Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.823 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

kristof1234 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:17:
[...]

je hebt de order uitgevoerd op 23 mei (enkele dagen geleden), staat ook rechts onderaan de screenshot
Nee, zijn limit-order geplaatst op 23 mei, maar vanavond rond 7u uitgevoerd.
Mr. Noodle schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:13:
[...]

Klopt buy limit order op 21 Euro maar dan moet de koers toch echt naar de 21 gaan lijkt mij.

ik zie niet dat ie dat geweest vandaag
https://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltceur
Veel gelukt gehad jij. Op kraken dumpte iemand behoorlijk LTC: https://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/ltceur tot zelfs 20,06. Dat is inderdaad veel minder dan de andere beurzen. Jij had echt de juiste limit-order, gezien het herstel direct erna. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Malarky op 25-05-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 16:21

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Er is op zich tegenwoordig ook:
https://trade.kraken.com/kraken/etheur

Die lijkt te blijven werken?

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rr7r
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 02:28
hansdegit schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:15:
Dan gaan we gewoon lekker niks doen. HODL!
Ik vraag me echt oprecht af in hoeverre de (intra)daytraders hier winst maken tov simpelweg buy & hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:52
rr7r schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:20:
[...]

Ik vraag me echt oprecht af in hoeverre de (intra)daytraders hier winst maken tov simpelweg buy & hold.
Ik kan je vertellen dat ik twee keer een goede short heb gedaan... Dan win je zeker meer dan hold.
Maar natuurlijk, elke trader maakt wel eens wat foutjes of heeft wat pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Malarky schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:17:
[...]

Nee, zijn limit-order geplaatst op 23 mei, maar vanavond rond 7u uitgevoerd.

[...]

Veel gelukt gehad jij. Op kraken dumpte iemand behoorlijk LTC: https://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/ltceur tot zelfs 20,06. Dat is inderdaad veel minder dan de andere beurzen. Jij had echt de juiste limit-order, gezien het herstel direct erna. :)
Ah duidelijk nu zie ik het, mijn grafiekjes lieten die 20,06 niet zien.
Het leek net dat ze uit het niets waren gekocht voor mij.
lekkere winst op binnen 1 minuut ook :P

Is maar goed dat de site er even uit lag op dat moment want ik wou de het annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Mr. Noodle schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:22:
[...]

Ah duidelijk nu zie ik het, mijn grafiekjes lieten die 20,06 niet zien.
Het leek net dat ze uit het niets waren gekocht voor mij.
lekkere winst op binnen 1 minuut ook :P

Is maar goed dat de site er even uit lag op dat moment want ik wou de het annuleren.
Ben benieuwd of er hier in het draadje iemand zo snel (1 minuut) en zo onverwachts, zonder het zelf te weten 1000EUR netto maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Dit is toch geen doen meer. Coinebase weeral down natuurlijk. Poloniex zit 10 minuten bezig om een ETH adres aan te maken en nog steeds generating. WAarom het adres uit de ETH wallet app niet werkt bij LiteBit is me een raadsel! Ik heb dat wel gebruikt bij Bitpanda.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Euh, heeft ETH problemen? Alle adressen worden gemaakt bij Poloniex alleen niet die van ETH, blijft op generating; En mijn adres uit m'n wallet werkt niet bij Litebit omdat hem wss niet kan verifieëren?

[ Voor 191% gewijzigd door multipasser op 25-05-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Malarky schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:25:
[...]

Ben benieuwd of er hier in het draadje iemand zo snel (1 minuut) en zo onverwachts, zonder het zelf te weten 1000EUR netto maakte.
Hij was lekker, ben er weer uit 1500Euro winst met een paar minuten gepakt
Ging het elke dag maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Dit is toch geen doen meer. Op Kraken is er al uren lang geen Margin meer beschikbaar. Slome bende verder, regelmatig minuten lang geen verversing. Weet niet zeker of ik daar blijf na dit drama.

[ Voor 14% gewijzigd door Playa del C. op 25-05-2017 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik erger me kapot aan Kraken. Interface is zo traag en krijg 80% van tijd time-out. Heb je echt niets aan zo, ja mispoes en verlies :I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
En ik heb zoiets van: als je Margin traden aanbiedt, dan moet je wel genoeg geld klaar hebben liggen om iedereen te bedienen. En inderdaad steeds problemen met de server. Is dus ook niet voldoende. Juist een grote exchange moet er alles aan doen om dat voor elkaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Kraken-gebruikers, ik quote mijzelf gewoon even. Interface is wat simpeler en margin trading zie ik niet, maar normaal traden lukt wel?
letatcest schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:17:
Er is op zich tegenwoordig ook:
https://trade.kraken.com/kraken/etheur

Die lijkt te blijven werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
letatcest schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:39:
Kraken-gebruikers, ik quote mijzelf gewoon even. Interface is wat simpeler en margin trading zie ik niet, maar normaal traden lukt wel?

