Die vind ik interessant want ik kan volgens mij op Polo alleen maar een stop-limit instellen, dus ik vraag me af hoe je dat wat jij zegt zou kunnen instellen.DaCoTa schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:32:
Dit is de 100/100 strategy. Verdeel je inleg over 100 coins en zet 3 verkooporders in, een order op 10x de aankoopprijs, een order op 25x en een op 100x. Ben bezig dit te automatiseren, maar is een boel gedoe :-)
Geen ingewikkelde orders, gewoon zelf 3 sell orders inleggen nadat je ingekocht hebt.loewie1984 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:33:
[...]
Die vind ik interessant want ik kan volgens mij op Polo alleen maar een stop-limit instellen, dus ik vraag me af hoe je dat wat jij zegt zou kunnen instellen.
Ik heb ook een tijdje naar die grafieken van kraken zitten kijken en er zal ongetwijfeld veel informatie in zitten maar ik vind het verre van overzichtelijk. Vind coinmarketcap wel mooi overzichtelijk maar die is weer minder betrouwbaar hoorde ik hier.LED-Maniak schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:33:
De grafieken bij kraken beginnen ondertussen wel waardeloos te worden. Bij cryptowatch krijg ik een melding dat een x prijs(realistische prijs, niet eens een piek) is bereikt, blijkt de order toch niet uitgevoerd te zijn.
Super app, precies wat ik zocht. Bedanktwann0wfhc schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:17:
Heb mijn trades in de app blockfolio gezet om soms te kunnen monitoren hoe het er voor staat, handige app!
Ja ik was ook aan het zoeken naar zoiets haha, werd een beetje scheel van het turen naar de traders op mijn telefoon. Zeker Poloniex met al die lag als XRP weer in de + ging
www.cryptowat.ch heeft goede grafieken. De website is recentelijk opgekocht door Kraken, maar biedt voor alle grote exchanges en currency-pairs wel een grafiek.Ryan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:34:
[...]
Ik heb ook een tijdje naar die grafieken van kraken zitten kijken en er zal ongetwijfeld veel informatie in zitten maar ik vind het verre van overzichtelijk. Vind coinmarketcap wel mooi overzichtelijk maar die is weer minder betrouwbaar hoorde ik hier.
Als je puur voor Kraken gaat, dan kun je https://trade.kraken.com/ gebruiken, dit is de cryptowat.ch interface speciaal voor Kraken, met optie om in te loggen en orders te plaatsen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Je kunt Kraken altijd al zien in Tradingview, je moet alleen wel naar het goede currency pair gaan, voor Kraken is dat XBTEUR, XBTUSD etc.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:37:
Lees net in één van de slacks waar ik in zit dat Kraken toegevoegd gaat worden aan Tradingview.com. Erg blij mee, ze hebben Polo al en spoedig dus ook Bittrex. Vind hun site echt heerlijk clean en overzichtelijk.
Hoe mooi de grafieken ook zijn, als de data niet klopt dan kom je ook niet verder. Ik was in de veronderstelling dat alleen de echt grote pieken trade engine fouten waren, maar blijkbaar ook de kleine bewegingen.Rannasha schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:37:
[...]
www.cryptowat.ch heeft goede grafieken. De website is recentelijk opgekocht door Kraken, maar biedt voor alle grote exchanges en currency-pairs wel een grafiek.
Als je puur voor Kraken gaat, dan kun je https://trade.kraken.com/ gebruiken, dit is de cryptowat.ch interface speciaal voor Kraken, met optie om in te loggen en orders te plaatsen.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Oké, Reddcoin staat nu #39 op coinmarketcap. Ik begrijp er echt hélélemaal niets van. Waarom wordt deze coin in hemelsnaam zo gepumpt? Wat en wie verdient hier nu aan en hoe doen ze het?
Verwijderd
Ehm...im bedoelde BittrexRevaes schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:38:
[...]
Je kunt Kraken altijd al zien in Tradingview, je moet alleen wel naar het goede currency pair gaan, voor Kraken is dat XBTEUR, XBTUSD etc.

note to self: Eerst koffie, dan pas posten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 10:42 ]
Het is vrij simpelVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:40:
Oké, Reddcoin staat nu #39 op coinmarketcap. Ik begrijp er echt hélélemaal niets van. Waarom wordt deze coin in hemelsnaam zo gepumpt? Wat en wie verdient hier nu aan en hoe doen ze het?
Waarom: Hoe minder volume/users er actief zijn bij een coin, hoe makkelijker de koers kan beinvloeden
Wie:degene die het pumpt
Wat: geld
Hoe: gewoon veel geld in pompen, hopen dat er mensen mee doen en verkopen voor de rest dat doet.
Kan je nagaan dat ik er circa 200 gekocht had voor 2-3 dollar per stuk en verkocht voor 10 dollar per stukDrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:07:
[...]
Hier hetzelfde probleem![]()
Heb de ETH hier al van 100 naar 160 zien gaan in 3-4 dagen tijd...
Ergste vond ik nog BCN, dit was een coin die ik 1-2 jaar geleden ontiegelijk veel deed minen, op 1 account kan ik zo terugzien dat ik er 490.000 gemined had (en ik heb meerdere accounts...), allemaal verkocht met een klein beetje winst (kijkend naar de stroomkosten).
Daar waar ik de gedachten had dat BCN zou uitsterven, bleh...
Afgelopen week flink wat schoppen in mijn rug gekregen, want veel coins (zec, eth, bcn, doge en etc) had ik er ontiegelijk veel van (althans, ontiegelijk, voor mij doen genoeg in ieder geval) maar allemaal verkocht toen de prijs veel en veel lager was xd
Echt zo van: aja, weer een paar duizend euro misgelopen, oh nu weer, aah ja nu alweer? Oh he-hu alweer?? Alle coins waar ik vol op ingezet had leken niet veel te gaan doen (op ETH na, maar ook die vond ik tricky worden na all dalingen) waaronder Bytecoin (BCN)
Ik denk dat dit nog een nasleep van de pump-dump is, zoiets als waar BCN nu ook in zit. Flink gepumpt, nog een paar kleine mannetjes pumpen het na in mindere maten en dadelijk is er niet veel meer (denk ik hoor, op basis van wat je vrijwel elke dag al een paar jaar ziet).Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:40:
[ Voor 19% gewijzigd door LopendeVogel op 24-05-2017 10:44 ]
Oja naast de coins die ik hierboven heb genoemd heb ik ook nog wat btc overgemaakt naar Lykke. Het concept van Lykke spreekt me aan, ga er een kleine positie nemen voor de lange termijn. je kunt direct Lykke coins kopen maar ook een forward contract voor één jaar.
voor de geïnteresseerden: https://www.lykke.com/city/blog/what_is_lykke_forward.
En nu weer aan de slag voor de baas
voor de geïnteresseerden: https://www.lykke.com/city/blog/what_is_lykke_forward.
En nu weer aan de slag voor de baas
Whales kopen een enorme hoeveelheid coins op wat gezien de waarde van de munt enorm is. Hierdoor stijgt de coin. Door de enorme stijging stappen andere mensen ook in, die weer andere mensen aantrekkenVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:40:
Hierdoor stijgt de munt nog verder, vervolgens stapt de whale weer uit met enorme koerswinst waardoor de munt weer inzakt
KATSJINGG
Hoewel Kraken al een tijdje raar doet met trade-data, heb ik zelf nu last van de Bitstamp API. Die geeft regelmatig, wat lijkt op, oude data terug als antwoord op een orderboek-query. Het gekke is dat dat niet continue gebeurt, maar zo nu en dan en de queries daartussen zijn wel correct.
Hierdoor kan mijn bot niet betrouwbaar meer handelen, dus ik heb hem maar even op non-actief gezet. Heeft me toch €2,70 gekost
Hierdoor kan mijn bot niet betrouwbaar meer handelen, dus ik heb hem maar even op non-actief gezet. Heeft me toch €2,70 gekost
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ja hier heb ik lichte problemen met Bittrex, ik wilde een BTC verplaatsen naar Bittrex vanaf mijn wallet (pc) om nog wat ETH bij te kopen, over 1 uur zijn we 48 uur verder en de BTC staat nog altijd op 0/2 confirmed. In de wallet (PC) staat die nog altijd op: wordt verzonden, in de blockchain wel te zien maar geen confirmations.Rannasha schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:43:
Hoewel Kraken al een tijdje raar doet met trade-data, heb ik zelf nu last van de Bitstamp API. Die geeft regelmatig, wat lijkt op, oude data terug als antwoord op een orderboek-query. Het gekke is dat dat niet continue gebeurt, maar zo nu en dan en de queries daartussen zijn wel correct.
