Zou je aub die stukken van DS in spoiler comments willen zetten? Het is zo'n negatief stuk vreten en eigenlijk niks meer dan een typische tabloit relnicht.
Doe ikIrcghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:09:
Zou je aub die stukken van DS in spoiler comments willen zetten? Het is zo'n negatief stuk vreten en eigenlijk niks meer dan een typische tabloit relnicht.
-
Mwah. Uiteindelijk zal het allemaal vast wel goed komen, er zal ongetwijfeld een moment komen dat mensen doorkrijgen dat hij bullshit lult. 
On other news; vanochtend m'n X45 opgehaald, zo eens testen.
Morgen denk ik maar eens aan de slag met de dremel om de rubberlaag eraf te werken.
Mochten er overigens nog meer mensen geinteresseerd zijn in deze klemmen voor het bevestigen van hotas aan een bureaustoel (zoals ik een paar dagen geleden postte), zoals in dit topic ook gedaan wordt, is het een optie om gezamelijk te bestellen. Aangezien die webshop eigenlijk niet direct naar buiten de UK verstuurt, maar ze zijn er eventueel wel toe bereid.
Mocht iemand een verkoper van die klemmen of iets vergelijkbaars weten zonder een godsvermogen uit te moeten geven, die ook wel direct naar/binnen Nederland verstuurt, zijn tips welkom.
On other news; vanochtend m'n X45 opgehaald, zo eens testen.
Mochten er overigens nog meer mensen geinteresseerd zijn in deze klemmen voor het bevestigen van hotas aan een bureaustoel (zoals ik een paar dagen geleden postte), zoals in dit topic ook gedaan wordt, is het een optie om gezamelijk te bestellen. Aangezien die webshop eigenlijk niet direct naar buiten de UK verstuurt, maar ze zijn er eventueel wel toe bereid.
Mocht iemand een verkoper van die klemmen of iets vergelijkbaars weten zonder een godsvermogen uit te moeten geven, die ook wel direct naar/binnen Nederland verstuurt, zijn tips welkom.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Heb misschien wel interesse ook, even kijken hoe dat op m'n stoel zou passen eventueel (moet nog een hotas uitzoeken ook trouwens, mag wel iets beters komen voor star citizen dan m'n flight-x van 35 eurisiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:17:
Mwah. Uiteindelijk zal het allemaal vast wel goed komen, er zal ongetwijfeld een moment komen dat mensen doorkrijgen dat hij bullshit lult.
On other news; vanochtend m'n X45 opgehaald, zo eens testen.Morgen denk ik maar eens aan de slag met de dremel om de rubberlaag eraf te werken.
Is de Flight-X een beetje degelijk (voor z'n prijs)? Mocht het bewerken van m'n X45 niet zo goed gaan als geplandOraijon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:28:
[...]
Heb misschien wel interesse ook, even kijken hoe dat op m'n stoel zou passen eventueel (moet nog een hotas uitzoeken ook trouwens, mag wel iets beters komen voor star citizen dan m'n flight-x van 35 euri)
Ja ach, het doet wat het moet doen. Voor wat je betaalt is er helemaal niks mis mee. Voelt redelijk stevig aan, draaiknop onderop in de resistance in te stellen.siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:30:
[...]
Is de Flight-X een beetje degelijk (voor z'n prijs)? Mocht het bewerken van m'n X45 niet zo goed gaan als geplandAnders ff op Marktplaats kijken, staan wel wat X52 op voor redelijke prijzen geloof ik
Wel irritant is de throttle, die heeft in het midden zo'n klik om hem precies in het midden te houden. Soms handig voor als je forward en reverse wilt, anders is het irritant
Hmm, m'n X45 lijkt niet helemaal stabiel te zijn, m'n schip drift naar rechts terwijl m'n stick neutraal staat.
Moet echt lichtjes tegensturen om m'n schip compleet stil te krijgen

Ah meer problemen dan in de advertentie stonden dussiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:45:
Hmm, m'n X45 lijkt niet helemaal stabiel te zijn, m'n schip drift naar rechts terwijl m'n stick neutraal staat.Moet echt lichtjes tegensturen om m'n schip compleet stil te krijgen
Jep... Dus zometeen de verkoper even een berichtje sturen. Dan straks denk ik stiekem eens de stad in gaan, kijken waar ze de X52 verkopen.Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:51:
[...]
Ah meer problemen dan in de advertentie stonden dus.