[...]
Heb ik beide gebruikt, maar dat is (natuurlijk) allemaal hetzelfde, alleen een andere UI. De trades moeten hoe dan ook via de trade-engine lopen. Ook via jouw link kreeg ik time-outs. Je kan daar verder ook margin traden. Maakt in ieder geval dus verder geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:18
De Kraken API heeft de hele avond behoorlijk goede reponstijd gehad (meestal <100 ms op orderboek queries), dus het kan zijn dat de problemen vooral gerelateerd zijn aan de webinterface van Kraken.

De alternatieve frontend die @letatcest noemt kan in dat geval een goed alternatief zijn.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Rannasha schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:40:
De Kraken API heeft de hele avond behoorlijk goede reponstijd gehad (meestal <100 ms op orderboek queries), dus het kan zijn dat de problemen vooral gerelateerd zijn aan de webinterface van Kraken.

De alternatieve frontend die @letatcest noemt kan in dat geval een goed alternatief zijn.
Heb ik dus getest, maar exact dezelfde resultaten. Zal het nog eens testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Als ik die eerder gebruikt had, had ik hoger verkocht en zat ik nu niet te wachten tot ETH weer naar 150 gaat ;) Nou ja. Ik heb niet het gevoel dat ie er vooralsnog uit is geweest. De normale site doet het hier voor geen meter (in Frankrijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Net getest. Het lijkt iets sneller te gaan en met geluk nog 1 BTC kunnen margin traden. Voor de rest al 20 keer een time-out terug gekregen en er is niet genoeg geld, dus als de order doorkomt, wordt hij meestal niet gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:18
letatcest schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:45:
De normale site doet het hier voor geen meter (in Frankrijk)
Denk niet dat land heel veel uitmaakt tenzij er specifieke routing-problemen bij 1 of meer providers, wat wel erg toevallig zou zijn als dat precies gebeurt tijdens spannende momenten.

Hier geen verschil gemerkt in prestaties tussen NL (via VPN) en FR.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 05:58
multipasser schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:26:
Euh, heeft ETH problemen? Alle adressen worden gemaakt bij Poloniex alleen niet die van ETH, blijft op generating; En mijn adres uit m'n wallet werkt niet bij Litebit omdat hem wss niet kan verifieëren?
Wallet is onder ''maintance''. Dit is op meerdere exchanges momenteel, wellicht een update voor de wallet aan de server kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

LopendeVogel schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:48:
[...]

Wallet is onder ''maintance''. Dit is op meerdere exchanges momenteel, wellicht een update voor de wallet aan de server kant.
WTF!! net als ik ETH nog kon bijkopen aan 159$!!! GRRrrrrr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Net Leonardo gekocht van http://marginsoftware.de/. Was geïnstalleerd in paar minuten, heb al 10 buy/sells gedaan op Poloniex in uurtje. De minimale gain op slecht 0,5% gezet per buy/sell om even het tooltje te testen en de API van Poloniex. Dus vol-automatisch winst pakken.

Moet zeggen, werkt als een tierelier. Ook voor handmatige orders. Heb de rest van de dag gewoon via de website van Polo zitten spelen, maar dat is 1 en al frustratie.

De koers is nu volatiel, dus de uitstekende tijd voor dit soort tooltjes. Dat is hun bestaansrecht.

Mijn netto rendement van alle exchanges hou ik bij via https://cointracking.info/. Ook erg tevreden over, heeft alles wat je maar kan bedenken en tegen betaling ook vol-automatisch import van transacties van bijna alle exchanges. Houdt wel rekening met alle fees en rekent alles terug naar EUR. Inclusief realized en non-realized winst.

[ Voor 33% gewijzigd door Malarky op 25-05-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
letatcest schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:39:

[...]
Moet zeggen dat het wel sneller werkt. En minder handelingen, enz. Dus ga het wel gebruiken. Helpt helaas niet tegen alle time-outs enz.
Heb ondertussen iets meer dan de helft in kunnen kopen via margin traden, dus ik kan op zich nog mooie winst maken. Hopelijk kan ik er nog iets bij handelen....

Edit: de interface noemt het trouwens een time-out, maar het is eigelijk een 'insufficient margin' error.

[ Voor 9% gewijzigd door Playa del C. op 25-05-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de actieve traders hier, wat is jullie strategie voor een trade? Is dat bijvoorbeeld bij x% daling gewoon kopen en later verkopen of gebruiken jullie andere technieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:00
Malarky schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:00:
Net Leonardo gekocht van http://marginsoftware.de/. Was geïnstalleerd in paar minuten, heb al 10 buy/sells gedaan op Poloniex in uurtje. De minimale gain op slecht 0,5% gezet per buy/sell om even het tooltje te testen en de API van Poloniex. Dus vol-automatisch winst pakken.

Moet zeggen, werkt als een tierelier. Ook voor handmatige orders. Heb de rest van de dag gewoon via de website van Polo zitten spelen, maar dat is 1 en al frustratie.

