Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
heb wel een goedkope stick. is het aan te raden daarmee te leren vliegen? of is muis keyboard net zo goedd?
Moet nog wel een hele hoop leren zeg. holy crap!
Dat vliegen enzo man man wat wennen met het gaspedaal etc.
Als je dat allemaal doorhebt en je moet eens zonder denk je "mijn god hoe kon ik ooit zonder!"beebie121 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:36:
Ik heb hem oook gekocht gister. Het kriebelde al een tijd.
heb wel een goedkope stick. is het aan te raden daarmee te leren vliegen? of is muis keyboard net zo goedd?
Moet nog wel een hele hoop leren zeg. holy crap!
Dat vliegen enzo man man wat wennen met het gaspedaal etc.
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
hahahaha ik moet zeggen dat ik echt een sucker voor space sims ben (hoewel ik ze al jaaaaaaaaaren niet meer heb gespeeld blijft het me altijd enorm aantrekken).Leutje schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:39:
[...]
Als je dat allemaal doorhebt en je moet eens zonder denk je "mijn god hoe kon ik ooit zonder!"
Maar ik vraag me af: kan ik dan niet beter een duurdere stick kopen?
Dit ding pricewatch: Thrustmaster Hotas Warthog Zwart die lacht me ook zo toe.
zo bruut en zo mooi!
Ben me nu een beetje ana het inlezen en wat tutorial filmpjes aan het kijken.
Echt wel gaaf hoor.
Welkom!beebie121 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:42:
[...]
hahahaha ik moet zeggen dat ik echt een sucker voor space sims ben (hoewel ik ze al jaaaaaaaaaren niet meer heb gespeeld blijft het me altijd enorm aantrekken).
zo bruut en zo mooi!
Echt wel gaaf hoor.

Let wel op dat je bij die Warthog geen twist op je joystick hebt (dus geen rudder-control). Zelf heb ik om die reden een x52 pro gekocht; hier kan je de joystick wel roteren om zijn eigen as en zodoende kleine correcties doorvoeren.
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Na openen beperkt houdbaar
Cool! dat is een zeer goede aanvulling.Drumatiko schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:48:
[...]
Welkom!![]()
Let wel op dat je bij die Warthog geen twist op je joystick hebt (dus geen rudder-control). Zelf heb ik om die reden een x52 pro gekocht; hier kan je de joystick wel roteren om zijn eigen as en zodoende kleine correcties doorvoeren.
maar de looks van die warthog man man hahaha
en bedankt voor de welkom
Wat hij zegtDrumatiko schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:48:
[...]
Welkom!![]()
Zo handig om te twisten met je controler!
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Hahaha jazeker, dat wel. Alleen het is echt nu speuren naar de wat lagere rangen (Tenminste de rangen die geen dikke enginering parts hebben).RobV schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:23:
[...]
Ik neem aan dat je al met upgraded bulkhead en reinforcements (military minstens) vliegt? Scheelde mij aanzienlijk. Durfde zelfs weer de HAZRES in.
Vind dat wel enigszins jammer, op het tempo zoals het nu gaan ben ik er over een jaar nog niet bij me Federal Corvette en alle bende wat je er nog bij nodig hebt.
Ik speel helaas ook maar in me eentje, iedereen speelt meestal in groepen of zitten onderhand aan de andere kant van de melkweg dat het niet te doen is. Daarbij Missies, ja hoe graag ik ze ook wil doen ik vind dat echt helemaal niks aan in me eentje.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik zou graag met je meevechten, maar ik heb net na 2 maanden grinden in HIP 87414 wel weer even genoeg gehunt en ben nu nog geen week vertrokken naar jacques uit verveling. Dus sorry, maar je bent net te laat...Xtr3me4me schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:11:
Ik speel helaas ook maar in me eentje, iedereen speelt meestal in groepen of zitten onderhand aan de andere kant van de melkweg dat het niet te doen is. Daarbij Missies, ja hoe graag ik ze ook wil doen ik vind dat echt helemaal niks aan in me eentje.
Ohh niet om te hunten. Hunten ken ik wel solo hahaha. Ging me meer om Missies etc.. Samen met iemand te gaan die toch echt wat meer ervaring heeft ermee. Wil namelijk mijn rang in Federation verhogen om die Federal Corvette te krijgen.RobV schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Ik zou graag met je meevechten, maar ik heb net na 2 maanden grinden in HIP 87414 wel weer even genoeg gehunt en ben nu nog geen week vertrokken naar jacques uit verveling. Dus sorry, maar je bent net te laat...
[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 19-08-2016 12:09 ]
Update: ik ben ook pas chief petty bij federation hoor. Wel baron bij Empire
[ Voor 22% gewijzigd door RobV op 19-08-2016 12:46 ]
"Ik heb 'm zelf ook".beebie121 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:42:
[...]
hahahaha ik moet zeggen dat ik echt een sucker voor space sims ben (hoewel ik ze al jaaaaaaaaaren niet meer heb gespeeld blijft het me altijd enorm aantrekken).
zo bruut en zo mooi!
Echt wel gaaf hoor.
Hij voegt veel toe aan de ervaring, maar hij stuurt wel zwaar vind ik.
Maar als je kunt wachten, maak dan een zoekopdracht op Marktplaats. Daar komtie zo af en toe wel voorbij. Heb ik ook gedaan.
Welkom bij de club!beebie121 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:42:
[...]
zo bruut en zo mooi!
Echt wel gaaf hoor.
Ik heb zelf de budget versie, Thrustmaster HOTAS X en daar ben ik nog steeds tevreden over. Min puntje is dat het plastic van de joystick een beetje kraakt.
Obsidian Ant heeft review gedaan van de warthog.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Bedankt voor de uitleg en tot de volgende
Je zegt het zelf al!
Geen probleem, veel plezier met fifa en wellicht een andere keer! Dit soort spellen moeten je ook echt liggen hoor, zo ben ik zelf helemáál geen voetbal-mens

