Nee, het gaat niet om framing en ik geloof best dat je geïnteresseerd bent. Ik denk alleen oprecht dat als je de suggesties volgt die ik hierboven post dat je een meer gebalanceerd beeld zult krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:54:
De suggestieve redenatie dat ik niet oprecht geïnteresseerd zou zijn is een typisch voorbeeld van framing.
Het gaat niet om verschil van mening.Dat we van mening verschillen hoeft niet te betekenen dat dit soort onderwater steken nodig zijn tenzij je op het zo'n laag niveau wilt houden dat ik daar voor bedank. Graag dat dit soort opmerkingen voor je laten.
Jij verspreidt vaak aantoonbare misinformatie, vaak zonder bron of met twijfelachtige bron, en laat het aan andere over om dit te ontzenuwen. Ik heb je hier al vaker op gewezen en het ook al meer dan eens aantoonbaar ontzenuwd. Alleen op deze pagina al twee voorbeelden (Iraanse raketten en hun relatie met Rusland en het Assad verhaal) waarbij je beweringen doet zonder bron. Wordt hier tegenin gegaan dan eis je bewijslast voor de ontzenuwing wat een vorm van omgekeerde bewijslast is.
Dit verstoort discussies en is een vorm van vragen om omgekeerde bewijslast aangezien jij zelfs zeer summier of helemaal niet komt met bronnen of met bronnen die al talloze malen ontzenuwd zijn en van twijfelachtig niveau.
Dat creëert het effect van 'het zelfs ter discussie stellen dat de lucht blauw is' en verzuipt diegene die het wil ontzenuwen in het aanbrengen van bewijslast tegen de misinformatie op zo'n niveau dat het de kerndiscussie doet ontsporen. Stel je het ter discussie dan eis je om het te staven op een niveau wat je zelf niet toepast en stel je het niet ter discussie dan zal het wel waar zijn (zie jouw reactie hierboven).
Maar goed, ik zal je nog één keer ten dienste zijn al denk ik niet dat het veel gaat uithalen, daarna ga ik je om de reden hierboven weer negeren:
A Damning Indictment of Syrian President Assad’s Systematic Massacres
Syrian Sunnis fear Assad regime wants to 'ethnically cleanse' Alawite heartland
Bashar al-Assad's militias 'cleansing' Homs of Sunni Muslims
Lebanese minister accuses Syria of 'ethnic cleansing' of Sunnis
Assad Targets Sunni along Syria’s Coast
Smuggled Syrian documents enough to indict Bashar al-Assad, say investigators
UN implicates Bashar al-Assad in Syria war crimes
Etc.