[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.410 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:05
McBoom schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:08:
[...]
Dat bedoel ik ook ;)

[...]
Waarom moet hij per se Sainz verslaan? :? Die heeft sowieso al meer ervaring, niet in de F1, maar wel in singleseaters. Als Max de boel heel houdt, geen gekke dingen uithaald en regelmatig punten haalt (ongeacht waar Sainz staat) heeft hij in mijn ogen gewoon een goed debuutjaar.
Volg je F1 al langer? Als Sainz Verstappen verslaat (structureel), dan zal RB Sainz promoveren naar RB en niet Verstappen.

Daarnaast; Verstappen werd als eerste gecontracteerd door TR. Daarna was het nog heel lang onzeker wie de tweede rijder zou worden. Uiteindelijk na wikken en wegen dus Sainz, maar dat betekent dat ze van Verstappen dus meer (potentie) verwachten dan van Sainz.

Het is echt essentieel dat gaandeweg het seizoen Max steeds sterker wordt tov Sainz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 13:39
Lekker Max! De beste kalificatie van Jos Verstappen was ook de 6e plaats als ik het goed heb ;)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 05:54

Wom

Requiem19 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:02:
[...]

Volg je F1 al langer? Als Sainz Verstappen verslaat (structureel), dan zal RB Sainz promoveren naar RB en niet Verstappen.

Daarnaast; Verstappen werd als eerste gecontracteerd door TR. Daarna was het nog heel lang onzeker wie de tweede rijder zou worden. Uiteindelijk na wikken en wegen dus Sainz, maar dat betekent dat ze van Verstappen dus meer (potentie) verwachten dan van Sainz.

Het is echt essentieel dat gaandeweg het seizoen Max steeds sterker wordt tov Sainz.
Max is natuurlijk ook een stuk marketing he. Iets wat je wel aan Red Bull kan overlaten ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SnowDude schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:03:
Lekker Max! De beste kalificatie van Jos Verstappen was ook de 6e plaats als ik het goed heb ;)
Nee, die was ooit eerste, maar toen bestond de kwalificatie nog uit twee gedeeltes, over twee dagen verdeeld. De tweede dag stond Jos dan ook weer bijna achteraan (op één na laatste voor de race om precies te zijn) :)

[ Voor 104% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:24 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 08:50
hardware-lover schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:07:
[...]

Nee, die was ooit eerste, maar toen bestond de kwalificatie nog uit twee gedeeltes, over twee dagen verdeeld. De tweede dag stond Jos dan ook weer bijna achteraan :)
Dat is niet echt een eerlijke vergelijking want door die 2e kwalificatie stond hij alsnog verder naar achteren op de grid dus had hij helemaal niets aan die eerste plaats in de 1e kwalificatie. Nu staat Max gewoon 6e op de grid en dat is heel goed. Vooral heel slim gedaan in Q2 waarbij Sainz gewoon de boot miste door gewoon onder druk dat ene rondje te verknallen. Toen kwam de regen en was het gedaan.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Voor allebei is het een flinke opsteker als die zijn teamgenoot verslaat, maar ik denk niet dat dit jaar al cruciaal is. Ten eerste omdat het me niet aannemelijk lijkt dat er volgend jaar al plek is bij RB, ten tweede omdat je talent ook wel de kans moet geven om zich te laten zien. Volgend seizoen gaat het er echt om denk ik, en misschien zelfs het seizoen daarna pas als de situatie daar nog naar is.

Geweldige kwalificatie van Max natuurlijk en jammer van Carlos, maar volgens mij heeft STR hier wel 2 pareltjes in handen. Ik vind ze allebei ook erg volwassen voor hun leeftijd.
Ben benieuwd wat ze morgen kunnen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
SnowDude schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:03:
yup.
Max Verstappen is zaterdag heel dicht in de buurt gekomen van de beste Nederlandse prestatie in de kwalificatie van een grand prix in de Formule 1. De 17-jarige autocoureur eindigde op het circuit van Sepang (Maleisië) als zesde.

De beste kwalificatie door een Nederlander werd neergezet door Jan Lammers, die in maart 1980 op Long Beach als vierde eindigde. De race verliep na zijn mooie kwalificatie echter dramatisch voor Lammers. De Nederlander stond met zijn ATS-Ford al na honderd meter stil met pech.