wel "grappig" dat hij zegt dat hij niet weet wie het is en ze vervolgens creditable sources noemt. Want de meeste creditable sources zijn onbekend... /sarcasmeTorrie844 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:33:
Ik quote het maar even, geen linkbait dus;
ps. DIT IS DUS VAN DS, niet CIG
Tsja,
Ik heb het geluk dat mijn ouders mij gezond verstand hebben gegeven. Ik ben alleen bang dat een hele hoop gamers hierdoor afhaken.
[ Voor 82% gewijzigd door Bornhald op 25-09-2015 09:54 ]
Anders iedereen een DM naar jou toe sturen als ze geïnteresseerd zijn? Ik ben er wel bij! Heb je een minimale hoeveelheid doorgekregen van de webshop?siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:17:
On other news; vanochtend m'n X45 opgehaald, zo eens testen.Morgen denk ik maar eens aan de slag met de dremel om de rubberlaag eraf te werken.
ik heb wat gelezen op reddit, en volgens de wetgeving in California is het wettelijk verboden om informatie te geven over de reden van ontslag, door zowel de werkgever als werknemer. Dus we zullen altijd in het duister blijven tasten voor wat betreft de reden, het enige wat ze kunnen zeggen is dat ze weg zijn.Torrie844 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:49:
[...]
True.. ik denk alleen, als CIG toch niks te verbergen hebben, dat ze wel wat insight mogen geven. Derek blijft met zijn "sources" en "legal" allemaal fancy termen de lucht in gooien, maar vergeet niet dat hij langzaam meer volgers gaat krijgen (dus minder geld voor SC) als dit zo doorgaat. Hij speelt enorm slim in op de gebeurtenissen en maakt van elk ontslag een aftermath.
Daarnaast, ook van reddit, schijnt een van de twee nu voor Sony te werken volgens linkedin.
Is goed! En nee, minimum heb ik niet gekregen. Maar ze zijn binnen de UK ook per stuk te bestellen, dus zolang we er niet meer dan 398 nodig hebben (de huidige voorraad) zitten we wel goed.Ircghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:53:
[...]
Anders iedereen een DM naar jou toe sturen als ze geïnteresseerd zijn? Ik ben er wel bij! Heb je een minimale hoeveelheid doorgekregen van de webshop?
Hmm, de X55 Rhino is 10 euro duurder dan de X52 Pro...
[ Voor 5% gewijzigd door siriouz op 25-09-2015 10:17 ]
Nee, hij krijgt niet meer volgers. Zijn huidige volgers beginnen juist te twijfelen, omdat hij maar niks laat zien van zijn "legal action", wat je kan zien in de comments op zijn site. Enige bewijs van legal action is vanuit zijn mond.Torrie844 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:49:
[...]
True.. ik denk alleen, als CIG toch niks te verbergen hebben, dat ze wel wat insight mogen geven. Derek blijft met zijn "sources" en "legal" allemaal fancy termen de lucht in gooien, maar vergeet niet dat hij langzaam meer volgers gaat krijgen (dus minder geld voor SC) als dit zo doorgaat. Hij speelt enorm slim in op de gebeurtenissen en maakt van elk ontslag een aftermath.
Wat ook wel interessant is wat je kan zien in de brief van CIG is dat hij bv nooit AC heeft gedownload of gespeeld. Daarnaast heeft hij na backen zich meteen unsubscribed, dus hij heeft de ontwikkeling ook nooit gevolgd. dus hij weet gewoon letterlijk niet waar hij het over heeft. Heb ff screen van gemaakt:
http://imgur.com/05ZwcTN
Link naar volledige brief:
https://dl.dropboxusercon...onse-to-demand-letter.pdf
Het is echt gewoon puur een jaloezie reactie waarschijnlijk gecombineerd met een soort manische depressie ofzo. Bij elke persoon die weggaat bij CIG zal hij wel weer gaan roepen. Maar dan is het toch echt, who cares and move along. Niks aan de hand.
Dat reddit hem bant vind ik een goede zaak. Minder podium voor hem. Wat hij doet is geen tegengeluid meer, maar gewoon pure idiootheid. Tegengeluid is goed, maar laat mensen tegengeluid geven die daar ook echt tot in staat zijn.
en ik zal het zo latern rusten hoor..
maar DS zei ook dat Lisa Ohanan weg was, maar DL ontkent dat
http://imgur.com/a/4Mznn
en blijkbaar is het allemaal erg opgeblazen door DS
https://puu.sh/knm0d/d3c94c40b1.jpg
Breaking nieuws, Disco Lando heeft 35 baantjes gehad, waaronder lesgeven op een "high school", het runnen van een "minor league baseball stadion", werken op blizzcon tijdens de lancering van "WOW" en telefonische ondersteuning voor "fake legs"!
maar DS zei ook dat Lisa Ohanan weg was, maar DL ontkent dat
http://imgur.com/a/4Mznn
en blijkbaar is het allemaal erg opgeblazen door DS
https://puu.sh/knm0d/d3c94c40b1.jpg
Breaking nieuws, Disco Lando heeft 35 baantjes gehad, waaronder lesgeven op een "high school", het runnen van een "minor league baseball stadion", werken op blizzcon tijdens de lancering van "WOW" en telefonische ondersteuning voor "fake legs"!
maar je kan er wel vaak om lachen. Daarnaast hoe meer hij roeptoetert en hoe minder er van waar blijkt hoe minder geloofwaardigheid.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:04:
Dat reddit hem bant vind ik een goede zaak. Minder podium voor hem. Wat hij doet is geen tegengeluid meer, maar gewoon pure idiootheid. Tegengeluid is goed, maar laat mensen tegengeluid geven die daar ook echt tot in staat zijn.
[ Voor 70% gewijzigd door Bornhald op 25-09-2015 10:19 ]
Een cosplayer heeft de Behring P4-CQB geprint, inclusief verwijderbare magazijnen.

