[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.016 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
RobV schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:42:
[...]

Die moet je me even uitleggen. Is ie niet leuk dan? In dat geval sorry
Oh gewoon de verkeerde tekst bij het plaatje.
Dat plaatje is op 9gag de aanduiding voor '(iets). (Iets) everywhere.'

Bijvoorbeeld Ceos missies: 'Credits. Credits everywhere'.

Niks aan de hand, kon het gewoon niet laten om er wat van te zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
EliteGhost schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:47:
[...]

Oh gewoon de verkeerde tekst bij het plaatje.
Dat plaatje is op 9gag de aanduiding voor '(iets). (Iets) everywhere.'

Bijvoorbeeld Ceos missies: 'Credits. Credits everywhere'.

Niks aan de hand, kon het gewoon niet laten om er wat van te zeggen :p
Damn. Heb ik kennelijk onder een steen gelegen. Zijn e ondertussen regeltjes voor welke tekst je op een foto mag plakken. Ik moet dus een ander plaatje hebben voor 'to infinity and beyond'. :'(

En 9gag zegt me niets.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Damn. Heb ik kennelijk onder een steen gelegen. Zijn e ondertussen regeltjes voor welke tekst je op een foto mag plakken. Ik moet dus een ander plaatje hebben voor 'to infinity and beyond'. :'(

En 9gag zegt me niets.
Hele wetten, vriend.
Maar goed dat 9gag je niets zegt. Als je daar aan begint ben je je ziel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Ik he net een UA gevonden bij een crashed conda. Zo 1 die zich herstelt als je terug inlogt.
Als je ze kapot schiet krijg je Unknown fragments.. Die Palin nodig heeft. anders wilt hij me niet zien enzo...

Ik weet dat het een spel is maar toch kan ik ze niet kapot schieten.
ah well... :/

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hoppa, 12 Unknown fragments rijker *O*

Voor de liefhebbers, zie onderstaande planeet (weinig zwaartekracht, vergeet niet de Discovery Scanner als je hier niet eerder bent geweest *ahum*)
CETI SECTOR RD-T B3-2 (planet 1)

at coordinates:
-3.9242
121.4630
Bron: https://forums.frontier.c...-to-get-unknown-fragments

Locatie van het schip, hier ligt ook zo'n artefact op de grond welke unknown fragments oplevert.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V6B4sc3.jpg

Alien V12 motorblok kapot schieten:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eh08bpH.jpg

Achtergelaten op de planeet... :(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/guJKMKp.jpg

Genoeg parkeerruimte...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8dsc3Ej.jpg

Man wat is dat ding eigenlijk belachelijk groot zeg...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nizAztM.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Mooie shots, bedankt voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Mja, daar ben ik dus ook :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Maar jij deelde geen fotootjes :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

lol nee. :P

Ik weiger ze kapot te schieten. Ik weet dat het een spelletje is hoor, maar ik denk dat dit enorme gevolgen kan hebben.
Mits ze alsnog (Ua's en hun baasjes) vijandig zijn kan ik altijd nog schieten maar nu... het voelt niet goed.
Maargoed. een foto voor Rob :P
http://imgur.com/a/kE8gi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Ze maken trouwens wel een apart geluid als ze sterven kapot gaan O-)

Si vis pacem, para bellum >:)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5Oc4OCk.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/51W6XpM.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/es8MEylh.jpg

AC/DC momentje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Je hebt toch wel genoeg heatsinks meegenomen he? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

28 lichtyear Imperial Cutter here!
zei hij vol trots 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
I'm in jumpraaaaange to hel! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Toch wel spannend nu, 244 ton aan illegale meuk. Geen wapens, 3a shield, en chaff. 433ly / 28 jumps.

Billenknijper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fa/Cork_p1160013.jpg/200px-Cork_p1160013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Ik vaar nu even met python rond, wat een kut schip.. al 3 keer dood gegaan.

En server is ook nog traag. Aanvaller pakt me meteen bij aankomst van zonnestelsel.

[ Voor 36% gewijzigd door captain_ghost op 02-08-2016 19:55 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik hoop dat hij goed A-rated is. Voor mij is de python juist het schip waar ik het minst in dood ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Voor mij past blijkbaar python niet, zeker niet voor smokkelmissies... ik moet van de snelheid en wendbaarheid hebben.