De koers is nu volatiel, dus de uitstekende tijd voor dit soort tooltjes. Dat is hun bestaansrecht.

Mijn netto rendement van alle exchanges hou ik bij via https://cointracking.info/. Ook erg tevreden over, heeft alles wat je maar kan bedenken en tegen betaling ook vol-automatisch import van transacties van bijna alle exchanges. Houdt wel rekening met alle fees en rekent alles terug naar EUR. Inclusief realized en non-realized winst.
Dat margin traden, werkt dat nog dan?
Je zou denken dat als zo'n programma winst zou opleveren dan hielden ze het wel voor zichzelf en zijn ze overmorgen miljonair, daarom ben ik altijd een beetje sceptisch met die botjes.

edit; nvm, haal margin trading en arbitrage trading door elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:48
correctie is over :?

[ Voor 10% gewijzigd door superpolm op 25-05-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:11
Niet genoeg gezakt voor jou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:22

WhySoSerious

Be the change.

Weet 't nog niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:19

RvV

Voor mij ook niet, maar misschien zit er nog een 2e ronde in.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 19:54
Als het maar weer omhoog gaat als Zuid-Korea over vier uur weer wakker is, dan vind ik het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ik vind het wel weer welletjes, laten stijgen die hap :p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
lijkt idd weer omlaag te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Fire69 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:11:
[...]

Niet genoeg gezakt voor jou? :P
nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Uitblussende sinus...

Ik hoop het maar, heb net compleet ingekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Die grote dips zijn whales die cashen. Gewoon laten gebeuren. Op een dag zijn er geen whales meer. 21 miljoen bitcoins worden steeds verder verdeeld over aantal deelnemers. En de volatiliteit zal afnemen met een toename van het aantal bitcoin bezitters. https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exelletor schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:12:
Als het maar weer omhoog gaat als Zuid-Korea over vier uur weer wakker is, dan vind ik het goed. :)
Was een tijdje ook beste handelstechniek op sp500 futures. Koop aan eind van de dag, verkoop in volgende ochtend. Meeste gains kwamen overnight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Fire69 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:44:
[...]

Beetje overdreven zonder echte onderbouwing of alternatieven, nee?

[...]

Volgens mij beslissen ze dat niet zelf, maar is dat wettelijk verplicht als ze met 'echt' geld (fiat) willen werken?
KYC en zo.
Eens!
Buiten dat de site bij drukte, wat nu erg logisch is, wat traag wordt en soms wordt je eruit geknikkerd.
Een nadelige kant van grote toestroom.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
De Aziatische beurzen staan flink hoger dan hier. Kan je ook eventueel van profiteren als je gaat (import) shoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:26:
Die grote dips zijn whales die cashen. Gewoon laten gebeuren. Op een dag zijn er geen whales meer. 21 miljoen bitcoins worden steeds verder verdeeld over aantal deelnemers. En de volatiliteit zal afnemen met een toename van het aantal bitcoin bezitters. https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Interessante site :) Met bovenaan de winklevosjes. Wat stelt dat ins en outs voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft smullen, de nasleep verhalen van de Monero "pre-announcement van een fake announcement" prank. Het is een goede wake-up call voor alle get-rich-quick avonturiers.

Zelfs z'n vrouw is genoodzaakt om even te reageren: http://i.imgur.com/5P9oJOT.jpg

Het allermafste vind ik nog wel dat de koers nog relatief hoog staat. Wellicht dat mensen het anti-corporatieve tintje toch weten te waarderen. Ik heb zelf geen idee of dit wel of niet gunstig is voor de koers op de lange termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
ow we dalen weer verder.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0hQyd5L.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 19:54
En BitStamp is onder 2000 euro gedoken. More panic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
vorige low was $2270 op bitstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a_rated
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 12:12
ahaha wilde net met leverage kopen, lukte niet. Gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
ETC is safe haven vandaag

[ Voor 19% gewijzigd door superpolm op 25-05-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Lennardnl schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:05:
[...]

Dat margin traden, werkt dat nog dan?
Je zou denken dat als zo'n programma winst zou opleveren dan hielden ze het wel voor zichzelf en zijn ze overmorgen miljonair, daarom ben ik altijd een beetje sceptisch met die botjes.

edit; nvm, haal margin trading en arbitrage trading door elkaar :D
Ligt aan de munt, maar neem de XRP/USDT en zie hier. Het rode frame is ongeveer 8% rendement, en het blok beslaat 6u. De koers doet weinig bijzonders over 24u, maar is genoeg volatiel voor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:08

DirtyBird

Praktiserend denker

Nou de bulltrap is geweest. Brace yourself en ik zie jullie weer bij 50€/eth.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17
LopendeVogel schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:55:
[...]
Vergeet niet dat de miners de basis zijn van vrijwel elke coin ;) Zonder ons was er niks te doen in het hele crypto wereldje.
Indien wij miners geen interesses meer hebben in een coin, zal die keihard vallen. Dus te laat? Nee hoor, gisteren nog via remote desktop een tweaker aan de slag geholpen om te kunnen gaan minen..
Het is nog lang niet te laat om te minen, ondanks dat dit al een paar jaar geroepen wordt :D
Volgens mij is de prijs die de markt bepaalt de basis voor elke coin. Zonder een prijs krijg je niks voor je coin.