Voor bij z'n outfit op PAX AU.

level of dedication over 9000 :P! Heel erg gaafSnoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:18:
Een cosplayer heeft de Behring P4-CQB geprint, inclusief verwijderbare magazijnen.
[afbeelding]
Erg gaaf, alleen jammer dat CIG dan niet op PAX AU aanwezig gaat zijn. (Voor hem dan met zijn cosplay)Snoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:18:
[afbeelding]
Hebben jullie overigens tips info over pros/cons wat de X52, X52 Pro en X55 betreft? Begin te twijfelen...
siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:22:
Hebben jullie overigens tips info over pros/cons wat de X52, X52 Pro en X55 betreft? Begin te twijfelen...

volgens mij mag je best een machtig groot bureau hebben wil je dat beest kwijt kunnen.
zit ik me nu net te bedenken
I've got a mighty desk;) .Bornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:24:
[...]
volgens mij mag je best een machtig groot bureau hebben wil je dat beest kwijt kunnen.
zit ik me nu net te bedenken
http://static.tweakers.ne...SomPTBVPH9tMtTQW/full.jpg
dat is inderdaad groot..Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:26:
[...]
I've got a mighty desk;) .
http://static.tweakers.ne...SomPTBVPH9tMtTQW/full.jpg
Zou eigenlijk wel fijn zijn al ze al wat afmetingen geven van de SC HOTAS, ivm mooie bureau constructies.
Is daar nou eindelijk al eens wat concreets over bekend? Goedkope versie verwachten ze rond de $150 maar de uitgebreide versie zal nog wel een flink stuk duurder zijn, aangezien die gebaseerd wordt op de X65...
450 dollar zou wel moeten lukken toch? Om hem voor die prijs te maken..siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:30:
[...]
Is daar nou eindelijk al eens wat concreets over bekend? Goedkope versie verwachten ze rond de $150 maar de uitgebreide versie zal nog wel een flink stuk duurder zijn, aangezien die gebaseerd wordt op de X65...
Dat is mij te prijzig... Vandaar de twijfels tussen de X52, X52 Pro en X55.Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:31:
[...]
450 dollar zou wel moeten lukken toch? Om hem voor die prijs te maken..
Mij ook, hoewel... als ze 'm verkopen via de site ben ik in 1 klap Conciergesiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:33:
[...]
Dat is mij te prijzig... Vandaar de twijfels tussen de X52, X52 Pro en X55.
De X65 is denk ik een fout in de presentatie. Hij is eerder gebaseerd op de X55, want de stick zelf en throttle zijn vrijwel een gelijke kopie van de X55, alleen de base is anders.siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:30:
[...]
Daarnaast is de X65 een force sensing joystick (dus de stick zelf beweegt niet), wat de SC Hotas niet gaat worden lijkt me.
De throttle is anders een exacte copy van de throttle van de X65 hoor:Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:34:
[...]
De X65 is denk ik een fout in de presentatie. Hij is eerder gebaseerd op de X55, want de stick zelf en throttle zijn vrijwel een gelijke kopie van de X55, alleen de base is anders.
Daarnaast is de X65 een force sensing joystick (dus de stick zelf beweegt niet), wat de SC Hotas niet gaat worden lijkt me.

