Allemaal met ducktape aan de slag om de gaatjes dicht te plakken.
Of Q3 wordt een halfuur uitgesteld of dit is het...
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Q3 kan rustig met 10 minuutjes uitgesteld worden oid tot het weer droog is. No worries.
FernandoHarrie schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:36:
Ik heb Max in de predictor bij "most positions gained"... Dat gaat het niet worden :-D Dat gaat Raikkonen zijn denk ik :-)
How do you save a random generator ?
Q3 in de regen zou wel gaaf zijn, veel rondjes en veel auto's op de baan.
Dat kan ook nog :-) Datwas mn alternatief, jammer dat ik die niet heb ingevuld dan.
Maar ik heb Raikkonen een pdium plaats gegeven

[ Voor 11% gewijzigd door Harrie op 28-03-2015 10:41 ]
Wel erg knap van Max hoor.
Weten dat je 1 rondje hebt, weinig ruimte en tijd krijgen vanwege drukte en dan zo presteren.
Weten dat je 1 rondje hebt, weinig ruimte en tijd krijgen vanwege drukte en dan zo presteren.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ja echt goed hoor. Als enige rookie in de top 10, zoals Olav terecht opmerkt.
Kimi en sainz eruit...
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ah gewoon minimaal een kwartier vertaging, dat zag niemand aankomen...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Jenson heeft het over engine performance. Vertelt Honda die gasten wat fuel use, efficientie, hp etc is of hoe moet je dat zien?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Argh, geen Kimi in q3 
Rare actie ook met die sauber in de laatste bocht voor de hotlap, waardoor Hamilton er langs kon..
*edit*
Max wordt flink in het zonnetje gezet door Eddie op de BBC
Rare actie ook met die sauber in de laatste bocht voor de hotlap, waardoor Hamilton er langs kon..
*edit*
Max wordt flink in het zonnetje gezet door Eddie op de BBC
[ Voor 22% gewijzigd door Grimmie187 op 28-03-2015 10:46 ]
Alonso blijft er positief onder. 'Als we elke race 1.5 seconde verbeteren, dan winnen we over een paar weken'
Krijg een beetje new kids gevoel bij die snor van Jenson
Gaaf commentaar op de BBC over Max...
"When you grow up your heart dies"
Nigel Mansell moustaceKeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:46:

[ Voor 19% gewijzigd door Erwin op 28-03-2015 10:49 ]
En niets aan gelogen. Verdomd goede prestatie hoor, P7 in één ronde onder deze druk.sjaool schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:47:
Yep, he schould be at school.
Gisteren had ie die brandwerende bivakmuts op met dat snorretje er net bovenuit stekend, dat zag eruit johKeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:46:
Tot nu toe doet hij het gewoon goed. Er zijn genoeg die allerlei slip-ups onder een vergrootglas leggen (hij verremde zich!! Zie je wel dat het niks wordt!!), maar als 17-jarige met alle ogen op zich gericht lijkt hij de druk allemaal prima te kunnen weerstaan. Als hij met regelmaat in de top 10 finisht heeft hij een prachtig debuutjaarsjaool schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:47:
The ramblings of an idiot
Volgens mij voelt die jongen oprecht bijna geen (externe) druk.McBoom schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:52:
[...]
Tot nu toe doet hij het gewoon goed. Er zijn genoeg die allerlei slip-ups onder een vergrootglas leggen (hij verremde zich!! Zie je wel dat het niks wordt!!), maar als 17-jarige met alle ogen op zich gericht lijkt hij de druk allemaal prima te kunnen weerstaan. Als hij met regelmaat in de top 10 finisht heeft hij een prachtig debuutjaar
Hij zal Sainz toch regelmatig moeten verslaan om een goed debuutjaar te hebben.McBoom schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:52:
[...]
Tot nu toe doet hij het gewoon goed. Er zijn genoeg die allerlei slip-ups onder een vergrootglas leggen (hij verremde zich!! Zie je wel dat het niks wordt!!), maar als 17-jarige met alle ogen op zich gericht lijkt hij de druk allemaal prima te kunnen weerstaan. Als hij met regelmaat in de top 10 finisht heeft hij een prachtig debuutjaar
Vandaag lukt dat door de omstandigheden, maar in Q1 reed Sainz 39.8 en Max 40.7. Op pure snelheid lijkt Max iets langzamer....
Ben ik de enige die gekke namen in de live timing zie? othman? hairuman? S. Ali?
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenTheStig op 28-03-2015 10:59 ]
Wat als Max q3 rijdt met een setup meer richting de regen?
Pole positionering is dan mogelijk.
Pole positionering is dan mogelijk.
Hahaha inderdaad.. @Boktor
[ Voor 23% gewijzigd door Gé Brander op 28-03-2015 11:00 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Veerapen
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Huhja inderdaad 
Tham / c
Darwin
Ali
Tham / c
Darwin
Ali
Je kan niet verwachten dat voor zo'n kleine prijs als 28 euro een app volledig werkt natuurlijkBoktor schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:59:
Ben ik de enige die gekke namen in de live timing zie? othman? hairuman? S. Ali?
Oeps, nu is de data helemaal weg (bij de app)
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Apologies for the erroneous driver names in some of the timing screens. It seems that electrical storms in the area have caused some technical issues.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Nee preciesGoron schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:01:
[...]
Je kan niet verwachten dat voor zo'n kleine prijs als 28 euro een app volledig werkt natuurlijk
Het ligt er nu helemaal uit zo te zien.
Waarschijnlijk zou er na de F1 een lokale serie rijden en die gebruiken ook gewoon de tracktiming. Waarschijnlijk schakelt dat automatisch om laten we zeggen 11:00 en moeten ze dat nu even herstellen.
Hahahaha en die storm verzint namen als Darwin en Ali?
Na afloop vd kwalificatie gaan ze natuurlijk lekker klooien met die timing. Blijkbaar hebben de technici geen rekening gehouden met dit uitstel
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
WaarschijnlijkAzzKickah schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:02:
Hahahaha en die storm verzint namen als Darwin en Ali?
Potver! Live timing app werkt weer eens niet.
Timing data unavailable.
Ik vind het niet erg om er voor te betalen, maar voor dat bedrag mag het wel stabiel werken! 😡
Timing data unavailable.
Ik vind het niet erg om er voor te betalen, maar voor dat bedrag mag het wel stabiel werken! 😡
http://www.deyterra.com
Dat bedoel ik ookAzzKickah schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:55:
[...]
Volgens mij voelt die jongen oprecht bijna geen (externe) druk.
Waarom moet hij per se Sainz verslaan?Requiem19 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:57:
[...]
Hij zal Sainz toch regelmatig moeten verslaan om een goed debuutjaar te hebben.
Vandaag lukt dat door de omstandigheden, maar in Q1 reed Sainz 39.8 en Max 40.7. Op pure snelheid lijkt Max iets langzamer....
The ramblings of an idiot
Volgens mij gaat de snelste tijd op inters gezet worden
Kom op man, hier kun je prima op rijden! Gaan!
Je moet als f1 coureur altijd je teamgenoot verslaan, daar wordt je als eerste op beoordeeld!McBoom schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:08:
[...]
Dat bedoel ik ook
[...]
Waarom moet hij per se Sainz verslaan?Die heeft sowieso al meer ervaring, niet in de F1, maar wel in singleseaters. Als Max de boel heel houdt, geen gekke dingen uithaald en regelmatig punten haalt (ongeacht waar Sainz staat) heeft hij in mijn ogen gewoon een goed debuutjaar.
1 lap op wets, dan een pitstop naar inters en als laatste onder de vlag door gaan.
Dus we hebben zo lang gewacht zodat ze de full wets gelijk maar over kunnen slaan?
Ja die full wets kunnen ze net zo goed thuislaten

