Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.831 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:44
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:15:
Maar wat ik me afvraag een collectieve georganiseerde pump/dump, mag dat wettelijk gezien wel? Ik vind ook dat dat niet kan, dat is net zo erg als mensen in de maling nemen met balletje balletje, alleen zijn dit 2500 bekers
Pump en dumps zijn illegaal. De kans dat er iets aan gedaan wordt op een matig gereguleerde cryptocurrency exchange is minimaal, maar het lijkt me niet iets om al te veel mee bezig te zijn.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01:37
Exception schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:07:
Zojuist vanuit Poloniex een withdrawal naar een ander Ethereum-adres gedaan. Bij Poloniex staat hij op complete, maar hij is nog niet bijgeschreven op mijn andere wallet. Als ik naar etherchain.org ga en zoek op het TXID, kan hij niet worden gevonden. What happened? Kan dit even duren (wacht nu al 4 uur)? Of ben ik nu ruim 450 dollar kwijt?
Als je zoekt op je wallet adres moet je hem wel kunnen vinden.

zo zou het er uit moeten zien

https://etherscan.io/addr...b78c20a85ed60357e3be40d3f

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:39
Bovendien nemen die groepen toch vooral de slechtst presterende 30% van hun eigen leden in de maling. Dat zou incentive genoeg moeten zijn om niet mee te willen doen, maar ja.. Geld maakt soms blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:15:
Maar wat ik me afvraag een collectieve georganiseerde pump/dump, mag dat wettelijk gezien wel? Ik vind ook dat dat niet kan, dat is net zo erg als mensen in de maling nemen met balletje balletje, alleen zijn dit 2500 bekers
Wettelijk gezien mag het volgens mij niet want het valt gewoon onder marktmanipulatie, maar dankzij de relatieve anonimiteit ten opzichte van de 'echte' aandelenhandel kan men er vrij weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:29
Nog even over Hashflare - ik heb er slechte ervaring mee. Ik doe het in ieder geval niet meer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
RJBanthum schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:24:
Bovendien nemen die groepen toch vooral de slechtst presterende 30% van hun eigen leden in de maling. Dat zou incentive genoeg moeten zijn om niet mee te willen doen, maar ja.. Geld maakt soms blind.
Ik zou zeggen, 100% van de mensen in de groep. Een pump 'n dump is maar goed voor 1 persoon: de initiator. Als hij zegt dat er gepumpt wordt heeft hij zijn valuta allang gekocht. Als hij zegt dat er gedumpt moet worden heeft hij zijn valuta allang verkocht. De mensen in de groep zijn gewoon useful idiots die hij gebruikt om de prijs op te drijven.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Revaes schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:32:
[...]

En wellicht iets strenger zijn op mensen die constant dezelfde vragen stellen over wat nu de beste exchange/plaats is om coins te kopen.
Tja, daar gaan zowel ik als Rannasha niet over. Daarvoor moet je bij de Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan-mods zijn ;).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:57
Ik zoek nog een grafische kaart, miss een tweedehandsje op de kop tikken daar: https://vimeo.com/165840295

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Rannasha schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:19:
[...]

Pump en dumps zijn illegaal. De kans dat er iets aan gedaan wordt op een matig gereguleerde cryptocurrency exchange is minimaal, maar het lijkt me niet iets om al te veel mee bezig te zijn.
Precies. Ik heb me er verder ook niet echt in verdiept, nieuwsgierig dat ik ben wou ik het eens zien of het echt zo werkt, en ja het werkt dus wel. Maar het lijkt me dat de normale users aan het korte eind trekken. Ik doe er dus ook niet meer aan mee.

Geen PMs meer aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

kthxbye schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Ik zit in die NLse pump groep, Pump It! (op Telegram). Is snel gegroeid van 1500 members vorige week tot al 2500 members nu. De pumps zijn echt, alleen ben ik er een kleine 40 euro mee verloren doordat ik (hoe verrassend) te hoog inkocht en toen weer verkocht. Kan ook aan Poloniex lag gelegen hebben. Ze proberen het doen overkomen alsof het eerlijk is, doordat er een random coin gekozen wordt aan de hand van de dogecoin blockchain, een block final hex code character. En er word flink gepumpt. Doe er nu eigenlijk niets meer mee, als het weer wat rustiger is misschien nog een keertje proberen (of als ze naar een andere exchange overstappen).
Doe het niet - jouw ene zin vertelt het hele verhaal "ik kocht te hoog in". Zou niet echt moeten kunnen in een millisecond-speed-gepushte appgroep als de initiator(s) je eerlijk vooraf informeren, wel? Dan zou je er gewoon bij moeten zijn en als ze echt "gaan" stoppen zou je ook op tops kunnen sellen? Nee, dit zijn scams - blijf weg van dit soort groepen. Er zijn in de financiële wereld geen barmhartige samaritanen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Cassius schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:40:
[...]

Doe het niet - jouw ene zin vertelt het hele verhaal "ik kocht te hoog in". Zou niet echt moeten kunnen in een millisecond-speed-gepushte appgroep als de initiator(s) je eerlijk vooraf informeren, wel? Dan zou je er gewoon bij moeten zijn en als ze echt "gaan" stoppen zou je ook op tops kunnen sellen? Nee, dit zijn scams - blijf weg van dit soort groepen. Er zijn in de financiële wereld geen barmhartige samaritanen.
Klopt. Hier een uitleg van de admin:

https://pastebin.com/8w5XEQZ0 .