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Het is dan ook een mooie alleskunner.
Hij kan echt alles. Alleen het bestge in iets is hij domweg niet ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Leutje op 02-08-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:01:
Het is dan ook een mooie alleskunner.
Hij kan echt alles. Alleen het bestge in iets is hij domweg niet ;)
De Python is een geweldige compromis idd

Update: ik heb het gered, zonder significante kleerscheuren 28M rijker, 8 drop locaties... 8)7 T'is wel weer even goed zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Dan is het toch lucratiever om Ceos/Sothis runs te doen. Heb gisteren mijn Python ingeruild voor een Anaconda en daar vandaag 45M mee verdiend met 1 run met 6 stops.

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Patje040175 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:27:
Dan is het toch lucratiever om Ceos/Sothis runs te doen. Heb gisteren mijn Python ingeruild voor een Anaconda en daar vandaag 45M mee verdiend met 1 run met 6 stops.
Dit was ook een Sothis run, maar ik ben mijn REP nog aan het opkrikken voor de echte grote knallers. En my Anaconda staat in de mottenballen, die haal ik wel op als ik geen smuggle missies meer hoef te doen.

Niet genoeg ruimte meer. Vol is vol....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NL15I0eh.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door RobV op 02-08-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

..... dat waren geen smokkelmissies, ben gewoon een Bio(poep)waste bezorger geworden oOo

Edit: WOW, dat zijn nog eens missies!!!!!!!!

[ Voor 21% gewijzigd door Patje040175 op 02-08-2016 22:00 ]

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Leuk om te lezen. Ik wil ook wel die missies gaan doen. Stomweg omdat ik echt mee wil naar Jaques 15 augustus. Snel geld verdienen en mn schip of eventueel een nieuwe te kopen te fitten met goed spul.

Ik heb nu een ASP , is dit te doen voor die CEOS missies? Of moet ik iets anders kopen voor deze missies? Wat zijn punten waar ik op moet letten als ik onderweg ga met die BIO(poep) ? Ik begrijp dat je niet gescand moet worden, dus snel docken en eventueel hardpoints deploy / retract hardpoints .. Maar meer info heb ik (nog) niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Oban606 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:06:
Leuk om te lezen. Ik wil ook wel die missies gaan doen. Stomweg omdat ik echt mee wil naar Jaques 15 augustus. Snel geld verdienen en mn schip of eventueel een nieuwe te kopen te fitten met goed spul.

Ik heb nu een ASP , is dit te doen voor die CEOS missies? Of moet ik iets anders kopen voor deze missies? Wat zijn punten waar ik op moet letten als ik onderweg ga met die BIO(poep) ? Ik begrijp dat je niet gescand moet worden, dus snel docken en eventueel hardpoints deploy / retract hardpoints .. Maar meer info heb ik (nog) niet...
Biospul is gewoon legaal, dus je hoeft niet bang te zijn voor scans. Neem wel een fuel scoop mee. Zelf vlieg ik nu in een Python met 224t cargo, 5a fsd, 3c shield (ipv 5!), geen wapens, enkel chaff, alles om het zo licht mogelijk te maken en een (leeg) jumprange van 29ly. Vol geladen blijft er dan 19ly van over. Ik krijg missies van 9M cr, maar moet er dan ook 430ly voor jumpen. Tip: doe eerst een paar 'boom data' missies tussen Sothis en Ceos. Die liggen naast elkaar en daardoor knalt je reputatie omhoog voor beter betaalde missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Oban606 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:06:

Met een asp kun je ook al aardig wat verdienen (wel eerst rep opbouwen zoals Rob aangeeft), je kan een gebruiken die hier op lijkt: https://coriolis.io/outfi...=.EwBhEYy6ZVqA?bn=Oban606

Zelf heb ik even last van bad-karma;
- Gisteren mijn game-hdd de vernielenis in gedraaid.
- Glas drinken omgestoten waardoor er een plens vloeistof ín mijn hotas + muis is gekomen (hotas lijkt in orde, muis heeft kuren).
- Continue BSOD (watchdog dpc en dergelijke)

Ik ben dus een paar dagen niet ingame (moet nieuwe HDD inbouwen en alles weer downloaden). Daarnaast ga ik alle resterende schijven formatteren en opnieuw alles installeren.

*zucht* was ik maar van die unknown fragments afgebleven }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
Hoi mensen,

ik probeer al een tijdje ED leuk te vinden, ik lees graag jullie avonturen hier op het forum of van andere op Reddit. Helaas kan ik er zelf maar niet in komen.

Zo ben ik afgelopen zondag weer begonnen met spelen. Wat simpele tradingmissie lukt me nog wel, maar daar vind ik niet echt veel uitdaging in zitten.

