Het is hier GoT, niet de RSI forums

. Kritiek kunnen we hebben, en hier schieten we niet met flak maar gerichte schoten

. Dan ben ik wel de meest actieve persoon hier op 't forum, grootste fan-boy weet ik niet... ben namelijk nog naar geen 1 event geweest

. Vind het managen van de community/org leuker

. Star Citizen overigens ook al tijden niet opgestart, mede omdat er niets nieuws in is.
En dat ben ik ook in die zin dat ik de scope en opzet vd game supergaaf vind. Daarom heb ik ook vroegtijdig gebacked.
Echter in mijn ogen zijn de mensen hier wel erg positief en begrijpend naar SC en CR toe.
Uiteraard, zonder geverifieerde bronnen en bijv. inzicht in geldstromen is het moeilijk daadwerkelijk inzicht te krijgen. Je moet het dus doen met de content die je in handen hebt en de deadlines die gehaald worden.
Ik ben ook nog wel vrij sceptisch over de game. Er is veel geld opgehaald en ik begrijp best dat er in de achtergrond eerst heel veel ontwikkeld moet worden voordat alle puzzelstukken in elkaar grijpen en de game zijn beloftes vervuld.
Daarom hopen we allemaal op een release van FPS e.d. bij CitCon

.
Alleen als ik kijk wat we tot nu toe hebben sinds kickstart, dan vind ik dat toch best tegenvallen. Zo liep ik laatst in de winkeltjes rond enzo en dan ziet basic bewegen vd spelers allemaal vrij clunky uit. Je ziet ander spelers ook af en toe warpen / elastic banden. Mwoah, daar moet nog wel heel veel gebeuren.
Planetside is momenteel een grappige toevoeging die het 'idee' van de PU al redelijk weergeeft. Zal niet zeggen dat het ground-breaking is. Zeker niet opzich als losse 'module'. Ik gok trouwens dat de FPS wel de tech heeft om die issue's te fixen.
Combineer dat met toch wel zeer forse bedragen die voor nieuwe schepen gevraagd worden. Nieuwe schepen e.d. die wel heel wat prioriteit en ontwikkeltijd lijken op te slokken.
Dan vind ik de vraag of deze game, met de huidige funding setup, ooit zijn beloftes gaat vervullen niet onredelijk.
Ben het volledig met je eens dat de bedragen die staan voor grotere schepen buiten proportie zijn. Echter wie is nu gek, de ontwikkelaar die een hoge prijs insteld om de balans redelijk te houden. (Starters in een Aurora vs starters in een Andromeda bijv.) Of de backer die ze blijft kopen?
En ik verwacht ook niet dat de volledige scope die nu is gepressenteerd ingame gaat komen. Pets e.d. kunnen me bijvoorbeeld gestolen worden, laat ze eerst de Multicrew en FPS + Large world maar eens samen komen. Dan word het spel in een keer dichter naar de werkelijkheid.
En de reden waarom we over 't algemeen positief proberen te blijven? Wat is er leuk aan negativiteit? De laatste keer dat CR bezig was met Mo-Cap en er weinig nieuws was.. toen waren we hier ook best pessimitisch.
Overigens zal ik niemand aanraden om meer uit te geven dan een starter-pack. Zal in de volgende TS een toevoeging doen die waarschuwt tegen koop-drift

.
JurGor schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:59:
Zodra Star Citizen echt speelbare vlucht neemt en zijn heriteratie van de heriteratie van de heriteratie van de heriteratie van de heriteratie van een in potentie leuk maar totaal onspeelbaar spel nog steeds niet meer is dan een website met gebrul over features die nooit gaan komen.
Dit is eigenlijk wel de status van SC momenteel, waarbij er nu toch heel binnenkort een grote release moet komen (baby-PU). Die kunnen ze niet net als AC nu nog 6 maanden uitstellen, zeker niet met al het externe rumour nu.
[
Voor 17% gewijzigd door
Case_C op 05-10-2015 14:14
]