Vader Jos

Max Verstappen evenaarde in zijn tweede grand prix wel de beste kwalificatie van zijn vader Jos. Die reed in 1994 met zijn Benetton in de Belgische GP naar de zesde plaats. Ook die kwalificatie vond plaats in de regen. Vader Verstappen eindigde in de race uiteindelijk als derde.
en dat in zijn 2e race. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:57

AzzKickah

06-CENSORED

Zamorano schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:26:
[...]

Voor allebei is het een flinke opsteker als die zijn teamgenoot verslaat, maar ik denk niet dat dit jaar al cruciaal is. Ten eerste omdat het me niet aannemelijk lijkt dat er volgend jaar al plek is bij RB
Roep dat niet te hard :) Het is zeker wel cruciaal.
Als Max volledig aan de verwachtingen voldoet en Sainz compleet verslaat met dikke marges... dan kan het allemaal zomaar opeens heel snel gaan, net zoals het tot nu toe gegaan is, met een topteam wat aan de deur klopt.. Ferrari? Mercedes?

:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
:P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hier word je toch helemaal warm van van binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zamorano schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:26:
[...]

Voor allebei is het een flinke opsteker als die zijn teamgenoot verslaat, maar ik denk niet dat dit jaar al cruciaal is. Ten eerste omdat het me niet aannemelijk lijkt dat er volgend jaar al plek is bij RB, ten tweede omdat je talent ook wel de kans moet geven om zich te laten zien. Volgend seizoen gaat het er echt om denk ik, en misschien zelfs het seizoen daarna pas als de situatie daar nog naar is.
Zeker gezien de dreigementen met Red Bull en Renault (overname TR), zou het mij niet verbazen als ze het dit eerste jaar moeten laten zien. Wie weet wat daarna komt?

Verstappen mag zich in de handen knijpen met deze kans; zonder grote sponsoren wordt het alleen maar moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Rosberg toch ook gewoon wederom te licht bevonden he.. Hij is echt niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:44
Vooral heel slim gedaan in Q2 waarbij Sainz gewoon de boot miste door gewoon onder druk dat ene rondje te verknallen. Toen kwam de regen en was het gedaan.
Slim was om Sainz te passeren en direct achter de snellere jongens aan te jagen. Door die actie werd zijn kans om voor zijn teammaatje te eindigen groter. En dan de 7e plek pakken, top actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Two place grid penalty for Grosjean in Malaysia

[ Voor 71% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:25 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

"The Frenchman was reported after he left the pit exit with his car not in the same order in the queue as when he arrived, which is a breach of Article 23.6 of the sporting regulations. "

Ik snap die niet... :S Welke volgorde? Wanneer in Q2? Hoezo uberhaupt een volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
AzzKickah schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:04:
"The Frenchman was reported after he left the pit exit with his car not in the same order in the queue as when he arrived, which is a breach of Article 23.6 of the sporting regulations. "

Ik snap die niet... :S Welke volgorde? Wanneer in Q2? Hoezo uberhaupt een volgorde?
Hij heeft dus iemand ingehaald in de pitlane dus. Tussen het uit de pitbox rijden en pit exit

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

SnowDude schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:09:
[...]

Hij heeft dus iemand ingehaald in de pitlane dus. Tussen het uit de pitbox rijden en pit exit
Nee, zoals het daar staat tussen het arriveren in de pits en het verlaten van de pits.
Sinds wanneer is daar een volgorde naar aanleiding van het inrijden van de pitstraat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
AzzKickah schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Nee, zoals het daar staat tussen het arriveren in de pits en het verlaten van de pits.
Sinds wanneer is daar een volgorde naar aanleiding van het inrijden van de pitstraat voor?
Nee er staat tussen het aansluiten in de rij en het verlaten van de pits.

Volgens mij is iedereen ook maar 1 keer naar buiten geweest in Q2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

SnowDude schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:13:
[...]

Volgens mij is iedereen ook maar 1 keer naar buiten geweest in Q2.
Hoe kan er dan een rij zijn? Omdat ze bij het rode licht gingen staan?
En daar heeft hij er dan 1 ingehaald?

