Oud nieuws 📰 2014. Gewoon doorlopen
Verwijderd
Je moet even anders sorteren, prijs per coin-eenheid is een hele slechte indicator voor "meeste waard".Rakward schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:27:
Zijn hier mensen die Byteball hebben? Is het 2de meeste waard volgens https://coinmarketcap.com/currencies/
Mss gewoon de top 10 kopen van de meest waardevolle currencies en dan maar HODL'en?
LiteBit.eu vraagt 2320 voor een bitcoin en Bitstamp staat op 2137euro! Wat een verschil!
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Bizar!multipasser schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:35:
LiteBit.eu vraagt 2320 voor een bitcoin en Bitstamp staat op 2137euro! Wat een verschil!
[ Voor 18% gewijzigd door DelinQ op 26-05-2017 01:00 ]
Zow. Kijk de Pivx even omhoog schieten..
Bitstamp zijn TRADEVIEW is wel subliem. Sptijg alleen voor Bitcoin en Ripple.
Zijn er nog sites die zo'n realtime correcte weergave geven van andere coins zoals ETH en LTC?
Zijn er nog sites die zo'n realtime correcte weergave geven van andere coins zoals ETH en LTC?
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Gaat best wel hard nu, voor de daytraders
Verwijderd
Zag net op Bitonic binnen een minuut de voorraad van 2,2btc naar 60btc gaan vervolgens weer naar 0. Iemand wou echt heel graag btc kopen.
Hoop dat BTC boven de 2000 blijft, dan vind ik het prima.
Het ging afgelopen maand veel te hard omhoog, vind het prima zo.
Verwijderd
Dollar of euro?PilatuS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 01:48:
Hoop dat BTC boven de 2000 blijft, dan vind ik het prima.
Dollar
Denk dat dit voor de stabiliteit op lange termijn ook beter is.RaptorXS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 01:57:
Het ging afgelopen maand veel te hard omhoog, vind het prima zo.
[ Voor 46% gewijzigd door PilatuS op 26-05-2017 02:00 ]
En alts weer omhoog. Ik zou wat meer moeten schuiven soms maar heb over 48 uur 0% verschuiving
Ook wel rustgevend
Zo, ik ben eindelijk kraken-tier2 verified, let the games begin!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Koop even flink wat XRP, XBT en ETC aubscorpie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:24:
Hahaha was ik niet van plan
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
De rally wordt vroeg ingezet vandaag
Bitcoin op $2463 op Bitstamp. De prijzen lijken voorlopig nog niet te zakkenWhySoSerious schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:43:
De rally wordt vroeg ingezet vandaag
Net voordat de dump van gisteravond begon las ik nog dit berichtje:
http://www.cnbc.com/2017/...rrection-record-high.html
Dus... correctie is nog lang niet klaar of we gaan weer lekker verder :-p
De alts bouncen wel een stuk sneller terug dan gister. Zit nu al weer op m'n hoogste punt van gister qua totale waarde.
Dat soort sites met loze opmerkingen neem je toch niet serieus. Niemand kan weten wat er gaat gebeuren, of tot hoever een koers gaat dalen. Als er iets is wat ik heb geleerd van het traden, is dat juist altijd iets onvoorspelbaars gebeurt.Remco20 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:56:
Mooi artikel haha, Some say... Some say it will go to $10000, others say it will go to a million!Remco20 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:56:
Wat hier wel mooi aan is, is dat mensen wennen aan de notie dat een bitcoin veel waard is, en het dus niet gek is om in te stappen nu hij nog maar $2000 is.
Hoe lang duurde dit bij jou?scorpie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:24:
Ik ben al dagen aan het wachten.
Zo dat is lekker wakker worden. Al 2 dagen uitgesproken dat ik verwacht dat BTC en altcoins een tegengestelde beweging maken, en het gebeurd weer. Ging vannacht slapen met 75% in ripple. Ergens vandaag de altcoins weer in BTC stoppen dus, voor mij. Gisteren kwamen ze daar juist vandaan.
Ik probeer wel zoveel mogelijk via fiat of USDT te handelen anders verlies je deel van je winst.
Ik probeer wel zoveel mogelijk via fiat of USDT te handelen anders verlies je deel van je winst.
[ Voor 14% gewijzigd door Malarky op 26-05-2017 09:01 ]
22 mei 's ochtends tier 2 ingediend, 26 mei rond 3 uur vannacht verified.Whats-the-nam3 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:00:
[...]
Hoe lang duurde dit bij jou?
Ik ben al dagen aan het wachten.
edit: nu weer wachten tot m'n gedeposite moneyz in mn account verschijnen ;p
[ Voor 13% gewijzigd door scorpie op 26-05-2017 09:03 ]
Is het eigenlijk mogelijk om via Bitonic rechtstreeks naar bitfinex of bittrex over te maken, of moet je eerst naar je wallet sturen?