Zou kunnen. Maar dan nog, meer dan 200 euro wil ik er niet aan uitgeven, anders wordt het minder geld uitgeven aan schepen (hoop ik).Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:34:
[...]
De X65 is denk ik een fout in de presentatie. Hij is eerder gebaseerd op de X55, want de stick zelf en throttle zijn vrijwel een gelijke kopie van de X55, alleen de base is anders.
Huh, interessant, nog niet gezien vanuit deze hoek de x65.Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:35:
[...]
De throttle is anders een exacte copy van de throttle van de X65 hoor:
[afbeelding]
Voor de duurdere versie verwacht ik toch wel 300 of iig meer dan 250. Maarja blijft nog speculatie.siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:35:
[...]
Zou kunnen. Maar dan nog, meer dan 200 euro wil ik er niet aan uitgeven, anders wordt het minder geld uitgeven aan schepen (hoop ik).
Ik twijfel zelf nog heel erg ook over HOTAS. Muis en tb spelen op het moment voor mij gewoon makkelijker (switched ook makkelijker tussen ship en fps).
Maar omwille van immersion wil ik eigenlijk ook wel aan een goeie HOTAS. Zie het uiteindelijk wel gebeuren dat ik dan gelijk voor een warthog ga, en anders zal het wel een x52 pro worden. Eigenlijk die video van STLYoungblood nog eens kijken wat hij over die dingen te zeggen had
Maar omwille van immersion wil ik eigenlijk ook wel aan een goeie HOTAS. Zie het uiteindelijk wel gebeuren dat ik dan gelijk voor een warthog ga, en anders zal het wel een x52 pro worden. Eigenlijk die video van STLYoungblood nog eens kijken wat hij over die dingen te zeggen had
Ik zit net dit filmpje te kijken over X55 vs. Warthog:Oraijon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:49:
Ik twijfel zelf nog heel erg ook over HOTAS. Muis en tb spelen op het moment voor mij gewoon makkelijker (switched ook makkelijker tussen ship en fps).
Dusss... Denk dat ik de X55 maar bestel.
[ Voor 3% gewijzigd door siriouz op 25-09-2015 10:51 ]
Dit maakt me wel nieuwsgierig naar de Endevour. hoeveel Cutlasses kunnen erop landen?
https://forums.robertsspa.../5649099/#Comment_5649099
I will say that the landing bays for the Cutlasses look nothing like that. Stay tuned
[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 25-09-2015 10:52 ]
Ik zou iig de X52 overslaan en voor de X52 Pro of X55 gaan. Oraijon gaf al de videos van STLYoungblood aan, die zou ik zeker kijken. Ik dacht dat hij uiteindelijk een lichte voorkeur voor de X52 Pro had vanwege de plaatsing van de knoppen, het aan kunnen passen van de grip en de lagere prijs. Minpunten waren de goedkopere afwerking tov de X55.siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:33:
[...]
Dat is mij te prijzig... Vandaar de twijfels tussen de X52, X52 Pro en X55.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Inderdaad, want als je dat schip zo ziet moeten 8 Cutlassen geen probleem zijnBornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:52:
Dit maakt me wel nieuwsgierig naar de Endevour. hoeveel Cutlasses kunnen erop landen?
[...]
hmm.. nogmeer nu van DLCase_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:52:
[...]
Inderdaad, want als je dat schip zo ziet moeten 8 Cutlassen geen probleem zijn.
https://forums.robertsspa.../5646279/#Comment_5646279
blijkbaar dus een oud concept plaatje van de endevour. .is hij er nu vanavond/morgen ochtend of volgende week?\
deze week toch, vandaar de verontschuldiging van Ben met betrekking tot de bekendmaking van de pricing van de endevour.
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 25-09-2015 10:54 ]
Voor het gemak nog maar eens posten. Zelf als ik thuis ben van werk vanmiddag ook nog eens kijken. Zal jouw video dan ook gelijk eens checken. Preview ziet er wel bekend uit dus volgens mij heb ik die in het verleden ook al eens geziensiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:50:
[...]
Ik zit net dit filmpje te kijken over X55 vs. Warthog:
[video]
Dusss... Denk dat ik de X55 maar bestel.
Hij begint wel op me in te werken hoor die Endeavour.... Echt een must have ingame als je als organisatie samen wil spelen op science/tweaking gebied
.
Case_C koopt endeavor speciaal voor de GoT org, confirmed!Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:57:
Hij begint wel op me in te werken hoor die Endeavour.... Echt een must have ingame als je als organisatie samen wil spelen op science/tweaking gebied.
Ik ben heel erg benieuwd wat het mee brengt qua capaciteit voor refueling/rearming etc. zou wel eens een mooi base ship kunnen worden, ondanks de initieel lichte bewapening...Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:57:
Hij begint wel op me in te werken hoor die Endeavour.... Echt een must have ingame als je als organisatie samen wil spelen op science/tweaking gebied.
Case_C maakt een donation-paypal account, confirmed!Oraijon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:58:
[...]
Case_C koopt endeavor speciaal voor de GoT org, confirmed!
Afhankelijk van 'drones' en snub fighter capaciteit kan het schip zich wel verdedigen toch? Hopen op dergelijke modules.Bornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:59:
[...]
Ik ben heel erg benieuwd wat het mee brengt qua capaciteit voor refueling/rearming etc. zou wel eens een mooi base ship kunnen worden, ondanks de initieel lichte bewapening...
1 science module
1 hospital module
1 hangar module
1 drone module
[ Voor 51% gewijzigd door Case_C op 25-09-2015 11:01 ]
Tweaking zeg je? Hmm, waarom klinkt dat toch zo interessant?Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:57:
Ben had confirmed dat het een mogelijkheid was voor de Endeavour, om als in space garage te werkensiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:01:
[...]
Tweaking zeg je? Hmm, waarom klinkt dat toch zo interessant?
Mede een van de bezigheden van de organisatie
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 25-09-2015 11:02 ]
Waarschijnlijk zullen we over alle geruchten wel iets terughoren op RtV, toch? Jammer dat James weg is, vond zijn segmenten altijd wel leuk om te kijken. Ik denk dat DL deze nu over gaat nemen?
Edit: Zat trouwens dat stuk van DS te lezen, wat een triest en zielig figuur is het toch
Edit: Zat trouwens dat stuk van DS te lezen, wat een triest en zielig figuur is het toch
[ Voor 19% gewijzigd door batumulia op 25-09-2015 11:05 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik denk het niet. Zoals al eerder gemeld is het verboden om mededelingen te doen over (redenen voor) ontslagen voor zowel de werkgever als werknemer. Denk dat ze er geen woord aan vuil maken.batumulia schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:05:
Waarschijnlijk zullen we over alle geruchten wel iets terughoren op RtV, toch? Jammer dat James weg is, vond zijn segmenten altijd wel leuk om te kijken. Ik denk dat DL deze nu over gaat nemen?
Ja da's waar ook inderdaad. Normaal boeit het me ook niet echt wie er bij een game ontslagen word maar dat is denk ik een beetje de keerzijde van een open development hebben. Dingen die er normaal niet zoveel toe doen worden dan breed besproken overal.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:06:
[...]
Ik denk het niet. Zoals al eerder gemeld is het verboden om mededelingen te doen over (redenen voor) ontslagen voor zowel de werkgever als werknemer. Denk dat ze er geen woord aan vuil maken.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
James begon net in z'n rol te groeien als presentator, en dan is het inderdaad jammer dat hij weg gaat/moet.
GiggityOraijon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:57:
[...]
Voor het gemak nog maar eens posten. Zelf als ik thuis ben van werk vanmiddag ook nog eens kijken. Zal jouw video dan ook gelijk eens checken. Preview ziet er wel bekend uit dus volgens mij heb ik die in het verleden ook al eens gezien
[video]

