Toon posts:

[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 61 62 Laatste
Acties:
  • 164.366 views

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Over prachtige zaken gesproken. In de nieuw topic-start is een hoofdstuk opgenomen waar iedereen 1 screenshot/video in kan laten plaatsen. Mocht je zelf een mooie shot gemaakt hebben, laat het dan even weten en we voegen het in de TS onder vermelding van je naam. Zo krijgt de TS toch een persoonlijk tintje ;)

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 18:49
Drumatiko schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:45:
Over prachtige zaken gesproken. In de nieuw topic-start is een hoofdstuk opgenomen waar iedereen 1 screenshot/video in kan laten plaatsen. Mocht je zelf een mooie shot gemaakt hebben, laat het dan even weten en we voegen het in de TS onder vermelding van je naam. Zo krijgt de TS toch een persoonlijk tintje ;)
Ik stel ervoor alle spelers met hun mooiste schip bij elkaar en maak er een mooie foto met mooie ster of planeer of station achter hun.

[Voor 69% gewijzigd door captain_ghost op 06-09-2016 21:48]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
captain_ghost schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:47:
[...]

Ik stel ervoor alle spelers met hun mooiste schip bij elkaar en maak er een mooie foto met mooie ster of planeer of station achter hun.
<tap tap tap, is this on?>.... Blaauw Station?

:X

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• captain_ghost
RobV schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:51:
[...]

<tap tap tap, is this on?>.... Blaauw Station?

:X
Dat kan...
Wellicht een plek zoeken waar ook slagkruiser erbij ligt en fotograferen.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 19:39
Ergens op een planeet? (of mist iemand Horizons?)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik stel voor Beagle point! 8)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• captain_ghost
Of Aarde

• Leutje
  • Niet online
Beide systemen zijn natuurlijk niet goed ;)
Beagle Point is "maar" 65.000 lj verderop. en Sol heb je een permit voor nodig. Voor beginnende mensen is dat niet te doen.

Zoals Rob zegt lijkt me Blaauw station. "ons" thuis een mooie lokatie

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-10 17:49

GeeBee

Oddball

Grootste bonus evâh!

108 Combat Zone Kills in 4,5 uur.. niet te doen...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• captain_ghost
GeeBee schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:07:
Grootste bonus evâh!

[afbeelding]
108 Combat Zone Kills in 4,5 uur.. niet te doen...
Misschien kan je dat in conflict zone doen. Daar maken PLC en liberty elkaar af!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:35
Zojuist 48 miljoen (!) verdien met 1 Sothisrun met mijn nieuwe Python :*) in misschien 2,5u speeltijd

Ging niet helemaal vlekkeloos. De eerste vlucht die ik maakte met mijn op max cargo/jump ingerichte Python ging het al mis: interdiction door een ASP Explorer en ik was er helemaal niet klaar voor. Gelukkig was ik verzekerd (en leeg) maar wel zonde van het geld.

Daarna wat aanpassingen gemaakt, iets minder jumprange maar wel wat verdediging en wat sneller. Moest ongeveer 60 jumps maken (heen en terug), maar de opbrengst was er wel naar.

In de laatste jump werd ik interdicted door een expert Anaconda :o : ik ging gelijk in Silentmode en onder het afvuren van chaff en heatsinks kon ik er toch prima aan ontsnappen met lichte schade. Was toch wel even spannend.

Nu lekker een tijdje relaxen op een bountyeiland O-)

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)

Goed gedaan!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:24
Top weer vandaag in Groningen.
Patje, jij wat gemerkt van de boringen die door A.HAK worden gemaakt?
(Erg off-topic, sorry :p )

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-07 21:06

Patje040175

Zwarte koffie !!!

EliteGhost schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:37:
Top weer vandaag in Groningen.
Patje, jij wat gemerkt van de boringen die door A.HAK worden gemaakt?
(Erg off-topic, sorry :p )
Nope, waar is dat? Ik werk in t UMCG btw :*)

Goedzo !

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 20:45

Tyoi

Beddytear

Wat ik mij afvraag is hoe je met bounty hunting een FDL of later een conda/vette/cutter kan veroorloven. Ik bedoel, anders dan traden is je capaciteit niet echt verandered. Sure, je hebt meer firepower en zal NPC's (hopelijk) sneller neerhalen, maar de instancing in RES's wordt volgens mij niet echt anders, er vliegen niet opeens alleen maar conda's rond met een 2mil bounty op hun hoofd.

Mijn doel voor nu is de FDL maar ben bang zodra ik die heb en een beetje goed heb uitgerust dat ik super verveeld raak met bounty hunting en ik dan of iets anders wil ga doen (waar de FDL niet echt goed voor is, dan had ik de Phython moeten kiezen) of stop met de game.