Daarna heb ik 2 andere missies aangenomen: Ik moest Rebel Transmission collecten in zonnestelsel X.
Route geplot, daar een uur lang rondgevlogen naar alle unidentified source signals gegaan die ik tegenkwam. Nog een paar NPC afgeknald, maar nergens vind ik deze Rebel Transmission. Dus maar een beetje gekloot en voor het eerst op een planeet geland, ik had tenslotte net Horizons aangeschaft. Na 1,5 uurtje weer uitgelogd en geen progressie gemaakt imho.

Ook missies waar ik bijvoorbeeld naar een bepaald stelsel moet vliegen en een NPC moet vinden lukken mij nooit. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Rudolf schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:41:
Hoi mensen,

ik probeer al een tijdje ED leuk te vinden, ik lees graag jullie avonturen hier op het forum of van andere op Reddit. Helaas kan ik er zelf maar niet in komen.

Zo ben ik afgelopen zondag weer begonnen met spelen. Wat simpele tradingmissie lukt me nog wel, maar daar vind ik niet echt veel uitdaging in zitten.

Daarna heb ik 2 andere missies aangenomen: Ik moest Rebel Transmission collecten in zonnestelsel X.
Route geplot, daar een uur lang rondgevlogen naar alle unidentified source signals gegaan die ik tegenkwam. Nog een paar NPC afgeknald, maar nergens vind ik deze Rebel Transmission. Dus maar een beetje gekloot en voor het eerst op een planeet geland, ik had tenslotte net Horizons aangeschaft. Na 1,5 uurtje weer uitgelogd en geen progressie gemaakt imho.

Ook missies waar ik bijvoorbeeld naar een bepaald stelsel moet vliegen en een NPC moet vinden lukken mij nooit. Wat doe ik verkeerd?
Ik moet zeggen dat ik nooit echt van missies heb gehouden (precies om de reden dat de helft van die missies lastig af te ronden is). Toen ik net begon met het spel ben ik eerst wat gaan rondvliegen om sterrenstelsels te scannen met de discovery scanner, vervolgens heb ik een cobra 3 gekocht (heel leuk schip en goed betaalbaar) waarna ik van alles wat ben gaan doen.

Mijn advies is om met traden/verkennen genoeg geld bij elkaar te smokkelen voor een Cobra 3, en daarna een van de volgende dingen te gaan doen:
1. Bounty hunting. Ga naar een low-rez locatie waar je mee kunt helpen met de politie.
2. Verkennen. Je verdient er niet veel geld mee, maar bij de goedkopere schepen heb je sowieso niet zoveel nodig.
3. Traden. Vergeet de standaard trade-missies en probeer een route te vinden waar je makkelijk tussen kan pendelen om zo geld te verdienen. Als je missies die lang duren niet erg vindt, dan kun je in Ceos / Sothis aardige missies vinden (je kunt je rank en reputatie vrij snel omhoog krijgen door booming missies te doen; je hoeft geen laadruimte te hebben en hoeft maar 1 systeem te reizen om de missie af te ronden).

Tip 1: als je in supercruise onderbroken wordt met een interdiction, neem je gas terug zodat je toegeeft aan de interdiction. Zodra je uit supercruise getrokken bent moet je boosten en zo snel mogelijk wegvliegen van de vijand. (als je niet toegeeft aan de interdiction zal je eerst een paar seconden rondtollen waardoor de kans op ontsnappen kleiner is).

Tip 2: Als je langere afstand gaat reizen, dan moet je altijd een fuel scoop meenemen. Je kunt fuel scoopen bij de sterren van type K.G.B. en F.O.A.M.

Tip 3: zorg dat je altijd genoeg geldt hebt om je schip terug te kunnen kopen (de verzekering is 5% van de nieuwwaarde)

Tip 4: Het spel ondersteunt open, private en solo modus. Op populaire plaatsen zal je in "Open" een grote kans hebben om neergeschoten te worden door andere spelers. Als je toch multiplayer wilt spelen, dan raad ik je aan om de private groep "Mobius" te joinen (PvE group). Zelf vlieg ik daar de meeste tijd in, tenzij ik in HIP87414 ben (geadopteerd systeem van tweakers).

Tip 5: als je een route plot met de galaxy map, dan kan je kiezen tussen de snelle route en de economische route. Zelf gebruik ik nooit de economische route, maar het kan handig zijn als je weinig brandstof hebt (je maakt dan meer tussenstops, dus hogere kans om een ster tegen de komen waar je kunt bijtanken).

Tip 6: Mocht je het spel echt leuk beginnen te vinden, dan kan je overwegen om een headtracker of VR set aan te schaffen. Het is zeker niet noodzakelijk, maar het voegt absoluut wat toe aan het spel. Voor headtrackers zijn er tegenwoordig applicaties welke enkel een fatsoenlijke webcam nodig hebben.