Da's wel dikCase_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:02:
[...]
Ben had confirmed dat het een mogelijkheid was voor de Endeavour, om als in space garage te werken
Mede een van de bezigheden van de organisatie.
Als Redcoon iets op voorraad heeft... bedoelen ze waarschijnlijk dat de fabrikant de onderdelen heeft om het product samen te stellensiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:15:
[...]
GiggityWel een duidelijke video, hij weet goed waar hij het over heeft lijkt me zo. Daarnaast is de beschikbaarheid van de X52 Pro een ontzettend voordeel, de X55 is op dit moment moeilijk te krijgen volgens pricewatch. Redcoon lijkt 'm als enige op voorraad te hebben, de rest heeft 10 tot veul dagen levertijd...
[...]
Da's wel dik
Geen idee, heb met Redcoon geen ervaring. Nu begint de X52 Pro soieso toch net iets aantrekkelijker te klinken na die video's...Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:16:
[...]
Als Redcoon iets op voorraad heeft... bedoelen ze waarschijnlijk dat de fabrikant de onderdelen heeft om het product samen te stellen.
even een SC Godwin: Ik hoop gewoon op mijn pocket carrierCase_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:57:
Ik heb de X55 en bevalt erg goed moet ik zeggen. Vooral het grote aantal knoppen op de throttle vind ik een groot voordeel. En ondanks het plastic is de stick goed afgewerkt. Daarnaast, maar dit is persoonlijk, vind ik de looks van de X55 vele malen beter. Wat ik ook heel fijn vind is de optie om de weerstand van de stick aan te passen met veren, ik hou van een beetje zwaarder. Maar het klopt wel dat de beschikbaarheid nu redelijk dramatisch is. Tweedehands is misschien nog de beste optie.siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:17:
[...]
Geen idee, heb met Redcoon geen ervaring. Nu begint de X52 Pro soieso toch net iets aantrekkelijker te klinken na die video's...
Een nadeel van de X55 is wel de QC problemen die er zijn geweest, dus iets grotere kans op een stick met mankementen die je terug moet sturen.
Ik zag heel toevallig zo'n 2 weken geleden de X55 bij de Mediamarkt in Apeldoorn liggen. Het viel me juist op omdat ik die echt nooit daar zie liggen.siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:15:
[...]
GiggityWel een duidelijke video, hij weet goed waar hij het over heeft lijkt me zo. Daarnaast is de beschikbaarheid van de X52 Pro een ontzettend voordeel, de X55 is op dit moment moeilijk te krijgen volgens pricewatch. Redcoon lijkt 'm als enige op voorraad te hebben, de rest heeft 10 tot veul dagen levertijd...
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
1 kopen, klagen over gebrek, 1 nieuwe krijgen, klagen over gebrek, 1 nieuwe krijgen, repeat, ??? , profitTylocke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:23:
[...]
Ik zag heel toevallig zo'n 2 weken geleden de X55 bij de Mediamarkt in Apeldoorn liggen. Het viel me juist op omdat ik die echt nooit daar zie liggen.
Ik ben bang dat je dat risico ook loopt met een X52 ProCase_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:24:
[...]
1 kopen, klagen over gebrek, 1 nieuwe krijgen, klagen over gebrek, 1 nieuwe krijgen, repeat, ??? , profit
Qua looks wint de X55 overduidelijk wat mij betreft. Volgens die videoreview is hij wel tamelijk groot - ik heb relatief grote handen, maar toch is de aanpasbare handguard op de X52 Pro wel aantrekkelijk. En tja, dat je de veren kan verwisselen, is handig. Maar toch...Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:23:
[...]
Ik heb de X55 en bevalt erg goed moet ik zeggen. Vooral het grote aantal knoppen op de throttle vind ik een groot voordeel. En ondanks het plastic is de stick goed afgewerkt. Daarnaast, maar dit is persoonlijk, vind ik de looks van de X55 vele malen beter. Wat ik ook heel fijn vind is de optie om de weerstand van de stick aan te passen met veren, ik hou van een beetje zwaarder. Maar het klopt wel dat de beschikbaarheid nu redelijk dramatisch is. Tweedehands is misschien nog de beste optie.
Een nadeel van de X55 is wel de QC problemen die er zijn geweest, dus iets grotere kans op een stick met mankementen die je terug moet sturen.
2ehands wil ik nu even vermijden als het kan, na dit fiasco met de X45.
Ik kom zelden bij de Mediamarkt, maar nu zit ik toch te denken om even langs te rijden hier in Utrecht, kijken of ze de X52 hebben. Weet niet of ik er de energie nu voor heb, heb vannacht gewerkt en ben inmiddels een uur of 20 wakker.Tylocke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:23:
[...]
Ik zag heel toevallig zo'n 2 weken geleden de X55 bij de Mediamarkt in Apeldoorn liggen. Het viel me juist op omdat ik die echt nooit daar zie liggen.

