Waiting on the world to change
Ja, tis nog steeds geen geweldige coureur vind ik.Señor Sjon schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:18:
Wat voor een regenboog tactiek heeft Ericsson? Al 3x gestopt. Gebruikt ie zoveel meer rubber om het een beetje bij te houden?
Ergens vind ik het wel jammer dat Sainz nu al meer punten dan Verstappen zal hebben.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Button wel denk ikAzzKickah schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:21:
Ik mis Manor totaal niet to be honest.
pinda powerrr schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:21:
Volgende race hopelijk wat met auto's in het veld en minder problemen. Is toch wel wat saaier zo met dat handjevol auto's op de baan.
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Gek he..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oh downshifts.
[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 15-03-2015 07:24 ]
Krijg je als limbo wel mee...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Problemen bij het terugschakelen (downshifts)AzzKickah schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:23:
Wat voor 'big problem big problem' had Button het over?
Nou dat is inderdaad wel gerechtigheid. Niemand wil dat nog zien. Podium kijk ik ook sinds vorig jaar niet meer.Goron schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:23:
Mercedes is echt maar 1 minuut in beeld geweest ofzo haha, dat krijg je als je een te goede auto bouwt. Wel bizar dat Nico ook niet in de buurt komt dus er gebeurt ook niks.
[ Voor 4% gewijzigd door Erapaz op 15-03-2015 07:24 ]
Terug schakelen gaat lastig bij hemAzzKickah schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:23:
Wat voor 'big problem big problem' had Button het over?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Nu nog Italiaans leren voor als hij bij Ferrari aan de bak komtNeomess schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:24:
Max zijn Duits is inderdaad niets om je voor te schamen.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Inderdaad. Je kunt het zelfs geen optocht noemen, want daar zijn het niet eens genoeg auto's voor!ing._Buttje schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:25:
Saaie boel hoor, totaaaaaaal geen actie. Knaldonado was nog wel haast het hoogtepunt
Jammer dat hun Nederlands vaak niet te verstaan is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hahaha
Señor Sjon schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:27:
[...]
Lol @ hierbovenSeñor Sjon schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:27:
[...]
[ Voor 91% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-03-2015 07:30 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
klopt je mag wel een andere rijder inzetten maar die moet het met dezelfde motoren doen als de oginele coureur. als ik me niet vergis tenminste. dus ALO zal er wel flink de P in hebbenPhusebox schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:22:
Magnussen heeft nu trouwens een motor voor Alonso gesloopt vandaag? Zal hij blij mee zijn. Kan er ook nog wel bij.
Nee Amsterdammers, Rotterdammers en Hagenezen spreken lekker ABN. Om nog maar over Tukkers, Friezen etc te zwijgen.Señor Sjon schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:27:
[...]
Ieder heeft zo zijn eigen accent maar alleen de Hollanders denken dat hun afwijking de norm is.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 15-03-2015 07:29 ]
Niet dood, maar de vent die 20 jaar de GP van Australië heeft georganiseerd stopt er mee.MrSleeves schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:27:
Welke "Ron" is dood?
Nee ik dan met m'n TwentsPhusebox schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:28:
[...]
Nee Amsterdammers, Rotterdammers en Hagenezen spreken lekker ABN.
Alsof jijzelf perfect ABN zult spreken
Dat niet, maar wel verstaanbaar. Helaas rijdt Amsterdammer Giedo niet, anders hadden er nog punten ingezeten.Phusebox schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:28:
[...]
Nee Amsterdammers, Rotterdammers en Hagenezen spreken lekker ABN.
[ Voor 14% gewijzigd door Erapaz op 15-03-2015 07:32 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Niks, opbok'n met die Sauber.vhal schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:30:
Hehe, kiek die Sauber die TR opjagen...
Ik verwacht Alonso voorlopig niet in die auto eigenlijk vanwege 'schoolziek'.rikgroen schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:28:
[...]
klopt je mag wel een andere rijder inzetten maar die moet het met dezelfde motoren doen als de oginele coureur. als ik me niet vergis tenminste. dus ALO zal er wel flink de P in hebben
Misschien moet Bernie dan een SMSje sturen ofzo, Kaltenborn kan wel uitleggen hoe.dcm360 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:29:
[...]
Niet dood, maar de vent die 20 jaar de GP van Australië heeft georganiseerd stopt er mee.
En Sainz een plek terug. Die staat echt in powersave.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zou me niks verbazen als daar achteraf nog iets niet klopt...
Of dat de controleplaat op de bodem van de auto teveel slijtage laat zien met de nodige gevolgen.Saffie_time schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:32:
Die sauber is wel vaak aan het bottem-out-en...
Zou me niks verbazen als daar achteraf nog iets niet klopt...
Ik kap de woord'n als Groninger ook af, maar als ik iemand Limburgs hoor praten... brrr... Dan gaan m'n nekharen overeind staan.AzzKickah schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:29:
[...]
Nee ik dan met m'n Twents
Alsof jijzelf perfect ABN zult spreken
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Thank you for the last 20 years was misschien beter...dcm360 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:29:
[...]
