Kraken begint het al weer zwaar te krijgen.
Lekker blijven zitten joh. Als het goed is is het toch geen geld wat je nodig hebt om boodschappen van te doen. We hebben nu ook allemaal gezien wat de theoretische top is, dus ooit gaat het wel een keer daarheen.
Dus, for now:

Hodl!
Dus, for now:

Hodl!
Twee weken geleden voor het eerst wat ingekocht en de stijging van de afgelopen tijd was ook te mooi om waar te zijn. Interessant om het eerste dipje mee te maken.
Is het summersale ofzo? Goede dag voor twijfelaars om in te kopen in ieder geval.
Kraken doet het bij mij overigens prima.
Kraken doet het bij mij overigens prima.
Dat denken meer mensen. Prijs van bitcoin schiet weer omhoog.
Nog nooit via Kraken gekocht maar wel verified daar maar lukt me nu even niet om in te loggen mobiel. Kan je alleen euro's in een wallet zetten of is toch wel zo dat je tegen huidige prijs BTC of ETH kopen maar dat het tot maandag duurt om deze te zien ivm weekend?
Overigens totaal debiel dat dat Europese betaalsysteem plat ligt in weekend, echt prehistorisch..
Overigens totaal debiel dat dat Europese betaalsysteem plat ligt in weekend, echt prehistorisch..
Ik ben 6 weken geleden in gestapt op enkel eth, heb er bijna 44. Ik hanteer de hold strategie. Geluk is dat ik nog steeds dik in de plus sta vergeleken met toen ik kocht. Het was de afgelopen 4 dagen bijna hilarisch hoe hard mijn wallet schommelde in waarde uitgedrukt in usd.
Maar wat een paniekzaaierij zeg. We zijn alleen maar 'een week terug in de tijd'. Als ik perfect gespeeld had had ik op de top verkocht en rond deze tijd weer gekocht. Mja das niet mijn strategie. Koersen gingen ook veel te hard omhoog. Morgen ga ik wat btc, stratis, game, augustus en Factom bij kopen.
Vlak voor het weekend mijn broertje nog de cryptovaluta ingepraat maar ik had vrijdag te weinig tijd om de eerste transactie voor 'm te doen, dat pakt nu heel goed uit
Verder ben ik eigenlijk wel blij dat de koersen weer wat gecorrigeerd zijn. En wat ik al zei: we zitten gewoon op de koers van maar 7 dagen terug.
Maar wat een paniekzaaierij zeg. We zijn alleen maar 'een week terug in de tijd'. Als ik perfect gespeeld had had ik op de top verkocht en rond deze tijd weer gekocht. Mja das niet mijn strategie. Koersen gingen ook veel te hard omhoog. Morgen ga ik wat btc, stratis, game, augustus en Factom bij kopen.
Vlak voor het weekend mijn broertje nog de cryptovaluta ingepraat maar ik had vrijdag te weinig tijd om de eerste transactie voor 'm te doen, dat pakt nu heel goed uit
Verder ben ik eigenlijk wel blij dat de koersen weer wat gecorrigeerd zijn. En wat ik al zei: we zitten gewoon op de koers van maar 7 dagen terug.
Nee nee, die lijn gaat de verkeerde kant op
Wat een dip zeg, alles in het rood! Hoop dat mensen hier niet al te veel verloren zijn. Mijn 5.3 geminde ether in een keer 400 euro minder waard. Mijn alt coins van 100 euro naar 60 euro! Nu is de vraag natuurlijk, wanneer is alles op zijn dieptepunt en is het een mooi moment om nog wat bij te kopen!. Van wie mag ik even zijn kirstallen bal lenen
Mijn guts zeggen dat het na het weekend weer gestaag stijgt.Ryan1981 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:04:
Nee nee, die lijn gaat de verkeerde kant opWat een dip zeg, alles in het rood! Hoop dat mensen hier niet al te veel verloren zijn. Mijn 5.3 geminde ether in een keer 400 euro minder waard. Mijn alt coins van 100 euro naar 60 euro! Nu is de vraag natuurlijk, wanneer is alles op zijn dieptepunt en is het een mooi moment om nog wat bij te kopen!. Van wie mag ik even zijn kirstallen bal lenen
Verwijderd
Wat me wel opvalt is dat er bij een boel alts vorig jaar ongeveer hetzelfde is gebeurd. Eerste deel van het jaar behoorlijk in prijs gestegen, daarna in juni/juli/augustus nog flink gefluctueerd, om richting het einde van het jaar langzaam maar zeker weer compleet in te zakken. Beetje een déjà vu hier.
Als iedereen nou inderdaad gewoon lekker bijkoopt dan komt dat wel goed ;-)Ryan1981 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:04:
Nee nee, die lijn gaat de verkeerde kant opWat een dip zeg, alles in het rood! Hoop dat mensen hier niet al te veel verloren zijn. Mijn 5.3 geminde ether in een keer 400 euro minder waard. Mijn alt coins van 100 euro naar 60 euro! Nu is de vraag natuurlijk, wanneer is alles op zijn dieptepunt en is het een mooi moment om nog wat bij te kopen!. Van wie mag ik even zijn kirstallen bal lenen
Zo... ik sta alweer in de plus.
