Rephlexer schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:09:
Een eerste versie van die baby-PU zal denk ik niet veel meer zijn dan de 'social module' gecombineerd met de map die we te zien gekregen hebben op gamescom.
Hierin zullen dan stelselmatig nieuwe zaken ingepluged worden zoals nieuwe planeten/landingzones en nieuwe mechanismen zoals mining (met bijhorende voxel technologie) etc..
Soort van sandbox waarin ze ons vanalles kunnen laten testen.
Ik heb op Gamescom met Erin kunnen praten en dit bevestigde dit eigenlijk al. De Baby-PU wordt gewoon wat we gezien hebben tijdens de demo. Het wordt voorlopig een sandbox waarin je je schepen kan oproepen en zelf dingen uitspoken zoals we in de demo hebben gezien. Spelers worden aan Red of Blue team toegevoegd (weet niet meer of je dit kan kiezen) en zodoende friend of foe op je hud.
Je mag er wel vanuit gaan dat je via de lift naar de Baby-PU kan gaan en wakker wordt zoals tijdens de Demo. De landingzone van Nyx wordt net zoals die van Arccorp voorlopig een bestemming van je magische lift. De landing sequence gaan we voorlopig nog niet zien in de Baby-PU omdat er nog geen planetside in komt. Wel zijn er meerdere (dacht 3) ruimtestations waar je naar toe kan. Allerlei features die gepland staan (hacking, science, mining, fps, multi-crew, etc) worden stuk voor stuk aan de Baby-PU toegevoegd om die daar te testen.
Dingen die me toen niet duidelijk waren zijn:
- wat gebeurt er met je schepen die kapot gaan in de Baby-PU? Kan je die laten respawnen of zijn ze pas weer beschikbaar bij de volgende sessie?
- kan je teams kiezen of zelfs switchen?
- hoe plaats je precies die markers zoals we bij de demo hebben gezien? Worden die gegenereerd of kan je die custom maken?
- waar zijn die andere stations?
Dank je. Had hem al eerder gezien maar weer helemaal vergeten!! Deze zal volgende week wel ergens live gaan. Nou hoop ik niet dat ze dit net de vrijdag voor CitCon doen zodat er geen tijd meer is om bugs eruit te halen tijdens eventuele sales.
Ik vond het wel heel erg gaaf om te horen dat het nieuwe CCU systeem je toelaat om schepen aan te passen naar alle schepen die op dat moment te koop zijn! Hier zit ik al zo lang op te wachten

Dat wordt hopelijk nog een keer een LTI Banu ipv mijn 'gewone' versie.
[
Voor 16% gewijzigd door
Tylocke op 28-09-2015 10:13
]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.