What the fuck, en daar krijg je 2 plaatsen grid penalty voor?? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nu alleen hopen op een beetje regen morgen, anders komen de Williams' en al het andere zonder Renault motoren hem links en rechts voorbij op het rechte stuk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
AzzKickah schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:16:
[...]

Hoe kan er dan een rij zijn? Omdat ze bij het rode licht gingen staan?
En daar heeft hij er dan 1 ingehaald?

What the fuck, en daar krijg je 2 plaatsen grid penalty voor?? :F
Ja waarschijnlijk heeft hij met het weg rijden uit de rij iemand ingehaald.
Persoonlijk vind ik 2 plaatsten nog erg mild, maar dat komt omdat de snelheid op dat punt nog erg laag was.

Inhalen in de pitlane op snelheid is levens gevaarlijk voor de pit crews, en is ook een doodzonde in de autosport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zou er graag beelden van zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:44
De rij stond stil voor zijn neus; hij drukte hem er gewoon tussen. Zijn teammaatje wachtte netjes tot de rij weg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat dacht ik ook gezien te hebben, toen iedereen achter elkaar stond te wachten in de pitlane, wachtend op groen. Hij drukte hem voor Massa, en Maldi wat dat ook van plan maar die kreeg de gelegenheid niet meer.

[ Voor 47% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:25 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Even teruggezocht, je hebt gelijk. Hij piept 'm daar tussen de rij.

Beetje vaag omschreven imho.
En ik zie het probleem er ook niet van.

[ Voor 20% gewijzigd door AzzKickah op 28-03-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:39
AzzKickah schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:43:
Mehhhhh Bruno Senna is back at SkyF1 -O-
Misschien is ie van pay driver naar pay commentator gegaan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Grimmie187 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:42:
[...]

Haha, Hamilton en Rosberg zijn al weer lekker bezig tegen elkaar. Misschien wel wat mogelijk voor Vettel als die twee elkaar tegen gaan komen morgen.. :)
Als ik het goed gezien heb: Rosberg houdt Hamilton op door langzamer te gaan rijden. Hamilton er voorbij en doet daarna hetzelfde (als een soort koekje van eigen deeg). En uiteindelijk verbeteren ze allebei hun positie niet.
Mooi voor Vettel en Alonso krijgt het wel voor elkaar om precies op de verkeerde momenten van team te wisselen.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MrSleeves schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:57:
[...]

Als ik het goed gezien heb: Rosberg houdt Hamilton op door langzamer te gaan rijden. Hamilton er voorbij en doet daarna hetzelfde (als een soort koekje van eigen deeg). En uiteindelijk verbeteren ze allebei hun positie niet.
Mooi voor Vettel en Alonso krijgt het wel voor elkaar om precies op de verkeerde momenten van team te wisselen.
Snif. Alonso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47

Pierre

Van nature lui!

Heb net de kwalificatie even gezien (bewust zonder op Tweakers of Twitter gekeken te hebben) maar dit is toch wel een hele mooie prestatie die Max daar neer zet #respect _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 18:04

backupdevice

No Risk , Full Push

Roamor schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:45:
[...]

Zeker gezien de dreigementen met Red Bull en Renault (overname TR), zou het mij niet verbazen als ze het dit eerste jaar moeten laten zien. Wie weet wat daarna komt?

Verstappen mag zich in de handen knijpen met deze kans; zonder grote sponsoren wordt het alleen maar moeilijker.
Max is uniek omdat hij pas 17 jaar is. Dat hij verslagen wordt door een 20 jarige wordt normaal gevonden. Dat hij nu zo'n goede kwali rijdt wordt als abnormaal gevonden. Dus Sainz kan alleen maar verliezen van Max .

Alle druk ligt bij Sainz. Max heeft vandaag laten zien dat bij veranderlijke omstandigheden heden hij de TR op een 6e plek zet.

Komt wel goed met Max

[ Voor 11% gewijzigd door backupdevice op 28-03-2015 14:20 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sky UK F1 heeft Jos en Max na de quali beiden nog geïnterviewd. Geen kleine jongen, onze Max, in allerlei opzichten bedoel ik.

[ Voor 36% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:26 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hardware-lover schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:33:
Sky UK F1 heeft Jos en Max na de race beiden nog geïnterviewd. Geen kleine jongen, onze Max, in allerlei opzichten bedoel ik.

