Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.831 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:34
Fire69 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:23:
[...]

Geluk bij een ongeluk dan :D
Toch zonet weer teruggekocht. Niet echt schade van, 20 euro ofzo :) Stop loss goed gezet en nu eten maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ernemmer schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:09:
[...]

In het weekend loopt de voorraad altijd terug. Maandag kopen ze weer groot in en zal je zeker niet misgrijpen.
:+

Het is nu idd. maandag en zie dit:
0,00000000BITCOINS NOW AVAILABLE
Edit: ter aanvulling, dit betreft Bitonic dus.

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 22-05-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:12

Wallie

Herr

Bij Coinbase krijg ik m'n paspoort als ID er maar niet doorheen... hij blijft hem niet herkennen... en nu ben ik 24u uitgesloten om het nogmaals te proberen. Meer mensen hier problemen mee gehad?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
^^ Probeer eens via smartphone app (ipv webcam)? Mss dat dat werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:12

Wallie

Herr

kristof1234 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:35:
^^ Probeer eens via smartphone app (ipv webcam)? Mss dat dat werkt.
Kom ik aan met m'n windows phone :+

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Persoonlijk vind ik het toch wel erg slecht dat al die exchanges het niet aan kunnen, zo kan die markt ook niet echt groeien... Heeft dat nu te maken met een gigantische groei in interesse of gewoon over het algemeen brakke voorzieningen en liefst cashen zonder investeren in groei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

MartijnRGS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:37:
Persoonlijk vind ik het toch wel erg slecht dat al die exchanges het niet aan kunnen, zo kan die markt ook niet echt groeien... Heeft dat nu te maken met een gigantische groei in interesse of gewoon over het algemeen brakke voorzieningen en liefst cashen zonder investeren in groei?
Elk exchange lijkt er last van te hebben. Plus500 klappert ook op grote momenten, de giro ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 12:41
Waterkoker schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:41:
[...]

Elk exchange lijkt er last van te hebben. Plus500 klappert ook op grote momenten, de giro ook.
Wilde net zeggen.. Zelfs DeGiro wordt gek. Schrok even toe ik inlogde en mn balance op €0 stond :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit is laatst nog uitgelegt. Een trading engine is nogal een lastig iets omdat alle orders netjes op volgorde moeten worden afgehandeld. Simpel meer CPU kracht inzetten werkt niet. Snap dat dit erg balen is, maar het is niet zo dat ze het even simpel en goedkoop kunnen oplossen. Als dat wel zo was hadden ze het allemaal al lang gedaan.

[ Voor 37% gewijzigd door PilatuS op 22-05-2017 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
ETH withdrawals zijn nu gewoon uren vertraagd vanaf Poloniex, als het überhaupt nog over komt. Gelukkig had ik slechts 1 Eth withdraw gedaan, omdat ik me al zorgen maakte. Het verschijnt niet in de etherscan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:33
Combinatie van enorme groei en feit dat "de beurs" nooit dicht is i.t.t. reguliere beurzen :)

Beetje a la Hyves toen die enorm groeide back in the day :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:09
Lekker dan als straks de prijs gaat dalen en iedereen eruit wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Zou het deze week zijn dat BTC door de €2000 breekt? Gaat weer met rasse schrede omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:57
Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:30:
Ik kan geen ethereums op Kraken verkopen. Orders kunnen niet ingevoerd worden, door een onbekende foutmelding. Inloggen en uitloggen hielp niet. Iemand die ook dezelfde probleem krijgt?
Dat had ik al het begin van de middag ook al last van, order toen maar gecanceld. Ik weet niet of ik dat nog steeds heb.
Daytraden was toen echt onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Nu online
We kunnen in ieder geval concluderen dat de meeste exchanges deze toeloop nog niet aankunnen. Ik ben benieuwd hoe dit de komende dagen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

GrazendeKoe schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:24:
[...]

Het gaat allemaal ook veel te snel om bij te houden als je er niet fulltime werk van maakt. Het lijkt me alleen wel leuk om eens in een nieuwe token/coin te stappen. Helaas geen account bij Yobit, dus wordt 'm nu niet. Heb alleen een Poloniex account.
En die YoBit pair is FAKE - pardon voor de mention. Iemand heeft daar snel een paar BTC gescammed vlak voor de ICO, confirmed door ShapeShift team in hun chat.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:31:
[...]

:+

Het is nu idd. maandag en zie dit:

[...]

Edit: ter aanvulling, dit betreft Bitonic dus.
Dat is dan de eerste keer, misschien is de medewerker een dagje vrij/ziek. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ernemmer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:15:
[...]

