Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.830 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

http://coinmarketcap.com/all/views/all/

moet je nagaan hoe erg alles met elkaar samenhangt..

1 whale dumpt en heel de markt gaat naar beneden

hoe groter de whale, hoe groter de paniek dus. Kan niet goed gaan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:23
Trent900 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:07:
[...]

Heeft niets met een correctie te maken. Gewoon een whale die dumpt.
Inderdaad. Zwaar irritant altijd. Worden veel stoplosses mee getriggered enzo. Worden een paar mensen weer verdrietig van.
Heb er zelf goed aan verdiend moet ik zeggen. Goede stoploss had ik en daarna best wel dicht op de bodem weer ingekocht :) (Is ook wel eens anders geweest...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:10:
hoe groter de whale, hoe groter de paniek dus. Kan niet goed gaan dit
Als iemand z'n short goed op hele altcoin markt goed timed, wanneer een whale 1000 BTC dumpt... dan is-ie in 1 klap miljonair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:46
Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:10:
[...]
Dat is 180% per jaar. Kom op, dat is aanzienlijk aan rente.
Huh? Hoe kom je aan 180% per jaar? 365 x 0.06% = 21.9% (er is geen rente-op-rente want de maintenance fee wordt direct ingehouden van je saldo en stapelt niet op bij de schuld).

Hoe dan ook, het aanhouden van een margin-positie voor langer dan een maand is zeer ongebruikelijk, tenzij deze ruim in de plus staat. Op de tijdschalen waar de meeste margin-traders mee werken is de maintenance fee redelijk verwaarloosbaar.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:12:
[...]
Als iemand z'n short goed op hele altcoin markt goed timed, wanneer een whale 1000 BTC dumpt... dan is-ie in 1 klap miljonair.
edit: verkeerd gelezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Trent900 op 22-05-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:45
kthxbye schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Ik zit in die NLse pump groep, Pump It! (op Telegram). Is snel gegroeid van 1500 members vorige week tot al 2500 members nu. De pumps zijn echt, alleen ben ik er een kleine 40 euro mee verloren doordat ik (hoe verrassend) te hoog inkocht en toen weer verkocht. Kan ook aan Poloniex lag gelegen hebben. Ze proberen het doen overkomen alsof het eerlijk is, doordat er een random coin gekozen wordt aan de hand van de dogecoin blockchain, een block final hex code character. En er word flink gepumpt. Doe er nu eigenlijk niets meer mee, als het weer wat rustiger is misschien nog een keertje proberen (of als ze naar een andere exchange overstappen).
Hoe kom je eigenlijk in zo'n groep terecht? Googelen leverde niet echt veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:24
GrazendeKoe schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:19:
[...]

Hoe kom je eigenlijk in zo'n groep terecht? Googelen leverde niet echt veel op.
Serieus? Letterlijk 1min gezocht en ik zat in die groep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitpanda.com heeft alles. Snelle verificatie binnen 1 uur met video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Exception schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:41:
[...]

Goed om te horen.

In de trollbox beginnen nu de moderators te reageren en geven aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken en het meer tijd moeten geven. Hoop het maar :)
Komt goed, geduld is belangrijk in deze 'branche'.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Bijna 3 miljard marketcap eraf in een uur tijd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Fire69 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:20:
[...]

Serieus? Letterlijk 1min gezocht en ik zat in die groep :D
Zitten ook op Facebook zag ik.. :/

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaanenberg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 20:53
Dank voor de reacties nog, een aantal dagen geleden :)

Onderhand een account op kraken geopend en geld gestort via sepa. BSN nummer was weggehaald en heb geen problemen gehad. Maar nu.. hoe werken die wallets? Voor julie niet voor te stellen hoe simpel maar als starter wordt je gek gemaakt door verhalen over hacks ed waardoor je erg voorzichtig bent.

Ik wil binnenkort( of over een tijd als de markt weer wat geluwd is) bijvoorbeeld wat in MAID stoppen. Hoe doe je dit technisch icm met een wallet? Ik begrijp daar eerlijk gezegd nog niet veel van, en het moet toch niet al te moeilijk zijn.
Ik heb nu armory geïnstalleerd op mijn computer. Dit genereert een adres en moet je dit opgeven als je BTC koopt? Moet dit adres opgegeven worden als je een order opgeeft om BTC te kopen, of blijft het eerst op kraken 'staan' en stuur je het dan naar een wallet? Vervolgens, ga je dan bijvoorbeeld naar Bittrex en dan koop je ook weer met opgave van dit adres? Moet zon dan tegelijk 'geopend' zijn?
Maw, als ik het goed begrijp, je adres is openbaar, en je password tot je adres is dan (uiteraard) je eigen sleutel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

RIPPLE DUMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
..onderbouwing? Ik zie niets gebeuren.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

LED-Maniak schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:34:
[...]

..onderbouwing? Ik zie niets gebeuren.
0.299513 waarde op dit moment

7% minder dan een uur geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:36:
[...]

Noem je dat een dump van Ripple? In alt-coins termen is dat maar een dip.

Je moet altcoins niet met aandelen gaan vergelijken, 2 verschillende werelden.

[ Voor 13% gewijzigd door Hatsieflatsie op 22-05-2017 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:41

WhySoSerious

Be the change.

Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:36:
[...]