En Kraken mag zo zijn technische problemen hebben, maar KYC is echt wel wettelijk verplicht in alle jurisdicties waar je van hun services gebruik mag maken. Ik zou het eerder omdraaien, als een beurs je fiat aanneemt, zou ik dat alleen vertrouwen als ze om legitimatie vragen. En zou ik het alleen vertrouwen als je weet waar ze zitten en wie erachter zit. Dat zijn exact de dingen die Kraken van alle beurzen het beste op orde heeft. Alleen jammer dat ze in elkaar vallen als het druk is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link werkt niet meer. Is 'ie de mond gesnoerd of verwijderd vanwege FUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:01:
[...]

gaat snel. Er stond dat Brian Armstrong van Coinbase opgepakt was. Althans dat was t gerucht

[ Voor 4% gewijzigd door superpolm op 25-05-2017 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:26
Nou nou ik ga even uit eten en we hebben dit. :+

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampen
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3bMhnfM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhelmer
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-10 11:07
superpolm schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:04:
[...]

gaat snel. Er stond dat Brian Armstrong van Coinbase opgepakt was. Althans dat was t gerucht
oei. Niet fijn om te lezen. Ik heb mijn muntjes daar staan. Moet ik mij zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
ja ik heb ze daar ook staan... naja kan natuurlijk ook gewoon onzin zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dit is legit, ik kijk altijd op de Twitter van Danny de K voor betrouwbaar nieuws.

:P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:07
Psst :) Hij is ook tweaker? Dannydekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomend op die adressen met meeste waarde, is het trouwens niet dom om meerdere miljoenen op 1 adres te zetten? Is risico spreiding niet beter? Of zie ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godfatherd
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-10-2024
superpolm schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:33:
een grote correctie kan zomaar 50% zijn, zoals we gezien hebben in de afgelopen jaren. part of the game
Wat bedoelen jullie met correctie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:19
DirtyBird schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:50:
Nou de bulltrap is geweest. Brace yourself en ik zie jullie weer bij 50€/eth.
Wat een grap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
De koers herstelt zich weer.. o.a. omdat Coinbase weer operationeel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
godfatherd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:35:
[...]

Wat bedoelen jullie met correctie ?
een daling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een gezonde daling na een extreem snelle stijging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godfatherd
PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:43:
[...]

Een gezonde daling na een extreem snelle stijging :)
En daar heb je uiteraard op gewacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
razorhead schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:37:
De koers herstelt zich weer.. o.a. omdat Coinbase weer operationeel is.
Als ik het zo zie(finex en kraken) kunnen we nog niet spreken van herstel maar louter een klassieke beweging die je na elke flinke daling ziet. We zijn er nog niet en een richting moet nog gekozen worden.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
godfatherd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:46:
[...]

En daar heb je uiteraard op gewacht
Dat zoiets er aan zat te komen was wel duidelijk. Wanneer precies en hoe ver naar benenden weet niemand. Ik ben inmiddels een HODL'er geworden. Puur omdat de correctie de laatste tijd steeds minder word. We zitten nu ook hoger dan voor de extreme stijging begon. Ik doe niet aan daytraden, nooit gedaan ook. Eerst was het zo dat ik verkocht en terug kocht, maar ben daar mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
Fair enough, die mening deel ik wel. Het is nog geen overtuigende richting op dit moment.
Mocht er inderdaad echt slecht nieuws komen.. mijn hand zit op de trigger :) Arrestatie van bekende crypto-evangelisten is nooit goed :)

[ Voor 43% gewijzigd door stfn345 op 25-05-2017 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
Mocht er geen nieuws komen zal zullen we vast rond een uur of 12~2 terug omhoog gaan(dan eindigt de "sinus" cq. nagolven). Mocht het coinbase nieuws echt zijn en met goede reden.. Tsja, dan kunnen we weer verder naar benee. :)