Niet dood, maar de vent die 20 jaar de GP van Australië heeft georganiseerd stopt er mee.
Of gewoon een SMS, kaartje, whatever..
Doen ze altijd, ook al gebeurt er heel veel op de baan.Neomess schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:34:
Ik kijk niet zo vaak op RTL, maar ze praten echt alleen maar over koetjes en kalfjes omdat er echt geen reet op de baan gebeurt.
Die zijn echt ongeïnteresseerd.
Denk niet dat dit representatief zal zijn.RoyK schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:33:
Ik merk dat ik middels de interesse in de race verlies.. ik ga boterhammetjes smeren voor de kids. Als dit een voorbode is hoe F1 eruit gaat zien in 2015, gaat het een boel kijkers verliezen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hebben jullie een alternatief voor het duitse commentaar?
Jep. En dan vooral een nieuwkomer als Honda benadelen qua tokens, zo hou je het ook interessant voor nieuwe bedrijven om in de F1 te stappen.RoyK schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:33:
Ik merk dat ik middels de interesse in de race verlies.. ik ga boterhammetjes smeren voor de kids. Als dit een voorbode is hoe F1 eruit gaat zien in 2015, gaat het een boel kijkers verliezen.
Laten we vooral nog een aantal jaar doorgaan met deze regels. Wat een crap beleid.
Denk niet dat dit representatief zal zijn.RoyK schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:33:
Er zijn zelfs te weinig achterblijvers om in te halen.Goron schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:34:
Tja dit moet wel een record laag aantal inhaalacties zijn
Helemaal mee eens, kijk sinds enkele jaren weer eens vanwege Max. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu weer weet waarom ik niet meer keek.RoyK schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:33:
Ik heb liever een paar lekkere vrouwen in mijn pool.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
hehe idd.. volgde formule 1 al een tijdje niet meer, maar nu met max verstappen dacht ik 'laat ik het nog eens een kans geven'. Maar na een kwartiertje wist ik alweer waarom ik het gestopt was te volgen...RoyK schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:33:

BBC radio ofzoMystic Spirit schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:35:
De race is nu officieel saai.... daarnaast ben ik ook zat van het duitse commentaar op RTL....
Hebben jullie een alternatief voor het duitse commentaar?
Die werkt helaas niet tijdens f1.
Tenminste nog een Ferrari op het podium.
Maar wel gefinished.soulcrusher schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:37:
Button 11e en als enigste op 2 ronde gezet
Gaat wel goed komen met die Honda. Mark my words.
Dikke bah naar Sauber btw.
[ Voor 6% gewijzigd door AzzKickah op 15-03-2015 07:38 ]
Verwijderd
Australië is meestal wel een leuke race, maar dit vond ik maar matig interessant. Heel weinig actie, vooral veel saaie uitvallers.Rivanov schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:35:
Denk niet dat dit representatief zal zijn.
Misschien omdat het totally useless was achter die =&'_/@+€-%&_#_€%) Mercedessen
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-03-2015 07:40 ]
Dat geloof ik ook, maar jammer dat ze niet een puntje hebbenAzzKickah schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:38:
[...]
Maar wel gefinished.
Die Ferrari motor is wel echt verbeterd over de winter zeg. Ferrari 3 en Sauber 5
Maar een podium wordt een lastig verhaal dit jaar. Dit wordt een lange adem hebben en dat moest Alonso ook bij Ferrari en die gaan nu weer een beetje.AzzKickah schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:38:
[...]
Maar wel gefinished.
Vettel heeft echt goed gekozen om bij Red Bull te vertrekken; die Renault blijft een zwakke schakel.
Enige reden voor mij was dat max mee reed, rest was echt zeer matig voor een neutrale kijkerVerwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:39:
[...]
Australië is meestal wel een leuke race, maar dit vond ik maar matig interessant. Heel weinig actie, vooral veel saaie uitvallers.
Kan Nasr misschien nog een strafje krijgen ivm de start?
En ik hou niet van 24uurs racen.(Eigen tempo rijden, zoveel mogelijk battlen vermijden, en af en toe valt er 1tje uit)
(over twee weken begint Indycar weer waar gelukkig gewoon gebattled wordt zonder reserves.
How do you save a random generator ?
Waarom zou hij een straf krijgen, lijkt me nergens voor nodig.Michel242186 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:40:
Ik heb gekeken op RTL Duitsland en op mijn laptop stream met geluid van Olaf.
Same here, die pool kan ik nu al in de kliko gooien denk ik.
Verwijderd
I am the great Cornholio!
Nasr was er niet de aanstichter van. Vettel drukte Raikonnen het gras op omdat hij de kerb in de binnenbocht pakte. Raikonnen kwam de baan op, tikte Nasr aan die daardoor op zijn beurt weer Kwaldonado aantikte.Michel242186 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:40:
Alonso gaat dit niet nog drie jaar trekken. Als ie al terug komt kapt ie na dit jaar als ze dan niet bij top 8 komen.MrSleeves schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:40:
[...]