Kun je rechtstreeks naar exchange sturen.DrWhite1 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:16:
Is het eigenlijk mogelijk om via Bitonic rechtstreeks naar bitfinex of bittrex over te maken, of moet je eerst naar je wallet sturen?
XRP = trash
Ik begrijp uit eerdere berichten dat bitstamp betere rates heeft dan bijvoorbeeld litebit, dus ik heb daar een account aangemaakt maar ben gestopt bij het verificatie proces. Bitstamp wil echt alles van je weten voordat je ook maar iets kan doen. Photo ID front & back in high quality en inc document ID nummers, bankafschrift en noem maar op. Echt niet normaal. Denk je eens in wat een kwaadwillende Exchange allemaal kan doen met deze data....
Denk dat ik gewoon bij litebit blijf... dan maar iets hogere rates.

[ Voor 4% gewijzigd door netvista op 26-05-2017 09:36 ]
Margin trading is nog steeds (of weer) kansloos bij kraken.
Is het zo raar dat ze een kopie van je id willen? Dat ze ook nog bankafschriften willen, tsja.. Ik lees hier ook regelmatig dat exchanges verplicht zijn id gegevens op te vragen vanuit de regels van de overheid. Zelf heb ik ook mijn kopie paspoort gestuurd. Achteraf gezien had ik daar ook beter onderzoek naar moeten doen, aan de andere kant verloopt de mijne per juli dit jaar. Er zijn toch ook Nederlandse bedrijven die wel eens een kopie van je id/paspoort nodig hebben? Wat kan er in het ergste geval gebeuren?netvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:31:
Ik begrijp uit eerdere berichten dat bitstamp betere rates heeft dan bijvoorbeeld litebit, dus ik heb daar een account aangemaakt maar ben gestopt bij het verificatie proces. Bitstamp wil echt alles van je weten voordat je ook maar iets kan doen. Photo ID front & back, bankafschrift en noem maar op. Echt niet normaal. Denk je eens in wat een kwaadwillende Exchange allemaal kan doen met deze data....
Heel normaal, anders raken ze hun licentie kwijt.netvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:31:
Ik begrijp uit eerdere berichten dat bitstamp betere rates heeft dan bijvoorbeeld litebit, dus ik heb daar een account aangemaakt maar ben gestopt bij het verificatie proces. Bitstamp wil echt alles van je weten voordat je ook maar iets kan doen. Photo ID front & back in high quality en inc document ID nummers, bankafschrift en noem maar op. Echt niet normaal. Denk je eens in wat een kwaadwillende Exchange allemaal kan doen met deze data....![]()
https://www.bitstamp.net/payment-institution-license/
Denk dat je juist voordeel hebt bij dit soort safeguards, zo is er tenminste een grondslag om onderzoek te doen mocht het fout lopen.
https://www.vandoorne.com...the-wrist-to-heavy-fines/
Lees dit eens. Bij datalekken kan je boete van EUR 20 miljoen of 4% van je wereldwijde omzet (!!!) als boete krijgen.
Lees dit eens. Bij datalekken kan je boete van EUR 20 miljoen of 4% van je wereldwijde omzet (!!!) als boete krijgen.
Open maar eens een rekening bij Binck oid is niks vreemds aan, vroeger toen je lid wou worden van een videotheek of een telefoon abonnement wou afsluiten moest je ook van alles laten zien.netvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:31:
Ik begrijp uit eerdere berichten dat bitstamp betere rates heeft dan bijvoorbeeld litebit, dus ik heb daar een account aangemaakt maar ben gestopt bij het verificatie proces. Bitstamp wil echt alles van je weten voordat je ook maar iets kan doen. Photo ID front & back, bankafschrift en noem maar op. Echt niet normaal. Denk je eens in wat een kwaadwillende Exchange allemaal kan doen met deze data....
Het is voor hun en ook jouw veiligheid, en ze kunnen verder niks met die data.
Ik zou me eerder zorgen maken over Nederlandse banken die je data delen en doorverkopen
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 26-05-2017 09:44 ]
Thx!
Zonet wat overgemaakt van Bitonic naar Bitfinex, nu weer 1-2 werkdagen wachten op de verificatie van Bitonic...

"Snel" even bitcoins kopen is toch allemaal niet zo snel in de realiteit.
Als het de eerste keer is duurt het wat langer inderdaad.DrWhite1 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:44:
[...]
Thx!
Zonet wat overgemaakt van Bitonic naar Bitfinex, nu weer 1-2 werkdagen wachten op de verificatie van Bitonic...![]()
![]()
![]()
XRP = trash
Waarom zitten alle exchanges eigenlijk in de Usa en geen een in Europa? Best bijzonder. .
Heb je al contact opgenomen met Bitonic? Ze hebben telefoon/chat/email/signal als support mogelijkheiden. Verificatie is gewoon een kwestie van een 1 cent overboeking naar Bitonic doen, met de verificatiecode in de omschrijving, dat hoeft helemaal geen dagen te duren.DrWhite1 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:44:
[...]
Thx!