Voor iets minder dan 18 euro kun je 'm hebben.Awesomo4k schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:59:
Helaas... EA heeft gewonnen... Fifa 17 in pre-order.... Misschien dat ik ooit nog terug kom en het wel aanschaf!
Bedankt voor de uitleg en tot de volgende)
Have fun!
Ah Daarom mag ik je graagRobV schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:02:
[...]
Je zegt het zelf al!![]()
zo ben ik zelf helemáál geen voetbal-mens<<<
Keiharde cijfers?!? 18??pa1fw schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:05:
[...]
Voor iets minder dan 18 euro kun je 'm hebben.
Have fun!
Serieus... Ik kan enkel 60 vinden of 35 zonder Horizon.... Of 8 voor de Arena maar dat trekt me niet. Waar dan?
Hier heb ik 'm vandaan, is de standaard versie.Awesomo4k schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:43:
[...]
Keiharde cijfers?!? 18??
Serieus... Ik kan enkel 60 vinden of 35 zonder Horizon.... Of 8 voor de Arena maar dat trekt me niet. Waar dan?
Hey, stefijn! Dezelfde stefijn van vroegah? (America's Army, GoT squad)stefijn schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:58:
Die heb ik ook, al heeft ie een iets ander kleurtje (grijs met gele accenten, ouder model). Vind m wel wat onnauwkeurig (signaal wiebelt nogal bij het kalibreren) maar in principe doet ie zijn werk prima.
Long time no see!
Dat wiebelen kan je wel oplossen met een deadzone denk ik?
[ Voor 7% gewijzigd door daPet op 19-08-2016 16:06 ]
(Vanavond AA weer eens installeren bestaat nog steeds zo te zien
Nee, het signaal wiebelt nogal wanneer je de boel ronddraait. Lijkt bij t ijken alsof het niet goed werkt, maar in game is het goed genoeg iig.
Ben overigens al weer sinds maart 2015 of zo niet in Elite geweest ben, wel onlangs Horizons aangeschaft voor 16euro.
Jij flinke carriere in Elite?
[ Voor 44% gewijzigd door Stefke op 19-08-2016 16:12 ]