Dat is dan de eerste keer, misschien is de medewerker een dagje vrij/ziek. :+
Dikke grijns want ik waardeer dat, een mooi antwoord ;)
p.s las ook net op hun site dat ze probs hebben met uitbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
rubbieus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:21:
De Dash gaat vandaag wel lekker omhoog zeg!
LOL 120 euro waard per dash, terwijl die een jaar geleden nog maar 12 euro waard was! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
kansloze schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:01:
Zou het deze week zijn dat BTC door de €2000 breekt? Gaat weer met rasse schrede omhoog.
Zoals verwacht... jij was er ook bij in de discussie een week geleden :) Eerst de 2000 dollar. Dan een beetje onzekerheid, maar daarna gaat het snel naar de 2500 dollar. En ondertussen komt dus de 2000 euro ook snel. Gaat vandaag wel echt snel inderdaad. Van 1850 euro naar 1950 euro in een paar uur vanmiddag.

Vanavond of morgen de 2000 euro lijkt mij geen probleem. Maar juist als je dat begint te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleecho
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Hoe is hier de ervaring met kraken? Ik vind het lastig om er achter te men welke exchanges nou goed zijn en welke je vooral links moet laten liggen. Gezien de hoeveelheid informatie die je aan moet leveren bij Kraken om uberhaupt geld in je wallet te krijgen, wil ik wel graag zeker weten dat je gegevens niet direct op straat komen te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Bleecho schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:36:
Hoe is hier de ervaring met kraken? Ik vind het lastig om er achter te men welke exchanges nou goed zijn en welke je vooral links moet laten liggen. Gezien de hoeveelheid informatie die je aan moet leveren bij Kraken om uberhaupt geld in je wallet te krijgen, wil ik wel graag zeker weten dat je gegevens niet direct op straat komen te liggen?
Valt heel erg mee met de hoeveelheid informatie. Alleen voor tier 3 moet je wel een compleet kopie van ID of paspoort laten zien. Maar tier 3 is niet echt nodig, tenzij je met meer dan 10k euro aan de slag gaat. Voor de rest zijn het geen rare of moeilijke dingen. Duurt wel even voor je geverifieerd bent natuurlijk, vooral in deze tijden.

Zelf doe ik alles via Kraken. Werkt net zo goed (of slecht) als elke andere degelijke exchange. Kraken zit in Engeland met een bank in Duitsland. Dat is de reden voor mijn keuze. Anders zou ik voor Bitstamp gaan. Je kan in de (vernieuwde) topicstart en verder op internet veel informatie vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Playa del C. op 22-05-2017 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:56

DirtyBird

Praktiserend denker

Bleecho schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:36:
Kraken heeft niet veel pairs maar wel buitengewoon goede charts vind ik en veel type orders die je kunt instellen incl. margintrading. Tier 3 is niet alleen handig voor veel geld handelen, maar vooral voor snel veel geld terugboeken naar je eigen rekening.

Off topic: spreek je tier nou uit als "tire" of als "tear"? :P

[ Voor 4% gewijzigd door DirtyBird op 22-05-2017 19:16 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 14:55
Zijn er hier ETH holders die denken dat na het EEA event de prijs enorm gaat zakken? Bij de activatie van homestead op 14 maart vorig jaar gebeurde precies hetzelfde namelijk. Ik ben zelf aardig bulish voor de ETH prijs. Verwacht een prijs van 0.1 btc/eth (~200 euro) binnen nu en 48 uur vanwege vertraging in validaties op kraken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@DirtyBird "tier" op z'n nederlands ;)
http://www.dictionary.com/browse/tier?s=t -> druk op het speakertje

[ Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 22-05-2017 19:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/z3it9ghkn/thumbnail_Screenshot_20170521-191232.jpg

Wauw..!!

What happened?!?!

Is er een beurs omgevallen ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:33
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:22:
[afbeelding]

Wauw..!!

What happened?!?!

Is er een beurs omgevallen ofzo??
Ziet eruit als een chart van 3 weken oud, bij mij niks te zien :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kunnen we niet gewoon vaststellen dat wat coinmarketcap zegt compleet bullshit is en het hier niet meer posten? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

Wou even aangeven dat het verschil tussen nu en 10 dagen geleden echt niet normaal is. Deze foto is van 12 mei....

Weet bijna zeker dat we in een bubbel zitten, goed oppassen dus ;)

[ Voor 8% gewijzigd door rvT op 22-05-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Coinmarketcap is niet compleet bullshit - de prijzen komen niet altijd helemaal overeen natuurlijk, maar de bewegingen wel prima. Het is wel bullshit om een zeer oude shot te plaatsen en dan te zeggen dat er een beurs is omgevallen, ik snap de grap niet of het was geen goede ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Nu online
Echt bizar, talloze withdrawals ETH vanaf Poloniex zijn gewoon vele uren vertraagd en staan ergens in het luchtledige. Dit is echt niet te geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:37
Vraagje over open positions.
Als ik het goed begrepen heb ben ik 2x short gegaan. Ik dacht dat de prijs naar beneden zou gaan maar dat is vooralsnog niet echt het geval geweest.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/v40HRSp.png