Zonet wat overgemaakt van Bitonic naar Bitfinex, nu weer 1-2 werkdagen wachten op de verificatie van Bitonic...![]()
![]()
![]()
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Bitstamp zit in Europa (geregistreerd in de UK, het meeste personeel in Slovenie).GrazendeKoe schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:47:
Waarom zitten alle exchanges eigenlijk in de Usa en geen een in Europa? Best bijzonder. .
Bitfinex zit in Hong Kong.
Twee belangrijke exchanges (Bitfinex steeds minder tegenwoordig) die niet de in VS gevestigd zijn.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dus jij geeft klakkeloos een kopie ID inc ID document nummer aan bedrijven die daar om vragen? Denk eens aan identity theft.GrazendeKoe schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:35:
[...]
Is het zo raar dat ze een kopie van je id willen? Dat ze ook nog bankafschriften willen, tsja.. Ik lees hier ook regelmatig dat exchanges verplicht zijn id gegevens op te vragen vanuit de regels van de overheid. Zelf heb ik ook mijn kopie paspoort gestuurd. Achteraf gezien had ik daar ook beter onderzoek naar moeten doen, aan de andere kant verloopt de mijne per juli dit jaar. Er zijn toch ook Nederlandse bedrijven die wel eens een kopie van je id/paspoort nodig hebben? Wat kan er in het ergste geval gebeuren?
Dat hoeft dan niet eens te zijn omdat de exchange kwaadwillend is, maar wat als de exchange gehackt word...Hoewel de kans hierop vrij klein is, ik zou me zo kunnen voorstellen dat de exchanges interessante targets kunnen zijn.
Bitstamp vereist een zeer grondige verificatie voordat je ook maar iets kan traden. Bij kraken kan je al wat meer doen Tier 2 verified bent en dit vereist geen kopie ID, ID doc nummers etc. Bij litebit is de verificatie minimaal en kan je vrijwel alles doen tenzij je met zeer hoge bedragen gaat werken,
[ Voor 11% gewijzigd door netvista op 26-05-2017 09:54 ]
Vorige week vrijdag 5 ETH´s gekocht bij Bitrush
drie dagen geleden een bevestiging gekregen per SMS dat de Eths verstuurd waren, tot op heden niets in mijn wallet te zien.. Ook niet unconfirmed..
Iemand een verklaring?
drie dagen geleden een bevestiging gekregen per SMS dat de Eths verstuurd waren, tot op heden niets in mijn wallet te zien.. Ook niet unconfirmed..
Iemand een verklaring?
Ik heb nog maar zonet de overboeking gemaakt, plus ik vermoed dat van BE naar NL rekening altijd iets langer duurt. Dus ik weet niet of ze iets voor me zouden kunnen doen als ik hen nu aanspreek.Biersteker schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:49:
[...]
Heb je al contact opgenomen met Bitonic? Ze hebben telefoon/chat/email/signal als support mogelijkheiden. Verificatie is gewoon een kwestie van een 1 cent overboeking naar Bitonic doen, met de verificatiecode in de omschrijving, dat hoeft helemaal geen dagen te duren.
De licentie van Bitstamp is volgens de website verleend door Luxemburg: LICENSED IN LUXEMBOURGRannasha schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:49:
[...]
Bitstamp zit in Europa (geregistreerd in de UK, het meeste personeel in Slovenie).
First fully licensed bitcoin exchange in the EU.
Er is een wezenlijk verschil tussen Litebit / Bitonic / etc... aan de ene kant en Bitstamp / Kraken / etc... aan de andere kant. Litebit & co zijn in feite niet veel meer dan een soort webshop waar je ook dingen kunt verkopen. Je handelt direct met Litebit.netvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:49:
[...]
Bij litebit is de verificatie minimaal en kan je vrijwel alles doen tenzij je met zeer hoge bedragen gaat werken,
Een exchange houdt je geld in bewaring en valt daarom in de categorie van financiele dienstverleners. En daar zit behoorlijk strenge wetgeving achter. Exchanges vragen niet voor de lol om de identiteits-documenten, het proces kost ze een boel mankracht (en dus geld) en vertraagt de aanwinst van nieuwe klanten enorm. Daarnaast schrikt het sommige potentiele klanten af. Dus als ze zonder zouden kunnen, zouden ze dat meteen doen.
Als je een screenshot van je overboeking stuurt naar Bitonic is dat ook voldoende.DrWhite1 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:52:
[...]
Ik heb nog maar zonet de overboeking gemaakt, plus ik vermoed dat van BE naar NL rekening altijd iets langer duurt. Dus ik weet niet of ze iets voor me zouden kunnen doen als ik hen nu aanspreek.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Eerste SEPA withdrawal ontvangen van GDAX. Gistermiddag gestart, vanochtend in de bank. Prima snelheid dus.
Ik zie een gat in de markt!
Iemand m'n tier 3 account van Kraken kopen? Ik heb ook nog accounts in de aanbieding van Bitstamp en btc-e
wie biedt?