Hij gaat niet geweldig nee. Rond 16:00 nog 400 stuks gekocht voor EUR 0,29 /stuk. Toch aanhouden.

Hopelijk morgenochtend wakker worden met zelfde groei als vannacht van alles :)

Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

:D
Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:38:
[...]
Noem je dat een dump van Ripple? In alt-coins termen is dat maar een dipje.
Nouja hij stond een paar dagen terug nog op 0,43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:39:
[...]

Tsja. Soms komt er 100 tot 1000% of meer bij. Als er dan eens 10 of 20% vanaf gaat, niets bijzonders lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:39:
[...]

Ik heb Ripple in 3 dagen tijd van 0.03 naar 0.14 zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:48

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik ben dit topic nu al een paar dagen aan het volgen en er is nog genoeg over te lezen merk ik :)
Zojuist een Bitpay wallet aangemaakt, deze week maar eens goed in verdiepen wat ik waar moet kopen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:09
huh kan BTC ook dalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10 11:48
Waar kan ik trouwens het beste Ethereum kopen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:58
The-Doctor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:55:
Waar kan ik trouwens het beste Ethereum kopen?
Kom nou toch? Heb je zelf een suggestie waar je ze kunt kopen en zit je daar tussen te twijfelen, leg dat dan uit.

Maar dit is hetzelfde als: Waar kan ik het beste brood kopen.

Cryptocurrency - handel en koers #2=

FFS

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Die sell walls bij Ripple... ze trekken de prijs wel omhoog dus er lijkt ook genoeg vraag. Of lees ik de grafiek verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:56:
[...]

Kom nou toch? Heb je zelf een suggestie waar je ze kunt kopen en zit je daar tussen te twijfelen, leg dat dan uit.

Maar dit is hetzelfde als: Waar kan ik het beste brood kopen.

Cryptocurrency - handel en koers #2=

FFS
Ja mogguh, was net ff te enthousiast :). Ik zat zelf te kijken op https://btcdirect.eu/nl-nl/ether-kopen maar vroeg me af of jullie misschien sites weten die "betrouwbaarder" of iets dergelijks zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The-Doctor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:58:
[...]

Ja mogguh, was net ff te enthousiast :). Ik zat zelf te kijken op https://btcdirect.eu/nl-nl/ether-kopen maar vroeg me af of jullie misschien sites weten die "betrouwbaarder" of iets dergelijks zijn.
LiteBit.eu heb je ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Kijk, je hebt litebit.eu, je kan geld storten op een exchange (kraken, polo, noem ze allemaal maar op) of je koopt ze direct bij btcdirect ofzo.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Doctor
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:59:
Kijk, je hebt litebit.eu, je kan geld storten op een exchange (kraken, polo, noem ze allemaal maar op) of je koopt ze direct bij btcdirect ofzo.
Litebit ziet er ook wel goed uit. Ben nu alleen nog aan het twijfelen tussen online en offline wallet. Ik snap dat offline wat veiliger is, maar het gemak van een online wallet spreekt mij ook wel aan. Wat raad jij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:24
Vandaag al 2x 100$ gezakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidadao
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-02 11:59
Hey mensen. Begin vorige week ook eindelijk de stap gemaakt en begonnen met een gespreid mandje aan currencies: BTC, ETH, ETC, LTC en XRP...

Allemaal hoog in de market cap lijst. Maar ETC is een vreemde eend in de bijt. Die heb ik erin gezet van de hoge historische correlatie met ETH. Sinds de split hebben ze redelijk in gelijke verhouding gehandeld, maar sinds ETH is ontploft is ETC goed achtergebleven....ik verwacht dat de ETC/ETH koers gaat normaliseren, dus dat betekent dat als ETH niet daalt, ETC nog 50% moet stijgen ongeveer. Ook lees ik op sommige fora dat ETC niets meer is dan een waardeloze leftover na de fork. Toch heeft het paar lange tijd een stabiele verhouding gehad. Wat zijn jullie gedachten? Analyse overigens gedaan middels cryptocompare en correlatie analyse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Cidadao schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:04:
Hey mensen. Begin vorige week ook eindelijk de stap gemaakt en begonnen met een gespreid mandje aan currencies: BTC, ETH, ETC, LTC en XRP...

Allemaal hoog in de market cap lijst. Maar ETC is een vreemde eend in de bijt. Die heb ik erin gezet van de hoge historische correlatie met ETH. Sinds de split hebben ze redelijk in gelijke verhouding gehandeld, maar sinds ETH is ontploft is ETC goed achtergebleven....ik verwacht dat de ETC/ETH koers gaat normaliseren, dus dat betekent dat als ETH niet daalt, ETC nog 50% moet stijgen ongeveer. Ook lees ik op sommige fora dat ETC niets meer is dan een waardeloze leftover na de fork. Toch heeft het paar lange tijd een stabiele verhouding gehad. Wat zijn jullie gedachten? Analyse overigens gedaan middels cryptocompare en correlatie analyse.
Ik verwacht ook nog wel dat het gaat stijgen, maar dat is niet op harde feiten gebaseerd :+

Is toch al weer +14% vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:09
btc terug naar trendlijn 2075 bitstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

ETC heb ik persoonlijk alleen gebruikt voor het daytraden, wanneer Ethereum naar boven gaat dan gaat ETC er altijd achteraan na een aantal uur.