ETH laat ik ook maar zitten nu, als de BTC ooit nog aankomt dan zie ik het op dat moment wel weer -.-
Je bent niet de de enige, ik wacht ook al bijna een dag.LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:45:
[...]
Ja hier heb ik lichte problemen met Bittrex, ik wilde een BTC verplaatsen naar Bittrex vanaf mijn wallet (pc) om nog wat ETH bij te kopen, over 1 uur zijn we 48 uur verder en de BTC staat nog altijd op 0/2 confirmed. In de wallet (PC) staat die nog altijd op: wordt verzonden, in de blockchain wel te zien maar geen confirmations.
ETH laat ik ook maar zitten nu, als de BTC ooit nog aankomt dan zie ik het op dat moment wel weer -.-
Hij komt sowieso aan, alleen de wachtrij is momenteel ontiegelijk lang. Heeft niks met Bittrex te maken, komt door de enorme wachtrij binnen de blockchain.
[ Voor 5% gewijzigd door rvT op 24-05-2017 10:47 ]
Dat is zeer pijnlijk natuurlijkLopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:42:
[...]
Kan je nagaan dat ik er circa 200 gekocht had voor 2-3 dollar per stuk en verkocht voor 10 dollar per stuk
Ergste vond ik nog BCN, dit was een coin die ik 1-2 jaar geleden ontiegelijk veel deed minen, op 1 account kan ik zo terugzien dat ik er 490.000 gemined had (en ik heb meerdere accounts...), allemaal verkocht met een klein beetje winst (kijkend naar de stroomkosten).
Daar waar ik de gedachten had dat BCN zou uitsterven, bleh...
Afgelopen week flink wat schoppen in mijn rug gekregen, want veel coins (zec, eth, bcn, doge en etc) had ik er ontiegelijk veel van (althans, ontiegelijk, voor mij doen genoeg in ieder geval) maar allemaal verkocht toen de prijs veel en veel lager was xd
Echt zo van: aja, weer een paar duizend euro misgelopen, oh nu weer, aah ja nu alweer? Oh he-hu alweer?? Alle coins waar ik vol op ingezet had leken niet veel te gaan doen (op ETH na, maar ook die vond ik tricky worden na all dalingen) waaronder Bytecoin (BCN)
[...]
Ik denk dat dit nog een nasleep van de pump-dump is, zoiets als waar BCN nu ook in zit. Flink gepumpt, nog een paar kleine mannetjes pumpen het na in mindere maten en dadelijk is er niet veel meer (denk ik hoor, op basis van wat je vrijwel elke dag al een paar jaar ziet).

Doen jullie nog steeds aan mining of enkel nog trading?
Litebit geeft nu: "Klaar voor uitbetalen" aan - enig idee wat dit betekend?
Litebit geeft mij ook aan dat er 0 beschikbaar is voor alle coins
Litebit geeft mij ook aan dat er 0 beschikbaar is voor alle coins
[ Voor 33% gewijzigd door Chris van der G op 24-05-2017 10:52 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Ik kan volgens mij alleen sell orders doen via een bot / met behulp van de API.DaCoTa schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:34:
[...]
Geen ingewikkelde orders, gewoon zelf 3 sell orders inleggen nadat je ingekocht hebt.
Anders moet ik het even aan @Ernemmer vragen die doet ook veel op Polo
Huh? Je kan toch gewoon een coin verkopen die je hebt? Ik snap je verwarring niet.loewie1984 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:51:
[...]
Ik kan volgens mij alleen sell orders doen via een bot / met behulp van de API.
Anders moet ik het even aan @Ernemmer vragen die doet ook veel op Polo
Ja ik denk ook niet dat het iets met bittrex te maken kan hebben, want het is de blockchain inderdaad die hem in de wachtrij plaatst.Remco10 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:47:
[...]
Je bent niet de de enige, ik wacht ook al bijna een dag.
Hij komt sowieso aan, alleen de wachtrij is momenteel ontiegelijk lang. Heeft niks met Bittrex te maken, komt door de enorme wachtrij binnen de blockchain.
Ik doe nog altijd en-en, dit doe ik alleen bij coins die zga alleen maar met de GPU/CPU gemined kunnen worden, en nu in grote aantallen binnen geharkt kunnen worden. Net als BCN, dat zou me een paar euro aan stroom gekost hebben, maar had me 1000e euro's opgeleverd kunnen hebben, puur door minen.DrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:47:
[...]
Dat is zeer pijnlijk natuurlijk, uiteraard als we een glazen bol hadden was iedereen multimiljonair
Doen jullie nog steeds aan mining of enkel nog trading?
Nadeel is, zodra de prijs stijgt van een coin dan stappen veel miners over naar die coin = lagere reward voor mij = lopendevogel stapt over naar een andere coin.
Maar goed, stel zoals nu zit ik met de miners op ZEC (ZCASH) dan kan ik geen ETH minen, dus dan transfer ik een BTC naar Bittrex om daar ETH te kopen (moet de btc wel aankomen natuurlijk xd).
Helup:
Enige gekloot wat ik momenteel heb is windows10-amd crimson drivers.... Elke keer zodra ik via DDU terugga naar 15.12 dan bij de eerste beste reboot gaat die over naar de nieuwste drivers. Via windows10 kan ik dit nergens terugzien / tegenhouden, via AMD ''catalyst'' (sorry, oude benaming) kan je dit niet daadwerkelijk uitzetten.. Dit scheelt mij ontiegelijk veel snelheid, de nieuwste drivers (na 15.12) zijn zwaar bagger van AMD..
Laatst dacht ik van hmm, misschien heb ik het vinkje voor auto update in de amd installer niet uitgezet, dus weer opnieuw en er wederom goed bij opgelet.. Een halve dag later miner crasht, ik reboot, en poef weer de nieuwste crimson drivers erop -.-
[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 24-05-2017 10:55 ]
Net even geprobeerd, check. Je hebt gelijk. Ik heb zojuist een sell order geplaatst voor een coin, zodra ie de waarde van 1 BTC bereikt (om uit te proberen) Dit werkt. Ik kan er denk ik alleen geen 3 maken met elk andere waardes. Dus of de coin bereikt .1 BTC, .2 BTC of .3 BTCDaCoTa schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:52:
[...]
Huh? Je kan toch gewoon een coin verkopen die je hebt? Ik snap je verwarring niet.
Iedere order voor 1/3 van het aantal coins? Of verzin een verdeling, je kunt stripen zo ver je wilt.loewie1984 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:55:
[...]
Net even geprobeerd, check. Je hebt gelijk. Ik heb zojuist een sell order geplaatst voor een coin, zodra ie de waarde van 1 BTC bereikt (om uit te proberen) Dit werkt. Ik kan er denk ik alleen geen 3 maken met elk andere waardes. Dus of de coin bereikt .1 BTC, .2 BTC of .3 BTC
Nu snap ik hem! Thanks!DaCoTa schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:56:
[...]
Iedere order voor 1/3 van het aantal coins? Of verzin een verdeling, je kunt stripen zo ver je wilt.
Een must read IMHO voor iedereen die iets met crypto doet. Leuk stukje tekst 
https://stratechery.com/2...ths-and-cryptocurrencies/
Je kan de automatische driver update uitschakelen in W10.LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:53:
Helup:
Enige gekloot wat ik momenteel heb is windows10-amd crimson drivers.... Elke keer zodra ik via DDU terugga naar 15.12 dan bij de eerste beste reboot gaat die over naar de nieuwste drivers. Via windows10 kan ik dit nergens terugzien / tegenhouden, via AMD ''catalyst'' (sorry, oude benaming) kan je dit niet daadwerkelijk uitzetten.. Dit scheelt mij ontiegelijk veel snelheid, de nieuwste drivers (na 15.12) zijn zwaar bagger van AMD..