Denk dat we de komende dagen nog wel een leuke verhoging gaan zien... hoop mensen gaan hun vakantiegeld beleggen.
Iemand m'n tier 3 account van Kraken kopen? Ik heb ook nog accounts in de aanbieding van Bitstamp en btc-e
Denk dat we de komende dagen nog wel een leuke verhoging gaan zien... hoop mensen gaan hun vakantiegeld beleggen.
Een pessimist is een realistische optimist
Hoeveel procent van de wereld krijgt vakantiegeld? Verwaarloosbaar.BAVAROIS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:16:
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dus je eigen ID gegevens verkopen ?BAVAROIS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:16:
Ik zie een gat in de markt!
Iemand m'n tier 3 account van Kraken kopen? Ik heb ook nog accounts in de aanbieding van Bitstamp en btc-ewie biedt?
![]()

@Biersteker thanks voor de info! Ga even contact opnemen via Telegram
Long time lurker hier. Heb me verdiept in de diverse blockchain innovaties en vraag me nu nog wel af:
Voor zover ik zie heeft Rootstock een afhankelijkheid op tenminste sidechains en Lightning Network (LN). Beide zijn in ontwikkeling in het Bitcoin platform. Tegelijkertijd heeft Litecoin onlangs succesvol SegWit geimplementeerd (dat weer een vereiste is voor LN).
Nu heeft Charlie Lee een visie voor LTC, namelijk dat die dankzij LN de extra capaciteit geeft die hard nodig is bij Bitcoin. MAST is ook een verbetering daarbij waarbij smart contracts ondersteuning verbeterd wordt. Al deze verbeteringen kunnen dan ook doorgevoerd worden bij Bitcoin omdat Litecoin behoorlijk compatible is met Bitcoin.
Wat ik me dus eigenlijk afvraag is of zowel Rootstock als dit "LTC/BTC-pad" naast elkaar bestaansrecht hebben? Want Rootstock zal (naast smart contracts) ook het capaciteitsprobleem oplossen. Gedeelde techniek is weliswaar LN.
Voor zover ik zie heeft Rootstock een afhankelijkheid op tenminste sidechains en Lightning Network (LN). Beide zijn in ontwikkeling in het Bitcoin platform. Tegelijkertijd heeft Litecoin onlangs succesvol SegWit geimplementeerd (dat weer een vereiste is voor LN).
Nu heeft Charlie Lee een visie voor LTC, namelijk dat die dankzij LN de extra capaciteit geeft die hard nodig is bij Bitcoin. MAST is ook een verbetering daarbij waarbij smart contracts ondersteuning verbeterd wordt. Al deze verbeteringen kunnen dan ook doorgevoerd worden bij Bitcoin omdat Litecoin behoorlijk compatible is met Bitcoin.
Wat ik me dus eigenlijk afvraag is of zowel Rootstock als dit "LTC/BTC-pad" naast elkaar bestaansrecht hebben? Want Rootstock zal (naast smart contracts) ook het capaciteitsprobleem oplossen. Gedeelde techniek is weliswaar LN.
Een bot zou dit toch prima voor je kunnen regelen? Dan hoef je zelf niet de hele dag achter je pc te zittenMalarky schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:08:
[...]
Als je heel actief wil spelen (elk halfuur minimaal een transactie) is dit natuurlijk heel aardig:
https://tweakers.net/ext/f/S0igsmSFcLcGjknBTCp1zZHp/full.png
Een munt die steeds uit zijn Bollinger band breekt en waar de volatiliteit uiteraard minimaal een paar % bedraagt. Dit is een window op 30 minuten. Die 85 aankoop vang je automatisch op omdat je heel de tijd schuift met een limitbuy (blauwe lijn) en limitsell (gele lijn) net buiten de Bollinger band.
Moet je wel blijven kijken, gelukkig kan ik gewoon de orders slepen met de muis naar de juiste positie (wordt automatisch vorige order verwijdert en nieuwe op juiste bedrag aangemaakt)
Je ziet onderaan dat die uitvallen worden veroorzaakt door een piek aan trades. Blijkbaar wordt er af en toe flink gehandeld in de XEM, maar over het algemeen een zeer stabiel aantal.
Ik gebruik een bot, namelijk Leonardo (dat is een screenshot van mijn laptop). Ik ken geen bot die uitbreken van de Bollinger Band ondersteund, volgens mij Gunbot ook niet. Leonardo wil dat wel gaan ondersteunen.MeltedForest schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:23:
[...]
Een bot zou dit toch prima voor je kunnen regelen? Dan hoef je zelf niet de hele dag achter je pc te zitten
Daar heb je helemaal gelijk in een en ik geef ook aan dat ik beter na had moeten denkennetvista schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:49:
[...]
Dus jij geeft klakkeloos een kopie ID inc ID document nummer aan bedrijven die daar om vragen? Denk eens aan identity theft.