Gezien de stijging van ethereum zal ETC de komende dagen ook naar +- 15 dollar omhoog gaan schat ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
superpolm schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:06:
btc terug naar trendlijn 2075 bitstamp
Ben benieuwd of de BTC de komende tijd boven de 2000 kan blijven :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
The-Doctor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:01:
[...]

Litebit ziet er ook wel goed uit. Ben nu alleen nog aan het twijfelen tussen online en offline wallet. Ik snap dat offline wat veiliger is, maar het gemak van een online wallet spreekt mij ook wel aan. Wat raad jij aan?
Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt. Wil je gaan handelen dan moet je je coins bewaren op een crypto exchange, wil je lange termijn bewaren dan offline/cold storage. Ik heb toevallig vanavond al mijn coins weggehaald bij poloniex en in een computer wallet gestopt (exodus omdat deze eth, btc en ltc kan) morgen haal ik nog .5 of .6 btc weg. De rest ga ik mee spelen.

Dus wat wil je er mee doen?

discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
Zou het een idee zijn om een topic af te splitsen over Cryptocurrencies algemeen, waar zaken zoals software, wallets, opslag, technische discussies van specifieke coins, hardforks, mining, etfs e.d. gevoerd kunnen worden? Nu lopen hier wel erg veel dingen door elkaar heen. Dus vergelijkbaar met Bitcoin topic - deel 2 maar dan over alles niet-Bitcoin Cryptocurrencies.

[ Voor 19% gewijzigd door DaCoTa op 22-05-2017 23:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
DaCoTa schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:12:
Zou het een idee zijn om een topic af te splitsen over Cryptocurrencies algemeen, waar zaken zoals software, wallets, opslag, technische discussies van specifieke coins, hardforks, mining, etfs e.d. gevoerd kunnen worden? Nu lopen hier wel erg veel dingen door elkaar heen. Dus vergelijkbaar met Bitcoin topic - deel 2 maar dan over alles niet-Bitcoin Cryptocurrencies.
Dit is een topic over handel en koers. Mijn inziens zouden alle overige vragen prima in het bitcoin topic moeten passen. Even een TR indienen?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
DaCoTa schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:12:
Zou het een idee zijn om een topic af te splitsen over Cryptocurrencies algemeen, waar zaken zoals software, wallets, opslag, technische discussies van specifieke coins, hardforks, mining, etfs e.d. gevoerd kunnen worden? Nu lopen hier wel erg veel dingen door elkaar heen.
Ik denk inderdaad dat een split als r/ethtrader en r/ethereum een goed idee kan zijn. Alles met prijsdiscussie mag niet in de tweede, maar wel in de eerste. Het topic met prijsdiscussies zal dan veruit het actiefst zijn, maar dat is dan zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:11:
[...]

Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt. Wil je gaan handelen dan moet je je coins bewaren op een crypto exchange, wil je lange termijn bewaren dan offline/cold storage. Ik heb toevallig vanavond al mijn coins weggehaald bij poloniex en in een computer wallet gestopt (exodus omdat deze eth, btc en ltc kan) morgen haal ik nog .5 of .6 btc weg. De rest ga ik mee spelen.

Dus wat wil je er mee doen?
Dan ga ik voor de offline storage, heb net de mist wallet geinstalleerd. Want ik ben van plan vast te houden en over een tijdje pas te verkopen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

eventjes 4 miljard verdampt :')

[ Voor 16% gewijzigd door rvT op 22-05-2017 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Offens1490 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 06:12:
[...]

Zelf ben ik meer een holder heb er 1 m welke Walletl gebruik je nu en waar kun je deze handelen aangezien litebit niet meer gebruikt?
Voor reddcoin gebruikte ik shapeshift.io. Daar wisselde ik Nxt --> Rdd

Wallet gewoon van de reddcoin website. Zo'n standaard core wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 14:34
Exception schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:41:
[...]

Goed om te horen.

In de trollbox beginnen nu de moderators te reageren en geven aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken en het meer tijd moeten geven. Hoop het maar :)
Het komt altijd wel goed met polo, ook al is de support bagger traag.

Heb vorige trouwens nog veel withdrawals gedaan zonder problemen, nu hangt 1 Eth vast, daar kan ik nog wel om slapen gelukkig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsieflatsie

Allemaal hoog in de market cap lijst. Maar ETC is een vreemde eend in de bijt. Die heb ik erin gezet van de hoge historische correlatie met ETH. Sinds de split hebben ze redelijk in gelijke verhouding gehandeld, maar sinds ETH is ontploft is ETC goed achtergebleven....ik verwacht dat de ETC/ETH koers gaat normaliseren, dus dat betekent dat als ETH niet daalt, ETC nog 50% moet stijgen ongeveer. Ook lees ik op sommige fora dat ETC niets meer is dan een waardeloze leftover na de fork. Toch heeft het paar lange tijd een stabiele verhouding gehad. Wat zijn jullie gedachten?
Afbeeldingslocatie: https://745515a37222097b0902-74ef300a2b2b2d9e236c9459912aaf20.ssl.cf2.rackcdn.com/c34b6b6c558c7dbb05c495533478af45.jpeg

[ Voor 10% gewijzigd door Hatsieflatsie op 22-05-2017 23:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaCoTa
Beetje sensatiebericht, zie het op meerdere plekken. Zelfde market cap als vanmiddag om 14:30, dus nothing to see here. Geeft aan dat market cap niet zo veelzeggend is in dit wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:00
Ik krijg bij Coinbase m'n dashboard niet meer te zien, meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 23:49
Mantus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:51:
Ik krijg bij Coinbase m'n dashboard niet meer te zien, meer mensen die hier last van hebben?
site doet het wel, maar is gewoon traag. Alles is een beetje traag laatste dagen. Probeer het later gewoon nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:26
Mr_Ripple schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:25:
[...]