Tip 7: Je hebt 6 powerbars ("pips") die je kunt verdelen over systems (geeft boost aan je schilden), engine (geeft boost aan je snelheid, en je kunt af en toe de turbo-boost gebruiken) en over je wapensystemen (geen power = niet kunnen vuren). In de regel hanteer ik 4 "pips" in engine, en 2 in system. Tijdens een gevecht haal ik vaak 2 pips weg uit system en stop ik ze in weapons. Mocht je zwaar onder vuur liggen dan kan je ervoor kiezen om tijdelijke 4 pips in system te stoppen (je schild wordt er een stuk robuuster door).

Tip 8: Vluchten is geen schande.

Tip 9: Als je in supercruise naar je bestemming vliegt, probeer dan de aankomsttijd op 7 seconden te houden (6 seconden kan ook nog, maar dan moet je goed opletten). Als je extra gas geeft, dan kan je niet snel genoeg afremmen.

Tip 10: Doe je eigen ding, en maak je niet druk over credits, rank, etc. Als je gewoon het spel speelt dan komen die zaken vanzelf. Grotere schepen zijn niet perse leuker dan de kleinere schepen (de Cobra mk III is razend snel, en kan je nagenoeg overal voor gebruiken).

Tip 11: als je je schip verkoopt, dan verlies je 10~20% van de waarde (weet het niet meer exact). Als je enkel modules/onderdelen verkoopt dan krijg je 100% van de waarde terug.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Drumatiko bedankt voor je uitgebreide tips!

Wat ik nog wilde toevoegen: kijk af en toe door het raampje van de cockpit als je achter een planeet langs vliegt, de visuals zijn vaaak de moeite waard.

Maar boven al: geniet van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Nu niet veel tijd, maar denk doe ff snel reageren. Die schijf als game HD? Is dat wel de juiste? Dit is toch een NAS schijf, toch?

Verder alvast bedankt ppl voor de reacties, ga er vanaaf mee aan de gang:)
Drumatiko schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Met een asp kun je ook al aardig wat verdienen (wel eerst rep opbouwen zoals Rob aangeeft), je kan een gebruiken die hier op lijkt: https://coriolis.io/outfi...=.EwBhEYy6ZVqA?bn=Oban606

Zelf heb ik even last van bad-karma;
- Gisteren mijn game-hdd de vernielenis in gedraaid.
- Glas drinken omgestoten waardoor er een plens vloeistof ín mijn hotas + muis is gekomen (hotas lijkt in orde, muis heeft kuren).
- Continue BSOD (watchdog dpc en dergelijke)

Ik ben dus een paar dagen niet ingame (moet nieuwe HDD inbouwen en alles weer downloaden). Daarnaast ga ik alle resterende schijven formatteren en opnieuw alles installeren.

*zucht* was ik maar van die unknown fragments afgebleven }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Oban606 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:32:
Nu niet veel tijd, maar denk doe ff snel reageren. Die schijf als game HD? Is dat wel de juiste? Dit is toch een NAS schijf, toch?

Verder alvast bedankt ppl voor de reacties, ga er vanaaf mee aan de gang:)
[...]
offtopic:
De Red Pro serie is i.d.d. een NAS schijf, maar op internet lees ik dat die het nog best aardig doet qua snelheid. Zo niet, dan promoveert die naar data schijf en koop ik een kleine schijf van de Black serie erbij voor de games.

Zo,.. de backup is gereed, op naar de c:/ format. ;w

Edit: Steam + ED zal ik op de C-schijf zetten (256gb ssd), de rest van de spellen mag op de tragere bulkschijf :+

[ Voor 8% gewijzigd door Drumatiko op 03-08-2016 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb 3Tb schijven in de NAS maar voor mijn ED-peecee heb ik toch echt een SSD gepakt

/offtopic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Hallo :)
Er zijn een paar missies bugged. Is ook bekend bij FD.
Heb het zelf ook een keer gehad. Ik maar wachten daar.. en wachten... ok hij is 5 minuten te laat...
Na 45 minuten heb ik de missie maar gedumpt en ben verder gegaan.

Wat spelen betreft. Elite is zo veel meer als enkel maar missies doen. Ga eens op zoek naar Maia. Zoek daar eens een capital ship op (en daaronder een barnacle)..(vergeet niet om scanners mee te nemen)

Als dat je bevalt kan je eens op bezoek gaan bij Jaques. Ok het is even vliegen :P maar na 22.000 lichtjaar staat hij klaar met een virtueel drankje. En als je daar toch in de buurt bent is Sagitarius A* heel dicht bij ;)

Er zijn ook enkele groepen aktief die er samen op uit trekken om een (vul hier nevel naam in) nevel te bekijken.
Je kan *lid worden van een faktie en dan niet raar op kijken als je zomaar geinterdikt word omdat je die en die factie aan hangt
Je kan bijvoorbeeld op zoek gaan naar UA's Unidentified artefacts. Of nog nieuwe UP's Unidentified probes. Vooral die laatste is leuk.. Je scan hem... hij scanned je terug

Rob en ik (vooral Rob heel erg) zijn nogal gesteld op onze eigen systeem. Op een gegeven moment was onze factie erg aan het krimpen. Wij in paniek enzo :P maar dat was weer goed gekomen gelukkig.

