Misschien wil ik dit gewoon niet weten hoor, maar is dit niet heel erg doemdenkend? Zijn toch nog zat andere scenario's dan alleen die 2? Correct me if im wrong, maar Rusland laat zich sowieso ook niet omvallen dan gaan ze gewoon nuken.Fox schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 05:06:
[...]
[...]
Een grootschalige oorlog zal ben ik bang niet meer voorkomen kunnen worden dit of volgend jaar. Of Rusland komt weg met het aanvallen van een soeverein land, waarna zij de grenzen verder zullen trekken wat resulteert tot een onhoudbare situatie, of er komt een grootschalige pro-actieve respons van NATO die eindigt met het omvallen van Rusland en een gedeelte van oost-Europa.
De enige hoopvolle uitkomst hiervan is dat Rusland bluft en zich terug trekt na een NATO respons, maar daarvoor is Putin (en ook het westerse leiderschap) te geïnvesteerd. Als Putin niet bluft dan zal het geen goed scenario worden. Met de laatste speech krijg je het idee dat de weg terug is afgesloten. Het is hele andere taal dan de laatste 10 jaar. Sancties zullen waarschijnlijk de oorlogssteun van de Russische bevolking verder doen toenemen en daarmee is eigenlijk ook de gereedschapkist leeg om Rusland nog te kunnen raken.
Playstation 5