Komt goed, geduld is belangrijk in deze 'branche'.
Gelukkig zijn de coins zojuist bijgeschreven. Bedankt voor jullie geruststellingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Exception schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:57:
[...]

Gelukkig zijn de coins zojuist bijgeschreven. Bedankt voor jullie geruststellingen :p
Goed om te horen, dan kan de koers morgen weer omhoog als de Eth's weer doorstromen op Polo.

Heb nog 1 Eth hangen bij hun, maar die zal zo ook wel doorkomen.

-edit, withdrawals werken weer @ polo, zojuist gezien

[ Voor 7% gewijzigd door Mr Ronman op 23-05-2017 00:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

kthxbye schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Ik zit in die NLse pump groep, Pump It! (op Telegram). Is snel gegroeid van 1500 members vorige week tot al 2500 members nu. De pumps zijn echt, alleen ben ik er een kleine 40 euro mee verloren doordat ik (hoe verrassend) te hoog inkocht en toen weer verkocht. Kan ook aan Poloniex lag gelegen hebben. Ze proberen het doen overkomen alsof het eerlijk is, doordat er een random coin gekozen wordt aan de hand van de dogecoin blockchain, een block final hex code character. En er word flink gepumpt. Doe er nu eigenlijk niets meer mee, als het weer wat rustiger is misschien nog een keertje proberen (of als ze naar een andere exchange overstappen).
Komop man, dat is allemaal oplichterij. Je kan beter een groep als deze joinen: https://t.me/joinchat/AAAAAEJKS-E6QXmWvlfgOA. Daar zijn gewoon mensen die praten over coins, traden, etc.

Die P&D groepen zijn allemaal 100% onzin. Tuurlijk kan je ermee winnen, maar uiteindelijk dumpen ze gewoon op iedereen :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Iedereen leeft nog?

Blij dat ik die ETH kwijt ben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 22:20
Dennahz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 00:02:
[...]

Komop man, dat is allemaal oplichterij. Je kan beter een groep als deze joinen: https://t.me/joinchat/AAAAAEJKS-E6QXmWvlfgOA. Daar zijn gewoon mensen die praten over coins, traden, etc.

Die P&D groepen zijn allemaal 100% onzin. Tuurlijk kan je ermee winnen, maar uiteindelijk dumpen ze gewoon op iedereen :p
http://puu.sh/vYtEa/8c847f0420.png

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
LED-Maniak schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 00:15:
Iedereen leeft nog?

Haha hoezo, zo rap is de koers toch niet gedaald?
Ik mis eigenlijk echt een actueel overzicht van alle altcoins met daarbij de marktontwikkelingen op de minuut, zou het veel overzichtelijker maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 13:18
Iedereen leeft nog?

Ik ben 3 BTC rijker. De kans is aanwezig dat je spijt krijgt van je ETH verkoop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
PHPResource schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 00:18:
[...]

Haha hoezo, zo rap is de koers toch niet gedaald?
Ik mis eigenlijk echt een actueel overzicht van alle altcoins met daarbij de marktontwikkelingen op de minuut, zou het veel overzichtelijker maken..
ETH van 157 naar 130.
BTC ook 100 eraf.

Gezien de hoeveelheid nieuwe mensen én de mogelijkheid om met hefbomen te traden kan dit best pijnlijk zijn.

We zijn bijna de gains van de gehele dag kwijt.
exelletor schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 00:20:
[...]

Ik ben 3 BTC rijker. De kans is aanwezig dat je spijt krijgt van je ETH verkoop. ;)
Geen spijt, verkocht op 150 euro. Kan nu dus alweer 20 euro goedkoper terugkopen. De richting dat het op gaat maakt mij niet uit.

[ Voor 29% gewijzigd door LED-Maniak op 23-05-2017 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik wilde vanavond m'n eerste bitcoin aan gaan schaffen maar het fluctueert nogal. Begin van de avond nog op €1950, nu €1883 bij Btc direct. Nog maar even wachten met kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
de daily thread in /r/ethtrader heeft al meer dan 8000 comments. Best gek. Dat zijn er ongeveer 8000/(60*24) ~ 6 per minuut, of elke 10 seconden eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Mijn eerst ETH gekocht via Bitpanda. Maar de rates zijn hoog.
Ik heb nu Coinbase en LiteBit.eu accounts aangemaakt (die laatste is nog niet veryfied).
welke van de 2 is beste?

Litebit is Nederlands?

En ik heb ETH in de Ethereum Wallet app zitten.
Als je die overzet naar de Coinbase of LiteBit wallets, is er dan een 'fee' die ze afhouden?

[ Voor 26% gewijzigd door multipasser op 23-05-2017 00:36 ]

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Iedereen leeft nog?