(beetje low-res, is extra venster naast vr bril)
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Weinig carriere, ben een explorer. Vind de engineers al een flinke grind. Maar spannende updates komen er aan en zal toch ergens een keer aan mijn ranks moeten gaan werken!stefijn schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:10:
Kan er bijna maar één zijnen ik heb vroeger idd AA gespeeld. Moet wel bekennen dat er nog niet echt een belletje rinkelt
, is ook wel erg lang geleden
(Vanavond AA weer eens installeren bestaat nog steeds zo te zienkijken hoe dat er uitziet tegenwoordig )
Nee, het signaal wiebelt nogal wanneer je de boel ronddraait. Lijkt bij t ijken alsof het niet goed werkt, maar in game is het goed genoeg iig.
Ben overigens al weer sinds maart 2015 of zo niet in Elite geweest ben, wel onlangs Horizons aangeschaft voor 16euro.
Jij flinke carriere in Elite?
Binnenkort ga ik er weer eens op uit.
De set is compleet: combat corvette, trader cutter, exlorer anaconda.
[ Voor 17% gewijzigd door EliteGhost op 19-08-2016 19:21 ]
Kom je ook naar Jacques?EliteGhost schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:21:
Heb de ASP verkocht en een Anaconda aangeschaft en omgebouwd tot een verkenner. Helaas nog niet verder dan klasse 2 FSD upgrade.
Binnenkort ga ik er weer eens op uit.
De set is compleet: combat corvette, trader cutter, exlorer anaconda.
Goedzo !
Nee.Patje040175 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:29:
@eliteghost: die federal corvette, is it worth the grind?
Goed verhaal! Lekker kort
Doe het laatste stukje wel solo Rob. Griefers liggen op de loer
I'm approaching destination. 9 jumps to go.
Ground control to major Tom
Switch to Solo
Major tom to ground control
Switching to Solo
(17 minute guitar Solo starts playing)
Ik wilde al op een eerder bericht van Patje040175 reageren over de Corvette maar besloot het niet te doen.
Zal alsnog even toelichting geven:
Het enige voordeel van de Corvette is een tweede huge hardpoint, iets betere manoeuvreerbaarheid en iets sterkere schilden.
Daar ruil je voor in:
2 large hardpoints
Jumprange
3 voordelen tegen 2 nadelen, toch niet slecht?
Totdat je je bedenkt dat 2 large hardpoints inruilen tegen 1 huge niet echt vooruitgang is, al helemaal niet tegen kleinere schepen. Kleinere hardpoints zijn iets nauwkeuriger en efficiënter.
Tegen grotere schepen is de Corvette wel beter, gezien de manoeuvreerbaarheid + 2 huge hardpoints. Maar waren grote schepen een groot probleem in een Anaconda? In mijn ervaring niet.
Overigens is de enige "large" hardpoint van de Corvette ook niet echt ideaal geplaatst.
De jumprange is ZEER irritant, want je kan minder snel ergens naartoe en het verschil in schildkracht is niet zo groot dus dat merk je niet snel.
Maar ik was snel klaar met de beperkte jumprange.
Daarintegen mijn Cutter, die ik altijd "natte krant" noemde is na wat updates een geweldige hauler
Let goed op wat ik zeg. een hauler. Hij kan 720 units/ton vervoeren. Dus als ik even geld nodig heb zit ik in mijn cutter
Als fighter is het niks. 3 keer niks zelfs. als warship tegen grotere doelen is het wel wat beter maar nog altijd niet zo.... nouja je weet wel
Maar je moet altijd het schip nemen die je op dat moment nodig hebt. En voor mij is dat geen corvette
Ik moest ook wel lachen om "nee"RobV schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:17:
Begrijp me niet verkeerd het was geen kritiek. Ik houd echt van korte antwoorden en deze was spot on.
Zo vatte ik het ook niet op hoorRobV schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:17:
Begrijp me niet verkeerd het was geen kritiek. Ik houd echt van korte antwoorden en deze was spot on.
Kreeg het tijdens de opleiding ook altijd ingestampt: altijd onderbouwen.
Aanpassing:
IK WIL "MODULAR TERMINALS"!
[ Voor 10% gewijzigd door EliteGhost op 19-08-2016 21:38 ]
Oja, ga je ook nog even naar Sag a*? Sag a* zelf is niet zo spannend maar alles is zo wit daar
[ Voor 59% gewijzigd door Leutje op 19-08-2016 21:58 ]
Ga naar Liabeze, Lyulka Beacon. Daar heb ik ze vandaanEliteGhost schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:37:
[...]
Zo vatte ik het ook niet op hoorMaar nadere uitleg is altijd fijn.
Kreeg het tijdens de opleiding ook altijd ingestampt: altijd onderbouwen.
Aanpassing:
IK WIL "MODULAR TERMINALS"!Nergens met een missie te vinden.
Al geweest, kreeg niks.daPet schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:06:
[...]
Ga naar Liabeze, Lyulka Beacon. Daar heb ik ze vandaan
Opgegeven en terug naar Gende gegaan: missie voor 4 modular terminals.
AARGH! Hebbon!
"Ship too large"
Harghableugh!

