Sowieso 2fa aanzetten op elke exchange als je er meer dan een euro of 100 op hebt staan. Zo niet en het gaat een keer mis (en die kans is zeker aanwezig met alleen maar een username en wachtwoord), dan heb je dat alleen jezelf te danken. En ik heb de mods op Polo inderdaad zien zeggen dat withdrawals sneller gaan als 2fa aan staat. Ik denk dat er door de exchange extra checks gedaan worden als het uitstaat, waardoor het langer duurt.GrazendeKoe schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:58:
[...]
Iemand gaf de tip om 2fa op Poloniex aan te zetten zodat trades er sneller doorheen komen. Ik had vanaf mijn begin met Poloniex al 2fa aan en mijn transacties hebben nooit meer tijd ingenomen dan een minuut. Dat terwijl sommige mensen uren moeten wachten.. Ik weet niet of het echt werkt, maar zet gewoon 2fa aan
Wil je dat er een market order wordt uitgevoerd bij een bepaalde prijs? Volgens mij is dat niet moeilijk, je kan dat ook met stop-limit doen. Stel de prijs is nu 100 en je wilt verkopen als de prijs onder de 90 zakt. Dan stel je als stop 90 in en als limit een veel lagere prijs, bijvoorbeeld 50. Of wil je juist verkopen bij een hogere prijs? Dan bijvoorbeeld stop op 110 en limit op 100.loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:22:
@sNielz123
in other news, ik zit eigenlijk te kijken op polo of ik kan instellen dat ik een sell order plaats voor alts wanneer de prijs een bepaald punt bereikt. Ik kan op de exchange nl. alleen maar een stop-limit instellen. Iemand ervaring daarmee?
There go the goddamn brownies.