[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

base_ schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:56:
[...]

Ik heb gister wat gejaagd op bounty's en dat viel me niet eens tegen, maar ik had je ook al aangegeven dat ik die Pythons niet zo best vindt m.b.t. combat ;)
Ze hebben de boel weer terug gedraaid zoals het hoort. Lekker met me vulture aan het grinden nu met gemak. Klein half uurtje 1,5 mil weer binnen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nou ja, grinden met gemak is niet voor iedereen zoals het hoort en dat kan ik wel begrijpen. Een beetje uitdagend mag het allemaal wel zijn. Maar NPCs met railguns die sneller kunnen schieten dan een multicannon, dat hoort niet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik deed een delivery missie en werd geinterdicted (??) door een FDL 'expert'. Ik heb het 5 min kunnen volhouden toen stonden we beiden op 25% en kon ik nog net wegjumpen. De overwinning was van orte duur want hij kreeg het voor elkaar mij nogmaals te pakken maar nu had hij mij met shields down en moest ik helaas met de spreekwoordelijke Apeldoorn bellen.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Je bent niet de enige Rob... :(

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ach ik vond het wel spanned. Ik kom namelijk net tot de conclusie dat ik maar een 3b shield op mijn Python had zitten, stant nog uit de robigo tijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
RobV schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 07:25:
[...]

Ach ik vond het wel spanned. Ik kom namelijk net tot de conclusie dat ik maar een 3b shield op mijn Python had zitten, stamt nog uit de robigo tijd 8)7
Broekpoepmomentje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Valt wel meer hoor. Interessanter is dat het niet aan mijn skillz lag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Iemand een idee waar ik "modular terminals" kan vinden? Na 2 dagen mission boards kijken (missie reward) ben ik er wel een beetje klaar mee :(
Never mind! 4 gevonden in..ehum.. hip87414

[ Voor 13% gewijzigd door Leutje op 01-06-2016 15:34 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik ben ook zeer te spreken over deze update. Nu ben ik ook meer op planeten te vinden in mijn srv vanwege het zoeken naar materials etc in plaats van alleen maar in space.
Sinds de patch ben ik mijn Corvette al twee keer kwijtgeraakt helaas. In vrij korte tijd dus ruim 65 miljoen ingeleverd.
De eerste keer verloor ik m tegen een speler van de GDA ofzo in open en puur door mijn eigen onkunde. Ik had een nieuwe build bedacht met chaff, SCB's etc maar vergat ze te gebruiken.. Hij vloog een FAS en ik had m bijna (12% hull) maar hij had mij net voordat ik hem kapot kon schieten. Ik zag wel dat security inmiddels ingejumpt was om me te helpen dus ik vermoed dat zij hem nog wel kapot geschoten hebben.
De tweede keer verloor ik hem omdat ik te 'greedy' was.
Ik was een combat zone ingevlogen en nadat ik ervoor had gezorgd dat 'mijn' side de overhand had gekregen ben ik daar lekker materials van kapot geschoten schepen gaan verzamelen met collector drones. Full pips naar shields dus de paar verdwaalde lasers die mijn kant opkwamen werden netjes opgevangen. Helaas kreeg de andere kant weer de overhand en had ik op een gegeven moment ineens twee vultures met rail guns op me. Ik probeerde weg te komen wat op zich redelijk ging maar het was te laat. Nadat ze mijn shields weg hadden, schakelden ze vrij snel mijn thrusters uit. Ja, daar hang je dan. Je kunt niks meer. Ik probeerde nog een reboot en repair (mijn shields waren toch al offline) maar dat mocht niet meer baten en ik mocht toekijken hoe ze mijn hull wegschoten.

Kleinere schepen zijn nu echt een probleem in de Corvette (en elk ander groot schip) geworden doordat ze je er gewoon 'uit' turnen. Je krijgt veel minder de kans om ze onder vuur te nemen. Op zich natuurlijk een goede ontwikkeling. Als ik in een kleiner schip zou vliegen zou ik ook niet vóór een Anaconda ofzo gaan hangen maar zou ik ook uit zijn crosshairs vandaan blijven.
Een tactiek die voor mij tot nog toe goed gewerkt heeft sinds de nieuwe patch is (Het liefste als ze frontaal op je af vliegen en je passeren):
- Full speed;
- Full pips naar engines;
- FA off;
- Boost;
- Naar de vijand toe draaien (Door FA off verandert je vliegrichting nauwelijks);
- Tijdens het draaien zet je je schip in zijn achteruit (Blauwe zone);
- Full pips naar weapons en eventueel systems;
- De vijand zit nu vóór je en jij vliegt achteruit;
- FA on;
- Knallen :).

