In dat geval ga ik het wagen, zie het alweer gebeuren dat ik later kijk en dat het meer waard is. Had hetzelfde met Bitcoin, twijfelde om te kopen op ~800 euro, maar je ziet hoeveel ze nu waard zijn.Rookert25 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:19:
[...]
Dacht ik ook zaterdag toen ie USD 115 was...
Zo wilde ik een tijd geleden een order maken om te verkopen, zat ik niet op te letten.kansloze schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:19:
Wat een stomme fout van mij net op Kraken. Ik wilde een stop/loss doen maar ik deed gewoon sell. Dus mijn laatste 10 LTC zijn ook verkocht, wel met winst gelukkig maar toch.
Kocht ik ze voor 0.30 boven de prijs

XRP = trash
Als je een te hoge koopprijs ingeeft, koop je ze dan niet alsnog voor het laagst beschikbare tarief?Mr_Ripple schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:25:
[...]
Zo wilde ik een tijd geleden een order maken om te verkopen, zat ik niet op te letten.
Kocht ik ze voor 0.30 boven de prijs
Ik bedoel, als ik 6000USD voor een bitcoin betaal, volgens mij geeft mijn exchange me altijd het beste (direct beschikbare) tarief.
Neh, was gewoon een domme fout.I-King schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:29:
[...]
Als je een te hoge koopprijs ingeeft, koop je ze dan niet alsnog voor het laagst beschikbare tarief?
Ik bedoel, als ik 6000USD voor een bitcoin betaal, volgens mij geeft mijn exchange me altijd het beste (direct beschikbare) tarief.
Kraken doet dat in ieder geval niet.
XRP = trash
Ik kan geen margin posities meer openen op kraken. Ik heb een free margin van 3000 en als ik een positie van 10 eth wil openen met 5x leverage (niet nodig, ik weet t) dan wordt deze gecancelled vanwege insufficient margin. Ik heb zowel eth als eur geprobeerd voor fees maar niks helpt. Ik ben tier 3, iemand die weet hoe dit komt?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ja.I-King schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:29:
[...]
Als je een te hoge koopprijs ingeeft, koop je ze dan niet alsnog voor het laagst beschikbare tarief?
Bij iedere normaal opererende exchange is het niet mogelijk om een (ver)koopprijs te krijgen die ver van de huidige prijs ligt. Dit gebeurt enkel bij grote orders waarbij je een flink deel van het orderboek weg haalt.
Je kunt een Bitcoin koop-order voor €10000 of een verkoop-order voor €1 plaatsen en in beide gevallen zal de daadwerkelijke prijs rond de €1880 liggen.
Waarschijnlijk is het geld van Kraken dat gebruikt kan worden voor leveraged trades op.DirtyBird schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:33:
Ik kan geen margin posities meer openen op kraken. Ik heb een free margin van 3000 en als ik een positie van 10 eth wil openen met 5x leverage (niet nodig, ik weet t) dan wordt deze gecancelled vanwege insufficient margin. Ik heb zowel eth als eur geprobeerd voor fees maar niks helpt. Ik ben tier 3, iemand die weet hoe dit komt?
In tegenstelling tot Bitfinex en Poloniex, leen je bij Kraken niet van andere gebruikers als je een margin positie opent, maar van Kraken zelf. Als er veel mensen dezelfde positie willen openen, dan kan het gebeuren dat ze onvoldoende van een specifieke valuta op handen hebben om uit te lenen.
[ Voor 36% gewijzigd door Rannasha op 22-05-2017 09:44 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Hoe lang duurt verifiëren tegenwoordig voor Kraken.com? Vorige week een account gemaakt, maar die wacht nog op verificatie...
Was op Bitstamp begonnen, maar met alleen bitcoin en ripple heb ik het daar wel weer gezien... toch ruim 400euro winst in 2 weken
Was op Bitstamp begonnen, maar met alleen bitcoin en ripple heb ik het daar wel weer gezien... toch ruim 400euro winst in 2 weken
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Net nog maar even wat Moneros omgetoverd tot ETH. Geen idee wat de gekte doen, maar wil het niet missen als ETH de pan uit schiet
Ah, bedankt. Hadden ze wel wat duidelijker in kunnen zijn. Zou het dan wel met usd kunnen of gaat dat van dezelfde hoop als euro?Rannasha schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:36:
[...]
Ja.