[afbeelding]
Is de race al voorbij, damn heb ik die gemist. Wat was de uitslag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

hardware-lover schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:33:
Sky UK F1 heeft Jos en Max na de race quali 8)7 beiden nog geïnterviewd. Geen kleine jongen, onze Max, in allerlei opzichten bedoel ik.

[afbeelding]
Als je hem zo ziet staan is het echt een snotneus die net komt kijken. Wat een held :D

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 09:31
Maar waarom moet in godsnaam Jos overal bij staan..? Okee, de jongen is 17, maar toch; Max is de coureur, het talent, niet pappa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

De afgelopen 17 jaar is Jos al overal bij. Kan mee dat het voor Max ook prettig is (vertrouwd, moral support).
En Jos doet het ook een beetje voor hem zelf (zei al dat hij liever naar zijn zoon kijkt, dan zelf racet).

[ Voor 4% gewijzigd door MrSleeves op 28-03-2015 14:54 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 09:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

Hakkow schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:48:
Maar waarom moet in godsnaam Jos overal bij staan..? Okee, de jongen is 17, maar toch; Max is de coureur, het talent, niet pappa..
denk je dat jos bepaald waar hij bij mag en waar niet? ik denk dat daar gewoon om gevraagd wordt door de mensen die een interview willen.

net de qualificatie gekeken :) mooi max! goed bezig. hopen op iets moois morgen 8)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 20:42
Ik herinner mij ook dat pa Button er vaak bij was, dat pa Hamilton geregeld te zien was, ... En daarbij is Max 'maar' 17 en is Jos wel ex-F1.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Jos doet het echt goed, stelt zich bescheiden op en laat alle aandacht naar Max gaan, ook in dit interview weer.

Max was wel iets te eerlijk en verklapte wat geheimpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 20:42
Being?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat ie eigenlijk al 25 jaar is maar wilde wachten tot komende woensdag om dat bekend te maken ;)

[ Voor 78% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:27 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:05

Destruction

(ex-)Automonteur

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hIorOReJGMw]

Voor degenen die het gemist hebben.
Ik denk dat papa overal bij gevraagd wordt, en daarnaast zal hij (dit eerste seizoen dan toch) een soort managers rol op zich hebben genomen tov Max?

Stiekem zou het mij best grappig lijken om de 2 eens in actie te zien in een ouwe TR, Jos en Max. Maar de kans dat dat gebeurd is erg klein.

[ Voor 79% gewijzigd door Destruction op 28-03-2015 15:27 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:50

McBoom

Broem

[...]

Ik volg de F1 al ruim 20 jaar. Ze weten bij STR donders goed dat ze een gok genomen hebben om iemand zo jong en (lets face it) onervaren als Verstappen te contracteren. Natuurlijk zien ze het talent en natuurlijk is het prachtige marketing, maar hoe het allemaal uitpakt op de baan is/was afwachten. Zoals mensen boven mij ook al zeiden: Sainz is 3 jaar ouder, heeft meer ervaring, dus als je daarbij minstens in de buurt kan blijven heb je een goed seizoen. Mocht hij Sainz over het hele seizoen verslaan heeft hij een super seizoen. Ze zullen hem heus niet aan de kant schuiven als hij één plekje achter Sainz in het coureurskampioenschap eindigd met een paar punten verschil. Als je al wat jaren meedraait dan kan je afgerekend worden om de strijd met je teamgenoot, nu is het gewoon laten zien dat je uit het juiste koolstofvezel gesneden bent. :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Leuk hoor als je zo kan werken met je pa! en visa versa :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Coennos op 28-03-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
Leuk zeg, P6!