Vraag me ook af of traden en exploring iets voor mij is (als exploren nog kan, is niet alles al ontdekt?). Ik ben een tijd lang miner en trader geweest in EvE-online en hoewel erg relaxed ook meer het werk gevoel en beetje saai.

[Voor 14% gewijzigd door Tyoi op 07-09-2016 14:14]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Stefke
Beetje inherent aan het spel. Heb je een klein schip, verdien je klein geld en gaat het langzaam naar het volgende "level". Heb je een groot schip, verdien je groot geld. MAar het volgende level is relatief net zo ver weg. Daardoor duurt het net zolang om elk niveau te bereiken en schiet je na een upgradet van schip wat dat betreft niet zoveel op.

Wat opschiet is een ASP Explorer, en dan Sothis/Ceos runs doen. Dan gelijk upgraden naar het eerstvolgende grote schip (voor mij de python). Met de ASP pakte ik zo'n 15-20miljoen per "run", met de Python dus 48mil in één grote run (60 jumps).

Ik ben in een paar dagen (enkele uren spelen) van een ASP Explorer met 6mil op de bank naar een volledig uitgeruste Python (klasse A uitrusting) met nog 25miljoen over gegaan. In totaal heb ik misschien 250-300 jumps moeten maken en heb daarmee schat ik zo'n 85-95 miljoen verdiend.

Maar zelfs dat begint al behoorlijk te vervelen. Ik zet het spel daarom even een weekje aan de kant,, voor ik het niet meer aankan. :+

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ja maar, heb je het dan over bounty hunting of traden? Want zoals ik typte, met traden heb je een direct gevolg van een groter schip: meer cargo = meer profit. Met bounty hunting lijkt mij niet dat je dat directe voordeel hebt. Groter schip = bigger guns, maar niet per se grotere bounties. Okey, met trading moet je ook de goede meterialen/cargo/run hebben die meer opleverd, maar over het algemeen, al zou je een crappy cargo hebben dan is meer van crappy cargo nog steeds meer profit.

P.s.
Heb op dit moment een volldig opgesoepte vulture en ben aan het BH in hazardous RES's. Haal per 'run' van ongeveer een uur ofzo een .5~1.5 mil binnen.

[Voor 14% gewijzigd door Tyoi op 07-09-2016 14:42]

6) You just checked it.

• Stefke
Ik begreep je niet helemaal goed, ik heb het over traden. Maar volgens mij kom je automatisch grotere bounties tegen als je zelf hoger in rang bent en zo.
En met een groter schip blast je kleinere bounties sneller weg, dus per tijdseenheid verdien je op die manier ook meer.

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-07 21:06

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Heb precies hetzelfde gedaan, dit temeer omdat ik niet veel tijd heb om te vliegen. Heb in 1 dag tijd mijn assets van 100 mil tot 600 mil opgekrikt. Nu heb ik genoeg credits om te doen en laten wat ik wil. Een ASP voor exploration? Een Python voor een HAZRES? Een Tradaconda? Het is nu zo aangeschaft en met
A-specs.

Voor mij maakt het dit spel more fun, lekker uitproberen wat mij op het moment leuk lijkt :*)

Goedzo !

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

stefijn schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:44:
Ik begreep je niet helemaal goed, ik heb het over traden. Maar volgens mij kom je automatisch grotere bounties tegen als je zelf hoger in rang bent en zo.
En met een groter schip blast je kleinere bounties sneller weg, dus per tijdseenheid verdien je op die manier ook meer.
Jij haalt in 2.5h 48mil op met je phyton. Dat is omdat dat schip een grote cargo space heeft. Als je met datzelfde schip 2.5h gaat bounty hunten dan krijg je maar een fractie van dat geld binnen (volgens mij) omdat de bounties niet hoger worden vanwege jouw schip grootte. Immers, iemand is niet opeens meer waard omdat jij er voor kiest om een (insert size here) schip te vliegen.

Dus mijn vraag was/is: is bounty hunting op ten duur nog wel de moeite waard? (niet per se alleen aan jou gericht)

Edit:
Aan het googlen voor trading, just for curiosity reasons. Ik zie dat de schip progression Hauler>Cobra mkIII>Type-6>Type-7>Type-9>Tradaconda de meest optimale is (Bron: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fa_PfAPCUSbXPa8lhv2tMJVwZ7rgFPleXUgvdZfn0qE/edit#gid=0 en https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/450rd3/trade_ship_progression_examined/).