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/SFZerKy.png

Stel ik wil van de short af. Volgens mij heb ik dan drie mogelijkheden:
  1. Wachten totdat de de prijs alsnog daalt. Nadeel is dat ik in de tussentijd wel rente betaal over de geleende XBT en ik waarschijnlijk niet onbeperkt kan wachten?
  2. Close position: XBT voor hogere marktprijs inkopen en geleende XBT + fee daarmee terugbetalen. Resultaat is verlies maar oplopende fee wordt gestopt.
  3. Settle position: XBT uit eigen voorraad gebruiken om geleende XBT + fee terug te betalen.
    Resultaat is nog steeds verlies maar omdat ik eigen XBT voor lager bedrag dan huidige marktwaarde ingekocht heb is het verlies kleiner dan bij een Close.
Begrijp ik dit goed en klopt de beredenering dat wanneer ik niet wil wachten in dit geval een settle inderdaad het verstandigst is?

Is het mogelijk om ergens op te geven dat ik bv nog maximaal 12 uurtjes wil wachten voordat ik een close/settle uitgevoerd wordt? Of wellicht door ergens een maximale fee op te geven die niet overschreden mag worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:09
symen89 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:19:
Zijn er hier ETH holders die denken dat na het EEA event de prijs enorm gaat zakken? Bij de activatie van homestead op 14 maart vorig jaar gebeurde precies hetzelfde namelijk. Ik ben zelf aardig bulish voor de ETH prijs. Verwacht een prijs van 0.1 btc/eth (~200 euro) binnen nu en 48 uur vanwege vertraging in validaties op kraken etc.
Ik vraag me af...er zijn 86 bedrijven betrokken geweest voor de alliantie (of nog veel meer die niet meedoen) daar waren allemaal medewerkers al lang op de hoogte van dit nieuws. Die hebben allang ETH gekocht....dus misschien nu al overgewaardeerd? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:35
Of je nu settle doet(je eigen btc verkopen en daarmee de situatie sluiten) of close, het netto effect is hetzelfde. Je verliest 43 euro. Hoe het op je balans staat geeft het verschil.

Maar de maintenance fee is niet hoog dus je hebt nog een 4e optie en dat is vasthouden om te zien hoe deze top uitspeelt en daarna een keuze maken(aan de hand van vaste doelen die je zelf bepaalt).

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:17

Secsytime

Automagisch

weertenaar schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:43:
[...]

Ik vraag me af...er zijn 86 bedrijven betrokken geweest voor de alliantie (of nog veel meer die niet meedoen) daar waren allemaal medewerkers al lang op de hoogte van dit nieuws. Die hebben allang ETH gekocht....dus misschien nu al overgewaardeerd? ;)
Zoveel medewerkers zijn daar meestal niet bij betrokken hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:21
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:26:
Wou even aangeven dat het verschil tussen nu en 10 dagen geleden echt niet normaal is. Deze foto is van 12 mei....

Ik overweeg om nog eens serieus een bedrag tijdelijk tegenaan te gooien. Mijn redenering: Nu BTC omhoog gaat, zouden shitcoins naar beneden moeten gaan. Een hoop van shitcoins die ik voor de fun(mogelijke pump) heb aangeschaft staan dan ook in de min, maar Waves en Stratis staan nog aardig overeind waardoor ik netto maar 0.2 BTC in de min sta. In euro-waarde is mijn portfolio juist gegroeid (niet zo gek natuurlijk in de huidige markt). Op de spaarrekening is de rente lachwekkend en tja, ik gebruik het geld nu toch nergens voor. Ik geloof erg in Stratis, in Waves wat minder, omdat ze mensen aansporen om coins te hodlen. Vandaag was overigens ook de eerste keer dat ik mensen in mijn omgeving tegenkwam die inmiddels ook iets met cryptocurrency deden of in ieder geval van gehoord hebben. Uiteraard moet ik het allemaal lekker zelf weten en sowieso kijk ik even tegenaan hoe het deze week verloopt, moet geen overhaaste beslissingen nemen. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online
PKing83 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:40:
  1. Wachten totdat de de prijs alsnog daalt. Nadeel is dat ik in de tussentijd wel rente betaal over de geleende XBT en ik waarschijnlijk niet onbeperkt kan wachten?
  2. Close position: XBT voor hogere marktprijs inkopen en geleende XBT + fee daarmee terugbetalen. Resultaat is verlies maar oplopende fee wordt gestopt.
  3. Settle position: XBT uit eigen voorraad gebruiken om geleende XBT + fee terug te betalen.
    Resultaat is nog steeds verlies maar omdat ik eigen XBT voor lager bedrag dan huidige marktwaarde ingekocht heb is het verlies kleiner dan bij een Close.
2 en 3 zijn equivalent, zoals @LED-Maniak al aangaf. Het verschil is dat je in het ene geval meer Euro's in je account over houdt en in het andere geval meer Bitcoin, maar het verlies blijft altijd even groot.