Sorry voor de lange post :P

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Shrimp Tabasco schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:03:
Een tactiek die voor mij tot nog toe goed gewerkt heeft sinds de nieuwe patch is (Het liefste als ze frontaal op je af vliegen en je passeren:
[...]
Die tactiek ga ik mijzelf ook eens aanleren denk ik. Bedankt voor je verslag, ik hou daar wel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Gister met een maat een de mooi handelsroute gedaan. Hij in de Conda, ik de Cutter. In een wing krijg je dan 5% handelsdivident van elkaars winst. Hij harkte iedere keer ongeveer een miljoen binnen, dus ik kreeg 50k credits, ik 2 miljoen dus hij kreeg 100k credits was leuk om te doen.

De interdicties waren wel wat rot omdat ik geen schild heb :p

Toch van 52 miljoen naar 63 miljoen gegaan, binnen een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisteren toch weer leuk bounty hunting gedaan. uurtje toch weer leuk 3 mil binnen geharkt.
Nu op naar een Anaconda sparen. Zit in een stelsel waarbij ik 15% discount heb op ships en modules. Altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mijn Anaconda werd zojuist echt geoneshot na een interdiction, had niet eens de tijd om te kijken wat er op me aan het schieten was. Lekker dan.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

2.5 miljoen aan survival eq. aan boord.
Ik zou zo ongeveer 10 keer moeten springen om ze af te leveren
Ik ben net weg en ik krijg een inbox bericht. Of ik ze naar Adit wou brengen en dan zou ik een kleine bonus krijgen.
Dus ik naar Adit, kan ik de missie niet volbrengen :(
Nergens te zien waar ik ze zou moeten inleveren.

En het ergste is, dit is een missie voor de gathering! We staan op 57% dus we moeten omhoog!
zucht..

Dit alles na een viper m4 die me in enkele seconden kapot knalde.
Zo vind ik het niet helemaal leuk meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ikkom straks helpen, leutje! Alles voor de clan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:12:
Ikkom straks helpen, leutje! Alles voor de clan!
*draait zich nog eens om in Gende*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik had eerder vanavond gekeken bij de conflict zones; helaas is the Gathering geen partij in dit conflict dus combat vouchers halen niets uit. Ik heb wel wat misdies kunnen doen. Niet veel soeps maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ah, ik weet opeens waarom mijn a rated slightly modified python binnen no-time het loodje legde.
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=256993
Waaronder bijv dit filmpje staat.

Gelukkig is FD er mee bezig enzo... maar ik vlieg nu rond met mijn python die net niet terug te betalen is als dit weer gebeurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Leutje schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 03:32:
Ah, ik weet opeens waarom mijn a rated slightly modified python binnen no-time het loodje legde.
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=256993
Waaronder bijv dit filmpje staat.
[video]

Gelukkig is FD er mee bezig enzo... maar ik vlieg nu rond met mijn python die net niet terug te betalen is als dit weer gebeurt :(
Nou dat gebeurde mij dus ook 3x en toen was ik het zat en verkocht ik hem voordat ik me cash helemaal kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als je door bugs een boel geld of schepen kwijtraakt kun je dat terugclaimen bij fd's klantenservice.
https://forums.frontier.c...52&viewfull=1#post4001852

[ Voor 31% gewijzigd door SnoeiKoei op 03-06-2016 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Verzekeringsfraude :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nee hoor, het wordt gewoon betaald door de aansprakelijkheidsverzekering van de tegenpartij. Die was fout, niet jij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Is pas fraude als je er beter van wordt. Bijvoorbeeld 2x je geld terugeisen terwijl je je schip niet bent kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:59:
[...]

Is pas fraude als je er beter van wordt. Bijvoorbeeld 2x je geld terugeisen terwijl je je schip niet bent kwijtgeraakt.
Dat bedoel ik ook. Ik ben niks kwijt... toch even een claimpje maken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zo, gisteren even de iCutter in de motteballen gestopt, en met een Cobra mkIII naar hip87414 gegaan. Van het weekend eens kijken of ik wat missies kan doen. Is het nog steeds de bedoeling om ze voor The Gathering te doen, of is het tactisch beter om een andere partij te boosten (t.b.v. civil war om een andere partij het het systeem te kieperen)?

Die ingenieursupdate is trouwens wel goed gelukt zeg, die nieuwe interface en bookmarks zijn super handig *O*

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
UPDATE:
quote: frontier newsletter #127
Message from the Pilots Federation
Good news Commanders,

Due to the recent surge of unsanctioned and illegally modified weapons from the NPC AI over the recent days. The Pilots Federation have agreed to reimburse all insurance payouts made over that period (Between The Engineers (2.1) update and this mornings update).

The Pilots Federation would like to take this opportunity to thank you for your patience and continued support.

