Melkunie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 21:10:
Begin december 2015 ben ik gestopt met Elite. Ik meen dat Horizons nog in bèta was. Nu ben ik echter weer van plan te gaan spelen. Nu weet ik dat het een beetje een kutvraag is, maar ik stel em toch...
Wat heb ik allemaal gemist?
En dan doel ik vooral op gamemechanics. Ik heb de changelogs wat doorgebladerd, maar daar wordt ik niet veel wijzer van. Dat gaat telkens over kleine veranderingen hier en daar. Zijn er zaken dramatisch veranderd die ik in de gaten moet houden?

Welkom terug!
Hieronder een kort lijstje met veranderingen:
- Shield Cell Banks produceren nu enorm veel hitte, dus alleen gebruik i.c.m. Heat Sinks.
- Je hebt nu extra cargo ruimte voor technologie en materialen.
- Je hebt nu collector limpets, dat maakt het minen een stuk eenvoudiger
- Als trader kan je nu eigenlijk niet meer zonder shield vliegen. Het is ook handig om een paar mijnenwerpers op je schip te plaatsen, deze zijn bijzonder goed (zolang je in 1 rechte lijn wegvliegt met vijand op 180 achter je).
- Je kunt je schip nu upgraden, je zult hiervoor wel engineers moeten trainen/upgraden zodat ze goede upgrades voor je kunnen maken.
- De AI is iets pittiger geworden (afhankelijk van combat rank).
- Je kunt nu bookmarks aanmaken in de galaxy map
Edit:
Wat ze van mij nog mogen toevoegen:
- range finder (voor mining)
- automated departure computer
- Manier om met waypoints een route te plotten (zodat je meerdere systemen achter elkaar kunt bezoeken). Of een optie om met 1 druk op de knop de route naar de missie te hebben welke het dichtst bij ligt.
- Class 4 mines
Edit 2:
Dit is per direct mijn nieuwe achtergrond geworden
[
Voor 14% gewijzigd door
Drumatiko op 26-07-2016 20:47
]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”