De AI heeft pas een flinke boost gekregen, het is nu echt lastigPuckStar schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:15:
[...]
Ik heb zelf net de x-56 gekocht maar nog niet veel mee gespeeld. Ik wil dat wel gaan doen met E:D maar ik moet even goed kijken of het spel wat meer uitdaging geeft nu want paar maanden terug vond ik het eigenlijk een beetje saai worden al dat vliegen.
Ze hebben het een beetje getemd omdat het echt ondoenlijk was, maar dan nog is het niet meer zo easy mode als vroeger.
Ook is de missiestructuur helemaal veranderd en geven de engineers wat extra lol, en 2.2 komt er ook alweer aan. Ik heb niet zo heel veel tijd om te spelen dus het houdt het wel interessant genoeg voor mij.
Verder vind ik die setup van RobV ook echt geniaal, ik heb zelf ook de Rift en ik speel er bijna alleen Elite mee. Het is echt een ervaring. Maar zo'n complete cockpit setup geeft ook veel immersie en het ziet er prachtig uit, plus dat je het gevoel echt hebt van de knoppen aanraken, en een goede stoel. Ik mis de extra knoppen in de rift wel erg want mijn Hotas X heeft er niet zo veel en het toetsenbord is erg lastig als je het niet ziet
Dus wat ik bedoel, het heeft beide voordelen voor de immersie. En de resolutie in de Rift is gewoon laag.
Ik snap de wens van zelfbouw ook erg (de opdruk van de verlichte knoppen van de warthog komen ook helemaal niet overeen met de functies in Elite!), ik besteed zelf ook regelmatig uurtjes in de hackerspace. Helaas hebben we geen lasercutter, wel heb ik een eigen 3D printer. Maar het is echt geweldig als je iets bedenkt en dat dan echt tot leven ziet komen. Al heb ik nog nooit zoiets uitgebreids of moois gemaakt als die cockpit
[ Voor 20% gewijzigd door GekkePrutser op 21-06-2016 01:21 ]