Dat risico loop je waarschijnlijk met elke HOTAS. Ook met de Warthog.Tylocke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:27:
[...]
Ik ben bang dat je dat risico ook loopt met een X52 Pro
[ Voor 7% gewijzigd door siriouz op 25-09-2015 11:28 ]
Ik zou als ik jou was gewoon bestellen:siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:27:
Ik kom zelden bij de Mediamarkt, maar nu zit ik toch te denken om even langs te rijden hier in Utrecht, kijken of ze de X52 hebben. Weet niet of ik er de energie nu voor heb, heb vannacht gewerkt en ben inmiddels een uur of 20 wakker.
http://www.mediamarkt.nl/...9,2041251.html?langId=-11
en naar bed gaan

Of toch langs de Mediamarkt en hopen op geluk, indien ik dan geluk heb, kan ik straks nog even vliegen ermee.Tylocke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:29:
[...]
Ik zou als ik jou was gewoon bestellen:
http://www.mediamarkt.nl/...9,2041251.html?langId=-11
en naar bed gaan

[ Voor 15% gewijzigd door siriouz op 25-09-2015 11:31 ]
Het klopt dat ie groot is, maar ik heb behoorlijk grote handen, dus voor mij ideaal.siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:27:
[...]
Qua looks wint de X55 overduidelijk wat mij betreft. Volgens die videoreview is hij wel tamelijk groot - ik heb relatief grote handen, maar toch is de aanpasbare handguard op de X52 Pro wel aantrekkelijk. En tja, dat je de veren kan verwisselen, is handig. Maar toch...
2ehands wil ik nu even vermijden als het kan, na dit fiasco met de X45.
Zolang je alleen je space pixels crashed en niet je eigen auto is dat ook een prima ideesiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:31:
[...]
Of toch langs de Mediamarkt en hopen op geluk, indien ik dan geluk heb, kan ik straks nog even vliegen ermee.
Heb geen auto, dat scheelt.Tylocke schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:31:
[...]
Zolang je alleen je space pixels crashed en niet je eigen auto is dat ook een prima idee

Nou overigens nog wachten tot iemand daadwerkelijk een flightstick in een auto bouwt ter vervanging van pedalen en stuur?
[ Voor 12% gewijzigd door siriouz op 25-09-2015 11:34 ]
Niet volledig relevant aan de HOTAS discussie en oud. Maar kwam hem toch weer tegen. Heb nul ervaring met metaal bewerking maar heb wel besloten dat ik dit wil hebben 
https://forums.robertsspa...5943/my-x-55-rhino-mounts
Wat voor (bureau)stoel gebruik je? Zie mijn eerdere post over klemmen bestellen een paar pagina's terug, misschien heb je er wat aan.Oraijon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:33:
Niet volledig relevant aan de HOTAS discussie en oud. Maar kwam hem toch weer tegen. Heb nul ervaring met metaal bewerking maar heb wel besloten dat ik dit wil hebben
Had ik ook al op gereageert dat ik wellicht ook interesse hebsiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:36:
[...]
Wat voor (bureau)stoel gebruik je? Zie mijn eerdere post over klemmen bestellen een paar pagina's terug, misschien heb je er wat aan.
Maar ik heb nagenoeg dezelfde stoel, ook een dxracer. Dus ik twijfel nog wel hoe nuttig die klemmen uiteindelijk zijn voor mij
Ah, dat was jij.Oraijon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:40:
[...]
Had ik ook al op gereageert dat ik wellicht ook interesse heb
Maar ik heb nagenoeg dezelfde stoel, ook een dxracer. Dus ik twijfel nog wel hoe nuttig die klemmen uiteindelijk zijn voor mij
Het is goed dat m'n huisgenoot me dit niet ziet doen, maar ik denk dat ik eens even ga kijken hoe de onderkant van m'n stoel eruit ziet.
Edit: Nope, mijn stoel is niet geschikt voor montage aan de onderkant.
[ Voor 21% gewijzigd door siriouz op 25-09-2015 11:43 ]
Wie ben jij ook alweer?siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:42:
[...]
Ah, dat was jij.Ik heb een slecht kortetermijngeheugen.
Maar ja klopt, dat was ik
X52pro word niet meer gemaakt werd mij verteld toen ik de mijne opstuurde ter reparatie. X55 is de vervanger. De X52-pro's welke te koop zijn zijn dus "oude" voorraad.siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:15:
[...]
[...]
Da's wel dik
Oh en vind zelf de X55 prettiger om mee te spelen en ik heb relatief kleine handen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ashrah op 25-09-2015 11:46 ]
Die vraag stel ik mezelf elke keer als ik in de spiegel kijk.

Hmm, dus als een X52 Pro nu kapot gaat binnen garantie, krijg je een X55? Geen slechte dealAshrah schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:45:
[...]
X52pro word niet meer gemaakt werd mij verteld toen ik de mijne opstuurde ter reparatie. X55 is de vervanger. De X52-pro's welke te koop zijn zijn dus "oude" voorraad.
[ Voor 35% gewijzigd door siriouz op 25-09-2015 11:46 ]
Dan moeten we nog een ingame 'smoelenboek' voor je gaan makensiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:45:
[...]
Die vraag stel ik mezelf elke keer als ik in de spiegel kijk.
[afbeelding]
Haha nee dat niet, als ze hem kunnen repareren krijg je je oude terug, maar ik heb uiteindelijk de X55 gekocht omdat de reparatie erg lang op zich liet wachten.
Zolang we maar geen spiegels in onze schepen krijgen.Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:47:
[...]
Dan moeten we nog een ingame 'smoelenboek' voor je gaan maken. Wel lachen als character creation er eindelijk is.