Dat hoeft dan niet eens te zijn omdat de exchange kwaadwillend is, maar wat als de exchange gehackt word...Hoewel de kans hierop vrij klein is, ik zou me zo kunnen voorstellen dat de exchanges interessante targets kunnen zijn.
Bitstamp vereist een zeer grondige verificatie voordat je ook maar iets kan traden. Bij kraken kan je al wat meer doen Tier 2 verified bent en dit vereist geen kopie ID, ID doc nummers etc. Bij litebit is de verificatie minimaal en kan je vrijwel alles doen tenzij je met zeer hoge bedragen gaat werken,
Het enige dat op het moment gebeurd is bothandel.MeltedForest schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:23:
[...]
Een bot zou dit toch prima voor je kunnen regelen? Dan hoef je zelf niet de hele dag achter je pc te zitten
XRP = trash
Iemand hier meer gelezen of gehoord over KIN een project van de berichten app KIK?
http://www.nu.nl/internet...igen-digitale-valuta.html
[ Voor 3% gewijzigd door ZippFire op 26-05-2017 10:31 ]
Is het vreemd als ik nog nooit van Kik heb gehoord?ZippFire schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:29:
Iemand hier meer gelezen of gehoord over KIN een project van een nederlandse berichten app KIK?
Nee ik dus ook niet..Mr Ronman schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:31:
[...]
Is het vreemd als ik nog nooit van Kik heb gehoord?
Nee, ik had er ook nog nooit van gehoord. Blijkbaar is het vooral populair onder tieners. Dus ik ben te oud en mijn kinderen zijn te jong voor mij om deze app te kennenMr Ronman schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:31:
[...]
Wel een aardige hoeveelheid users volgens Google Play: Kik
Installaties 100.000.000 - 500.000.000
Kan op korte termijn dus wel een snel groeiende coin worden, maar op de langere termijn, geen idee.
Kan op korte termijn dus wel een snel groeiende coin worden, maar op de langere termijn, geen idee.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
haha bizar, werd vanmorgen getipt door een maatje van me over dit bericht, dat hij dit Kik niet kende, maar na wat research dacht dat dit nog wel eens groot kon worden.Mr Ronman schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:31:
[...]
Is het vreemd als ik er wél van gehoord heb? Had alleen dat bericht nog niet gelezen..

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC
Kik is een messenger zoals WhatsApp, stamt uit dezelfde tijd en is in de US vrij groot. Het heeft wat extra functies waarmee in-app aankopen van toepassing zijn. Vandaar dat een crypto bij hen zeer van toepassing is.Rannasha schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:34:
[...]
Nee, ik had er ook nog nooit van gehoord. Blijkbaar is het vooral populair onder tieners. Dus ik ben te oud en mijn kinderen zijn te jong voor mij om deze app te kennen
Bitcoin lijkt nog steiler te stijgen dan gistermiddag.
Ook Ethereum is na de dip van vanmorgen weer klimmende naar de koers van gister.WhySoSerious schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:46:
Bitcoin lijkt nog steiler te stijgen dan gistermiddag.
Ik heb in mijn Waves wallet gisteren en vandaag Ripto Bux ontvangen.
Men heeft het over een Airdrop voor alle Waves holders?
Iemand bekend mee?
Toch gauw 28 waves extra!
Iemand bekend mee?
Vanmorgen nog maar een beetje Bitcoin bijgekocht net onder de 2200. Die laat ik maar lekker staan, blijft toch wel een redelijk steady groei vertonen
Alleen de vraag is (zoals wel vaker): why the fuck een cryptocurrency/token?janvanduschoten schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:38:
Wel een aardige hoeveelheid users volgens Google Play: Kik
Er is niets decentraals aan Kik voor zover ik kan zien. Als ze graag een munt / token via de app willen uitdelen en laten gebruiken, waarom gaan ze dan voor een decentrale oplossing? Je verliest veel controle en prestaties. Een gecentralizeerd blockchain-alternatief bestaat al tijden: we noemen het ook wel een database.
Voor het geld hoeven ze het niet te doen, het bedrijf dat achter Kik zit heeft in 2015 een investering van $50M gekregen in ruil voor een 5% aandeel in het bedrijf. Dat betekent dat de investeerder het op een waarde van een miljard dollar schat. En dat is 2 jaar terug.
Het klinkt een beetje als iemand die heeft meegekregen dat cryptocurrency/blockchain tokens hip zijn en heeft gedacht "laten wij ook zo'n blockchain ding doen!" zonder goed te weten waarom het precies populair is.
Hebben ze daar ook Hemelvaart ofzo? Zit al 5 dagen te wachten op mijn T2 verificatie; had ook al een support-request aangemaakt maar daar komt ook geen antwoord op?scorpie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:02:
[...]
22 mei 's ochtends tier 2 ingediend, 26 mei rond 3 uur vannacht verified.
edit: nu weer wachten tot m'n gedeposite moneyz in mn account verschijnen ;p
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Think so ja, verificatie van tier 0 naar 1 duurde 3 dagen, van tier 1 naar 2 duurde 4 dagen, inclusief 1 "extra" dag ivm Hemelvaart.
