarom is het dan geen NET of HOL?
http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1_alpha-3AzzKickah schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:15:
[afbeelding]
Eigenlijk is het gek dat er bij Max als land NED staat. De rest lijken me overal de eerste 3 letters van het land in het Engels, waarom is het dan geen NET of HOL?
En er is ook GBR bijvoorbeeld in je plaatje

Williams is weer even bezig geweest met een afslank kuurtje
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 82% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:46 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
[ Voor 82% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:46 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Holland is geen Nederland he?AzzKickah schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:15:
[afbeelding]
Jah, da's toch gewoon Great Britain.Arnold schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:27:
[...]
http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1_alpha-3
En er is ook GBR bijvoorbeeld in je plaatje
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2