[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.037 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
GeeBee schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:54:
Bij mij dus niet.
Geen mededeling in blauwe letters op het scherm en geen promotie in Status > Reputation.
Midshipman blijft op 100% staan.
Vreemd. Heb je al gekeken of het een bekende bug is?

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Ja ik ben aan het zoeken op Reddit enzo.
Blijkbaar is het wel een bekende bug: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=212762

Ondertussen al wel een leveringsmissie gedaan ipv halen-en-brengen, en dat ging goed dus Petty Officer is binnen :)

[ Voor 23% gewijzigd door GeeBee op 04-01-2016 11:25 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Ribbon schreef op zondag 03 januari 2016 @ 18:55:
Ik had zo'n station nog nooit gezien, waar zouden die lange uithouders voor bedoeld zijn (max-G piloot training wellicht :*) )?
[afbeelding]
Die armen zijn voor de vlagschepen van de grote facties.
Ik zit vooral in Gende, de andere mensen hier vooral in HIP 87414 (als ik het nummer nog goed heb).

[ Voor 26% gewijzigd door EliteGhost op 04-01-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

GeeBee schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:16:
Ja ik ben aan het zoeken op Reddit enzo.
Blijkbaar is het wel een bekende bug: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=212762

Ondertussen al wel een leveringsmissie gedaan ipv halen-en-brengen, en dat ging goed dus Petty Officer is binnen :)
Ik had dat gisteren ook voor, 3 keren zelfs, 1 van de weinige keren dat ik gefrustreerd werd.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Vreemd, ik ben wel 3 rangen ophoog gegaan in 1 dag :P
Lekker al die missies aannemen en allemaal afwerken. Je gaat maar 1 rang omhoog, maar de andere missies tellen wel als flinke voortgang naar de volgende rang. Als je er genoeg doet kan je zo van de ene naar de andere rang springen.

Sinds gister chief petty officer voor de federation, maar nog altijd Viscount voor THE EMPIRE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik ben bezorgmissies aan het doen om een verzekerings-buffer op te bouwen voor mijn python. Ook surface missies, best interessant, soms wel 700k per drop.

Edit: nu 1.458.216cr

Update: toch wel weer even 4/5 miljoen binnengeharkt vanavond. Smokkel-missies voor The Gathering vanaf de outpost. Eigenlijk allemaal wel zo'n 100ly verderop, en 125t lading of zo, maar wel >600k per missie. Ik kreeg op gegeven moment wel 7x een interdiction op mijn nek, maar met boosten en wegvliegen was dat geen punt (bedankt voor degene die mij die tip gaf een paar dagen terug).

[ Voor 59% gewijzigd door RobV op 04-01-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
EliteGhost schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:59:
Die armen zijn voor de vlagschepen van de grote facties.
Dat is eigenlijk wel raar, aangezien het station vrij snel rond draait zou je verwachten dat de armen zo kort mogelijk zijn om het rotatiecentrum niet te ver te laten verschuiven (het vlagschip is zo'n 2km lang, dus zal het behoorlijk wat extra massa in het roterende lichaam brengen).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Elite Dangerous bestaat nu uit 2 delen zag ik. Is deel 1 noodzakelijk voor deel 2? Of kan ik die gewoon skippen?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
2 delen?? Je bedoelt Horizons en de gewone E:D zeker?

Je kan Horizons niet gebruiken zonder Elite:Dangerous zelf, het is een uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
GekkePrutser schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 01:33:
2 delen?? Je bedoelt Horizons en de gewone E:D zeker?

Je kan Horizons niet gebruiken zonder Elite:Dangerous zelf, het is een uitbreiding.
Dit klopt niet. Horizons is de opvolger het zogenaamde tweede seizoen. Als je Horizons koopt zit ED er gewoon bij die kun je dus helemaal overslaan.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Ribbon schreef op maandag 04 januari 2016 @ 22:00:
[...]

Dat is eigenlijk wel raar, aangezien het station vrij snel rond draait zou je verwachten dat de armen zo kort mogelijk zijn om het rotatiecentrum niet te ver te laten verschuiven (het vlagschip is zo'n 2km lang, dus zal het behoorlijk wat extra massa in het roterende lichaam brengen).
Het klopt ook niet hoor. Wilde even kijken wie her op zou vallen.

De daadwerkelijke functie is nooit uitgelegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

weszz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:52:
Elite Dangerous bestaat nu uit 2 delen zag ik. Is deel 1 noodzakelijk voor deel 2? Of kan ik die gewoon skippen?
Als je Horizons koopt, zit het eerste seizoen (alles wat vorig jaar is uitgebracht) er automagisch bij. Let wel op dat je alleen op planeten kunt landen als je een 64b computer & OS hebt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggror
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 15:27
Hoe spelen de meesten van jullie toen jullie net begonnen? Ik ben net begonnen en ben (naast het leren jumpen, docken en zoeken) vooral met deliveries bezig.
Het zoeken naar bounties of black boxes die als destination 'space' hebben en dus ergens in een system zitten is mij tot nu toe niet gelukt. Hier verlopen vaak de missie timers met als gevolg dikke boetes en dat men me niet meer wil aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Aggror schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:54:
Hoe spelen de meesten van jullie toen jullie net begonnen? Ik ben net begonnen en ben (naast het leren jumpen, docken en zoeken) vooral met deliveries bezig.
Het zoeken naar bounties of black boxes die als destination 'space' hebben en dus ergens in een system zitten is mij tot nu toe niet gelukt. Hier verlopen vaak de missie timers met als gevolg dikke boetes en dat men me niet meer wil aannemen.
Ik zou anders even aanpakken.
Ga naar de resource site (high). Zorg dat je geen goederen in jouw vrachtruimte staan. Je wordt wel vaak gescand, maar zodra ze ziet dat leeg is. laten ze jouw rust. Tenzij je hen boos maakt.

Zoek politie daar op en volg die gewoon.. Wacht tot politie de gezochte schip aanvallen.
Je kan politie meehelpen door gezochte schip aanvallen.. Op dit manier kan je mooi credits verdienen.

Let wel op dat je wel beschoten kan worden. En natuurlijk moet je goed uitkijken waar je op schieten.

Op Youtube staat vol informatie op hoe je kan doen...

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Aggror schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:54:
Leveringmissies. Vervelend is dat de best betaalde missies een hoge handelsrang vereisen. Maar dat is de beste optie totdat je een Hauler of Adder kan kopen. Je kan naar een 'Recourse extraction site' gaan een daar de politie helpen (jij krijgt het geld), alleen is dat niet zonder gevaar.

Hoe heet het systeem waar je zit?
Ik heb je even toegevoegd aan m'n vriendenlijst in het spel :) aanpassing: heb de verkeerde toegevoegd |:(

Nou, heb zojuist een type 9 aan m'n lijstje toegevoegd. Nog even wat extra geld nodig om 'm goed uit te rusten en dan kan ik Euro Truck Simulator in de ruimte gaan spelen. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door EliteGhost op 05-01-2016 16:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Zo, wow. Ik kreeg net een mailtje van Frontier Development. Ik had namelijk een T-shirt besteld in hun shop maar bij de bestelling was iets mis gegaan. De medewerker zag mijn joystick/chair in de signature en kwam met de volgende reactie:
quote: frontier support
Hi Rob,

Our e-commerce manager said "That's awesome give him a shirt". I don't think he really cared what happens to the old shirt either!

That seat is pretty bad-ass, one of the other guys here commented on how the pedals are custom too - well done!
*O* toch leuk nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 19:18
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in power play en wil graag 15k merits farmen voor ADL. Hoe kan ik dat beste doen?
Ben nu van plan om naar control-systeem van tegenstander te gaan en dan mensen van hun te interdicten en dood te schieten voor 30 merits...maar lijkt me dat dat een lang proces is en dat het ook sneller kan. Mis ik iets?

PS Heb weer nieuwe python gekocht :)

[ Voor 5% gewijzigd door Annedouwe op 05-01-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
EliteGhost schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:45:
[...]

Leveringmissies. Vervelend is dat de best betaalde missies een hoge handelsrang vereisen. Maar dat is de beste optie totdat je een Hauler of Adder kan kopen. Je kan naar een 'Recourse extraction site' gaan een daar de politie helpen (jij krijgt het geld), alleen is dat niet zonder gevaar.

Hoe heet het systeem waar je zit?
Ik heb je even toegevoegd aan m'n vriendenlijst in het spel :) aanpassing: heb de verkeerde toegevoegd |:(

Nou, heb zojuist een type 9 aan m'n lijstje toegevoegd. Nog even wat extra geld nodig om 'm goed uit te rusten en dan kan ik Euro Truck Simulator in de ruimte gaan spelen. 8)7
Haha, ik zie het. Geen probleem.

Mocht je en de nieuweling zich afvragen waar ik meestal bevind.
Ik ben meestal in Cubeo, hip 87414, maar ook in hr 8671..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
RobV schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:15:
Zo, wow. Ik kreeg net een mailtje van Frontier Development. Ik had namelijk een T-shirt besteld in hun shop maar bij de bestelling was iets mis gegaan. De medewerker zag mijn joystick/chair in de signature en kwam met de volgende reactie:

[...]

*O* toch leuk nietwaar?
Haha nice (en met zo'n setup gewoon zwaar verdient natuurlijk! _/-\o_ )

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

*O* toch leuk nietwaar?
Dat is best een gaaf compliment! :) En terecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost

[...]

*O* toch leuk nietwaar?
Klinkt leuk en ik wil geen pretbederver zijn maar... is dat niet gewoon slordig? Of ging er gewoon tijdens de bestelling zelf iets mis? Had je trouwens ook al voor dat andere shirt betaald? Want anders maakt het je zeker wel wat uit wat er met dat andere shirt gebeurd. :p

Wel een leuke van FD om even op je 'commandantzetel' te reageren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Het ging om een shirt dat in de uitverkoop stond, dus arm worden ze er zeker niet van; maar daar ging het eigenlijk helemaal niet om! Voor mij was de (h)erkenning van de zetel het belangrijkste deel van de brief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 08:11:
Het ging om een shirt dat in de uitverkoop stond, dus arm worden ze er zeker niet van; maar daar ging het eigenlijk helemaal niet om! Voor mij was de (h)erkenning van de zetel het belangrijkste deel van de brief!
Snap ik, ben iemand die overal het slechte in ziet :p
De mail zelf is zeker leuk! 'Give that man a shirt!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Haha ik vond deze toen ik op 'free shirt meme' zocht, dus deze maar gelijk gepakt.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/60292110.jpg

Update: in mijn uppie in een python een anaconda afschieten in een HAZRES is best spannend.

[ Voor 24% gewijzigd door RobV op 06-01-2016 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Consumentenversie vr-bril Oculus Rift gaat 699 euro kosten

Oei oei oei, prijzig beestje... Als de rift al 700eu gaat kosten, wat zullen we dan wel niet voor de Vive moeten neerleggen? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Mijn triple display was maar €300 bij elkaar, dus best blij met die keuze nu ik de prijs van de rift zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 07:34

TNJ

Frugalite

Ribbon schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:31:

Oei oei oei, prijzig beestje... Als de rift al 700eu gaat kosten, wat zullen we dan wel niet voor de Vive moeten neerleggen? ;w
1000 Euro? Het zou me iig niets verbazen, maar ik heb dit bedrag al lang gereserveerd. De DK1 heb ik na de kickstarter gekocht :( , en de Sixense STEM is betaald maar moet nog voor de verzending betalen.

Het zou eigenlijk grappig zijn als de Vive 1000€ blijkt te zijn, want als de touch controllers op ca. €300 uit komt, zit het totale Rift pakket wel heel erg in de buurt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Wat is die type 9 toch een log schip. Vreemd genoeg wordt dat ding wendbaarder als de computer 'm bestuurd.
Die docking computer ga ik er uit halen. Niet nodig en de helft van de tijd beland ik in een wachtrij :p
480 ton vracht is niet gek, alleen kan een Anaconda met minder vrachtcapaciteit en grotere 'jumprange' net zo veel geld opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:58:
Wat is die type 9 toch een log schip. Vreemd genoeg wordt dat ding wendbaarder als de computer 'm bestuurd.
Die docking computer ga ik er uit halen. Niet nodig en de helft van de tijd beland ik in een wachtrij :p
480 ton vracht is niet gek, alleen kan een Anaconda met minder vrachtcapaciteit en grotere 'jumprange' net zo veel geld opleveren.
De 192 ton in mijn Python is ook niet verkeerd overigens. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:03:
[...]

De 192 ton in mijn Python is ook niet verkeerd overigens. :X
Python zou ik volgooien met wapentuig en verdediging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:22:
[...]

Python zou ik volgooien met wapentuig en verdediging :p
Wapentuig zit 'r ook op, 6x maximaal geloof ik uit mijn hoofd. Verder nog wat defensief spul. Momenteel is het een beetje een allegaartje met ook een landing bay en een scanner, maar ik had nog wat storage vrij dus heb ik er gewoon cargo bays in geknikkerd. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:38
EliteGhost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:58:
Daar had ik eergisteren ook last van. Meer dan 10 min in de rij, moest opnieuw dock request doen.
Nu geef ik gewoon gas als ik in de rij sta. Vlieg naar binnen en dan gas weer los zodat docking computer het weer overneemt.
Wacht wel tot je helemaal binnen bent. Als je in de ingang de docking computer over laat nemen gaar hij keren en weer naar buiten. Keren in de ingang gaar niet maar daar denkt de docking computer anders over. |:( Heb het net overleefd.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Over hoe we 'The Gathering' in HIP 87414 kunnen helpen. Als eerste influence omlaag zodat deze gelijk komt met een andere factie :)
Happy New Year everyone,

I hope you all enjoyed a good Christmas and New Year! I managed to complete my journey to Sagittarius A* and am now back in civilised space – I didn’t quite make Elite for it though. For the first dev update of 2016 I shall go into some of the details of the galaxy simulation to help guide the ever increasing number of players backing minor factions. Don’t worry if this is all new to you, I’ll start with the basic concepts and expand from there.

Minor factions are political entities with star systems that vie against each other to control assets within the star system. Assets of a system include starports, outposts, surface ports and surface installations. The strength of a faction’s presence in a system is displayed as their influence level. Influence levels are increased, or reduced by player activity such as completing missions, trading and bounty hunting. Whichever minor faction controls the primary starport for the system is considered the controlling faction for the system.

The minor faction that owns a port will determine the laws for the jurisdiction for that port. This is commonly dictated by the superpower allegiance of the minor faction, and its government type.

Currently there is little direct linkage between minor factions and powers, although powers can influence certain aspects like laws and markets within their dominion and grant state and influence bonuses to allied minor factions. Conversely minor factions that are diametrically opposed to a power make that system more costly to control. This connection between powers and minor factions is something we’d like to strengthen during season 2 and beyond.

There is a cap on the amount a Faction can change in influence per day, which is determined by: the size of population (the bigger the harder), the faction state, the amount of player activity that day, and any Power influence on that system. Influence is calculated on an approximately daily tick.

As well as affecting influence, player actions also drive the state of that system which can include a range of effects from famine through to lockdowns, the following actions have different strength effects on economic states:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ivuum68.jpg

Ownership of an asset can change at the conclusion of one of the following states:
  • War
  • Civil War
  • Elections
These conflict states take priority over economic states and are triggered by the factions’ influence level relative to other factions in the system. Conflicts cannot end before their minimum duration. Conflicts that reach their maximum duration are considered to end in a ceasefire, and no assets change owners. A faction can only take part in a single conflict, no matter how many systems they are present in.

Player activities shown in the Actions Table above, and through related missions, push the faction towards and away from economic states by adding points to pools. Once the pool is large enough it will queue the state with a countdown after which the event will trigger, assuming it has the largest pool.

State Flow

When a state triggers, all other economic state pools are reset to 0 apart from Outbreak and Famine which are halved, unless it is Famine or outbreak when they are all reduced to 0.

All States have a countdown before they trigger, a minimum and maximum duration, and a cool down before which the state cannot occur again, even if it has been interrupted.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ubiInGk.jpg

When certain states are active, they can modify which player activities can affect the faction’s influence:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fjZiJfw.jpg

States also modify the “wealth”, “security”, “development level” and “Standard of living” stats if the faction controls a star system. The prices and production of certain market goods are also affected when economic and conflict states are active.

There’s still quite a lot we want to do to develop the socio-economic simulation further. Better population modelling and effects is one major addition we’ve discussed. There’s also a desire for greater feedback for the player in their interactions and in the longer term, we are looking at automated colonisation and lots, lots more!

For fun here are the minor factions who are currently present in 8 or more star systems:
  • Sirius Corporation
  • Kalkinja Blue Brothers
  • Alioth Independents
  • League of Amemait
  • Sanuma Gold Dynamic
  • Purple Natural Incorporated
  • Noblemen of Rikbakara
  • Innocent Cult of Syntes
  • Dukes of Jotun
  • The Dukes of Mikunn
  • People's Kurukujiali Confederacy
  • Liu Behueno Empire Party
  • Monarchy of Kedones
  • Ayorente Independent Union
  • Crom Silver Boys
  • i Bootis Democrats
  • Imen Coordinated
  • Workers of Fan Gong Partnership
  • Kaurareg Silver Public Corp
  • Noblemen of Tacare
  • Defence Force of Wheemehimo
  • HIP 95973 Advanced Ltd
  • Attada Posse
  • Luyten 347-14 Prison Colony
  • HIP 2452 Prison Colony
  • Taoshan Crimson Ring
  • HIP 2327 Prison Colony
  • United Allo Free
  • HIP 84696 Systems
  • Gogonir Corp.
Will one of these minor factions become a power over the coming months? :-)

Thanks!

Michael

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Nico Klus schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:02:
[...]

Daar had ik eergisteren ook last van. Meer dan 10 min in de rij, moest opnieuw dock request doen.
Nu geef ik gewoon gas als ik in de rij sta. Vlieg naar binnen en dan gas weer los zodat docking computer het weer overneemt.
Wacht wel tot je helemaal binnen bent. Als je in de ingang de docking computer over laat nemen gaar hij keren en weer naar buiten. Keren in de ingang gaar niet maar daar denkt de docking computer anders over. |:( Heb het net overleefd.
Ik heb de hele computer er uit gehaald. In het begin handig om te kijken hoe het naar binnen past.. door de gleuf (huehuehue :p ) maar daarna lukt het zelf wel. Heb een scanner gekocht zodat ik planeten kan vinden als ik geen info over het stelsel kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
Ter info: downloads: AMD Radeon Software Crimson Edition 16.1 Hotfix
met
[84118]/[59475] Elite: Dangerous - Poor performance may be experienced in Supercruise mode under Windows® 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ervig schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:57:
Over hoe we 'The Gathering' in HIP 87414 kunnen helpen. Als eerste influence omlaag zodat deze gelijk komt met een andere factie :)

[...]
Zoals ik het lees (en kijkende naar de tabel): The Gathering is vrijwel altijd in Boom, dus 'Trade' heeft dubbele invloed. Er staat niets over andere effecten wanneer we Boom zijn.

Twee: stations kunnen van faction wisselen bij Civil war, War, of Elections. Dus door het uitbouwen van de Boom zouden we in een Election state kunnen komen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Ik heb een vraagje. Welk is nou beter
Python of Imp. Clipper?

Zit ermee twijfelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
Outpost Bonestell Vision is in Civil War state. Kunnen we die nu gaan overnemen als we daar meer influence krijgen? Door het doen van missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
captain_ghost schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:30:
Ik heb een vraagje. Welk is nou beter
Python of Imp. Clipper?

Zit ermee twijfelen
Tsja, daar is geen makkelijk antwoord op.

Ten eerste is de Python meer dan 2x zo duur (+/- 21 mil tegenover 56 mil als ik het goed heb), ten tweede heb je de rang van Baron nodig om de Clipper te kunnen kopen.

Ik heb beiden gehad en de Clipper is zeker de mooiste van de twee. De Python wint echter op het gebied van vechten. Meer ophangpunten voor wapens en is een 'medium' klasse schip dus kan op kleinere stations landen.

De Clipper kan verder springen en is veel sneller.

Ik zou zeggen dat de Python beter is, maar de Clipper is meer een opstap naar de Python dan een concurrent.

[ Voor 0% gewijzigd door EliteGhost op 09-01-2016 16:06 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
The Gathering is nu 70% influence, zo hoog had ik hem nog niet gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Wat moeten wij eigenlijk doen om iets nuttig voor hip 87414.... die nu mooi conflict ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Jeuj! nog 2000 LS en ik ben thuis!
Eerst ff data afleveren en dan op barnicle hunt :)

Zelf heb ik HIP 87414 eens op 80 gezien. Op dat moment liet ik even HIP 87414 links liggen.

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik ga eens kijken of er een leuke handelsroute is tussen hip en een buur-stelsel. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

*O* Voor het eerst in tijden HIP 87414 in kunnen tikken! *O*

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Leutje schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:45:
*O* Voor het eerst in tijden HIP 87414 in kunnen tikken! *O*
Welcome home commander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Holy sh*t! Nog een kleine 20 sprongen te gaan vlieg ik dwars door en andere ster heen.
Temperature spiking en zo... ben er goed mee weg gekomen pfieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Doe je wel voorzichtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

8) Hip 87414 23.8 Lichtjaar

Nog 1 sprong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Leutje schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 19:42:
8) Hip 87414 23.8 Lichtjaar

Nog 1 sprong!
Zo te zien ben je er goed aangekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Jep ! had je me gezien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Ja in station..
Maar ben nu ff rescoure (high) area in CD2 a Ring bezig als politie spelen

[ Voor 3% gewijzigd door captain_ghost op 09-01-2016 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ah, politie werk. Lekker centen verdienen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:46:
Ja in station..
Maar ben nu ff rescoure (high) area in CD2 a Ring bezig als politie spelen
Oh, ik ben je misgelopen. Aangezien het een uur geleden is denk ik niet dat je er nog bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Hij gaat net weg rob ;)

Ik ben er nog, voor even dan
Ik ga nu echt eens barnacle hunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 22:09:
Hij gaat net weg rob ;)

Ik ben er nog, voor even dan
Ik ga nu echt eens barnacle hunten
Hoewel ik maar een paar jumps verder op zit laat ik het hier even bij voor vandaag. Mijn missie voor het weekend is om mijn Federation Rank een beetje op te krikken. Voor Empire ben ik al Baron namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

ben mijn wingman kwijt. Ik zie hem wel maar krijg telkens "failed to open comms"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Jullie mogen mij wel ingame vriendenlijst toevoegen. Wie weet kunnen we samen paar jacht of handel drijven.. Eventueel ook merits verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Nou, maandag begin ik met mijn nieuwe baan :)
Alleen: m'n (zelfstandige) kamer, daar krijg ik de sleutels pas dinsdag van. Het contract loopt via een detacheringsbureau en die hebben het nog altijd niet verstuurd en m'n lease waggie is nog niet klaar.

Lekkah aangezien ik in Limboland woon en de baan in Amersfoort is.

Nu kan ik een week bij een tante inwonen die zo lief is om mij daar te laten slapen en voor me te koken om het gat van een weekje te vullen (want moet m'n hele boeltje nog verhuizen).
Ze woont die in Nieuwegein en het OV is weer zo lekker dat het met het OV nog 1 uur en 20 min reistijd is! Auto: 23 minuten :p

Begint heerlijk!

Moet m'n PC nog even thuis laten staan dus geen Elite in dat weekje.
Vervolgens heb ik op die kamer tot zeker begin feb nog geen internet. *afkikverschijnselen*

Ga voor het eerst echt het nest verlaten (half jaartje op kamers telt niet echt) dus.. grote stap :) mochten jullie na februari nog niks van me hebben vernomen: voedselvergiftiging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Het nest verlaten... Een nóg groter avontuur dan een trip naar Sgr A*...
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
EliteGhost schreef op zondag 10 januari 2016 @ 00:40:
Nou, maandag begin ik met mijn nieuwe baan :)
Gefeliciteerd! Dat deed mij denken aan mijn 1e echte baan zo'n 22 jaar geleden. Ook een leaseauto en niet lang daarna gelijk een huis gekocht (weg uit het studentenhok).
Ga voor het eerst echt het nest verlaten (half jaartje op kamers telt niet echt) dus.. grote stap :) mochten jullie na februari nog niks van me hebben vernomen: voedselvergiftiging :p
Een stofexplosie kan ook een significant risico zijn. Affijn, kijk maar eens bij de Darwin Awards onder het hoofdstukje huishouden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het nadenken om Elite Dangerous te kopen, aangezien ik nieuw ben in dit soort genre weet ik er nog niet veel over, maar het lijkt me leuk om eens wat anders te proberen. Mijn vraag is, is het beter om gewoon te beginnen met Elite Dangerous, of kan ik beter meteen Elite Dangerous: Horizons kopen?
Stel ik koop Horizons, krijg ik dan ED & ED:H in mijn steam library(omdat ik had gelezen dat Elite Dangerous erbij zit als je Horizons koopt), of alleen ED:H?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Als je het hebt over 'spannende momenten' kan ik je melden dat ik er zojuist 1 heb gehad.

3.8 miljoen verzekering
1.7 miljoen bounties
1.4 miljoen missie (kill 45 pirates)

Bij elkaar stond er dus bij 7 miljoen op de klok, en ik wordt geramd door een NPC.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OvgcZxO.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op zondag 10 januari 2016 @ 22:58:
Als je het hebt over 'spannende momenten' kan ik je melden dat ik er zojuist 1 heb gehad.

3.8 miljoen verzekering
1.7 miljoen bounties
1.4 miljoen missie (kill 45 pirates)

Bij elkaar stond er dus bij 7 miljoen op de klok, en ik wordt geramd door een NPC.

[afbeelding]
:X Da's mazzelen zeg.

Ik had dit weekend ook een adrenalinemomentje. Ik ben bezig met een relatief kort explorationtochtje naar de zuidrand van de melkweg, ik wilde gewoon eens even zien hoe ver zuidelijk ik kon komen met m'n Asp (antwoord: 8.5K ly zuidelijk van Sol, verder dan ik dacht. Daarna staan de sterren te ver uit elkaar voor mijn jumprange).
Onderweg een aantal keer geland op diverse typen planeet om een beetje te prospecten, wat screenies te maken of gewoon een stukje te rijden. Bij de laatste landing ging er iets fout (weet nog steeds niet wat) maar ik nader het oppervlak van de planeet blijkbaar nogal snel, probeer m'n schip uit de duikvlucht te trekken en dat lukt maar deels. Kom alsnog met een flinke klap neer, stuiter met schip en al ondersteboven voor ik hem met meer geluk dan wijsheid weer rechtop en van de grond krijg. "Shields offline!" :X Hull 34%, canopy critical, modules allemaal flink beschadigd...
AFMU aan boord dus canopy en modules zijn gerepareerd maar de hull, daar kan ik niks aan doen tot ik weer in de bubble ben. :( Retour bubble zat al in de planning voordat ik weer een grote tocht ga doen maar voorlopig doe ik maar geen landingen meer voor de zekerheid. Heb onderweg toch iets te veel first discoveries gedaan om dat allemaal kwijt te willen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Jee, dat is ook een billenknijper idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zeg dat wel. Ook mazzel gehad dat ik het overleefde, nu nog heelhuids thuis zien te komen. Geramd worden door een groot NPC-schip overleef ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
SnoeiKoei schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:35:
Zeg dat wel. Ook mazzel gehad dat ik het overleefde, nu nog heelhuids thuis zien te komen. Geramd worden door een groot NPC-schip overleef ik niet meer.
Had je de waarde van de zwaartekracht gecheckt alvorens te landen op die planeet? Klinkt alsof je een high G planeet te pakken had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vikingtosh schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:32:
[...]

Had je de waarde van de zwaartekracht gecheckt alvorens te landen op die planeet? Klinkt alsof je een high G planeet te pakken had...
Ja, die had ik gecheckt en viel mee (1.1G geloof ik.) Opstijgen en rondvliegen was daar verder ook geen issue. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Laatst online: 17-11-2023
Ben recent begonnen met spelen, zitten jullie op een teamspeak server (any voip?) om samen te spelen.
Zou het tof vinden wat meer over het spel te leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:05:
Ik ben aan het nadenken om Elite Dangerous te kopen, aangezien ik nieuw ben in dit soort genre weet ik er nog niet veel over, maar het lijkt me leuk om eens wat anders te proberen. Mijn vraag is, is het beter om gewoon te beginnen met Elite Dangerous, of kan ik beter meteen Elite Dangerous: Horizons kopen?
Stel ik koop Horizons, krijg ik dan ED & ED:H in mijn steam library(omdat ik had gelezen dat Elite Dangerous erbij zit als je Horizons koopt), of alleen ED:H?
Leuk als je erbij komt! Als je nog niet zeker weet of het wat voor je is, kan je altijd eerst E:D kopen. Mocht je daarna toch nog E:D Horizons willen hebben krijg je (tijdelijk) €12.50 korting Als je gelijk wilt kunnen landen (op planeten zonder atmosfeer) kan je voor Horizons gaan (krijg je direct alle nog komende uitbreidingen dit jaar erbij zoals multi-crew).

Als geld geen probleem is: ga voor Horizons. Is dat wel een probleem: koop E:D (en later evt. Horizons... er zal in juni-juli vast een (steam sale) aanbieding zijn).

Overigens kijk vooral op wat filmpjes of het iets voor jou is. Het is geen spel waarbij 'je hand wordt vastgehouden' of je dmv quests verder komt. Je wordt letterlijk in een schip ergens neergezet en zoek het dan maar uit :) .
Flamax schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:52:
Ben recent begonnen met spelen, zitten jullie op een teamspeak server (any voip?) om samen te spelen.
Teamspeak: www.edtg.nl (Elite Dangerous – The Gathering). Teamspeak wordt niet veel gebruikt, maar join vooral! Vaak gebruik ik ook gewoon de voice comms ingame als ik met mensen in een wing zit. Veel tweakers hebben hun basis in Hip 87414.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Wel leuk om even de TweaCommanders uit de TS als vriend toe te voegen, dan zie je snel wie er online zijn (en waar ze zitten). Is even een werkje, maar leuk om soms een lekker volle lijst te zien.

Zin om te gaan exploren? As donderdag vertrekt een groep van >600 commanders naar de andere kant van de Galaxy. Ik kijk ook hoe ver ik kom :X (waarschuwing: dit gaat je letterlijk maanden kosten als je meegaat... ik heb zelf dan ook een 2e commander met een vulture lekker in Hip staan om af en toe even te schieten).

[ Voor 30% gewijzigd door Ervig op 11-01-2016 17:16 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Andere kant van melkweg, dat wil ik ooit keer doen...Maar niet nu.

[ Voor 3% gewijzigd door captain_ghost op 11-01-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

captain_ghost schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:02:
Andere kant van melkweg, dat wil ik ooit keer doen...Maar niet nu.
Idem. Ik heb in november/december een ritje Sag A* gedaan in een Cobra mkIII, was tof maar dat ging lekker in mijn eigen tempo. Ik heb veel zin om naar Beagle Point te gaan (65K ly vanaf Sol, zonder jump boosts ongeveer het verst mogelijke punt) maar ik kan soms dagen of weken helemaal niet spelen en dan is het meegaan met zo'n expeditie niet praktisch. Wel erg gaaf initiatief en erg goed georganiseerd als ik het zo lees op het Frontier forum. Ben nu m'n Asp aan het invliegen met een korte explo en als ik terug ben ga ik de boel nog wat tweaken en wellicht ook naar de 'far edge', op eigen gelegenheid en met de nodige omwegen. Mag een half jaar of meer duren voor ik weer terug ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
Uit het Tweakers artikel "HTC Vive en Oculus Rift op de CES - Welke vr-bril maakte de meeste indruk?"
Bij HTC konden we een potje Elite: Dangerous spelen, een game die zich afspeelt in het heelal en waarin je een ruimteschip bestuurt. De opstelling bestond uit een stoel met aan de linkerzijde een gashendel, rechts een joystick en natuurlijk een Vive. Makkelijk was de game niet, maar de paar dogfights die we met deze opstelling mochten uitvechten waren behoorlijk intens en veel meeslepender dan wanneer je de game gewoon op een monitor zou spelen.
Leuk dat ze bij HTC Elite: Dangerous hebben gebruikt als 'demo' applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Flamax schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:52:
Ik ben ook net begonnen. Waar ik veel aan heb gehad is deze tutorial: YouTube: How To: Getting Started in Elite Dangerous

Was eigenlijk begonnen in mijn Sidewinder met traden, totdat ik een keer een NPC sloopte die mij aanviel. Daar kreeg ik een leuke Bounty voor die veel meer waard was dan veel van die Bulletin Board missies. Als ik tijd heb gaan we dus even op Beacon jacht en kijken of ik snel kan upgraden naar een beter schip en/of uitrusting.

Traden schijnt dus pas echt lucratief te worden als je veel Cargo kan verplaatsen i.p.v. 2/4 slots.

Als iemand nog goede tips heeft voor een beginnende Tweakert, let me know!

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggror
Bedankt voor de tips iedereen.

Heeft het overigens veel nut om naar Hip 87414 af te reizen als starter? Lijkt me leuk om daar te kunnen bijdragen aan de tweakers die daar actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
eMKa schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:17:
[...]

Als iemand nog goede tips heeft voor een beginnende Tweakert, let me know!
Community Goals (nu helaas geen) leveren vaak goed geld op. Vorige keer 20 miljoen voor het in 1x vervoeren van 20 ton over 200ly. Dit was wel een uitzondering en een hele lucratieve CG (A time for Giving CG). Maar over het algemeen is het leuk om te doen, ontmoet je veel andere spelers en levert het een leuk extra'tje op.
Aggror schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:26:
Bedankt voor de tips iedereen.

Heeft het overigens veel nut om naar Hip 87414 af te reizen als starter? Lijkt me leuk om daar te kunnen bijdragen aan de tweakers die daar actief zijn.
Als je 250k hebt ben je in een paar jumps in HIP. Optioneel een betere FSD en/ of shields. Is leuk om daar te zijn, maar ik kan je dus ook de omgeving van de CG's aanraden.

Voeg iig de Tweacommanders uit de TS toe zodat je kan zien waar iedereen zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Ervig op 12-01-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggror
So... ben nog wel ff bezig met toevoegen van iedereen. :)
Binnen een week zal ik richting hip gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Aggror schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:55:
So... ben nog wel ff bezig met toevoegen van iedereen. :)
Binnen een week zal ik richting hip gaan.
Ja, ik ben ook pas nét over de helft met invoeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Hi everyone,

As part of a super-secret community project we’re working on we need a decent high-res version of your group’s logo
The logo would preferably in .PNG or .PSD format, but JPEG will do as a last resort.

I would need your permission to publish the logos through our usual social media channels, too. So, by sending us your logo, you’re agreeing that we’re able to use it in promotional material.
We want to keep them all on file anyway, so we can promote your groups as much as possible. The logos should be all your own work, and they shouldn’t infringe on any copyrights – otherwise it might get us in trouble.

Let us know when you send me the logo that it’s all your own work (or the work of another group representative) and everyone will be happy!

I look forward to seeing lots of logos flying into my inbox. Let me know if you’ve got any questions.

Kind regards
Iemand een mooi logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Van wie komt dat mailtje? Frontier? Ik kan me nauwelijks voorstellen waar ze een logo voor nodig hebben, tenzij ze overwegen minor faction decals te gaan maken.

Valt me trouwens op dat er nergens iets in de startpost iets staat over een GOT faction? Is dat bewust?

[ Voor 14% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-01-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik ben het eens met snoeikoei, zomaar iets maken en alle rechten weggeven zonder duidelijkheid (extremely secret) klinkt mij erg onbetrouwbaar. Het hele concept van een logo/merknaam is merkrecht en eigendom.

[ Voor 10% gewijzigd door RobV op 13-01-2016 12:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mocht er iets leuks gebeuren met die logo's (bv dus een minor faction specific decal ofzo) dan is het wel leuk om hier te zien waar verschillende spelers mee komen. Effe een voorzetje, snel in Inkscape in elkaar gefreubeld in m'n lunchpauze:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WPSim2m08jJK7PHbwJRgsei1/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
waar kan ik me inschrijven? commander name is NjayNL

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
SnoeiKoei schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:14:
Effe een voorzetje, snel in Inkscape in elkaar gefreubeld in m'n lunchpauze:

[afbeelding]
Leuke opzet SnoeiKoei! Zelf zou ik eronder nog 'The Gathering' toevoegen aangezien dat immers de naam is van de faction. Wellicht iets doen met de GoT kleuren, of moet het z/w? Zou er niet teveel tijd in investeren omdat het inderdaad een beetje vaag is allemaal, maar toch wel leuk als op GalNet plots 'ons' logo voorbij komt.
Njay schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:29:
waar kan ik me inschrijven? commander name is NjayNL
Zie onderaan de startpost.

[ Voor 13% gewijzigd door Beeksma op 13-01-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vikingtosh schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:12:
[...]
Leuke opzet SnoeiKoei! Zelf zou ik eronder nog 'The Gathering' toevoegen aangezien dat immers de naam is van de faction. Wellicht iets doen met de GoT kleuren, of moet het z/w? Zou er niet teveel tijd in investeren omdat het inderdaad een beetje vaag is allemaal, maar toch wel leuk als op GalNet plots 'ons' logo voorbij komt.
Geen idee aan welke eisen het logo moet voldoen, ook daarover is geen informatie gegeven blijkbaar. Ik vind het een nogal vaag mailtje en in vraag me vooral af van wie de vraag komt.

Ik ga er zeker niet veel tijd insteken, wil er best nog 1 of 2 lunchpauzes aan besteden maar zeker niet meer en al helemaal niet zonder meer informatie. Ik ben trouwens nog nooit in "ons" system geweest, laat staan dat ik heb meegeholpen aan het bereiken van The Gathering's huidige macht. O-) Daar moet ik binnenkort nog maar eens verandering in brengen. Ben sowieso meer een solo-speler maar ik zou best rond willen vliegen met een logo van "onze" faction... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
Check !

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

oh jij had 'm ook :)
wou 'm ook net pasten.

geen idee waarvoor ze dit gaan gebruiken overigens.. ben benieuwd!
binnenkort maar weer eens in HIP kijken :)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mvz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:54:
[...]

oh jij had 'm ook :)
wou 'm ook net pasten.

geen idee waarvoor ze dit gaan gebruiken overigens.. ben benieuwd!
binnenkort maar weer eens in HIP kijken :)
Maar wie vraagt nou om dit logo? Iemand van Frontier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Ik vind dat logo al precies goed genoeg. Hoewel naam erbij (Gathering) ook handig kan zijn..

Wie weet krijgen we een eigen clan in de spel.. samen werken om doelen bereiken.. enzovoorts..

[ Voor 13% gewijzigd door captain_ghost op 13-01-2016 16:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Bij deze nomineer ik Henk in Space als ons groeps-logo ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XvFAELv.png

[ Voor 84% gewijzigd door GeeBee op 17-01-2016 23:33 . Reden: Beetje getuned ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

SnoeiKoei schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:10:
[...]

Maar wie vraagt nou om dit logo? Iemand van Frontier?
Klopt, Edward Lewis / Community manager.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik had al een paar 'friend request declined' berichtjes van commanders op de TweaCommander lijst. Ik begrijp alleen niet geheel waarom. Heb ik de lijst verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Misschien willen niet alle TweaCMDRs alle TweaCMDRs in hun vriendenlijst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Misschien vervallen de friend-requests vanzelf nadat diegene een tijd niet heeft ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Mijn vergissing, ik ging er vanuit dat Tweacommanders dat graag wilden. Verkeerde aanname van mijn kant!

[ Voor 19% gewijzigd door RobV op 13-01-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mvz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:28:
[...]

Klopt, Edward Lewis / Community manager.
Ah, zo. Ik zal tijdens mijn lunchpauze nog even zien of ik mijn krabbel wat kan bijschaven (naam van de groep eronder, .png met transparante achtergrond). Bovenstaand logo met Henk vind ik erg grappig maar ik heb geen idee of we Henk zomaar kunnen gebruiken (rechten daarop liggen bij tweakers.net lijkt me). Bovendien heb ik geen idee of er beperkingen zijn qua kleurgebruik want we weten niet waar ze het voor willen gebruiken? Ik ging er bij het maken van mijn voorstel van uit dat het (ook) bruikbaar moet zijn als decal op schepen, dus nog een duidelijk logo moet zijn als je 1 lichte(re) en 1 donkere kleur hebt op een transparante ondergrond, en dat het van een flinke afstand duidelijk / leesbaar moet zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-01-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Goed, ik ben na ruim 230 uur spelen (met een kleine 20 in Horizons) op een punt uitgekomen waar ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging in de game. Momenteel heb ik een Anaconda (puur voor trading) en een Imperial Clipper (niet volledig A rated). Mijn huidige traderank zit op Entrepreneur en ik vroeg me af wat jullie ervaringen (met de huidige versie van de game) zijn met Smuggling missions op mijn trade rank (nog weinig ervaring mee). Ik weet dat ze post 1.5 flink generfd zijn en ben daarom benieuwd naar de ervaringingen op dit moment.

Daarnaast twijfel of ik de Anaconda en Clipper zal houden of een Python (of iets anders dat op MED pads kan landen) zal kopen als multirole ship, of dat ik er gewoon weer een ASP bij koop waarmee ik ook weer eens een mooie exploration trip kan gaan doen (Dat schip heb ik toch het meest van genoten). Ik heb nog 35M op de bank en zo'n 210M in assets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een tijdje van Elite weggeweest, maar ik heb wel Horizons gekocht. Allemaal dingen lijken veranderd, ik heb wat CQC gespeeld omdat ik dat "Helpless" rank maar niets vond.

Maar wat is Superboost voor iets in de Galaxy map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:43:
Ik ben een tijdje van Elite weggeweest, maar ik heb wel Horizons gekocht. Allemaal dingen lijken veranderd, ik heb wat CQC gespeeld omdat ik dat "Helpless" rank maar niets voor.

Maar wat is Superboost voor iets in de Galaxy map?
Op planeten kun je materials verzamelen waarmee je via synthesis allerlei dingen kunt doen: bijvoorbeeld ammo craften, je SRV repairen of van nieuwe brandstof voorzien, etc. 1 van die dingen heet Frameshift Drive Injection en daarmee kun je voor 1 sprong de jump range vergroten. In de route planner kun je aangeven dat je wil dat daar rekening mee wordt gehouden zodat je routes kunt plannen die met je normale jump range buiten bereik liggen. Meer over synthesis:

http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Synthesis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Van wie komt dat mailtje? Frontier? Ik kan me nauwelijks voorstellen waar ze een logo voor nodig hebben, tenzij ze overwegen minor faction decals te gaan maken.

Valt me trouwens op dat er nergens iets in de startpost iets staat over een GOT faction? Is dat bewust?
Komt idd van Frontier. Leuke logo's (beiden hierboven).

GoT factie moet nog in de startpost maar ik heb helaas geen tijd om die een update te geven. Iemand die dat wel heeft, laat maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12
Ok, ik zat te dubben waar ik het moest posten (DK2 topic, hier of in een videokaart topic) maar ik denk dat dit toch even de beste locatie is.
Ik heb een raar probleem in Elite maar het lijkt niet het standaard AMD Radeon supercruise low-fps probleem te zijn wat opgelost moet zijn in driver versie 16.1 (die ik geïnstalleerd heb). Dat is echter wel wat ik krijg: als ik mijn hoofd beweeg in supercruise gaat het schokkerig. In Stations niks aan de hand, eigenlijk nergens iets aan de hand, behalve in supercruise. Als ik overschakel naar supercruise is er niks aan de hand maar na een seconde of 10 begint het schokken en dat blijft tot ik weer uit supercruise ga. De meest heftige battles en stations gaan probleemloos dus het lijkt niet echt aan visual quality te liggen. Ik heb de graphs een beetje bijgehouden en daar komt het volgende uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ara9URS.png
Vooral de GPU usage vind ik raar, deze grafiek bestaat grotendeels uit "In Station" (bijna 100% usage aan het begin vd grafiek met 75fps), over naar Supercruise (waar de GPU usage raar begint te doen en de FPS begint te fluctueren) om uit te komen bij een Nav Point waar ik ben gaan bounty hunten (laatste deel, GPU usage nog steeds raar maar FPS weer op 75fps).
CPU heeft het niet heel druk, temps blijven goed.. iemand een idee wat hier aan de hand is?

p.s. i5 4670k, 16Gb, SSD, Radeon R9 290

[ Voor 1% gewijzigd door Roxsman op 14-01-2016 18:55 . Reden: system specs vergeten ]

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Pagina: 1 ... 29 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.