Optie 1 is mogelijk als je nog steeds een daling verwacht. De maintenance fee is 0.01% per 4 uur, dus dat betekent in feite dat voor iedere dag dat je wacht, de koers met 0.06% meer moet dalen voordat je break-even haalt. Gezien dagelijkse schommelingen gerust meerdere procenten zijn, is dit redelijk verwaarloosbaar zolang je het niet maanden open laat staan.

Kraken stelt geen limiet aan hoe lang je een positie open houdt. Zolang je boven de liquidatie-grens blijft, maakt het ze niets uit. Maar die liquidatiegrens komt wel langzaam dichterbij omdat je hoeveelheid margin omlaag gaat met de maintenance fees die je betaalt.

Maar waar het eigenlijk om gaat is dat je deze vraag had moeten stellen voordat je de positie opende. Het algemen advies is dat je voordat je een positie opent voor jezelf beslist wat je exit-momenten zijn (zowel bij winst als bij verlies) en daar ook naar handelen. Veel actieve traders staan er op om een dergelijke discipline strak vast te houden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
PKing83 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:40:
Vraagje over open positions.
Als ik het goed begrepen heb ben ik 2x short gegaan. Ik dacht dat de prijs naar beneden zou gaan maar dat is vooralsnog niet echt het geval geweest.

[afbeelding]

[afbeelding]

Begrijp ik dit goed en klopt de beredenering dat wanneer ik niet wil wachten in dit geval een settle inderdaad het verstandigst is?

Is het mogelijk om ergens op te geven dat ik bv nog maximaal 12 uurtjes wil wachten voordat ik een close/settle uitgevoerd wordt? Of wellicht door ergens een maximale fee op te geven die niet overschreden mag worden?
De fee stelt niks voor. Paar euro per maand voor jou. Je kan (van te voren liever) dit narekenen met de margin fee info onder het linkje 'support' van Kraken. In dit geval zou je dus wel kunnen wachten. Er moet dan wel op korte termijn een dikke correctie komen. Close of settle maakt niet uit. Dat bepaalt alleen welke currency je gebruikt. Ik zou zelf sluiten(close). De XBT die je nu nog hebt, kan dan immers wel in waarde blijven stijgen.

Alsnog, waarschijnlijk komt de enorme correctie precies als jij die positie sluit. Je kan zoiets eigenlijk niet vragen, niemand kan dat voorspellen.

Wel sluit ik posities altijd veel sneller dan jij doet. Ik bepaal eerst het verlies wat ik maximaal wil nemen en zet daar een stop loss. Meestal is dat iets van 20 euro hoger dan aankoopprijs in geval van shorten. Je kan daarna immers omschakelen en long gaan, zodat er goede kans is dat je het eerdere kleine verlies in ieder geval opheft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
What? Stamp hóger dan Finex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
.oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:08:
Viel mij ook al op. Maar hoe zit dat met GDAX? Misschien mis ik iets, maar die zit nog een 80 dollar hoger? Of zijn dat geen USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Ah damn, wil ik BTC bijkopen zijn ze nergens verkrijgbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:26
Mr Ronman schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:39:
Echt bizar, talloze withdrawals ETH vanaf Poloniex zijn gewoon vele uren vertraagd en staan ergens in het luchtledige. Dit is echt niet te geloven.
Ah, daar zijn mijn coins dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:13:
Ah damn, wil ik BTC bijkopen zijn ze nergens verkrijgbaar :D
Bitcoins zijn altijd wel te kopen, het ligt er natuurlijk aan wat je er voor wilt geven 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 22-05-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Ernemmer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:15:
[...]

Ligt er natuurlijk aan wat je er voor wilt geven 8)
€2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 14:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Dat is natuurlijk veel te laag, voor dat geld doe ik ze niet weg.

Misschien lekker F5-en op bitonic, soms krijgen ze weer wat binnen.

Ze hebben er nu 10.

En 2 minuten later is het alweer op.

[ Voor 25% gewijzigd door Ernemmer op 22-05-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online
.oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:08:
Ik vermoed dat Finex een beetje dood begint te bloeden. Aan de ene kant is er veel geld uitgestroomd door de arbitrage vanuit Taiwan en daarnaast kunnen grote klanten nu eenmalige opnames doen (>$50K). Ik denk dat iedereen die z'n geld daar weg wil halen dat inmiddels gedaan heeft. Je ziet dit ook aan de hoeveelheid USD beschikbaar voor margin-posities en de rente daarop.

En met deposits nog steeds uitgeschakeld, komt er geen nieuw geld meer bij om de prijs omhoog te stuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:26:

Op zich een goede post hoor. Iedereen er even aan herinneren dat we veel te hard gaan. Dat is namelijk het gevaar. Deze koersen als de nieuwe normaal gaan zien.
Besef je wel, waar jij koopt, is er altijd iemand die verkoopt. Dus, er is iemand die denkt er verstandig aan te doen om uit te stappen.