Jammer dat de F1 niet meer op RTL of SBS uitgezonden wordt. Gelukkig wel op de BBC zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Haha, het moment in Ted's Notebook dat hij even met 'The Hulk' praat. Ted lijkt ineens wel een klein jongetje.

http://www1.skysports.com/watch/video/9779392/ted's-qualifying-notebook-–-malaysia

[ Voor 20% gewijzigd door Tralapo op 28-03-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Vettel 2 en Max 6, nice! :) Heb de kwali gemist, maar wordt hopelijk een leuke race morgen voor deze twee mannen :)

En zeg over Vettel wat je wilt, maar hij pakt in zijn eerste race meteen een podium en nu direct de eerste front row kwali in twee jaar voor Ferrari. Dan sta je er wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Jos is binnen het F1 wereldje natuurlijk ook een bekende naam natuurlijk... Als er ooit meer zoontjes van bekende F1 coureurs gaan rijden zal je die er ook bij zien... Als ze even betrokken zijn bij hun zoon (of dochter ;-)) natuurlijk... Papa Sainz heb ik dan nog niet gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bij het NRC hebben ze blijkbaar een oude F1 journalist weer tot leven gewekt om een leuk stukje te schrijven over Max. Dat ie een flinke misser in zijn stukje heeft staan, daar komt ie nog wel achter verwacht ik.

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:29 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:50

McBoom

Broem

KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:17:
Als er ooit meer zoontjes van bekende F1 coureurs gaan rijden zal je die er ook bij zien...
Ehm... Die hebben we toch wel (gehad) dacht ik zo, alleen bij sommigen was het een beetje lastig, zoals Hill en Villeneuve :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
hardware-lover schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:22:
Bij het NRC hebben ze blijkbaar een oude F1 journalist weer tot leven gewekt om een leuk stukje te schrijven over Max. Dat ie een flinke misser in zijn stukje heeft staan, daar komt ie nog wel achter verwacht ik.

[afbeelding]
Was me ook al opgevallen... Wilde de tekst kopiëren... Maar ging wat lastig... Loopt idd een jaar of 10 achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:55:
[...]

Was me ook al opgevallen... Wilde de tekst kopiëren... Maar ging wat lastig... Loopt idd een jaar of 10 achter
oke.. ik zie niet wat er niet klopt in t artikel (sorry :P )

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:46
Wikipedia: Lijst van puntensystemen in de Formule 1

Kijk even naar de puntenverdeling ;)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41

pinda powerrr

Slow down...

Net de kwalificatie gekeken op BBC. Erg prettig om naar te kijken :P
Tevens ook leuke anekdotes en goede commentaren. Dat is wel ff andere koek dan dat gebabbel over de boodschappen bij RTL....

Dus....ik check het even dubbel hier, om 08:00u Nederlandse tijd begint de uitzending toch op BBC? Voordat ik me een uurtje verslaap ofzo :z

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

_/-\o_ haha die wordt er denk ik bij de NRC meteen weer uitgegooid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

pinda powerrr schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:02:
Net de kwalificatie gekeken op BBC. Erg prettig om naar te kijken :P
Tevens ook leuke anekdotes en goede commentaren. Dat is wel ff andere koek dan dat gebabbel over de boodschappen bij RTL....

Dus....ik check het even dubbel hier, om 08:00u Nederlandse tijd begint de uitzending toch op BBC? Voordat ik me een uurtje verslaap ofzo :z
https://www.f1calendar.com/#!/timezone/Europe-Amsterdam

heel handig! ook te syncen met je google / icloud agenda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:32

Vuvuzela

My spire is forming

En vergeet dan niet dat de klok ook wordt verzet vannacht :p

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:56
Gebruik deze site daar al een paar jaar voor, http://www.gpupdate.net/e.../2015-formula-1-calendar/ (ook de syncen, zie blokje rechtsboven). + overige autosport agenda's
Heb je ook vrije trainingen en kwalificatie. op die site ook zo te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Marc3l op 28-03-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Die gaat in de bookmarks, thanks!
Zie dus dat de race pas 09:00u begint, dus kan de voorbeschouwing wel half skippen :z
Vuvuzela schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:05:
En vergeet dan niet dat de klok ook wordt verzet vannacht :p
Nee, nee! (wordt het dus alsnog 08:00u :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32
Toch jammer dat de snelste ronde geen punt krijgt, zal je toch meer coureurs zien pushen op het einde als ze bijna leeg rijden.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

pinda powerrr schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:09:
[...]

Die gaat in de bookmarks, thanks!
Zie dus dat de race pas 09:00u begint, dus kan de voorbeschouwing wel half skippen :z

[...]

Nee, nee! (wordt het dus alsnog 08:00u :+ )
Negen uur! Er is al rekening gehouden met de tijd aanpassing.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Gé Brander schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:50:
[...]