Is dat nog steeds zo? En welke trade routes gebruiken jullie? (als ik vragen mag ;))

[Voor 31% gewijzigd door Tyoi op 07-09-2016 16:29]

6) You just checked it.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:30

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tyoi schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:57:
[...]
Dus mijn vraag was/is: is bounty hunting op ten duur nog wel de moeite waard? (niet per se alleen aan jou gericht)
Nee. Trade / smuggle is echt dé manier om veel geld te verdienen, vooral de long distance hauling missies leveren erg veel op maar als je geluk hebt, kun je ook op korte afstanden zeer lucratieve routes vinden (en dan kun je meer vluchten per uur doen). Met exploration heb ik ook honderden miljoenen binnengeharkt maar dan ben je wel eerst maanden op weg.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Mijn doel in het spel is niet om zoveel mogelijk credits te vergaren, mijn doel is plezier te hebben en een beetje ontspannng-door-inspanning.

[Voor 0% gewijzigd door RobV op 07-09-2016 17:49. Reden: 'Soveel'.?, serious typhus..]

• captain_ghost
Wanneer gaan wij samen afspreken voor megascreenschot voor nieuwe topic... Kan ik met mooie blingbling ASP showen

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

RobV schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:56:
Mijn doel in het spel is niet om soveel mogelijk credits te vergaren, mijn doel is plezier te hebben en een beetje ontspannng-door-inspanning.
Sure, agreed. En de meest efficiente manier vinden om credits te verdienen is ook een manier om plezier te hebben ;) (voor mij) Mits de negatieve aspecten van die manier niet groter zijn dan de positieve ofc.

6) You just checked it.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[...]
Aan het googlen voor trading, just for curiosity reasons. Ik zie dat de schip progression Hauler>Cobra mkIII>Type-6>Type-7>Type-9>Tradaconda de meest optimale is (Bron: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fa_PfAPCUSbXPa8lhv2tMJVwZ7rgFPleXUgvdZfn0qE/edit#gid=0 en https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/450rd3/trade_ship_progression_examined/).

Is dat nog steeds zo? En welke trade routes gebruiken jullie? (als ik vragen mag ;))
Optimaal is dat misschien wel, maar leuk is anders.. Die type 6/7/9 dingen vliegen als een natte dweil. En je kan je amper verdedigen als er stront aan de knikker is (gebrekkige wapens en weer die wendbaarheid). Ik heb er wel eens eentje gehad maar ik was het zo zat. Lol is inderdaad belangrijker.

Dan maar wat langer spelen in een multirole, dat vind ik veel meer lol. Voor smokkelen (en dat is toch wel het ultieme traden als je niet voor rares gaat) maakt cargo capaciteit ook niet zo heel veel uit (al zijn de smokkelmissies wel zwaarder geworden qua tonnen cargo sinds de engineers update).

[Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 07-09-2016 17:20]

• Leutje
  • Niet online
captain_ghost schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:57:
Wanneer gaan wij samen afspreken voor megascreenschot voor nieuwe topic... Kan ik met mooie blingbling ASP showen
Dit! :)
Waneer dus? En dan niet met je mooiste maar een beetje van alles wat laten zien ;)
Ik kan kiezen uit een Cobra (met spoilers haha)
Een Diamondback Explorer.
Een ASP Explorer
Een FDL
Een Python
Een Anaconda
Een iCutter
Als we wel de mooiste kiezen kom ik met de Python! Met een mooi kek kleurtje!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

captain_ghost schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:43:
[...]

Misschien kan je dat in conflict zone doen. Daar maken PLC en liberty elkaar af!
Klopt, maar ik hou het niet zo lang vol in een CZ. Elke 2,5 minuut een kill... Gemiddeld. Haal van die 4,5 uur de reparatie en persoonlijke hersteltijd nog van af (RSI voorkomen) en je zit zo onder de 2 minuten per kill.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:42:
[...]

Klopt, maar ik hou het niet zo lang vol in een CZ. Elke 2,5 minuut een kill... Gemiddeld. Haal van die 4,5 uur de reparatie en persoonlijke hersteltijd nog van af (RSI voorkomen) en je zit zo onder de 2 minuten per kill.
Kan sneller gaan in een 4-wing setup..

• GeeBee

GeeBee

Oddball

[...]

Bounty levert minder op dan handel en smokkel, maar een groter schip betekent (opgetuned) ook betere beplating en schilden. Dus hou je het bv langer uit in een CZ. Betere wapens levert snellere kills op, ook met het killen van kleine schepen, die zijn dan zo weg, waardoor je bijvoorbeeld die ene 14M Cr missie kunt aannemen waar ik het over had.

Maar dan nog: doe 4,5 uur smokkelmissies en je hebt meer geld.

Maar daarna zit je nog wel vol met kantoorfrustratie die je kwijt moet :)

@RobV:
Kun je missies al delen in een wing dan?

[Voor 3% gewijzigd door GeeBee op 07-09-2016 17:52]

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Missies niet delen, maar wel samen zorgen dat Speler A sneller kills maakt doordat spelers BCD meeschieten.

• daPet
Tyoi schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:14:
[...]