Maar een podium wordt een lastig verhaal dit jaar. Dit wordt een lange adem hebben en dat moest Alonso ook bij Ferrari en die gaan nu weer een beetje.
Vettel heeft echt goed gekozen om bij Red Bull te vertrekken; die Renault blijft een zwakke schakel.
Is dat een vrij beschikbare stream?Michel242186 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:40:
Ik ben al 20 jaar een F1 kijker. Het is even wat minder geweest afgelopen jaren omdat papa zijn nu eenmaal niet altijd lekker mixed. Ik probeer het zo goe als ik kan te volgen. De afgelopen jaren is er natuurlijk een boel veranderd met de motoren en het bekende geluid waar mensen over klagen (begrijp ik wel) nu hoor je ze voorbij zoemen ipv brullen, en met dit soort races zit ik nu niet in mijn handen te wrijven om de volgende race te kijken. Ik heb nog hele gave Australië races in gedachten met een boel actie, crashes en competitie! Maatgoed, Max heeft mij weer een beetje dat extra gegeven dat ik dus deze ochtend om kwart voor 6 uit mijn bed stapte. Als neutrale F1 liefhebber is het ook maar boring met een team als Mercedes die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Twee geweldige coureurs en een auto die de oren van de rest van het veld wast. Ik klap mn laptop dicht. Fijne zondag mensenSempy schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:35:
[...]
Helemaal mee eens, kijk sinds enkele jaren weer eens vanwege Max. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu weer weet waarom ik niet meer keek.
Heb 'm gister weer opgezegd, dus 3 races (-1, want op BBC) voor €5.MetaFrame schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:42:
Zoals zo velen aan zeggen hier, ik ben blij dat ik geen sport 1 abo heb afgesloten. Wat een saaie meuk weer, ik pak dit jaar misschien een paar races mee maar ik doe er geen moeite voor. Moto3/2/GP is een stuk spannender, daarnaast Nascar en Supercross
Dat zou best kunnen. En dan is het de vraag waarheen. Misschien weer naast Hamilton als Rosberg het zat is om 2e viool te spelen. Maar die kans acht ik klein.Phusebox schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:42:
[...]
Alonso gaat dit niet nog drie jaar trekken. Als ie al terug komt kapt ie na dit jaar als ze dan niet bij top 8 komen.
En zal je dan net zien dat Mercedes niet meer zo sterk is.
[ Voor 34% gewijzigd door MrSleeves op 15-03-2015 07:44 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-03-2015 07:45 ]
Gaat 't niet om. 25 punten in the pocket.ing._Buttje schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:44:
Zie die f*cker Hamilton eens blij zijn.. Poeh poeh.. Tsjongejonge daar heb je voor moeten knokken
Verwijderd
Als hij niet blij is het een verwaande kwast, als hij wel blij is valt het ook niet in goede aarde.ing._Buttje schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:44:
Zie die f*cker Hamilton eens blij zijn.. Poeh poeh.. Tsjongejonge daar heb je voor moeten knokken
Je kunt ook te moeilijk doen
Was er vroeger niet een Duitser die juist Duitsland wilde uitbreiden?Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:42:
Heel netjes dat Max zijn interview gewoon in het Duits deed. Niet alleen is dat goed voor de fans, ook sponsoren houden van dat soort dingen. Duitsland is een enorme uitbreiding van het bereik voor een Nederlander.

Ik lig maar weer in bed...ff uurtjes in inhalen. In tegenstelling tot royk, kunne mijn kinderen zelf hun boterhammen smeren. Oh nee, ze slapen nog!
Waiting on the world to change
Gaat geen diepte-interview worden. Kijken of er één bijdehand durft te doen op een vraag..
[ Voor 54% gewijzigd door MrSleeves op 15-03-2015 07:48 ]
Ik voelde de dominantie van Mercedes ook wel weer aankomen....dus hier ook geen sport 1...het helpt ook mee dat RTL en BBC ook gewoon gratis uitzenden.MetaFrame schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:42:
Zoals zo velen aan zeggen hier, ik ben blij dat ik geen sport 1 abo heb afgesloten. Wat een saaie meuk weer, ik pak dit jaar misschien een paar races mee maar ik doe er geen moeite voor. Moto3/2/GP is een stuk spannender, daarnaast Nascar en Supercross
Truste!pinda powerrr schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:46:
[...]
Ik lig maar weer in bed...ff uurtjes in inhalen. In tegenstelling tot royk, kunne mijn kinderen zelf hun boterhammen smeren. Oh nee, ze slapen nog!
Ik ga zo maar bezig met school nu ik eens vroeg op ben. Gister tussen de FP3 & Q (die 2 uurtjes) ook nog heerlijk gewerkt!
Ik kijk uit naar dat moment!pinda powerrr schreef op zondag 15 maart 2015 @ 07:46:
[...]
Was er vroeger niet een Duitser die juist Duitsland wilde uitbreiden?Gedeeltelijk nog gelukt
![]()
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2