Hiermee wil ik niet zeggen dat we de top bereikt hebben, maar verbaas je niet als er eens 30% af knalt bij een exit waarbij iedereen er tegelijk uit wil. Dat wordt in deze markt nog eens versterkt door veel onervaren 'investeerders' die niet eens weten wat een orderboek is. Personenen die zodra ze een 20% daling zien ook gaan denken van: ik moet eruit, weg weg weg. Nou, combineer dat met poloniex of kraken die problemen gaan krijgen bij al het verkeer. Foutieve of vertraagde koers informatie en er willen nog meer mensen uit. Dat moment gaat geheid komen met zoveel nieuwelingen.

Echter, dat moment kun je ook aangrijpen om in te slaan. Echter is dat timen verrekte lastig, dus HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
De Altcoins gingen mij vandaag te hard naar beneden, winst gepakt en nu voor 90% in BTC , die komt voor het eind van het jaar wel aan de 3000. Ook geeft dit een stuk minder stress met grafiekjes in de gaten houden. :)

En precies 100% rendement in 47 dagen, toch netjes aangezien ik altijd verkeerd koop en verkoop.

[ Voor 53% gewijzigd door Ernemmer op 22-05-2017 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Ernemmer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:16:
[...]

Dat is natuurlijk veel te laag, voor dat geld doe ik ze niet weg.

Misschien lekker F5-en op bitonic, soms krijgen ze weer wat binnen.

Ze hebben er nu 10.

En 2 minuten later is het alweer op.
Hoe kan het dat Bitconic toch continue is uitverkocht. Ik snap dat ze geen grote voorraaden hebben (300 stuks was altijd de normaal though). Want je zou toch verwachten dat ze in dit soort situaties ook gewoon zelf inkopen op poloniex of kraken en die dan duurder doorverkopen. Ze pakken de spread. Maargoed, ze zijn ook afhankelijk van transacties die over moeten komen, dat is het gare aan bitcoin, je kan niet 'ff snel' meer iets overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Gaat ook niet helemaal lekker bij Poloniex volgens mij wat betreft withdrawals. Zelf dus ook last van (4,5 ETH zwerft ergens in de lucht).

Transactie is "completed" volgens Poloniex, vervolgens niet bijgeschreven of te vinden.

Zie https://twitter.com/searc...t&q=poloniex%20withdrawal

[ Voor 31% gewijzigd door Exception op 22-05-2017 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Jeetje, die Ripple grafiek vanaf ongeveer 17:30u vandaag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online
Timberly2 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:21:
[...]

Hoe kan het dat Bitconic toch continue is uitverkocht. Ik snap dat ze geen grote voorraaden hebben (300 stuks was altijd de normaal though). Want je zou toch verwachten dat ze in dit soort situaties ook gewoon zelf inkopen op poloniex of kraken en die dan duurder doorverkopen. Ze pakken de spread. Maargoed, ze zijn ook afhankelijk van transacties die over moeten komen, dat is het gare aan bitcoin, je kan niet 'ff snel' meer iets overmaken.
Je kunt nog steeds snel Bitcoin overmaken als je voldoende aan fees toevoegt. Voor grote transacties is dit zeker de moeite waard. Een recente withdrawal die ik bij Bitstamp heb gedaan werd in het eerste block na verzending al bevestigd.
(edit: voordat mensen weer gaan beweren dat ik 5000 bitcoins heb, Bitstamp bundelt een grote hoeveelheid withdrawals in een enkele transactie, mijn withdrawal was vrij bescheiden)

Maar goed, Bitonic koopt inderdaad hun bitcoins in op exchanges, maar daar is geld voor nodig en dit geld richting exchanges krijgen kost tijd. Zolang er een redelijke balans is tussen kopers en verkopers zal dit geen probleem zijn, maar ik neem aan dat er deze dagen veel meer kopers zijn dan verkopers. Tel daarbij op dat we net een weekend hebben gehad (=banken dicht) met veel koersactie.

[ Voor 7% gewijzigd door Rannasha op 22-05-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
JPS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:24:
Jeetje, die Ripple grafiek vanaf ongeveer 17:30u vandaag :)
Ik denk dat er heel veel mensen gewoon aan het schakelen zijn tussen de verschillende coins. Volume van ETH is bizar. Zou het blogbericht van steem inmiddels ook aangekomen zijn? Cryptocurrency is geen aandelenmarkt, nieuws wil weleens geleidelijk verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Bitstamp staat al uren hoger dan Bitfinex.

Wat is er aan de hand? Al half jaar stond Bitfinex hoger dan Bitstamp, met $100+ verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:28:
Bitstamp staat al uren hoger dan Bitfinex.

Wat is er aan de hand? Al half jaar stond Bitfinex hoger dan Bitstamp, met $100+ verschil.
Rannasha in "Cryptocurrency - handel en koers #2"

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Klinkt plausibel ook nog.
Doe daar een nulletje bij, en ik zal je bod in overweging nemen.