Laatst dacht ik van hmm, misschien heb ik het vinkje voor auto update in de amd installer niet uitgezet, dus weer opnieuw en er wederom goed bij opgelet.. Een halve dag later miner crasht, ik reboot, en poef weer de nieuwste crimson drivers erop -.-
Volg even de instructies van deze site http://www.tomshardware.c...ating-device-drivers.html
Thanks, die ga ik eens volgen. Ik had een soortgelijk iets op een andere manier gedaan (control panel en toen bij windows update de zaken uitgezet waaronder updates voor onderdelen en etc).DrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:57:
[...]
Je kan de automatische driver update uitschakelen in W10.
Volg even de instructies van deze site http://www.tomshardware.c...ating-device-drivers.html
Ik ga het nu direct testen, laten we hopen dat dit het probleem oplost (de nieuwste drivers zorgen al snel voor een performance drop van circa 1/3e)
Edit, en daar stond die inderdaad netjes op JA 0,o.. Oké nu de rollback via DDU
[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 24-05-2017 11:00 ]
Had er hier nog iemand geinvesteerd in Qtum
[ Voor 19% gewijzigd door creapYYY op 24-05-2017 11:04 ]
Krijg je eigenlijk bericht van Kraken als jouw account geverifieerd is?
Of moet ik gelijk een idioot elke 10 minuten eens gaan refreshen?
*DrWhite heeft zeer weinig geduld
^^ Don't get your hopes up. Al die support afdelingen hebben het razend druk. Denk (weet wel zeker) dat ze het zelfs niet bijgebeend krijgen. Ik heb een support ticket vanaf 4-5 bij kraken voor een simpele adreswijziging. Nog geen enkele reactie gehad.
Ik heb een ticket bij poloniex die al 4-5 weken oud is en nog geen 1 reactie dusja ze hebben het druk.loewie1984 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:06:
^^ Don't get your hopes up. Al die support afdelingen hebben het razend druk. Denk (weet wel zeker) dat ze het zelfs niet bijgebeend krijgen. Ik heb een support ticket vanaf 4-5 bij kraken voor een simpele adreswijziging. Nog geen enkele reactie gehad.
Yup. Eerste week gelijk ff 2ETH gedumpt.Pusherman_ schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:41:
Zijn er hier trouwens mensen die meedoen aan de Mobilego ICO?
https://mobilego.io/
Al zo'n $45.000.000 opgehaald en gaat nog wel richting de $50milj. waarschijnlijk.
"Secrets are only secrets if they are secret."
EJPostema schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:57:

Wat een pussy's zeg in 1999, 500% rendement
[ Voor 29% gewijzigd door rvT op 24-05-2017 11:09 ]
Wat zou dan de "snelste" manier zijn om een fiat deposit uit te voeren?loewie1984 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:06:
Via een bepaalde website btc aankopen, vervolgens in een wallet te steken en dan naar kraken?
Je kan via een website (btcdirect, bitonic) direct naar kraken, daar hoeft geen wallet tussen te zitten. De exchange heeft een ontvangst adres net zoals je wallet dat heeft.DrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:11:
[...]
Wat zou dan de "snelste" manier zijn om een fiat deposit uit te voeren?
Via een bepaalde website btc aankopen, vervolgens in een wallet te steken en dan naar kraken?
Ik ben zelf net tier 3 geworden op Kraken. Daar krijg je een mailtje van. Het duurt een paar dagen om te verifiëren, je zult geduld moeten hebben. Je kan wel altijd ergens een tijdelijke wallet aanmaken om daarna via bitonic te kopen. Nu iets duurder, maar misschien goedkoper dan over een paar dagen pas kopen.DrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:05:
Krijg je eigenlijk bericht van Kraken als jouw account geverifieerd is?
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar de tulpenmanie (consumptiegoederen) vergelijken met crypto (nieuw banksysteem) gaat er bij mij niet in.EJPostema schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:57:
Misschien moet je het vergelijken met de opkomst van het internet, in het begin langzame adaptatie, omdat niemand het nodig had en nu kan niemand meer zonder. Volgens mij is dat meer het toekomstbeeld van crypto's.
PS. wel oppassen dat je niet bij de World Online van de crypto's terechtkomt.
Wikipedia: World Online
[ Voor 11% gewijzigd door Ernemmer op 24-05-2017 11:14 ]
Trouwens, nu ik toch zomaar uit het niets hier kom binnen vallen...
Worden hier ook zaken mbt mining besproken? Ik bevind me met de volgende vraag/opmerking in een grijs gebied denk ik..:
minergate, wie kent deze guys??
Ik heb bij hun al een aantal keer meegemaakt dat ik ETH wil uitbetalen maar het nooit niet aankomt. Het is een paar keer goed gegaan, maar de meeste keren verdwijnen mijn coins ergens...
Een topic bij hun openen heeft geen nut want je krijgt er geen reactie op, ze een e-mail sturen heeft ook geen nut want die beantwoorden ze ook niet.. Dan zou je zeggen: ja dan blijf er weg.. MAAR, oa met BCN zijn ze de grootste pool. Met Ethereum mine ik daar ook om 1 of andere reden veel sneller mijn coins... Maar als deze 9 van de 10x (ongeveer) nooit bij mij aankomen na een transfer, tsja dan schiet het niet op.
Ik heb het proberen te testen door de Ethereum wallet op mijn PC te zetten, zodat de coins van minergate naar mijn wallet kunnen gaan en vervolgens naar Bittrex.. Maar goed die Ethereum wallet is, hoe noem je het? ruk?. Die synct zo goed als niet..
Ik heb het een paar keer geprobeerd met een nieuwere versie, omdat ze elke keer claimen het opgelost te hebben bij de nieuwe versie, maar kijkend naar de klachten is dat dus elke keer niet het geval.
@DrWhite1 HA 5 minuten lang draaide de miner, poef weer een crash.. Ik ga rebooten maar ik verwacht dat die weer naar de nieuwste drivers over is gestapt
Worden hier ook zaken mbt mining besproken? Ik bevind me met de volgende vraag/opmerking in een grijs gebied denk ik..:
Ik heb bij hun al een aantal keer meegemaakt dat ik ETH wil uitbetalen maar het nooit niet aankomt. Het is een paar keer goed gegaan, maar de meeste keren verdwijnen mijn coins ergens...
Een topic bij hun openen heeft geen nut want je krijgt er geen reactie op, ze een e-mail sturen heeft ook geen nut want die beantwoorden ze ook niet.. Dan zou je zeggen: ja dan blijf er weg.. MAAR, oa met BCN zijn ze de grootste pool. Met Ethereum mine ik daar ook om 1 of andere reden veel sneller mijn coins... Maar als deze 9 van de 10x (ongeveer) nooit bij mij aankomen na een transfer, tsja dan schiet het niet op.
Ik heb het proberen te testen door de Ethereum wallet op mijn PC te zetten, zodat de coins van minergate naar mijn wallet kunnen gaan en vervolgens naar Bittrex.. Maar goed die Ethereum wallet is, hoe noem je het? ruk?. Die synct zo goed als niet..
Ik heb het een paar keer geprobeerd met een nieuwere versie, omdat ze elke keer claimen het opgelost te hebben bij de nieuwe versie, maar kijkend naar de klachten is dat dus elke keer niet het geval.
@DrWhite1 HA 5 minuten lang draaide de miner, poef weer een crash.. Ik ga rebooten maar ik verwacht dat die weer naar de nieuwste drivers over is gestapt
[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 24-05-2017 11:14 ]
precies dat. Heb het zelf via bitonic gedaan en naar mijn kraken Wallet laten overmaken. Totale proces kostte een paar uur ivm nummer verificatie bij bitonic als je nieuwe klant bent. Als je dat proces wilt versnellen overigens, ff contact opnemen met support via telegram en scan van bankpas sturen. Toe was verificatie zo gebeurtDrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:11:
[...]
Wat zou dan de "snelste" manier zijn om een fiat deposit uit te voeren?
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
En wat is precies het nut van geld hierin pompen? Of dat nut (dus rendement) is er niet, of de informatie is te verstopt.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Minergate is al eens langsgekomen, en als je zelf ff gegoogled had dan zie je dat minergate een scam is, en onderdeel van een online casino. Ze betalen niet uit of ze stelen je profit...LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:13:
Trouwens, nu ik toch zomaar uit het niets hier kom binnen vallen...
Het herverdelen van winst...Ryan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:32:
[...]