Gaat makkelijk(er) als daytrader met de regel dat alles voor het einde van de dag weer verkocht moet zijn. Dus dat was vanochtend lekker goedkoop inkopen...
Gaat makkelijk(er) als daytrader met de regel dat alles voor het einde van de dag weer verkocht moet zijn. Dus dat was vanochtend lekker goedkoop inkopen...
Ik zie ETH in 30 minuten tijd even 17e stijgen, ten opzichte van low. Bijna verkocht (op een dieptepunt (achteraf gezien). HODL saved my day.
Zo doe ik het ook al een paar weken en gaat erg goed, winst is winst.chrisO schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:07:
Was/is ook wel erg voorspelbaar de laatste weken vraag me af hoe lang het goed blijft gaan daardoor wordt ik wel een beetje onzekerder is mij opgevallen goed opletten dat niet op emotie ga handelen
Van winter naar lente, lente maakt mensen koopgraag.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:07:
Wat me wel opvalt is dat er bij een boel alts vorig jaar ongeveer hetzelfde is gebeurd. Eerste deel van het jaar behoorlijk in prijs gestegen, daarna in juni/juli/augustus nog flink gefluctueerd, om richting het einde van het jaar langzaam maar zeker weer compleet in te zakken. Beetje een déjà vu hier.
De lente is ook de beste periode om je huis te verkopen, brengt het 't meeste op.
XRP = trash
Net 300 euro bij de IKEA uitgegevenMr_Ripple schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:13:
[...]
Van winter naar lente, lente maakt mensen koopgraag.
De lente is ook de beste periode om je huis te verkopen, brengt het 't meeste op.

Voor mij is dit wel een indicatie dat ik te veel in crypto heb zitten en dat ik te hebberig ben geworden. Ik ben nu dus aan het afbouwen, omdat ik er zelf waarschijnlijk te veel zorgen zou gaan maken als het bedrag de komende maanden nog verder zou dalen, al heb ik het de komende tijd toch niet nodig en de boodschappen gewoon betaald kunnen worden... Ik moet zeggen dat het mij erg meevalt hoe traag het BTC netwerk momenteel is, alle vier transacties die ik daarnet heb uitgoerd, zijn al bevestigd.
Heel goed, geld moet rollen!
XRP = trash
Hoop dat alles weer een beetje aantrekt. Afgelopen week op het punt gestaan om mijn 16 ether in de verkoop te doen (initiele inleg 100 euro). Was bijna 3K euro waard geweest eerder deze week
rede voor bijna verkoop was dat ik vd week getrouwd ben en nu ook op honeymoon ga, dus naast het leuke zakcentje (doet de pijn vd bruiloft wat verzachten) ben ik ook niet in de gelegenheid om de koers 24/7 te monitoren.
Nu maar lekker hodlen en hoop dat de boel weer aantrekt 😀
Nu maar lekker hodlen en hoop dat de boel weer aantrekt 😀
Welke sites gebruik jij voor aankoop/verkoop icm daytrading?chrisO schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:07:
Ik denk dat vandaag de ideale dag is om in te stappen.. alles gaat zo hard omlaag nu.. hamvraag is natuurlijk hoe laat wordt deze trend omgedraaid ..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Wat denken jullie over ripple ? De meningen zijn nogal verdeeld op bitcointalk. Als dit alleen maar een markt correctie was dan zou je denken dat ie wel weer naar de .24-.25 cent stijgt.
Denk dat het vandaag sws verstandig is om de ogen open te houden, met een beetje geluk kan je het weekend misschien bij een paar coins weer instappen.
Denk dat het vandaag sws verstandig is om de ogen open te houden, met een beetje geluk kan je het weekend misschien bij een paar coins weer instappen.
And as final touch god created the Dutch
Denk dat het een rustig dagje wordt, morgen begint de week weer voor veel landenscorpie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:55:
Ik denk dat vandaag de ideale dag is om in te stappen.. alles gaat zo hard omlaag nu.. hamvraag is natuurlijk hoe laat wordt deze trend omgedraaid ..
Ik geloof niet in Ripple er is teveel van in omloop, net als XEM.jscholte schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:06:
Wat denken jullie over ripple ? De meningen zijn nogal verdeeld op bitcointalk. Als dit alleen maar een markt correctie was dan zou je denken dat ie wel weer naar de .24-.25 cent stijgt.
[ Voor 42% gewijzigd door Slux op 27-05-2017 10:13 ]
We zijn er nog niet vermoed ik.scorpie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:55:
Naar mijn idee zal deze daling nog even kort doorzetten. De Bitcoin koers zit wel op de median lijn t.o.v. +/- twee maanden geleden https://i.redd.it/vwqxgf7xnvzy.jpg, maar er zit te veel media hype achter. Deze lijn is naar een groot deel van de altcoins door te trekken. Alle media mensen gaan nu verkopen omdat ze het te eng vinden.scorpie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:55:
Dit mag dan de perfecte dag zijn om in te stappen, ik kom er wel achter dat Litebit écht niet bij blijft. Constant hebben ze geen muntjes meer op voorraad, van welke dan ook. Dan heb je zo'n gemakkelijk platform waarbij je heel eenvoudig muntjes kunt kopen en dan ligt het op z'n gat omdat de aanvoer steeds heel beperkt is, of omdat er onderhoud gepleegd wordt (wat de laatste dagen ook opvallend vaak is).
https://slimbeleggen.com/...nieuw-stijgen-naar-4-000/
Ze voorspellen dat btc gaat dalen tot ong 1500 dollar de komende maanden.
Een echte bounce hebben we nog niet gehad. Ik denk dat eth nog wel stijgt naar 130-140 vandaag om vervolgens weer in te klappen tot sub 100.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Als ik dit lees. "Wees er als eerste bij. Mis deze nieuwe trend niet, want we zijn wel degelijke getuige van een nieuwe activaklasse in de maak."crazyheinz schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:19:
Gaan bij mij iig de alarmbellen af.
Mooi is dit. Afgelopen dagen kwamen alle nieuwsberichten voorbij dat BTC naar 10k ging en op een gegeven moment naar een miljoen.crazyheinz schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:19:

Welke wallet gebruiken jullie voor ether eigenlijk? Ben ook wel benieuwd hoe je eth naar een wallet kan krijgen. Is daar enig documentatie over?
Das natuurlijk een salespitch om hun betalende diensten aan te kopen. Maar denk dat ze voor de rest wel gelijk kunnen hebben in het artikel.Crasheeee schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:54:
[...]
Als ik dit lees. "Wees er als eerste bij. Mis deze nieuwe trend niet, want we zijn wel degelijke getuige van een nieuwe activaklasse in de maak."
Gaan bij mij iig de alarmbellen af.
Wat een bloedbad! Volgens mij zitten er toch deels grootbanken achter die grote aantallen bitcoins/ETH/LTC systematisch verkopen in pakketjes.
Grappige is dat iedereen zei, als BT crashed gaan de ATL's omhoog! Yeah right!
BT is gewoon de master van heel het spel!
Grappige is dat iedereen zei, als BT crashed gaan de ATL's omhoog! Yeah right!
BT is gewoon de master van heel het spel!
[ Voor 30% gewijzigd door multipasser op 27-05-2017 11:06 ]
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Volgens de Fibonacci retracement, gedaan door Forex analist Nicola Duke is het einde nog niet in zicht.
https://news.bitcoin.com/...ed-in-advance-by-analyst/
$2,800 could be the level at which bitcoin begins its fall. The price is likely to hit $1,780, but could even fall as far as $1,470.
Mocht dit inderdaad het geval zijn, dan moeten we een lange adem hebben. Er gaan nog behoorlijk wat klappen vallen!Duke expects this next wave, which is the fourth, to last 61.8 percent of how long wave two lasted. 61.8 percent is one of the key Fibonacci ratios.
She believes that the rally after the correction would start in January. “We will see the bottom at the start of January, that is when stock markets typically tend to have a correction as well,” she noted, then explained to CNBC that: "After that, there should be a sustained rally to $3,350 and then $4,480 in 2018."
https://news.bitcoin.com/...ed-in-advance-by-analyst/
Ik gebruik alleen de exchange op dit moment, ik wil als het nodig is alles snel kwijt kunnen. Voor verzenden: http://bfy.tw/C21wWaterkoker schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:00:
Welke wallet gebruiken jullie voor ether eigenlijk? Ben ook wel benieuwd hoe je eth naar een wallet kan krijgen. Is daar enig documentatie over?
Ik gebruik Jaxx op m'n pc en telefoon, werkt prima.Waterkoker schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:00:
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Goedemorgen.
Afgelopen dagen voor het eerst cryptocurrency gekocht. Ik heb wat € aan btc gespendeerd, daarmee 1 ETH gekocht en een klein beetje Ripple, daarna de Ripple met winst verkocht. Achteraf balen dat ik niet meer geduld heb gehad omdat de prijs nu een stuk lager ligt maar zo gaan die dingen vaak
.
Ik hoop elke maand een klein bedrag aan btc te spenderen om zo voor de lange termijn te sparen. Wellicht dat ik vandaag of morgen nog voor een klein bedrag wat btc aanschaf.
Maar de ervaring van de afgelopen 3 dagen leert mij om toch nog wat geduld te hebben. Elke keer als ik de prijs weer zie stijgen volgt daarna een nog diepere daling.
Afgelopen dagen voor het eerst cryptocurrency gekocht. Ik heb wat € aan btc gespendeerd, daarmee 1 ETH gekocht en een klein beetje Ripple, daarna de Ripple met winst verkocht. Achteraf balen dat ik niet meer geduld heb gehad omdat de prijs nu een stuk lager ligt maar zo gaan die dingen vaak
Ik hoop elke maand een klein bedrag aan btc te spenderen om zo voor de lange termijn te sparen. Wellicht dat ik vandaag of morgen nog voor een klein bedrag wat btc aanschaf.
Maar de ervaring van de afgelopen 3 dagen leert mij om toch nog wat geduld te hebben. Elke keer als ik de prijs weer zie stijgen volgt daarna een nog diepere daling.
[ Voor 7% gewijzigd door isimba op 27-05-2017 11:20 ]
Goeiemorgen zeg... en tot zover ook "als altcoins omlaag gaan, gaat bitcoin omhoog" en andersom.
2 weken lang: die correctie komt eraan, dus wacht maar even.
Gisteren: ah een dipje, koop maar wat ETH bij. Super plan haha.
En ge-wel-dig dat je alleen doordeweeks naar Kraken kunt overschrijven. Briljant systeem...
En ge-wel-dig dat je alleen doordeweeks naar Kraken kunt overschrijven. Briljant systeem...
Het bekende dancefestival motto is vandaag van toepassing bij mij: Inkakken is bijpakken
- ik heb zojuist nog even wat gekocht
Ga dan lekker naar forexFreakster86 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:17:
Goeiemorgen zeg... en tot zover ook "als altcoins omlaag gaan, gaat bitcoin omhoog" en andersom.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
In de OP staat gewoon waar je bitcoins kunt kopen in het weekend met ideal.... staan ze er in een half uurtje op.....Freakster86 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:17:
Ik ben 95% fiat gegaan toen hij op 10:15 de $1900 aantikte, nu verder zakken en volgende week weer inkopen op 1400.razorhead schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:19:
Het bekende dancefestival motto is vandaag van toepassing bij mij: Inkakken is bijpakken- ik heb zojuist nog even wat gekocht
[ Voor 12% gewijzigd door Ernemmer op 27-05-2017 11:27 ]
.oisyn schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:24:
Mijn glazen bol zegt dat we dit jaar nog wel een correctie gaan zien naar $1500 - $1700
Even wat reacties van mezelf quoten.oisyn schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:52:
Mijn eigen redenatie, maar het blijft natuurlijk koffiedik kijken, is dat het gewoon weer opleeft en daardoor gehyped door bij de massa, die ook allemaal besluiten in te stappen. Als je het mij vraagt is het niet eens een onzekerheid dat er de correctie volgt binnen 1 a 2 maanden. De vraag is vooral wanneer en tot welk niveau.

Ik voorspel een bitcoin koers van $1400 in augustus.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Bij Litebit duurt het nog geen 2 minuten zolang je iDeal gebruikt en (tijdelijk) de wallet gebruikt die ze zelf aanbieden. Per transactie betaal je wel 42 Eurocent en ook de koers van, bijvoorbeeld BTC, is wat nadeliger. Op moment van schrijven is Litebit 50 Euro/BTC duurder dan bijvoorbeeld Gatehub.Rox92 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:20:
[...]
In de OP staat gewoon waar je bitcoins kunt kopen in het weekend met ideal.... staan ze er in een half uurtje op.....
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
We zijn gewoon veel te hard gestegen en er was geen concrete reden voor de stijging. Volgens mij was de aanleiding:
1. BFX kon geen usd witdrawals meer processen
2. Vervolgens koopt iedereen btc om te vluchten van BFX
3. Prijs stijgt hierdoor, andere exchanges volgen
4. Vervolgens stapt iedereen in omdat ze de prijs zien stijgen
5. The rest is history
1. BFX kon geen usd witdrawals meer processen
2. Vervolgens koopt iedereen btc om te vluchten van BFX
3. Prijs stijgt hierdoor, andere exchanges volgen
4. Vervolgens stapt iedereen in omdat ze de prijs zien stijgen
5. The rest is history
Hoe blijven Tether en Lyke stijgen dan?
Ja, en daar betaal je ook een premium voor. 1 BTC in euro.Rox92 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:20:
[...]
In de OP staat gewoon waar je bitcoins kunt kopen in het weekend met ideal.... staan ze er in een half uurtje op.....
Kraken - 1733
Litebit - 1895
Bitonic - 1830
Ok.. ik ben wispelturig .. change of plan: FIAT tot ETH onder de $100 is en dan bijkopen.
denk dat we de komende maanden/jaar weer terug gaan naar de vorig all time high van 1100-1200. vanaf daar weer langzaam omhoog gaan.
Bitcoin inmiddels onder de psychologische grens van $2000 gezakt. Ik wacht nog even met instappen (al was het maar omdat mijn account bij kraken na 3 dagen nog geen tier 2 verificatie heeft
)
Langzaamaan zie ik mijn waarde van ETH verdampen. Achja. Part of the game
Lykke is natuurlijk niet direct een alternatief voor Bitcoin of welke andere cryptocurrency. Je gaat er hier vanuit dat je je inkoopt in een onderneming en zo aandelen krijgt.
Denk daarnaast ook dat er nu opeens veel nieuwe gebruikers zijn in die wallet en dat veel mensen ook LKK zullen kopen. Ik heb zelf de afgelopen tijd grotendeels al mijn investeringen in LKK gestopt en merk nu dus ook niet zo heel veel van deze prijscorrectie. Ben benieuwd of de LKK/EUR prijs blijft stijgen.
Sinds gisteren imo al 5% en over 3 dagen 17%. Natuurlijk is dit niets vergeleken met de grote schommelingen die Bitcoin zelf doormaakt maar het geeft wel rust als het gewoon op een stabiele manier blijft groeien.
[ Voor 14% gewijzigd door lasharor op 27-05-2017 12:02 ]
Dat kan nog wel dagen duren.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:57:
Bitcoin inmiddels onder de psychologische grens van $2000 gezakt. Ik wacht nog even met instappen (al was het maar omdat mijn account bij kraken na 3 dagen nog geen tier 2 verificatie heeft)
Haha, maar goed dat ik gisteren vergeten ben nog 0.025BTC om te zetten in ETH
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik heb me laten meegaan op de crazy pump wave. Zoals iedereen.
Er zijn zoveel verhalen van bitcoin die naar de 10k gaan stijgen om dat het niet meer te stoppen is.
Eén week geleden wist ik niets van crypto's af. Na één week studeren en heel veel registraties later merk ik gewoon dat er geen enkele crypto 'makkelijk' werkt! Je moet passw bijhouden of wegschrijven die 30 characters lang zijn. Als je het echt goed wil doen moet je je wallet nog offline gaan bijhouden. Dat is allemaal omslachtig. Een beetje zoals de EV onder de auto's, diesel/benzine is en blijft zo makkelijk voorradig en simpel in gebruik. Hetzelfde voor geld tov crypto's. Van zodra elke bank bt/eth/ltc's gaat aanbieden in zijn betaalapp denk ik dat we niet moeten hopen op 10k BTC's.
Ik bid voor de mensen in Korea gisteren nog 4000euro betaalden voor een bitcoin.
Er zijn zoveel verhalen van bitcoin die naar de 10k gaan stijgen om dat het niet meer te stoppen is.
Eén week geleden wist ik niets van crypto's af. Na één week studeren en heel veel registraties later merk ik gewoon dat er geen enkele crypto 'makkelijk' werkt! Je moet passw bijhouden of wegschrijven die 30 characters lang zijn. Als je het echt goed wil doen moet je je wallet nog offline gaan bijhouden. Dat is allemaal omslachtig. Een beetje zoals de EV onder de auto's, diesel/benzine is en blijft zo makkelijk voorradig en simpel in gebruik. Hetzelfde voor geld tov crypto's. Van zodra elke bank bt/eth/ltc's gaat aanbieden in zijn betaalapp denk ik dat we niet moeten hopen op 10k BTC's.
Ik bid voor de mensen in Korea gisteren nog 4000euro betaalden voor een bitcoin.
Mis ik dan iets? Zolang er een beperkte voorraad BTC is en meer en meer mensen willen het gaan gebruiken, wordt de vraag toch hoger en dus ook de prijs?multipasser schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:04:
Van zodra elke bank bt/eth/ltc's gaat aanbieden in zijn betaalapp denk ik dat we niet moeten hopen op 10k BTC's.
Ben zelf ook geen economie-hoogleraar ofzo maar een hogere vraag naar een commodity zorgt toch standaard ook voor hogere (gemiddelde) prijzen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Er is ook altijd wel wat te zeuren he? Dan moet je altijd wat fiat op kraken laten staan zodat je kan bijkopen. Zo is het nou eenmaal. Dat wist je van te voren toch al ?Freakster86 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:39:
[...]
Ja, en daar betaal je ook een premium voor. 1 BTC in euro.
Kraken - 1733
Litebit - 1895
Bitonic - 1830
En lijkt ook nog wel even door te gaan... Ik wist dat crypto een stuk sneller gaat en volatieler is dan de normale markt, maar ik had niet verwacht dat binnen 24 uur 60% van de waarde (LTC, ETH) kon verdampen.superpolm schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:08:
daling gaat hard
Sterker nog, terwijl ik dit bericht typ heeft LTC van $18 de $15 aangetikt. Ben benieuwd...
Niet iedereen hoor. Er zijn ook meer dan genoeg mensen die vaak genoeg hebben aangegeven dat wanneer je met stijgingen van 1000+% zit de boel wel moet klappen. Het kan lang duren voordat het gebeurt, of heel snel en hoe ver de boel dan precies zakt weet ook niemand. Maar dat het gebeurt is onvermijdelijk.multipasser schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:04:
Ik heb me laten meegaan op de crazy pump wave. Zoals iedereen.
Ben hier lekker HODL'er van BTC en maak mij geen zorgen. Sta nog steeds op winst hier
Zijn voornamelijk EUR en BTC die de alts naar beneden duwen, vraag met af wat er gaat gebeuren als de USD straks wakker wordt.
Komt weer wat rust zo te zien in de boeken
Komt weer wat rust zo te zien in de boeken
[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 27-05-2017 12:22 ]
Zullen die dat vannacht (hun avond) niet al gedaan hebben?greatchampion schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:23:
Het zal nog wel iets meer naar beneden gaan denk ik. Ook in de US zijn er panic sellers
Blijft apart om te zien hoe ETH en BTC hetzelfde doen. De grafieken zijn voor 90% gelijk aan elkaar. Ook nu we weer (tijdelijk) omhoog gaat doen ze weer exact hetzelfde.
Denk dat veel mensen met BTC, ETH hebben gekocht en anders om.PilatuS schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:25:
Blijft apart om te zien hoe ETH en BTC hetzelfde doen. De grafieken zijn voor 90% gelijk aan elkaar. Ook nu we weer (tijdelijk) omhoog gaat doen ze weer exact hetzelfde.
Met de gedachte dat BTC een veilige keus is denk ik.
Koop zelf alleen maar met EUR
[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 27-05-2017 12:28 ]

Bloed vloeit rijkelijk door de straten..
Mooi plaatje voor in de TS als waarschuwing voor get-rich-quick nieuwkomersHatsieflatsie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:35:
[afbeelding]
Bloed vloeit rijkelijk door de straten..
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Mooie pump-dump die Bitmark/BCT coin vandaag. Potentie van 3x 100% vandaag al zit erop. Ik heb het bij 25% ping-pong gehouden. De vraag is wanneer het pump-dump over is en het muntje weer een dump-dump wordt.
In tijden dat je niet kan verkopen naar Fiat (want verliest/magere winst) kun je altijd nog proberen je BTC stack te vergroten, door te handelen in altcoins/BTC. Voor de betere tijden alvast.
In tijden dat je niet kan verkopen naar Fiat (want verliest/magere winst) kun je altijd nog proberen je BTC stack te vergroten, door te handelen in altcoins/BTC. Voor de betere tijden alvast.
Malarky schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:37:
Mooie pump-dump die Bitmark/BCT coin vandaag. Potentie van 3x 100% vandaag al zit erop. Ik heb het bij 25% ping-pong gehouden. De vraag is wanneer het pump-dump over is en het muntje weer een dump-dump wordt.

We weten nu dat wanneer de alts onderuit gaan het niet naar de BTC gaat. Had dat eigenlijk wel een beetje verwacht. Hoewel de BTC nog de kleinste daling heeft blijft ie niet gelijk of gaat ie omhoog.
Zo, alles maar weer verkocht. Evengoed 80% winst en nu genieten van het mooie weer
stap wel weer in als alle trend/news buyers gevlucht zijn
Ik zat te zoeken naar theorieën over de verhouding tussen bitcoin en alts, maar daar zijn er zoveel van:PilatuS schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:40:
We weten nu dat wanneer de alts onderuit gaan het niet naar de BTC gaat. Had dat eigenlijk wel een beetje verwacht. Hoewel de BTC nog de kleinste daling heeft blijft ie niet gelijk of gaat ie omhoog.
- Dat als de bitcoin omlaag gaat, niemand de alts meer vertrouwt en voor fiat kiest
- Dat de bitcoin geremd wordt doordat alts worden verkocht voor bitcoin als het slecht gaat
- Dat als de bitcoin goed gaat, de alts omlaag want men wil profiteren van de bitcoin rage
- Dat als de bitcoin goed gaat, alts extra omhoog, want men wil nog meer
Ik ga voor dezeMalarky schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:45:
[...]
- Dat als de bitcoin omlaag gaat, niemand de alts meer vertrouwt en voor fiat kiest
De alts volgen de BTC ook. Niet alleen ETH maar ook bijvoorbeeld iets als Ripple heeft dezelfde grafiek. Wat ik dacht over dat mensen van alts naar BTC gaan klopt niet.
[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 27-05-2017 12:50 ]
natuurlijk als ik denk, ik sell mn ETH, om een kleine winst te maken door ze nog iets goedkoper weer in te kopen, blijft hij hangen en gaat hij straks weer omhoog....
Ik denk dat je nog wel ff de tijd hebtmauro101 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:59:
natuurlijk als ik denk, ik sell mn ETH, om een kleine winst te maken door ze nog iets goedkoper weer in te kopen, blijft hij hangen en gaat hij straks weer omhoog....
edit: vind het trouwens wel een mooi fenomeen hoe het vertrouwen zo snel kan omslaan van er komt geen einde aan deze golden wave tot een vrij mineur stemming. Best apart hoe snel dat allemaal kan gaan en het geeft nog maar eens aan hoe belangrijk en hoeveel invloed de grote spelers zijn/hebben (want dat zijn toch degenen die dit triggeren)
[ Voor 34% gewijzigd door Snowdog op 27-05-2017 13:05 ]
Gelukkig een redelijk deel van mijn inleg begin mei al aangekocht, het bloedbad valt daardoor nog enigszins mee.
Of je verkoopt heel snel wanneer de boel flink omlaag gaat. Of je wacht gewoon tot het hele zakken voorbij is. Op de bodem verkopen is zo jammer, dan kan je beter dagen, weken of maanden wachten.mauro101 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:59:
Dat is ook het voordeel van alleen geld er in stoppen dat je kan missen. Crashed de boel dan flink wacht je gewoon tot je weer goed zit. Lullig om je winst te zien verdampen, maar beter dan een verlies pakken of een hele kleine winst.
Persoonlijk heb ik het gevoel dat het maandag wel weer aantrekt, maar meer dan gevoel is het niet
Deze week is er 8 btc bij mij verdampt, over de waarde in totaal maar nog niet te praten. Maar ik slaap er echt niet slechter door. Ben in april ingestapt dus heb nog wat ademruimte, HODL! Haha.
Ik ben wel benieuwd waar deze correctie eindigt en wat dit gaat doen met het vertrouwen in Alts.
Ik ben wel benieuwd waar deze correctie eindigt en wat dit gaat doen met het vertrouwen in Alts.
Hoe is 8 btc verdampt? Die heb je toch nog. Heb je het verkocht dan?Repeating schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:11:
Deze week is er 8 btc bij mij verdampt, over de waarde in totaal maar nog niet te praten. Maar ik slaap er echt niet slechter door. Ben in april ingestapt dus heb nog wat ademruimte, HODL! Haha.
8 BTC aan winst is verdwenen.a_rated schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:13:
[...]
Hoe is 8 btc verdampt? Die heb je toch nog. Heb je het verkocht dan?
Had ik toch maar moeten doenRookert25 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:25:
50% winst na 2 weken traden (inclusief leergeld), zit er aan te denken om het surplus te incasseren zodat het ook 'echte' winst wordt, maar zal zondagavond weer balen dat ik het er niet in heb laten zitten.
Vragen vragen
dat is niet echt een goede manier om het uit te drukken though, 8 btc tegen $2500 dollar of 8 btc tegen $250? Tenzij je ze daadwerkelijk bent verloren, zijn er betere manieren om het verlies uit te drukken I guess.
Fionzo schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:09:
Persoonlijk heb ik het gevoel dat het maandag wel weer aantrekt, maar meer dan gevoel is het niet
Dit heeft allemaal even tijd nodig weer. Over een paar maand of jaar komt er vast weer een opleving, maar op korte termijn is het wel even voorbij denk ik. Je ziet dat ook aan de alts die vrijwel net zo hard mee dalen. Iedereen wil uitstappen aan alle kanten van cryptocurrencies. Het is niet erg om eerlijk te zijn en te beseffen dat de ATH momenten even (of voor altijd) van de baan zijn.
Maar...Repeating schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:11:
Maar
De rest heeft al aangegeven dat je op die manier niet het verdampen van winst kunt aangeven. Alsnog, als ik er van uitga dat je ongeveer 8x2000 = 16000 euro hebt laten verdampen:
Of je bent heel erg rijk en zit hier enorm op te scheppen dat 16000 euro niks is voor jou.
Of je bent niet heel erg rijk en zit enorm in de ontkenningsfase dat je 16000 euro bent kwijtgeraakt.
Benieuwd naar je 'Maar' en naar je reactie.
Dat is inderdaad geen goede manier om het uit te drukken en daarom doe hij het ook vast zo. Ik ga hier ook niet zeggen hoeveel ik er in euro's in heb zitten en hoeveel euro's ik winst of verlies heb.Snowdog schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:15:
[...]
dat is niet echt een goede manier om het uit te drukken though, 8 btc tegen $2500 dollar of 8 btc tegen $250? Tenzij je ze daadwerkelijk bent verloren, zijn er betere manieren om het verlies uit te drukken I guess.
Als iedereen BTC's en ETH's kan gebruiken om gewoon boodschappen te doen ja maar dat is nog niet!MAX3400 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:07:
[...]
Mis ik dan iets? Zolang er een beperkte voorraad BTC is en meer en meer mensen willen het gaan gebruiken, wordt de vraag toch hoger en dus ook de prijs?
Ben zelf ook geen economie-hoogleraar ofzo maar een hogere vraag naar een commodity zorgt toch standaard ook voor hogere (gemiddelde) prijzen?
misschien in enkele landen zoals Japan of US. Maar hier is nog geen standaard betalingsmogelijkheid.
Van zodra paar grote banken/landen het standaard maken is de sky the limit ja.
Zou best kunnen hoor. Aan de andere kant zitten we nu wel even in een andere tijd dan een paar jaar terug. Cryptocurrency word toch wat meer mainsteam. Ik weet niet of dit weer maanden of jaren gaat duren. Dagen of weken zou mij ook niets verbazen.Playa del C. schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:19:
[...]
Dat is meer iets wat je graag zou willen. Op dit moment is het wel duidelijk dat de markt in een neerwaartse trend gaat komen. Wie zou nu bijvoorbeeld een bitcoin willen kopen voor 2500 euro? Als niemand dat nu ziet zitten, dan weet je ook vrijwel zeker dat de prijs daar niet meer in de buurt gaat komen voorlopig.
Dit heeft allemaal even tijd nodig weer. Over een paar maand of jaar komt er vast weer een opleving, maar op korte termijn is het wel even voorbij denk ik. Je ziet dat ook aan de alts die vrijwel net zo hard mee dalen. Iedereen wil uitstappen aan alle kanten van cryptocurrencies. Het is niet erg om eerlijk te zijn en te beseffen dat de ATH momenten even (of voor altijd) van de baan zijn.