Bij iedere normaal opererende exchange is het niet mogelijk om een (ver)koopprijs te krijgen die ver van de huidige prijs ligt. Dit gebeurt enkel bij grote orders waarbij je een flink deel van het orderboek weg haalt.
Je kunt een Bitcoin koop-order voor €10000 of een verkoop-order voor €1 plaatsen en in beide gevallen zal de daadwerkelijke prijs rond de €1880 liggen.
[...]
Waarschijnlijk is het geld van Kraken dat gebruikt kan worden voor leveraged trades op.
In tegenstelling tot Bitfinex en Poloniex, leen je bij Kraken niet van andere gebruikers als je een margin positie opent, maar van Kraken zelf. Als er veel mensen dezelfde positie willen openen, dan kan het gebeuren dat ze onvoldoende van een specifieke valuta op handen hebben om uit te lenen.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik heb een gokje genomen met DGB en BCN, toch maar de XRP ingeruild.
Op naar de 1$ per coin
Op naar de 1$ per coin
Thanks voor de link, goed onderbouwd artikel. Zo zie je maar wat één iemand teweeg kan brengen bij een coin.Zuiderwijk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:57:
Voor de mensen die maar in Ripple blijven geloven...
https://steemit.com/rippl...-the-rise-and-fall-of-xrp
Zou je mij kunnen uitleggen wat offmarket en onmarket trades zijn? Lijkt me een belangrijk begrip om te kennen.
Ik zit op dit moment met ETH, BTC en LTC bij Coinbase. Dit gaat opzich prima, alleen mislukt het bijkopen regelmatig. Ik ben dus aan het kijken naar een andere plek om ETH te kopen. Ik ben al aan het kijken naar Kraken en Gemini. Zijn er nog mensen met tips of goede ervaringen of mogelijke andere plekken?
Dit mag wel in de topic waarschuwing.Rannasha schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:07:
[...]
Eens. De huidige hype zorgt dat alles wat met cryptocurrency te maken heeft flink in de lift gaat, zonder dat er wordt stilgestaan om te bedenken of hetgeen men koopt wel toekomst heeft. In de onvermijdelijke bear-markt die ooit gaat komen, zullen de meeste altcoins veel harder dalen dan Bitcoin. Slechts enkele hebben genoeg potentie om waarde vast te houden.
De rally van eind 2013 en de daarop volgende bear-markt laat dit patroon prima zien.
Ik volg dit topic en de bitcoin/blockchain communities nu al bijna 4 jaar en elke keer wanneer https://coinmarketcap.com/ groene cijfers neerzet overspoelt dit topic en het internet weer met mensen die "investeren". In de praktijk is het inderdaad gewoon gokken wat ze doen.
Ik denk dat nog geen 1% daadwerkelijk de technische kennis bezit om echt te begrijpen waarin ze nu investeren. Tuurlijk, dat hoef je ook niet. Je kan ook in een persoon en zijn visie geloven. Vitalik Buterin is een goed voorbeeld.
Grappig feitje, ik ben net als Vitalik in Singapore gevestigd en ik werk met TenX (http://www.tenx.tech/) aan Comit Network (http://www.comit.network/). Vitalik heeft onze tech validatie gedaan waarna we een seed round van US$1M binnengehaald hebben.
Rannasha heeft het al uitgelegd. Heb ik zelf ook, is al de hele dag zo. Het geld van Kraken zelf is simpelweg op. Je kan het twee of drie keer proberen, maar daarna moet je meestal een paar uur wachten tot er weer genoeg te lenen is.DirtyBird schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:33:
Ook al wordt hier heel erg getwijfel over Poloniex, ik koop daar nog steeds mijn ETH. Eerst koop ik via bitonic BTC en stuur die naar mijn Poloniex account en wissel ze om naar ETH om vervolgens de ETH gelijk naar MEW te sturen. Tsja, ook ik laat bijna niks op mijn Poloniex account staan maar store het cold.StevoMark10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:55:
Ik zit op dit moment met ETH, BTC en LTC bij Coinbase. Dit gaat opzich prima, alleen mislukt het bijkopen regelmatig. Ik ben dus aan het kijken naar een andere plek om ETH te kopen. Ik ben al aan het kijken naar Kraken en Gemini. Zijn er nog mensen met tips of goede ervaringen of mogelijke andere plekken?
Iemand gaf de tip om 2fa op Poloniex aan te zetten zodat trades er sneller doorheen komen. Ik had vanaf mijn begin met Poloniex al 2fa aan en mijn transacties hebben nooit meer tijd ingenomen dan een minuut. Dat terwijl sommige mensen uren moeten wachten.. Ik weet niet of het echt werkt, maar zet gewoon 2fa aan
Mijn transacties op polo gaan ook gewoon direct (en ja ik heb 2fa aan en daarnaast nog een 256 karakter tellend wachtwoord op al mijn exchange accounts overigens)
Ah dan ben ik dus niet de enige, ben al een hele tijd aan het wachten tot mijn geld van gister "aangemeld" word..StevoMark10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:55:
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Ik heb het al langere tijd. Vanochtend weer hetzelfde. Erg vervelend en ik begin er nu opzich wel een beetje zat van te worden. Vandaar dat ik verder wil kijken naar alternatieven.Chris van der G schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:01:
[...]
Ah dan ben ik dus niet de enige, ben al een hele tijd aan het wachten tot mijn geld van gister "aangemeld" word..
Heeft hier iemand ervaring met LiteBit.eu?
Ik heb wel een account gemaakt, maar nog geen transacties uitgevoerd. Voornamelijk omdat ik geen vertrouwen heb in hun support.
Ik vroeg aan LiteBit welke fees ze hanteren en het enige waarmee ze terug kwamen was dat ze tussen 0-6% fees rekenen afhankelijk van de coin. Op zich niet onlogisch dat er per coin een andere fee is dus vroeg ik voor een overzicht voor de fees per coins. Maar dit konden ze niet geven omdat
Wat is ervaring van andere?
Ik heb wel een account gemaakt, maar nog geen transacties uitgevoerd. Voornamelijk omdat ik geen vertrouwen heb in hun support.
Ik vroeg aan LiteBit welke fees ze hanteren en het enige waarmee ze terug kwamen was dat ze tussen 0-6% fees rekenen afhankelijk van de coin. Op zich niet onlogisch dat er per coin een andere fee is dus vroeg ik voor een overzicht voor de fees per coins. Maar dit konden ze niet geven omdat
Dit is natuurlijk gewoon bullshit aangezien je met een simple query naar de database een uitdraai kan maken.I'm sorry to say that we don't have one, this is an automated system.
Weet iemand hoe ik t best van BTC naar Ethereum ga op Kraken? Moet ik dan eerst sellen tegen euros, en dan ETH aanschaffen of betaal ik dan twee keer fees en moet ik beter direct ETH kopen van BTC? Ook zie ik dat Kraken een of ander "ether" concept heeft, wat weer iets anders is dan Ethereum geloof ik? Vind t maar verwarrend allemaal...
Heb hier Ripples gekocht, eigenlijk allemaal zonder problemen, vooral omdat het makkelijk was via idealYoicaa schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:05:
[...]
Dit is natuurlijk gewoon bullshit aangezien je met een simple query naar de database een uitdraai kan maken.
Ik vraag me ook wel af met hoeveel geld hier wordt geïnvesteerd. Gaat het bij jullie echt om duizenden euro's of hooguit een paar honderd?
Ik speel maar met 200-300EUR. Het is voor mij dan ook meer gewoon interessant dan echt een business
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Vanwaar de pricedrop in XRP? Gaat de laatste paar dagen hard naar beneden...
@loewie1984 Het gaat me niet om de hoogte van de fees, maar het feit dat ze deze niet willen delen.
Bij de gross van de exchanges staan de fees gewoon op de site en als het er niet staat is een bericht naar support genoeg om een antwoord te krijgen. Dit is (voor mij) de eerste keer dat een support zegt dat ze het zelf ook niet weten. Dat wekt bij mij geen vertrouwen op in het bedrijf.
Bij de gross van de exchanges staan de fees gewoon op de site en als het er niet staat is een bericht naar support genoeg om een antwoord te krijgen. Dit is (voor mij) de eerste keer dat een support zegt dat ze het zelf ook niet weten. Dat wekt bij mij geen vertrouwen op in het bedrijf.
En voor de mensen die vroeg zijn ingestapt is het nu wel al veel meer misschien. Ik wil instappen met 2 BTC, 1,5 aanhouden en met de rest wat spelen.
Maar als het ineens 10k+ waard wordt ben ik misschien wel bang om te blijven zitten, maar ook bang om uit te stappen
Maar als het ineens 10k+ waard wordt ben ik misschien wel bang om te blijven zitten, maar ook bang om uit te stappen
Heb daar voor het laatst toen Gulden hoog stond deel verkocht en stond met spoedbetaling zelfs zelfde avond erop.alki schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:06:
[...]
Heb hier Ripples gekocht, eigenlijk allemaal zonder problemen, vooral omdat het makkelijk was via ideal
Ik vind zelf support goed had ooit myr gekocht was alleen vergeten techecken en toen zag ik op balance 0 stond na 6 maanden. Had ik toch maar even nagevraagd.
Bleek dat het systeem toe noet had doorgezet.
Al met al heb ik zelf goede ervaringen.
AnimeAdicted
Heb er ongeveer 1000 dollar inzitten (redelijk vroeg ingestapt en later nog meer bijgekocht). Totale portefuille is op dit moment 6500 dollar waard.sNielz123 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:13:
Ik vraag me ook wel af met hoeveel geld hier wordt geïnvesteerd. Gaat het bij jullie echt om duizenden euro's of hooguit een paar honderd?
Heb gekocht via kraken en mn altcoins via poloniex.
[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 22-05-2017 10:19 ]
Ik heb in het begin mijn BTC gekocht via Localbitcoins.com, maar zou het nu gewoon via Kraken doen...StevoMark10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:16:
Via waar kopen jullie allemaal?
Als ik het zo lees krijg ik eerder het idee dat de fee afhankelijk is van de coins en het sentiment ervan. Hoge volatiliteit = hogere fee door het hogere risico.Yoicaa schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:16:
@loewie1984 Het gaat me niet om de hoogte van de fees, maar het feit dat ze deze niet willen delen.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ikzelf had ongeveer 200 euro ingelegd over verschillende altcoins.sNielz123 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:13:
Zit nu op +/- 500 euro en heb al mij inleg al dubbel eruitgehaald.(Toen Gulden omhoog ging)
AnimeAdicted
@sNielz123 Lange termijn is het beste, wegzetten en niet aan denken. Fijnste zou zijn als je er alleen iets van mee krijgt als Nu.nl ofzo aangeeft: BTC naar 5k, 10k, etc 
Wat je wel kan beschouwen als feiten is het volgende:
- interesse voor crypto groeit, waardoor BTC en andere alt's stijgen in waarde
- interesse voor ETH is bijzonder en lijkt zich definitief te vestigen als de 2de meest waardevolle coin
- de fluctuaties bij BTC zijn niet meer zo hevig als eerst, o.a. te wijten aan toegenomen interesse en afgenomen schandalen
Wat iedereen daar mee doet, en welk gevoel hij/zij er bij heeft dat kunnen we je niet vertellen. Maar als je kijkt naar die trends, heb je iig houvast om voor je zelf een strategie te ontwikkelen die bij je past.
in other news, ik zit eigenlijk te kijken op polo of ik kan instellen dat ik een sell order plaats voor alts wanneer de prijs een bepaald punt bereikt. Ik kan op de exchange nl. alleen maar een stop-limit instellen. Iemand ervaring daarmee?
Wat je wel kan beschouwen als feiten is het volgende:
- interesse voor crypto groeit, waardoor BTC en andere alt's stijgen in waarde
- interesse voor ETH is bijzonder en lijkt zich definitief te vestigen als de 2de meest waardevolle coin
- de fluctuaties bij BTC zijn niet meer zo hevig als eerst, o.a. te wijten aan toegenomen interesse en afgenomen schandalen
Wat iedereen daar mee doet, en welk gevoel hij/zij er bij heeft dat kunnen we je niet vertellen. Maar als je kijkt naar die trends, heb je iig houvast om voor je zelf een strategie te ontwikkelen die bij je past.
in other news, ik zit eigenlijk te kijken op polo of ik kan instellen dat ik een sell order plaats voor alts wanneer de prijs een bepaald punt bereikt. Ik kan op de exchange nl. alleen maar een stop-limit instellen. Iemand ervaring daarmee?
Interesse voor ETH is mijn inziens bijzonder omdat het nu nog 'goedkoop' is en veel aandacht in het nieuws krijgt als broertje van BTC. Mensen kopen omdat ze de boot niet willen missen.loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:22:
@sNielz123
Dat heet een take-profit. Heeft polo dat niet?in other news, ik zit eigenlijk te kijken op polo of ik kan instellen dat ik een sell order plaats voor alts wanneer de prijs een bepaald punt bereikt. Ik kan op de exchange nl. alleen maar een stop-limit instellen. Iemand ervaring daarmee?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een limit order maken, alleen heb je dan niet de garantie dat die volledig gevuld wordt.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb vrijdag voor 200€ waves gekocht via litebit en het kwam vervolgens niet aan, had dus al wel betaald met ideal.Yoicaa schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:05:
[...]
Dit is natuurlijk gewoon bullshit aangezien je met een simple query naar de database een uitdraai kan maken.
Maar goed, ik bel ze straks wel even als ze mijn support ticket niet op tijd benantwoorden.
Ik zit te denken aan langdurige cold storage.
(denk aan 5 jaar, kan het eventueel wegleggen in een bankkluis)
Wil dit ook vastleggen in een testament. (alleen voor de hardware en de seed)
Dus zoiets van. USBkey in kluis behoort tot zoon: X (ipv XXX BTC voor zoon: x) jaja voor de belasting ;')
Zit te denken aan de volgende mogelijkheden:
Trezor
Papieren wallet lamineren
Windows on a stick met wallets voor elke currency op een OSStick dus
Het gaat voornamelijk om 90% BTC en 10% ETH
Trezor werkt met beide. Wat is wijsheid en hoe hebben jullie dit regereld?
(denk aan 5 jaar, kan het eventueel wegleggen in een bankkluis)
Wil dit ook vastleggen in een testament. (alleen voor de hardware en de seed)
Dus zoiets van. USBkey in kluis behoort tot zoon: X (ipv XXX BTC voor zoon: x) jaja voor de belasting ;')
Zit te denken aan de volgende mogelijkheden:
Trezor
Papieren wallet lamineren
Windows on a stick met wallets voor elke currency op een OSStick dus
Het gaat voornamelijk om 90% BTC en 10% ETH
Trezor werkt met beide. Wat is wijsheid en hoe hebben jullie dit regereld?
Mag ik iedereen waarschuwen voor het aankopen van ETH coins op https://changelly.com middels creditcard waarbij USD omgezet worden naar ETH coins. Het kostte mij een fee van maar liefst 34% (like wtf). De gozer in de online support legde mij uit dat dit te maken had met kosten die zij maken en andere fees die erbij komen kijken. Hij wilde wel 5% goedmaken in mijn bitcoin wallet. Enfin, dit doe ik niet meer op deze manier
Tering hey, net gewoon al de 180 doorbroken voor ETH, dat is vanavond al 200 als het zo door gaat.
Al denk ik dat Poloniex tegen die tijd wel bezweken is en het weer een paar stappen daalt
Al denk ik dat Poloniex tegen die tijd wel bezweken is en het weer een paar stappen daalt
Kraken ligt eruit, kan de toeloop niet aan van al die users die van hun altcoins af moeten
.
Net mijn account geverifieerd op BTCdirect. Kraken is ook geverifieerd (kan nog geen eur storten)
Noobvraag: kun je vanuit BTCdirect of Bitonic meteen je BTC laten storten op kraken? Of moet dat via je wallet?
Ik wil ook zsm wat ETH aanschaffen
Noobvraag: kun je vanuit BTCdirect of Bitonic meteen je BTC laten storten op kraken? Of moet dat via je wallet?
Ik wil ook zsm wat ETH aanschaffen
[ Voor 7% gewijzigd door sNielz123 op 22-05-2017 10:44 ]
Niet, hoop ik. En anders hopelijk niet overnightLuuk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:44:
Wat een enorme ETH bubblevorming zeg. Ik ben benieuwd wanneer de klappen gaan vallen.
Dan zit je nog veel te bescheiden
Vandaag is bekend geworden dat de EEA (Enterprise Ethereum Alliance) 86 nieuwe leden heeft (waaronder Delloitte, Rabobank, ING, Toyota)Luuk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:44:
Wat een enorme ETH bubblevorming zeg. Ik ben benieuwd wanneer de klappen gaan vallen.
LINK (PDF)
Dit genereert nogal wat publiciteit. Plus dat de jongens die er al in zaten ook niet de minste zijn (Microsoft, Intel, UBS, Accenture... oa).
Dat gezegd hebbende: Groei in Ethereum is in mijn ogen logisch, maar wat er nu in de afgelopen paar dagen gebeurd is wel heel bizar.
[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 22-05-2017 10:51 ]
New York is nog niet wakker en Consensus is nog niet begonnen[0]. Dus dit gaat verder omhoog. 0.1 is geen gekke richtlijn. Ook als je kijkt naar at voor support er nu al is vanuit het bedrijfsleven[1].Luuk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:44:
Of alles klapt natuurlijk over 10 seconden... Maar verdere groei is het meest logisch.