[ Voor 5% gewijzigd door LED-Maniak op 25-05-2017 22:50 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat mij wel opviel was het bedrag van 2750. Teminste iets lager dan dat. Toch een hoop mensen met veel coins die net onder die 2750 grens gaan zijn verkopen heb ik het idee. Dit zou ook wat kunnen zeggen over 3000 en 3500 in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bubbel graph na new paradigm, de Bull trap, morgen fear en capitulation, als laatste despair en return to the mean. Dus iedereen die op de mean (1000 - 1200) heeft gekocht in januari - april lekker blijven hodlen en bijkopen op het despair dieptepunt. Het mooiste wat kan gebeuren is dat de hele boel in elkaar stort komt over tijdje 5 a 10 jaar toch wel weer op zelfde niveau. Maar dan weet je op het dieptepunt tenminste wat het hoogtepunt kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Rond 6:00 gaat het weer flink stijgen (of dalen), gebeurd vaker de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:53:
Bubbel graph na new paradigm, de Bull trap, morgen fear en capitulation, als laatste despair en return to the mean. Dus iedereen die op de mean (1000 - 1200) heeft gekocht in januari - april lekker blijven hodlen en bijkopen op het despair dieptepunt. Het mooiste wat kan gebeuren is dat de hele boel in elkaar stort komt over tijdje 5 a 10 jaar toch wel weer op zelfde niveau. Maar dan weet je op het dieptepunt tenminste wat het hoogtepunt kan zijn.
Zoals het nu met cryptocurrency gaat zie ik de boel echt niet weer terug naar 1200 gaan. Wel als er een exchange onderuit gaat, maar anders echt niet. Er zijn op dit moment veel te veel mensen die willen kopen. Als de boel zakt naar 2000 staan er rijen mensen te wachten om flink te kopen. Hoe lager we komen hoe meer mensen willen kopen. De tijd van de hele grote klappen is denk ik voorbij zonder hele gekke dingen.

Toen we van 1000 naar 1600 gingen had ik ook een hele flinke klap verwacht, maar die kwam niet. Nu naar 2750 toe zie ik die klap ook niet meer komen tenzij er echt iets extreem gebeurt. No way dat we naar 1200 gaan zoals het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godfatherd
Als daytrader, wat is trigger die jou doet verkopen, bijvoorbeeld een daling van 2%?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
godfatherd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:59:
Als daytrader, wat is trigger die jou doet verkopen, bijvoorbeeld een daling van 2%?
Misschien heb je er wat aan vanuit iemand die niet aan daytraden doet. Ik heb altijd alleen naar de stijging gekeken om te verkopen. Als ik vond dat het te snel te hard omhoog ging verkocht ik de boel. Zo heb ik op net iets boven de 1500 de boel verkocht en op iets van 1530 klapte de boel toen. Heb ook wel eens te vroeg verkocht, maar nooit te laat :)

Als de boel langzaam en rustig omhoog gaat gebeurt er niets. Gaan we 10% per dag doen kan dat nooit lang goed gaan, zo denk ik er over.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 25-05-2017 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:11
PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:03:
[...]

Heb ook wel eens te vroeg verkocht, maar nooit te laat :)
En dan wacht je gewoon om te kopen tot het toch nog klapt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 20:31

Secsytime

Automagisch

Geduld, en het tegenovergestelde doen van wat je instinct zegt dat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:58:
[...]

Zoals het nu met cryptocurrency gaat zie ik de boel echt niet weer terug naar 1200 gaan. Wel als er een exchange onderuit gaat, maar anders echt niet. Er zijn op dit moment veel te veel mensen die willen kopen. Als de boel zakt naar 2000 staan er rijen mensen te wachten om flink te kopen. Hoe lager we komen hoe meer mensen willen kopen. De tijd van de hele grote klappen is denk ik voorbij zonder hele gekke dingen.

Toen we van 1000 naar 1600 gingen had ik ook een hele flinke klap verwacht, maar die kwam niet. Nu naar 2750 toe zie ik die klap ook niet meer komen tenzij er echt iets extreem gebeurt. No way dat we naar 1200 gaan zoals het nu gaat.
Het rare is dat als BTC ineens maanden achter elkaar gaat dalen naar bv 1500 dan zijn er ineens veel minder mensen geïnteresseerd om te kopen. mensen zijn dan niet meer zo enthousiast als nu.

[ Voor 28% gewijzigd door superpolm op 25-05-2017 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Fire69 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:06:
[...]

En dan wacht je gewoon om te kopen tot het toch nog klapt?
Inderdaad :)

Ben er alleen toen van 1000 naar 1500 achtergekomen dat die klap lang zo extreem was als ik had verwacht. Heb dus vrij hoog voor die tijd opnieuw moeten inkopen en sindsdien is het HODL. De klappen sinds die tijd zijn er wel, maar aangezien ik niet aan daytraden doe kan ik niet zo snel inkopen en verkopen. Ook zit ik niet 24/7 achter de PC en heb ik geen bot.
superpolm schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:06:
[...]

Het rare is dat als BTC ineens maanden achter elkaar gaat dalen naar bv 1500 dan zijn er ineens veel minder mensen geïnteresseerd om te kopen. mensen zijn dan niet meer zo enthousiast als nu.
Toch denk ik dat we nu even in een andere tijd zitten, vooral met de BTC. Ik geloof echt dat we op lange termijn nog veel meer kunnen verwachten. Mede doordat die klap van 1000 naar 1500 klein was. Als het nu niet verder klapt vandaag vind ik het weer een kleine klap. Ik denk gewoon dat heel veel mensen willen kopen op dit moment en dat daarom de klappen ook steeds kleiner worden. Dat kan natuurlijk veranderen, maar op dit moment zie ik dat gewoon even niet gebeuren tenzij er een exchange onderuit gaat of iets anders extreems. Vandaar dat ik nu al vrij lang op HODL zit en blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Misschien een vreemde opmerking maar ik kijk meestal hoe het bij Bitonic gaat.
Vanochtend hadden ze opeens weer 150/200 Bitcoins, je ziet ze soms razendsnel verdwijnen.
Denk toch toch Bitcoin veel meer mainstream geworden is.