Ik denk hier ook wel eens over na. Mijn idee: De utopia coin. Volledig non profit opgesteld, waarde wordt bepaald a.d.v. hoogwaardige etische en wetenschappelijke toetsing, alle "winst" wordt herverdeeld onder iedereen op aarde, vul aan waar je nog iets mistIk vraag me serieus af of wanneer er mondiaal besloten wordt iets in deze vorm te laten gaan doen hoe ver het zou komen en of we idd richting een star trek omgeving kunnen gaan waar geld niet meer nodig is en het leven in het teken staat van jezelf ontwikkelen in datgene wat jou gelukkig maakt.
Dat is een hele communistische gedachte die je never nooit gepropergeerd zal krijgen in deze kapitalistsche wereld.
Een globale munt zal er helaas ook echt niet komen.. China en India hebben Amerika momenteel "bij de ballen" omdat ze beschikken over een significant aantal USD.
Ik ben bang dat de ego's veel te groot zijn om een, goverment supported, mondiale munt te introduceren.
Ja als ik op google kijk is elke site/pool/bedrijf wel een scam, vandaar dat ik de vraag hier stel naar eventuele ervaringen.alki schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:15:
[...]
Minergate is al eens langsgekomen, en als je zelf ff gegoogled had dan zie je dat minergate een scam is, en onderdeel van een online casino. Ze betalen niet uit of ze stelen je profit...
@DrWhite1
Hij is weer op de nieuwste drivers.. Je aangeboden link is dus ook al niet de oplossing
Verwijderd
Is iemand het volgende ook wel eens opgevallen. Ik heb nu een paar keer een order geplaatst op Bittrex om aan te kopen. Als ik een maker-order plaats en deze op laat pikken dan gebeurt er vrij weinig. Het koersverloop blijft praktisch gelijk. Echter, als ik een taker-order doe dan klapt de koers daarna een stukje naar beneden.
Gebeurde net ook weer. Koop voor een halve BTC Humaniq door een sell-order te kopen...BAM...koers 12% naar beneden. Is me nu al drie keer overkomen.
Misschien dat ik spoken zie, maar ik krijg de indruk dat ik met een taker-order de bots verstoor en deze reageren door de koers een beetje te droppen.
Gebeurde net ook weer. Koop voor een halve BTC Humaniq door een sell-order te kopen...BAM...koers 12% naar beneden. Is me nu al drie keer overkomen.
Misschien dat ik spoken zie, maar ik krijg de indruk dat ik met een taker-order de bots verstoor en deze reageren door de koers een beetje te droppen.
Die makkelijke windows tools is to good to be true. ethermine.org werkt wel prima.LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:17:
[...]
Ja als ik op google kijk is elke site/pool/bedrijf wel een scam, vandaar dat ik de vraag hier stel naar eventuele ervaringen.
@DrWhite1
Hij is weer op de nieuwste drivers.. Je aangeboden link is dus ook al niet de oplossing
Als je niet weet hoe t werkt ff op youtube videotje kijken binnen 30 min heb jeje rig draaien
Ben ik de enige die paylogic helemaal uitkotst door die achterlijke servicekosten elke keer bij het kopen van festivaltickets?
Wie heeft de knowledge om een coin te starten om dit bedrijf voor eens en altijd aan te pakken?
Wie heeft de knowledge om een coin te starten om dit bedrijf voor eens en altijd aan te pakken?
GameCredit is een munt die momenteel al bestaat.
MobileGO wordt een volledige environment, waarbij een GameApp wordt gemaakt waarin alles wordt betaald met de MobileGO Coin.
Ze garanderen betere betaling garanties tov van Google en Apple.
mobilego.io staat meer uitleg.. Blader ook ff de Whitepaper
NicehashminerLopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:17:
[...]
Ja als ik op google kijk is elke site/pool/bedrijf wel een scam, vandaar dat ik de vraag hier stel naar eventuele ervaringen.
@DrWhite1

Dit is nu met één GTX1080 en een 6700K. En de helft van de dag ook nog m'n laptop, die goed is voor een euro per dag.
Ik gebruik om deze reden ook ethermine.org (grootste pool voor Ethereum)alki schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:19:
[...]
Die makkelijke windows tools is to good to be true. ethermine.org werkt wel prima.
Als je niet weet hoe t werkt ff op youtube videotje kijken binnen 30 min heb jeje rig draaien
Minergate gebruikte ik puur als pool+wallet, ik gebruik die baggere miner niet wat ze in de minergate tool hebben zitten. De 2e reden van minergate is de inside wallet, zo krijg ik de ethereum wallet niet draaiend/synct.
Via ethermine gebruik ik gewoon mijn bittrex wallet..
@kuusj98
Joa die ken ik wel, om 1 of andere reden krijg ik daar een stuk minder, alsof ze een behoorlijk % van mij af snoepen.
[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 24-05-2017 11:22 ]
Stoomkosten, doe je daar nog iets mee?kuusj98 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:20:
[...]
NicehashminerHeb ik al 30x gezegd volgens mij haha.
[afbeelding]
Dit is nu met één GTX1080 en een 6700K. En de helft van de dag ook nog m'n laptop, die goed is voor een euro per dag.
Haha, daar gaat het hele artikel overErnemmer schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:13:
[...]
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar de tulpenmanie (consumptiegoederen) vergelijken met crypto (nieuw banksysteem) gaat er bij mij niet in.
Misschien moet je het vergelijken met de opkomst van het internet, in het begin langzame adaptatie, omdat niemand het nodig had en nu kan niemand meer zonder. Volgens mij is dat meer het toekomstbeeld van crypto's.
PS. wel oppassen dat je niet bij de World Online van de crypto's terechtkomt.
Wikipedia: World Online
ik heb gelijk in de eerste week geinvesteerd.. Dat hield in dat ik 15% bonus krijg.kuusj98 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:15:
[...]
En wat is precies het nut van geld hierin pompen? Of dat nut (dus rendement) is er niet, of de informatie is te verstopt.
Je krijgt vervolgens een equivalent (inleg+15%) aan MobileGO Coins zodra ze live gaan.
ICOs zijn een risico investering, omdat het ook kan zijn dat ze er vandoor gaan met je geld.
In dit geval zijn de eigenaren van MobileGO de zelfde als de van GameCredits, ze zullen niet zomaar weg gaan.
Je weet ook nooit wat er met de munt gebeurd als hij op de markt komt.. Het kan zijn dat de App een giga bug blijkt te hebben, wat invloed heeft op de marktprijs.
Al met al een risico investering, maar de rendamenten kunnen ook enorm zijn
400W, dus 0.4kWh, dus 9.6kWh/dag, dus 288kWh/maand, dus 65 euro aan stroom.
Ze zullen wel een hogere fee vragen inderdaad, maar daar staat wel tegenover dat het bijna letterlijk 3 klikken en je BTC adres invullen is om er vervolgens niet meer naar om te hoeven kijken. Met school en werk heb ik gewoonweg de tijd niet om me (weer) te gaan verdiepen in CLI miners.LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:21:
[...]
Ik gebruik om deze reden ook ethermine.org (grootste pool voor Ethereum)
Minergate gebruikte ik puur als pool+wallet, ik gebruik die baggere miner niet wat ze in de minergate tool hebben zitten. De 2e reden van minergate is de inside wallet, zo krijg ik de ethereum wallet niet draaiend/synct.
Via ethermine gebruik ik gewoon mijn bittrex wallet..
@kuusj98
Joa die ken ik wel, om 1 of andere reden krijg ik daar een stuk minder, alsof ze een behoorlijk % van mij af snoepen.
[ Voor 67% gewijzigd door Kuusj op 24-05-2017 11:26 ]
Zo mijn 100 euro is aangekomen op kraken. 300 ripples en 235 XLM gekocht. Nu even 1 jaartje wachten
Het is al even geleden dat ik AMD drivers geinstalleerd heb, maar kan je niet een clean install uitvoeren (zonder ddu) vanuit de setup wizard?LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:17:
[...]
@DrWhite1
Zoniet uninstall gewoon de drivers, niet rebooten en nieuwe drivers onmiddelijk installeren.
Eventueel in de GPO de settings even aanpassen (check deze website voor instructies https://www.tenforums.com...-update-windows-10-a.html )
Het punt is, is dat die in-tool (of hoe noem je ze) miners zeer slecht zijn..kuusj98 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:23:
[...]
400W, dus 0.4kWh, dus 9.6kWh/dag, dus 288kWh/maand, dus 65 euro aan stroom.
[...]