Maargoed, nog steeds als de admins van de 8 random coins een flink aantal inkopen en dan met bots werken vooraan de pump dan kunnen ze nog steeds dikke winst pakken voordat de normale users het proberen natuurlijk. Ik weet het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:22
Als je mee doet aan pump and dump is eigenlijk hetzelfde als medeplichtig zijn aan stelen. Het is namelijk strafbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
.oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:33:
[...]

Ik zou zeggen, 100% van de mensen in de groep. Een pump 'n dump is maar goed voor 1 persoon: de initiator. Als hij zegt dat er gepumpt wordt heeft hij zijn valuta allang gekocht. Als hij zegt dat er gedumpt moet worden heeft hij zijn valuta allang verkocht. De mensen in de groep zijn gewoon useful idiots die hij gebruikt om de prijs op te drijven.
Dat is het ding dus. Er wordt niet gezegd, verkoop nu. Er wordt slechts gezegd (met allerlei automatische aankondigingen van te voren) dat de zoveelste hex nummer van block blablabla (random dus) bepaald welke coin het wordt. Daarna volgt de pump. Dagelijks. Dump volgt onvermijdelijk maar het is niet georganiseerd. Het lijkt erg random te gaan. Zie link hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

* Cassius shuts up, bad topic.

Had veel meer exposure bij 2k barriere verwacht, blijft toch nog steeds een redelijk gesloten gemeenschap.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Je kan zelf zien welke coin het wordt voordat het in de groep komt, en als je niet te gierig bent kan je er ook wat aanverdienen maar het is en blijft oplichting imo.

Ik heb op verschilkende forums al gelezen dat mensen instappen omdat ze een kans zien.
Trieste handel die pump it en dat is nog maar 1 van de kleinste.

Edit.
Ik ben zelfs al geband op een forum omdat ik mensen er op wees niet aan mee te doen wegens manipulatie 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 22-05-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Laatst online: 07-10 13:22
Mr. Noodle schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:45:
Je kan zelf zien welke coin het wordt voordat het in de groep komt, en als je niet te gierig bent kan je er ook wat aanverdienen maar het is en blijft oplichting imo.

Ik heb op verschilkende forums al gelezen dat mensen instappen omdat ze een kans zien.
Trieste handel die pump it en dat is nog maar 1 van de kleinste
grootste risico als je hier aan mee doet is nog wel de DDOS atacks op de exchanges op een bepaald punt waardoor jij niet ingelogd komt om te verkopen. Terwijl zij net massaal aan het verkopen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Mirved op 22-05-2017 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
We received your deposit transfer and have instructed our payment department to further process it. You will receive an e-mail notification as soon as the funds are added to your Bitstamp account.

We kindly ask you to please help us better understand the nature of your relationship with Bitstamp. In order to do so, we are starting this additional KYC (know your customer) procedure which we must successfully complete before we are able to further process your future transfers.

We kindly ask you to answer the following KYC questionnaire:

1. What is your current occupation?
2. What is the purpose of your trading on Bitstamp? Please explain in detail how you intend to use your Bitstamp account. Do you intend to use your Bitstamp account for any business related purposes?
3. Which bank(s) do you use? Please provide the complete addresses and SWIFT codes.
4. Estimated amount that you would be depositing/withdrawing to/from your Bitstamp account per month (in USD and BTC)?
5. What type of trading will you conduct? Buying/selling/both? Estimated trade volume per month?
6. What is the source of the funds which you have so far deposited to your Bitstamp account? Please provide any financial documentation which can confirm how the funds sent to your Bitstamp account were acquired.

If you have any questions in the meantime, please feel free to ask.

Thank you for your cooperation and we look forward to your reply.

Best regards,
Guh, nu dit nog. Is dit zo'n standaard email?

Hoe deftig moet ik dit beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
Is ie al te koop bij een trader? Is dit trouwens PrismChain (PRM)?

[ Voor 7% gewijzigd door GrazendeKoe op 22-05-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
kthxbye schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:44:
[...]

Er wordt slechts gezegd (met allerlei automatische aankondigingen van te voren) dat de zoveelste hex nummer van block blablabla (random dus) bepaald welke coin het wordt.
Tja, wassen neus. De rest van de gekozen coins zal niet substantieel veranderen in koers, dus als je een beetje van alles koopt zit je altijd goed.
Dump volgt onvermijdelijk maar het is niet georganiseerd.
Nog erger :P. Het maakt voor de initator ook niet uit of de rest verkoopt, als hij maar verkoopt voor de rest dat doet.

Het zou wel interessant zijn om te zoeken naar inkooppatronen vlak voor de aankondiging van een nieuwe pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristof1234 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:48:
[...]

You've been bitstamped. Echt mega irritant die ondoorzichtige extra verificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 12:26
Mr Ronman schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:23:
[...]

Als je zoekt op je wallet adres moet je hem wel kunnen vinden.

zo zou het er uit moeten zien

https://etherscan.io/addr...b78c20a85ed60357e3be40d3f
Helaas staat hij daar dus nog niet bij...

https://etherchain.org/ac...f6533f4fd9b3b96324f401079

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:54:
[...]