[ Voor 37% gewijzigd door Hatsieflatsie op 22-05-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

http://coinmarketcap.com/assets/roulettetoken/

Schiet er opeens tussen en direct een top20 positie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ernemmer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:21:
De Altcoins gingen mij vandaag te hard naar beneden, winst gepakt en nu voor 90% in BTC , die komt voor het eind van het jaar wel aan de 3000. Ook geeft dit een stuk minder stress met grafiekjes in de gaten houden. :)

En precies 100% rendement in 47 dagen, toch netjes aangezien ik altijd verkeerd koop en verkoop.
Aan de ene kant is 100% in 47 dagen wel fijn, aan de andere kant heb je het slechter gedaan dan de gehele markt. Marktcapitalisatie bedraagt nu $80 miljard. 5 april (47 dagen geleden) bedroeg deze nog $27 miljard.
https://cryptolization.com/

Het hoeft niet veel te betekenen, maar waarschijnlijk worden wij weggewaagd als de markt van richting verandert. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met BL3P, een exchange van Bitonic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:41:
Iemand al ervaring met BL3P, een exchange van Bitonic?
Cryptocurrency - handel en koers #2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
exelletor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:38:
[...]

Aan de ene kant is 100% in 47 dagen wel fijn, aan de andere kant heb je het slechter gedaan dan de gehele markt. Marktcapitalisatie bedraagt nu $80 miljard. 5 april (47 dagen geleden) bedroeg deze nog $27 miljard.

Het hoeft niet veel te betekenen, maar waarschijnlijk worden wij weggewaagd als de markt van richting verandert. :|
Ik heb tijdens die 47 dagen steeds BTC's bijgekocht, waardoor het rendement lager is dan wanneer ik alles op dag 1 had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
exelletor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:38:
[...]

Je wordt pas weggevaagd als je daadwerkelijk verkoopt. Veel mensen zouden nu wel hun inleg eruit kunnen halen en alleen met de winst doorgaan. Dan raak je niks kwijt. Ik laat m'n inleg nog staan, overall resultaat is nu 250%~. Dus er mag nog wat vanaf voordat je in het rood eindigt. Echter, de 'nieuwe normaal', dwz koersen van 1000$ bitcoin zien we voorlopig niet (if ever again). Echter, als er een exchange omvalt van formaat kraken of poloniex, dan kunnen we wel eens vuurwerk gaan zien. Echter valt er nu zoveel geld te verdienen hier, nieuw cash stroomt dan snel toe (inclusief mezelf). Zorg altijd dat je cash hebt om bij te kopen ;)

Maar laat je ook niet gek maken door figuren hier, er zijn erbij die al flink winst hebben die sws kunnen incasseren voordat het pijn doet. Voor mezelf, ben al aan het werk en heb verder weinig uitgaven (nog geen eigen woning of huurwoning). Dus dat is niet te vergelijken met mensen met vaste lasten. Ik ga nog even zo door haha.

[ Voor 12% gewijzigd door Timberly2 op 22-05-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:14

WhySoSerious

Be the change.

ETC Lift-off :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

bittrex is de laatste tijd echt mega sloom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Die had ik gister per ongeluk gekocht moest eigenlijk LTC hebben :X

Met LTC leuke ritjes gemaakt de laatste dagen van 20/21 naar 25/26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Blijft iedere dag weer een sport om de koersstijging van bitcoin te verslaan met je altcoins :D

Leuke hobby! Thanks ome DUO

[ Voor 18% gewijzigd door rvT op 22-05-2017 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
BTC-E is hoger dan Bitstamp én Bitfinex, en dat wilt wat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:57:
Blijft iedere dag weer een sport om de koersstijging van bitcoin te verslaan met je altcoins :D

Leuke hobby!
Idem, en het is niet eens een dure hobby ook nog. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:58:
[...]
Idem, en het is niet eens een dure hobby ook nog. :P.
Nou daar ben ik het niet mee eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Remco10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:57:

Leuke hobby! Thanks ome DUO
@Remco10 , was jij niet van plan om minder te gaan handelen? :P. Nogmaals, kies positie en blijf zitten. Zie als ultiem voorbeeld de Ripple en recenter voorbeeld de ZCash rally. Je bent er gewoon telaat bij als je daar als handelaar bovenop wilt zitten. Dus kies je coins en HODL. ZCash hodl ik al vanaf 57$. Viel me wel wat tegen de laatste maand, continue rond 100$ en trending lager totdat dit ineens komt. Geduld word beloont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
https://twitter.com/searc...fault&q=poloniex&src=typd
Op Twitter:
Stop depositing coins on @poloniex. withdraws are taking up to a week and they are no longer responding to support tickets. $btc $eth $etc
Op Twitter:
@Poloniex Whats going on with ETH deposits and withdrawels.. hundreds of people is complaning and you are doing nothing ?!?
Nog meer mensen problemen bij Poloniex? Volgens mij hebben ze serieuze problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Timberly2 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:59:
[...]