Ook hier longtime Hodler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:11:
[...]

Ben er alleen toen van 1000 naar 1500 achtergekomen dat die klap lang zo extreem was als ik had verwacht. Heb dus vrij hoog voor die tijd opnieuw moeten inkopen en sindsdien is het HODL. De klappen sinds die tijd zijn er wel, maar aangezien ik niet aan daytraden doe kan ik niet zo snel inkopen en verkopen. Ook zit ik niet 24/7 achter de PC en heb ik geen bot.

[...]

Toch denk ik dat we nu even in een andere tijd zitten, vooral met de BTC. Ik geloof echt dat we op lange termijn nog veel meer kunnen verwachten. Mede doordat die klap van 1000 naar 1500 klein was. Als het nu niet verder klapt vandaag vind ik het weer een kleine klap. Ik denk gewoon dat heel veel mensen willen kopen op dit moment en dat daarom de klappen ook steeds kleiner worden. Dat kan natuurlijk veranderen, maar op dit moment zie ik dat gewoon even niet gebeuren tenzij er een exchange onderuit gaat of iets anders extreems. Vandaar dat ik nu al vrij lang op HODL zit en blijft zitten.
Dit denk ik ook. En zelfs al gaat er een exchange onderuit, in 2013 was het - zo goed als - de enige exchange, die ook nog eens flink sjoemelde met kunstmatige volumes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

ETH heeft de neiging om exponentieel te stijgen. Gezien alle positieve berichten van consensus, verwacht ik niet dat er een enorme dip gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:11:
[...]

[...]

This time is different? :) Wordt ook wel de 4 gevaarlijkste woorden in investing genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:17:
Misschien een vreemde opmerking maar ik kijk meestal hoe het bij Bitonic gaat.
Vanochtend hadden ze opeens weer 150/200 Bitcoins, je ziet ze soms razendsnel verdwijnen.
Denk toch toch Bitcoin veel meer mainstream geworden is.

Ook hier longtime Hodler :)
Daar kijk ik ook naar. Het is belachelijk hoe hard het daar gaat. Eerst deden ze dagen over een paar 100 coins. Nu doen ze dat in uren. Dat geeft ook wel aan dat de 100'en en 1000'en coins bij grote dumps verdeelt worden over de mensen die er 1 tot 20 hebben. Dit geeft denk ik ook meer stabiliteit.
superpolm schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:18:
[...]

This time is different? :) Wordt ook wel de 4 gevaarlijkste woorden in investing genoemd.
Dat mag je vinden. Ik zie dat dingen de laatste tijd gewoon anders gaan. Vooral de veel kleinere dips. Hoe druk het in dit topic is. Hoe hard het bij Bitonic gaat. Hoe veel het in het nieuws is. Dus ja, ik denk dat het nu anders is dan 3 jaar terug.

Edit: Als de correctie van vanavond trouwens over is vind ik deze ook echt weer enorm mee vallen. De correctie bij 1500 was ook zoiets als dit wat ik toen niet verwacht had. We hebben sinds de correctie van 1250 gewoon geen echte correctie meer gehad, dat vind ik nogal wat :)

Edit: Dan heb ik het wel puur en alleen over de BTC, over alle alts durf ik dit niet te zeggen.
Secsytime schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:17:
ETH heeft de neiging om exponentieel te stijgen. Gezien alle positieve berichten van consensus, verwacht ik niet dat er een enorme dip gaat komen.
Dat zou goed kunnen. Ik weet niet wat ik van ETH moet denken. Aan de ene kant zie ik het inderdaad nog wel enorm omhoog gaan. Aan de andere kant vind ik iets wat in 4 maanden tijd van 10 naar 200 dollar gaat echt al compleet gestoord.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 25-05-2017 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:30
Zijn hier mensen die Byteball hebben? Is het 2de meeste waard volgens https://coinmarketcap.com/currencies/

Mss gewoon de top 10 kopen van de meest waardevolle currencies en dan maar HODL'en?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:21:
[...]

Daar kijk ik ook naar. Het is belachelijk hoe hard het daar gaat. Eerst deden ze dagen over een paar 100 coins. Nu doen ze dat in uren. Dat geeft ook wel aan dat de 100'en en 1000'en coins bij grote dumps verdeelt worden over de mensen die er 1 tot 20 hebben. Dit geeft denk ik ook meer stabiliteit.

[...]