Ze zullen wel een hogere fee vragen inderdaad, maar daar staat wel tegenover dat het bijna letterlijk 3 klikken en je BTC adres invullen is om er vervolgens niet meer naar om te hoeven kijken. Met school en werk heb ik gewoonweg de tijd niet om me (weer) te gaan verdiepen in CLI miners.
Althans, of ze zijn zeer slecht, of ze laten je maar een paar h/s zien waarbij de rest naar de eigenaar van de tool gaat.
Verdiepen hoeft niet, als je de paar google drive / megaupload links hebt van de ontwikkelaars dan check je gewoon 1x in de week (kost je 15 sec) om te zien of er een nieuwere versie is.
Ik wil vanmiddag wel even nicehash testen om te zien wat het verschil qua mining snelheid is vergeleken de miners die ik gebruik. Ik verwacht dat nicehash ongeveer de helft qua snelheid geeft (terwijl je stroomkosten gelijk zijn). Maar dit is even een aannamen op basis van mijn ervaringen met dit soort tools, vanmiddag zal ik even de verschillen posten
Er gebeurt atm het zelfde als 2-3 weken geleden. Alles begint zonder enige reden te stijgen. Nog een week en alles zakt weer in om daarna weer te stijgen...
Al is ETH nu wel een goeie investment. Die zie ik wel nog naar de 500 $ gaan.
Al is ETH nu wel een goeie investment. Die zie ik wel nog naar de 500 $ gaan.
[ Voor 20% gewijzigd door SmokingSig op 24-05-2017 11:34 ]
Heerlijk om te zien dat ik enkele dagen geleden 500 Stratis (1,39 dollar) en 500 GameCredits (2,26 dollar) gekocht heb. Nu zijn ze 3,35 dollar en 3,56 dollar waard
. HODL
Ik twijfel heel erg voor het aanschaffen van ETC, (Ethereum Classic) Hoe denken jullie over deze munt? Is dit een do or don't voor de lange termijn? Ik hoor veel over de mogelijke onbetrouwbaarheid?
Ik twijfel heel erg voor het aanschaffen van ETC, (Ethereum Classic) Hoe denken jullie over deze munt? Is dit een do or don't voor de lange termijn? Ik hoor veel over de mogelijke onbetrouwbaarheid?
[ Voor 7% gewijzigd door rvT op 24-05-2017 11:35 ]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Houd er rekening mee dat je inderdaad in-house miners kunt gebruiken, maar ook kan kiezen voor 3th-party miners. Die gebruik ik, en dan gebruik je dus gewoon CGminer en een hoop meer (afhankelijk van coin uiteraard). Het is dus anders dan MinerGate, wat ik overigens echt een draak van een programma vind.LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:30:
[...]
Het punt is, is dat die in-tool (of hoe noem je ze) miners zeer slecht zijn..
Althans, of ze zijn zeer slecht, of ze laten je maar een paar h/s zien waarbij de rest naar de eigenaar van de tool gaat.
Verdiepen hoeft niet, als je de paar google drive / megaupload links hebt van de ontwikkelaars dan check je gewoon 1x in de week (kost je 15 sec) om te zien of er een nieuwere versie is.
Ik wil vanmiddag wel even nicehash testen om te zien wat het verschil qua mining snelheid is vergeleken de miners die ik gebruik. Ik verwacht dat nicehash ongeveer de helft qua snelheid geeft (terwijl je stroomkosten gelijk zijn). Maar dit is even een aannamen op basis van mijn ervaringen met dit soort tools, vanmiddag zal ik even de verschillen posten
Dat gaat helaas niet, althans, het gaat wel.. Maar er blijft zoveel troep achter op die manier waardoor de snelheden nog altijd even laag/lager zijn. Via DDU is de enige manier (althans, een makkelijke manier) om alle troep van je nieuwste drivers te verwijderen. Vervolgens een install met de 15.12 versie en voila het draait als een zonnetje.DrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:27:
[...]
Het is al even geleden dat ik AMD drivers geinstalleerd heb, maar kan je niet een clean install uitvoeren (zonder ddu) vanuit de setup wizard?
Zoniet uninstall gewoon de drivers, niet rebooten en nieuwe drivers onmiddelijk installeren.
Eventueel in de GPO de settings even aanpassen (check deze website voor instructies https://www.tenforums.com...-update-windows-10-a.html )
Dit ongewenst update naar de nieuwste amd crimson drivers is iets van de laatste tijd.
Als ik niet reboot dan doen de miners vrijwel niks, dit zal wel komen doordat de drivers zonder reboot niet juist verwerkt worden.
De reboot doet die uiteraard nadat de drivers geïnstalleerd zijn. Vervolgens start ik de miner en gaat alles goed, binnen enkele minuten crasht de AMD crimson driver en de enige manier om die weer juist draaiend te krijgen = reboot. Na deze reboot heb ik dan weer de nieuwste drivers ( reden van de miner crash, drivers worden tijdens het minen geüpdatet).
Aaah ja ik ging er even vanuit dat jij de inhouse miners deed gebruiken en niet 3th party zoals CGminer.kuusj98 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:34:
[...]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Houd er rekening mee dat je inderdaad in-house miners kunt gebruiken, maar ook kan kiezen voor 3th-party miners. Die gebruik ik, en dan gebruik je dus gewoon CGminer en een hoop meer (afhankelijk van coin uiteraard). Het is dus anders dan MinerGate, wat ik overigens echt een draak van een programma vind.
Bij minergate hoef ik ook niet die ''inhoude'' miners te gebruiken he, op hun website staan gewoon de stratum links en etc, die plaats(te) ik in de 3th party miners.
Voor welke coin gebruik je CGminer? Claymore weleens geprobeerd?
[ Voor 21% gewijzigd door LopendeVogel op 24-05-2017 11:36 ]
TMHO; Scamcoin.Remco10 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:33:
Heerlijk om te zien dat ik enkele dagen geleden 500 Stratis (1,39 dollar) en 500 GameCredits (2,26 dollar) gekocht heb. Nu zijn ze 3,35 dollar en 3,56 dollar waard. HODL
Ik twijfel heel erg voor het aanschaffen van ETC, (Ethereum Classic) Hoe denken jullie over deze munt? Is dit een do or don't voor de lange termijn?
Ik vermijd het als de pest.
Persoonlijk voor mij een don't uit principe, omdat er daar een hacker zit die veel coins uit de doa gehaald heeft. Wat ik me nu nog wel afvraag, toen die splitsing er kwam had ik 5 ETH en 5ETC, is dat nog steeds zo of zijn die ETC's verdwenen?Remco10 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:33:
Heerlijk om te zien dat ik enkele dagen geleden 500 Stratis (1,39 dollar) en 500 GameCredits (2,26 dollar) gekocht heb. Nu zijn ze 3,35 dollar en 3,56 dollar waard. HODL
Kun je dit toelichten?
Het ziet er naar uit dat het op korte termijn Litecoin voorbij gaat op coinmarketcap.
- Claymore CryptonightLopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:34:
[...]
Dat gaat helaas niet, althans, het gaat wel.. Maar er blijft zoveel troep achter op die manier waardoor de snelheden nog altijd even laag/lager zijn. Via DDU is de enige manier (althans, een makkelijke manier) om alle troep van je nieuwste drivers te verwijderen. Vervolgens een install met de 15.12 versie en voila het draait als een zonnetje.
Dit ongewenst update naar de nieuwste amd crimson drivers is iets van de laatste tijd.
Als ik niet reboot dan doen de miners vrijwel niks, dit zal wel komen doordat de drivers zonder reboot niet juist verwerkt worden.
De reboot doet die uiteraard nadat de drivers geïnstalleerd zijn. Vervolgens start ik de miner en gaat alles goed, binnen enkele minuten crasht de AMD crimson driver en de enige manier om die weer juist draaiend te krijgen = reboot. Na deze reboot heb ik dan weer de nieuwste drivers ( reden van de miner crash, drivers worden tijdens het minen geüpdatet).
[...]
Aaah ja ik ging er even vanuit dat jij de inhouse miners deed gebruiken en niet 3th party zoals CGminer.
Bij minergate hoef ik ook niet die ''inhoude'' miners te gebruiken he, op hun website staan gewoon de stratum links en etc, die plaats(te) ik in de 3th party miners.
Voor welke coin gebruik je CGminer? Claymore weleens geprobeerd?