Sure, agreed. En de meest efficiente manier vinden om credits te verdienen is ook een manier om plezier te hebben ;) (voor mij) Mits de negatieve aspecten van die manier niet groter zijn dan de positieve ofc.
Ik vermoed dat je veel verdiend aan bounties als je degene opzoekt die in galnet staan. Maar dan krijg je gasten als Harry Potter etc (notoire pvp'ers) voor je neus denk ik zo maar. Lijkt me ook nogal een kunst om ze te vinden. Dus of dat rendabel is... Enige wat ik anders kan bedenken is dat je alleen HazRes opzoekt waar de bounties wellicht wat hoger zijn omdat ze niet door politie aangepakt worden.

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Doe alleen maar hazres's, solo, geen open play. Ben genoeg geganked in het verleden. En idd, die heavy hitters neerhalen in open is niet echt een 'even' gedaan. Ben niet echt een PvPer

Maargoed, heb een Type-6 gekocht en maar beetje aan het traden. Kijken of ik daar happy van wordt. Tips zijn altijd welkom!

[Voor 3% gewijzigd door Tyoi op 07-09-2016 19:21]

6) You just checked it.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb geld uitgegeven aan een paintjob..... /shame

Fer-de-Banana

Update: de oorlog in Windjet is over. The Gathering Influence 21%

Sternbach port ng steeds in handen van Windjet Electronics Industry. :( toch wil ik een ieder bedanken die heeft meegevochten in de conflict zones. Wat de uitslag ook is, we hebben wel mooi een paar capital ships te zien gekregen!!

Kennelijk zijn wij 'the bad guys', of 'a few bloodthirsty individuals'.

[Voor 100% gewijzigd door RobV op 07-09-2016 22:05]

• EliteGhost
Patje040175 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:40:
[...]

Nope, waar is dat? Ik werk in t UMCG btw :*)
Centrum van Groningen. A. Hak voert de boel uit, bedrijf waar ik voor werk (Royal HaskoningDHV) houdt toezicht.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

RobV schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:43:
Kennelijk zijn wij 'the bad guys', of 'a few bloodthirsty individuals'.
Tja... "Geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars" - Winston Churchill.
Onze tijd komt nog wel >:)

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:36:
[...]

Tja... "Geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars" - Winston Churchill.
Onze tijd komt nog wel >:)
Toch gek, gezien wij technisch gezien gewonnen hebben (21% over 4%)

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:50
Blah net ff een uurjte om aan de verslaving te werken, servers offline :(

mixing a drink and music

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:01

azteke

King

Is het met de gameplay van ED uberhaupt mogelijk voor minor factions om andere systemen over te nemen? Zou best wel vet zijn als een minor faction uiteindelijk in powerplay terecht kan komen (-:

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

• Leutje
  • Niet online
azteke schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:36:
Is het met de gameplay van ED uberhaupt mogelijk voor minor factions om andere systemen over te nemen? Zou best wel vet zijn als een minor faction uiteindelijk in powerplay terecht kan komen (-:
Ja dat kan... min of meer.
Je hebt er hoderden piloten voor nodig die allemaal voor the gathering gaan werken.(Gathering of the truckers :P )Daarna moet Frontier zich er mee bemoeien en je word, Net zoals de EG Pilots, ook een superpower in de game (vanaf 2.2 is dat zo)

Wij als The gathering hebben daar iets te weinig pilootjes voor ;) Maar andere systemen overnemen kan dus wel degelijk. We kunnen als we er ons toe zetten (veeeeel grinden) binnen een paar maanden 3 of meer systemen bezitten. Persoonlijk ben ik daar niet van. "Wij" hebben "ons" systeem en anderen blijven er met de fikken vanaf :P Het continue grinden voor anderen is namelijk echt niet leuk.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
"data cargo full"

Kennelijk heb ik er nu 500 van de mogelijke 500. Wat moet ik ermee? Ik heb nog geen engineers gevonden die data van mij willen. :?

• Leutje
  • Niet online
De hoge aantallen flink uitdunnen ;) 40 xxxdata? nah 10 is genoeg

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:35:
De hoge aantallen flink uitdunnen ;) 40 xxxdata? nah 10 is genoeg
Ja, maar liever doe ik er iets zinnigs mee. Kan ik niet iets doen waardoor ik een engineer te pakken krijg die die dingen graag hebben wil?

• Leutje
  • Niet online
Tis mij ook zo vaak gebeurt ;) X

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Holy fuck! Capital ships battling it out at Mu koji wow!

6) You just checked it.

• Stefke
Video? :)

Ik heb t spel even een weekje aan de kant gelegd na mijn Sothis avonturen :O ;)

Wil graag eens meespelen met jullie binnenkort, maar ik zit me telkens het volgende af te vragen: ik heb een desktop om op te gamen, en een HP Spectre x360 touch convertible laptop.

