Ja, theoretisch is dat waar. Maar als je investering >10x over de kop is, dan kan je wel je originele er uit halen, maar stel dat je er dan 1000 heb ingestopt en 1000 weer uithaalt, baal je toch alsnog wel flink als de koers inklapt.
Ja, dan heb je niks verloren, maar zo voelt het wel!
loewie1984 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:12:
[...]
6,50 damn, en toen 100 gekocht zeker. Tis gewoon waanzinnig als je er over na gaat denken.
Ik riep al 5 jaar tegen mijn vrouw, we moeten wat met BTC en Crypto's. Nooit de ballen gehad of concreet gemaakt. De afgelopen tijd alleen maar gedacht: "had ik maar, had ik maar". Blij dat ETH nog wat geklommen is. Ik heb er 6 a 80 eu p.s.
Maar als je nu gaat kijken, welke andere coin heeft nog de potentie van ETH. Als je hoog instapt loop je natuurlijk meer risico als dat je laag in stapt (tenzij je met veel geld laag in stapt). Ik verbaas me echt over die prijsverdubbeling en zelfs verviervoudiging van sommige coins (Zcash, Dash, Waves) waar gaat dat eindigen, dat kan echt niet alleen maar goed blijven gaan.
Ik heb een max investering van 2k afgesproken dus inspringen in een nieuwe of andere coin kan alleen maar als ik afstand doe van een stukje BTC/ETH of LTC.
Het worden spannende tijden. Met het offloaden van de crypto naar een wallet hoop ik zelf wat meer rust te vinden. De afgelopen week alleen maar deze pagina open staan gehad en de exchange van polo. De afgelopen twee nachten alleen maar gedroomd over het traden met crypto

Nou mn totale ETH portfolio gekocht over de koers van 2016, gemiddeld voor zon 9,60 per stuk, dus helaas geen 6,50 maar je hoort me niet klagen.
Los van dat ik geloof in ethereum als technologie, voelt wat er in 2017 gebeurt in crypto als geheel wel een beetje als een bubble. Er zijn slechts een paar coins die echt waarde toevoegen en verder zit er heel veel rommel tussen.
Als de klap komt (de bubbel barst) zullen ook degenen met potentie een klap gaan krijgen. Dan gaan mensen massaal uit crypto als geheel stappen.
Het internet had ook enorme potentie, maar ook de dot.com bubbel is gebarsten. Hoeveel % heeft het daar overleefd? Zou het 20 zijn? (80/20 regel). En zelfs die 20 zullen een dip gehad hebben.
Wat er dit jaar gebeurd in Crypto kan niet oneindig doorgaan denk ik, ondanks dat er enorme potentie in de blockchain zit.