Ik denk dat de userbase achter Kik relatief jong is en dit gewoon kan gaan zien als "geld" om diensten of wat dan ook bij ik aan te schaffen en het kan als munt ook beste wel potentie hebben. Hoofdreden lijkt me > more profitRannasha schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:51:
[...]
Alleen de vraag is (zoals wel vaker): why the fuck een cryptocurrency/token?
Er is niets decentraals aan Kik voor zover ik kan zien. Als ze graag een munt / token via de app willen uitdelen en laten gebruiken, waarom gaan ze dan voor een decentrale oplossing? Je verliest veel controle en prestaties. Een gecentralizeerd blockchain-alternatief bestaat al tijden: we noemen het ook wel een database.
Voor het geld hoeven ze het niet te doen, het bedrijf dat achter Kik zit heeft in 2015 een investering van $50M gekregen in ruil voor een 5% aandeel in het bedrijf. Dat betekent dat de investeerder het op een waarde van een miljard dollar schat. En dat is 2 jaar terug.
Het klinkt een beetje als iemand die heeft meegekregen dat cryptocurrency/blockchain tokens hip zijn en heeft gedacht "laten wij ook zo'n blockchain ding doen!" zonder goed te weten waarom het precies populair is.
Ik heb ook het gevoel dat de groei in de markt wordt beperkt vanwege het langzaam verwerken van alle nieuwe account aanvragen. Ook ik zit al dagen te wachten, nu ben ik geen leek wat betreft internet en technologie maar ik kan me voorstellen dat 95% van de mensen die enige interesse in cryptocurrency hebben al snel afhaken. Ik vind het nog steeds allemaal omslachtig en niet heel gebruiksvriendelijk.MAX3400 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:53:
[...]
Hebben ze daar ook Hemelvaart ofzo? Zit al 5 dagen te wachten op mijn T2 verificatie; had ook al een support-request aangemaakt maar daar komt ook geen antwoord op?
Ik heb dit ook gehad inderdaad, maar ik zie niet daadwerkelijk extra Waves in mijn wallet staan. De transactions staan er wel ( van meerdere dagen overigens ).ZippFire schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:49:
Ik heb in mijn Waves wallet gisteren en vandaag Ripto Bux ontvangen.
Iemand bekend mee?
BTC stijgt met 11,58% in half uur tijd. Ik ben wel wat gewend, maar dit is extreem. Wow.
[ Voor 36% gewijzigd door Hatsieflatsie op 26-05-2017 11:00 ]
Je hebt Ripto Bux ontvangen en die kun je verhandelen op de beurs wat je de extra Waves oplevert.McPoowl schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:59:
[...]
Ik heb dit ook gehad inderdaad, maar ik zie niet daadwerkelijk extra Waves in mijn wallet staan. De transactions staan er wel ( van meerdere dagen overigens ).
Maar daar voor hoeven ze helemaal geen crypto-token te maken. Ze kunnen ook gewoon een eigen database met saldo's bij houden. Voor de gebruikers van de app maakt dat geen enkel verschil, maar in de backend is het gruwelijk veel efficienter (en dus goedkoper).janvanduschoten schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:56:
[...]
Ik denk dat de userbase achter Kik relatief jong is en dit gewoon kan gaan zien als "geld" om diensten of wat dan ook bij ik aan te schaffen en het kan als munt ook beste wel potentie hebben. Hoofdreden lijkt me > more profit
Want hoe mooi blockchain-oplossingen ook zijn in sommige situaties, ze hebben een aantal zeer duidelijke beperkingen. En als je de specifieke voordelen van een blockchain niet nodig hebt, waarom zou je die beperkingen dan accepteren als er alternatieven zijn?
Precies, US $ 50 miljoen in ruil voor zeggenschap en winstdeling. Een nieuwe munt haalt kapitaal op zonder dat je dat hoeft af te staan, kan best wel prettig zijn bij besluitvorming en IPO's later.Rannasha schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:51:
[...]
Alleen de vraag is (zoals wel vaker): why the fuck een cryptocurrency/token?
Kijk maar naar Akzo en TMG wat een minderheidsaandeelhouder voor 'gedoe' kan opleveren
Ik vind het vooral komisch om te zien dat alle exchanges wel af en toe dipjes hebben on the way up, maar dat men bij Kraken lijkt te weigeren om bitcoins te verkopen, daar is het nagenoeg omhoog of steady deze ochtend.Hatsieflatsie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:59:
BTC stijgt met 11,58% in half uur tijd. Ik ben wel wat gewend, maar dit is extreem. Wow.
Ik ben benieuwd, de dip van gisteravond is niet zo diep gegaan als sommige hadden verwacht. Wellicht dat dat voor extra vertrouwen zorgt. Zou me niets verbazen als we aan het eind van de dag wederom op een nieuw ATH zitten.