Goedzo !
LOL. Ff een sidewindertje preppen dusEliteGhost schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:13:
[...]
Al geweest, kreeg niks.
Opgegeven en terug naar Gende gegaan: missie voor 4 modular terminals.
AARGH! Hebbon!
"Ship too large"
Harghableugh!
(info vanuit de livestream van Gamescom)
Je kan nu je gemodde modules, denk aan FSD en Thrusters, opslaan en gebruiken in bv andere schepen met dezelfde class slot.
Ship retrievement werkt zo: Stel je bent met je tradaconda beland in een systeem met een conflict zone en je wilt daaran meedoen? Ga naar je ship storage en laat die gemodde FDL overvliegen van HIP 87414 naar SOL. Ship transfer is instantanous.
Deze beide utils kosten wel wat, dat heeft te maken met de waarde van het ship en de afstand.
In ieder geval goede utils

[ Voor 3% gewijzigd door Patje040175 op 20-08-2016 11:24 ]
Goedzo !
Heb eigenlijk in het weekend maar een paar uurtjes tijd, maar lijkt me zeker een mooi spel. (Speelde het nog op de Amiga...)
Het mooie van dit spel is dat je het zo gek kan maken als je zelf wilt. Als je een paar uur per week eraan wilt besteden dan kan dit (je zult dan niet zo snel de grootste schepen vliegen, maar dat hoeft ook zeker niet om veel plezier aan het spel te beleven). Je zult wel de eerste uren moeten wennen aan hoe het spel werkt, maar dat is met de meeste "volwassen" spellen.Arjantje72 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:58:
Dit is (als ik dit topic een beetje lees) zeker geen spel om af en toe in een verloren uurtje te spelen? ;-)
Heb eigenlijk in het weekend maar een paar uurtjes tijd, maar lijkt me zeker een mooi spel. (Speelde het nog op de Amiga...)
@Rob; gefeliciteerd, hoeveel dagen heb je er nu over gedaan?
Dat is wel een leuke toevoeging, wie heeft er nu niet wat kleine vliegtuigen rondzwerven in de verste uithoeken van de bubble?Patje040175 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:24:
Nieuwe info over patch 2.2 : Module storage & ship retrievement
(info vanuit de livestream van Gamescom)
Je kan nu je gemodde modules, denk aan FSD en Thrusters, opslaan en gebruiken in bv andere schepen met dezelfde class slot.
Ship retrievement werkt zo: Stel je bent met je tradaconda beland in een systeem met een conflict zone en je wilt daaran meedoen? Ga naar je ship storage en laat die gemodde FDL overvliegen van HIP 87414 naar SOL. Ship transfer is instantanous.
Deze beide utils kosten wel wat, dat heeft te maken met de waarde van het ship en de afstand.
In ieder geval goede utils
[ Voor 35% gewijzigd door Drumatiko op 20-08-2016 12:32 ]
Die kan je dus remotely verkopen, ook handigDrumatiko schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:24:
[...]
Dat is wel een leuke toevoeging, wie heeft er nu niet wat kleine vliegtuigen rondzwerven in de verste uithoeken van de bubble?
Goedzo !
Dat lijkt me niet. Ik zag wat waarden voorbij komen en misschien dat het ook af hangt van de afstand (dan kan het wel flink oplopen).GeeBee schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:11:
Tenzij de kosten van transport hoger zijn dan de verkoopwaarde...
Beluga Liner kostte b.v. 500k cr. om te verplaatsen (afstand onbekend) terwijl een sidewinder 70 cr. kost. Ze zeiden wel dat dat kon veranderen dus ik ben benieuwd.
Ben ook nog aan het wachten op bulk vrachtmissies die goed betalen. Zoals uit Sothis het geval is. Dat zijn vaak bulk missies: 140 ton aan vracht 400ly. Het bedrag is misschien wat overdreven maar het idee is top: veel vracht over een lange afstand voor goed geld. Geen 12 zilver voor 12.000 credits. Daar heb ik niks aan als alleen de slijtage aan het schip al 15k cr. kan zijn.
Het is wel handig dat je onderweg een flinke fuelscoop kunt monteren en die bij een Res of CG kunt inwisselen voor een shield cell. Ben je klaar, dan weer de fuel scoop terugplaatsen (die ze normaal daar niet verkopen) en terug naar huis.
To find us look for a bounty hunter.
To find more clues, you'll need PRE-Logistics Support in a system with one star, two belts, three rings and enough radiation to turn you green.
The hunt begins on the 28th."
hmm
Dat zijn alle codes uit de David Braben interviews (inclusief de gelekte van morgen)
Yup, heb vanmorgen geparkeerd bij pre-logistics gamma in een of andere Pleiades (ben nu mobiel) sector. Missies zijn er niet, je kon alleen bounty vouchers inleveren. Wel staat er dat je ook explorer data kan inleveren maar dat kon vanmorgen nog niet. Sta ik daar met m'n Explorer AspLeutje schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:44:
"We've found something. Something incredible. Something the whole galaxy will want to see. The truth.
To find us look for a bounty hunter.
To find more clues, you'll need PRE-Logistics Support in a system with one star, two belts, three rings and enough radiation to turn you green.
The hunt begins on the 28th."
hmm
Dat zijn alle codes uit de David Braben interviews (inclusief de gelekte van morgen)
[ Voor 5% gewijzigd door daPet op 20-08-2016 19:38 ]
Voor degene die het nog niet weten; klik op de plaatjes als je het systeem wilt weten.daPet schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:36:
[...]
Yup, heb vanmorgen geparkeerd bij pre-logistics gamma in een of andere Pleiades (ben nu mobiel) sector. Missies zijn er niet, je kon alleen bounty vouchers inleveren. Wel staat er dat je ook explorer data kan inleveren maar dat kon vanmorgen nog niet. Sta ik daar met m'n Explorer Aspzover ik begreep is het iig belangrijk snel rep op te bouwen met pre-logistics (voor de 28e)