- Claymore Dual
- Claymore Zcash
- CC miner (Cryptonight/Decred/Nanashi/Neoscrypt/SP/x11)
- ETHminer
- SGminer
- XMR Stack CPU
Ik had dat ook, dit was nog in de periode dat ik ongeveer 200 eth op bittrex had staan, toen had ik ook plots evenveel ETC erop staan. Die ETC heb ik direct verkocht voor BTC xd Ik had zoiets van ah, oké, foutje? Verkopen die handel xdRyan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:37:
[...]
Persoonlijk voor mij een don't uit principe, omdat er daar een hacker zit die veel coins uit de doa gehaald heeft. Wat ik me nu nog wel afvraag, toen die splitsing er kwam had ik 5 ETH en 5ETC, is dat nog steeds zo of zijn die ETC's verdwenen?
Waarom de Ripple? Toen ik dat hier een paar dagen geleden riep werdt ik nog voor gek uitgemaakt.Ryan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:23:
Zo mijn 100 euro is aangekomen op kraken. 300 ripples en 235 XLM gekocht. Nu even 1 jaartje wachten
En enigzins snap ik het ook wel, om dat het bedrijf zelf een flink deel er van heeft en alles pre-mined is.
Anyway, door de verhalen die ik gelezen heb ben ik de vertrouwen kwijt.
Stratis heeft enorm veel potentie, de groei die ze nu maken is gigantisch. Verwacht enigzins wel een lichte correctie maar ze brengen in juni nog de Breeze wallet uit + informatie over hun VC ronde. Roadmap is hier te vinden: https://stratisplatform.a...play/WIKI/Stratis+RoadmapRemco10 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:33:
Voor diegene die ze nog niet ingelezen hebben, het is de moeite waard
Is er al een snelle manier om Gamecredits om te zetten in € of $.
Ik begin serieuze aantallen geld nu te verzamelen maar dat spul moet wel een keer weer terug omgezet worden naar iets waar ik ook daadwerkelijk wat mee kan kopen.
Tot nu toe vind ik alleen maar mogelijkheden via 3 stappen.
Ik begin serieuze aantallen geld nu te verzamelen maar dat spul moet wel een keer weer terug omgezet worden naar iets waar ik ook daadwerkelijk wat mee kan kopen.
Tot nu toe vind ik alleen maar mogelijkheden via 3 stappen.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Remco10 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:33:
Inderdaad. Het is hier ondertussen door ervaren mensen al zo vaak gezegd: vrijwel alle altcoins zullen uiteindelijk uitsterven. Ze worden alleen gebruikt voor speculatie en P&D. Het is niet erg als je daar lekker winst op zit te maken. De term HODL is echter niet van toepassing op dat soort munten. Als je nu een rendement van 200% of meer hebt behaald, dan doe je er verstandig aan om (een deel van) de winst te nemen of een goede trailing stop loss in te stellen. De meeste altcoins zullen op de lange termijn verdwijnen. Als je dan maar wat HODL doet, ben je uiteindelijk al je winst + inleg kwijt.
HODL zou ik persoonlijk alleen bij Bitcoin doen. Eventueel bij ETH ook, maar daar doe ik dat zelf nog niet in ieder geval. En zelfs bij Bitcoin blijf ik alert op de toekomst. Als over twee maand blijkt dat Bitcoin het niet gaat worden, dan haal ik mijn geld er ook uit. Zoals het er nu echter uitziet, lijkt bitcoin nog vele jaren mee te kunnen en wie weet wordt het uiteindelijk een soort wereldmunt (is het voor mij nu eigenlijk al, in alle landen kopen mensen deze munt in en de munt is verder niet aan een bepaalde regio gebonden).
[ Voor 15% gewijzigd door Playa del C. op 24-05-2017 11:43 ]
Dat lijstje ziet er inderdaad goed uit (ja jij zit vermoedelijk met nvidia wegens de cc miner) .kuusj98 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:39:
[...]
- Claymore Cryptonight
- Claymore Dual
- Claymore Zcash
- CC miner (Cryptonight/Decred/Nanashi/Neoscrypt/SP/x11)
- ETHminer
- SGminer
- XMR Stack CPU
Check wel even op de google drive van claymore of je de nieuwste zcash hebt, ik heb de 12,4 en die doet het vry nice.
Voor cryptonote CPU miner (XMR, BCN etc)... ik gebruik de Claymore CryptoNote CPU Miner (versie 3.5). XMR stack CPU ken ik niet, maar de claymore cpu miner draait in ieder geval zeer goed.
Waarom heb je voor XLM gekozen? (Gezien de geplande 2e distributie ronde op 27 juni, waarbij er max. 16 miljard verdeeld gaan worden) Veel mensen zullen gaan dumpen.Ryan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:23:
[opa-verteld-modus.]Remco10 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:37:
[...]
Kun je dit toelichten?
Het ziet er naar uit dat het op korte termijn Litecoin voorbij gaat op coinmarketcap.
Vroeger hadden we 1 Ethereum CryptoCurrency.. Totdat een exploit van de munt misbruikt werd door een hacker, en deze hacker mega veel coins jatte.
Na een hoop gedoe is er besloten tot een fork van de munt, waarbij de hacker met zn gejatte munten de nieuwe currency niet kon beinvloeden. Resultaat:
Ethereum (ETH)
Ethereum Classic (ETC)
De ETC munt wordt bij lange na niet zo goed onderhouden als de ETH munt.
Wat ik het belangrijkste vind; De hacker zit dus nog op een shitload ETC die momenteel niet veel geld waard zijn, maar doordat mensen blind investeren in ETC kan het dus zo zijn dat hij wel kan gaan cashen.
Het is mij momenteel onduidelijk of de exploit die toen misbruikt is, daadwerkelijk opgelost is in ETC.
Dat is namelijk wel gebeurd in ETH.
Ik heb nooit iets gedaan met die ETC, staan die nog steeds op mijn account nu dan?LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:39:
[...]
Ik had dat ook, dit was nog in de periode dat ik ongeveer 200 eth op bittrex had staan, toen had ik ook plots evenveel ETC erop staan. Die ETC heb ik direct verkocht voor BTC xd Ik had zoiets van ah, oké, foutje? Verkopen die handel xd
Maar 1 reden eigenlijk, ripple en xml waren op kraken de 2 coins met de laagste waarde per eenheid. Heb me niet verdiept in beide. Ik las ook dat het ripple bedrijf de helft aan coins achtergehouden heeft, vaag verhaal, maarja hij was op een gegeven moment de coin met de op 1 na hoogste market cap dus het maakt blijkbaar allemaal niet uit. Ik ga er op dit moment ook van uit dat ik de 100 euro kwijt ben, maar ik heb nu al 2 keer gedacht van: Die coins worden toch niet zo veel waard dat het de moeite waard is er in te investeren, en zie waar de BTC en ETH nu staan. Moet wel eerlijk toegeven dat ik bewust ETH ben gaan minen omdat ik dacht dat daar wel potentie in zat.@Psycho_Mantis Waarom de Ripple? Toen ik dat hier een paar dagen geleden riep werdt ik nog voor gek uitgemaakt.
En enigzins snap ik het ook wel, om dat het bedrijf zelf een flink deel er van heeft en alles pre-mined is.
Anyway, door de verhalen die ik gelezen heb ben ik de vertrouwen kwijt.
Als jij ETH had voordat de hardfork plaatsvond heb je diezelfde hoeveelheid ook in ETC. Maar ik zou zeggen, log in en bekijk het eens?Ryan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:45:
[...]
Ik heb nooit iets gedaan met die ETC, staan die nog steeds op mijn account nu dan?
[...]
Ik heb het even bekeken, maar ik ben ook nog steeds niet Tier 1 verified, dus kan ook geen crypto deposit doen.loewie1984 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:12:
[...]
Je kan via een website (btcdirect, bitonic) direct naar kraken, daar hoeft geen wallet tussen te zitten. De exchange heeft een ontvangst adres net zoals je wallet dat heeft.
Alsook, als je direct naar kraken wil overmaken hetwelke is dan je wallet adres, want ik dit precies nergens vinden op de site, of is deze enkel maar zichtbaar wanneer je T1 geactiveerd is?
Dat is een goede vraag, dat heb ik niet getest omdat ik de gedachten had dat ze zomaar weg zouden kunnen zijn = direct verkocht.Ryan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:45:
[...]
Ik heb nooit iets gedaan met die ETC, staan die nog steeds op mijn account nu dan?