Negen uur! Er is al rekening gehouden met de tijd aanpassing.
Ja, sorry, was niet duidelijk. Vanwege de zomertijd zit je dan voor je gevoel alsnog om 08:00 voor de buis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 10:48
Hulde voor Max _O_
Benieuwd hoe hij het er morgen vanaf brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
McBoom schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:23:
[...]

Ehm... Die hebben we toch wel (gehad) dacht ik zo, alleen bij sommigen was het een beetje lastig, zoals Hill en Villeneuve :P
Nico Rosberg, zoon van Keke (kampioen in '82). Rijdt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zoon van Schumi zit er ook aan te komen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 07:57

iichel

Gazoooo

Afbeeldingslocatie: http://i446.photobucket.com/albums/qq184/modbaraban/host/vtak1.gif

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-10 08:48
:?

Wil je ook nog wat zeggen met deze uiterst incorrecte interpretatie van "VTAK" ?

[ Voor 3% gewijzigd door Razkin op 28-03-2015 21:21 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:32

Vuvuzela

My spire is forming

Gemaakt door iemand die geen idee heeft wat koppel en pk eigenlijk is en hoe die in verhouding staan tot elkaar. :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 11:33
Google eens naar vtec just kicked in yo. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo, de koffie pruttelt :O
Laat het feest maar beginnen, het liefst een beetje regen erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook klaar voor. Met vers gebakken brood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 06:21
Will Stevens out.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wauw, wat een aandacht voor Max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
De BBC heeft een mooie special over Max en Sainz.

Duidelijk is wel dat Eddie heel wat verwacht. Hij noemde Max in één adem met Senna en Schumacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Mooie special inderdaad, ik heb weer zin om naar een F1 race te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Ondertussen op sport 1 bewijzen Joe Saward en Allard Kalff dat ze volslagen idioten zijn 8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat dit de laatste keer is dat Allard daar zit idd. Zo te horen doet hij niet zo moeilijk over contracten dus die kunnen ze per direct opzeggen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Slechte presentator op sport 1, die laat niemand uitpraten, vorige race ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Volgens de BBC had Max gisteren tijdens quali last van problemen en instabiliteit met de remmen. Er zat zo'n 200 graden verschil tussen links- en rechtsvoor. Respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 06:47

Pierre

Van nature lui!

Max had gisteren een probleem met zijn remmen en dan nog 6e op de grid.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Verschil van 200 graden tissen rechts en linksvoor. Heftig.

Maar in de regen is je brake tdmp lastiger te voorspellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Wakker met de wekker,veel kijk plezier toy toy Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 16:03
Ivm tijdverschil met Australie heb ik vorige x de voorbeschouwing niet gezien. Dit keer is het een betere tijd.

- Rob Kamphues is irritant, was hij al toen hij gast was, maar dit is meteen reden om voorbeschouwing te skippen
- Ik word zeeziek van de camera bij het 'nieuws vanuit de pits' item. Ik snap dat Mol daar alleen op locatie zit. Maar geef hem aub een fatsoenlijke camera mee/geef Mol wat camera les, Het is vooral irritant omdat je op details gewezen word en het hele beeld stuitert dus je geen idee hebt over welk detail het nu gaat.
- Waarom heeft Sport1 reclame? Ik betaal toch een abbo waardoor ze juist geen advertentieinkomsten nodig hebben? Het is niet zo heel erg want de voorbeschouwing is toch ruk. Maar hopelijk krijgen we over een jaar geen RTL taferelen waarbij elke 10 seconde 5 minuten reclame is

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De race heeft geen reclame.
Ondanks m'n Sport 1 abbo kijk ik toch altijd op de BBC als hun live uitzenden. ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Rivanov op 29-03-2015 08:51 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ThaStealth schreef op zondag 29 maart 2015 @ 08:50:
Ivm tijdverschil met Australie heb ik vorige x de voorbeschouwing niet gezien. Dit keer is het een betere tijd.