Is er een manier om op die HP mijn game (lees: schip) te bedienen? Ik heb wel Powergrid gezien, maar dat is voor Android/iOS, en dus niet voor Win10.
Ik zou natuurlijk mijn telefoon kunnen gebruiken ....

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

@Stefijn
Ik ken alleen de usual programma's, powergid (zoals je noemde) en voiceattack bijvoorbeeld. Spad.next met de active MFD's ect. of een arduino (achtig) board met een paar knoppen. Maar niet een ander systeem in het netwerk die draait op windows.

Waarom zijn alle combat zones nu in ceasefire?! Ik wil geld verdienen en schieten! ffs...

6) You just checked it.

• Boefmans
als we beetje in een wing gaan vliegen enzo, allemaal deze paint jobs? https://steam.elitedangerous.com/en/product/882

(lelijk dat wel)

mixing a drink and music

• captain_ghost
Boefmans schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:56:
als we beetje in een wing gaan vliegen enzo, allemaal deze paint jobs? https://steam.elitedangerous.com/en/product/882

(lelijk dat wel)
Leuk paint, maar is alleen voor cobra.. Ik wil alleen paint voor Cutter.

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik weiger paintjobs...

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik zit meestal binnen in en zie de verf niet

• Drumatiko
  • Niet online
Ik hoop dat ze binnenkort eens wat paintjobs voor de Cutter gaan maken, die mooie curves smeken gewoon om een mooi tintje! O-)

• Leutje
  • Niet online
Ik heb anders een mooie zwarte iCutter :P

• daPet
Ik heb cobra mk3, asp explorer en diamondback scout skins. Vind ze mooi maar toch relatief duur... Ik zou een paint job editor wel fantastisch vinden 8)

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Voor Logitech G19 owners onder ons (if any besides me), hier een elite dangerous companion app voor je LCD schermpje. Werkt echt super stoer. Galnet lezen (of voorgelezen worden, of TV), muziek bedienen, chat, global systems stats, news ticker ect ect. Volgens mij door een nederlander gemaakt omdat radio538 en Qmusic er voor in geprogrameerd zitten :P

https://forums.frontier.c...ed-space-traffic-control)
https://www.reddit.com/r/...pp_for_the_logitech_g19s/
& http://imgur.com/a/DvGwa

Edit: Okey, ook voor niet G19 owners (maar wel met logitech gaming software geinstalleerd). De app werkt ook met Logitech Arx (android/iphony)

[Voor 34% gewijzigd door Tyoi op 09-09-2016 22:44]

6) You just checked it.

• Boefmans
Lol niet zo serieus mensen.
Dan te bedenken dst er exht honderden euros omgaan in skins voor pistols en ridles in cs go...

mixing a drink and music

• Drumatiko
  • Niet online
Leutje schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:56:
Ik heb anders een mooie zwarte iCutter :P
Die heb ik ook idd, maar wat helemaal mooi zo zijn is een skin met vloeiende lijnen met twee of meer kleuren. Bij de Anaconda staan dat soort skins ook heel erg mooi. Tot nog toe heb ik een bundel skins voor de Python en nog een schip. Als de skins mooi zijn dan heb ik het er graag voor over (zeker gezien de hoeveelheid tijd ik aan elite besteed, en het aantal selfies die ik maak) :P

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Mooie 23mil opgestreken met de CG combat mission voor de Federation side. Zat in de 10%. Nu nog ff die voor de Empire kant (heb ook al genoeg voor de top 10% ingeleverd) en dat is een makkelijke 46mil voor een avondje schieten. FDL here I come :P

Die andere 2 CG's waar je blueprints en iets anders moet inleveren gaan niet echt snel, nog maar ~100ton ingeleverd en nog niet eens tier 1 voorbij. Is dat normaal voor die type missies?

6) You just checked it.

• Boefmans
Iemand ervaring met dit ding, voor elite

pricewatch: Scythe USB Triple Foot Switch II

Scheelt toch weer drie knoppen... Of negen als ze in combi kunnen met de joystick.

Ik zie eigenlijk geen andere footswitches, bahalve dan tflight rudders maar dat gaat me wat ver :)

mixing a drink and music

• Leutje
  • Niet online
@boefmans
Ik heb sinds kort Deze dingen

Nouja. er zitten 2 van deze dingen in 1 pak maar ik gebruik er maar 1.

1 ding geeft je 20 extra knoppen en 4 tuimelschakelaars extra (volledig plug en play)
Mischien wat beter als een voet klikker ;)

• Boefmans
Handig. Dat gat is ervoor om er een schermpje in te zetten ofzo? He je een foto van de totale setup?
Met 20 knoppen je inderdaad wel klaar, ik ge ruik al weinig tb.

mixing a drink and music

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 08:23:
@boefmans
Ik heb sinds kort Deze dingen
[afbeelding]
Nouja. er zitten 2 van deze dingen in 1 pak maar ik gebruik er maar 1.