Ja hoor, beweging is altijd goed. Ben sinds gisteren weer max level bij Kraken, scheelt toch weer een stukje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
janvanduschoten schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 00:32:
Ik wilde vanavond m'n eerste bitcoin aan gaan schaffen maar het fluctueert nogal. Begin van de avond nog op €1950, nu €1883 bij Btc direct. Nog maar even wachten met kopen
Ik zou nog even wachten. Zelfs voor veel mensen hier "who have seen some shit" is vandaag best een gekke dag. Kan je wel niet beloven dat het morgen normaler zal zijn.

Net voor het slapen gaan een aankoop doen, vind ik persoonlijk zelf nooit zo'n goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

kristof1234 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 00:34:
[...]

Ik zou nog even wachten. Zelfs voor veel mensen hier "who have seen some shit" is vandaag best een gekke dag. Kan je wel niet beloven dat het morgen normaler zal zijn.

Net voor het slapen gaan een aankoop doen, vind ik persoonlijk zelf nooit zo'n goed idee.
Jep dit dus!

ETC kan nu voor 8,5 gekocht worden, 1,5 uur geleden was het nog 10,5 :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

Dit is echt het slechtste moment om in te stappen iig voor mijn gevoel

Stiekem hoop ik wel op een kleine marktcorrectie ondanks dat ik mezelf daar ook even mee heb

Maar de groei van de laatste weken is gewoon niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik had al de indruk dat ik nog maar even moest wachten om in te stappen. Ik weet dat het kan fluctueren, maar dit fluctueert mij nu ff te veel :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je wil instappen is nu denk ik geen slecht moment. Juist wanneer het wat omlaag gaat is een goed moment. Tuurlijk kan het verder zakken, maar het kan net zo goed weer verder omhoog gaan en dan ben je blij dat je gekocht hebt.

Zelf koop ik altijd in stappen in wanneer het zakt. Dan is het duurste soms wel duur, maar het goedkoopste vrij goedkoop. Het gemiddelde is dan een prima prijs. Voor BTC denk ik nog steeds dat er geen slecht moment is als je voor lange termijn koopt.

Edit: Ik weet natuurlijk niet of het zo blijft, maar op dit moment is de val over en gaat het weer omhoog. Het zou mijn niets verbazen als deze val weer kort en niet heel veel omlaag was. Was wel het moment om in te stappen als je het mij vraagt voor de BTC.

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 23-05-2017 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr12468
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-08-2017
Weet iemand nog altcoins die aan houders van bestaande coins worden uitgekeerd?

Ze zijn vaak niks waard maar met een beetje geluk zie je ooit nog een pump op een coin die je gratis had kunnen krijgen (bijv clam).

Heb er zo te zien al flink wat gemist.
Voor juni 2017 zie ik stellar en byteball die aan btc adressen gegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSDT
  • Laatst online: 12-04-2020
Ik ben inmiddels ook van plan stappen te zetten om Bitcoins aan te schaffen.
Het is mij vrij duidelijk wat ik moet doen, maar ik zit nog wel met een aantal vragen, mogelijk dat jullie mij hierbij kunnen helpen:

- Er zijn zoveel exchanges dat ik niet heel goed in keuze kan maken, bij een aantal ligt het onderscheid op de kosten bij de lagere bedragen, bij andere weer bij de snelheid van een transactie. Daarnaast lijken een aantal weer speciaal op Europeanen gericht te zijn. Is er een algemene exchange die jullie kan aanbevelen voor een starter? Ik zoek vooral iets waarmee het kopen en verkopen van bit- en altcoins zo snel mogelijk gaat tegen zo laag mogelijke kosten.
Ik zat zelf te kijken naar: Kraken, Bitstamp, Bitpanda en Bitsquare

- Hoe lang kan het verifiëren bij een exchange duren? zijn er nog beginlimieten? (bijv. maar tot 250 eur. aan bitcoins aanschaffen?)

- Voor het bijhouden van de marktprijzen vroeg ik me af of het mogelijk was wat voor opties aan tools er zijn om bijv. alerts aan te maken, of wellicht het kopen- en verkopen automatisch in te stellen bij bepaalde prijzen/marges.

- Wat is een goede/betrouwbare bron om wat meer te lezen over hoe het hele "miner fee" systeem werkt en hoe je voorkomt dat betalingen "vast"komen te zitten?

Eventuele andere tips zijn ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FSDT schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 01:36:

- Wat is een goede/betrouwbare bron om wat meer te lezen over hoe het hele "miner fee" systeem werkt en hoe je voorkomt dat betalingen "vast"komen te zitten?
Op je vragen over de exchange heb ik geen goed antwoord op omdat ik daar zelf niets mee doe. Je fee vraag kan ik wel beantwoorden.

Via deze site kan je de verwachte tijd met de meegegeven fee zie: https://bitcoinfees.21.co/

Je kan dan heel makkelijk bepalen welke fee je mee wil geven en hoe snel het dan zal gaan. Je hoeft ook niet gelijk een hele grote fee te gebruiken. Ik kies zelf altijd voor een fee waarbij het 2 tot 4 uur kost. Sneller kan natuurlijk ook, maar dan kan je tot het dubbele betalen aan fee. Het is vooral goed opletten dat je niet een te lage fee meegeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
PKing83 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:40:
Vraagje over open positions.
Als ik het goed begrepen heb ben ik 2x short gegaan. Ik dacht dat de prijs naar beneden zou gaan maar dat is vooralsnog niet echt het geval geweest.