Fly safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
ja......?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik las het net! Dus iedereen wordt automagisch gecompenseerd. d:)b
JA! }:O

[ Voor 26% gewijzigd door SnoeiKoei op 03-06-2016 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Jazeker! :P

Sorry, ikben melig. ;w

Ik moet even bijkomen/opruimen/koffietje dan kom ik eens online

[ Voor 16% gewijzigd door RobV op 03-06-2016 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Wat ik bedoel: en dus? De aankondiging nogmaals kopiëren op mijn reactie... ik snap het niet.

Dit is toch een mooi gezicht. _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door EliteGhost op 03-06-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:31:
Wat ik bedoel: en dus? De aankondiging nogmaals kopiëren op mijn reactie... ik snap het niet.
Sorry, had ik helemaal gemist.. Ben kennelijk aan weekend toe. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:34:
[...]

Sorry, had ik helemaal gemist.. Ben kennelijk aan weekend toe. O-)
Och geeft niks. Hier nog 1 die daar aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:31:

Dit is toch een mooi gezicht. _/-\o_
En dus krijgt iedereen die z'n insurance nodig heeft gehad (dwz, schip heeft verloren) tussen release van 2.1 en de patch van vanmorgen zijn of haar credits daarvan terug. Compensatie voor overpowered en bugged NPCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Wie Heeft Robigo nodig als ik een 15miljoen aan missies kan scoren bij HIP87414!

Edit: niet in 1 missie, maar meerdere naar hetzelfde stelsel 100ly

[ Voor 30% gewijzigd door RobV op 03-06-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:15:
[...]

En dus krijgt iedereen die z'n insurance nodig heeft gehad (dwz, schip heeft verloren) tussen release van 2.1 en de patch van vanmorgen zijn of haar credits daarvan terug. Compensatie voor overpowered en bugged NPCs.
Ja, dat was al duidelijk :F . Vandaar mijn reactie: verzekeringsfraude. Doen alsof je een schip kwijt bent. Mijn vraag was dus waarom RobV nogmaals de zelfde tekst kopieerde die ik al eerder heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:23:
[...]

Ja, dat was al duidelijk :F . Vandaar mijn reactie: verzekeringsfraude. Doen alsof je een schip kwijt bent. Mijn vraag was dus waarom RobV nogmaals de zelfde tekst kopieerde die ik al eerder heb gelezen.
Wazig verhaal maak je ervan, sorry hoor. Je hoeft NIET te doen alsof je je schip kwijt bent. Iedereen die zijn/haar schip is kwijtgeraakt krijgt automatisch de kosten vergoed. Niks fraude, niks doen alsof, dat kunnen ze gewoon zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:32:
[...]

Wazig verhaal maak je ervan, sorry hoor. Je hoeft NIET te doen alsof je je schip kwijt bent. Iedereen die zijn/haar schip is kwijtgeraakt krijgt automatisch de kosten vergoed. Niks fraude, niks doen alsof, dat kunnen ze gewoon zien. :D
Waarom maak ik er nou een wazig verhaal van :?
Het was gewoon als grap bedoeld.... Zeggen dat je je schip kwijt was door die AI, terwijl het niet waar is, om gewoon extra miljoentjes binnen te krijgen.

Ik snap niet hoe dat wazig is. Mensen doen het in de echte wereld.

[ Voor 17% gewijzigd door EliteGhost op 03-06-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:43:
[...]

Waarom maak ik er nou een wazig verhaal van :?
Het was gewoon als grap bedoeld.... Zeggen dat je je schip kwijt was door die AI, terwijl het niet waar is, om gewoon extra miljoentjes binnen te krijgen.

Ik snap niet hoe dat wazig is. Mensen doen het in de echte wereld.
De verwarring komt uit het feit dat je suggereert dat je de boel kunt flessen terwijl FD jouw schademelding niet nodig heeft, ze kijken gewoon in hun database wie hun schepen heeft verloren de afgelopen dagen. In de echte wereld weet ik ook wel dat mensen de boel proberen op te lichten. Maar dat gaat hier dus niet werken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:53:
[...]

De verwarring komt uit het feit dat je suggereert dat je de boel kunt flessen terwijl FD jouw schademelding niet nodig heeft, ze kijken gewoon in hun database wie hun schepen heeft verloren de afgelopen dagen. In de echte wereld weet ik ook wel dat mensen de boel proberen op te lichten. Maar dat gaat hier dus niet werken. :P
Lees: "grap". |:(
Sorry hoor, ik maak er geen warrig verhaal van. Hier ben je het toch echt zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door EliteGhost op 03-06-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb maar 5 milj gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rustig maar, ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat mensen zelf nergens achteraan hoeven (in tegenstelling tot het eerste bericht dat je contact moest opnemen met support). Ik snap ook wel dat je een grap maakte.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 03-06-2016 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Meer kwijt geraakt dan 5 mil? Als dat zo is zou je best even een ticket kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:20:
[...]