- Rob Kamphues is irritant, was hij al toen hij gast was, maar dit is meteen reden om voorbeschouwing te skippen
- Ik word zeeziek van de camera bij het 'nieuws vanuit de pits' item. Ik snap dat Mol daar alleen op locatie zit. Maar geef hem aub een fatsoenlijke camera mee/geef Mol wat camera les, Het is vooral irritant omdat je op details gewezen word en het hele beeld stuitert dus je geen idee hebt over welk detail het nu gaat.
- Waarom heeft Sport1 reclame? Ik betaal toch een abbo waardoor ze juist geen advertentieinkomsten nodig hebben? Het is niet zo heel erg want de voorbeschouwing is toch ruk. Maar hopelijk krijgen we over een jaar geen RTL taferelen waarbij elke 10 seconde 5 minuten reclame is
ik kijk nog niet zo lang F1 maar dit is inderdaad allemaal waar en het viel mij ook al op idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:21
Hippocampus schreef op zondag 29 maart 2015 @ 08:29:
Slechte presentator op sport 1, die laat niemand uitpraten, vorige race ook al.
Wat een kippenhok was dat idd. Ik ben maar weer overgeschakeld naar de beeb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 16:03
Voorbeschouwing en kwalificatie (op de momenten dat er niet gereden word) wel

Nog een puntje:
Kan de voorbeschouwing niet eens vernieuwd worden. Zijn al jaren dezelfde items (nieuwe ontwikkelingen op auto's, interview met dezelfde figuren die niet echt antwoorden geven, tenzijn het generieke items zijn, recap van kwalificatie,VT. heleboel geleuter over nieuws van vorige week in de studio).

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week was tim of tom colonel er. dat was veel leuker. Ik kan het alleen op de ipad kijken en daar heeft de stream al weer 4 hickups gehad dus ik ga maar weer een gratis stream kijken die het beter voor elkaar heeft dan een betaalde stream van 10 euro p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
ThaStealth schreef op zondag 29 maart 2015 @ 08:53:
[...]

Nog een puntje:
Kan de voorbeschouwing niet eens vernieuwd worden. Zijn al jaren dezelfde items (nieuwe ontwikkelingen op auto's, interview met dezelfde figuren die niet echt antwoorden geven, tenzijn het generieke items zijn, recap van kwalificatie,VT. heleboel geleuter over nieuws van vorige week in de studio).
Alles op Sport1 (en voorheen op RTL) is sowieso tenenkrommend slecht als je eenmaal gewend geraakt bent aan de BBC of SkySports.

Vandaag zijn ze live op BBC One HD, dus schakel lekker over zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ThaStealth schreef op zondag 29 maart 2015 @ 08:53:
[...]

Nog een puntje:
Klopt. Echter, budget van Sport 1 valt ondanks dat het pay-tv is nog steeds in het niet bij een BBC of Sky. Vandaar dat ik altijd naar de BBC kijk als hun het live uitzenden, ook al heb ik een Sport 1 abonnement.
En heb Sky Sports op een ander kanaal aanstaan, zodat ik echt niets mis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke coureur stond er nou met zijn pet op bij het volkslied? Was dat Verstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:40

Harrie

NederVlaming

Tralapo schreef op zondag 29 maart 2015 @ 08:56:
[...]

Alles op Sport1 (en voorheen op RTL) is sowieso tenenkrommend slecht als je eenmaal gewend geraakt bent aan de BBC of SkySports.

Vandaag zijn ze live op BBC One HD, dus schakel lekker over zou ik zeggen!
Ik ben ook blij dat het bbc is :-)
Misschien toch regen richting het einde! Dat belooft intressant te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heerlijk dat we weer een goeie Nederlander in het veld hebben. Ben weer helemaal excited sinds jaren, zo voor de start van een race. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ericsson rijdt bij Force India volgens de drivers standings graphic.

Zou het knap vinden als Max de top 8 weet te halen. Kwam niet echt lekker weg met trouwens.

[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 29-03-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Pabambam! :D oOo

Gooooooo Max!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Grappig om te zien dat alle pitcrews nog even een stukje kunnen hardlopen in de hitte :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 15:58
Manor rijdt dus met 1 auto, het probleem bij Stevens is niet opgelost. Ik gun het ze toch wel dat Mehri dan in ieder geval een flonk eind zou komen om alleen maar data te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
waarom lijken die auto's allemaal zo op elkaar :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Als Merhi niet spint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verstappen 3 plaatsen verloren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Poeh Max 4 plekken verloren? Of 3 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 29-03-2015 09:05 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2