1 ding geeft je 20 extra knoppen en 4 tuimelschakelaars extra (volledig plug en play)
Mischien wat beter als een voet klikker ;)
pricewatch: Thrustmaster MFD Cougar Pack Zwart, €61

• Drumatiko
  • Niet online
Vinden jullie het een toegevoegde waarde hebben als we een discord-server starten voor snellere communicatie buiten het spel, of is het forum voldoende?

Discord is gratis en ondersteund zowel tekstchat als voicechat (en zelfs text to speech).

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Drumatiko schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 13:07:
Vinden jullie het een toegevoegde waarde hebben als we een discord-server starten voor snellere communicatie buiten het spel, of is het forum voldoende?

Discord is gratis en ondersteund zowel tekstchat als voicechat (en zelfs text to speech).
Voor mij voldoet in-game prima. En als het ingame niet kan, is discord al 100x beter dan TS. (Let op, persoonlijke mening).

• captain_ghost
Mobius heeft ook eigen.
Daar zitten duizenden andere op.
Als jezelf afvraagt of er spam plaats vindt, valt het reuze mee.

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Zo, m'n X-52 pro gerepareerd, alle speling in de X en Y-as (joystick) die de afgelopen maanden/jaren is ontstaan 'verwijderd'. Toch maar eens gaan kijken naar een nieuwe HOTAS zodra het spaarpotje weer een beetje is aangevuld.

Iemand ervaring met zowel de X-56 (of X-55) en de Warthog HOTAS?

Heb genoeg reviews gezien/gelezen maar het gaat mij meer om hoe ze het doen na een paar uur (lees: weken) gebruik.

6) You just checked it.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Tyoi schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:34:
Zo, m'n X-52 pro gerepareerd, alle speling in de X en Y-as (joystick) die de afgelopen maanden/jaren is ontstaan 'verwijderd'. Toch maar eens gaan kijken naar een nieuwe HOTAS zodra het spaarpotje weer een beetje is aangevuld.

Iemand ervaring met zowel de X-56 (of X-55) en de Warthog HOTAS?

Heb genoeg reviews gezien/gelezen maar het gaat mij meer om hoe ze het doen na een paar uur (lees: weken) gebruik.
Een kennis van mij heeft de warthog plus throttle. Dat voelt zó degelijk aan dat je er wellcht mee begraven gaat worden.

• Drumatiko
  • Niet online
captain_ghost schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:14:
Mobius heeft ook eigen.
Daar zitten duizenden andere op.
Als jezelf afvraagt of er spam plaats vindt, valt het reuze mee.
Ah ok thanks. Mocht er toch de wens ontstaan om zelf een groep te starten, geef dan een gil dan voegen we het toe aan de topic-start deel 4.

meanwhile:

edit: update.

Ik merk dat de power distributer vrij zwak ik van de iCutter, dus ga ik mijn oude pulse-conda weer herbouwen. Het doel is om zo min mogelijk power per schot te gebruiken, en maximale power regen te hebben. Met een beetje geluk kan ik daarmee non-stop een lasershow geven :*)

Build: Anaconda

[Voor 38% gewijzigd door Drumatiko op 10-09-2016 20:51]

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ik denk; ook een paar screenshots maken en ff laten zien. 19MB per stuk 8)7

Conda ziet er super stoer uit! Ik ben mega aan het twijfelen om te sparen voor een FDL of een Python voor BH. FDL is een stuk goedkoper en, belangrijker voor mij, een stuk meer wendbaarder. Maar de Python heeft meer firepower en kan omgebouwd worden tot trader... Iemand die beide heeft en ook daarmee BH-ed-er-et?

Net voor het eerst geland en gedocked op een planeet base voor een enigineer. Wist helemaal niet dat dat kon :/ Ben er ook net pas achter gekomen dat je in system view kan inzoomen op een planeet :X

[Voor 3% gewijzigd door Tyoi op 10-09-2016 23:05]

6) You just checked it.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb toevallig afgelopen week zowel een FdL en een Python in combat gebruikt. Beiden unmodded, A rated waar mogelijk. De FdL is wendbaarder, maar de Python heeft meer mogelijkheden omdat het meer slots heeft. Daar komt wel bij dat de Python in zijn huidige setup duurder is dan de FDL met vergelijkbare setup.

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Met unmodded bedoel je zonder engineers stuff?

Als je puur voor bounty hunten zou gaan zou je dan kiezen voor de FDL of Phyton?

Ik ben bang dat de Python (voor mij) echt teveel een baksteen is, manueverablity-wise. Lijkt een beetje op de Viper MkIII vs. Diamondback Scout. Met de Viper kwam ik echt geen stap verder, telkens maar die oneindige 'loop of death' met NPC's die ik uiteindelijk steeds verloor. Dat was gelijk over met de D.Back Scout omdat die wendbaarder is.