[afbeelding]

[afbeelding]

Stel ik wil van de short af. Volgens mij heb ik dan drie mogelijkheden:
  1. Wachten totdat de de prijs alsnog daalt. Nadeel is dat ik in de tussentijd wel rente betaal over de geleende XBT en ik waarschijnlijk niet onbeperkt kan wachten?
  2. Close position: XBT voor hogere marktprijs inkopen en geleende XBT + fee daarmee terugbetalen. Resultaat is verlies maar oplopende fee wordt gestopt.
  3. Settle position: XBT uit eigen voorraad gebruiken om geleende XBT + fee terug te betalen.
    Resultaat is nog steeds verlies maar omdat ik eigen XBT voor lager bedrag dan huidige marktwaarde ingekocht heb is het verlies kleiner dan bij een Close.
Begrijp ik dit goed en klopt de beredenering dat wanneer ik niet wil wachten in dit geval een settle inderdaad het verstandigst is?

Is het mogelijk om ergens op te geven dat ik bv nog maximaal 12 uurtjes wil wachten voordat ik een close/settle uitgevoerd wordt? Of wellicht door ergens een maximale fee op te geven die niet overschreden mag worden?
Ik neem aan dat je die posities gisteravond gesloten hebt... wat een pech heb je dan. Ik zei al, zul je net zien dat daarna de prijs flink daalt...
Ik had gisteren eerst hele dikke winst, maar vannacht ben ik twee keer veel verloren en zit gisteren daardoor netto op 0. Gelukkig dan maar, had de stoploss daar ook op gebaseerd. Alsnog niet verwacht dat de prijs zo ver zou zakken en daarna zo snel zou stijgen. Denk dat er genoeg mensen flink verloren hebben vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Remco10 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 00:38:
Dit is echt het slechtste moment om in te stappen iig voor mijn gevoel

Stiekem hoop ik wel op een kleine marktcorrectie ondanks dat ik mezelf daar ook even mee heb

Maar de groei van de laatste weken is gewoon niet normaal
Die correctie komt er echt wel, momenteel wordt er alleen maar high gekocht en de steun is laag.
Dat zag je gister al met die BTC dump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:40
Heb zelf al 18 uur geen schuivingen van >10% gehad in m'n portfolio, wel rustgevend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Playa del C. schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 07:19:
[...]

Denk dat er genoeg mensen flink verloren hebben vannacht.
Vooral de panieksellers dan, want bijna alles is al weer op normaal niveau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Ja, heel normale niveaus... :?

[ Voor 10% gewijzigd door hansdegit op 23-05-2017 08:03 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Wat was die enorme spike naar 2020 euro op Kraken net?

High staat op 2038 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hatsieflatsie schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:17:
Wat was die enorme spike naar 2020 euro op Kraken net?

High staat op 2038 euro.
Panicbuyer? :P

€2083 zelfs.

edit: net weer, lijkt een glitch in de Kraken-data. Orderbook is onaangetast. Ben wel benieuwd of er daadwerkelijk coins voor die prijs zijn verkocht.

[ Voor 28% gewijzigd door Tourniquet op 23-05-2017 08:50 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:09
Laat maar, ik kan gewoon niet tellen.

[ Voor 92% gewijzigd door Breezz op 23-05-2017 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Wat is er niet normaal dan? Het is niet heel anders dan gisteren in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Breezz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:56:
Ik koop/verkoop al enige tijd wat bitcoins via Kraken, heb me er nooit echt in verdiept maar tot nu toe nooit problemen gehad.

Nu begrijp ik echter iets niet, ik heb vrijdag voor 1000€ bitcoins gekocht aan 1745€/bitcoin.
Zojuist heb ik opnieuw (alles) verkocht aan €1895€/bitcoin.

Echter, ik had dus verwacht dat mijn saldo ongeveer 150€ hoger zou zijn als daarvoor. Maar ik heb precies maar €90 winst gemaakt.

Hieronder een screenshot van mijn order history... Wat doe ik verkeerd?
[afbeelding]
Je hebt 0.57 bitcoin gekocht, niet 1,0 bitcoin.

Dus als de prijs stijgt van 1745 naar 1895, oftewel een stijging van 150, dan is de winst die je pakt 150 * het aantal bitcoins dat je hebt gekocht. In jou gevalt 0.57 wat uitkomt op 85,50 euro

Als je dit al niet snapt van traden dan heb je IMHO niet heel veel te zoeken op kraken. Lees je eerst even in, ga spelen met wat kleinere bedragen. Anders wordt je 100% zeker voer voor de whales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Breezz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:56:
Laat maar, ik kan gewoon niet tellen.
dat heb je zelf goed gezien.
Maar om nog op je vraag te antwoorden. 1 bitcoin is gestegen met 150€, maar omdat je maar 0.572 btc in bezit hebt heb je maar 150€*0.572 = 85.5€ winst

:edit: Wat zijn de reacties hier snel tegenwoordig :X

[ Voor 8% gewijzigd door LxgOne op 23-05-2017 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:09
EJPostema schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:00:
[...]

Je hebt 0.57 bitcoin gekocht, niet 1,0 bitcoin.