Missies zijn soms niet leuk. Een sothis/ceos missie vind ik zelf ook niet echt leuk. Maar het leverd enorm veel op. met die centen kan je een leuker/sneller/springtverder schip kopen ofzo. En meteen leuk aankleden ;) Verder een engineer update kan leuk zijn. Zo heb ik een ASP die met een beetje lege tank 50 licht jaar kan jumpen. Ik wil er altijd nog een keer mee naar Jaques ;)

Je kan ons hier als vrienden toevoegen. En als we in de buurt zijn kunnen we je begeleiden met bijv bounty hunten.

Mocht je ooit een nieuw schip kopen (zeg een python ofzo) en je steekt veel tijd in de a rating..

ZORG DAT JE ALTIJD JE INSURANCE OP ORDE HEBT!

Erg belangrijk. Want voor je het weet ben je je schip kwijt en mag je opnieuw lopen sparen om weer die python te kopen ( in mijn geval net geen 9 miljoen credits)

Of waar ik nu mee vlieg. Dik 30 miljoen credits! En dat is alleen de insurance!
Maargoed. Elite is wat je er zelf van maakt. Soms moet je even missies doen. Zeker in het begin maar daarna kan je zoooo veel doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Drumatiko schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:05:
[...]

offtopic:
De Red Pro serie is i.d.d. een NAS schijf, maar op internet lees ik dat die het nog best aardig doet qua snelheid. Zo niet, dan promoveert die naar data schijf en koop ik een kleine schijf van de Black serie erbij voor de games.

Zo,.. de backup is gereed, op naar de c:/ format. ;w

Edit: Steam + ED zal ik op de C-schijf zetten (256gb ssd), de rest van de spellen mag op de tragere bulkschijf :+
Ik heb een gloed nieuwe 4TB schijf gekocht en daar mijn 2de (ja echt lol) account op gezet.
ik moet zeggen dat het verschil nauwelijks te merken is
_editvoormezelf
Gister 33 miljoen

i Sothis run verder
http://imgur.com/Gdt0JE3 (Blijkbaar mag ik geen https posten ofzo)

[ Voor 8% gewijzigd door Leutje op 03-08-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Wit kleurenschema van Leut bevalt mij wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

https://forums.frontier.c...1%29?highlight=hud+colour
Eerste optie in "The List"

Also.. ëven een windows update doen"
..drie kwartier verder.....

[ Voor 14% gewijzigd door Leutje op 03-08-2016 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Even Blaauw aangetikt ( we zitten nu op 64%) ik heb mijn anaconda opgehaald en ben nu weer op weg naar Sothis omdat ik merkte dat ik toch alleen maar grote stations bezocht. Ik heb meer dan genoeg ruimte voor nog meer cargoen ik hoop dat ik dan heel snel genoeg heb om een Cutter te kopen. Ook dit schip helemaal volgegooid cargo bays maar kan nu leeg 29ly jumpen en vol zelfs 19ly, dat is vast de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Voor een cutter moet je een imperial baron zijn he ;)
Dat je het even weet

-edit-
wacht even.. je hebt een conda die maar 29 lj komt? vol maar 19?

[ Voor 34% gewijzigd door Leutje op 03-08-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Inderdaad, veel verder komt 'ie nog niet zonder FSD upgrades. Ik heb al flink want modules teruggeschroefd om er wat zinnigs uit te halen. Valt vast nog wel iets te tweaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 21:26

GeeBee

Oddball

AnaMaxJump zonder boost is volgens mij: https://coriolis.io/outfi...3030301.Iw18ZlA=.Aw18ZlA=

Voor boost neem je een grotere Power Distr. maar dat gaat dan iets ten koste van je jumprange.

[ Voor 3% gewijzigd door GeeBee op 03-08-2016 21:11 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Dat zit dus ook in mijn hoofd ;) maar word nu uit gelegt op steampeak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Na vrijdag 2 weken vakantie. Naast een tripje ver van huis wordt dat even bijschrapen in E:D. Heb er zin in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik heb vandaag in mijn 450m/s Cutter gevlogen :D Ik begin dit vaatdoekje al leuker te vinden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Na wat outfitting vloog ik met 34.6ly terug naar Sothis in my cargoconda. Geen 28 jumps, maar 12. Dat wordt nog wat als ik er nog een engineer tegenaan gooi.