Ben nu de X52 Pro aan het bestellen... Bij Bol.com hebben ze blijkbaar tegenwoordig ''Voor 12:00 uur besteld, vandaag vanaf 17:00 uur af te halen''!
dus kopenAshrah schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:45:
[...]
X52pro word niet meer gemaakt werd mij verteld toen ik de mijne opstuurde ter reparatie. X55 is de vervanger. De X52-pro's welke te koop zijn zijn dus "oude" voorraad.
Oh en vind zelf de X55 prettiger om mee te spelen en ik heb relatief kleine handen.
???
opsturen
profit
edit, je was me voor
Maar is disco lando nu de nieuwe community manager? James Pugh heeft het nog geen jaar vol gehouden...siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:45:
Hmm, dus als een X52 Pro nu kapot gaat binnen garantie, krijg je een X55? Geen slechte deal
[ Voor 29% gewijzigd door Bornhald op 25-09-2015 11:54 ]
Zo scherp was ik nog wel. Haha.
Maar goed, X52 heb ik eind van de middag als het goed is. Om nou helemaal ergens uit te gaan proberen of de X55 fijner aanvoelt dan de X52, zou ook weer zo ingewikkeld worden.
Dat de X52 wat minder knoppen heeft, is altijd nog op te lossen met keyboard - of eventueel een Orbweaver/Tartarus of dergelijke.
Gelukkig hoef ik nou niet te shoppen voor een nieuwe muis, nadat m'n RAT 5 overleden is.

Ik moet nog steeds eens meer gaan doen met mijn voice attack. Super handig maar gebruik het nooit
Hoe werkt dat eigenlijk precies?Ircghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:59:
Ik moet nog steeds eens meer gaan doen met mijn voice attack. Super handig maar gebruik het nooit
Right there with you.. het IS super handig.. maar je moet er "even" voor gaan zitten om je eigen custom profiel te maken..Ircghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:59:
Wat mij ook opviel nadat ik mijn oude half bakken profiel weer opstartte is dat alle commando's die ik had ingesproken niet meer zo logisch waren na een half jaar niet gebruiken.
het is in het kort gezegd, een third party tool waarmee je keyboard commandos kan laten uitvoeren door het gebruik van je stem.
Je kan redelijk ver gaan dat VA alleen maar triggert wanneer het een bepaalde combinatie aan woorden hoort. Dus zoals je op de filmpjes op internet wel ziet bijvoorbeeld :"jarvis fire ECM" dan gaat VA pas luistern bij Jarvis en omdat fire ECM er achter komt voort hij een actie uit (ECM afschieten)
in ieder geval handig tooltje voor wanneer je knoppen te kort komt op je hotas of vingers te kort op je keyboard.
[ Voor 40% gewijzigd door Bornhald op 25-09-2015 12:04 ]
Dat even doet 't 'mBornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:01:
[...]
Right there with you.. het IS super handig.. maar je moet er"even"" voor gaan zitten om je eigen custom profiel te maken..
Wat mij ook opviel nadat ik mijn oude half bakken profiel weer opstartte is dat alle commando's die ik had ingesproken niet meer zo logisch waren na een half jaar niet gebruiken.
Wil 't zeker gaan gebruiken, maar je moet echt wel weten waarvoor.
hoewel ik het "weer" niet actief gebruik is het zeker super handig voor spellen als ED en SC waarbij je moet gissen wat nu ook alweer de keycombinatie is om je landinggear te laten zakken. Je hoeft dan alleen nog maar te weten dat je "lower landinggear" had ingesproken en de key combinatie kan je voor de rest gestolen worden...Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:03:
[...]
Dat even doet 't 'm
Wil 't zeker gaan gebruiken, maar je moet echt wel weten waarvoor.
ook leuk dat je kan instellen dat wanneer je landinggear al down is dat je dan een melding krijgt dat hij al down is. Een beetje scripten zeg maar.
Jup, ik gok dat ik als zometeen wat minder games speel (dit zeg ik al tijden en blijf maar nieuwe games kopen
), ik voor die paar games (SC, Arma) echt goede profielen ga bouwen.
Dat is wel interessant. Zeker met grotere schepen kan dat goed van pas komen lijkt me zo.Bornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:01:
[...]
het is in het kort gezegd, een third party tool waarmee je keyboard commandos kan laten uitvoeren door het gebruik van je stem.
Je kan redelijk ver gaan dat VA alleen maar triggert wanneer het een bepaalde combinatie aan woorden hoort. Dus zoals je op de filmpjes op internet wel ziet bijvoorbeeld :"jarvis fire ECM" dan gaat VA pas luistern bij Jarvis en omdat fire ECM er achter komt voort hij een actie uit (ECM afschieten)
in ieder geval handig tooltje voor wanneer je knoppen te kort komt op je hotas of vingers te kort op je keyboard.
Heb de X45 afgesteld met oude drivers... Werkt nu eigenlijk prima.

Zag overigens dat Elite Dangerous momenteel met korting op Steam te krijgen is... Ik moet echt m'n pinpas voor mezelf gaan verstoppen.