[ Voor 21% gewijzigd door Virtual Reality op 26-05-2017 11:03 ]
Eens; ondanks dat ik zelf in de IT werk en best technisch ben, vind ik de signups, aanvragen van wallets etc. inderdaad nogal een beetje so-so, zeker als je sommige sites gaat vergelijken qua hoe je moet verifieren, betaalmethodes koppelen etc.Whats-the-nam3 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:58:
[...]
Ik heb ook het gevoel dat de groei in de markt wordt beperkt vanwege het langzaam verwerken van alle nieuwe account aanvragen. Ook ik zit al dagen te wachten, nu ben ik geen leek wat betreft internet en technologie maar ik kan me voorstellen dat 95% van de mensen die enige interesse in cryptocurrency hebben al snel afhaken. Ik vind het nog steeds allemaal omslachtig en niet heel gebruiksvriendelijk.
Koers van Ripple is tijdens het wachten op verificatie alweer aardig gestegen; was toch een mooi instapmomentje geweest begin van de week.
Hamvraag; waar is de sign-up om te gaan handelen?ZippFire schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:29:
Iemand hier meer gelezen of gehoord over KIN een project van de berichten app KIK?
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 26-05-2017 11:06 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wauw, uiteraard. Thanks voor de opheldering!exelletor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:00:
[...]
Je hebt Ripto Bux ontvangen en die kun je verhandelen op de beurs wat je de extra Waves oplevert.
Gister nog een klein stukje BTC uit laten betalen via BTCdirect.eu. Tenminste dat wilde ik.
De transactie is bij hun wel aangekomen zie ik via blockchain.info maar daarna is de verkoop niet verder gegaan (unconfirmed transaction vanaf het adres waar ik naar gestort heb) en staat de hele verkooptransactie niet op Hun support afdeling schijnt het ook zwaar te hebben.
Dus er staat nu ergens een stukje BTC te niksen, nouja zolang de koers maar stijgt dan he
De transactie is bij hun wel aangekomen zie ik via blockchain.info maar daarna is de verkoop niet verder gegaan (unconfirmed transaction vanaf het adres waar ik naar gestort heb) en staat de hele verkooptransactie niet op Hun support afdeling schijnt het ook zwaar te hebben.
Dus er staat nu ergens een stukje BTC te niksen, nouja zolang de koers maar stijgt dan he
Voldoende fee toegevoegd?wann0wfhc schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:04:
Gister nog een klein stukje BTC uit laten betalen via BTCdirect.eu. Tenminste dat wilde ik.
Ja want mijn transactie is aangekomen bij BTCdirect. alleen de verdere verwerking lijkt wel niet te zijn uitgevoerd. hij staat ook niet bij mijn "verkoophistorie" op hun website terwijl ik wel een bevestiging op hun site had dat het door mij verstuurde BTC was aangekomen.
Maar de support zal wel een achterstand hebben, neem aan dat ze niet volle bezetting hebben gewerkt op hemelvaart en met al die mensen die willen investeren in bitcoin zullen ze ook veel vragen moeten beantwoorden.
Nouja we wachten het af! kan weinig doen, support ticket is ingeschoten
Als die unconfirmed is, dan is die dus niet aangekomen. Ik weet dat bitonic in zulke gevallen de coins weer retour stuurt.wann0wfhc schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:10:
[...]
Ja want mijn transactie is aangekomen bij BTCdirect. alleen de verdere verwerking lijkt wel niet te zijn uitgevoerd. hij staat ook niet bij mijn "verkoophistorie" op hun website terwijl ik wel een bevestiging op hun site had dat het door mij verstuurde BTC was aangekomen.
Maar de support zal wel een achterstand hebben, neem aan dat ze niet volle bezetting hebben gewerkt op hemelvaart en met al die mensen die willen investeren in bitcoin zullen ze ook veel vragen moeten beantwoorden.
Nouja we wachten het af! kan weinig doen, support ticket is ingeschoten
Sowieso gewoon altijd aan bitonic verkopen als je je bitcoins weg doet, betalen altijd netjes de volgende dag tussen 12 en 13 uur
Op Bitstamp staal er een sellwall van totaal 472 BTC om op 2600 te komen (nu 2590), ben benieuwd hoe het verder gaat als 'ie daar doorheen is.Hatsieflatsie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:59:
Welke exchange(s) gebruik jij met Leonardo als ik vragen mag? Ik zit over aanschaf na te denken maar ben vanwege het gedoe rond Polo en Kraken aan het twijfelen wat de meest handige combi is met Leonardo. Ik handel zelf via Bittrex maar die heeft geen margin trading.Malarky schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:24:
[...]
Ik gebruik een bot, namelijk Leonardo (dat is een screenshot van mijn laptop). Ik ken geen bot die uitbreken van de Bollinger Band ondersteund, volgens mij Gunbot ook niet. Leonardo wil dat wel gaan ondersteunen.