[ Voor 8% gewijzigd door RobV op 04-08-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Als je dit aan kan houden kom je net als mijn asp ook rond de 48 lichtjaar uit! Alvast gefeliciteerd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:27:
Als je dit aan kan houden kom je net als mijn asp ook rond de 48 lichtjaar uit! Alvast gefeliciteerd! :D
Wel jammer dat er absoluut geen power mee inzit voor shield, wapens, of defense, De distributor is nét genoeg voor een boost bij een interdiction, verder is het niet meer dan een Ark van Noach, log en traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Wat kost een 'cargoconda'? Heb er zelf 1 gehad voor premiejagen, maar ingeruild voor een Federal Corvette. Beetje spijt heb ik er wel van.
Met de Cutter ga ik niet eens proberen te vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Die van mij kostte dit, wel gekocht met 15% korting :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Zo. Vandaag nog één Sothis run om boven de 400M-lat uit te komen, en dat weer investeren in the Gathering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:00:
Zo. Vandaag nog één Sothis run om boven de 400M-lat uit te komen, en dat weer investeren in the Gathering!
"nou nog eentje dan",.. hehe dat klinkt bekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Drumatiko schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:23:
[...]

"nou nog eentje dan",.. hehe dat klinkt bekend :D
Heb je nu al spijt van komend weekend dan? 🍻🍻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

Heb je nu al spijt van komend weekend dan? 🍻🍻
Nah ik denk dat ik mijn "huidige" ronde ga afmaken en daarna een federation systeem ga zoeken om te ranken en mats te verzamelen (kan deels in Ceos/Sothis, maar het liefst heb ik alleen maar federations fracties als dat bestaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Word ik net door een vriendje ingame gevraagt om te helpen om een UP te "bevrijden"
Moest hem helaas teleurstellen dat er in Deciat geen UP's te vinden zijn.

Hij was onder de indruk van mijn cutter en of ik zou helpen please

lol Arme jongen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Van UP naar Down.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Ik kreeg net een tipoff voor Pegasi Sector PX-T B3-6 (planeet b-2-a, coordinaten -21,09 / +176,65 (op het plateau naast de canyon). Als bericht las ik dat iemand de crash had overleefd, ik ga hier wat verder rondzoeken om te kijken of er nog meer terug te vinden is. *O*

De cockpit van de Cutter is niet echt geschikt voor zoektochten, je ziet helemaal niets tenzij je op zijn kop vliegt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n3EzQXy.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ErvK7aA.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tUPYsBx.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iM7tgMB.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/71xyYD4.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Na 30x zelf docken met de Anaconda (ach ja, je moet toch oefenen), zet ik omdat ik moe ben de autodock computer aan. Je gelooft het niet: "Automated docking approved. Next time, you might want to learn to fly, commander"!! Wel heb ik ooit!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Haha dat zei zeker die dame met het Texaanse accent? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nee, het was een amerikaanse Ierse Schotse vent.

[ Voor 29% gewijzigd door RobV op 06-08-2016 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Volgens miji was het gewoon een acteur voor FD hoor

har har :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Level 1 fsd (6A):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GdJEOkSh.jpg

Nu op zoek naar Arsenic, Chemical Manipulators, Datamined Wake Exceptions (resources), en magnetic emitter coils (commodity)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 18:34:
Volgens miji was het gewoon een acteur voor FD hoor

har har :P
Ach, ik ben ook geen echte piloot :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Chemical Manipulators ben ik ook al een tijdje naar op zoek, succes! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Goed zoeken tussen de missie rewards ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nadat de benodigde componenten waren gevonden had ik gisterenavond nog even extra bezoekje aan Farseer Inc besteedt teneinde een FSD5 upgrade te scoren:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sjsfTA5l.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Wauw nette range zeg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Dat dacht ik ook!
Vandaag even met mijn expiremeconda gespeelt
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/95IJaW9.png
aw.. net geen 60

Sorry Rob :D

-edit-
LoL 993 lichtjaar in 19 jumps

[ Voor 11% gewijzigd door Leutje op 07-08-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Wow. Wat is je multiplier uiteindelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Het was maar 45% geloof ik Rob. Het kan nog hoger dus ;) Maarja spullen waren op na 3 keer.

maar vergis je niet! Ik noem het niet voor niks een expirimeconda.
Geen shields. Geen wapens. Wel cargo racks maar die zijin voornamelijk leeg.
Alles om zo hoog mogelijk te eindigen. En het heeft me vandaag al 1 keer de kop gekost. Er kwam een anaconda langs die het leuk vond om tegen me te schieten. Nouja ik kan niet eens boosten met dat ding.. dus 5 seconden later was ik nog maar een hoopje puin :P
hebhem alweer in de mottenballen kast gezet want zo vliegen is levens gevaarlijk! :D
Maar! Ik ga zeker nog een keer langs feli met dat ding. Kijken of ik verder kan..

