[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.019 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:56
Hoe dicht kan ik bij een black hole komen eigenlijk? < 200km vind ik eng worden..... Graphics worden wel heel vet maar geluid en beeld doen vermoeden dat wegkomen wel lastig gaat worden ;) Greetz from ngz7822 anyway ;)

[ Voor 45% gewijzigd door base_ op 02-07-2016 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Op een uitzondering na is elk zwart gat veilig. je vliegt als vanzelf tegen tegen een muur aan ;)

Die uitzondering is overigens ook best veilig. Dat is een zwart gat waar je doorheen kan vliegen en enkel warm word. Voor zover ik weet is het er maar 1 binnen de Elite universe

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Nog 3 "O" sterren en dat heb ik het wel even gezien en ga ik terug, hopen dat ik lvl4->5 bij martuuk bij elkaar heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Je gaat voor de level 5 FSD upgrade? Mijn 2de is onderweg :P

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Uiteraard, ik heb overigens wel het idee dat het meeste vooruitgang/inkomen uit de tussenliggende routes komt, zeker als je een beetje een omweg neemt...
FSD voor de explorer/smokkelaar en misschien wat extra shield voor de FAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Voor PVP is wapens heel belangrijk.
Voor mezelf is de FSD en Thrusters best belangrijk. Mijn Python is leuker als hij sneller kan :P
In de beta ging hij net zo snel als een normale Cobra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Python durf ik niet te kopen, ik schiet die dingen zoveel af met bounty hunten :S FAS vind ik leuk om mee te hunten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Voordeel van een Python is dat ik na de bounties meteen een leuke trade missie kan doen. Het is mischien wel de beste allrounder van alle schepen. Geen gezeur met " ff mijn andere schip halen" enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Inderdaad. Python is het grootse schip dat nog kan landen op outposts en als je 'm een beetje opleukt is het een beest. Ik heb nu een FDL voor combat en een Anaconda als multirole maar ik houd mijn Python er lekker bij. Ben verliefd op dat ding.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik ga straks de conda verkopen. Dan heb ik weer 300M beschikbaar voor zinnige dingen.

Hoewel ik blij ben dat de AI minder stupide is, en het vechten nu echt een leuke uitdaging begint te worden, zie ik als keerzijde toch wel dat je alleen kans maakt als je hele santekraam opentrekt, dus én A-rated schip, én FAoff turns, èn pip management, èn chaff/SCB. En dat is wel jammer want mijn ranking is vele malen hoger dan ik werkelijk ben.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RobV schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 09:17:
Ik ga straks de conda verkopen. Dan heb ik weer 300M beschikbaar voor zinnige dingen.

Hoewel ik blij ben dat de AI minder stupide is, en het vechten nu echt een leuke uitdaging begint te worden, zie ik als keerzijde toch wel dat je alleen kans maakt als je hele santekraam opentrekt, dus én A-rated schip, én FAoff turns, èn pip management, èn chaff/SCB. En dat is wel jammer want mijn ranking is vele malen hoger dan ik werkelijk ben.
Ik zou eerst proberen om alleen de modules te verkopen, op de verkoop van het schip zelf verlies je namelijk geld (en op de modules niet).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Het is mij eindelijk gelukt om een good ergens vandaan te halen met een hele hoop gediscover en unknown signals volgen, maar het heeft mij 50 minuten gekost om het signaal te vinden voordat ik eindelijk te zien kreeg: mission signal found.

Hopelijk ga ik het nog wat beter begrijpen, want dat is lang werken voor 40k credits.. :P.

Wel 3 keer succesvol een interdiction ontweken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Je kan bij binnenkomst altijd de navigatie beacon scannen Ircghost ;)
Dan weet je de volgende keer ongeveer waar je moet zoeken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Heb een gecrashte beacon gevonden :D Dacht ff dat het alien tuig was maar helaas. Komt ook een soort van morse code van af. Ik kon em scannen en dat levert me 4k credits op bij federation. Exploration zou wel wat beter betaald mogen gaan worden :P

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/259337442147628354/D0A0DA3E6FAAC97DFD3388523CBE90B17B254467/

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Leutje schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:52:
Je kan bij binnenkomst altijd de navigatie beacon scannen Ircghost ;)
Dan weet je de volgende keer ongeveer waar je moet zoeken
Ik ga daar ook vaak als eerst heen, gezien die toch bij de jump point zit, maar hoe kan ik die scannen dan? Ik ben dan al in die sector maar ik zie het niet als een fysiek ding. Ik druk wel overal op discovery scanner als een malle :p.