Edit: Oh, in de wikia pagina's van beide schepen staan dat ze net zo wendbaar zijn. Ik dacht dat de Python maar een 2/10 kreeg maar ik zie nu een 6/10. Ben ik in de war met de conda...? :/ (Zoveel gegoogled de laatste tijd)

[Voor 19% gewijzigd door Tyoi op 10-09-2016 23:43]

6) You just checked it.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:30

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb zowel een Python als een FDL en heb beide volledig combat specced gehad. FDL is véél meer een combat ship dan Python. Python heeft meer hardpoints dus theoretisch meer firepower maar in de praktijk mep je met een FDL veel harder om je heen. Het duurt bijvoorbeeld bij de FDL veel langer voordat je power capacitor leeggeschoten is en omdat je schip een stuk wendbaarder is raak je ook meer. Zeker nu kleine schepen zoveel sneller en wendbaarder zijn geworden zou ik, als ik tussen die 2 moest kiezen, altijd voor de FDL gaan als het puur om bounty hunten gaat.
Wil je een all purpose ship, dan is de Python 1000x beter.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Leutje
  • Niet online
Ik heb zowel een Python als een FDL. De FDL is eigenlijk standaard A-Graded. Dus helemaal niet zo slecht.
Mijn Python is een beetje gemod O-)

Level 5 FSD
Level 5 Thrusters
Level 4 Pulse las0rs
Level 3 multicannons
Level 4 Power distributor
Level 5 Shield + Shieldboosters
Power is geupped (geen idee hoeveel)
En vast nog wel wat wat ik vergeten ben.
Dat ding springt nog altijd met een beetje lege tank 26 lichtjaar, Gaat met een duizelingwekkende snelheid van 440m/s

En dat is een Python :D

Voor mij is het totaal geen keuze. De python is makkkelijk voor het eerste begin om alles mee te upgraden.
Zo heb ik mijn Cutter ook geupgrade. Mijn Cobra en mijn ASP. En dat heb ik allemaal met de Python gedaan. Dat ding kan nog altijd 120 ton vervoeren met een 25 lichtjaar jump. Mischien niet de snelste maar dat ding kan erg goed van zich afbijten :D

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nou ik had minder geluk vanochtend. Python tank, thrusters stukgeschoten in een conflict zone. Fsd stuk. Eject eject. Tegen 9! Npc's doe je erg weinig.

• Leutje
  • Niet online
ouch....

• captain_ghost
Ik heb mijn cutter jump range op 29.51 LY (30.88 ly) staan. Is dat goed genoeg of kan nog meer?

• Leutje
  • Niet online
Uit mijn hoofd heb ik dat ook ongeveer. Goede roll gehad bij Farseer? ;)

• Leutje
  • Niet online
Soms zit het tegen, soms zit het mee. Mijn Cobra dus uit het stof gehaald en een lvl5 eng. upgrade gegeven.
De roll was maximaal en de bonus was 5% :D
587m/s!! woei!!!

(ja ik heb dus UA's moeten neerschieten...schaam)

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:44:
Soms zit het tegen, soms zit het mee. Mijn Cobra dus uit het stof gehaald en een lvl5 eng. upgrade gegeven.
De roll was maximaal en de bonus was 5% :D
587m/s!! woei!!!

(ja ik heb dus UA's moeten neerschieten...schaam)
Hoe kom je in godesnaam zo snel aan al die materials en commodities die je nodig hebt voor al die 1000'en upgrades die ik bij jou langs zie komen. :?

• Leutje
  • Niet online
Missie rewards.. google... dat soort dingen :P

Oh en nog iets.
De meeste van ons doen ook mee in Mobius.Mobius pve. ALs je inlogt in open (in een station natuurlijk...lekker veilig) kijkje even rond. Zie je niks? dan ga je naar solo... Daar ook niks? dan ga ik naar LEUT (me eigen prive groep)... Tot mobius dus. Er is altijd een kansje dat je, ik noem maar wat, modular terminals tegen komt.

Dit kan je per 10 minuten dus maar 1 keer doen :P
Het werkt bijna altijd. maar soms doet FD een optie die je al gezien hebt
Overigens snel? Ik ben dr weken mee bezig lol

Oh nog iets.. In Adit is The gathering de grootste partij :D

[Voor 92% gewijzigd door Leutje op 11-09-2016 14:16]

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:48:

Oh nog iets.. In Adit is The gathering de grootste partij :D
Met 17% is TG de tweede. Maar we hebben er wel een station bij!! Schroter Station! 8) d:)b

• daPet
Jeuj! Meer beter.
Weet iemand btw of we enige invloed kunnen hebben wat een station te bieden heeft? Ik bedoel outfitting, commodities etc

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ik denk dat ik in eerste instancie voor de FDL ga, en dan voor de Engineers (nog niet veel aan gedaan en/of in verdiept) en doorspaar voor Python/Conda/Vette.

