Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.834 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:29:
[...]

Mancave... Jij host de Tweakers SC lanparty? :P
Ik heb 70m2 kelder o_O kunnen we doen, het is nu een thuisbioscoop!

*edit* maar 40m2 is bruikbaar voor een LAN, rest is opslag voor eten en een extra douche/wasruimte :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Torrie844 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:36:
[...]

Ik heb 70m2 kelder o_O kunnen we doen, het is nu een thuisbioscoop!

*edit* maar 40m2 is bruikbaar voor een LAN, rest is opslag voor eten en een extra douche/wasruimte :p
Dat douchen slaan we over, de ruimte die het eten in beslag neemt, dat lossen we ook wel op... 8)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 09:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Bornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:25:
[...]

je moet gewoon "een" voicepack hebben, en er wordt er standaard 1 mee geleverd met Windows.
Fair enough. Maar die is wel een stuk minder mooi dan Anna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 08:46
Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:27:
[...]

Ah nieuw ontwerp-puntje als ik ooit nog m'n eigen huis kan bouwen ;) .

Don't build your gaming room next to a bedroom.

Keldertje laten uitgraven dan maar :P .
Heb ooit op internet opgezocht of het haalbaar zou zijn om je kruipruimte uit te graven en daar een kelder/mancave van te maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:43
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:40:
[...]

Heb ooit op internet opgezocht of het haalbaar zou zijn om je kruipruimte uit te graven en daar een kelder/mancave van te maken 8)
Conclusie: ???

Ik gok van niet ? Zeker niet in dit kikkerlandje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:40:
[...]

Lukt mij niet, heb geen kruipruimte en m'n onderbuurman zou niet zo blij worden van een gat in het plafond.

Heb overigens m'n slaapkamer als mancave... M'n huisgenoot heb ik relatief weinig last van, dat scheelt ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:41:
[...]

Conclusie: ???

Ik gok van niet ? Zeker niet in dit kikkerlandje :P
Meh. Grondwater, fundering, vergunningen, VEUL geld. Denk dat het in mijn situatie goedkoper (en makkelijker) zou zijn om een groter huis te kopen :+

@siriouz: als je in een flat woont zou ik het inderdaad zéker niet doen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Hoeveel gaat SC eigenlijk slurpen van de internet verbinding? Familie bedrijf is een bollenbedrijf dus ruimte en stroom is er zat, alleen blijft het de vraag of een 2mbps of 6mbps connectie genoeg is... (klote KPN, ga eens glasvezel fixen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Yamotek schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:46:
Hoeveel gaat SC eigenlijk slurpen van de internet verbinding? Familie bedrijf is een bollenbedrijf dus ruimte en stroom is er zat, alleen blijft het de vraag of een 2mbps of 6mbps connectie genoeg is... (klote KPN, ga eens glasvezel fixen).
Wat ik weet van een vriend van mij die in een vergelijkbare situatie zit is dat het spelen op zich niet zo'n probleem is (zolang mensen in hetzelfde huis niet ook nog gaan youtuben, netflixen of downloaden), maar het binnenhalen van updates is echt traag.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tylocke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:55:
[...]

Wat ik weet van een vriend van mij die in een vergelijkbare situatie zit is dat het spelen op zich niet zo'n probleem is (zolang mensen in hetzelfde huis niet ook nog gaan youtuben, netflixen of downloaden), maar het binnenhalen van updates is echt traag.
Dat maakt toch niet zoveel uit? Het is nu wat vervelend, maar het is niet alsof je later elke 5 dagen weer zoveel GB moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Ircghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:38:
[...]

Fair enough. Maar die is wel een stuk minder mooi dan Anna :P
is het niet Microsoft Anna :+

je hebt in ieder geval zo'n ander voice pack. Daar wel eens naar zitten kijken, alleen om een of andere reden vind ik de stemmen daar te duur (en dat terwijl ik wel Congierge in SC ben.. (met mn eigen bezem en stofjas..))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ircghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:56:
[...]

Dat maakt toch niet zoveel uit? Het is nu wat vervelend, maar het is niet alsof je later elke 5 dagen weer zoveel GB moet downloaden.
Nee, maar met 6 mbps is zelfs een kleine patch van 100 MB een download van ongeveer 48 minuten. Niet echt leuk als je een MMO met je crewmates wil gaan spelen dat je met een beetje pech een halve avond kan gaan wachten.

Bij andere games die we spelen merken we dat het soms lastig is als er updates zijn. Dan kunnen we die niet spelen op dat moment en moeten we wachten of vast beginnen of maar gewoon een ander spel gaan doen.

Ik waardeer mijn internetverbinding steeds meer sinds hij verhuisd is en die snelheden heeft.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tylocke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:39:
[...]

Nee, maar met 6 mbps is zelfs een kleine patch van 100 MB een download van ongeveer 48 minuten. Niet echt leuk als je een MMO met je crewmates wil gaan spelen dat je met een beetje pech een halve avond kan gaan wachten.

Bij andere games die we spelen merken we dat het soms lastig is als er updates zijn. Dan kunnen we die niet spelen op dat moment en moeten we wachten of vast beginnen of maar gewoon een ander spel gaan doen.

Ik waardeer mijn internetverbinding steeds meer sinds hij verhuisd is en die snelheden heeft.
Met 6mbps is 100MB is het 2.22 min met 6MBps is 100MB 16.6 seconden :P. Maar goed ik snap je punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
2.22 minuten kan wel aanvoelen als een eeuwigheid. vooral als je aan het wachten bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Absoluut! ik ben net van 1.3 MBps naar 3.6 MBps gegaan, dus ik weet wat je bedoeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ircghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:46:
[...]

Met 6mbps is 100MB is het 2.22 min met 6MBps is 100MB 16.6 seconden :P. Maar goed ik snap je punt :)
Pffft, ik ben toe aan koffie! Inderdaad is het 2.22 min. Hij heeft inderdaad 6 mbps en het is soms heel lastig om te gaan zitten wachten op zijn updates. Ah well, SC heeft zelden updates van 100MB.

Met de juiste getallen is een complete update van 25GB zonder uitpakken zo'n 9,5 uur. Gelukkig is dat met de nieuwe patcher niet zo vaak meer het geval!!

Moraal van het verhaal: 6 mbps is voldoende om het spel te spelen, je moet alleen wat geduld hebben met updates.
Ircghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:52:
Absoluut! ik ben net van 1.3 MBps naar 3.6 MBps gegaan, dus ik weet wat je bedoeld :P
Ik zal maar niet meer ongeduldig wachten met mijn 15 MBps als ik jullie zo hoor ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Tylocke op 25-09-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Tylocke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:54:
[...]

Pffft, ik ben toe aan koffie! Inderdaad is het 2.22 min. Hij heeft inderdaad 6 mbps en het is soms heel lastig om te gaan zitten wachten op zijn updates. Ah well, SC heeft zelden updates van 100MB.

Met de juiste getallen is een complete update van 25GB zonder uitpakken zo'n 9,5 uur. Gelukkig is dat met de nieuwe patcher niet zo vaak meer het geval!!

Moraal van het verhaal: 6 mbps is voldoende om het spel te spelen, je moet alleen wat geduld hebben met updates.

[...]

Ik zal maar niet meer ongeduldig wachten met mijn 15 MBps als ik jullie zo hoor ;)
Grote downloads zet ik dan ook gewoon 's nachts of voordat ik ga werken aan. Voor mij is het belangrijker dat er een stabiele en lage ping is. Er moet natuurlijk wel genoeg bandbreedte overblijven voor het gameverkeer, maar over het algemeen zijn dat geen enorme pakketten.

edit: In vorige huis had ik 180/20 mbps (kleine b) dus voor mij was het behoorlijk afkicken..

[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 25-09-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
maar is het grote onbekende van vandaag nu de endevour.?

of komt er nog een verassing..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 16:11

Cogency

Ginnunga

Ik hoop nog wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Volgens mij alleen de Endeavour :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:23:
Volgens mij alleen de Endeavour :-(
Waarom die :-(? :P
Wat had je gehoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:27:
[...]

Waarom die :-(? :P
Wat had je gehoopt?
Zoiets :P
  • Social Module Update
  • FPS release
  • AC2.0 release
  • Carrack hangar ready

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:29:
[...]

• Social Module Update
  • FPS release
  • AC2.0 release
  • Orion hangar ready
Ja bijvoorbeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:29:
[...]

• Social Module Update
  • FPS release
  • AC2.0 release
  • Carrack hangar ready
• CCU system
• Baby PU

:<

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Op reddit zijn ze ook al in verwachting van CitizenCon:
https://www.reddit.com/r/...ectations_for_citizencon/
Hoping for:
cast list (or some of it)
character concepts
the conversation system they keep talking about
maybe some cinematic sneak peeks
updated tentative schedule
some other surprise to wrap it up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

oh en

FPS FPS FPSFPSFPSPFPSFPSPFPSPFPSFPSPFPSFPSPFPSPFPSFSPPSPFPPFSPSPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 18:32
Cogency schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:44:
oh en

PSPF, wat is da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Cogency schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:44:
oh en

Meh. :) Het zal vast vet worden en cool dat het erbij zit, maar in het rijtje van dingen die ik tof vind (of: hoop te gaan vinden) aan Star Citizen staat FPS niet in de Top 5.

Vooruit, Top 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Het zou mij mooi lijken in die FPS dat je maar één leven hebt, hierdoor wordt alles een stuk spannender en zal een potje langer duren omdat mensen geen risico durft te nemen. Ik hoorde hier en der dat er ook met score enz. gewerkt zou worden?

Maar ja, op de con zullen we het wel gaan zien :).

Overigens zit ik hier op m'n kamer met 30 mbps dus ik heb niets te klagen. Werd alleen lastig in de vakantie toen ik nog 2mbps had bij mijn ouders om GTA V (60GB download 3 dagen en 20 uur of zo..) binnen te halen. Gelukkig was het makkelijker om mijn PC naar het dorp toe te slepen, daar de download aan te zetten en dan mijn PC weer terug te halen :P.

6mpbs is voor veel dingen al zat, maar als je met 20 man op het internet zit, kan het nog wel eens wat zwaar gaan worden (zoals met een patch binnenhalen of iets dergelijks. Daarom vroeg ik mij ook af hoeveel bandbreedte SC bij normaal gebruik zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Yamotek schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:09:
Het zou mij mooi lijken in die FPS dat je maar één leven hebt, hierdoor wordt alles een stuk spannender en zal een potje langer duren omdat mensen geen risico durft te nemen. Ik hoorde hier en der dat er ook met score enz. gewerkt zou worden?

Maar ja, op de con zullen we het wel gaan zien :).
Met de "death of a spaceman" heb je ook maar 1 leven. Als jij wordt doodgeschoten tijdens een dogfight of bij CQC dan is het gewoon klaar met je, basta! Dan zul je dus ergens in een ziekenhuis wakker worden geloof ik.

Wel is er een medic systeem, dus als je geraakt wordt is het niet meteen over.

Ik gok dat tijdens de FPS er wel verschillende modi zullen zijn. Dus modi waar je inderdaad maar één leven hebt en modi waar je gewoon kan blijven respawnen totdat de timer voorbij is of de maximale score behaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
volgens mij waren ze ook van plan om in de eerste iteratie van de FPS module een game type op te zetten waarbij je maar 1 leven hebt, zoals Ircghost al aan geeft in de trend van death of a spaceman.

Dus de FPS zal meer in de trend van CS zijn dan van COD/BF een stuk tactischer

is laatst nog ergens ter sprake gekomen

en als de endevour uit komt en er is een pocket carrier variant dan wordt het nog spannend om te zien of de harbinger en gemini het gaan overleven...

*maakt zich klaar voor new shiny ship gevoel*

[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 25-09-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

James en Alyssa inderdaad weg net bevestigd in RtV..

Ook Lisa heeft haar 2 weken opzeg termijn ingedient..
Kon baan krijgen die ze niet kon weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Endeavor sale wel of niet vandaag, misschien maandag.
[TBD surprise for today?] Was supposed to be... it was supposed to be saying there could be the Endeavour sale post, which they're still working on for today or Monday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
van james is niet duidelijk waarom precies
Alyssa is naar Sony.. of James ook een baan die hij niet kon weigeren..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:31:
Het klopt dat ie groot is, maar ik heb behoorlijk grote handen, dus voor mij ideaal. :)
Dat zei ze vannacht ook nog... ;)
Sorry, die was TE makkelijk om te laten gaan)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 16:47
:+

[ Voor 99% gewijzigd door Exitz op 25-09-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
SNAFU schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:22:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
SNAFU schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:22:
[...]

over haar ex toen ze uitlegde waarom ze weg was gegaan, en nu heeft ze jou met het tegenovergestelde?

Sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Was al gepost ;)

RTV notes
  • [progress on starfarer?] Yes. It's very far along. It's huge. Sandi's seen it, cause she was involved with the Starfarer for some SQ42 stuff. It'll probably the first of the really big ships to make it into the game.
  • - [Crucible, what can and can't it fix?] It can fix hornets / gladiators / etc... in an interior bay. It can fix other things via the outside. Specifically deisnged to repair military fighters. But the bay is detachable.
  • - [How long will the ENdeavour sale last?] Probably through to the start of Cit Con, cause they gave notice late.

[ Voor 67% gewijzigd door Snoz Lombardo op 25-09-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
Hopelijk is van die: Also, sources tell me that they are hovering around $8 (!) million in cash right now and still burning around $3.5m (!) per month.

Niks waar of moet toch mijn High Admiral rap van de hand doen before the whole shit house go's up flames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Exitz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:23:
Die derek is seruis aan het door trappen
Klopt :P , maar dat is nu al de 2e keer dat ik de volledige "blog" in dit topic kan lezen. Wellicht iets teveel van het 'goede'? Nee dat is niet het juiste woord :p , Drek. That's it!
Exitz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:26:
Hopelijk is van die: Also, sources tell me that they are hovering around $8 (!) million in cash right now and still burning around $3.5m (!) per month.

Niks waar of moet toch mijn High Admiral rap van de hand doen before the whole shit house go's up flames.
Als je gaat twijfelen door de woorden van een onrustzaaiende malloot, dan geef je hem behoorlijk zijn zin.

[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 25-09-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Bornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:23:
[...]

over haar ex toen ze uitlegde waarom ze weg was gegaan, en nu heeft ze jou met het tegenovergestelde?

Sorry :+
Dus zou ze van ideaal naar niet-ideaal gegaan zijn?
Kan natuurlijk wel (vrouwenlogica is geen touw aan vast te knopen...laat staan dat het logisch is) maar het is niet iets wat je snel zou verwachten.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Exitz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:26:

DS is een fearmonger. Ik ga er een beetje vanuit dat er niks van waar is.. wellicht de 3.5 per maand wel maar dat er 8m over is niet..

en de 3.5 is nu toevallig.. maar volgens mij zoeken ze nu nog steeds mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
Waarom zijn er toch altijd van de doortrapte getikte mensen die de boel proberen te verpesten voor anderen die het wel goed doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Exitz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:29:
Waarom zijn er toch altijd van de doortrapte getikte mensen die de boel proberen te verpesten voor anderen die het wel goed doen
jaloezie. hij heeft ook ooit een keer een halfbakken spel gehad wat potentie had (battlecruiser3000ad) maar dat was bugriddled.. daarna niks zinnigs meer..

nu heeft hij LOD wat in de zelfde vijver vist als SC. alleen het is zo brak, het kan nog niet eens in de schaduw staan van wat CIG nu al heeft uitgebracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Exitz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:29:
Daar doe je helaas weinig aan.

Het vreemde is dat hij continue over z'n 'legal' heeft terwijl hij nooit een aanklacht of wat dan ook heeft ingedient. Of kan je dat in Amerika in een of ander klein dorpje doen, waar een corrupte rechter (Hitman style) zit die een dwangsom van een miljoen-miljard oplegt?
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:24:
[...]

Was al gepost ;)

RTV notes
  • [progress on starfarer?] Yes. It's very far along. It's huge. Sandi's seen it, cause she was involved with the Starfarer for some SQ42 stuff. It'll probably the first of the really big ships to make it into the game.
  • - [Crucible, what can and can't it fix?] It can fix hornets / gladiators / etc... in an interior bay. It can fix other things via the outside. Specifically deisnged to repair military fighters. But the bay is detachable.
  • - [How long will the ENdeavour sale last?] Probably through to the start of Cit Con, cause they gave notice late.
De Crucible gaat nog mooier worden dan de Endeavour, als hij ook als Tweaking station in te zetten is :p . Dan ga ik die wel halen :D
Bornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:30:
[...]

jaloezie. hij heeft ook ooit een keer een halfbakken spel gehad wat potentie had (battlecruiser3000ad) maar dat was bugriddled.. daarna niks zinnigs meer..

nu heeft hij LOD wat in de zelfde vijver vist als SC. alleen het is zo brak, het kan nog niet eens in de schaduw staan van wat CIG nu al heeft uitgebracht!
Het is zelfs zo brak dat het geen bestaansrecht heeft. Als je naar de kwaliteit van de producten/games kijkt had zijn studio financieel al niet meer kunnen/mogen bestaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 25-09-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
Die legal daar bedoelt hij mee dat hij zelf nie kan voor de rechter gesleept worden dus voor hij iets blogd of zegt checkd hij bij legal zijn advocaat heeft trouwens brief gestuurd naar cloudimperiumgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Exitz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:35:
Die legal daar bedoelt hij mee dat hij zelf nie kan voor de rechter gesleept worden dus voor hij iets blogd of zegt checkd hij bij legal zijn advocaat heeft trouwens brief gestuurd naar cloudimperiumgames.
Maar hij is de aansturende partij, en de brief die als antwoord is gestuurd door CIG zegt ook dat hij moet stoppen met zijn acties, of anders zou CIG stappen ondernemen.

Dan mag DS in de rechtszaal gaan bewijzen dat hij een punt maakt, maar zover zal hij het niet laten komen. Het enige wat hij wil is angst zaaien, en zorgen dat SC minder succesvol is. (Zodat zijn eigen blamage van spellen minder slecht lijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
Iemand van jullie die goede org weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Exitz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:40:
Iemand van jullie die goede org weet?
Een goede houd in? Nu al sterk actief met het spel?

Die zijn er wel maar ik ken er geen. Zodra de FPS/AC2.0 met een goede lobby komt gaan we daar eens actiever op worden.

Van Tweakers hebben we GOT Inc. en SKIR. GOT Inc. is er voor de Tweakers die ingame de meer legale kant opgaan, en SKIR voor de piraten/smokkelaars.

GOT Inc. zijn we momenteel structureel aan het opbouwen, (in het tempo waarin de ontwikkeling gaat ;) rustig aan dus) Daar kan je over meepraten op www.gotinc.nl (de wordpress site is in aanbouw, dus die gaat vlug verbeteren :) )

SKIR word gemanaged door Bornhald, dus daarvoor kan je hem aanspreken.

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 25-09-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitz
Legale kant GOT Inc www.gotinc.nl alvast bedankt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Om 10 over half 10 wakker worden, vervolgens nog een pakket voorbereiden om verzonden te worden en om 1 minuut voor 10 de Albert Heijn binnengerend... Maar ik heb m'n X52 tenminste! :D Daarnaast ook m'n bouwdoos van een AT-ST walker binnengekregen vandaag. :P

Wie speelt er van hier trouwens Elite Dangerous als tijdverdrijf? Zit eraan te denken om 'm op Steam te kopen, maar als iemand me ingame daar een beetje de weg zou willen wijzen, zou dat welkom zijn. :)

[ Voor 45% gewijzigd door siriouz op 25-09-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:17:
Om 10 over half 10 wakker worden, vervolgens nog een pakket voorbereiden om verzonden te worden en om 1 minuut voor 10 de Albert Heijn binnengerend... Maar ik heb m'n X52 tenminste! :D Daarnaast ook m'n bouwdoos van een AT-ST walker binnengekregen vandaag. :P

Wie speelt er van hier trouwens Elite Dangerous als tijdverdrijf? Zit eraan te denken om 'm op Steam te kopen, maar als iemand me ingame daar een beetje de weg zou willen wijzen, zou dat welkom zijn. :)
Gefeli met jouw X52! Ik heb zelf al een tijdje de pro, maar had anders graag de Star Citizen versie gehad, maar dat duurde me te lang. Over Elite: jump maar even in het topic. Daar kan je met al je vragen terecht. Hij is overigens (tijdelijk) in de aanbieding en je krijgt bij aankoop €12,50 korting op de eerste expac eind dit jaar met planetary landings, multi-crew schepen en commander creator.

Kunnen we ons overigens al aanmelden op de GOTinc site? Ik zit vaker op de officiële RSI forums.

[ Voor 8% gewijzigd door Ervig op 25-09-2015 22:48 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Ervig schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:42:
[...]

Gefeli met jouw X52! Ik heb zelf al een tijdje de pro, maar had anders graag de Star Citizen versie gehad, maar dat duurde me te lang. Over Elite: jump maar even in het topic. Daar kan je met al je vragen terecht. Hij is overigens (tijdelijk) in de aanbieding en je krijgt bij aankoop €12,50 korting op de eerste expac eind dit jaar met planetary landings, multi-crew schepen en commander creator.

Kunnen we ons overigens al aanmelden op de GOTinc site? Ik zit vaker op de officiële RSI forums.
Dank je. :) De X45 blijft dan voorlopig een hobbyprojectje denk ik.

Geldt die 12,50 korting op de expac ook via Steam?

En ja, je kan op de GOTinc site al aanmelden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo

Ik speel ook Elite. Moet het co-op nog wel beetje uitvinden. Toevallig vanavond even gespeeld met een vriend. Speel met een X52 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ervig schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:42:
[...]
Natuurlijk kan dat :P , het forum is gewoon functioneel. En momenteel staat de teller daar al op 75 leden :) . Activiteit is nog niet geweldig hoog, maar met de nieuwe releases van Star Citizen Alpha en een update naar wordpress willen we het geheel meer interactief maken :) .

• Snoz Lombardo
Endeavor Update - Launches Tuesday!

Hey guys! The subject says pretty much everything, but the Endeavor update is now going to happen on Tuesday. We want to work out a few more design items with the pod attachments, and so are going to take the weekend to make sure it's right. It'll mean a better announcement and design post in the end, although of course I want to see this darn ship revealed as much as anyone. It's worth the wait, though!

https://forums.robertsspa...e-launches-tuesday#latest

:(

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

New toys! :D

Heb je de reguliere of de pro X52 gehaald?

• siriouz
Tylocke schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:58:
[...]

New toys! :D

Heb je de reguliere of de pro X52 gehaald?
De Pro. Is wel wennen, voelt compleet anders aan dan de X45.

• Case_C
De FPS update is ook weer live :) , met de volgende conclusie:

Blablabla bla voortgang, misschien bij 1.3.0 of misschien niet als de patch code niet gereed is.
https://robertsspaceindus...Star-Marine-Status-Update
So when do we get to play Star Marine on the PTU?

Overall, it’s been another week of terrific progress. I’m proud of this team and the things we’re accomplishing as each day we move closer and closer to an initial PTU push. At present, we’re working on a patch release based on the new code-base for Star Citizen. We’ll need your help testing Star Citizen’s new code base and server changes in 1.3.0 and we hope you’ll get that very soon. If Star Marine is in the bare minimum shape to release it to you on PTU we will include it in 1.3.0. If it isn’t, we’re going to hold it until we feel it is. These are the hard choices, but it’s important we have something that you can test for us effectively before we go to PTU. Just know that everyone here wants this in your hands as much as you do, and we look forward to everyone seeing the very first iteration of Star Marine as soon as we can. It’s almost here!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:34
Eigenlijk weer een non-update dus :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Basekid schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:24:
Eigenlijk weer een non-update dus :|
Jup, maar de ladder animaties zijn wel geweldig. Gewoon de sporten vastpakken ipv een benadering ervan:

Hallo Microtech domes :D
Afbeeldingslocatie: https://cdn.artstation.com/p/assets/images/images/001/253/016/large/ken-fairclough-microtech-domestructure-concepts.jpg?1443017785
Afbeeldingslocatie: https://cdn.artstation.com/p/assets/images/images/001/252/972/large/ken-fairclough-microtech-walkway-bridge-concepts.jpg?1443017516
Afbeeldingslocatie: https://cdn.artstation.com/p/assets/images/images/000/828/576/large/ken-fairclough-lowtech-fixedsecturretconcept.jpg?1433987933
Afbeeldingslocatie: https://cdn.artstation.com/p/assets/images/images/000/607/376/large/ken-fairclough-medunit-displaycarousel-01.jpg?1428365871

[ Voor 54% gewijzigd door Case_C op 26-09-2015 12:44 ]

• Case_C
Nog een verkorte samenvatting van RtV:

De BabyPU komt voor AC 2.0 en dus wss ook voor FPS :P , erg benieuwd wat dat in gaat houden.
  • [Difference between AC 2.0 and large world release?] They are different things. Large world is the baby PU/exoverse. AC, Star Marine, they’re built into the world. They’re games within the game. The Baby PU is a giant stage for CIG to play with stuff. All of SC’s parts are supposed to go in there, break, be fixed, etc… AC 2.0 will come out once multicrew’s perfected in the baby PU.
  • AC 2.0 isn’t soon anymore, it’s something that’ll come out of the baby PU. The baby PU lets them do things like chuck the mining mechanics into the live server, or salvage, exploration, etc… That wouldn’t make sense in AC 2.0 We’ll see Baby PU before AC 2.0
  • [CCU system – still required to be flyable?] No. It’s whatever’s available for sale at the time. May have a thing where you can’t prevent yourself from having a package, but that’s something they’re still working on. Making sure you can’t acciedentally destroy your packages with it.
  • Speaking of melting, the new CCU system is in active testing. First iteration will be side-grades and upgrades, and then there will be downgrades eventually.
  • [Other modules planned for Caterpillar?] There are many. We’ll learn more about the caterplans in the future. [Yes, that was Ben.]
  • [When will the Caterpillar be back for sale?] It’s a limited ship. There’ll be probably a variant / module sale at some point. Look for the Anniversary sale, that sort of thing. And it’s still asymmetrical.
  • [Why does the Caterpillar command module detach?] Cause it’s awesome. Also, think of it as a safety feature. Oh man, we’re getting attacked, it detaches and breaks away. Like a lizard tail.
  • Hopefully next week or soon they’ll be able to show more on the Caterpillar.
  • On Ship Shape yesterday, we saw some Caterpillar talk. There are many more modules than the ones shown on AtV.
  • [Crucible, what can and can’t it fix?] It can fix hornets / gladiators / etc… in an interior bay. It can fix other things via the outside. Specifically designed to repair military fighters. The bay is detachable and they envision it being swapped for other things like a workshop or something to help repair capital ships.
  • [Progress on Starfarer?] Yes. It’s very far along. It’s huge. Sandi’s seen it, cause she was involved with the Starfarer for some SQ42 stuff. It’ll probably the first of the really big ships to make it into the game.
  • [Can the Hull series mount Endeavour modules?] Don’t think so. Attach points are probably different. Also, Endeavour modules are manned modules. Have to be able to walk into them.
  • Ben this week – lots of work on the Endeavour. It’s coming along. Not sure if it’ll be tonight or early next week. Tony Z’s working on a science design doc.
  • Sneak-peek on AtV was one of the medical pods.
  • There are many pods, they’re still trying to figure out how many.
  • [Anything about direction Cap ships are taking?] Bigger, haven’t you seen the Idris? A lot of the cap ships will come along once the Idris is ready. Chris talked about this on the livestream. Now that tech issues are resolved, we’ll see more cap ship stuff coming.
.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Nou wil ik ook een HOTAS voor als multicrew er is maar wil graag de officiele Star Citizen. Maar die komt pas met 1+ jaar natuurlijk... :P

Iemand nog 1 over van een oud dametje voor 2 cent, een steamgame en wat belly button lint? 8)7

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 17:39

Sturmovik177

Vroem

De Livestream van de Wing Commander 25th Anniversary is begonnen. :)

http://www.twitch.tv/cigcommunity

Oink

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik krijg toch zo'n natte plek in mijn broek van dit spel.. moet enkel nog even uitvogelen hoe ik backer kan worden. Op Kickstarter zie ik effe niks...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Torrie844
Tijgert schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:23:
Ik krijg toch zo'n natte plek in mijn broek van dit spel.. moet enkel nog even uitvogelen hoe ik backer kan worden. Op Kickstarter zie ik effe niks...
op de site van roberts space industries. kickstarter is al 3 jaar klaar

-

• siriouz
The Chosen One schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:51:
Nou wil ik ook een HOTAS voor als multicrew er is maar wil graag de officiele Star Citizen. Maar die komt pas met 1+ jaar natuurlijk... :P

Iemand nog 1 over van een oud dametje voor 2 cent, een steamgame en wat belly button lint? 8)7
Heb nog een X45 staan in goeie staat, enige nadeel is dat het rubber plakkerig is :p

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:46:
Nog een verkorte samenvatting van RtV:

De BabyPU komt voor AC 2.0 en dus wss ook voor FPS :P , erg benieuwd wat dat in gaat houden.
  • [Difference between AC 2.0 and large world release?] They are different things. Large world is the baby PU/exoverse. AC, Star Marine, they’re built into the world. They’re games within the game. The Baby PU is a giant stage for CIG to play with stuff. All of SC’s parts are supposed to go in there, break, be fixed, etc… AC 2.0 will come out once multicrew’s perfected in the baby PU.
  • AC 2.0 isn’t soon anymore, it’s something that’ll come out of the baby PU. The baby PU lets them do things like chuck the mining mechanics into the live server, or salvage, exploration, etc… That wouldn’t make sense in AC 2.0 We’ll see Baby PU before AC 2.0
  • [CCU system – still required to be flyable?] No. It’s whatever’s available for sale at the time. May have a thing where you can’t prevent yourself from having a package, but that’s something they’re still working on. Making sure you can’t acciedentally destroy your packages with it.
  • Speaking of melting, the new CCU system is in active testing. First iteration will be side-grades and upgrades, and then there will be downgrades eventually.
  • [Other modules planned for Caterpillar?] There are many. We’ll learn more about the caterplans in the future. [Yes, that was Ben.]
  • [When will the Caterpillar be back for sale?] It’s a limited ship. There’ll be probably a variant / module sale at some point. Look for the Anniversary sale, that sort of thing. And it’s still asymmetrical.
  • [Why does the Caterpillar command module detach?] Cause it’s awesome. Also, think of it as a safety feature. Oh man, we’re getting attacked, it detaches and breaks away. Like a lizard tail.
  • Hopefully next week or soon they’ll be able to show more on the Caterpillar.
  • On Ship Shape yesterday, we saw some Caterpillar talk. There are many more modules than the ones shown on AtV.
  • [Crucible, what can and can’t it fix?] It can fix hornets / gladiators / etc… in an interior bay. It can fix other things via the outside. Specifically designed to repair military fighters. The bay is detachable and they envision it being swapped for other things like a workshop or something to help repair capital ships.
  • [Progress on Starfarer?] Yes. It’s very far along. It’s huge. Sandi’s seen it, cause she was involved with the Starfarer for some SQ42 stuff. It’ll probably the first of the really big ships to make it into the game.
  • [Can the Hull series mount Endeavour modules?] Don’t think so. Attach points are probably different. Also, Endeavour modules are manned modules. Have to be able to walk into them.
  • Ben this week – lots of work on the Endeavour. It’s coming along. Not sure if it’ll be tonight or early next week. Tony Z’s working on a science design doc.
  • Sneak-peek on AtV was one of the medical pods.
  • There are many pods, they’re still trying to figure out how many.
  • [Anything about direction Cap ships are taking?] Bigger, haven’t you seen the Idris? A lot of the cap ships will come along once the Idris is ready. Chris talked about this on the livestream. Now that tech issues are resolved, we’ll see more cap ship stuff coming.
.
wel lekker wat info over de cat..

Verwijderd

Het was al heel lang bekend dat de Cat modulair ging worden maar de details was nooit duidelijk. Wat dat betreft is het interessant om zo'n schip met 5 modules van verschillende types uit te kunnen rusten en je dus duizenden mogelijkheden hebt. (En dus ook een piraten variant ;) )

• Bornhald
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:25:
Het was al heel lang bekend dat de Cat modulair ging worden maar de details was nooit duidelijk. Wat dat betreft is het interessant om zo'n schip met 5 modules van verschillende types uit te kunnen rusten en je dus duizenden mogelijkheden hebt. (En dus ook een piraten variant ;) )
de Cutlass zou ook altijd modulair worden, maar ook die is opnieuw gebouwd :D

maar ben nu wel heel benieuwd wat de cat gaat worden en welke modules je standaard krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meest goedkope modules uiteraard. Dat zal dan wel cargo zijn.
En dan weer in de buidel tasten voor meer geavanceerde modules.

En de SM update is nog redelijk vaag.
Wellicht dat er meer mensen met CitizenCon stuff bezig zijn op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:38:

Volgens mij had de retalliator ook niet de meest goedkope modules. Maar het zal wel 3-4 cargo zijn en een 1 boarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op zondag 27 september 2015 @ 11:03:
[...]

Volgens mij had de retalliator ook niet de meest goedkope modules. Maar het zal wel 3-4 cargo zijn en een 1 boarding.
De mechanismes voor boarding zullen waarschijnlijk inhouden dat je je schip 'dockt' op een dockingport met de neus van de Caterpillar. Om vervolgens met blow-torches je een weg naar binnen te forceren. (Vervolgens kunnen uit de module erachter je zwaar bewapende FPS-squad naar binnen rennen om de boel over te namen. Modules eracht kunnen dan bestaan uit cargobays voor opslag van je loot.

Een redelijke beschrijving van hoe jij je schip wilt hebben? :P
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:38:

De afkorting SM is ook redelijk vaag :P, wat bedoel je daarmee? Star Marine of Social Module. Neem aan dat je de Star Marine update van vrijdag bedoelt. Hij is wel op een andere manier geschreven, maar volgens mij is er aan het ontwikkelingstempo weinig veranderd. Playtesting is nog gaande, dus imo kunnen we bijna elk moment (lees komende 2/3 weken wel een release verwachten).

Vind ik het jammer dat het zo lang geduurd heeft als het uit is? Nope :P , beter een kwalitatieve game die heel soepel speelt dan 4 maanden terug een shooter waar je gaat lopen klagen over de afwerking en rubber-banding. Hoewel waarschijnlijk de meeste problemen pas aan het licht komen bij de online play.

De respone van Alyssa op de cry-baby-blogdumps van Drek.
https://twitter.com/AlyssaDelo/status/647827207365103616

[ Voor 46% gewijzigd door Case_C op 27-09-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 19:57

SG

SG surft naar info hardewaren

Ach dat is die zelfde SC trashende crusader die ook bezig op ED forum SC thread. @Jc..99
En daar zijn er wat meer van die fan holigans.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zondag 27 september 2015 @ 11:44:
[...]

De mechanismes voor boarding zullen waarschijnlijk inhouden dat je je schip 'dockt' op een dockingport met de neus van de Caterpillar. Om vervolgens met blow-torches je een weg naar binnen te forceren. (Vervolgens kunnen uit de module erachter je zwaar bewapende FPS-squad naar binnen rennen om de boel over te namen. Modules eracht kunnen dan bestaan uit cargobays voor opslag van je loot.

Een redelijke beschrijving van hoe jij je schip wilt hebben? :P
komt redelijk overeen, hoewel vooraan beginnen met een cargo module en een tractor is ook handig :D
en ik zou verwachten dat ik mezelf "vastprik" met die twee lange dingen voorop en dan in 1x een gat in de romp blazen zodat ik naar binnen kan stormen.. maar ik denk dat het jou verhaal van de docking port wordt om practische redenen

Afbeeldingslocatie: http://vignette1.wikia.nocookie.net/starcitizen/images/8/86/Cat-01-Round2rendered.jpg/revision/latest?cb=20130629142755

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:58:
[...]

komt redelijk overeen, hoewel vooraan beginnen met een cargo module en een tractor is ook handig :D
en ik zou verwachten dat ik mezelf "vastprik" met die twee lange dingen voorop en dan in 1x een gat in de romp blazen zodat ik naar binnen kan stormen.. maar ik denk dat het jou verhaal van de docking port wordt om practische redenen

[afbeelding]
Daarbij, als je de entry points van alle schepen weet. Kan je er ook voor zorgen dat de layout van het schip goed werkt voor FPS :) .
SG schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:21:
Ach dat is die zelfde SC trashende crusader die ook bezig op ED forum SC thread. @Jc..99
En daar zijn er wat meer van die fan holigans.
Waar doel je eigenlijk precies op? Dat DS ook op de Elite-Forums bezig is? Talk about no-life :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
hoe is trouwens met de recent aangekondigde aanpassingen de catterpillar de evil twin van de freelancer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:00:
hoe is trouwens met de recent aangekondigde aanpassingen de catterpillar de evil twin van de freelancer?
Ehm ja dat was ie al een tijdje natuurlijk niet echt meer. Caterpillar kan meer verschillende dingen doen, en is een klasse groter. De originele gedachte was wel dat het z'n evil-twin zou zijn, maar als het design een andere route neemt hoef je daar niet perse aan vast te houden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
misschien nog wel meer gegadigen om deze petitie te tekenen.. een cease and desist petitie. https://www.change.org/p/...he-star-citizen-community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:23:
misschien nog wel meer gegadigen om deze petitie te tekenen.. een cease and desist petitie. https://www.change.org/p/...he-star-citizen-community
Ben zelf niet zo'n fan van online petities. Ik heb nou eenmaal niet echt het idee dat het wat gaat doen met DS en het geeft hem alleen maar extra aandacht.

Maar verder over het spel; dinsdag hebben we dus de Endeavor sale die doorloopt tot CitCon. Gaan we nog een release van CCU of SM krijgen deze week? Ik vermoed zelf dat we hooguit 1.2.1 uitgerold krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Tylocke schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:26:
Maar verder over het spel; dinsdag hebben we dus de Endeavor sale die doorloopt tot CitCon. Gaan we nog een release van CCU of SM krijgen deze week? Ik vermoed zelf dat we hooguit 1.2.1 uitgerold krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://i1054.photobucket.com/albums/s482/D-lusion91/image.jpg1_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:26:
[...]

Ben zelf niet zo'n fan van online petities. Ik heb nou eenmaal niet echt het idee dat het wat gaat doen met DS en het geeft hem alleen maar extra aandacht.

Met niet heel kort daarna 1.3.0 wat volgens mij de baby-PU update moet gaan worden. Maar wat is nu precies die baby-PU? Een lijstje met mogelijkheden.
  • Large maps;
  • Meerdere systems;
  • Meerdere planetsides; Nyx, Stanton etc.
  • Ingame economy (buy/sell)
  • Ingame aankopen met UEC
  • Missies???
Na de baby-pu komt de Multicrew update en daaropvolgend of tegelijkde FPS.
Het spel komt wel met baby-stapjes uit, maar er is gewoon voortgang :) . En zodra alles + FPS en Multicrew uit is, lijkt het ineens of het spel al bijna af is ;) .
Dat is ook duidelijk dan :) , dat zal waarschijnlijk wel neerkomen op volgende week :P . Dus 8 of 9 oktober.

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 28-09-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Een eerste versie van die baby-PU zal denk ik niet veel meer zijn dan de 'social module' gecombineerd met de map die we te zien gekregen hebben op gamescom.
Hierin zullen dan stelselmatig nieuwe zaken ingepluged worden zoals nieuwe planeten/landingzones en nieuwe mechanismen zoals mining (met bijhorende voxel technologie) etc..

Soort van sandbox waarin ze ons vanalles kunnen laten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht in de eerste baby-pu ook nog weinig planetside locations. Misschien Nyx nog erbij, maar Arccorp zelf wordt ook nog uitgebreid (en ook nog meer functies van de social module).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Rephlexer schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:09:
Een eerste versie van die baby-PU zal denk ik niet veel meer zijn dan de 'social module' gecombineerd met de map die we te zien gekregen hebben op gamescom.
Hierin zullen dan stelselmatig nieuwe zaken ingepluged worden zoals nieuwe planeten/landingzones en nieuwe mechanismen zoals mining (met bijhorende voxel technologie) etc..

Soort van sandbox waarin ze ons vanalles kunnen laten testen.
Ik heb op Gamescom met Erin kunnen praten en dit bevestigde dit eigenlijk al. De Baby-PU wordt gewoon wat we gezien hebben tijdens de demo. Het wordt voorlopig een sandbox waarin je je schepen kan oproepen en zelf dingen uitspoken zoals we in de demo hebben gezien. Spelers worden aan Red of Blue team toegevoegd (weet niet meer of je dit kan kiezen) en zodoende friend of foe op je hud.

Je mag er wel vanuit gaan dat je via de lift naar de Baby-PU kan gaan en wakker wordt zoals tijdens de Demo. De landingzone van Nyx wordt net zoals die van Arccorp voorlopig een bestemming van je magische lift. De landing sequence gaan we voorlopig nog niet zien in de Baby-PU omdat er nog geen planetside in komt. Wel zijn er meerdere (dacht 3) ruimtestations waar je naar toe kan. Allerlei features die gepland staan (hacking, science, mining, fps, multi-crew, etc) worden stuk voor stuk aan de Baby-PU toegevoegd om die daar te testen.

Dingen die me toen niet duidelijk waren zijn:

- wat gebeurt er met je schepen die kapot gaan in de Baby-PU? Kan je die laten respawnen of zijn ze pas weer beschikbaar bij de volgende sessie?

- kan je teams kiezen of zelfs switchen?

- hoe plaats je precies die markers zoals we bij de demo hebben gezien? Worden die gegenereerd of kan je die custom maken?

- waar zijn die andere stations?
Dank je. Had hem al eerder gezien maar weer helemaal vergeten!! Deze zal volgende week wel ergens live gaan. Nou hoop ik niet dat ze dit net de vrijdag voor CitCon doen zodat er geen tijd meer is om bugs eruit te halen tijdens eventuele sales.

Ik vond het wel heel erg gaaf om te horen dat het nieuwe CCU systeem je toelaat om schepen aan te passen naar alle schepen die op dat moment te koop zijn! Hier zit ik al zo lang op te wachten :D Dat wordt hopelijk nog een keer een LTI Banu ipv mijn 'gewone' versie.

[ Voor 16% gewijzigd door Tylocke op 28-09-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:09:
[...]

Ik heb op Gamescom met Erin kunnen praten en dit bevestigde dit eigenlijk al. De Baby-PU wordt gewoon wat we gezien hebben tijdens de demo. Het wordt voorlopig een sandbox waarin je je schepen kan oproepen en zelf dingen uitspoken zoals we in de demo hebben gezien. Spelers worden aan Red of Blue team toegevoegd (weet niet meer of je dit kan kiezen) en zodoende friend of foe op je hud.

Je mag er wel vanuit gaan dat je via de lift naar de Baby-PU kan gaan en wakker wordt zoals tijdens de Demo. De landingzone van Nyx wordt net zoals die van Arccorp voorlopig een bestemming van je magische lift. De landing sequence gaan we voorlopig nog niet zien in de Baby-PU omdat er nog geen planetside in komt. Wel zijn er meerdere (dacht 3) ruimtestations waar je naar toe kan. Allerlei features die gepland staan (hacking, science, mining, fps, multi-crew, etc) worden stuk voor stuk aan de Baby-PU toegevoegd om die daar te testen.

Dingen die me toen niet duidelijk waren zijn:

- wat gebeurt er met je schepen die kapot gaan in de Baby-PU? Kan je die laten respawnen of zijn ze pas weer beschikbaar bij de volgende sessie?

- kan je teams kiezen of zelfs switchen?

- hoe plaats je precies die markers zoals we bij de demo hebben gezien? Worden die gegenereerd of kan je die custom maken?

- waar zijn die andere stations?
nice, kan niet wachten .. dat de rest er later bij komt is prima, zolang je maar een beetje met je vrienden kan rondvliegen en aanklooien is het al snel goed voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
zouden ze ook de mogelijkheid geven om je "melted ships" te unmelten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:29:
[...]

zouden ze ook de mogelijkheid geven om je "melted ships" te unmelten?
Automatisch lijkt me niet, maar dat kan je altijd aanvragen toch? Of enkel als Concierge?

Maar de baby-pu is dus eigenlijk een station, in de large-world map. En in eerste instantie kan je enkel met kleinere schepn rondvliegen.

Gaat wel vet worden :) , dogfighting rond dat station :D .

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 28-09-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:32:
[...]

Automatisch lijkt me niet, maar dat kan je altijd aanvragen toch? Of enkel als Concierge?
volgens mij kan iedereen het aanvragen, alleen worden concierge tickets sneller afgehandeld. Alleen is er nu blijkbaar drukte en is er tijdelijk een stop op terug vragen. Maar ik weet het niet zeker want heb alleen maar dingen geunmelt sinds ik congierge ben.

Ik denk dat vanuit business principe het mogelijk maken van unmelten nog best een aardige business case is. Dat is zo een beetje het enige waarvoor ik een mail naar CS stuur.

edit:

vers van reddit
leaked_freelancer_colour_boxing_renders_including :+

[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 28-09-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
De reactie van Disco is ook goud:
CEASE AND DESIST DEMAND Pursuant to Title Uhhh of the United States Code

September 27, 2015
Carl LaFong 1316 3rd Street Promenade Santa Monica, CA 90401

Dear Mr. Levolser:

I represent TEH STAR CITIZEN. If you are represented by legal counsel, please direct this letter to your attorney immediately and have your attorney notify us of such representation.

We are writing to notify you that your unlawful release of SUPER SENSITIVE SEKRET IMAGES AND VIDEO that infringes upon our client’s exclusive copyrights. Accordingly, you are hereby directed to

CEASE AND DESIST ALL MAKEING PUBLIC OUR COOL SHIZ IT'S SECRET, YO!

With regards to the video specifically, we feel this is damaging to TEH STAR CITIZEN insofar as it sets unrealistic performance expectations with regards to damage rendering and flight characteristics that cannot possibly be met in gameplay.

Mostly, now we'll have to show something else instead at OMG CITIZENCON!?@

Sincerely,
Carl LaFong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:39:
[...]

volgens mij kan iedereen het aanvragen, alleen worden concierge tickets sneller afgehandeld. Alleen is er nu blijkbaar drukte en is er tijdelijk een stop op terug vragen. Maar ik weet het niet zeker want heb alleen maar dingen geunmelt sinds ik congierge ben.

Ik denk dat vanuit business principe het mogelijk maken van unmelten nog best een aardige business case is. Dat is zo een beetje het enige waarvoor ik een mail naar CS stuur.

edit:

vers van reddit
leaked_freelancer_colour_boxing_renders_including :+
Balen, zat net te denken om mijn Hull B te unmelten zodat ik die can CCU'en naar een Banu ipv een Reliant of Herald. Uiteindelijk maakt het niet uit maar dan moet ik denk ik wel mijn Hull B gaan CCU'en naar een Freelancer DUR ofzo. Ook geen straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:25

Fordox

00101010

:')
Heerlijk dat droge humor bestaat, dan voel ik me niet alleen :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:43:
[...]

Balen, zat net te denken om mijn Hull B te unmelten zodat ik die can CCU'en naar een Banu ipv een Reliant of Herald. Uiteindelijk maakt het niet uit maar dan moet ik denk ik wel mijn Hull B gaan CCU'en naar een Freelancer DUR ofzo. Ook geen straf.
hier het originele bericht van ben, hij is niet meer stickied bij congierge dus wellicht dat het niet meer geld. Ik zou het niet weten.
Hey guys! As you know, we try to honor requests from our dedicated backers to unmelt pledge packages and addon ships whenever possible. Unfortunately, CS is still overwhelmed with game support tickets coming out of Gamescom and then the social module launch. For the time being, we are going to put a hold on any unmelt requests. We know you guys want ships (and we want to sell them to you!:)) but we need to help out folks having issues visiting ArcCorp first.

If you have a current unmelt ticket, we're going to place it on hold until the CS team has caught up with the queue. When that happens, we'll address them as quickly as we can. If you have an unmelt request you haven't placed yet, please wait until you we reopen the queue; unmelt tickets placed between now and the reopening will be closed. If your ticket is about a specific sale (such as the Retaliator modules or the Vanguard variants) do not fear: we'll badge you for the missing purchase when the time comes.

We've also asked Turbulent to look at a system to allow manual unmelting of previous ships and packages; if that's cost-effective (database work can be more difficult than it seems!), we'll let you know how it's coming along. I'm sorry about the trouble, and we really appreciate your support - you guys know as well as we do that Star Citizen couldn't happen without that support and your patience... and we'll do the best we can for you as soon as we possibly can.

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:31:

hier het originele bericht van ben, hij is niet meer stickied bij congierge dus wellicht dat het niet meer geld. Ik zou het niet weten.

[...]
Dank je voor het uitgebreide bericht. Ik zal hem op het Concierge gedeelte nog een opzoeken. Ik heb net even zitten kijken en kan waarschijnlijk wel zonder een unmelt doen wat ik wil doen. Kost me hooguit een Reliant waar ik toch niet heel erg aan gehecht ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
We're going to take a break from Meet the Devs for a bit while we retool other aspects of our overall video production.
https://forums.robertsspa.../5661367/#Comment_5661367
THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, September 28th
- [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Chairman: Episode 68

Tuesday, September 29th
- [Time TBD] The Endeavor Science Vessel Sale

Wednesday, September 30th
- Vault Update

Thursday, October 1st
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 63

Friday, October 2nd
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- FPS Update Week of October 2nd
- Endeavor Q&A Post (1 of 3)
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/286682

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ah dus een tijdje geen Meet the Devs :P , achja ze waren waarschijnlijk gewoon op? Hoeveel van die episodes hebben we wel niet gehad joh? Ach weer een leuke week met een berg design posts over Science aankomende vrijdag :D . Gaat me benieuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:34:
[...]

Ah dus een tijdje geen Meet the Devs :P , achja ze waren waarschijnlijk gewoon op? Hoeveel van die episodes hebben we wel niet gehad joh? Ach weer een leuke week met een berg design posts over Science aankomende vrijdag :D . Gaat me benieuwen...
de laaste die james deed was iemand die al eerder langs was geweest. Dus van de belangrijke mensen waren ze al circel rond.

over james gesproken ik hoop dat ze nog iets gaan doen met de cutlass info......

gezien wat ze aan het doen zijn met de inventarisatie van congierge wensen gok ik niks.....
Pagina: 1 ... 93 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.