bron
[ Voor 7% gewijzigd door Drumatiko op 20-08-2016 19:42 ]
Misschien later weer als je bijv. ook dingen op planeten kan bouwen die je vanzelf geld opleveren oid. zodat je ook voor de fun kan inloggen en spelen. Of misschien een sanbox mode? zodat je direct iets vets kan vliegen.
Edit: komt misschien een beetje lullig over, zo bedoelde ik het niet. Wat ik wilde zeggen, die fout hebben we allemaal wel eens gemaakt. Het spel kan vol zitten met tegenslagen. Je bent misschien 'alles kwijt' maar je ben wel wijzer geworden, handiger, en weet de 2e keer beter hoe alles in elkaar steekt. Ik zit nu 'nogal uit de buurt' maar als je samen met Iemand kan bountyhunten zit je zó weer op saldo en weer lekker terug in je comfort zone.
[ Voor 69% gewijzigd door RobV op 20-08-2016 21:07 ]
Alleen heb je dan nog wel de missie fines maar hij zou dan bijv kunnen waarschuwen als je dan met die plus de verzekering niet genoeg over hebt.
Fines en bounties worden kwijtgescholden als je doodgaat dus dat is geen issue. Blijft gewoon opletten voordat je bij een station wegvliegt.GekkePrutser schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:00:
Het zou alleen wel mooi zijn als je gewoon je verzekeringsgeld apart kon zetten of vooraf betalen, zodat je het niet per ongeluk uitgeeft. Dat is me ook al eens gebeurd.
Alleen heb je dan nog wel de missie fines maar hij zou dan bijv kunnen waarschuwen als je dan met die plus de verzekering niet genoeg over hebt.
Zou alleen fijn zijn als je wat meer kreeg per neergeschoten ship. In plaats van 100K, dat ze er 500K ervan maken. Het moet gewoon niet zo zijn voor diegene die alleen bounty hunten doet het tig weken/maanden erover moet doen om een andere schip ( a la anaconda bv) fully equipped te kopen en alsnog 1 a 2 keer de verzekeringsgeld over te houden.
Ik zeg zou fijn zijn eh, het is een mening
Nee dat is zo, je moet niet vliegen wat je niet kan veroorloven om te verliezen, maar om op dat punt te komen moet je gewoon wat 'dom' werk verrichten dat in het begin heel leuk/nieuw is (zoals mining of trading).RobV schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:46:
Had je niet genoeg geld over voor je verzekering dan? Ja, als je hoog gokt, dan kun je hard vallen..
Edit: komt misschien een beetje lullig over, zo bedoelde ik het niet. Wat ik wilde zeggen, die fout hebben we allemaal wel eens gemaakt. Het spel kan vol zitten met tegenslagen. Je bent misschien 'alles kwijt' maar je ben wel wijzer geworden, handiger, en weet de 2e keer beter hoe alles in elkaar steekt. Ik zit nu 'nogal uit de buurt' maar als je samen met Iemand kan bountyhunten zit je zó weer op saldo en weer lekker terug in je comfort zone.
En dat vind ik nu toch wat zonde van m'n tijd als je weet dat je ook voor een paar miljoen ff op en neer kan vliegen.
Enfin, ik kon de verzekering net niet betalen maar blijkbaar kan je dan een lening afsluiten, dus ik moet nu een 100k lening ofzo afbetalen - lijkt mij niet heel ernstig want mijn schip is er teminste nog
Ik heb nu wel een berg fines (van de gefaalde missies door opgeblazen schip) dus niet alles wordt kwijtgescholden, of dit is ook veranderd tegenwoordigRobV schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:19:
[...]
Fines en bounties worden kwijtgescholden als je doodgaat dus dat is geen issue. Blijft gewoon opletten voordat je bij een station wegvliegt.
[ Voor 14% gewijzigd door CT op 21-08-2016 09:08 ]
Overigens, wat voor missies zijn er te doen voor Pleiades? Dan neem ik alvast een geschikt schip mee.
[ Voor 25% gewijzigd door EliteGhost op 21-08-2016 16:10 ]
Er is een 'lint' van fed outposts van de bubble naar de pleiades, en in de pleiades heb je ook nog in Maia Obsidian Orbital natuurlijk waar je missies kan doen.
Top, niet gezien dat het in lockdown is.daPet schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:25:
@EliteGhost check de post van Drumatiko hierboven. Het systeem is nu in lockdown dus we kunnen alleen bounty vouchers inleveren. Het is al heel lang bekend dat er iets met dit systeem stond te gebeuren.
Er is een 'lint' van fed outposts van de bubble naar de pleiades, en in de pleiades heb je ook nog in Maia Obsidian Orbital natuurlijk waar je missies kan doen.
Goede tip, bedankt!daPet schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:06:
[...]
Ga naar Liabeze, Lyulka Beacon. Daar heb ik ze vandaan
half dagje werk:

Vervolgens geupgrade met lvl 1 low-emission powerplants naar lvl4.

En het einddoel; uitnodiging van de professor:

Overigens zijn mensen imo een beetje dom geweest door unknown probes naar sol te brengen, wie weet wat voor Aliens straks op de stoep staanYou may want to ensure you have a 'Sol' Permit in the next couple of months.
Cheers,
Drew.

[ Voor 0% gewijzigd door daPet op 22-08-2016 21:05 . Reden: woordjes ]
Zijn er trouwens meer mensen hier die in een wing vliegen? Ik speel nu geregeld met een collega('s) en vaak als we net een wing gemaakt hebben dan krijgt iemand bij een jump meteen een foutmelding en val je uit het spel naar het main menu. Melding is meestal iets in de trant van " Could not connect to the matchmaking server". We spelen allebei de vanilla game (geen Horizons).
Meer mensen die hier last van hebben of een oplossing weten?
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
[1] Network en system boot-up
[2] Windows 10 (Anniversary) Update
[3] E:D Upgrade 2.2
[4] Auto uitpakken
Jajaja, ik zal jullie comments voor zijn: een beetje Tweaker doet dat in z'n vakantie via Remote Access...
Nee, sorry. Maar als jullie vaker samen spelen kom ik jullie kant op met m'n schip. Misschien kunnen we dan samen achter het probleem komen.BSTNjitRam schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:19:
Goed, de eerste stappen zijn gezet en ik vlieg tegenwoordig al rond in een Cobra Mk III met een FSD die krachtig genoeg is om het Tweakers systeempje te bereiken.
Zijn er trouwens meer mensen hier die in een wing vliegen? Ik speel nu geregeld met een collega('s) en vaak als we net een wing gemaakt hebben dan krijgt iemand bij een jump meteen een foutmelding en val je uit het spel naar het main menu. Melding is meestal iets in de trant van " Could not connect to the matchmaking server". We spelen allebei de vanilla game (geen Horizons).
Wel heb ik het afgelopen weekend veel last gehad van het verliezen van de verbinding terwijl er niks aan de hand is. Wellicht het zelfde probleem als je collega? Het was tijdelijk dus misschien is het bij je collega ook zo.
[ Voor 11% gewijzigd door EliteGhost op 22-08-2016 16:35 ]
Ja, ik heb rond gamescon ook vaker disconnects gehad dus ik denk dat je gewoon pech had. Welkom btw!BSTNjitRam schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:19:
Goed, de eerste stappen zijn gezet en ik vlieg tegenwoordig al rond in een Cobra Mk III met een FSD die krachtig genoeg is om het Tweakers systeempje te bereiken.
Volgens mij bedoel je iets anders
Dreunen die dingen niet enorm door in het huis? Lijkt me i.i.g. wel gaaf om je stoel helemaal mee te voelen trillen.RobV schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:20:
De laatste dagen bezig geweest met het aansluiten van 4 Dayton Puck bass shakers in mijn stoel. Ik had wat problemen met het uitfilteren van het subwoofer kanaal, dus heb ik uiteindelijk gewoon een splitter gepakt. Werkt best goed!