[ Voor 8% gewijzigd door siriouz op 25-09-2015 12:13 ]
voor mij nu bloodbowl 2 en haven & hearth 2Ircghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:11:
Jup, ik gok dat ik als zometeen wat minder games speel (dit zeg ik al tijden en blijf maar nieuwe games kopen), ik voor die paar games (SC, Arma) echt goede profielen ga bouwen.
ook voor de fighters speelt het lekker kan ik je zeggen. je kan het helemaal instellen zoals je zelf wil dus het is meer de commando's uit je hoofd leren dan toetsencombinaties, waarbij je de commando's zelf bepaald en kan aanpassen.siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:12:
[...]
Dat is wel interessant. Zeker met grotere schepen kan dat goed van pas komen lijkt me zo.
Je kan hem gratis proberen en mocht je hem willen kost het je 3 biertjes in de kroeg of een halve krat pils
[ Voor 45% gewijzigd door Bornhald op 25-09-2015 12:17 ]
maar als echte tweaker maak je dat natuurlijk gewoon zelf, want wie wil nu een voorgeprogrammeerd iets....Basekid schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:15:
Gewoon dit gebruiker voor voice attack:
https://forums.robertsspa...verything-with-your-voice
Volgens mij had ik 't al in een filmpje voorbij zien komen over Elite Dangerous. Enne, wat dat bier betreft, ik reken het als ongeveer een pakkie shag.Bornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:15:
[...]
voor mij nu bloodbowl 2 en haven & hearth 2
[...]
ook voor de fighters speelt het lekker kan ik je zeggen. je kan het helemaal instellen zoals je zelf wil dus het is meer de commando's uit je hoofd leren dan toetsencombinaties, waarbij je de commando's zelf bepaald en kan aanpassen.
Je kan hem gratis proberen en mocht je hem willen kost het je 3 biertjes in de kroeg of een halve krat pils( $8 usd)
Zojuist m'n eerste landing met hotas voor elkaar... Ik stem vóór een permanent aanwezig klein schermpje op de UI dat je tailcam weergeeft.
als was het alleen maar wanneer je landing mode aan zet...siriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:23:
[...]
Zojuist m'n eerste landing met hotas voor elkaar... Ik stem vóór een permanent aanwezig klein schermpje op de UI dat je tailcam weergeeft.
Zou ook al een hele verbetering zijn. Maar de optie om 'm constant aan te zetten of gewoon uit te schakelen had fijn geweest. Zal eens kijken of er topics over zijn, zo niet maak ik er straks eentje.Bornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:23:
[...]
als was het alleen maar wanneer je landing mode aan zet...
Vanochtend overigens testvlucht gemaakt met de Merlin. Damn, wat een schatje is dat!
Het probleem met dat profiel is dat het uitgaat van een bestaande voice pack toch?Basekid schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:15:
Gewoon dit gebruiker voor voice attack:
https://forums.robertsspa...verything-with-your-voice
hm goede vraag... weet ik niet zekerIrcghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:30:
[...]
Het probleem met dat profiel is dat het uitgaat van een bestaande voice pack toch?
Ik gebruik hem (haarIrcghost schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:30:
[...]
Het probleem met dat profiel is dat het uitgaat van een bestaande voice pack toch?
Vind het superhandig. Het is even een leercurve om alle commando's te leren kennen maar je kunt er echt veel mee. Ze heeft zelfs een beetje 'atitude' en humor schijnbaar maar dat heb ik nog niet getest.
Punt is alleen dat ik vaak 's avonds game als de kiddo's op bed liggen en m'n pc staat in de kamer naast hun slaapkamer. Moet altijd half fluisteren
je moet gewoon "een" voicepack hebben, en er wordt er standaard 1 mee geleverd met Windows.
Meerdere profielen aanmaken ervoor dat ook gefluister opgepikt wordt?Snoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:45:
[...]
Ik gebruik hem (haar) ook, volgens mij hoefde ik niets extra's te installeren.
Vind het superhandig. Het is even een leercurve om alle commando's te leren kennen maar je kunt er echt veel mee. Ze heeft zelfs een beetje 'atitude' en humor schijnbaar maar dat heb ik nog niet getest.
Punt is alleen dat ik vaak 's avonds game als de kiddo's op bed liggen en m'n pc staat in de kamer naast hun slaapkamer. Moet altijd half fluisteren
Van die geluid dempende zooi aan je muren plakkensiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:25:
[...]
Meerdere profielen aanmaken ervoor dat ook gefluister opgepikt wordt?
Ah nieuw ontwerp-puntje als ik ooit nog m'n eigen huis kan bouwenSnoz Lombardo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:45:
[...]
Don't build your gaming room next to a bedroom.
Keldertje laten uitgraven dan maar
Of ditBornhald schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:27:
[...]
Van die geluid dempende zooi aan je muren plakkenen de babyfoon in je game kamer
[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 25-09-2015 13:28 ]
Mancave... Jij host de Tweakers SC lanparty?Case_C schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:27:
[...]
Ah nieuw ontwerp-puntje als ik ooit nog m'n eigen huis kan bouwen.
Don't build your gaming room next to a bedroom.
Keldertje laten uitgraven dan maar.
[...]
Of dit
De grap is dat ik door m'n opleiding gelijk weet hoe ik het zou bouwensiriouz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:29:
[...]
Mancave... Jij host de Tweakers SC lanparty?
Lanparty word wel krap... die kelderbakken zijn maar 2.40 breed XD. Een washok is ook een must, het moet wel een huis voor hem en haar zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 25-09-2015 13:35 . Reden: Doorgestreept omdat 't niet mijn mening is, maar 't wel grappig vind :+ ]
Dit topic is gesloten.