Ja Bitonic is ook een goede site om te verkopen maar ik heb in t verleden ook wel stukjes BTC verkocht op BTCdirect waar niks aan de hand was, het is gewoon raar dat in hun systeem / op hun website mijn verkooporder is verdwenen terwijl ik wel de pagina had waarin staat dat je 30 minuten hebt om de coins te versturen.exelletor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:11:
[...]
Als die unconfirmed is, dan is die dus niet aangekomen. Ik weet dat bitonic in zulke gevallen de coins weer retour stuurt.
Na 7 minuten waren ze al binnen want er stond, reeds ontvangen: xxxx bitcoin.
En als ik op blockchain.info kijk is vanaf de ontvangstwallet van BTCdirect niks teruggestuurd. Hij moet zich dus nog in die wallet bevinden. In ieder geval een leermoment voor volgende keer! naast de blockchain maak ik een screenshot van hun pagina als gezegd wordt dat de hoeveelheid bitcoin ontvangen is.
Het is gewoon jammer dat ik er nu even niks mee kan doen, uitbetaling was deels voor de financiering voor een tablet zodat ik de grafieken en het traden beter kan bekijken als ik niet achter mn desktop zit
Ik gebruik alleen Polo (je betaald per Exchange). Ik doe ook niet aan margin trading (in de zin van geld lenen?). Bitrex wordt ondersteund en biedt dan alles wat je met Polo ook kan (volgens mij). Heb de tool nu een kleine 24 uur, erg stabiel, heb wel begrepen dat er wat problemen waren afgelopen weken door overbelasting van de API van Polo, maar dat was (gek genoeg) gisteren niet zo.SEA Ninja schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:17:
[...]
Welke exchange(s) gebruik jij met Leonardo als ik vragen mag? Ik zit over aanschaf na te denken maar ben vanwege het gedoe rond Polo en Kraken aan het twijfelen wat de meest handige combi is met Leonardo. Ik handel zelf via Bittrex maar die heeft geen margin trading.
Na mezelf in rap tempo ingelezen te hebben in coins nu de trotse bezitter van iets meer dan een halve ether!
Bedankt voor het inzichtelijk in kaart brengen van het handelen etc.
Raden jullie overigens aan om de coins bij de exchanges te kopen of bij bijv. Anycoin etc? Alvast bedankt!
Raden jullie overigens aan om de coins bij de exchanges te kopen of bij bijv. Anycoin etc? Alvast bedankt!
Ik zag inderdaad dat de goedkoopste versie voor één exchange kan worden gebruikt. Daarom lijkt Bittrex mij wat veiliger/prettiger, lees op bitcointalk soms problemen op polo en met kraken.Malarky schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:24:
[...]
Ik gebruik alleen Polo (je betaald per Exchange). Ik doe ook niet aan margin trading (in de zin van geld lenen?). Bitrex wordt ondersteund en biedt dan alles wat je met Polo ook kan (volgens mij). Heb de tool nu een kleine 24 uur, erg stabiel, heb wel begrepen dat er wat problemen waren afgelopen weken door overbelasting van de API van Polo, maar dat was (gek genoeg) gisteren niet zo.
Anyway eerst maar wat meer feeling en ervaring krijgen met traden voordat ik een bot in ga zetten
Een vraagje, ik heb een waves wallet met 4,3 waves erin. Nu heb ik in mijn waves wallet ook wat ripto bux gekregen, 2 christiania, 1 :obama:, maar nu net heb ik ook 1 bitcoin gekregen in mijn waves wallet. Is dit nu een echte bitcoin of reken ik mijzelf rijk met een dode mus (ik weet niets over waves)?
Dat zou wel heel mooi zijn, kun je geen screenshot posten? Je kunt volgens mij idd BTC ontvangen en versturen met je Waves wallet!Donderpoes schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:41:
Een vraagje, ik heb een waves wallet met 4,3 waves erin. Nu heb ik in mijn waves wallet ook wat ripto bux gekregen, 2 christiania, 1 :obama:, maar nu net heb ik ook 1 bitcoin gekregen in mijn waves wallet. Is dit nu een echte bitcoin of reken ik mijzelf rijk met een dode mus (ik weet niets over waves)?
Bitcoin token is inderdaad nep.Donderpoes schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:41:
met andere woorden; niemand die weet wat er gaat gebeuren.Remco20 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:56:
Op het moment even niet, misschien later vanmiddag.Danielson schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:43:
[...]
Dat zou wel heel mooi zijn, kun je geen screenshot posten? Je kunt volgens mij idd BTC ontvangen en versturen met je Waves wallet!
Weet je ook hoe ik kan zien dat hij nep is?
Even de transactie invullen op blockchain.info en je weet het. Dat is nou net het makkelijke aan bitcoin je kan precies zien waar elke coin vandaan komtDonderpoes schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:56:
[...]
Op het moment even niet, misschien later vanmiddag.
[...]
Weet je ook hoe ik kan zien dat hij nep is?
[ Voor 13% gewijzigd door Bartske op 26-05-2017 11:57 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om