Oja, bij "normaal" vliegen heb ik wel een 3d shieldje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:01:
Het was maar 45% geloof ik Rob. Het kan nog hoger dus ;) Maarja spullen waren op na 3 keer.

maar vergis je niet! Ik noem het niet voor niks een expirimeconda.
Geen shields. Geen wapens. Wel cargo racks maar die zijin voornamelijk leeg.
Alles om zo hoog mogelijk te eindigen. En het heeft me vandaag al 1 keer de kop gekost. Er kwam een anaconda langs die het leuk vond om tegen me te schieten. Nouja ik kan niet eens boosten met dat ding.. dus 5 seconden later was ik nog maar een hoopje puin :P
hebhem alweer in de mottenballen kast gezet want zo vliegen is levens gevaarlijk! :D
Maar! Ik ga zeker nog een keer langs feli met dat ding. Kijken of ik verder kan..

Oja, bij "normaal" vliegen heb ik wel een 3d shieldje
Oh, maar ik heb 47.8% dus is de mijne tóch beter. Ik zal v/d week eens kijken was het absolute maximum is bij mij, maar eerst eens geld stoppen in mijn FDL en eens lekker afreageren op piraatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik zit me net te bedenken, ik kan 8.5 ton fuel in een jump gebruiken. vandaar mischien zoveel jump vermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8TeKeYKl.jpg

Joystick gebroken :(

Morgen nieuwe handgreep 3D-printen (heb ik gewoon thuis staan). Bleek nog om een prototype te gaan met 5% infil en dunne wand van PLA. Nieuwe wordt 80% infill PETG daar kun je met een auto overheenrijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Als je dingen zelf maakt, kun je ze ook repareren of zelfs beter maken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:06:
[afbeelding]

Joystick gebroken :(

Morgen nieuwe handgreep 3D-printen (heb ik gewoon thuis staan). Bleek nog om een prototype te gaan met 5% infil en dunne wand van PLA. Nieuwe wordt 80% infill PETG daar kun je met een auto overheenrijden. :P
Oei... module integrity compromised..
Succes met de reparatie. Ik blijf het gaaf vinden dat je zelf zoiets in elkaar kan zetten _/-\o_

edit: nog een vraagje; zijn er hier nog anderen lid van de Mobius groep (zelf speel ik meestal daarin, je kunt dan veilig door GC CG gebieden vliegen)?

[ Voor 12% gewijzigd door Drumatiko op 08-08-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 21:26

GeeBee

Oddball

CG ken ik wel als afkorting voor Community Goal, maar GC niet? Welke gebieden zijn dat?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
GeeBee schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:26:
CG ken ik wel als afkorting voor Community Goal, maar GC niet? Welke gebieden zijn dat?
Dat was een tiebvautje, ik bedoelde CG :P

(dat is het nadeel van een bericht schrijven tussen het jumpen, je maakt door de haast meer fouten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik ben ook lid van Mobius, idd erg handig bij CG.

Goedzo !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Onderweg naar Maia voor Meta-alloys en dan naar Felicity voor mijn eerste Enigneers experience 8)

Goedzo !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Je kan ze kopen he ;) dat je het weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Daarom maia :*)

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Knal. Mirrored Surface Composites finish voor mijn A-graded FDL. 109M credits armer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Zo'n FDL, is die vergelijkbaar qua combat als een Python? Wil zoiezo een Python maar twijfel ik qua combat beter een FDL erbij kan kopen

Goedzo !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Patje040175 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:23:
Zo'n FDL, is die vergelijkbaar qua combat als een Python? Wil zoiezo een Python maar twijfel ik qua combat beter een FDL erbij kan kopen
Voor mij absoluut.

Jump range is nog maar 10.5ly bij mijn FDL maar het is dan ook een battle tank nu. Iets van 1500 hull rating of hoe heet het

[ Voor 19% gewijzigd door RobV op 09-08-2016 04:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Gisteren is mijn vive binnen gekomen, het was even wat gedoe om de basis stations goed te krijgen (kleine ruimte met schuin plafond / dakkapel, maar uiteindelijk werkt het aardig (zittend werkt perfect, staand acceptabel).