Meer kwijt geraakt dan 5 mil? Als dat zo is zou je best even een ticket kunnen sturen.
Nah, laatste keer ik dat probeerde werd er niet eens een ticket aangemaakt. Veelste veel gedoe, dacht laat maar hou het wel op die 5 milj. Ik spaar de rest wel op.

Systeem waar ik nu ben is de anaconda maar 124Milj credits, in plaats van de gebruikelijke 146 milj credits.
Plus alle modules hebben 15% discount en ja ja, ook de Federal Corvette is hier te koop voor 158 milj credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:25:
[...]

Nah, laatste keer ik dat probeerde werd er niet eens een ticket aangemaakt. Veelste veel gedoe, dacht laat maar hou het wel op die 5 milj. Ik spaar de rest wel op.

Systeem waar ik nu ben is de anaconda maar 124Milj credits, in plaats van de gebruikelijke 146 milj credits.
Plus alle modules hebben 15% discount en ja ja, ook de Federal Corvette is hier te koop voor 158 milj credits.
Ray Gateway in Diaguandri toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:32:
[...]

Ray Gateway in Diaguandri toevallig?
Nee, moet even kijken waar ik ook alweer zat. Ergens met een chinese achtige naampje dat stelsel.
Maar me ogen zijn beetje vermoeid van VR E:D gamen :)
Ga nu slaapjes doen hehehe! Zet het morgen wel hier neer waar ik zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Cool! Opeens weer genoeg op de rekening :P 3x 8+ miljoen terug :D (3x ja...*schaam*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ribbon schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 18:17:
Zo, gisteren even de iCutter in de motteballen gestopt, en met een Cobra mkIII naar hip87414 gegaan. Van het weekend eens kijken of ik wat missies kan doen. Is het nog steeds de bedoeling om ze voor The Gathering te doen, of is het tactisch beter om een andere partij te boosten (t.b.v. civil war om een andere partij het het systeem te kieperen)?

Die ingenieursupdate is trouwens wel goed gelukt zeg, die nieuwe interface en bookmarks zijn super handig *O*
Missies aan nemen alleen voor ons :) Liefst niet in Blaauw City maar op 1 van de outposts als je een van die facties eruit wilt knikkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Bedankt Leutje :)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:56
Leutje schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 03:36:
[...]

Missies aan nemen alleen voor ons :) Liefst niet in Blaauw City maar op 1 van de outposts als je een van die facties eruit wilt knikkeren
Waarom niet in Blaauw City? Ik had gisteren nog een paar transport missies voor the gathering gedaan met een explorer, betaalde niet slecht moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb 3-monitor setup maar Elite gaat daar niet netjes mee om. De nieuwe gtx1080 kaarten komen met een oplossing!

Filmpje vanaf 7e minuut

https://forums.frontier.c...23&viewfull=1#post3906823

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:54:
Ik heb 3-monitor setup maar Elite gaat daar niet netjes mee om. De nieuwe gtx1080 kaarten komen met een oplossing!

Filmpje vanaf 7e minuut

https://forums.frontier.c...23&viewfull=1#post3906823
Interessant filmpje, met jouw setup zou ik dit het perfecte excuus vinden om die kaart aan te schaffen (en nu maar hopen dat de 1070 dit ook heeft). :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Dat zou wel eens heel leuk kunnen worden ja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

base_ schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:38:
[...]

Waarom niet in Blaauw City? Ik had gisteren nog een paar transport missies voor the gathering gedaan met een explorer, betaalde niet slecht moet ik zeggen.
Natuurlijk mag het in blaauw city. Enkel als jehet via een outpost doet (waar we niet de baas zijn zeg maar) scheelt dat meer voor the gathering.
Bovendien knaagt het aan de regerende factie as het daar gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Duidelijk, ik ga eens kijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
1.7M Cr voor een 90ly cargo run vanaf een outpost in HIP87414. Dat komt vast door mijn rank. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door RobV op 05-06-2016 18:42 . Reden: Spelvouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Geen 2.8 miljoen voor 52 survival? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Wel, en dan aankomen op bestemming om te horen dat e.e.a. weer terug moet. Gelukkig toch uitbetaald gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Vanavond s kijken of die leuke, korte handelsroute nog actief is. Vorige week heb ik die met een maat helemaal droog gelegd. Hij in z'n Anaconda, ik in de Cutter. Samen zo'n 30 miljoen credits binnen gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

In welke systemen bevindt zich The Gathering deze dagen? HIP87414 en Windjet weet ik, maar zijn we ondertussen nog aanwezig in anderen systemen? Want zover ik weet kan je niet zoeken naar factions en zien waar ze actief zijn.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
4bit schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:55:
In welke systemen bevindt zich The Gathering deze dagen? HIP87414 en Windjet weet ik, maar zijn we ondertussen nog aanwezig in anderen systemen? Want zover ik weet kan je niet zoeken naar factions en zien waar ze actief zijn.
Met https://eddb.io/system kun je zoeken naar factions, maar hij heeft alleen controlling ports weer kennelijk! Verder zou ik het ook graag willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik mag hopen dat we niet te groot worden. Bij de volgende update moeten we ook powerplayen om een echte factie te worden enzo :P
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=258987