Ben ook bang dat Frontier iets nerfed in de 2.2 update waardoor het opeens moeilijker wordt om wat credits te verdienen.

6) You just checked it.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
daPet schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:17:
Jeuj! Meer beter.
Weet iemand btw of we enige invloed kunnen hebben wat een station te bieden heeft? Ik bedoel outfitting, commodities etc
Ik ben er nét geland. Worst case hebben we een outpost. En een outpost betekent geen security scan, en geen security scan betekent smokkelen..

• captain_ghost
RobV schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:34:
[...]

Ik ben er nét geland. Worst case hebben we een outpost. En een outpost betekent geen security scan, en geen security scan betekent smokkelen..
Wel kleine landingspad, wat ook meteen grote nadeel is voor mijn cutter..
Anders kan station op de grote getallen goederen rekenen

• daPet
Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om bijvoorbeeld allemaal A-rated outfitting spul in Blaauw te krijgen op een of andere manier. Dat maakt het leven wat makkelijker :P

• Leutje
  • Niet online
Er zijn maar 2 stations waar alles te krijgen is. Voor de anderen kan dit helaas niet.
1 van die stations is nogal.. niet bekend ;) en de andere moet je op zjin minst 1 elite status hebben (founders world).

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
daPet schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:06:
Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om bijvoorbeeld allemaal A-rated outfitting spul in Blaauw te krijgen op een of andere manier. Dat maakt het leven wat makkelijker :P
Bijna alle dingen kan ik in de buurt kopen, Pardis, Adit, Kano, Blaauw. https://eddb.io/station

• Leutje
  • Niet online
Voor een ieder die het wilt zien Cmdr Josh Hawkins is deze week samen met oa Obsidian Ant :D
YouTube: The Brocast - With Special Guest Obsidian Ant

• captain_ghost
Leutje schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:10:
Voor een ieder die het wilt zien Cmdr Josh Hawkins is deze week samen met oa Obsidian Ant :D
YouTube: The Brocast - With Special Guest Obsidian Ant
Valt mij op in dat filmpje veel meer helderen sterren te zien.

• daPet
Hij zit ergens richting de Core denk ik

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Omg vulture shipkit ziet er super tof uit! Vulture & Asp.E, Viper mk3, Python

(Zijn nog niet te koop)

[Voor 14% gewijzigd door Tyoi op 11-09-2016 23:48]

6) You just checked it.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zonet even een nieuwe Headset aangeschaft. SteelSeries Siberia 800 Wireless. Benieuwd hoe E:D ermee zal klinken. Ken ik meteen mijn oude weg gooien (Razer Kraken 7.1 Wired)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• EliteGhost
Maat van me kon het niet laten om ook E:D aan te schaffen. Nu bezig om 'm op weg te helpen (hij heeft gister een Cobra mkIII gekocht) en zodra 2.2 uit is verhuizen we beide naar jullie systeem.

• daPet
Instant ship transfer is van de baan! Ik vind het prima, ik hou wel van een klein beetje realisme :)

• Leutje
  • Niet online
Over 2.2 gesproken. Wat is het eerste wat jullie gaan doen? (al dan niet beta)
Ik denk dat ik als eerste een neutronen ster zoek en me weg laat schieten :D

• Stefke
daPet schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:45:
Instant ship transfer is van de baan! Ik vind het prima, ik hou wel van een klein beetje realisme :)
Ik had ook tegen gestemd

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik had voor een vertraging gestemd, want instant leek mij 'te makkelijk'.

Over die 2.2 update, ik parkeer mijzelf bij een engineer en haal al mijn slome schepen naar mij toe voor upgrades.

[Voor 44% gewijzigd door RobV op 12-09-2016 20:19]

• daPet
Selfies schieten natuurlijk. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe sterren en zwarte gaten enzo. En daarna natuurlijk jumpen vanaf een flare.

Vraag me af wat je maximale jump afstand zou zijn met max engineer upgrades, 200% jumponium en een flare. In 10 jumps naar de core? 8)7

• Leutje
  • Niet online
Nee zo werkt het niet. Je kan niet met jumponium springen + via een flare. Ik ben ook erg benieuwd hoever we kunnen komen :D

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
:?

Update: de lol is hier serieus even weg. Sinds mijn promotie naar dangerous is het vechten tegen NPC's niet meer te doen. Verschillende oplossingen geprobeert, enkel het grinden voor engineer upgrades blijft over, en daar heb ik dus echt helemaal geen zin in.. :(

[Voor 98% gewijzigd door RobV op 12-09-2016 20:36]

Pagina: 1 ... 60 61 62 Laatste

Dit topic is gesloten.

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee