Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.820 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 19:54
Donderpoes schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:56:
[...]

Op het moment even niet, misschien later vanmiddag.

[...]

Weet je ook hoe ik kan zien dat hij nep is?
Als je inlogt in de lite client, zie je bovenaan je saldi staan. Als daar bij Bitcoin 0 staat, dan is die nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
exelletor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:57:
[...]

Als je inlogt in de lite client, zie je bovenaan je saldi staan. Als daar bij Bitcoin 0 staat, dan is die nep.
Nep idd, jammer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brianvd
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 03-03-2024
Mooi om te zien dat ETH en BTC vrijwel identiek bewegen ten opzichte van elkaar. Vorige week was 1 ETH nog 0.1 BTC, nu schommelt deze al dagen rond de 0.077/0.085 BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouNee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 14:03
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:32:
Na mezelf in rap tempo ingelezen te hebben in coins nu de trotse bezitter van iets meer dan een halve ether! :+ Bedankt voor het inzichtelijk in kaart brengen van het handelen etc.

Raden jullie overigens aan om de coins bij de exchanges te kopen of bij bijv. Anycoin etc? Alvast bedankt!
Ben ook nieuw en vraag me dit ook af, iemand? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Donderpoes schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:41:
Een vraagje, ik heb een waves wallet met 4,3 waves erin. Nu heb ik in mijn waves wallet ook wat ripto bux gekregen, 2 christiania, 1 :obama:, maar nu net heb ik ook 1 bitcoin gekregen in mijn waves wallet. Is dit nu een echte bitcoin of reken ik mijzelf rijk met een dode mus (ik weet niets over waves)?
Er worden veel nepcoins gemaakt en verstuurd en ik geloof ook dat ze dezelfde naam kunnen gebruiken. Lijkt me fake. Je kunt zien of er een groen vinkje rechts naast de naam staat, dan zijn ze "officieel".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

NouNee schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:15:
[...]

Ben ook nieuw en vraag me dit ook af, iemand? :9
Exchanges natuurlijk. Zo'n statische aankoop maakt uiteraard een ruime marge per transactie om geen verlies te maken. Op een exchange kun je ene limitorder zetten met een 1h/6h/24h (net hoelang je wil wachten) low-price en mocht de prijs dan nog een keer daarna zakken, koop je automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:05
50% winst na 2 weken traden (inclusief leergeld), zit er aan te denken om het surplus te incasseren zodat het ook 'echte' winst wordt, maar zal zondagavond weer balen dat ik het er niet in heb laten zitten.

Vragen vragen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rookert25 op 26-05-2017 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
Rookert25 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:25:
50% winst na 2 weken traden (inclusief leergeld), zit er aan te denken om het surplus te incasseren zodat het ook 'echte' winst wordt, maar zal zondagavond weer balen dat ik het er niet in heb laten zitten.

Vragen vragen :)
of terug je winst herinvesteren? :)

Zonet wat BTC omgezet in ETH en XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Zelf nu zo'n 2,5 week bezig met de cryptocurrency. Geïnvesteerd in Golem, Factom, Gamecredits en Lisk. In ieder geval in die tijd al verdubbeld wat betreft mijn inzet, met de kleine correctie van gister.

Als student zijnde kan ik er geen 1000'en in stoppen, dus Bitcoin en Ethereum vallen naar mijn mening al af omdat het dan qua risico niet rendabel genoeg is denk ik. Was nog wel van plan om gestaag meer te investeren, dus ik vroeg mij af naar welke 'kleinere' altcoins hier veelal wordt gekeken en in is geïnvesteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:31
Malarky schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:20:
[...]

Exchanges natuurlijk. Zo'n statische aankoop maakt uiteraard een ruime marge per transactie om geen verlies te maken. Op een exchange kun je ene limitorder zetten met een 1h/6h/24h (net hoelang je wil wachten) low-price en mocht de prijs dan nog een keer daarna zakken, koop je automatisch aan.
Thanks! Blij dat ik dan een kleine order heb geplaatst om gewoon te testen of het allemaal werkt, dan wacht ik nu even af totdat m'n Kraken account verified is. Kan het geld daar vervolgens naartoe :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Wollie1988 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:51:
Zelf nu zo'n 2,5 week bezig met de cryptocurrency. Geïnvesteerd in Golem, Factom, Gamecredits en Lisk. In ieder geval in die tijd al verdubbeld wat betreft mijn inzet, met de kleine correctie van gister.

Als student zijnde kan ik er geen 1000'en in stoppen, dus Bitcoin en Ethereum vallen naar mijn mening al af omdat het dan qua risico niet rendabel genoeg is denk ik. Was nog wel van plan om gestaag meer te investeren, dus ik vroeg mij af naar welke 'kleinere' altcoins hier veelal wordt gekeken en in is geïnvesteerd?
Je kiest voor munten die goedkoop zijn waar je voor je gevoel meer winst kan halen. Maar er zit ook een veel groter risico aan. Wil je proberen snel geld te verdienen of is het een investering voor de langere termijn. Indien het eerste dan kun je wel in de kleine munten blijven zitten maar dan moet je het ook heel actief in de gaten houden. Anders zou ik lekker kleine hoeveelheden Ether en BTC kopen en holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
Orange_Dirk schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:55:
[...]

Je kiest voor munten die goedkoop zijn waar je voor je gevoel meer winst kan halen. Maar er zit ook een veel groter risico aan. Wil je proberen snel geld te verdienen of is het een investering voor de langere termijn. Indien het eerste dan kun je wel in de kleine munten blijven zitten maar dan moet je het ook heel actief in de gaten houden. Anders zou ik lekker kleine hoeveelheden Ether en BTC kopen en holden.
Investering voor lange termijn, daarom onderzoek ik ook zeker waar ik investeer en of ik een goed gevoel heb bij de projecten, welke mensen er achter zitten en of het een nieuwe techniek is of complementair aan iets anders. Verder twijfel ik wel om wat in Ethereum te steken hoor, daar niet van. Maar even opinies peilen en onderzoek doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 18:10
Misschien een n00b vraag, maar ik ben hier nog niet helemaal in thuis.

Ik heb gisteren 0.1 BTC de deur uit gedaan via litebit voor een beddrag van 237 euro, maar ik zie net dat litebit slechts 217 euro heeft overgemaakt..... Zie ik wat over het hoofd ?

[ Voor 5% gewijzigd door netvista op 26-05-2017 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:05
netvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:55:

Ik heb gisteren 0.1 BTC de deur uit gedaan via litebit voor een beddrag van 237 euro, maar ik zie net dat litebit slechts 217 euro heeft overgemaakt..... Zie ik wat over het hoofd ?
Transcatiekosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
netvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:55:

transactiekosten, staat daar iets over vermeld?

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoe snel je het overmaakt kan ook nog wat uitmaken. Bij Bitonic moet je het dacht binnen 5 minuten overmaken anders is de prijs niet meer geldig. Niet zo vreemd bij iets waar 5 minuten een heel groot verschil kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
falex schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:00:
[...]

transactiekosten, staat daar iets over vermeld?
Ik kan de transactie zelf helaas niet meer terug zien, op litebit ( staat alleen "217 euro") . Maar 20 euro, ongeveer 10 % lijkt me nogal veel voor transactiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
PilatuS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:08:
Hoe snel je het overmaakt kan ook nog wat uitmaken. Bij Bitonic moet je het dacht binnen 5 minuten overmaken anders is de prijs niet meer geldig. Niet zo vreemd bij iets waar 5 minuten een heel groot verschil kan zijn.
Zodra je de transactie in gaat heb je 15 minuten om de transactie te voltooien. Hier zat ik ruim binnen. Echter duurde de confirmatie wel een paar uur. Wellicht heeft het daar iets mee te maken, maar dat zou wel funest kunnen zijn als men met grotere bedragen gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
netvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:08:
[...]

Ik kan de transactie zelf helaas niet meer terug zien, op litebit ( staat alleen "217 euro") . Maar 20 euro, ongeveer 10 % lijkt me nogal veel voor transactiekosten.
denk dat je andersom moet redeneren. Misschien een vaste transactiefee van 0,00X BTC, ongeacht de value van je transactie

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

netvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Zodra je de transactie in gaat heb je 15 minuten om de transactie te voltooien. Hier zat ik ruim binnen. Echter duurde de confirmatie wel een paar uur. Wellicht heeft het daar iets mee te maken, maar dat zou wel funest kunnen zijn als men met grotere bedragen gaat werken.
Daarom ook een exchange gebruiken. Kun je gewoon voor een eerlijke dag/uurprijs iets kopen en verkopen.Ik heb mijn geld met SEPA naar Kraken overgemaakt, daar BTC gekocht, die getransfered naar Poloniex, en nu handel ik alleen nog daar.

[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 26-05-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
netvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:11:
[...]

De confirmatie maakt niet uit. Dat hoeft ook echt niet binnen die 15 minuiten. Anders stuur ze even een mailtje hoe het precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:38
PilatuS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:16:
[...]

De confirmatie maakt niet uit. Dat hoeft ook echt niet binnen die 15 minuiten. Anders stuur ze even een mailtje hoe het precies zit.
Late confirmations hebben geen invloed op de prijs meer. Ze zien de transactie namelijk wel direct, maar kunnen (willen) het geld zelf nog niet als 'spendable' beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kwaazaar schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:22:
[...]

Late confirmations hebben geen invloed op de prijs meer. Ze zien de transactie namelijk wel direct, maar kunnen (willen) het geld zelf nog niet als 'spendable' beschouwen.
Dat zeg ik toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 03-10 15:32
Hallo mensen, ook ik ga voorzichtig beginnen met beleggen in cryptocurrencies en vraag mij af of er een software wallet is die zowel Bitcoin als Ethereum op kan slaan. Weet iemand een goede wallet die ik kan gaan gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:00
Shifty47 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:37:
Hallo mensen, ook ik ga voorzichtig beginnen met beleggen in cryptocurrencies en vraag mij af of er een wallet is die zowel Bitcoin als Ethereum op kan slaan. Weet iemand een goede wallet die ik kan gaan gebruiken?
In principe heeft elke coin zijn eigen wallet. Je kunt het eventueel wel op de site van een exchange stallen (bijv. bittrex.com), maar dat wordt afgeraden voor grotere bedragen in verband met de kans op hacks e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Shifty47 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:37:
Hallo mensen, ook ik ga voorzichtig beginnen met beleggen in cryptocurrencies en vraag mij af of er een software wallet is die zowel Bitcoin als Ethereum op kan slaan. Weet iemand een goede wallet die ik kan gaan gebruiken?
Ik gebruik zelf nu https://jaxx.io/ , bevalt goed en kan meerdere coins aan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
janvanduschoten schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:39:
[...]

Die ziet er erg goed uit! Ik ga hm gelijk uitproberen. Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:54
Zag dat er in een oude wallet nog wat BTC op stond.

Om dat even over te zetten moet ik meer fee betalen dan dat het waarde heeft :'(
To
1An1Uq68M6RGmCQw1kgvMoaKn3rvtFAS5Y + 0.00046887 BTC$1.16
Transaction Fee (required by Bitcoin miners)+ 0.00066151 BTC $1.63

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
janvanduschoten schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:39:
[...]

Reviews op Android zijn wel beetje verontrustend.

Maar wallets blijft een probleem. Het liefst gebruik ik een open source wallet, zoals deze voor BTC: Google Play: Bitcoin Wallet
Daar zijn ook forks van, bv voor Dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mauro101 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:43:

Om dat even over te zetten moet ik meer fee betalen dan dat het waarde heeft :'(

[...]
Volgens mij kan ook je ook de privatekeys exporteren en in de andere wallet importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand wat tips voor m'n portfolio? Tussen haakjes het aantal coins dat ik heb :).
Zelf 1950 ingestoken (waarvan 950 deze week). en heb 800euro winst +/- (paar dagen geleden was dit nog 1250).

Ik hoor veel van waves ook, maar ik heb het gevoel dat ik die train gemist heb. DGB en SIA zijn zo'n coins waarvan ik er veel heb, zijn ook super cheap, Sia is wel een goed project denk ik. DGB is zoals GAME. Hopelijk stijgt die ook naar dezelfde waarde.. Maak ik mij zorgen om niets? LTC probeer ik wat van de hand te doen, ik heb er geen vertrouwen meer in.. Alvast bedankt!

EXP (347)
STRAT (218)
XLM (11k)
LTC (11)
PIVX (117)
DGB (10k)
XRP (450)
NEM (550)
SC (10k)
MAID (117)
SYS (200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Malarky schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:13:
[...]

Daarom ook een exchange gebruiken. Kun je gewoon voor een eerlijke dag/uurprijs iets kopen en verkopen.Ik heb mijn geld met SEPA naar Kraken overgemaakt, daar BTC gekocht, die getransfered naar Poloniex, en nu handel ik alleen nog daar.
Dat is zeker een interessant systeem. Maar dan gebruik je ook gewoon de polo wallets?
Leuke is dat ze echt voor alles een wallet hebben. Voor 1k tot 2k gaat dat op zich nog maar ik zou daar toch geen 10k of meer toevertrouwens? Als ze een Mt.Goxje plegen?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:48:
LTC probeer ik wat van de hand te doen, ik heb er geen vertrouwen meer in.. EXP (347)
Waarom geen vertrouwen meer in LTC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 19:00
mauro101 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:43:

[...]
Herkenbaar :') De paar coins kan ik dus niet versturen naar een andere wallet. Het gaat slechts om $6 ofzo, maar toch een beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Noodle schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:52:
[...]

Waarom geen vertrouwen meer in LTC ?
Met die segwit voor BTC, denk ik dat LTC beetje overbodig gaat zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

multipasser schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:51:
[...]

Dat is zeker een interessant systeem. Maar dan gebruik je ook gewoon de polo wallets?
Leuke is dat ze echt voor alles een wallet hebben. Voor 1k tot 2k gaat dat op zich nog maar ik zou daar toch geen 10k of meer toevertrouwens? Als ze een Mt.Goxje plegen?
Welke Polo Wallets bedoel je? Ja, nu ik actief trade staat bijna alles bij Polo, als ik niet actief trade plaats ik het in mijn Jaxx wallet.

Jammer dat er geen wallets zijn die alle coins van Polo aankan, het komt niet eens in de buurt. Probleem met wallets is dat je geen limit order op een hoge prijs kan zetten, voor als je niet oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10 19:23

scorpie

Supra Addict

Het interface van Jaxx mag mijn inziens wel wat verbeterd worden. Er zitten volgens mij erg veel dubbele menu items in (backup wallet en view pairing codes bijv.). Ook zie ik geen Ethereum public / private keypairs, meer mensen last van?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Malarky schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:59:
[...]

Welke Polo Wallets bedoel je? Ja, nu ik actief trade staat bijna alles bij Polo, als ik niet actief trade plaats ik het in mijn Jaxx wallet.

Jammer dat er geen wallets zijn die alle coins van Polo aankan, het komt niet eens in de buurt. Probleem met wallets is dat je geen limit order op een hoge prijs kan zetten, voor als je niet oplet.
bij Deposit heb je toch een lijst van 50tal coins? Dat zijn toch de interne wallets bij POLO van al die coins niet? Of ga je altijd al je BT/ETH terugstorten naar de desktopwallets? of Jaxx? (ken ik nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Het betalen en transfereren van coins vind ik zeker een pluspunt van het systeem.
Maar wat ik niet snap is als jij bv van een vriend iets koopt voor 100euro. En je wil hem dat doorsturen met ETH. Kan het zijn dat op het moment van het binnenkomen het nog maar 98euro waard is, of meer?

Onze euro zit ook in een permanente koerswissel maar wij merken daar niets van. 100euro is 100euro.
of ben ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brianvd
  • Laatst online: 03-03-2024
multipasser schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:07:
Het betalen en transfereren van coins vind ik zeker een pluspunt van het systeem.
Maar wat ik niet snap is als jij bv van een vriend iets koopt voor 100euro. En je wil hem dat doorsturen met ETH. Kan het zijn dat op het moment van het binnenkomen het nog maar 98euro waard is, of meer?

Onze euro zit ook in een permanente koerswissel maar wij merken daar niets van. 100euro is 100euro.
of ben ik fout?
1 ether is ook 1 ether toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

multipasser schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:05:
[...]

bij Deposit heb je toch een lijst van 50tal coins? Dat zijn toch de interne wallets bij POLO van al die coins niet? Of ga je altijd al je BT/ETH terugstorten naar de desktopwallets? of Jaxx? (ken ik nog niet)
https://poloniex.com/balances ?

Nee dit is de plek waar je je coins kan transferen naar een wallet of andere exchange. Als Polo kapot gaat ben je alle wat bij polo staat kwijt, of het nu in je lending, margin of exchange account staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:48:
Ik hoor veel van waves ook, maar ik heb het gevoel dat ik die train gemist heb.
Persoonlijk vind ik Waves interessant voor de gratis rotzooi die je krijgt. Als de prijs verder gelijk blijft, heb je zo een leuk rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exelletor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:11:
[...]

Persoonlijk vind ik Waves interessant voor de gratis rotzooi die je krijgt. Als de prijs verder gelijk blijft, heb je zo een leuk rendement.
Wat krijg je dan zoal? : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
brianvd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:09:
[...]

Dit klinkt als een flauw antwoord, maar is precies het punt. Wat je nu voor een euro kunt kopen, kost over een paar minuten misschien wel meer/minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
of ben ik fout?
En 100 dollar is 100 dollar. Maar 100 dollar is niet 100 euro.

Cryptocurrency zit in een enorme groei op dit moment. 4 maanden terug was 1 ETH niet 180 dollar maar 12 dollar. Cryptocurrency is veel onstabieler dan de dollar/euro koers, maar ook daar vind je soms flinke verschillen.

Verder is 1 ETH wel wereldwijd 1 ETH en niet 160 euro, 180 dollar of 2000 weet ik veel. Cryptocurrency is gewoon onstabiel en dat zal ook nog wel even zo blijven.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 26-05-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17

of ben ik fout?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5yCPS9Y4rNKyDQ55o6pYc5gX/full.jpg

Hotlink fix.

[ Voor 8% gewijzigd door DaCoTa op 26-05-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:12:
[...]

Wat krijg je dan zoal? : )
Vandaag bijvoorbeeld een paar tientjes aan Ripto Bux coins. Verder kun je allerlei andere tokens krijgen, onder andere voor het leasen van je Waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The owner of this website (99bitcoins.com) does not allow hotlinking to that resource

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forum leden,

Ik ben jullie interessante discussies nu een ruim een maand aan het volgen. Veel tips opgevangen die ik, als beginnende handelaar in crypto's, kan gebruiken.

Nu wil ik niet om jullie voorspelling vragen, niemand hier heeft een glazen bol namelijk. Wie dit wel heeft, wil ik vriendelijk vragen het één en ander te delen ;)

Maar wat mij wel interessant lijkt is jullie mening over een veel genoemde crypto "Stellar Lumen (XLM)".
Ik traid niet in fiat, alleen BTC en sinds het Polo Margin trade-Lag debacle brand ik daar liever mijn handen ook niet meer aan. Direct mijn XRP's omgezet naar XLM's.

Wel nu dan mijn vraag... Wat is er aan de hand met Stellar Lumen? Zo veel mooie verhalen en in potentie een mooi project. Maar ik maak me nu toch wel zorgen.
Binnenkort gaan ze weer gratis XLM's uitdelen, dit leidt waarschijnlijk tot nog een verdere prijsdaling.
Nu de prijs laag is, koop ik steeds bij. Maar is dit wel het juiste?

Wie bezit nog XLM's en zit met dezelfde gevoelens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exelletor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:16:
[...]

Vandaag bijvoorbeeld een paar tientjes aan Ripto Bux coins. Verder kun je allerlei andere tokens krijgen, onder andere voor het leasen van je Waves.
In welke wallet moet je dat dan plaatsen om die te kunnen leasen? (wellicht zelfde systeem als expanse bond).

THanks!

/edit/ ik vermoed de waves lite client :P! moet je die ook laten sycen? want er gebeurd precies niet zoveel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:20:
Forum leden,

Ik ben jullie interessante discussies nu een ruim een maand aan het volgen. Veel tips opgevangen die ik, als beginnende handelaar in crypto's, kan gebruiken.

Nu wil ik niet om jullie voorspelling vragen, niemand hier heeft een glazen bol namelijk. Wie dit wel heeft, wil ik vriendelijk vragen het één en ander te delen ;)

Maar wat mij wel interessant lijkt is jullie mening over een veel genoemde crypto "Stellar Lumen (XLM)".
Ik traid niet in fiat, alleen BTC en sinds het Polo Margin trade-Lag debacle brand ik daar liever mijn handen ook niet meer aan. Direct mijn XRP's omgezet naar XLM's.

Wel nu dan mijn vraag... Wat is er aan de hand met Stellar Lumen? Zo veel mooie verhalen en in potentie een mooi project. Maar ik maak me nu toch wel zorgen.
Binnenkort gaan ze weer gratis XLM's uitdelen, dit leidt waarschijnlijk tot nog een verdere prijsdaling.

Ik heb zelf ook onderzoek gedaan naar Stellar en vond het een interessant project, maar ook veel meningen gelezen dat het een complementair iets is. Ondersteuning/verbetering van andere altcoins. Zoals ik het heb begrepen. Others, correct me if I'm wrong. Maar omdat het dus niet helemaal op zichzelf staat, heeft mij dat weerhouden om te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:49

Liberteh

All your base belong to me

Forum leden,

Kijk eens op www.tradingview.com voor mensen hun (technische) analyses ;) Geldt niet alleen voor crypto's maar ook voor forex en aandelen. You're welcome.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
[...]

In welke wallet moet je dat dan plaatsen om die te kunnen leasen? (wellicht zelfde systeem als expanse bond).

THanks!

/edit/ ik vermoed de waves lite client :P! moet je die ook laten sycen? want er gebeurd precies niet zoveel.
Waves Lite client draait gewoon online, dus die wordt automatisch gesyncd. Voor diehards is er ook een windows client, instructies daarvoor vind je hier: https://github.com/amichaelix/wavesgo-leasing/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exelletor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:30:
[...]

Waves Lite client draait gewoon online, dus die wordt automatisch gesyncd. Voor diehards is er ook een windows client, instructies daarvoor vind je hier: https://github.com/amichaelix/wavesgo-leasing/releases
Je hebt bovenaan USD/EUR/BITCOIN etc, maar ik vermoed dat je gewoon waves naar het adres stuurt dat bovenaan staat en dat ze dan in die wallet komen hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crasheeee schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Herkenbaar :') De paar coins kan ik dus niet versturen naar een andere wallet. Het gaat slechts om $6 ofzo, maar toch een beetje jammer
Privatekeys exporteren en importeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wollie1988 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:25:
[...]

Ik heb zelf ook onderzoek gedaan naar Stellar en vond het een interessant project, maar ook veel meningen gelezen dat het een complementair iets is. Ondersteuning/verbetering van andere altcoins. Zoals ik het heb begrepen. Others, correct me if I'm wrong. Maar omdat het dus niet helemaal op zichzelf staat, heeft mij dat weerhouden om te investeren.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liberteh schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:27:
[...]

Kijk eens op www.tradingview.com voor mensen hun (technische) analyses ;) Geldt niet alleen voor crypto's maar ook voor forex en aandelen. You're welcome.
Dank je. Ga daar even op kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
exelletor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:11:
[...]

Hoe krijg je die gratis rotzooi dan? Ik heb nu een account aangemaakt in die waves Lite Client

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Shifty47 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:37:
[...]

Hoe krijg je die gratis rotzooi dan? Ik heb nu een account aangemaakt in die waves Lite Client
Ik denk dat je moet leasen via wavesnode.net maar ben niet gehaal zeker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:32:
[...]

Je hebt bovenaan USD/EUR/BITCOIN etc, maar ik vermoed dat je gewoon waves naar het adres stuurt dat bovenaan staat en dat ze dan in die wallet komen hé?
Ja klopt, dat adres moet je hebben. En Lite client heeft nu al DEX exchange waar je verschillende munten (waaronder dus ook BTC) kan traden. Voor nu werkt het niet heel denderend, maar er komt binnenkort een nieuwe interface.

De eisen om gratis zooi te krijgen verschillen nogal. Sommige dingen (zoals WCT tokens) krijg je automatisch, voor anderen moet je wel je voorraad leasen. Meestal moet je wel wat Waves in je wallet hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exelletor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:43:
[...]

Ja klopt, dat adres moet je hebben. En Lite client heeft nu al DEX exchange waar je verschillende munten (waaronder dus ook BTC) kan traden. Voor nu werkt het niet heel denderend, maar er komt binnenkort een nieuwe interface.

De eisen om gratis zooi te krijgen verschillen nogal. Sommige dingen (zoals WCT tokens) krijg je automatisch, voor anderen moet je wel je voorraad leasen. Meestal moet je wel wat Waves in je wallet hebben staan.
Hoi,

Ja heb er een 100tal ingezet, ik ben toch van plan om te holden, dus kunnen er wel bij..
doe jij zelf ook aan leasing? If so, via welke doe je het? want ik heb er al twee gevonden, lijkt me bizar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Pivx tikt steeds de € 1,50 aan maar wil er maar niet overheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is kraken nu 1 vd weinige plekken waar ik ripples waves en monero's kan verkopen in euros en dat terug kan laten boeken naar mijn rekening? Bittex zie ik die opties niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

P.C.Simonis schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:50:
Pivx tikt steeds de € 1,50 aan maar wil er maar niet overheen :P
ja en waarom? in volle crash gaat PIVX even 50% omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:57:
[...]

Met die segwit voor BTC, denk ik dat LTC beetje overbodig gaat zijn ;(
Klopt zo gevoel heb ik ook een beetje, maar als je het vergelijkt met andere coins zou ik zeggen dan ze meer kans maken dan bijvoorbeeld een XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

brianvd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:09:
[...]

Daar zijn we nu nog niet hé! Dat is pas al je loon in Ether wordt uitgedrukt.
Wat is de referentie nu? Dat is de EUR/USD!

Als ik jou nu 20euro moet terugbetalen en je zegt, stuur maar door in LTC.
Je krijgt het aan en een half uur later staat het -15%. Omgekeerd kan ook maar ik bedoel maar nu is het toch enkel heel speculatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:52:
Is kraken nu 1 vd weinige plekken waar ik ripples waves en monero's kan verkopen in euros en dat terug kan laten boeken naar mijn rekening? Bittex zie ik die opties niet
Bij litebit kan dat ook. Of je betaalt het uit in litebit credits wat je op een later moment naar je rekening kunt laten sturen of je verkoopt direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Malarky schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:09:
[...]

https://poloniex.com/balances ?

Nee dit is de plek waar je je coins kan transferen naar een wallet of andere exchange. Als Polo kapot gaat ben je alle wat bij polo staat kwijt, of het nu in je lending, margin of exchange account staat.
ja de balances!
op zich zijn dat toch ook 'wallets' hé?

Idd polo weg, geld weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedemiddag en daar gaan we weer.. ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mmSWWcP.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 20:58

CasGas

.

Daan gaan we weer met?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:58:
Goedemiddag en daar gaan we weer.. ;)
[afbeelding]
Als je het over de BTC hebt is het wel een achtbaan voor kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

CRASH

Toch bijna 11 miljard eraf vergeleken met 2,5 dag terug.

HODL

[ Voor 87% gewijzigd door rvT op 26-05-2017 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Remco10 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:02:
CRASH

Toch bijna 11 miljard eraf vergeleken met 2,5 dag terug.

HODL
Nou nou. Zeker nieuw hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0hQyd5L.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
trendlijn zit bij 2300 op bitstamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:02:
[...]

Als je het over de BTC is het wel een achtbaan voor kinderen.
Gaat weer richting de 2200, who cares 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:45:
[...]

Hoi,

Ja heb er een 100tal ingezet, ik ben toch van plan om te holden, dus kunnen er wel bij..
doe jij zelf ook aan leasing? If so, via welke doe je het? want ik heb er al twee gevonden, lijkt me bizar :)
Leasen doe je bij een node en daar heb je allerlei verschillende van. Als je 10.000 waves hebt, kun je zelf ook een node oprichten. Ik had eerst waves.lease, maar die lijkt met de opbrengsten vandoor te zijn gegaan. Ik zit nu bij de officiele wavesgo: http://www.wavesgo.com/mining.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

De Rollercoaster? ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zak maar lekker door, door, door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
BTC @ 2100 euro de bodem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 11:01
Amerika wordt weer wakker hoor :'). Achja beetje sensatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.C.Simonis schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:56:
[...]

Bij litebit kan dat ook. Of je betaalt het uit in litebit credits wat je op een later moment naar je rekening kunt laten sturen of je verkoopt direct.
Ja helaas wel erg slechte prijs en bv bij monero een verkooplimiet van 500 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zijn er ook mensen hier die aan BTC verdienen ? Meeste wat ik lees zitten LT en hebben allemaal high gekocht.
Volgens mij pak je meer met day traden momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Mr. Noodle schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:15:
Zijn er ook mensen hier die aan BTC verdienen ? Meeste wat ik lees zitten LT en hebben allemaal high gekocht.
Iedereen die meer dan een week geleden BTC heeft gekocht verdiend hier aan momenteel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Weekje geleden zat hij nog onder de 1800, dus ja :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Klopt, ik verdien er niks aan, zie alleen maar vermogensaanwas sinds een paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
janvanduschoten schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:17:
Weekje geleden zat hij nog onder de 1800, dus ja :Y
Maar ook wat winst gepakt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik sta op +18% ten opzichte van een week geleden. Maar je verdient pas wat als je het laat uitbetalen in fiat currency. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:07
Mr. Noodle schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:18:
[...]

Je pakt pas winst als je je crypto's omzet naar fiat. Daartussenin pak je vooral een hoop hoop/vrees/stress en popcorn bij elke rollercoaster.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:20:
[...]

Ik sta op +18% ten opzichte van een week geleden. Maar je verdient pas wat als je het laat uitbetalen in fiat currency. ;)
Als je het terug omzet naar Euro bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mr. Noodle schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:18:
[...]

Ik laat het lekker staan, kijk over een paar jaar wel wat het is geworden. Heb een klein beetje op Poly staan om mee te spelen, de rest blijft lekker staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Blijft toch typisch dat je op Bittrex toch Digibyte +21,1%, Stratis +5,5%, en Gamecredits +4,4% krijgt voorgeschoteld. Terwijl je in werkelijkheid een hoop geld kwijtgeraakt bent :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17
Ik heb 10% van mijn hypotheek afgelost met de opbrengst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Bitonic is even inkopen doen..
NOW AVAILABLE BTC:470,85677491
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

RaptorXS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:26:

[...]
;)
Moet je nagaan, dat is toch meer dan een miljoen euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Het is vooal wel leuk om het bij te houden.

Heb twee weken terug 1 btc gekocht. En nog wat eth. Eth 1 verkocht en weet teruggekocht en met de winst wat xrp gekocht.
Zou graag nog een btc bijkopen als die wat daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Laatst online: 05-08 20:50
RaptorXS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:26:

[...]
;)
Ja toen ik deze morgen kocht waren er 3 in stock.

Dus even een kleine investering gedaan nu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het is maar een klein dipje. Was hij onder de 2100 gezakt, dan had ik nog wel wat bijgekocht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Remco10 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:23:
Blijft toch typisch dat je op Bittrex toch Digibyte +21,1%, Stratis +5,5%, en Gamecredits +4,4% krijgt voorgeschoteld. Terwijl je in werkelijkheid een hoop geld kwijtgeraakt bent :D
Die percentages is het verschil t.o.v. 24 uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrengBENG
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-09-2024
Op welke exchange/site verkopen jullie je BTC voor euro s, zonder een mega fee te betalen?
Pagina: 1 ... 91 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).