Neuh zie ik niet zo zitten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Even een korte update. Navigation computer vordert gestaag. Met een tijdelijk display aan de slag voor de firmware. Keypad rechts is af, multi function display links heb ik vandaag kunnen maken maar mist nog alle electronica (en een paar toetsen)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5emJEXRl.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:23

GeeBee

Oddball

Mooi hoor!
Kant-en-klaar panelen of ook alles zelf gemaakt?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:31:
Mooi hoor!
Kant-en-klaar panelen of ook alles zelf gemaakt?
Niks kant-en-klaar! Elbow grease all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Des te meer: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Premiejagen is nog altijd een snelle manier om geld te innen. Zeker nu overal system security schepen rondhangen (en niet de kleinste ook).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ben ik mee eens! En aangezien RobV een mooie setup heeft ga ik hem maar eens bountyjagen.
Ik kan wel een leuke setup gebruiken namelijk!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
Leutje schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:30:
Ben ik mee eens! En aangezien RobV een mooie setup heeft ga ik hem maar eens bountyjagen.
Ik kan wel een leuke setup gebruiken namelijk!

:P
ow hulpnodig ;)

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Welnee joh! Ik laat Rob met mijn iCutter kennismaken. Heb ik geen hulp bij nodig (nee ik wil nie delen ok?:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Haha O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 07:26:
[...]

Niks kant-en-klaar! Elbow grease all the way!
Dat doe je dan heel netjes, mooi werk! :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Drumatiko schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:49:
[...]

Dat doe je dan heel netjes, mooi werk! :7
Vandaag heel veel 'achter de schermen' gedaan. Voornamelijk bedrading voor alle lampjes en schakelaars. Ook de simpit half moeten demonteren om gaten te kunnen zagen voor deze panelen. Next up: firmware.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bidzOexl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Zeg, als dat ding af is willen wij natuurlijk wel allemaal een keertje proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:11:
Zeg, als dat ding af is willen wij natuurlijk wel allemaal een keertje proberen. :)
Tuurlijk, kom gerust een bakkie doen. Wel even bellen dat je komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Drumatiko schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 14:32:
[...]

Interessant filmpje, met jouw setup zou ik dit het perfecte excuus vinden om die kaart aan te schaffen (en nu maar hopen dat de 1070 dit ook heeft). :9~
Ik weet niet in welke resolutie je speelt. De 1080 heeft mijn aandacht ook. Onderstaande link is met trippel 1080P / E.D.

YouTube: Elite Dangerous nVidia GTX 970 vs GTX 1080 framerate comparison

Ciao peeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ok sorry, ik kwam op een vreemde reden bij een ander Elite filmpje uit. Ik heb nu de juiste en ga kijkenvoordat iknog meer onzin blaat.

Bovenstaande link laat mooie beelden zien maar ik snap de relatie met de 970/1080 niet.

Edit: ik speel op een gtx970 gaming, triple 1080p, 1.5x SS, verder alles ultra, behalve shadows en occlusion? 25fps max.

[ Voor 66% gewijzigd door RobV op 09-06-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Oban606 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:44:
[...]

Ik weet niet in welke resolutie je speelt. De 1080 heeft mijn aandacht ook. Onderstaande link is met trippel 1080P / E.D.

YouTube: Elite Dangerous nVidia GTX 970 vs GTX 1080 framerate comparison

Ciao peeps
Het is heel erg verleidelijk om deze zomer een upgrade te doen (zit zelf nu nog met een GTX660 op 1920*1200 te pielen), maar ik denk dat ik het toch uitstel tot na de winter. De reden hiervoor is dat er eind dit jaar weer een nieuwe serie kaarten released gaat worden (zie onderstaande quote) wat óf de prijs van de 1070/1080 zal beïnvloeden óf weer een bak extra performance levert.

Een half jaar geleden had ik me voorgenomen om deze zomer een pascal kaart gelijktijdig met een HTC Vive te kopen, maar de kosten hiervan vielen me nét iets teveel tegen (VR is bij mij hierdoor op de lange baan geschoven). Een upgrade qua GPU zou voor mij nu pure luxe zijn, maar bij een triple display is het een heel ander verhaal :9~
"De snelheidswinst ten opzichte van de snelste GTX 980 Ti die we getest hebben is hierdoor maar een procent of tien. We schreven het al eerder: als je al een Fury X of 980 Ti hebt, kun je beter wachten op de échte high-end GPU's waar AMD en Nvidia rond de jaarwisseling mee zullen komen."
Het bijkomende voordeel van het uitstellen van de aankoop is overigens wel dat je langer kan genieten van de voorpret O-)

Edit: vergeet ik nog op het filmpje te reageren 8)7

30 a 50% extra performance is behoorlijk wat, maar ik vraag me af of het verschil ook zo groot zal zijn op de planeten (daar wordt het bij mij namelijk een interactieve diashow).

[ Voor 6% gewijzigd door Drumatiko op 09-06-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Hmmz ik gebruik een gtx970 op 4K, die draait eigenlijk meestal 60fps (msaa 1xss) behalve in de stations, de meeste settings op high of ultra. Ik moet wel zeggen dat ik weinig geoptimaliseerd/geprobeerd heb mbt graphics settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik moet zeggen dat ik echt wel onder de indruk ben van de gtx970 tot nu toe. T'is wel 5760x1080 wat 'ie even uitspuugt met een acceptabele framerate. Het aantal pixels zit niet ver van een 4k scherm af met 1.5xSS. Ik ben echter gevallen voor de hype en wacht met spanning tot mijn gepre-orderde EVGA 1080 ACX wordt verzonden (komende week).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
De game wil mij echt niet met Elvira Martook samen laten werken 8)7

Gisteren helemaal naar Ngurii gevlogen voor die 3x soontill relics en terug (je mag er overigens maar 3 kopen). Kom ik terug aan: Is al mijn cargo weg!! WTF :? Ik snap er niks van want ik heb het niet verkocht of ge-eject en was ook niet opgeblazen. 600Ly voor niks gevlogen. Heel raar. En vervelend want ik had ook 9 meta alloys over :'(

Maargoed, vandaag dus weer erheen, dit keer met een Adder ipv een Asp Explorer, want ik vind het leuk om de verschillende schepen weer helemaal opnieuw te proberen icm met de Rift (die cockpits zijn zo mooi!!), kom ik in Ngurii aan, word ik vlak bij de Chernokovsky port ge-interdict door een vulture met ge-engineerde plasma accelerators met extra thermal damage. 2 schoten en BOEM (was vergeten mijn shields te upgraden). Weer 300Ly voor niks |:( En ik had uitgebreid 1 systeem zitten exploren met planetary scans. Ook weg natuurlijk. Wat wel fijn bleek is dat je materials niet verdwijnen.

Morgen maar weer, misschien haal ik nu wel een diamondback explorer ofzo (voor dit soort lange vluchten gebruik ik natuurlijk geen Eagle want met die jumprange blijf je bezig). En mijn geld begint een beetje op te raken, misschien moet ik de A-rated Clipper maar verkopen, wel een beetje zonde maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n fijn schip, het viel me erg tegen. En er vallen zoveel missies af als je niet op een outpost kan landen, een Python was handiger geweest wat dat betreft.

Verder wel een paar keer in gewone combat situaties gewonnen. Viper MkIII tegen een Imperial Courier ging met niet al te veel moeite en tegen een Asp ook wel. Het oppikken van al die gedropte materials is wel een gedoe, maarja.. Wel leuk dat nu de system security vrij snel komt helpen (en ook echt helpen in plaats van maar een beetje rond te tollen)

Ik heb trouwens steeds meer schik van de kleinere schepen, en ik begin ook sinds VR de lakon cockpits steeds meer te waarderen. Ik vind ze er van buiten niet uitzien, die rare glazen bubbel met de 2e crew member er onder zodat je die niet ziet. Maar je hebt wel een super uitzicht, ik mis het nu echt met de Adder die maar een paar kleine raampjes heeft. Even naar boven kijken tijdens het schuin aanvliegen in supercruise bijvoorbeeld (om de gravity well van een planeet te ontwijken) is niet mogelijk. En in combat mis ik het natuurlijk al helemaal.

Maar oh wat zijn die cockpits toch mooi en gedetailleerd :9 Na uren vliegen vallen me nog steeds nieuwe dingen op als het licht weer net even anders valt. In de Adder bijvoorbeeld lijken de handgrepen van de 'handbagage' luikjes van mat metaal, zo echt zien ze eruit. Of de manier waarop je het vuil op de ramen ziet onder bepaalde hoeken. Je ziet dat ook in 2D maar het is zo indrukwekkend in 3D... Ik heb nog steeds elke dag het "wow" gevoel met de Rift. En dat komt vooral door de goede designs van Elite. Want dat is het enige VR spel op dit moment dat me blijft boeien. De rest speel ik een uurtje en dan is het genoeg.

[ Voor 13% gewijzigd door GekkePrutser op 10-06-2016 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Misschien schade opgelopen aan je cargo hatch tijdens het iets te lang fuel scoopen onderweg?
Dan kun je lading verliezen.

[ Voor 3% gewijzigd door GeeBee op 10-06-2016 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
GeeBee schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 07:18:
Misschien schade opgelopen aan je cargo hatch tijdens het iets te lang fuel scoopen onderweg?
Dan kun je lading verliezen.
Ook niet, ik had extra fuel tanks gekocht zodat ik de trip in 1x kon maken (Ik had immers maar 3 ton cargo nodig en dat is niet veel een asp)

Ook was alle cargo opeens weg (dus niet een gedeelte), bovendien gaat dat gepaard met 'cargo hatch malfunction' waarschuwingen en daar ben ik wel alert op. Het blijft vreemd.

Ik was ondertussen wel gestopt op een planeet om een beetje rond te rijden en materials te verzamelen. Toen ik naar de Scarab ging liep het spel weer eens vast, en moest ik opnieuw inloggen. Misschien dat er toen iets is misgegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door GekkePrutser op 10-06-2016 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

GekkePrutser schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 01:15:
De game wil mij echt niet met Elvira Martook samen laten werken 8)7

Gisteren helemaal naar Ngurii gevlogen voor die 3x soontill relics en terug (je mag er overigens maar 3 kopen). Kom ik terug aan: Is al mijn cargo weg!! WTF :? Ik snap er niks van want ik heb het niet verkocht of ge-eject en was ook niet opgeblazen. 600Ly voor niks gevlogen. Heel raar. En vervelend want ik had ook 9 meta alloys over :'(

Maargoed, vandaag dus weer erheen, dit keer met een Adder ipv een Asp Explorer, want ik vind het leuk om de verschillende schepen weer helemaal opnieuw te proberen icm met de Rift (die cockpits zijn zo mooi!!), kom ik in Ngurii aan, word ik vlak bij de Chernokovsky port ge-interdict door een vulture met ge-engineerde plasma accelerators met extra thermal damage. 2 schoten en BOEM (was vergeten mijn shields te upgraden). Weer 300Ly voor niks |:( En ik had uitgebreid 1 systeem zitten exploren met planetary scans. Ook weg natuurlijk. Wat wel fijn bleek is dat je materials niet verdwijnen.

Morgen maar weer, misschien haal ik nu wel een diamondback explorer ofzo (voor dit soort lange vluchten gebruik ik natuurlijk geen Eagle want met die jumprange blijf je bezig). En mijn geld begint een beetje op te raken, misschien moet ik de A-rated Clipper maar verkopen, wel een beetje zonde maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n fijn schip, het viel me erg tegen. En er vallen zoveel missies af als je niet op een outpost kan landen, een Python was handiger geweest wat dat betreft.

Verder wel een paar keer in gewone combat situaties gewonnen. Viper MkIII tegen een Imperial Courier ging met niet al te veel moeite en tegen een Asp ook wel. Het oppikken van al die gedropte materials is wel een gedoe, maarja.. Wel leuk dat nu de system security vrij snel komt helpen (en ook echt helpen in plaats van maar een beetje rond te tollen)

Ik heb trouwens steeds meer schik van de kleinere schepen, en ik begin ook sinds VR de lakon cockpits steeds meer te waarderen. Ik vind ze er van buiten niet uitzien, die rare glazen bubbel met de 2e crew member er onder zodat je die niet ziet. Maar je hebt wel een super uitzicht, ik mis het nu echt met de Adder die maar een paar kleine raampjes heeft. Even naar boven kijken tijdens het schuin aanvliegen in supercruise bijvoorbeeld (om de gravity well van een planeet te ontwijken) is niet mogelijk. En in combat mis ik het natuurlijk al helemaal.

Maar oh wat zijn die cockpits toch mooi en gedetailleerd :9 Na uren vliegen vallen me nog steeds nieuwe dingen op als het licht weer net even anders valt. In de Adder bijvoorbeeld lijken de handgrepen van de 'handbagage' luikjes van mat metaal, zo echt zien ze eruit. Of de manier waarop je het vuil op de ramen ziet onder bepaalde hoeken. Je ziet dat ook in 2D maar het is zo indrukwekkend in 3D... Ik heb nog steeds elke dag het "wow" gevoel met de Rift. En dat komt vooral door de goede designs van Elite. Want dat is het enige VR spel op dit moment dat me blijft boeien. De rest speel ik een uurtje en dan is het genoeg.
Mooi eh Virtual Reality met Elite Dangerous. Ik geniet ook nog steeds elke dag van me Rift met het spel in VR. Vooral de details zijn erg mooi.
Zou ook gaaf zijn als je supernova's kan meemaken in versnelde tijd of wanneer zonnenstelsels worden gecreëerd vanuit afstand en genieten met onze Rift _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
GekkePrutser schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:50:
[...]

Ook niet, ik had extra fuel tanks gekocht zodat ik de trip in 1x kon maken (Ik had immers maar 3 ton cargo nodig en dat is niet veel een asp)

Ook was alle cargo opeens weg (dus niet een gedeelte), bovendien gaat dat gepaard met 'cargo hatch malfunction' waarschuwingen en daar ben ik wel alert op. Het blijft vreemd.

Ik was ondertussen wel gestopt op een planeet om een beetje rond te rijden en materials te verzamelen. Toen ik naar de Scarab ging liep het spel weer eens vast, en moest ik opnieuw inloggen. Misschien dat er toen iets is misgegaan.
Had je ook al opnieuw ingelogd ??

Heb nu al paar keer gehad dat de game me eruithoest tijdens het minen en al 3 keer dat ie mijn cargo mangement niet aan kon :P Ik neem maximaal aantal Limpets mee die ik dan overboord gooi als ik ruimte nodig heb ;) ( soms ook goedkoopste commodity)
Helaas nemen de limpets vaak de laatst gedropte cargo als eerste weer mee dus dan ben ik een hoop aan het klicken .....
Dan gebeurd het soms dat ik dingen kwijt ben of opeens nog bij me heb erg vaag, herken het nu ondertussen al. Ik log dan ff naar hoofd menu en terug gaat altijd wel goed. Een keer wat limpets verloren maar meestal stop ie alles weer i je schipje..

P.S deel van dit verhaal kan komen dat de router wat ouder is en we hier met 4 appartementen het zelfde internet gebruiken, helaas maar 1 inkomende aansluiting.

[ Voor 0% gewijzigd door Parcival44 op 10-06-2016 17:45 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Eerder vanavond een paar missies kunnen doen nadat ik mijn keypad had afgemaakt. Ik loop nog tegen wat kinderziektes aan maar die los ik nog wel op :)

ondertussen nog een medetweaker tegengekomen bij Adit!
ps. Hebben jullie ook last dat af en toe de missions tab timeout geeft? Ook heb ik een paar keer timeouts gehad op docking requests. Daar had ik eerder geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
Mission timeouts heb ik idd ook geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Helaas heb ik dat ook wel eens. Zelfs zo ver dat ik er uit gegooit word :( (hoewel dat zeldzaam is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
The Gathering is weer in expansion state. Ik ben missies aan het doen vanaf Blaauw en de twee outposts. Leveren niet veel geld, het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Doe je dan alleen specifiek de missies voor ons, dus niet voor de andere factions?
Er zijn er veel naar stations in Adit, dus met stapelen kom je nog wel eens boven de miljoen in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:36:
Doe je dan alleen specifiek de missies voor ons, dus niet voor de andere factions?
Er zijn er veel naar stations in Adit, dus met stapelen kom je nog wel eens boven de miljoen in totaal.
Nee, alleen voor ons natuurlijk.. Zou een beetje vreemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik doe het nu met mijn natte krant...Ik bedoel Cutter. Zo kan je wel erg veel stapelen :D
Hij vliegt nog steeds als een dooie rat in een schoorsteen maar verdienen wilt dit ding wel. Vanaf Hip87414 in een uurtje dik 15 miljoen

-edit-
FCK!
Laatste missie krijg ik een missie update.. of ik het naar een outpost wil brengen.. in mijn cutter.
Dag centjes en Rep! :-(

[ Voor 24% gewijzigd door Leutje op 11-06-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:48:
Laatste missie krijg ik een missie update.. of ik het naar een outpost wil brengen.. in mijn cutter.
Dag centjes en Rep! :-(
Dat is best cut. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

ff docken en verder in een kleiner schip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Sinds waneer mag je je lading mee nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:02:
Sinds waneer mag je je lading mee nemen?
Zou wellcht werken bij data missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
The gathering heeft nu ook missies vanuit ADIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:43:
The gathering heeft nu ook missies vanuit ADIT
die outposts zitten op 29k ls, dat is nog best een eind vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ach ik heb net een pakketje afgegeven op 350.000ls.. Kost ook 10min, kreeg er wel bijna 1.8m voor.

[ Voor 18% gewijzigd door RobV op 11-06-2016 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Drumatiko schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:35:
[...]

die outposts zitten op 29k ls, dat is nog best een eind vliegen :P
Ik ben daar vanaf de eerste planeet nu 6 keer geinterdicked en ik moet die 29.000 nog :(
2 keer een fer de lance - elite
Het zit me totaal niet mee vandaag

Overigens mag je tegenwoordig dus je lading mee nemen. Limpets dus weer niet.
Nou... als ik het lef heb ga ik zo maar weer eens een paar interdictions doen ben ik bang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:37:
Ach ik heb net een pakketje afgegeven op 350.000ls.. Kost ook 10min, kreeg er wel bijna 1.8m voor.
Ik ben laatst weer eens wat rares gaan halen in hutton orbital. Duurde eventjes langer :P

Pagina: 1 ... 45 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.