Ik moet eerlijk bekennen dat de resolutie me wat tegen viel (met name de leesbaarheid van tekst). Om de leesbaarheid wat omhoog te krijgen heb ik supersample vanuit de steam directory wat opgehoogd (link); hierdoor is het nog redelijk te doen. Waar ik even aan moest wennen is dat met name het midden van het scherm scherp is, en je dus goed moet richten met je hoofd om het beste resultaat te krijgen (na een half uur ging het automatisch).

Via de steam overlay heb ik wat screenshots geschoten (op de tast de knop gevonden nadat ik eerst mijn halve bureau leeg geveegd had).

Al met al vind ik het de "investering" waard. Met name tussen de meteorieten vliegen is nu heel erg indrukwekkend, idem voor het rondracen met je SRV (al is dat weer niet zo bevorderlijk voor de integrity van je buggy). Een ding weet ik zeker; VR is toekomst voor cockpit-games, als ze de resolutie weten op te krikken (incl een bijbehorende GPU ontwikkelen), dan wordt het echt een mega ervaring.

Er staat ons nog wat te wachten in de toekomst *O* oOo *O*

Kijkje in de garage:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aAI0ROO.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H5WyWjx.jpg

Buiten lichaam treding:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zz7nxYI.jpg

SRV van een explorer gevonden mét een lifepod. Hopelijk brengt dat nog wat op >:)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2rIAsMU.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5945dZT.jpg

Paar closeups van de turret van de SRV, het is echt heel leuk om uit je stoel te stappen en even rondom te gaan kijken hoe het eruit ziet.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l3zYlfA.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4rKRxtd.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i8kgrZc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

En je verbazen over de details die Fd er in gestoken heeft. De meeste mensen zien het domweg niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Leutje schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:26:
En je verbazen over de details die Fd er in gestoken heeft. De meeste mensen zien het domweg niet ;)
Precies, dat had ik bij een 3d kabeltje boven op die turret, echt bizar :D

edit: Ik was ook positief verrast van de afmeting van die SRV.

Mocht iemand nog een stevige berg/canyon tegenkomen die het waard is om te beklimmen met een SRV, post dan svp de coördinaten, dat rondracen begint echt leuk te worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Drumatiko op 09-08-2016 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Poficiat.

Ik ga vast extra knopjes maken voor op mijn joysticks. Ik heb al een idee voor een keypad op mijn rechter onderarm (ik ben links), a la pip boy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV is groenlinkser? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Linkshandig, knakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:26:
Ergens morgen ze van mij wel wat focus verleggen en bugs fixen ipv kabeltjes op turrets plaatjes waar 99% van de spelers niets van opmerkt. Maar ik ben niet geheel onbekend met de business, het 3D model wordt gemaakt door een artiest en die is gewoon betaald om een SRV te bouwen. De developers die aan de bugs werken hebben vast hun handen vol met andere dingen op hun issuelist. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Zonder dat je het weet nog bijna goed ook :P

bijna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik kan je écht niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

lol Geef niks Rob ;)

Ondertussen heb ik een leuke Cobra die 550 m/s doet en een jumprange van dik 34LJ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik denk dat het iets met zijn echte naam te makken heeft, dat dat bijna "knakker" is...

Dat, of hij is een knikker, danwel een kakker :P

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

..Zoiets :P

Ik denk dat omdat al mijn schepen nu voorzien zijn ik de komende tijd lekker in maia door breng. Mischien weer naar de formidine rift ga (nieuwe clues gegeven enzo)
Iets heel anders in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175

Patje040175

Zwarte koffie !!!

nou ik kom daar voorlopig niet weer. Gisteravond nog biijna kapotgeschoten door een of andere @!*^#@#$%pirate, terwijl ik geen cargo had........

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik ben voor het eerst sinds 2.1 weer in "deep space"
Het valt me op dat het er allemaal net even beter uitziet.
Nog altijd 19 jumps voor 1000 lichtjaar :D ---> woei!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Patje040175 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:44:
nou ik kom daar voorlopig niet weer. Gisteravond nog biijna kapotgeschoten door een of andere @!*^#@#$%pirate, terwijl ik geen cargo had........
Dat kan door een bounty, of een verkeerde alliance, of wellicht gewoon een PvP speler met een rotleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Patje040175 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:44:
Bijna is nét niet *O*, wat is je boost snelheid overigens? Zelf boost ik op ca. 350m/s, en heb daardoor geen last van Fer-de-lance of Anaconda's. Pirates komen trouwens ook achter je aan als je engineer-materialen in je laadruim hebt.

Pagina: 1 ... 52 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.