Heb je anders misschien vanavond tijd voor een potje op TeamSpeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Je moet fysiek de scanner selecteren dus niet het gele vlakje. Als dat lukt gaat scannen vanzelf en als het nodig was krijg je vanzelf een inbox berichtje

Vanavond Teamspeak? Zeg maar waar en waneer :)

En met waar bedoel ik niet alleen de teamspeak server maar ook de lokatie in het spel :P

[ Voor 18% gewijzigd door Leutje op 02-07-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
daPet schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 13:50:
Heb een gecrashte beacon gevonden :D Dacht ff dat het alien tuig was maar helaas. Komt ook een soort van morse code van af. Ik kon em scannen en dat levert me 4k credits op bij federation. Exploration zou wel wat beter betaald mogen gaan worden :P

[afbeelding]
* RobV moet zijngfx instellingen nog maar eens nalopen.. Ik vermoed 2x supersampling? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Leutje schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 17:43:
Je moet fysiek de scanner selecteren dus niet het gele vlakje. Als dat lukt gaat scannen vanzelf en als het nodig was krijg je vanzelf een inbox berichtje

Vanavond Teamspeak? Zeg maar waar en waneer :)

En met waar bedoel ik niet alleen de teamspeak server maar ook de lokatie in het spel :P
Ik ga nu beginnen, ik zit op Teamspeak: ts.tangodown.nl:10467 (pass: tangodown). Ik zit in het 'start' gedeelte. Misschien even overleggen als je online bent want de makkelijkste plek is om samen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb mijn Python eens onder de loep genomen en met een aantal upgrades eens een paar RES bezocht. Nog steeds niet makkelijk (gelukkig) maar wel stukken schappelijker dan mijn ervaringen eerder deze week. Ik vlieg nu met 2x 3F beams (G) en 2x 2E pulse En een 3 plasma accelator voor dichtbij. Dat gaat als mes door boter. Door de grotere firepower zijn de buffers wel snel op maar ook krijgt de NPC minder tijd om terug te schieten. De truuk om langs je vijand te boosten (play chicken) werkt aardig want terwijl ik moet draaien moet hij dat ook en kan hij dus niet op mij schieten. En politie helpt wel voor de afleiding van het vuur, maar veel damage doen ze niet. Paar keer met de staart tussen de benen vertrokken vanwege friendly fire (there is no such thing as friendly fire), maar gelukkig mag je dan na 8 minuten weer terug je systeem in.

Pogingen om een skimmer missie te doen waren hopeloos gefaald. Mijn SRV werd genadeloos stukgeschoten door een Elite Vulture boven de settlement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:00:
Ik heb mijn Python eens onder de loep genomen en met een aantal upgrades eens een paar RES bezocht. Nog steeds niet makkelijk (gelukkig) maar wel stukken schappelijker dan mijn ervaringen eerder deze week. Ik vlieg nu met 2x 3F beams (G) en 2x 2E pulse En een 3 plasma accelator voor dichtbij. Dat gaat als mes door boter. Door de grotere firepower zijn de buffers wel snel op maar ook krijgt de NPC minder tijd om terug te schieten. De truuk om langs je vijand te boosten (play chicken) werkt aardig want terwijl ik moet draaien moet hij dat ook en kan hij dus niet op mij schieten. En politie helpt wel voor de afleiding van het vuur, maar veel damage doen ze niet. Paar keer met de staart tussen de benen vertrokken vanwege friendly fire (there is no such thing as friendly fire), maar gelukkig mag je dan na 8 minuten weer terug je systeem in.

Pogingen om een skimmer missie te doen waren hopeloos gefaald. Mijn SRV werd genadeloos stukgeschoten door een Elite Vulture boven de settlement.
Koop dan ook missiles en knal die op de skimmers ;) is zo veel makkelijker

Zo.. na enkele uren samen met Ircghost lekker lopen knallen in een aantal ressites ben ik voorlopig 17...en een beetje miljoen armer en Ircghost kan bounty hunten :D

En dat op zijn 2de dag Goedzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja was een mooi! Jammer dat jij 2x dikke pech had, en ik iets te ijverig was op het einde... (4k aan bounties door een halve seconde te vroeg te schieten..), wel een leuk avond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:38:
[...]

Koop dan ook missiles en knal die op de skimmers ;) is zo veel makkelijker
Je doet het allemaal zo makkelijk klinken... Heb een beetje meelij met mij.

Als ik in mijn python aankwam kreeg ik niet alleen die Vulture maar ook 6x defense turrets op mijn nek, vanaf de grond idem (ground defnse plus die Vulture), ik heb nog niet eens een skimmer gezien. Ik heb er dus ook verder geen moeite in gestoken, ik vond het de 1M rewards niet waard.

Edit: bedoel je dit? https://www.reddit.com/r/...e_destroy_sentry_skimmer/

[ Voor 10% gewijzigd door RobV op 03-07-2016 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ja ongeveer :)
Gebruik dumbfire missiles voor dit. Heat seakers moeten eerst locken voordat je ze kan afschieten. Sowieso moeten ze altijd locken voordat ze weg kunnen dus zijn ze hier waardeloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
RobV schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 18:52:
[...]

* RobV moet zijngfx instellingen nog maar eens nalopen.. Ik vermoed 2x supersampling? _/-\o_
Nope, alles op max 1920x1080, geen super sampling. Dat trekt mijn GTX750 niet vermoed ik :D Wel gebruik ik EDFX maar niet bij deze screenshot want EDFX doet aan key-capture en dan doet mijn screenshot knop het niet meer. }:O Dat is uit te schakelen maar ik moet nog uitvogelen hoe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Op het moment ben ik op weg naar EOL PROU RS-T D3-94 (wil Jaques station bezoeken), zit na 2 dagen op 10k ly, dus moet nog een stukje.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/skKCkmT.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Prachtig plaatje! +1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Dankje, zien jullie trouwens ook een gezicht in de onderkant van de neus (2 blauwe ogen, 2 witte neusvleugels en een zwarte streepmond eronder)?

Vlieg potverdorrie in een freaking transformer zonder het te weten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
De influence van The Gathering in HIP87414 is nu nog slechts 55%..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:25:
De influence van The Gathering in HIP87414 is nu nog slechts 55%..
Yes sir! On my way!

Only 15 jumps 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Leutje op 03-07-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Onder welke power valt The Gathering?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

We zijn een minor faction - Indipendant
Wel de grootste factie van het stelsel :D

..nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Ik ga ook maar weer eens knallen, 41% van lvl5 bij martuuk, heb wel ff genoeg van het gejump, misschien ff bij de cannon engineer langs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Teamspeak server gaat er over een maandje voor onbepaalde tijd uit wegens verhuizing :) Zelf al een tijd niet op geweest, dus weet niet eens of hij nog wel gebruikt wordt, haha :/

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

OHNEE WAT NU!!!

Hoop dat de verhuizing soepel gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Ircghost schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:21:
[...]

Ik ga daar ook vaak als eerst heen, gezien die toch bij de jump point zit, maar hoe kan ik die scannen dan? Ik ben dan al in die sector maar ik zie het niet als een fysiek ding. Ik druk wel overal op discovery scanner als een malle :p.

Heb je anders misschien vanavond tijd voor een potje op TeamSpeak?
Of een (advanced) Discovery Scanner gebruiken, dan hoef je de navigation beacon niet meer te scannen.
Die kun je gewoon vanuit supercruise gebruiken en maakt het leven net weer even makkelijker :)

[ Voor 8% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 04-07-2016 10:57 ]

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Shrimp Tabasco schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:56:
[...]

Of een (advanced) Discovery Scanner gebruiken, dan hoef je de navigation beacon niet meer te scannen.
Die kun je gewoon vanuit supercruise gebruiken en maakt het leven net weer even makkelijker :)
Dat is ook een goede tip :). Ik heb met Leutje nog even gekeken en kon inderdaad nu wel de nav beacon vinden. Ik keek niet goed.. Zit nu op de Cobra M3, het geld begint een beetje binnen te stromen door de bounties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
En als het bounty hunten je gaat vervelen, dan kan je altijd nog een korte verkenningstocht doen (je verdient niet zo heel veel, maar is wel eens grappig als afwisseling).

Zit nu op 12k ly vanaf de bubble, het is wel grappig om de skybox langzaamaan te zien veranderen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7140wLB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Drumatiko schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:18:
En als het bounty hunten je gaat vervelen, dan kan je altijd nog een korte verkenningstocht doen (je verdient niet zo heel veel, maar is wel eens grappig als afwisseling).

Zit nu op 12k ly vanaf de bubble, het is wel grappig om de skybox langzaamaan te zien veranderen.
[afbeelding]
Welke kist is dat nou? Ziet er erg gaaf uit.

Ik had gisteren mijn eerst illegale spul gesmokkeld, was ook wel grappig om te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Dat is de Imperial Clipper, vliegt redelijk snel en heeft behoorlijk wat laadruimte. Het enige nadeel is dat ze een large landingpad nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Drumatiko schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:54:
Dat is de Imperial Clipper, vliegt redelijk snel en heeft behoorlijk wat laadruimte. Het enige nadeel is dat ze een large landingpad nodig heeft.
Een tweede nadeel is dat ze 'best prijzig' zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

En het derde nadeel is dat het het kleine broertje is van een natte krant :p

...Ik bedoel de cutter! Oeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
RobV schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:17:
[...]

Een tweede nadeel is dat ze 'best prijzig' zijn. :+
Dat valt erg mee hoor, 22 miljoen ofzo. Een Python bijv. is veel duurder. Natuurlijk met A-upgrades zit je zo aan de 70m maar bij elke kist is dat een veelvoud van de aanschafprijs.

Wat ik zelf een behoorlijk groot nadeel vind is dat je een behoorlijk hoge Empire rank moet hebben om hem te mogen kopen. En die is nu sinds 2.1 veel lastiger te halen omdat de donation missies generfd zijn en je niet meer kan modeswitchen. Daardoor kan je de rank ascension missies niet meer makkelijk stacken (die leveren namelijk meer rank op dan de gewone missies). Dus tegen de tijd dat je dat allemaal geleveld hebt is het geld eigenlijk geen probleem meer.

Gelukkig had ik de Clipper al wel maar de reis richting de Cutter is veel langer geworden. Ben pas Count + 60%

[ Voor 3% gewijzigd door GekkePrutser op 04-07-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Voor de mensen die een cutter zouden willen. Ik heb hem ook :)
Ik ga der voor geen goud mee in een res zone! Ik zeg niet voor niks dat hij vliegt als een natte krant.

Dit is een erg duur maar fantastiche hauler. Je kan er met gemak 700! ( ja zeven honderd!) ton mee vervoeren en hij is op zich ook best snel....mits je enkel vooruit gaat :P

Je kan er dus met gemak een stuk of tien missies mee stapelen in Hip 87414 en binnen een uur zeker 30+ miljoen mee verdienen (Vandaar Irgghost dat ik het niet erg vond om 2 keer mezelf op te blazen :P)

Maar als bounty hunter? haha! Ga dan voor de Corvette of een Conda!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:41:
Je kan er dus met gemak een stuk of tien missies mee stapelen in Hip 87414 en
Dat is dan vast niet alleen voor the Gathering, ik zit me suf te missie-en voor onze club maar ik heb nu een vermoeden waarom het geen 'raid' uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Log in Solo, Take mission. Log out Solo
Log in Open Take mission. Log out Open

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:48:

O-)
Ik dacht dat dat niet meer werkte.

Oh en sorry als ik insinueerde dat jij enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Leutje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:41:
Voor de mensen die een cutter zouden willen. Ik heb hem ook :)
Ik ga der voor geen goud mee in een res zone! Ik zeg niet voor niks dat hij vliegt als een natte krant.

Dit is een erg duur maar fantastiche hauler. Je kan er met gemak 700! ( ja zeven honderd!) ton mee vervoeren en hij is op zich ook best snel....mits je enkel vooruit gaat :P
Ja voor de grotere combat schepen moet je gewoon bij de feds zijn. Ik wil hem idd ook alleen voor trading en andere multirole dingen. Ik doe sowieso weinig combat.

En ja, ik dacht dat modeswitching niet meer kon? Ik las dat na de 2.2 upgrade en had het een keertje geprobeerd maar ik zag steeds dezelfde missies.

[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 04-07-2016 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:49:
[...]

Ik dacht dat dat niet meer werkte.

Oh en sorry als ik insinueerde dat jij enz.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik bij een ander ook een missie aan nam.
Niet bij de PLC en...nog 1 want die zijn te groot. Maar 3 miljoen kan je moeilijk laten liggen niet?

Ik zorg wel voor ons spaanse vriendje. Ik kan daar niet meer allied worden iig

En het werkt iig 1 keer. bij switchen tussen open en solo enandersom!

[ Voor 7% gewijzigd door Leutje op 04-07-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Leutje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:35:
En het derde nadeel is dat het het kleine broertje is van een natte krant :p

...Ik bedoel de cutter! Oeps!
In de volgende expeditie zal ik mijn Cutter eens meenemen :P

Edit: die hoge rank is alleen maar een pluspunt, moet natuurlijk wel een béétje exclusief blijven 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Drumatiko op 04-07-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Drumatiko schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:40:
[...]

In de volgende expeditie zal ik mijn Cutter eens meenemen :P
Zonder dollen. Zullen we met zijn 2en?
2 Imp. Cutters die samen bij X aankomen?

Lijkt me erg gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Leutje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:42:
[...]

Zonder dollen. Zullen we met zijn 2en?
2 Imp. Cutters die samen bij X aankomen?

Lijkt me erg gaaf :D
Sure, ik ben alleen nog wel een paar weken onderweg naar Jaques station en terug, dus je moet even geduld hebben :P

Het zal dan zoiets worden:
https://coriolis.io/outfi...Iw18ZZA=.AwiMIyuqCZeEA===
De brandstoftank kan nog wat lichter, maar ik neem liever geen risico met deze prijsklasse :D

Edit: voor de liefhebbers nog een pic (ben niet eerder zo'n felle ster tegengekomen):
Edit 2: lol, er zitten er 5 in dit stelsel *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uT9JbIG.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Drumatiko op 04-07-2016 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Leutje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:48:

O-)
:o cheats!

Oh, ja ik moest de complimenten geven van een maatje van me, die heeft echt in een stuip gelegen van het station commentaar in Blaauw. Heeft iemand hier dat ingesproken? _/-\o_ :D

Nu ik het ook over Blaauw heb, wisten jullie dat er meer stations zijn die zo heten? Lekker origineel ook :'(

[ Voor 34% gewijzigd door daPet op 04-07-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Begin eindelijk de game beetje door te krijgen, enkele missies al voltooid (heen en weer vliegen). Echter voor het eerst in een 'docking queue' te staan, is hier nog iets aan te doen? Anders dan wachten? Want zat net rustig te wachten tot ik doodleuk kapot geschoten word :')

Wel zuur aangezien ik net zo lekker bezig ben :D

[ Voor 8% gewijzigd door Metian op 04-07-2016 20:08 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Klopt maar we hebben maar1 blaauw city ;P

De Station "receptionist" :P is in gesproken door een(grote kans iig) medewerker van frontier dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Hey Metian! Gewoon naar binnen knallen! Niet op de wachtrij wachten. Nergens voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
daPet schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:55:
Nu ik het ook over Blaauw heb, wisten jullie dat er meer stations zijn die zo heten? Lekker origineel ook :'(
Door het hele spel worden namen van stations hergebruikt. Je hebt in Nederland ook meerdere 'dorpstraat' en 'achterom'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Leutje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:09:
Klopt maar we hebben maar1 blaauw city ;P

De Station "receptionist" :P is in gesproken door een(grote kans iig) medewerker van frontier dev
https://eddb.io/station/407
https://eddb.io/station/9436

Ik kwam er gewoon toevallig langs. Toch wel een WTF momentje... (maar ik was toch...) :P

En die receptionist doet wel heel erg zijn best om Nederlands te klinken dus vroeg me af of hij hier vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Hey dat is appart. Bij mij klinkt hij erg russisch :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Beetje broekpoep moment. Beetje bounty hunten met de Corvette, wordt ik vol geramd door een Anaconda: schild weg, romp op 35%, glas weg...AARGH.
Heb de verzekeringskosten niet :S Ik weet t, onderstandig, maar nu is ie wel volledig A-klasse.

In tegenstelling tot m'n Cutter is t niet zo'n natte krant die niet wil draaien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Leutje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:11:
Hey Metian! Gewoon naar binnen knallen! Niet op de wachtrij wachten. Nergens voor nodig ;)
Duidelijk! Haha volgende keer maar de snelle weg nemen _/-\o_

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Fotootjes <3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/M9Luv3Hl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ruhni5Yl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hJlrfH9l.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Broek poep momentje voor mij net.. even doorgegaan met bounty hunten, wil alleen wat agressiever worden (dus niet pas het laatste moment mee schieten), waren alleen veel wings van 3. Zat op 1.2 mil bounty, mikken er opeens 2 schepen hun kanonnen op mij (Cobra MIII). Dus toen ging ik snel kapot, kon gelukkig gebruik maken van astroids om te schuilen tijdens de achtervolging. Weggekomen met 7% hull, woops.

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 04-07-2016 22:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• daPet
Nice pics Rob! Ik doe ook nog wat plaatjes.

Ik ben nu op een maan waar ik al 2 crashed beacons ben tegen gekomen. What are the odds. Dat beloofd wat.
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/259337442160418679/68E0EA2A1F00EF71607FA32787D10A85CE22756E/

Mooie dubbel planeet. De ene is ijs met blauwe bergen en de ander met vuurrode kanalen. Kan op beide landen :)
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/259337442156617120/CFAE72C9D22F0D8DF04C9435731D76009E5B21C4/

Schat, heb jij de zonnebrand mee genomen? 8)
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/259337442156612499/BD0C2D220632EE65795A959722EBD359E6088FD3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ircghost schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:40:
Broek poep momentje voor mij net.. even doorgegaan met bounty hunten, wil alleen wat agressiever worden (dus niet pas het laatste moment mee schieten), waren alleen veel wings van 3. Zat op 1.2 mil bounty, mikken er opeens 2 schepen hun kanonnen op mij (Cobra MIII). Dus toen ging ik snel kapot, kon gelukkig gebruik maken van astroids om te schuilen tijdens de achtervolging. Weggekomen met 7% hull, woops.
Hehe, weer een onderbroek op de stapel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ho, na een jaar niet gespeeld te hebben afgelopen week Horizons gekocht en de boel weer eens aan geslingert en man wat is er veel veranderd...

In korte tijd gebruik kunnen maken van missies en een high intensity combat zone, en zodoende mijn Vulture (compleet A-spec) ingeruild voor een gloednieuwe Python.

Nu heb ik een vraag: wat is het meest lucratief met een Python? Hij is wat logger dan een Vulture natuurlijk, en ik weet niet of het verstandig is om daarmee de combat zones in te gaan. Aan de andere kant vraag ik me dus af, hoe kan je het beste omgaan met zo een ding? Turrets i.p.v. Gimballed? Torpedo's? Hauling missies of toch combat? wat zijn de meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vind gimballed maar vervelend, je moet blijven wachten tot ze op doel zijn. Vooral vervelend als er ook andere schepen zijn die je kan raken. Ik heb liever non-gimballed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
SythAdmin, ieder zijn meug en ook ieder zijn stemming. Gisteren was ik vrolijk cargo missies aan het vliegen, en vanavond misschien weer wat bounty hunten. Elke dag hetzelfde lijkt mij maar saai. Een alleskunner is handig, maar is ook minder goed. Dus neem verschillende schepen als je het mij vraagt.

@IrcHost, ik kreeg gisteren een experimental effect op mijn lasers: friendly fire doet geen damage, maar repareert de shield van allies ;)

Edit: en SythAdmin, doe vooral wat je zelf graag wilt, het ontdekken van wat werkt en wat niet werkt is ook een beetje onderdeel van Elite.

[ Voor 13% gewijzigd door RobV op 06-07-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Ircghost schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:41:
Ik vind gimballed maar vervelend, je moet blijven wachten tot ze op doel zijn. Vooral vervelend als er ook andere schepen zijn die je kan raken. Ik heb liever non-gimballed.
Voor de grotere schepen vind ik het wel prettig omdat je vaak niet zo snel kan draaien als de kleinere. Dan kan je ze langer blijven beschieten terwijl ze langzaam uit je zicht verdwijnen. Ook heb je met schepen waar de hardpoints erg ver uit elkaar zitten (Clipper bijv.) niet het probleem dat er altijd wel een wapen naast schiet.

Aan de andere kant is het steeds moeten unlocken van je target als die chaff gebruikt wel vervelend.

Turrets heb ik nog nooit gebruikt, maar ik heb nog nooit een echt groot schip gehad met voldoende hardpoints die een ruime draaicirkel hebben. Grootste wat ik nu heb is een Clipper.

[ Voor 21% gewijzigd door GekkePrutser op 06-07-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:43:
[...]

Voor de grotere schepen vind ik het wel prettig omdat je vaak niet zo snel kan draaien als de kleinere. Dan kan je ze langer blijven beschieten terwijl ze langzaam uit je zicht verdwijnen. Ook heb je met schepen waar de hardpoints erg ver uit elkaar zitten (Clipper bijv.) niet het probleem dat er altijd wel een wapen naast schiet.

Aan de andere kant is het steeds moeten unlocken van je target als die chaff gebruikt wel vervelend.

Turrets heb ik nog nooit gebruikt, maar ik heb nog nooit een echt groot schip gehad met voldoende hardpoints die een ruime draaicirkel hebben. Grootste wat ik nu heb is een Clipper.
Hmm... Ik ga vanavond even kijken met 5 gimballed op de python, en dan met turrets. Fixed is niks voor mij gezien ik echt moeite heb met mijn pretstok te mikken op waar ik wil schieten.

Trouwens, jij unlockt targets als ze chaffen? Ik doe dat nooit (met gimballed wapens), gezien je automatisch weer een goede lock hebt als de chaff op is van je target. Eerste wat ik dan ook kapot schiet op een target is de chaff launcher, als het een python, anaconda of iets van dergelijk formaat is.

Voordeel van turrets ten opzichte van gimballed is trouwens veel meer 'arcing', oftewel, waar je gimballed wapens niet meer op je target tracken, doen turrets het dan wel en kan je blijven schieten, afhankelijk van de plaatsing van je wapens kunnen ze zelfs achter je schieten. Nadeel is wel, ze zijn zwaarder en doen veel minder damage. Maar een meer constante lagere DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind zelf het verschil tussen gimballed en fixed lang niet zo groot als je zou verwachten. Met name met een wendbaar ship hebben fixed wapens gewoon voordelen; damage, geen last van chaffs.
Op grote ships die minder wendbaar zijn is er wel wat te zeggen voor gimballs, maar dan zou ik alsnog eerder voor turrets gaan vanwege de logge draaicirkel van zo'n ship en het verder kunnen draaien van de turrets. Uiteindelijk doe je meer damage met turrets omdat ze simpelweg langer on target blijven.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
15k gedaan, nog 7k te gaan.

Ondertussen wordt het wel erg gortig qua aantallen sterren, nog even en ik moet een zonnebril op zetten 8)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S8BTmoc.jpg

ontopic: ik kan zelf niet goed genoeg mikken met fixed, dus gebruik bijna altijd gimballed. Op grote schepen plaats ik altijd op een paar hardpoints (boven op schip waar mogelijk) 1 of 2 turrets zodat ik altijd op kleine schepen kan blijven vuren terwijl ik omdraai.

combat heb ik nog niet geprobeerd in 2.1, dus wellicht werkt het nu wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Vergeet ook niet dat turrets niet alleen zwakker zijn maar ook verschrikkelijk duurder dan een gelijkwaardig type fixed weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Och ja die kosten, breek me de bek niet open :O

Wat trouwens ook nog handig is, is om je standaard fire-group-instelling een keer te kopiëren, maar dan zónder de turrets erin geactiveerd. Door te wisselen tussen de firegroups kan je snel de turrets stoppen in het geval je tegen een slome vijand vecht, of wanneer er chaff wordt gebruikt (zodat je tijdelijk enkel je gimbals/fixed kan gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
^^ what he said

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ng1lSkM.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door RobV op 06-07-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Heb gisteren de wapens op m'n Corvette vervangen. Van 2 huge gimballed beams + rest gimballed multicanons, naar alles puls. Was vergeten dat huge gimballed beam lasers meer dan 8 miljoen per stuk kosten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Heb je dat dan niet? :P

Ik heb mijn cutter eens uit het vet gehaald. Een half uur later er maar weer in gezet. Dat ding vliegt voor geen meter lol
Prachtige hauler..punt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Gtx1080 ingebouwd. 5760x1080 ultra ultra ultra AA, 2.0x SS, alles max @60fps

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:49:

:9~ gaaf

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:49:

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nou moet ik zeggen dat mijn gtx970 het ook bijzonder aardig kon bijbenen met AA off en shadows op medium met 30fps. Maar dit is echt significant sneller. 5760x1080 is ook een gigantische bak pixels, vergelijkbaar met een 6K scherm. De galaxy map is nu bijna instant en op de 970 duurde dat toch wel enkele seconden.

[ Voor 0% gewijzigd door RobV op 07-07-2016 22:41 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Net even 13mil geïncasseerd met mijn eerste CQ. Zit ik toch mooi op een kleine 20mil binnen enkele speldagen, thanks Leutje voor de tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Anytime! :D vond het ook best leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Juist wel, kreeg 8 miljoen per stuk terug toen ik ze inruilde voor pulse lasers.Al vraag ik me af of het een goede zet was. Kreeg een interdiction door een Anaconda (heb een bounty op me hoofd O-) ) en had de grootste moeite om 'm te verslaan met alleen maar pulse lasers. Had nog mazzel dat de lokale autoriteiten kwamen helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
* RobV playing Elite

(2e helft, system jump, asteroid belt, landing)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:32:
* RobV playing Elite

(2e helft, system jump, asteroid belt, landing)
[video]
Hehe, moeten we nu een reddingsmissie voor je optuigen, of doen je thrusters het nog _O- ?

edit:
Ondertussen op een maan, ver ver weg 8)
for the empire o7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/inPNq2j.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Drumatiko op 08-07-2016 21:04 . Reden: niet omdat het moet maar omdat het kan ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Drumatiko schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:02:
[...]

Hehe, moeten we nu een reddingsmissie voor je optuigen, of doen je thrusters het nog _O- ?
Haha sluit mooi aan bij mijn mededeling:

Binnenkort' ga ik een delivery missie doen vanaf Blaauw in mijn Anaconda. Gezien de samenstelling van de lading is het niet verstanding dat ik deze 300ly in solo ga doen. Ik vermoed dat er verschillende partijen NPC's zijn die graag een paar T van die lading van mij overnemen, iets waar mijn opdrachtgever het natuurlijk geheel niet mee eens is. Derhalve ben ik op zoek naar een paar Zware Jongens die mij op deze trip willen vergezellen eehm ik bedoel beveiligen. De route zal bestaan uit verschillende fases, de lading is dermate zwaar dat er getankt moet worden op service stations.

Alle gekheid op een stokje, de lading is niet relevant. Ik zou graag een stukje 'roleplay' willen doen met een Wing waarbij ik de freighter speel met beperkte wapen (en dat klopt ook gewoon) en dat 2 of 3 mensen met mij meevliegen voor de gezelligheid en de ervaring om eens in een wing een transportmissie te doen. Om het dan nog een beetje leuk te houden (en niet alles in x jumps) plan ik enkele tussenstations in zodat we ook daadwerkelijk wat lichtseconden moeten overbruggen samen.

Ideeen en suggesties zijn welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

I AM IN! Reporting for duty! SIR!!

Lijkt me te gek! :D

In de Beta spirit.. Let's haul some Fish! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Leutje op 08-07-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik zal nog wat dingetjes moeten voorbereidem/uitzoeken zoals headset instellen enzo, ik ben erg gecharmeerd van de in-game comms vanwege de effecten en artiffacts, maar ik hoor dat niet iedereen die mening deelt. Ik speel ook eigenlijk altijd solo dat zou ik graag wat minder doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Jij bent de baas. Als je ingame wilt praten is dat prima ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Ik vind de comm ook wel nice, enigzins realistisch met die ruis enzo. Hoewel ik me afvraag hoe je instant met elkaar kan praten als je 5KLY verder zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
RobV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:26:
Ik zal nog wat dingetjes moeten voorbereidem/uitzoeken zoals headset instellen enzo
Headset met microfoon werkt bij mij ook steeds voor geen meter, bovendien vind ik het fijn om een muziekje te luisteren (spotify/webradio) met elite geluit op de achtergrond (vooral alerts zijn toch wel handig). Misschien ligt het aan de bluetooth headset (philips shb7250), die schakelt volgens mij terug naar 6kHz bandbreedte in headset mode, ik zal eens een microfoon uit de onderdelenbak hier vissen, dat werkt beter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik ben nog op zoek naar een betaalbare headmounted mic waar je géén headset aan hebt, zeg maar die dingen die ze op toneel gebruiken.

Zoiets:
http://www.bax-shop.nl/he...et-microfoon-zilver-zwart

[ Voor 27% gewijzigd door RobV op 09-07-2016 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:10:
[...]

Haha sluit mooi aan bij mijn mededeling:

Binnenkort' ga ik een delivery missie doen vanaf Blaauw in mijn Anaconda. Gezien de samenstelling van de lading is het niet verstanding dat ik deze 300ly in solo ga doen. Ik vermoed dat er verschillende partijen NPC's zijn die graag een paar T van die lading van mij overnemen, iets waar mijn opdrachtgever het natuurlijk geheel niet mee eens is. Derhalve ben ik op zoek naar een paar Zware Jongens die mij op deze trip willen vergezellen eehm ik bedoel beveiligen. De route zal bestaan uit verschillende fases, de lading is dermate zwaar dat er getankt moet worden op service stations.