[...]
Maar 1 reden eigenlijk, ripple en xml waren op kraken de 2 coins met de laagste waarde per eenheid. Heb me niet verdiept in beide. Ik las ook dat het ripple bedrijf de helft aan coins achtergehouden heeft, vaag verhaal, maarja hij was op een gegeven moment de coin met de op 1 na hoogste market cap dus het maakt blijkbaar allemaal niet uit. Ik ga er op dit moment ook van uit dat ik de 100 euro kwijt ben, maar ik heb nu al 2 keer gedacht van: Die coins worden toch niet zo veel waard dat het de moeite waard is er te investeren, en zie waar de BTC en ETH nu staan. Moet wel eerlijk toegeven dat ik bewust ETH ben gaan minen omdat ik dacht dat daar wel potentie in zat.
Waarom log je niet even in op de exchange waar je die ETC hebt staan, dan heb je je antwoord lijkt mij?
Op ETC moet je in ieder geval geen verwachtingen scheppen. De kerel achter ETC (Classic) die heeft wel meer coins. Bijv een coin die even een slechte naam kreeg (zoals ETH) die doopte hij om naar de ''oude'' versie en plakte er Classic achter. Support is gewoon 0,0. Hij pakt van verschillende coins de originele bron en plakt er classic achter en released het. Vervolgens laat hij het daarbij zitten. Naar mijn weten doet hij niet zozeer iets fout, de coins moeten verdubbelt worden (5eth = 5etc) anders mis je ontiegelijk veel blocks. Om deze reden ga ik er dan ook vanuit dat jij je ETC nog hebt, maar goed log gewoon even in en verkoop die handel gelijk.
Hmm ja dat is zo, ik kijk altijd hoe het er voor staat via deze site:Luuk schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:48:
[...]
Als jij ETH had voordat de hardfork plaatsvond heb je diezelfde hoeveelheid ook in ETC. Maar ik zou zeggen, log in en bekijk het eens?
https://etherscan.io/addr...27800765d38d6cd54afbedc06
Maar die gaf ooit etc aan maar nu niet meer. Eens effe verder kijken
Het gaat niet alleen om de waarde per eenheid. Net als met aandelen. Het gaat erom hoeveel eenheden er in totaal zijn. En qua investering, gaat het uiteindelijk om de hoeveelheid euro (in dit geval) die je in totaal investeert. Je zoekt daarom naar iets wat de grootste stijging gaat meemaken, niet naar iets wat nu de allerlaagste waarde heeft.Ryan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:45:
[...]
[...]
Maar 1 reden eigenlijk, ripple en xml waren op kraken de 2 coins met de laagste waarde per eenheid. Heb me niet verdiept in beide. Ik las ook dat het ripple bedrijf de helft aan coins achtergehouden heeft, vaag verhaal, maarja hij was op een gegeven moment de coin met de op 1 na hoogste market cap dus het maakt blijkbaar allemaal niet uit. Ik ga er op dit moment ook van uit dat ik de 100 euro kwijt ben, maar ik heb nu al 2 keer gedacht van: Die coins worden toch niet zo veel waard dat het de moeite waard is er in te investeren, en zie waar de BTC en ETH nu staan. Moet wel eerlijk toegeven dat ik bewust ETH ben gaan minen omdat ik dacht dat daar wel potentie in zat.
Een bitcoin is op dit moment het duurste product, maar die stijgt wel sinds maanden geleden rustig door. Kun je een veel zekerder en ook hoog rendement mee halen. Ik steek liever 1000 euro in bitcoin dan 100 euro in een shitcoin.
Die wordt inderdaad zichtbaar in het deposit menu, dat gaat straks allemaal vanzelf goed. Staat denk ik allemaal ook duidelijk in de support pagina van Kraken.DrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:49:
[...]
Ik heb het even bekeken, maar ik ben ook nog steeds niet Tier 1 verified, dus kan ook geen crypto deposit doen.
Alsook, als je direct naar kraken wil overmaken hetwelke is dan je wallet adres, want ik dit precies nergens vinden op de site, of is deze enkel maar zichtbaar wanneer je T1 geactiveerd is?
+1 hier, wilde vrijdag al inkopenDrWhite1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:07:
[...]
Hier hetzelfde probleem![]()
Heb de ETH hier al van 100 naar 160 zien gaan in 3-4 dagen tijd...

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Nice! helaas was ik deze week pas in staat om in te leggen. die bonus percentages zijn toch lekker.
grappig trouwens dat je er niet veel over leest, gezien hoeveel $ er toch al in gepompt is.
Ja daar stoor ik me ook aan, bij ether zie je echt enorme uitschieters die nergens op slaan.LED-Maniak schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:33:
De grafieken bij kraken beginnen ondertussen wel waardeloos te worden. Bij cryptowatch krijg ik een melding dat een x prijs(realistische prijs, niet eens een piek) is bereikt, blijkt de order toch niet uitgevoerd te zijn.
Klopt, dit is de reden waarom ik zowel doe verhandelen als doe minen.Playa del C. schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:50:
[...]
Het gaat niet alleen om de waarde per eenheid. Net als met aandelen. Het gaat erom hoeveel eenheden er in totaal zijn. En qua investering, gaat het uiteindelijk om de hoeveelheid euro (in dit geval) die je in totaal investeert. Je zoekt daarom naar iets wat de grootste stijging gaat meemaken, niet naar iets wat nu de allerlaagste waarde heeft.
Een bitcoin is op dit moment het duurste product, maar die stijgt wel sinds maanden geleden rustig door. Kun je een veel zekerder en ook hoog rendement mee halen. Ik steek liever 1000 euro in bitcoin dan 100 euro in een shitcoin.
Shitcoins (waarvan ik nog altijd denk dat BCN er 1 van is) mine ik, in de hoop dat deze alsnog een pump zullen krijgen.
Zelf weet ik wel 1 ding, ik ga voorlopig geen producten kopen met BTC haha. Als ik in mijn wallet kijk, heb ik een tijdje terug nog 0,08btc betaald voor een nieuwe CPU koeler (bij een Nederlandse shop), dit was volgens mij circa 50-60 euro
Als ik dat nu bekijk, dan is dat een zeer dure CPU koeler geworden, net als dat ik een aantal xbox one games gekocht heb met BTC, ouwshit, even zo'n 350 euro voor Forza Horizon 3 betaald
Dat was ik idd van plan om ze om te zetten in wat anders.LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:49:
[...]
Dat is een goede vraag, dat heb ik niet getest omdat ik de gedachten had dat ze zomaar weg zouden kunnen zijn = direct verkocht.
Waarom log je niet even in op de exchange waar je die ETC hebt staan, dan heb je je antwoord lijkt mij?
Op ETC moet je in ieder geval geen verwachtingen scheppen. De kerel achter ETC (Classic) die heeft wel meer coins. Bijv een coin die even een slechte naam kreeg (zoals ETH) die doopte hij om naar de ''oude'' versie en plakte er Classic achter. Support is gewoon 0,0. Hij pakt van verschillende coins de originele bron en plakt er classic achter en released het. Vervolgens laat hij het daarbij zitten. Naar mijn weten doet hij niet zozeer iets fout, de coins moeten verdubbelt worden (5eth = 5etc) anders mis je ontiegelijk veel blocks. Om deze reden ga ik er dan ook vanuit dat jij je ETC nog hebt, maar goed log gewoon even in en verkoop die handel gelijk.
Mee eens, het gaat hier dan ook meer om een gokPlaya del C. schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:50:
[...]
Het gaat niet alleen om de waarde per eenheid. Net als met aandelen. Het gaat erom hoeveel eenheden er in totaal zijn. En qua investering, gaat het uiteindelijk om de hoeveelheid euro (in dit geval) die je in totaal investeert. Je zoekt daarom naar iets wat de grootste stijging gaat meemaken, niet naar iets wat nu de allerlaagste waarde heeft.
Nou goed, 0.01BTC in MobileGO gepompt. In het ergste geval 0.01BTC weg, al is dat toch ruim 20 euro inmiddels.
Ach hou opLopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:56:
[...]
Klopt, dit is de reden waarom ik zowel doe verhandelen als doe minen.
Shitcoins (waarvan ik nog altijd denk dat BCN er 1 van is) mine ik, in de hoop dat deze alsnog een pump zullen krijgen.