Daar komt het wel op neer ja tegenwoordig, was vroeger toch anders..josje94 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:14:
Dus we hebben zo lang gewacht zodat ze de full wets gelijk maar over kunnen slaan?
Vroeger was de kwali gewoon gedaan omdat er geen aparte sessies waren, en niemand meer zijn tijd kon verbeteren.Grimmie187 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:15:
[...]
Daar komt het wel op neer ja tegenwoordig, was vroeger toch anders..
Ok... App werkt weer half (niet de juiste banden zichtbaar)
Wat een slechte service.
Q3 semi nat. Spannend.
Wat een slechte service.
Q3 semi nat. Spannend.
http://www.deyterra.com
Gaat er iemand nog slicks monteren als de track snel genoeg droog gereden wordt?
OMG...
uhm ik durf niet te voorspellen waar dit gaat eindigen
uhm ik durf niet te voorspellen waar dit gaat eindigen
ge-ni-aal, eerste ronde in wet direct op p3
Go Max...
Max
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Zouden een Max fan topic moeten maken....
Chauvinisme ten top.
Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Zijn pa was ook altijd er goed in de regen.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 28-03-2015 11:24 ]
Massa lag op schema voor plek 4, maar gaat naar binnen. Zegt genoeg? Had nog geen tijd staan.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 28-03-2015 11:24 ]
Hii moet nu wel naar buiten komen.. Toch geen probleem bij bandenwissel?
Edit: ah hij is naar buiten nu
Edit: ah hij is naar buiten nu
[ Voor 18% gewijzigd door Harrie op 28-03-2015 11:25 ]
Verstappen is ook binnen. En weer buiten.
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 28-03-2015 11:25 ]
Waarom heet hij nou VES en niet VER?
Hamilton en rosberg met elkaar aan het spelen. Laat alsjeblieft iemand anders pole pakken
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Vergne is VER, toch?RoyK schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:26:
vergne denk ik
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Edit: Eerst refreshen en dan posten
[ Voor 84% gewijzigd door josje94 op 28-03-2015 11:27 ]
Om geen verwarring met VERgne te hebben.RoyK schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:26:
plek 6, nice
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Zesde!!!!
Vettel almost!
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
6e FTW!!

Fuck dat had pole kunnen zijn!
Heerlijk van Max ook, p6
Heerlijk van Max ook, p6
Erg netjes gedaan!
Cogitationis poenam nemo patitur
Kudos
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Prachtig van Vettel!
Zeer mooie start voor Verstappen ook
Zeer mooie start voor Verstappen ook
Stond max niet misschien op wet setup? Wat de race morgen kan verpesten?
Hangt er vanaf wat weersverwachtingen zijn voor de race.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 28-03-2015 11:33 ]
Erg knap van Ferrari en max. Erg benieuwd wat Mercedes intern te bespreken heeft. Gaat weer een seizoen van vijandigheid tussen die twee worden!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Baan droogde op, neem aan dat ie op intermediate stond?perpixel schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:30:
Stond max niet misschien op wet setup? Wat de race morgen kan verpesten?
1 van de leukste kwalificaties sinds jaren!
Gezien het morgen waarschijnlijk droog blijft neem ik aan dat ze daar weinig aan verandert hebben.
Het wordt in ieder geval een interessante race.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 28-03-2015 11:37 ]
Haha, Hamilton en Rosberg zijn al weer lekker bezig tegen elkaar. Misschien wel wat mogelijk voor Vettel als die twee elkaar tegen gaan komen morgen..Ryur schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:38:
wat kijkt Rosberg weer chago!
Mehhhhh Bruno Senna is back at SkyF1

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2