@Remco10 , was jij niet van plan om minder te gaan handelen? :P. Nogmaals, kies positie en blijf zitten. Zie als ultiem voorbeeld de Ripple en recenter voorbeeld de ZCash rally. Je bent er gewoon telaat bij als je daar als handelaar bovenop wilt zitten. Dus kies je coins en HODL. ZCash hodl ik al vanaf 57$. Viel me wel wat tegen de laatste maand, continue rond 100$ en trending lager totdat dit ineens komt. Geduld word beloont.
Jep doe ik ook :)

Bitcoin 2,5 1
Bitconnect 50 0
Stratis 500 500
NEM 5000 5000
Digibyte 50000 26740
Ethereum Classic 50 0
Stellar Lumens 5000 0
Ripple 500 0
Bitshares 5000 5000
Burst 50000 5000
GameCredits 500 300
Ardor 5000 1200
Ethereum 5 5
Waves 500 0
DogeCoin 50000 50000

Alles wat overeenkomt = HODL
Links = TO BUY (wil ik uiteindelijk hebben), Rechts = huidige portefeuille

maar het overige moet ik nog in zien te kopen op de een of andere manier, daarna mag ik er niet meer aankomen :9

[ Voor 8% gewijzigd door rvT op 22-05-2017 21:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rvT

rvT

Vandaag m'n 4.500 euro die ik verlies stond een week terug weer terugverdiend _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:14
Ik snap het gezeik niet over Polo, zojuist mijn ETH en LTC weggehaald en verplaatst naar Exodus. Ik gebruik 2FA en moet withdrawel verifiëren via e-mail link. Binnen een minuut is de withdrawel doorgevoerd en staan ze in mijn wallet.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Wel even belangrijk, heb het idee dat er overheen gelezen wordt, maar zowel in de "Trollbox" als op Twitter bij Poloniex. Enorm veel mensen klagen over het feit dat hun ETH niet worden bijgeschreven (deposit/whitdrawal) Sommige mensen wachten al meer dan 5 dagen. Schijnt een serieus probleem te zijn. Op support tickets wordt bij niemand meer gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:25:
Ik snap het gezeik niet over Polo, zojuist mijn ETH en LTC weggehaald en verplaatst naar Exodus. Ik gebruik 2FA en moet withdrawel verifiëren via e-mail link. Binnen een minuut is de withdrawel doorgevoerd en staan ze in mijn wallet.
Heel vreemd. Bij mij is de whithdrawal "completed" bij Poloniex, maar vervolgens nergens meer te zien. Dit zo'n 12u geleden. Ook geverifieerd via een link per e-mail.

[ Voor 4% gewijzigd door Exception op 22-05-2017 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Vanmorgen op Radio Veronica hadden de dj's het ook over Bitcoins... een van hen was vorige week ook ingestapt :D

Verder heb ik gisteren wat transfers gedaan met altcoins van Poloniex naar Bittrex.
FTC en GNT ging snel... (met 2fa)

Maar MAID staat nu al de hele dag op Pending Deposits met 0/1 confirmations. Is daar iets aan te doen? Ik vond overigens de transfer fee voor MAID ook absurd hoog... dacht er niet echt bij na maar het kostte me 10 MAID voor een transfer.

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Stiekem ben ik eigenlijk wel blij dat Bitcoins op dit moment niet verkrijgbaar zijn via de bekende aanbieders

Anders zou het nog meer gehyped worden

damn, staat er een keer 0,45 bitcoin op bitonic wordt het voor mn neus weggekocht

[ Voor 21% gewijzigd door rvT op 22-05-2017 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
Exception schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:33:
Wel even belangrijk, heb het idee dat er overheen gelezen wordt, maar zowel in de "Trollbox" als op Twitter bij Poloniex. Enorm veel mensen klagen over het feit dat hun ETH niet worden bijgeschreven (deposit/whitdrawal) Sommige mensen wachten al meer dan 5 dagen. Schijnt een serieus probleem te zijn. Op support tickets wordt bij niemand meer gereageerd.
Tja, als alle transacties goed gelogd zijn gaat het gewoon even duren om door alle support tickets te gaan. Er is echt een enorme toename in gebruik op Poloniex, en ik dat kan je gewoon niet bijbenen. Ze hebben ongeveer nog 5 miljoen ETH (~850 miljoen USD), dus daar zal het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
dj_tjerk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:37:
[...]

Tja, als alle transacties goed gelogd zijn gaat het gewoon even duren om door alle support tickets te gaan. Er is echt een enorme toename in gebruik op Poloniex, en ik dat kan je gewoon niet bijbenen. Ze hebben ongeveer nog 5 miljoen ETH (~850 miljoen USD), dus daar zal het niet aan liggen.
Goed om te horen.

In de trollbox beginnen nu de moderators te reageren en geven aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken en het meer tijd moeten geven. Hoop het maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Als Poloniex omvalt of zelf de stekker eruit trekt, dan klapt de hele Altcoin bubble.

Totale market cap bij het omvallen van MtGox was 13 miljard dollar, maar Gox had het naar enorme proporties opgeblazen.