Dat mag je vinden. Ik zie dat dingen de laatste tijd gewoon anders gaan. Vooral de veel kleinere dips. Hoe druk het in dit topic is. Hoe hard het bij Bitonic gaat. Hoe veel het in het nieuws is. Dus ja, ik denk dat het nu anders is dan 3 jaar terug.

Edit: Dan heb ik het wel puur en alleen over de BTC, over alle alts durf ik dit niet te zeggen.

[...]

Dat zou goed kunnen. Ik weet niet wat ik van ETH moet denken. Aan de ene kant zie ik het inderdaad nog wel enorm omhoog gaan. Aan de andere kant vind ik iets wat in 4 maanden tijd van 10 naar 200 dollar gaat echt al compleet gestoord.
Klopt, is ook gestoord. Alleen zijn BTC en ETH natuurlijk niet goed met elkaar te vergelijken. De prijs van ETH zit in technologie en potentie, waarbij de prijs van BTC bepaald wordt door de naam en de verandering in de wereld. Goud & olie.

Gezien de ontwikkelingen en acceptatie van de ETH chain, is het ook weer niet echt een gekke stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:21:
[...

Dat mag je vinden. Ik zie dat dingen de laatste tijd gewoon anders gaan. Vooral de veel kleinere dips. Hoe druk het in dit topic is. Hoe hard het bij Bitonic gaat. Hoe veel het in het nieuws is. Dus ja, ik denk dat het nu anders is dan 3 jaar terug. Als de correctie van vanavond trouwens over is vind ik deze ook echt weer enorm mee vallen. De correctie bij 1500 was ook zoiets als dit wat ik toen niet verwacht had.

Ik denk zeker dat er nu veel meer mensen bezig zijn met cryptos dan in 2013 maar ook in 2013 (november/december) was het op forums ineens heel druk en was het regelmatig in t nieuws. Dus ik denk dat een grote correctie goed mogelijk is. Op de lange termijn gaat het waarschijnlijk wel verder omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
superpolm schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:33:
[...]

Ik denk zeker dat er nu veel meer mensen bezig zijn met cryptos dan in 2013 maar ook in 2013 (november/december) was het op forums ineens heel druk en was het regelmatig in t nieuws. Dus ik denk dat een grote correctie goed mogelijk is. Op de lange termijn gaat het waarschijnlijk wel verder omhoog.
2013 en Mt.Gox kan je niet vergelijken met nu vind ik. De 1000'en coins die mensen hadden worden ook steeds verder verdeelt naar mensen die een aantal coins hebben waarvan er ook nog een hoop HODL'er zijn. Toen was Mt.Gox ook zo'n beetje de enige, dat is nu ook niet meer zo. Ik denk gewoon echt dat wel nu in een ander tijdperk beland zijn. Ik hoor mensen wel vaker roepen dat we crashen naar 1200 of wat dan ook, maar ik zie het echt even niet gebeuren. Kan ik natuurlijk prima fout hebben, maar zo denk ik er over. Puur ook door wat ik het afgelopen jaar aan kleine crashes gezien heb.

We zullen het zien, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25

scorpie

Supra Addict

Ik ben me al een tijdje aan het inlezen en wilde ook de cryptocurrency train boarden, ware het niet dat ik al een week bezig ben om ergens een verified account te krijgen.. Kraken had ik eerst tot tier 1 geverified tot ik erachter kwam dat ik dan geen fiat kon omzetten in een digital currency, toen de tier 2 asap ingevuld, maar daar wacht ik nog op validation.. daarna nog btcdirect geprobeerd, maar hun verification process ligt ook op hun gat, bitonic nog gehad, en de laatste die ik heb geprobeerd is coinbase, maar bij het verifyen van mn rijbewijs heb ik teveel pogingen gewaagd, en mag ik morgen pas weer een poging doen om scherpe afbeeldingen te sturen :+

Máár, ik heb er nog steeds zin in! :p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Vanmiddag wat Pivx gekocht voor 75 cent. Schiet nu ineens omhoog naar de euro. Ook waves gekocht, die donderen naar beneden. Ach you win some, you lose some :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rammstein op 25-05-2017 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
scorpie schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:54:
Ik ben me al een tijdje aan het inlezen en wilde ook de cryptocurrency train boarden, ware het niet dat ik al een week bezig ben om ergens een verified account te krijgen.. Kraken had ik eerst tot tier 1 geverified tot ik erachter kwam dat ik dan geen fiat kon omzetten in een digital currency, toen de tier 2 asap ingevuld, maar daar wacht ik nog op validation.. daarna nog btcdirect geprobeerd, maar hun verification process ligt ook op hun gat, bitonic nog gehad, en de laatste die ik heb geprobeerd is coinbase, maar bij het verifyen van mn rijbewijs heb ik teveel pogingen gewaagd, en mag ik morgen pas weer een poging doen om scherpe afbeeldingen te sturen :+

Máár, ik heb er nog steeds zin in! :p
Bij Bitonic kan je voor grote bedragen kopen zonder ook iets van een ID of paspoort te moeten opsturen. Die gasten van BTC Direct willen een foto van mijn paspoort en een selfie met mijn paspoort, dacht het toch even niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 09:03
Ik heb nog steeds problemen met mijn sepa deposit bij Kraken. Ik heb vorige week vrijdag mijn deposit in euro's gedaan en het staat nog steeds 'On Hold'. Kraken reageerd niet op mijn tickets en ik wil nu mijn overige euro's op Kraken terugboeken. Hoewel ik Trier 2 ben kan ik minmaal € 5.00 en maximaal € 1.93 terugboeken, hoewel ik het veelvoudige op mijn Balans heb staan.