Dus als de prijs stijgt van 1745 naar 1895, oftewel een stijging van 150, dan is de winst die je pakt 150 * het aantal bitcoins dat je hebt gekocht. In jou gevalt 0.57 wat uitkomt op 85,50 euro

Als je dit al niet snapt van traden dan heb je IMHO niet heel veel te zoeken op kraken. Lees je eerst even in, ga spelen met wat kleinere bedragen. Anders wordt je 100% zeker voer voor de whales
Nee ik snap het wel degelijk heel goed :P
Was gewoon nog niet goed wakker, en ik heb heel lang getrade toen de bitcoin +- 1000€ kost, en €1000 was ook mijn beginkapitaal. En dan geraak je snel gewend aan die manier van tellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Laatst online: 27-09 20:51
Mr Ronman schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:00:
[...]

Wat is er niet normaal dan? Het is niet heel anders dan gisteren in ieder geval.
Ik zit maar wat te dollen. Wat ik bedoelde: hoe "normaal" is het dat een coin in een paar dagen 40-50 procent up gaat. Ethers stonden twee maanden terug op 17 euro... Nu het 8/9 voudige.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:25:
Ik snap het gezeik niet over Polo, zojuist mijn ETH en LTC weggehaald en verplaatst naar Exodus. Ik gebruik 2FA en moet withdrawel verifiëren via e-mail link. Binnen een minuut is de withdrawel doorgevoerd en staan ze in mijn wallet.
Ik doe het net als jij en staat altijd binnen een minuut in mijn eigen wallet. Heb ik ook meerdere keren aangegeven in dit topic.

Zoals de laatste dagen aangegeven sneeuwt dit topic onder met dezelfde vragen. Helaas heb ik er een paar weken er zelf ook aan mee gedaan dus ik help de de newbies nog wel.

Dus Poloniex naar eigen wallet, zet 2fa en email confirmation aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansdegit schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:11:
[...]

Ik zit maar wat te dollen. Wat ik bedoelde: hoe "normaal" is het dat een coin in een paar dagen 40-50 procent up gaat. Ethers stonden twee maanden terug op 17 euro... Nu het 8/9 voudige.
Dat klopt inderdaad, ik kocht mn eerste ethers voor nog geen 10 euro (9,90) ondertussen weer wat verkocht en weer aankocht op 38 nu ff rustig qua aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
http://www.coindesk.com/s...-asset-portfolio-product/

Ik zie nu niet zo snel of er ook daadwerkelijk ETH nodig is (dus hogere vraag naar ETHals dit een succes wordt) om Prism te laten werken. Het lijkt van niet?

Als het toch nodig dan lijkt dit nog een extra boost voor ETH (al is het misschien al ingecalculeerd in het 'rationele' gedeelte van de koersstijging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Mr Ronman schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 07:59:
[...]

Vooral de panieksellers dan, want bijna alles is al weer op normaal niveau ;)
Dat hoeft niet zo te zijn. Veel mensen slapen 's nachts en hebben een stoploss ingesteld. De schade valt dan mee, maar als de prijs daarna weer zo snel stijgt, dan ben je dus veel winst misgelopen. En in mijn geval was de stoploss zo laag, dat ik heel veel winst ben kwijtgeraakt. Daarnaast ging het vanochtend nog een keer mis, door die rare spikes, waardoor conditional close orders zijn uitgevoerd.

Daarnaast is het al dagen heel moeilijk om met leverage te handelen op Kraken, dat stoort mij nog het meest. Verlies wil ik wel nemen, maar ik kan daarna niet terug inkopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Playa del C. op 23-05-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online

oer

Ja volgens mij lock je inderdaad ETH in het smart contract als collateral @ prism. Sterker nog, volgens mij moet de counterparty ook jouw huidige winst in het smart contract locken om jouw uitbetaling te kunnen garanderen. Dat laatste weet ik overigens niet zeker, maar ik zie zo snel niet in hoe het anders 'trustless' kan zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een verklaring voor REP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
oer schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:33:
Ja volgens mij lock je inderdaad ETH in het smart contract als collateral @ prism. Sterker nog, volgens mij moet de counterparty ook jouw huidige winst in het smart contract locken om jouw uitbetaling te kunnen garanderen. Dat laatste weet ik overigens niet zeker, maar ik zie zo snel niet in hoe het anders 'trustless' kan zijn
Wat ik moet mij in deze afvraag is wat er met trustless bedoeld wordt.

Op zich vind ik het niet zo'n onaardig idee, dat Prism. Ik wil al een tijdje een flinke portfolio opbouwen, maar dan heb ik ook nogal wat wallets nodig en dat is net waar ik weinig tijd voor heb om uit te zoeken naast doordeweeks werken.

Ik neem aan dat je prism tokens nodig hebt om een prism portefeuille te kunnen maken? Voor de langetermijn HODL'ers onder ons niet eens een gekke optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online

oer

GrazendeKoe schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:37:
[...]
Ik neem aan dat je prism tokens nodig hebt om een prism portefeuille te kunnen maken? Voor de langetermijn HODL'ers onder ons niet eens een gekke optie.
Nee geen prism tokens, werkt gewoon met ether.

Het is vooral er makkelijk inderdaad omdat je het niet op een exchange hoeft te laten staat, etc.

Fees zijn nu wel extreem hoog volgens mij, maar vind het idee erg goed, en hopelijk gaan de fees vanzelf omlaag door concurrentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Ik denk dat Prism een mooi gelikt stukje software moet worden waar je als nieuwe belegger ver van die lastige termen van cryptocoins kan blijven. :)

De kosten kunnen best oplopen als je wil cashen na echt dikke winst: Users will be charged a 2.4% fee to close out Prisms, plus 0.05 ETH. Lijkt me dat je daarna nog moet omzetten naar je harde euro's of dollars tegen weer een fee?