You've been bitstamped. Echt mega irritant die ondoorzichtige extra verificaties.
Moet ik nu echt al mijn loonbrieven gaan inscannen. Of gaan ze me geloven dat ik gewoon zeg dat ik meerdere keer "dezelfde" 2000 EURO naar bitstamp stuur (en dat dit geld niet van een mysterieuze plaats komt).
6. What is the source of the funds which you have so far deposited to your Bitstamp account? Please provide any financial documentation which can confirm how the funds sent to your Bitstamp account were acquired.
Ik heb deze keer geld vanaf een nieuwe bank gestuurd, wellicht dat er daarom een belletje ging rinkelen in hun systeem. grr

[ Voor 17% gewijzigd door kristof1234 op 22-05-2017 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

GrazendeKoe schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:50:
[...]
Is ie al te koop bij een trader? Is dit trouwens PrismChain (PRM)?
Ik vond de inzet op https://bitcointalk.org/index.php?topic=1398402.0;all en het down zijn van de offiële fora (http://forum.prismchain.com/) geen goed teken. Ze proberen het nu opnieuw met die launch page.

Maar hedendaags maakt de achterkant/team/motief niet uit, het is allemaal hype - zelf geen goede ervaringen met ShapeShift, maar het is wel een redelijk grote naam als % in het totaal aantal volume.

En ja, hij is tradebaar - zie ook https://yobit.net/en/trade/PRM/BTC . Huidige marketcap is onbekend (niet super boeiend ook), maar trade volume is nog non-existent.

[ Voor 12% gewijzigd door Cassius op 22-05-2017 15:05 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
kristof1234 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:48:
[...]

Yup, dit komt vaker voor. Bitstamp maakt niet bekend wat de precieze voorwaarden zijn om het bonus-KYC-level te unlocken. De vragen varieren soms van persoon tot persoon, maar het is over het algemeen redelijk hetzelfde verhaal.

Hou er rekening mee dat als je te weinig details biedt, er vervolgvragen kunnen komen, dus het makkelijkste is om Bitstamp te overladen met details en bewijsstukken. Want ongeacht hoe snel jij reageert, de support heeft 1-2 dagen nodig om te antwoorden. Dus je bent zo een week bezig om de boel te voltooien.
kristof1234 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:02:
[...]

Moet ik nu echt al mijn loonbrieven gaan inscannen. Of gaan ze me geloven dat ik gewoon zeg dat ik meerdere keer "dezelfde" 2000 EURO naar bitstamp stuur (en dat dit geld niet van een mysterieuze plaats komt).
Omdat ik aan arbitrage-handel doe, stuurde ik inderdaad altijd "dezelfde" Euro's. Ik heb toen ik deze vragenlijst kreeg ook aangegeven dat ik arbitrage deed en dus hetzelfde geld telkens in een rondje pompte.

Als bewijs van de bron heb ik een afschrift van mijn spaarrekennig gestuurd waarop een bedrag stond dat ruim groter was dan de omvang van een losse storting en er bij gezegd dat dit geld uit salaris-inkomsten is voortgekomen. Dat gedeelte heb ik geen vervolgvragen over gekregen. Ik kreeg wel het verzoek om mijn handelsactiviteit op de andere exchange (Kraken) aan te tonen. Dat was de tweede of derde vervolg-vraag en ik was toen al lichtelijk geergerd, dus ik heb m'n hele handelsgeschiedenis op Kraken laten exporteren en bij Bitstamp gedumpt met een mededeling dat ik het nu wel een keertje goed vond.

Dat hielp :)

[ Voor 43% gewijzigd door Rannasha op 22-05-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristof1234 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:02:
[...]

[...]

Ik heb deze keer geld vanaf een nieuwe bank gestuurd, wellicht dat er daarom een belletje ging rinkelen in hun systeem. grr
Sorry ik heb het zelf niet meegemaakt, dus kan je inhoudelijk niet helpen. Ik wist van het bestaan af (dankzij @Rannasha) vandaar dat ik voor Kraken heb gekozen als primair platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:27
Nog een n00b vraag...

Heb ETH gekocht op 64 euro per stuk. Staat nu op =/- 150-155 euro.

Wat is nu handig? Verkopen (en eventueel later keer terugkopen als koers weer lager is) of houden? En indien verkopen: naar welke munt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
@mikkelnl HODL!!!!!!

Of denk je dat de rek eruit is? Als je er nu 1000 op 64 eu gekocht heb, zou ik cashen, maar als het er 5 zijn. Lekker wachten jongen.

Wat is iedereen toch krampachtig?

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mikkelnl schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:15:
Nog een n00b vraag...

Wat is nu handig? Verkopen (en eventueel later keer terugkopen als koers weer lager is) of houden? En indien verkopen: naar welke munt?
Als ik dat wist zou ik een hoop geld gaan verdienen. Ik snap de vraag prima, maar er is gewoon geen goed antwoord op te geven. Het kan prima dat ETH 250+ gaat doen. Of dat we straks weer onder de 100 zitten. Niemand die het weet dus is je vraag niet te beatwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
Rannasha schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:05:
[...]

Yup, dit komt vaker voor. Bitstamp maakt niet bekend wat de precieze voorwaarden zijn om het bonus-KYC-level te unlocken. De vragen varieren soms van persoon tot persoon, maar het is over het algemeen redelijk hetzelfde verhaal.

Hou er rekening mee dat als je te weinig details biedt, er vervolgvragen kunnen komen, dus het makkelijkste is om Bitstamp te overladen met details en bewijsstukken. Want ongeacht hoe snel jij reageert, de support heeft 1-2 dagen nodig om te antwoorden. Dus je bent zo een week bezig om de boel te voltooien.

[...]

Omdat ik aan arbitrage-handel doe, stuurde ik inderdaad altijd "dezelfde" Euro's. Ik heb toen ik deze vragenlijst kreeg ook aangegeven dat ik arbitrage deed en dus hetzelfde geld telkens in een rondje pompte.

Als bewijs van de bron heb ik een afschrift van mijn spaarrekennig gestuurd waarop een bedrag stond dat ruim groter was dan de omvang van een losse storting en er bij gezegd dat dit geld uit salaris-inkomsten is voortgekomen. Dat gedeelte heb ik geen vervolgvragen over gekregen. Ik kreeg wel het verzoek om mijn handelsactiviteit op de andere exchange (Kraken) aan te tonen. Dat was de tweede of derde vervolg-vraag en ik was toen al lichtelijk geergerd, dus ik heb m'n hele handelsgeschiedenis op Kraken laten exporteren en bij Bitstamp gedumpt met een mededeling dat ik het nu wel een keertje goed vond.

Dat hielp :)
Oef, dus best veel werk.

Arbitrage is toch ook geen taboe voor hen; toch? Het maakt hen toch niet uit dat ik koop bij hen en elders verkoop.

Ik doe het volgende dan maar
-- loonbrieven met inkomsten inscannen
-- screenshot online bank account (je hebt daar grafiek inflow/outflow, dus ze kunnen zien dat er "niets is bijgekomen" daar, behalve 200-300 euro winst)
- export log van kraken (als ze zelf alle data willen matchen, moet ze zelf maar dat werkje doen); ik ga niet alle arbitrages reconstrueren voor hen.
We received your deposit transfer and have instructed our payment department to further process it. You will receive an e-mail notification as soon as the funds are added to your Bitstamp account.
Ik hoop dat ze alvast mijn laatste storting erbij zetten, nog niets gezien na paar uur.
we are starting this additional KYC (know your customer) procedure which we must successfully complete before we are able to further process your future transfers.
Zou ik nog een laatste bitcoin arbitrage kunnen doen en vervolgens withdrawen? Wil voorlopig niet dat geld er staat. Of zullen ook btc withdrawals geblokkeerd zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door kristof1234 op 22-05-2017 15:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nog een n00b vraag...

Tja wat denk je zelf? Dat heb ik wel met meer vragen in dit topic. Mensen hebben toch wel zelf een idee of gedachte bij het kopen of verkopen van de virtuele munten. Iedereen heeft een rekenmachine en is hopelijk handels bekwaam.

Dit topic begint wel op de trollbox te lijken. De meeste simpele vragen worden hier tig keer gesteld en wanneer er wat gebeurd op de markt komen alle one liners weer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
Nog een n00b vraag...

Handig, verstandig, leuk... dat mag je uiteindelijk zelf bepalen. Voor de gemoedsrust is misschien je inleg eruit halen een goede (+een beetje winst), en dan zien waar het schip strand. Of je kan bijvoorbeeld bij elke verviervoudiging de helft verkopen, en als het ooit weer in elkaar zakt weer wat bijkopen :)

Met de inleg eruit halen bedoel ik trouwens ook echt het geld terug naar de bank, zodat ook de exchange(s) kunnen omvallen zonder dat je er echt op achteruit bent gegaan.

[ Voor 18% gewijzigd door dj_tjerk op 22-05-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Heb nu op Kraken een trailing stop van 15% op mijn Ethers. Het zou alleen mooi zijn als je een berichtje krijgt als de order is geactiveerd dan hoef ik niet de hele tijd de boel in de gaten te houden en kan wel snel schakelen om weer terug te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 20:11
Precies.. ik mis ook wel een notificatie functie in Kraken. Of heb ik die over het oog gezien?

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
Cassius schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:03:
[...]

Ik vond de inzet op https://bitcointalk.org/index.php?topic=1398402.0;all en het down zijn van de offiële fora (http://forum.prismchain.com/) geen goed teken. Ze proberen het nu opnieuw met die launch page.

Maar hedendaags maakt de achterkant/team/motief niet uit, het is allemaal hype - zelf geen goede ervaringen met ShapeShift, maar het is wel een redelijk grote naam als % in het totaal aantal volume.

En ja, hij is tradebaar - zie ook https://yobit.net/en/trade/PRM/BTC . Huidige marketcap is onbekend (niet super boeiend ook), maar trade volume is nog non-existent.
Het gaat allemaal ook veel te snel om bij te houden als je er niet fulltime werk van maakt. Het lijkt me alleen wel leuk om eens in een nieuwe token/coin te stappen. Helaas geen account bij Yobit, dus wordt 'm nu niet. Heb alleen een Poloniex account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:04

DirtyBird

Praktiserend denker

Nog een n00b vraag...

Ik ben het met de anderen eens dat deze vragen niet gesteld moeten worden want niemand weet het, en degenen die het wel weten houden het voor zich en worden stilletjes rijk.

Om toch ook een duit in het zakje te doen; leer de spread- en market depth grafieken lezen en bedenk wat die je dan zeggen. Analyseer grafieken van andere coins en die van eth uit het verleden en trek daaruit conclusies. Je hoeft het maar iets beter te doen dan de markt om winst te maken, als je dat niet doet kun je beter niks doen. Dan maak je in ieder geval niet meer verlies dan de markt.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Hey, Bitstamp heeft een geheel nieuwe interface. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 12:26
Heb maar een ticket ingedient bij Poloniex. Hoop dat ze wat voor me kunnen betekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Litecoin op Bitstamp in juni! (LTC/BTC, LTC/EUR en LTC/USD)

https://www.bitstamp.net/...phase-ii-its-development/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Litebit.eu heeft weer voorraad en groeit langzaam aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13
kristof1234 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:08:
Bitstamp nieuwe layout sinds 3 minuten geleden :)
Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:26:
Hey, Bitstamp heeft een geheel nieuwe interface. :).
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Wat te denken van Zcash, op tijd van een half uur 12 eu per coin omhoog. Iets vanwege jpmorgan

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:42
Nou ik geef het op :') Ik zie net 150 ETH staan op litebit en ik kon geeneens inloggen of het was al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Crasheeee schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:47:
Nou ik geef het op :') Ik zie net 150 ETH staan op litebit en ik kon geeneens inloggen of het was al weg.
Alles staat "ineens" weer op 0, hou het even in de gaten, kan zijn dat ze dat gedaan hebben met opzet en ze de voorraad aanvullen op de achtergrond. Ik zag namelijk dat het langzaam aan stijgt net en heb er zelf al wel wat van kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeating
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 09:11
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:45:
Wat te denken van Zcash, op tijd van een half uur 12 eu per coin omhoog. Iets vanwege jpmorgan
Ik was net nog op tijd op de hoogte van het nieuws. Heb nog snel mijn sell order van 0.072 BTC kunnen weghalen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 07-10 13:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Hehe ethereum net niet de 200 aangetikt, zeker een hoop mensen die dachten ik verkoop op 198 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cembo38
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-06-2024
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:45:
Voor een startende crypto handelaar ben je wel goed op de hoogte van nieuwsfeiten heb ik wel gemerkt.
Zou ik je mogen vragen waar dit soort nieuws wordt gepubliceerd. Dus: is er een soort van iex.nl voor cryptos waar geruchten worden verspreid etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Cembo38 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:53:
[...]

Voor een startende crypto handelaar ben je wel goed op de hoogte van nieuwsfeiten heb ik wel gemerkt.
Zou ik je mogen vragen waar dit soort nieuws wordt gepubliceerd. Dus: is er een soort van iex.nl voor cryptos waar geruchten worden verspreid etc?
Nou, haha, dankje. Deze kwam voorbij in de trollbox van Polo. Ja zelfs daar staat wel eens wat zinnigs in zo te zien. Helaas heb ik zelf geen zcash.

Ik moet ook zeggen dat ik allerlei grafiekjes zit te kijken op litebit.eu zelfs. Even kijken wat de munt in de geschiedenis heeft gedaan. Beetje rondzwerven op reddit, wat lezen op bestebank.org, tis rustig op het werk zullen we maar zeggen.

Momenteel heb ik een stop-limit staan op BCN en DGB (Bytecoin en Digibyte). Vanavond ga ik denk ik alle ETH uit Polo halen en op een wallet (exodus) zetten.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Crasheeee schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:47:
Ik zag het ook, kon nog net voor €100 meepikken. (je moet toch ergens beginnen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Niet alleen dat, maar na LTC zal ook ETH worden toegevoegd (niet echt een verrassing).

Daarnaast werkt men aan margin trading en is er al een gesloten beta begonnen met een kleine groep gebruikers.

Mooie update vanuit Bitstamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Eind 2014 / begin 2015 heb ik voor € 250,- mijn eerste bitcoin gekocht, nadat de koers al een tijdje was gezakt. Het was een gokje, maar vandaag laat ik de loterij maar eens uitbetalen. :-)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
ZCASH

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BuG7qVJT4O0S5KiLZu76Wbyi/full.png

Dat is pas een candlestick

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeating
Ben benieuwd hoelang die groen blijft. Mijn eerste coin die pumpt. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
160% op een uur erbij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cembo38
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-06-2024
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:58:
[...]

Nou, haha, dankje. Deze kwam voorbij in de trollbox van Polo. Ja zelfs daar staat wel eens wat zinnigs in zo te zien. Helaas heb ik zelf geen zcash.

Ik moet ook zeggen dat ik allerlei grafiekjes zit te kijken op litebit.eu zelfs. Even kijken wat de munt in de geschiedenis heeft gedaan. Beetje rondzwerven op reddit, wat lezen op bestebank.org, tis rustig op het werk zullen we maar zeggen.

Momenteel heb ik een stop-limit staan op BCN en DGB (Bytecoin en Digibyte). Vanavond ga ik denk ik alle ETH uit Polo halen en op een wallet (exodus) zetten.
Klinkt nog een beetje abracadabra voor mij haha.
Probeerde zojuist wat coins te kopen op Litebit. Kennelijk moest ik daarvoor een wallet aanmaken? Betekent dit dat ik altijd nadat ik "heb gehandeld" op LiteBit alles naar mijn wallet moet overmaken? Of snap ik het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jostariza
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09-2021
Ik heb ongeveer een uur geleden ETH gekocht via Bitpanda, echter staan ze nog steeds niet in mijn wallet. Hebben toevallig meerdere van jullie problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
En daar gaat ZCash :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Cembo38 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:10:
[...]

Probeerde zojuist wat coins te kopen op Litebit. Kennelijk moest ik daarvoor een wallet aanmaken? Betekent dit dat ik altijd nadat ik "heb gehandeld" op LiteBit alles naar mijn wallet moet overmaken? Of snap ik het niet..
Je koopt coins via litebit, je rekent af met iDeal. Litebit vraagt je een adres waarnaar toe de coins verstuurd moeten worden. Dit adres kan een wallet zijn (en die heb je bijv. online, op je pc, telefoon, of usb hardware en zelfs op papier) of een exchange zoals ze genoemd worden in de topic start.

Het adres genereer je zelf door een wallet aan te maken, of je aan te melden op een exchange. Je vraagt dan een deposit adres op. Je geeft dit adres op in litebit en litebit gaat de coins dan versturen naar dit adres. Zodra de verwerking is afgerond zie je de hoeveelheden verschijnen op je adres.

That's it

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Laatst online: 21:06
[quote]Cembo38 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:10:
[...]

[/quote]

Je kunt 2 dingen doen volgens mij.
je kunt een wallet aanmaken door officiële wallet te downloaden instaleren en je wallet adres opzoeken die van Litebit gebruiken ( alhoewel ik laatste vrij nieuw is en geen ervaring mee heb.)

wallet adres ingeven aantal en natuurlijk betalen.

Let wel kan even je bij androïd app. moet synchroniseren met blockchain

loewie1984 was me voor :P

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:46
Die kaarsen zijn echt teveel georchesteerd _O- .
Wellicht iemand die gewoon uit wil stappen.

XRP gaat ook nog steeds lekker :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeating
Mooi die altcoins. In 5 min 8 BTC rijker en in 2 min weer 5 BTC armer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Jostariza schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:11:
Ik heb ongeveer een uur geleden ETH gekocht via Bitpanda, echter staan ze nog steeds niet in mijn wallet. Hebben toevallig meerdere van jullie problemen hiermee?
Heeft ETH nu ook al scaling issues? :+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Rannasha
Topic-start update! Under budget & ahead of schedule!

Suggesties, kritiek, lofzang, private keys met vermogen aan cryptocurrencies, en al dat soort zaken graag per DM, zodat dit topic niet nog spammeriger wordt dan het al is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tyrian schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:00:
Eind 2014 / begin 2015 heb ik voor € 250,- mijn eerste bitcoin gekocht, nadat de koers al een tijdje was gezakt. Het was een gokje, maar vandaag laat ik de loterij maar eens uitbetalen. :-)
Als je het geld goed kan gebruiken, doen. Als je het geld totaal niet nodig hebt zou ik die ene coin gewoon lekker houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LED-Maniak schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:15:
[...]

Die kaarsen zijn echt teveel georchesteerd _O- .
Wellicht iemand die gewoon uit wil stappen.

XRP gaat ook nog steeds lekker :)
Echt niet normaal. Blij dat ik deze keer niet in FOMO-mode geschoten ben. Was waarschijnlijk toch weer te laat geweest :')

XRP heb ik deze ochtend maar verkocht, geen slechte beslissing denk (hoop) ik :)
Repeating schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:16:
[...]

Mooi die altcoins. In 5 min 8 BTC rijker en in 2 min weer 5 BTC armer. :9
Nou, netto 3 rijker dan toch! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Grappig bitcoin op rtl-z in het nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
De lag op poloniex heeft me al heel wat centjes gekost vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Fire69 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:19:
[...]

Echt niet normaal. Blij dat ik deze keer niet in FOMO-mode geschoten ben. Was waarschijnlijk toch weer te laat geweest :')

XRP heb ik deze ochtend maar verkocht, geen slechte beslissing denk (hoop) ik :)
XRP levert elke swing omlaag zo'n 80% op, gaat hard heen en weer dus. Ben bang dat de geest voorlopig uit de fles is.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Laatst online: 24-09 22:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er andere mensen die net als ik het gevoel hebben dat dit een beetje 'het begin van het einde' van de huidige altcoin wildgroei zou kunnen worden? Nu grote bedrijven samen gaan werken met Ethereum voelt het voor mij alsof de blockchain commercieel gaat worden.

Deze bedrijven beschikken toch over dusdanig veel geld en middelen dat ze 95% van de huidige crypto's niet nodig hebben. Alles wat er momenteel is kunnen ze bigger, better, faster maken (m.u.v. BTC en Ethereum).

Of zie ik het nu te somber in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Veel altcoins gaan over innovatie. Dat kom je minder snel tegen bij grote consorten. Altcoins zullen dus altijd blijven om als testnet te fungeren en experimenteren.

Het zou zomaar kunnen dat zodra de ETH technologie is bewezen, dit toegevoegd wordt aan BTC en ETH opeens mnder nuttig is.

Crypto gaat dus niet direct om geld maar om technologie. Daar heb je niet altijd veel geld voor nodig. Een team dat een ICO doet van 1M euro kan in korte tijd wellicht veel meer voor elkaar krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door LED-Maniak op 22-05-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01:37
Orange_Dirk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:20:
De lag op poloniex heeft me al heel wat centjes gekost vandaag.
Poloniex heeft te veel invloed op de koers, dat was vorige week ook zo met de XRP bubbel.

Jammer is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Ik kan geen ethereums op Kraken verkopen. Orders kunnen niet ingevoerd worden, door een onbekende foutmelding. Inloggen en uitloggen hielp niet. Iemand die ook dezelfde probleem krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Jostariza schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:11:
Vanochtend besteld, order is finished, maar nog steeds niet in mijn wallet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 09:06

killercow

eth0

Het is ergens wel jammer dat er geen profi instituten het werk van beleggen met altcoins op zich nemen.
Ik zou prima akkoord gaan met een deal waarbij zij een percentage van de winst mogen houden als ze daarbij het beste uit mn euro's trachten te halen.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Laatst online: 27-12-2024
http://www.coindesk.com/j...-add-enterprise-security/

Is dit de reden waarom ZCASH aan het stijgen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
U gaat door voor de wasmachine

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik wist niet dat er een wasmachine coin was, waar kun je die kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 16:16
Kan iemand een link geven naar info over de Ripple, vooral welke wallet en hoe het werkt?
Ik zet momenteel in op de Gulden. Die wallet is erg gemakkelijk. Software installeren, via iDeal overmaken, en weer terugstorten (op het juiste moment). Dat lijkt niet zo gemakkelijk te gaan bij de Ripple (?). Maar ik snap er weinig van blijkbaar. Gaat de Ripple werkelijk alleen maar via een wallet die via BitCoin als tussenstation werkt?

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

LessRam schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:35:
Kan iemand een link geven naar info over de Ripple, vooral welke wallet en hoe het werkt?
Ik zet momenteel in op de Gulden. Die wallet is erg gemakkelijk. Software installeren, via iDeal overmaken, en weer terugstorten (op het juiste moment). Dat lijkt niet zo gemakkelijk te gaan bij de Ripple (?). Maar ik snap er weinig van blijkbaar. Gaat de Ripple werkelijk alleen maar via een wallet die via BitCoin als tussenstation werkt?
Ik denk dat ik de ripple over ga slaan, ik snap niet hoe ik die op mijn wallet krijg, waarom er al 20 XRP op staat en wat die blokkering van de wallet en de activatie van de wallet nou betekend.

De gulden staat op coinmarketcap bij dat die significant "premined" is, dat is voor mij ook een reden om daar niet aan mee te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 23:27
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:22:
Zijn er andere mensen die net als ik het gevoel hebben dat dit een beetje 'het begin van het einde' van de huidige altcoin wildgroei zou kunnen worden? Nu grote bedrijven samen gaan werken met Ethereum voelt het voor mij alsof de blockchain commercieel gaat worden.

Deze bedrijven beschikken toch over dusdanig veel geld en middelen dat ze 95% van de huidige crtpto's niet nodig hebben. Alles wat er momenteel is kunnen ze bigger, better, faster maken (m.u.v. BTC en Ethereum).

Of zie ik het nu te somber in?
Eind 2013, met de altcoin rush van toen, verwachtte ik dat Bitcoin en misschien Peercoin zouden overleven (die laatste vanwege PoS). Ik had deels gelijk; het was enkel Bitcoin die overleefde. Wat er precies gaat gebeuren weet natuurlijk niemand, maar Bitcoin en Ethereum hebben een naamsbekendheid opgebouwd die niet makkelijk te overtreffen is. Ik verwacht dat de altcoin markt weer in elkaar klapt (net als toen), en dat enkel een paar grote overblijven (net als toen). Misschien dat er dan weer paar nieuwe coins worden gemaakt (e.g. clones van BTC/Dash/ETH/...), die dan weer om en om gepumpt worden tot de volgende altcoin rush.
LED-Maniak schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:27:
Het zou zomaar kunnen dat zodra de ETH technologie is bewezen, dit toegevoegd wordt aan BTC en ETH opeens mnder nuttig is.

Crypto gaat dus niet direct om geld maar om technologie. Daar heb je niet altijd veel geld voor nodig. Een team dat een ICO doet van 1M euro kan in korte tijd wellicht veel meer voor elkaar krijgen.
Inderdaad. Je ziet de laatste tijd veel ICOs (voor belachelijke bedragen) op het Ethereum platform voor dit soort ideetjes, iets wat minder handig ging met Bitcoin. Een groot deel van de 'beleggers' zal dit soort tokens als investering zien en hopen op een goede ROI, maar er zijn er maar een paar die daadwerkelijk beter presteren dan Ethereum op de langere termijn. Als de technologie sterk afwijkt van Ethereum/BTC, dan moet je natuurlijk je eigen chain beginnen.

Bitcoin had waarschijnlijk een deel van de Ethereum functionaliteit kunnen absorberen, maar vanwege verscheidene patstellingen is dit niet gebeurd. Hetzelfde zou natuurlijk kunnen gebeuren met Ethereum, als die te groot en te log wordt om nog te veranderen.

[ Voor 11% gewijzigd door dj_tjerk op 22-05-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
The last hexadecimal digit is 4, so the coin we're going to pump is:

RIC

Happy pumping! :+1:
En daar gaat ie inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
dj_tjerk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:56:
[...]

[...]

Bitcoin had waarschijnlijk een deel van de Ethereum functionaliteit kunnen absorberen, maar vanwege verscheidene patstellingen is dit niet gebeurd. Hetzelfde zou natuurlijk kunnen gebeuren met Ethereum, als die te groot en te log wordt om nog te veranderen.
..maar vanwege verscheidene patstellingen is dit NOG niet gebeurd.

fixed it for you. De ontwikkeling rond Bitcoin ligt absoluut niet stil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:23
We knallen binnen een paar minuten door de 1900 euro/BTC op Kraken :)

Edit: wow, dat was binnen 5 seconden...

[ Voor 23% gewijzigd door Playa del C. op 22-05-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 14:12

Wallie

Herr

En toen lag coinbase er uit... Service Unavailable

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:27

shinchan03

Niels

Ik was mijn wachtwoord van de encrypted private key vergeten, na een middag kwam het gelukkig wel weer bovendrijven in mijn geheugen. Nu nog maar even extra voorzorgsmaatregelen getroffen, zodat dit niet nogmaals kan gebeuren. Ik heb momenteel alleen BTC en ETH, ik ben niet zo actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Wallie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:08:
En toen lag coinbase er uit... Service Unavailable
Yep, ook de app ligt plat

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 14:12

Wallie

Herr

Mooi man, had net m'n paspoort gepakt om m'n account te laten verifiëren :+

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 14:41
Ik koop mijn Bitcoin en Ether altijd bij bitonic of bitrush. Wou dat zojuist weer doen, maar die hebben allebei geen coins meer. Business must be goind good, I guess.

Ik koop altijd daar omdat ik zonder account, en met ideal kan betalen. Iemand suggesties voor vergelijkbare sites die wel coins op voorraad hebben?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
shinchan03 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:08:
Ik was mijn wachtwoord van de encrypted private key vergeten, na een middag kwam het gelukkig wel weer bovendrijven in mijn geheugen. Nu nog maar even extra voorzorgsmaatregelen getroffen, zodat dit niet nogmaals kan gebeuren. Ik heb momenteel alleen BTC en ETH, ik ben niet zo actief.
Ik had jaren geleden nog 2 BTC op Mt.Gox staan. Na alle ellende kwam ineens een optie om die te claimen ... met geen mogelijkheid het wachtwoord kunnen herinneren na al die tijd. Heb er toen weinig aandacht aan besteed. 2 BTC was toen 600 euro waard en dat was pure winst voor mij, niet eigen geld dus. Verlies genomen en verdergegaan.
Ik zou het in deze tijd niet erg vinden als ik die 2 BTC nog terug zou kunnen krijgen, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
De app Blockfolio doet ook al lastig met refreshen, rokende servertjes overal denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
balen, ik gebruik 3 exchanges, 2 liggen eruit (overbelast) en de andere vraagt KYC vooraleer ik verder kan gaan

wat een gekke dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 12:41
Luuk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:11:
De app Blockfolio doet ook al lastig met refreshen, rokende servertjes overal denk ik :D
Check 8)7 Alles wordt roodgloeiend en traag. Maar afwachten tot het weer rustig is en hopen dat alles niet hard gedipt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
... zet ik net een stoploss op mijn bitcoins van 1980 euro ... 9 en de 8 omgedraaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Playa del C. schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:15:
... zet ik net een stoploss op mijn bitcoins van 1980 euro ... 9 en de 8 omgedraaid...
Verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ja :) Het is slechts een klein deel van mijn totale voorraad. En ik koop het wel terug. Alleen ik merk wel meteen dat de engine van Kraken het momenteel te zwaar heeft. Krijg steeds een error terug :(

Edit: nog niet terug kunnen kopen, maar zo te zien is het ook best wel een goede prijs om voor te verkopen haha.

[ Voor 14% gewijzigd door Playa del C. op 22-05-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:30:
Ik kan geen ethereums op Kraken verkopen. Orders kunnen niet ingevoerd worden, door een onbekende foutmelding. [...]
Dit heb ik ook steeds. Check even of je order toevallig al wel is uitgevoerd. Bij mij bleek de order namelijk al verwerkt te zijn, terwijl dit (nog) niet zo stond aangegeven. Vandaar dat het ook niet mogelijk was om de order nog te cancelen / aan te passen en er dus een error op mijn scherm verscheen }:O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Playa del C. schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:19:
[...]

Krijg steeds een error terug :(
Hopelijk geen al te grote stijgingen voordat ze het terug werkend krijgen :)
Playa del C. schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:19:
[...]

Edit: nog niet terug kunnen kopen, maar zo te zien is het ook best wel een goede prijs om voor te verkopen haha.
d:)b

[ Voor 34% gewijzigd door Fire69 op 22-05-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
De Dash gaat vandaag wel lekker omhoog zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Fire69 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:20:
[...]

Hopelijk geen al te grote stijgingen voordat ze het terug werkend krijgen :)
Het is niet erg hoor :) Prijs lijkt zelfs te gaan dalen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Playa del C. schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:21:
[...]

Het is niet erg hoor :) Prijs lijkt zelfs te gaan dalen :O
Geluk bij een ongeluk dan :D
Pagina: 1 ... 75 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).