[ Voor 57% gewijzigd door Drumatiko op 22-08-2016 19:51 ]
De pucks zijn kleine tranducers. Omdat je er 4 kunt kopen voor €70 (plus versterker) zijn ze veel minder hevig dat bijvoorbeeld een buttkicker 2. Ze zijn ook eenvoudiger weg te stoppen. Je wordt niet heen en weer geschud (wellicht als je hem op max zou zetten) maar het effect is wel wel degelijk. Ik moet enkel nog een lowpass filter erop zetten, nu komt er een beetje audio mee en dan gaat mijn stoeltje als klankkast fungeren en dat heb ik eigenlijk liever niet.. de versterker die ik erbij gekocht heb had goedkoper gekund (€120). En ik moest nog kabeltjes maken/solderen hoewel ik daar mijn hand niet voor omdraai.Drumatiko schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:48:
[...]
Dreunen die dingen niet enorm door in het huis? Lijkt me i.i.g. wel gaaf om je stoel helemaal mee te voelen trillen.
[ Voor 11% gewijzigd door RobV op 22-08-2016 21:10 . Reden: Overkwoot ]
Klinkt goed! Was het trouwens nog gelukt met die polscomputer (pip-boy)? Die knutselfoto's zijn overigens altijd wel leuk om te zien (behalve degene waarbij je je joystick gesloopt had haha), dus gooi gerust wat pics in de groep als je er toevallig nog wat hebtRobV schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:09:
[...]
De pucks zijn kleine tranducers. Omdat je er 4 kunt kopen voor €70 (plus versterker) zijn ze veel minder hevig dat bijvoorbeeld een buttkicker 2. Ze zijn ook eenvoudiger weg te stoppen. Je wordt niet heen en weer geschud (wellicht als je hem op max zou zetten) maar het effect is wel wel degelijk. Ik moet enkel nog een lowpass filter erop zetten, nu komt er een beetje audio mee en dan gaat mijn stoeltje als klankkast fungeren en dat heb ik eigenlijk liever niet.. de versterker die ik erbij gekocht heb had goedkoper gekund (€120). En ik moest nog kabeltjes maken/solderen hoewel ik daar mijn hand niet voor omdraai.
Dagelijkse shots van het rondstruinen tussen de engineers (je kunt al best leuke resultaten krijgen van lvl1 crafts)
Een of andere Nebula. Een tijdje terug had iemand het er over dat die skybox in 3 niveau's overspringt van dronker naar licht in supercruise. Ik had dit eerder niet gezien, maar merkte het wel in dat systeem (Maia dacht ik).

Die canyons zagen er heel apart uit door de stand van de zon:

Shotje voor de lol

En een hoop conflict zones
Dat zou ik overigens wel een mooie aanvulling vinden in de System map: een aanduiding waar de CZ's zijn en wie daar tegen elkaar aan het vechten zijn.
Ik kom net van no man sky af, maar verveel me nu al te pletter.
Nu zag ik elite voorbij komen in nieuws article.
Heeft het nut om nu nog te joinen of heb je dan zon gigantische achterstand dat het voor spek en bonen mee speelt?