Leuke naam trouwens: Wikipedia: PRISM (surveillance program)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 14:15
Heb een slecht voorgevoel vwb BTC-handel voor vandaag. Het gevoel van impending doom raak ik niet helemaal kwijt, wat is jullie kijk hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Playa del C. schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:33:
[...]

Dat hoeft niet zo te zijn. Veel mensen slapen 's nachts en hebben een stoploss ingesteld. De schade valt dan mee, maar als de prijs daarna weer zo snel stijgt, dan ben je dus veel winst misgelopen. En in mijn geval was de stoploss zo laag, dat ik heel veel winst ben kwijtgeraakt. Daarnaast ging het vanochtend nog een keer mis, door die rare spikes, waardoor conditional close orders zijn uitgevoerd.

Daarnaast is het al dagen heel moeilijk om met leverage te handelen op Kraken, dat stoort mij nog het meest. Verlies wil ik wel nemen, maar ik kan daarna niet terug inkopen.
Tja dat is het risico inderdaad.

Ik zag gisteren toen ik naar bed ging, ETH onder de $140 duiken en BTC onder de $2000, maar heb geen seconde gedacht om mijn ETH te verkopen. Dus bewust geen stoploss orders ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:48:
Heb een slecht voorgevoel vwb BTC-handel voor vandaag. Het gevoel van impending doom raak ik niet helemaal kwijt, wat is jullie kijk hierop?
De markt is de laatste weken niet bepaald voorspelbaar. Het gevoel wat jij omschrijft heb ik al een paar weken en het blijft maar stijgen. BTC zou vandaag onderuit kunnen klappen maar net zo goed 10% kunnen stijgen. Het zijn rare tijden op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:55:
[...]

De markt is de laatste weken niet bepaald voorspelbaar. Het gevoel wat jij omschrijft heb ik al een paar weken en het blijft maar stijgen. BTC zou vandaag onderuit kunnen klappen maar net zo goed 10% kunnen stijgen. Het zijn rare tijden op het moment.
Klopt. Ik zit iig klaar met mn vinger boven de sellknop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 13:18
Stoffa schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:56:
[...]

Als je pas verkoopt op het moment dat de daling inzet, dan ben je waarschijnlijk te laat. Gisteren is het allemaal onwijs snel gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
exelletor schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:59:
[...]

Als je pas verkoopt op het moment dat de daling inzet, dan ben je waarschijnlijk te laat. Gisteren is het allemaal onwijs snel gegaan.
Klopt, en als ik nu sell en de markt trekt aan was t een panicsell. Uiteindelijk is t altijd de koe in de kont kijken vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:56:
[...]

Ik doe niet meer aan daytraden tenzij ik het vermoeden heb dat iets enorm gaat stijgen. Daar heb ik 10% van mijn 'budget' beschikbaar voor. De rest heb ik geïnvesteerd in coins waarvan ik denk dat ze toekomst hebben. Dat had ik vorig jaar namelijk ook willen doen met XEM en Ether maar uiteindelijk niet gedaan. Je zult begrijpen dat ik daar enorm spijt van heb. Ik heb nu een deel van ons spaargeld genomen wat geen 'scared money' is. Als we het kwijtraken dan is dat jammer, als het op een dag enorm in waarde stijgt dan kan dan een leuk bedrag opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
Ben ik dan de enige die gewoon beetje vanalles koopt met de hoop op een lange termijn winst?
BTC is gekocht, ETH besteld en nu nog authenticeren bij bitpanda om ook Dash/Litecoin te kunnen kopen ...

Als ik alle s heb wss naar een cold storage overzetten voor de veiligheid.

(edit: Nikas zijn reactie was er nog niet toen ik aant typen was)

[ Voor 11% gewijzigd door Rakward op 23-05-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Rakward schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:04:
Ben ik dan de enige die gewoon beetje vanalles koopt met de hoop op een lange termijn winst?
BTC is gekocht, ETH besteld en nu nog authenticeren bij bitpanda om ook Dash/Litecoin te kunnen kopen ...

Ik denk dat er velen zijn zoals jij. Persoonlijk ben ik nog steeds zeer sceptisch over altcoins...in t verleden hebben ze t allen niet gered. Uiteindelijk gaat t er toch om een plekje naast BTC te veroveren in "de echte wereld", en dat is geen makkelijke taak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rakward schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:04:

(edit: Nikas zijn reactie was er nog niet toen ik aant typen was)
Neehoor, ik heb ze ook voor de lange termijn. 90% BTC, 10% LTC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Gvd waves gaat goed zeg. Waarom is dat nou weer. van onder de 1 eu naar 1.3 naar 2 op tijd van 2 weken

Een verviervoudiging op een maand tijd. Dash een verdubbeling, Zcash een verdubbeling. Dat moet toch haast een keer gaan klappen allemaal.

Als je alle grafieken van een maand bekijkt dan is de boel echt oververhit afgelopen dag/twee dagen

[ Voor 58% gewijzigd door loewie1984 op 23-05-2017 10:12 ]

discogs

Pagina: 1 ... 77 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).