Minimum €5.00
Maximum €1.93
Balance xxxxxx (er staat wel een bedrag, maar lijkt me niet noodzakelijk om dat te delen ;) )

Weet er iemand wat er aan de hand is, heeft er iemand ervaring met soortgelijke situaties bij Kraken?

[ Voor 6% gewijzigd door Chedara op 25-05-2017 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Chedara schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:58:
Ik heb nog steeds problemen met mijn sepa deposit bij Kraken. Ik heb vorige week vrijdag mijn deposit in euro's gedaan en het staat nog steeds 'On Hold'. Kraken reageerd niet op mijn tickets en ik wil nu mijn overige euro's op Kraken terugboeken. Hoewel ik Trier 2 ben kan ik minmaal € 5.00 en maximaal € 1.93 terugboeken, hoewel ik het veelvoudige op mijn Balans heb staan.

Minimum €5.00
Maximum €1.93
Balance xxxxxx

Weet er iemand wat er aan de hand is, heeft er iemand ervaring met soortgelijke situaties bij Kraken?
geen idee ivm deposits

maar ivm met withdrawal, het kan zijn dat je EUROS gereserveerd zijn in "orders," bv. als je "buy limit order 1 BTC @ 2000 EUR," hebt staan, kan je deze 2000 EURO niet meer withdrawen (zelfs al is deze 2000 euro nog niet gespendeerd, ze is gereserveerd)

[ Voor 3% gewijzigd door kristof1234 op 26-05-2017 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:57:
[...]

Bij Bitonic kan je voor grote bedragen kopen zonder ook iets van een ID of paspoort te moeten opsturen. Die gasten van BTC Direct willen een foto van mijn paspoort en een selfie met mijn paspoort, dacht het toch even niet :P
Ik zag vanmiddag bij het evt. aankopen van 10 Bitcoins bij Bitonic de waarschuwing dat de limiet 20K euro is bij betaling via Ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:00:
[...]

Ik zag vanmiddag bij het evt. aankopen van 10 Bitcoins bij Bitonic de waarschuwing dat de limiet 20K euro is bij betaling via Ideal.
Dan koop je toch 2x 10K als je zoveel wil uitgeven. Of 6x 18K als je echt zin hebt :)

Volgens mij is dat gewoon een Ideal limiet, meer niet. En niets houd je dus tegen om 4x achter elkaar te kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 26-05-2017 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esnesi
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-06-2017
SYS blijft interessant hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 09:03
kristof1234 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:59:
[...]

geen idee ivm deposits

maar ivm met withdrawal, het kan zijn dat je EUROS gereserveerd zijn in "orders," bv. als je "buy limit order 1 BTC @ 2000 EUR," hebt staan, kan je deze 2000 EURO niet meer withdrawen (zelfs al is deze 2000 euro nog niet gespendeerd, ze is gereserveerd)
Bedankt _/-\o_ , dat was het inderdaad. Ik kan nu gewoon het maximale withdrawen. Blijft die deposit 'on hold' nog even staan, eerst maar die andere euro's terug naar Nederland halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Als je heel actief wil spelen (elk halfuur minimaal een transactie) is dit natuurlijk heel aardig:
https://tweakers.net/ext/f/S0igsmSFcLcGjknBTCp1zZHp/full.png

Een munt die steeds uit zijn Bollinger band breekt en waar de volatiliteit uiteraard minimaal een paar % bedraagt. Dit is een window op 30 minuten. Die 85 aankoop vang je automatisch op omdat je heel de tijd schuift met een limitbuy (blauwe lijn) en limitsell (gele lijn) net buiten de Bollinger band.

Moet je wel blijven kijken, gelukkig kan ik gewoon de orders slepen met de muis naar de juiste positie (wordt automatisch vorige order verwijdert en nieuwe op juiste bedrag aangemaakt)

Je ziet onderaan dat die uitvallen worden veroorzaakt door een piek aan trades. Blijkbaar wordt er af en toe flink gehandeld in de XEM, maar over het algemeen een zeer stabiel aantal.

[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 26-05-2017 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:30
superpolm schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:04:
Er stond dat Brian Armstrong van Coinbase opgepakt was. Althans dat was t gerucht
Nou komt dat nieuws nog?
Pagina: 1 ... 89 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).