Wellicht probeer je het eerst zonder Horizons, dan kost het je niet zo veel en je speelt in hetzelfde universum alleen je kan niet landen op planeten (dus geen engineers)
@Drumatiko je Star Citizen link is stuk

[ Voor 74% gewijzigd door daPet op 23-08-2016 10:03 ]
Ik weet niet of ik het hier moet vragen, of bij hardware onderdeel.
Hele tijd geleden elite gekocht, kwam niet door de tutorial heen met muis en TB. Mijn vraag dus: welke joystick is het beste (wel onder de 100 euro, liefst met throttle).
mixing a drink and music
Wanneer je in springt in dit spel maakt niets uit. Het is toch een spel waar je je eigen doel moet maken.
I'll do what I can, but expect very little.
laptop speler hier. dus zal dan wel even wennen worden
Muis+tobo werkt maar met hotas werkt het véél fijner naar mijn mening.boemmie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:01:
maar dus slecht speelbaar zonder joystick?
laptop speler hier. dus zal dan wel even wennen worden
Ik vraag me wel af hoe vlot je laptop ED gaat draaien.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
ben ook benieuwd heb er een 960m in zitten, als ik kijk naar de min requirements van 2014 dan moet dat voldoende zijn, geen idee wat de huidige min requirements zijnSnoeiKoei schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:58:
[...]
Muis+tobo werkt maar met hotas werkt het véél fijner naar mijn mening.
Ik vraag me wel af hoe vlot je laptop ED gaat draaien.
Ik heb het gespeeld met een 250GTS, die is al een stuk ouder en ging prima. Ja je hebt niet de hoogste instellingen maar het is goed speelbaar, het viel mij erg mee.boemmie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
ben ook benieuwd heb er een 960m in zitten, als ik kijk naar de min requirements van 2014 dan moet dat voldoende zijn, geen idee wat de huidige min requirements zijn
Oh, ik zie nu dat het een laptop betreft, daar heb ik weinig ervaring mee, sorry
[ Voor 64% gewijzigd door daPet op 23-08-2016 13:51 ]
Goedzo !
Ik laat jullie iets weten wanneer ik in space zit
Besteld! en remote aan het installeren!Awesomo4k schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:47:
De Deluxe versie van de Xbox one is momenteel in de aanbieding voor 30 euro(Xbox live gold account). Dit is dus incl alle uibreidingen etc. terwijl de gewone versie nog 25 euro kost.
Ik laat jullie iets weten wanneer ik in space zit
Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart
Joystick voor de PC, PlayStation 3
Vergelijk
Joystick
-
Score: 4.5
6 reviews
€ 43,50
Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart- 45 euro
Thrustmaster T-Flight Hotas 4 War Thunder Starter Pack € 60,95
Saitek X52 Flight Control System Zwart € 129,-
Saitek X52 Pro Flight Control System Zwart 200 euro (of 160 via duitsland volgens mij).
Weet iemand het verschil tussen deze 4? Duurder zal wel beter zijn, maar
- verschil thrustmaster en saitek (las ergens dat saitek lastiger instellen is?)
- verschil tussen de thrustmaster gewoon en de 4 war
- verschiol tussen de pro en normaal
Liefst geef ik zo min mogelijk uit, maar wil ook geen rotzooi in huis natuurlijk.
mixing a drink and music
Dit is een goede instapper wat betreft een hotas opstelling.
De saitek x52pro was mijn volgende hotas, deze wordt volgens mij ook veel gebruikt icm ED.
Zelf was ik niet erg te spreken over de drivers, die gaven mij iig veel BSOD's
Nu heb ik de x55, ook deze geeft driverproblemen en ghostpressesbij de throttle. Verder is het een zeer goede hotas maar ik zou beginnen met de thrustmaster. Op marktplaats vaak voor maar 25 euro
Goedzo !
Of daar één van de vele vele vele hatswitches voor gebruiken...daPet schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:25:
Let op, de duurdere thrustmasters hebben geen yaw (links/rechts 'twist'), daar kan je pedalen voor kopen
https://forums.frontier.c...rove-on-my-button-binding
[ Voor 60% gewijzigd door GeeBee op 23-08-2016 16:49 ]
Dit topic is gesloten.