Dank voor de reacties nog, een aantal dagen geleden
Onderhand een account op kraken geopend en geld gestort via sepa. BSN nummer was weggehaald en heb geen problemen gehad. Maar nu.. hoe werken die wallets? Voor julie niet voor te stellen hoe simpel maar als starter wordt je gek gemaakt door verhalen over hacks ed waardoor je erg voorzichtig bent.
Ik wil binnenkort( of over een tijd als de markt weer wat geluwd is) bijvoorbeeld wat in MAID stoppen. Hoe doe je dit technisch icm met een wallet? Ik begrijp daar eerlijk gezegd nog niet veel van, en het moet toch niet al te moeilijk zijn.
Ik heb nu armory geïnstalleerd op mijn computer. Dit genereert een adres en moet je dit opgeven als je BTC koopt? Moet dit adres opgegeven worden als je een order opgeeft om BTC te kopen, of blijft het eerst op kraken 'staan' en stuur je het dan naar een wallet? Vervolgens, ga je dan bijvoorbeeld naar Bittrex en dan koop je ook weer met opgave van dit adres? Moet zon dan tegelijk 'geopend' zijn?
Maw, als ik het goed begrijp, je adres is openbaar, en je password tot je adres is dan (uiteraard) je eigen sleutel?