Ik vraag het me af of dat echt waar is, ik bedoel bij de vorige peak wist vrijwel iedereen ook van crypto's af (zelfs mensen als mn ouders, die totaal non-techies zijn en alleen mainstream media bijhouden). Ik denk dat het heel moeilijk is om er echt wat over te zeggen en mocht er echt een crash volgen, dan is dit topic ook binnen no time weer uitgestorven (want een paar jaar geleden voor de crash was het niet minder druk dan nu gok ik zo).PilatuS schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:25:
[...]
Zou best kunnen hoor. Aan de andere kant zitten we nu wel even in een andere tijd dan een paar jaar terug. Cryptocurrency word toch wat meer mainsteam. Ik weet niet of dit weer maanden of jaren gaat duren. Dagen of weken zou mij ook niets verbazen.
Maar ik adviseer niet om deze te kopen, USDT(Tether) dient rond de 1 dollar per coin te zitten (1 op 1 met de dollar).
Zou leuk zijn als een admin een plotje kan maken van het aantal berichten per uur vs. koersverloop!Snowdog schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:33:
[...]
Ik vraag het me af of dat echt waar is, ik bedoel bij de vorige peak wist vrijwel iedereen ook van crypto's af (zelfs mensen als mn ouders, die totaal non-techies zijn en alleen mainstream media bijhouden). Ik denk dat het heel moeilijk is om er echt wat over te zeggen en mocht er echt een crash volgen, dan is dit topic ook binnen no time weer uitgestorven (want een paar jaar geleden voor de crash was het niet minder druk dan nu gok ik zo).
Als het rustig wordt op fora en je hoort niemand er meer over is dat een mooi moment om te kopen, want dan is de prijs waarschijnlijk laag.Snowdog schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:33:
[...]
Ik vraag het me af of dat echt waar is, ik bedoel bij de vorige peak wist vrijwel iedereen ook van crypto's af (zelfs mensen als mn ouders, die totaal non-techies zijn en alleen mainstream media bijhouden). Ik denk dat het heel moeilijk is om er echt wat over te zeggen en mocht er echt een crash volgen, dan is dit topic ook binnen no time weer uitgestorven (want een paar jaar geleden voor de crash was het niet minder druk dan nu gok ik zo).
*Surft naar viva-forumsuperpolm schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:36:
[...]
Als het rustig wordt op fora en je hoort niemand er meer over is dat een mooi moment om te kopen, want dan is de prijs waarschijnlijk laag.
Het zou ook wel kunnen hoor. Ik heb het idee dat het steeds meer mainstream word. Er gaan ook steeds meer coins van mensen die er 1000'en hebben naar mensen die er een aantal hebben. Ik denk hoe verder we gaan in de tijd hoe meer mainstream het word. Dit kan je ook wel zien aan de hoeveelheid exchanges en site's die coins verkopen, dat was in 2013 compleet anders.Snowdog schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:33:
[...]
xD, nja de panic sellers (Waarvan er hier ook heel veel zitten hoe ik dat zo lees), die zorgen er natuurlijk voor dat de prijs zo laag wordt.superpolm schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:36:
[...]
Als het rustig wordt op fora en je hoort niemand er meer over is dat een mooi moment om te kopen, want dan is de prijs waarschijnlijk laag.
Het bijna massaal verkopen is gewoonweg niet goed voor een coin, deze mensen zullen ook geen vertrouwen hebben in de coin en willen puur en alleen euro's krijgen aan het eind van de streep (deze mensen zullen ook niet lang blijven in dit wereldje).
Ik weet het niet precies, zelf het ik het idee dat de meeste exchanges er toen al waren, maar goed dat komt waarschijnlijk ook omdat ik toen al dezelfde exchanges gebruikte. Maar had uit mijn 'vorige' periode nog altijd accounts op exchanges als Kraken, Polo, wat Chinese exchanges en Cex. Ik heb wel het idee dat het op dit moment allemaal wat professioneler (en waarschijnlijk minder hackgevoelig) is though (vooral Polo).PilatuS schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:38:
[...]
Het zou ook wel kunnen hoor. Ik heb het idee dat het steeds meer mainstream word. Er gaan ook steeds meer coins van mensen die er 1000'en hebben naar mensen die er een aantal hebben. Ik denk hoe verder we gaan in de tijd hoe meer mainstream het word. Dit kan je ook wel zien aan de hoeveelheid exchanges en site's die coins verkopen, dat was in 2013 compleet anders.
Ik heb verder on mijn directe vriendenkring niet echt het idee dat crypto echt leeft, hoewel iedereen de naam bitcoin wel kent. Maar goed, dat zegt ook niet zoveel. Ik zou niet durven zeggen of het meer mainstream wordt, de prijs zou het misschien wel suggesten, maar ik weet niet of dat de beste indicator is.
edit: ahum polo
Zo sta je na een maandje met een verdubbeling, weer terug waar je begon.....
Op naar de volgende run
Op naar de volgende run
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om