Als je dan naar de koers van BTC kijkt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yRkQojI.jpg

En bedenkt dat Altcoins nog veel harder gegaan zijn dan BTC zelf, en veel grotere Market cap hebben (50 miljard dollar erbij in 2 maanden).

Uh oh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bitonic heeft zo'n 30BTC voor wie snel is en wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

damn, dit had ik niet moeten doen

als ik mijn portefeuille van 8 mei had aangehouden dan had ik nu 69k gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

PilatuS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:54:
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
CORRECTION!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Mijn god :o
Dat was even schrikken. :)

Correctie naar 2000? Gaat aardig diep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mIwpXwA.jpg
140 dollar eraf in 1 minuut. Hele zwakke support dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Hatsieflatsie op 22-05-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
PilatuS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:54:
Bitonic heeft nu al 150 BTC, weak hands die panicsellen. :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:14

WhySoSerious

Be the change.

BTC, must HODL :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Weet iemand waarom bij BTCDirect het verschil tussen inkoop en verkoop van Ether rond de 12% zit en zelfs lijkt te fluctueren, terwijl hun een fee claimen van 5% inkoop en 2% verkoop?

(Ben nieuw en mij het oriënteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:02:
[...]

Bitonic heeft nu al 150 BTC, weak hands die panicsellen. :').
Neehoor, dat zijn mensen die 15 minuten lang een bepaalde prijs voorgeschoteld krijgen, als ze met een dump als dit goedkoop kunnen kopen hebben ze leuk winst. Gewoon een botje op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKing83
Rannasha schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:53:
[...]

2 en 3 zijn equivalent, zoals @LED-Maniak al aangaf. Het verschil is dat je in het ene geval meer Euro's in je account over houdt en in het andere geval meer Bitcoin, maar het verlies blijft altijd even groot.

Optie 1 is mogelijk als je nog steeds een daling verwacht. De maintenance fee is 0.01% per 4 uur, dus dat betekent in feite dat voor iedere dag dat je wacht, de koers met 0.06% meer moet dalen voordat je break-even haalt. Gezien dagelijkse schommelingen gerust meerdere procenten zijn, is dit redelijk verwaarloosbaar zolang je het niet maanden open laat staan.

Kraken stelt geen limiet aan hoe lang je een positie open houdt. Zolang je boven de liquidatie-grens blijft, maakt het ze niets uit. Maar die liquidatiegrens komt wel langzaam dichterbij omdat je hoeveelheid margin omlaag gaat met de maintenance fees die je betaalt.

Maar waar het eigenlijk om gaat is dat je deze vraag had moeten stellen voordat je de positie opende. Het algemen advies is dat je voordat je een positie opent voor jezelf beslist wat je exit-momenten zijn (zowel bij winst als bij verlies) en daar ook naar handelen. Veel actieve traders staan er op om een dergelijke discipline strak vast te houden.
@LED-Maniak Je hebt gelijk, netto komen de opties gewoon op hetzelfde neer :)
@Rannasha Duidelijke uitleg. 0,06% per dag is inderdaad niet heel spannend.

Genoemde liquidatie-grens = Margin level? Ik neem aan dat deze niet onder de 100% mag komen. Maar dat zit met 880% voorlopig wel goed hoewel iedere transactie daar invloed op heeft, wel in de gaten houden dus..

Exit momenten zal ik voortaan inderdaad over na moeten denken |:(

@Tjeerd84 Ik las abusievelijk de profit/loss als fee en vond ik het toch snel gaan 8)7
Maar inderdaad, gelukkig is het een klein bedrag en kan ik het nog even aanhouden.

De info over alle fees staat inderdaad overzichtelijk hier.

Eerder sluiten is een goede, zeker als het direct na het openen van een positie de verkeerde kant op gaat.
Gaan we de volgende keer aan denken!

Dank allen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Maareh, je hebt mijn advies ter harte genomen en nu je short gesloten met winst? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online
PKing83 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:03:
[...]

Genoemde liquidatie-grens = Margin level? Ik neem aan dat deze niet onder de 100% mag komen. Maar dat zit met 880% voorlopig wel goed hoewel iedere transactie daar invloed op heeft, wel in de gaten houden dus..
40% is het liquidatie-niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Heeft niets met een correctie te maken. Gewoon een whale die dumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:02:
[...]

Bitonic heeft nu al 150 BTC
En nu weer minder dan 50 :P Word wel lekker geld verdiend daar nu :)

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 22-05-2017 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKing83
LED-Maniak schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:04:
[...]

Maareh, je hebt mijn advies ter harte genomen en nu je short gesloten met winst? ;)
Just missed it :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
PKing83 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:03:
[...]
@Rannasha Duidelijke uitleg. 0,06% per dag is inderdaad niet heel spannend.
Dat is 180% per jaar. Kom op, dat is aanzienlijk aan rente.
Pagina: 1 ... 76 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).