Zelf weet ik wel 1 ding, ik ga voorlopig geen producten kopen met BTC haha. Als ik in mijn wallet kijk, heb ik een tijdje terug nog 0,08btc betaald voor een nieuwe CPU koeler (bij een Nederlandse shop), dit was volgens mij circa 50-60 euro![]()
Als ik dat nu bekijk, dan is dat een zeer dure CPU koeler geworden, net als dat ik een aantal xbox one games gekocht heb met BTC, ouwshit, even zo'n 350 euro voor Forza Horizon 3 betaald
Dubbelpost
https://bitcoinity.org/markets/kraken/EUR
Die krokodil daar ziet er echt niet uit... Onvoorstelbaar dit. Lijkt trouwens wel alsof sommige mensen de dollarkoers invullen als ze bitcoins in euro's kopen. Niet dat ze die hoge prijs dus echt betalen (volgens Kraken is het een bug, maar verlopen de transacties wel zoals het hoort).
Die krokodil daar ziet er echt niet uit... Onvoorstelbaar dit. Lijkt trouwens wel alsof sommige mensen de dollarkoers invullen als ze bitcoins in euro's kopen. Niet dat ze die hoge prijs dus echt betalen (volgens Kraken is het een bug, maar verlopen de transacties wel zoals het hoort).
Thanks! Dan zie ik toch af van de investering voor de lange termijn.Giftcard schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:44:
[...]
[opa-verteld-modus.]
Vroeger hadden we 1 Ethereum CryptoCurrency.. Totdat een exploit van de munt misbruikt werd door een hacker, en deze hacker mega veel coins jatte.
Na een hoop gedoe is er besloten tot een fork van de munt, waarbij de hacker met zn gejatte munten de nieuwe currency niet kon beinvloeden. Resultaat:
Ethereum (ETH)
Ethereum Classic (ETC)
De ETC munt wordt bij lange na niet zo goed onderhouden als de ETH munt.
Wat ik het belangrijkste vind; De hacker zit dus nog op een shitload ETC die momenteel niet veel geld waard zijn, maar doordat mensen blind investeren in ETC kan het dus zo zijn dat hij wel kan gaan cashen.
Het is mij momenteel onduidelijk of de exploit die toen misbruikt is, daadwerkelijk opgelost is in ETC.
Dat is namelijk wel gebeurd in ETH.
Ik had half april 1000 ETC á 2,62, heb ze destijds verkocht voor 5,3 maar overwoog dus om ze weer te kopen en te houden voor de lange termijn. Maar de kans is dus aanzienlijk dat er iemand met het geld vandoor gaat.
Gewoon blijven doen, maar tegelijkertijd dezelfde hoeveelheid BTC terugkopen. Zo teer je niet in op je BTC-saldo maar geef je wel het signaal aan de shops dat er een markt is voor crypto.LopendeVogel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:56:
[...]
Klopt, dit is de reden waarom ik zowel doe verhandelen als doe minen.
Zelf weet ik wel 1 ding, ik ga voorlopig geen producten kopen met BTC haha. Als ik in mijn wallet kijk, heb ik een tijdje terug nog 0,08btc betaald voor een nieuwe CPU koeler (bij een Nederlandse shop), dit was volgens mij circa 50-60 euro![]()
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Holy crap ik heb gewoon nog 4.361299025589524576 ETC
nou eens even kijken hoe ik die omzet in ETH
Nja een gok is denk ik niet altijd nodig. Zo kan je uiteraard even inlezen op de coin (Via hun website of via bijv bitcointalk.org). Zo verminder je de kans op een daadwerkelijke gok. Daarnaast worden er natuurlijk ook heel veel bullshit reacties geplaatst, reacties die bedoelt zijn om de onwetende flink te gaan kopen (bijv Navajocoin is zo'n coin, daar moet je ver bij uit de buurt blijven).Ryan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:59:
[...]
Dat was ik idd van plan om ze om te zetten in wat anders.
[...]
Mee eens, het gaat hier dan ook meer om een gok
Zoals met XLM daarvan weet je dat deze volgende maand een flinke klap zal krijgen. Hier zou ik dus niet op durven te gokken.
Minen vind ik wel weer leuk (voelt als een minder groot risico). Via www.whattomine.com kan je ook netjes zien wat je profit is, vul je stroomverbruik/kosten in, de snelheid die je haalt en je ziet wat je winst is per x aantal uur.
Momenteel mine ik dus de ZCASH (ZEC), die verkoop ik voor BTC. een deel van de opbrengt blijft BTC en de rest gaat naar ETH. BTC en Ethereum zijn de 2 coins die ik vertrouw. De rest vind ik tricky, de rest kan makkelijk gepumpt en gedumpt worden waardoor je niks meer hebt (of juist wel).
Ik kan er ook voor kiezen om een makkelijk te minen coin weer aan te zetten op de miner (zoals BCN tot kort makkelijk te minen was) en die op te sparen in de hoop dat die een flinke pump zal krijgen (zoals BCN circa 1-2 jaar na dato een flinke pump gekregen heeft/krijgt).
Zo is het ook bijv leuk om een coin te minen (die makkelijk te minen is), te verkopen wanneer de prijs een beetje omhoog gaat, en met de BTC die je ervoor gekregen hebt koop je weer een andere coin (die hopelijk zal stijgen).
Hoe dan ook, uiteindelijk kom ik altijd bij 2 coins terug: BTC en ETH. De rest is leuk om te verhandelen met winst (en uiteraard verlies -.-) maar vertrouwen? Nee, 0,0 reden voor.
Je moet de ETC Verkopen voor BTC. Wacht totdat de ETC een klein beetje stijgt ( in de PLUS gaat) en BTC op dat moment aan het dalen is. Althans, om de max profit te nemen uiteraard.. Met zo weinig coins zal het om enkele centen gaan waardoor je misschien wel het beste gewoon direct de ETC kan verkopen voor BTC.
[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 24-05-2017 12:11 ]
Ik ben benieuwd, hij heeft de afgelopen 2 liftoffs van ETH goed voorspeld
3de is on his way
https://www.reddit.com/r/...liftoffs_the_next_one_is/
3de is on his way
Hij tekent 2 lijntjes, dat is niet voorspellen, dat is een onnauwkeurige lijn die nergens op gebaseerd is. Daarnaast hadden er een paar flinke kronkels in die lijnen moeten zittenbd-casemod schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:10:
3de is on his way
Mja dit soort paint artiesten zie je de hele dag door, met wat geluk klopt het
Dit soort kwakzalvers zie ik al jaren op diverse forums, enige wat ze hopen te bereiken is dat men hun kwakzalverij geloofd met als gevolg dat onwetende mensen hem geld betalen voor zijn ''geheimen''. Geheimen die niet bestaan.
[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 24-05-2017 12:19 ]
Ik wilde ETH kopen op 8 mei, had perongeluk ETC gekocht en ze maar gehouden omdat ik verwachtte dat hij nog wel wat ging stijgen. Dat betaald zich nu wel uitRyan1981 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:09:
Holy crap ik heb gewoon nog 4.361299025589524576 ETCnou eens even kijken hoe ik die omzet in ETH
Hij heeft zeker deze gekocht?bd-casemod schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:10:
3de is on his way
Werken jullie ook met leverages? Heb dit eerder met plus500 gedaan maar gaf erg veel stress voor mij. Twijfel, gezien de alsmaar voortdurende stijging om met leverage wat extra te pakken
Ik totaal niet, maar ik vermoed dat ik nog altijd iemand van de oude stempel ben in dit wereldje..Waterkoker schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:18:
Werken jullie ook met leverages? Heb dit eerder met plus500 gedaan maar gaf erg veel stress voor mij. Twijfel, gezien de alsmaar voortdurende stijging om met leverage wat extra te pakken
Minen - verkopen - verhandelen - terug handelen naar BTC. Ik heb nog nooit 1 euro in BTC gestoken (behalve stroomkosten) en hardware. Enige wat hierbij vereist is, is engelengeduld en zo nu en dan een paracetamol tegen de hoofdpijn.
HAHAHA yes, nu kunnen we ons samen slecht voelenkuusj98 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:02:
[...]
Ach hou opIk heb zó vaak Humble Bundle's van 1 euro gekocht, destijds vrijwel altijd rond de 0.01BTC, moet je eens kijken wat dat kost.
Dubbelpost
[ Voor 27% gewijzigd door LopendeVogel op 24-05-2017 12:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om