Alle gekheid op een stokje, de lading is niet relevant. Ik zou graag een stukje 'roleplay' willen doen met een Wing waarbij ik de freighter speel met beperkte wapen (en dat klopt ook gewoon) en dat 2 of 3 mensen met mij meevliegen voor de gezelligheid en de ervaring om eens in een wing een transportmissie te doen. Om het dan nog een beetje leuk te houden (en niet alles in x jumps) plan ik enkele tussenstations in zodat we ook daadwerkelijk wat lichtseconden moeten overbruggen samen.

Ideeen en suggesties zijn welkom.
Stoer idee, paar kleine suggesties:
- 1 persoon neemt een fuelscoop + fuel transfer limpet controller mee en moet de anderen hiermee bijtanken. Dit werkt overigens alleen voor kleine afstanden omdat de limpet wordt opgebruikt.
- Maak een recovery-missie waarbij je een opgegeven landingslocatie hebt, en een paar waypoints voor recovery op de planeet (door lastig terrein).
- Ga een x-tijd jezelf "repareren" in een resource site terwijl je cargo hebt. De wing moet je gedurende deze tijd beschermen tegen bandits.

Zelf blijf ik nog een tijdje weg uit de bubbel en zal het avontuur moeten overslaan, maar ik zie graag de screenshots verschijnen _/-\o_

Ow en de MSI gtx1070 is besteld *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 07:34

TNJ

Frugalite

RobV schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:00:
Ik ben nog op zoek naar een betaalbare headmounted mic waar je géén headset aan hebt, zeg maar die dingen die ze op toneel gebruiken.

Zoiets:
Misschien niet wat je zoekt, maar ik gebruik een vroege versie van de AntLion ModMic. Deze is nu bij versie 4.0. De magneet is wel zo sterk dat het "zilver" van mijn AKG 701's verwijdert. Ik moet er toch eens één of twee stukjes tape tussen doen, zeker als de 7xx binnen zijn. pricewatch link. 😊

Als je een headset gebruikt met verwijderbare kabel, die een standaard 3.5mm plug gebruikt, is de Vmoda Boom Pro een heel goeie optie. Amazon link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:00:

Zoiets:
Je kent het verschijnsel Feedback? ;)
Of als je voice attack gebruikt en ik schreeuw "Boost engines"?

Zo een microfoon is dan alleen geschikt als je je spel volume of via een headset of erg zachtjes op je speakers hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik zei ookniet dat ik de oplossing had, ik heb alleen een hekel aan koptelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 07:34

TNJ

Frugalite

Je zou ook een goedkope test kunnen doen met de Zalman mic. PW link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
TNJ schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:53:
Je zou ook een goedkope test kunnen doen met de Zalman mic. PW link
Thanks, ik ga eens kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Een mic in je cockpit inbouwen geen optie? (een manier om feedback te elimineren is de mic achter de speakers te positioneren)

[ Voor 50% gewijzigd door daPet op 09-07-2016 22:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Ik ben eindelijk bij Jaques station beland. Over de afstand van 22.000ly heb ik exact 1333 jumps gedaan met mijn Clipper.

Voor de liefhebbers de waypoints (de eerste 16 zijn van het ED forum, overgenomen van cmd Andy B):
  • synuefai pi-i c26-8, 33 jumps
  • sifi kv-y d22, 60 jumps
  • sifi pi-k b37-0, 66 jumps
  • bleae thaa rh-v d2-16, 64 jumps
  • bleae thaa yl-v b44-4, 62 jumps
  • smojooe xb-l b22-4, 61 jumps
  • traikea dj-b b1, 59 jumps
  • blau euq fv-g d10-34, 59 jumps
  • byoi euq au-i c9-0, 59 jumps
  • lysoovsky rm-v b2-1, 56 jumps
  • lysood ak-p c19-20, 57 jumps
  • preae aescs ca-h c10-16, 56 jumps
  • ploea aim ba-a e42, 51 jumps
  • ploi aim fg-y g7, 48 jumps
  • pro aim ba-a g5, 48 jumps
  • blaa hypa si-b e3902, 52 jumps (= black hole!)
  • blau aescs bq-p e5-3041, 52 jumps
  • puekaei fw-m d7-682, 51 jumps
  • froabs hw-v d2-1186, 49 jumps
  • froabs ji-b d13-4640, 50 jumps
  • iowhairld ve-r e4-2450, 51 jumps
  • oephaidst yk-p d5-671, 51 jumps
  • dryooe flyou vc-a b6-270, 48 jumps
  • dryoee flyou sy-r e4-4578, 44 jumps
  • eol prou rs-t d3-94, 46 jumps
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hqrExLp.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TCIw78w.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PMcodFu.jpg

*O*

Pagina: 1 ... 48 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.