[0] http://www.coindesk.com/events/consensus-2017/
[1] https://www.forbes.com/si...e-street-and-infosys-and/
Ik wil nu instappen in ETH, echter een account aanmaken op Kraken en juiste Tier krijgen om er geld op te zetten duurt te lang denk ik. Hebben jullie een goeie ETH wallet?
En daar gaan we
coinbase gaat snel, wallet op je telWhats-the-nam3 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:53:
Ik wil nu instappen in ETH, echter een account aanmaken op Kraken en juiste Tier krijgen om er geld op te zetten duurt te lang denk ik. Hebben jullie een goeie ETH wallet?
Zo hee, verdampt mn 115$ profit op mn margin long even in 3 minuten

Mijn god wat een paniek vandaag. Massive sell bij ripple en litecoin. Probeer iedereen op de ethereum trein te springen voor dat die vertrekt?
Dat met Kraken was ik ook achter gekomen. Wachten duurt lang wanneer je de koers omhoog ziet gaan.
Literbit.eu heeft ook bijzonder weinig voorraad meer, tot vanmiddag ergens wanneer ze weer nieuwe voorraad verwachten. Tot die tijd zoek ik ook een plek waar ik mijn Euro's om kan zetten naar ETH.
Literbit.eu heeft ook bijzonder weinig voorraad meer, tot vanmiddag ergens wanneer ze weer nieuwe voorraad verwachten. Tot die tijd zoek ik ook een plek waar ik mijn Euro's om kan zetten naar ETH.
Valt reuze mee laatste tijd, duurt +- een halve/hele dag voordat 't erop staat
Woah, XRP op cold staan, nog steeds dikke winst, maar wat een drop...
Nu ETH en BTC omhoog. Daarna valt rendement tegen en gaan alle nieuwelingen weer rondkijken bij andere altcoins voor 10000% rendement in 2 uur. Zaak is om bij de pumps aan te sluiten als daytrader.
Weet iemand een goede chart a la bitcoinwisdom.com die gewoon alle currencies van vrijwel alle exchanges laat zien?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Eth verkopen is nu ook onmogelijk op kraken, hij wordt niet opgepakt
Ik was net op tijdMarcoL1978 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:58:
Eth verkopen is nu ook onmogelijk op kraken, hij wordt niet opgepakt
ETH moet niet zo snel gaan blijven zakken anders is heel m'n winst op
In welk universumRookert25 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:59:
Bitcoin over USD 2300
Ik heb gisteren mijn eerste ETH gekocht aan 125euro.
Op 24u is er al een mooie winst geboekt.
Ik heb het gekocht via Bitpanda maar nu zie ik dat ze ze daar niet kan verkopen! Zucht.
Mijn Eth staat in de Ethereum App wallet. Nu heb ik een account aangemaakt bij Coinbase.
Om te verkopen, moet ik eerst mijn ETH naar coinbase verhuizen?
Of zijn er betere exchanges voor EU'rs?
Ik ben ook van plan litecoin te kopen.
Dus het zou handig zijn als die dit beide ondersteunen.
Op 24u is er al een mooie winst geboekt.
Ik heb het gekocht via Bitpanda maar nu zie ik dat ze ze daar niet kan verkopen! Zucht.
Mijn Eth staat in de Ethereum App wallet. Nu heb ik een account aangemaakt bij Coinbase.
Om te verkopen, moet ik eerst mijn ETH naar coinbase verhuizen?
Of zijn er betere exchanges voor EU'rs?
Ik ben ook van plan litecoin te kopen.
Dus het zou handig zijn als die dit beide ondersteunen.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Waar halen ze die data in hemelsnaam vandaan? Op alle grote exchanges staat hij onder de $2200.
Ik heb een verified tier2 Kraken account, maar heb nog geen geld naar mijn account overgemaakt, want ik twijfel nu over de opmerking dat je naam exact overeen moet komen met de naam die op je bankaccount staat:
[Roepnaam] [achternaam] => account opgevoerd met deze naam
[Voorletters] [achternaam] => de naam op mijn rekeningafschrift
Aangezien je de naam van je kraken account niet kunt wijzigen, ben ik bang dat mijn account niet gaat werken, want moet waarschijnlijk op basis van [voorletters] [achternaam] zijn. Iemand die dit kan bevestigen?
Situatie:Important: The name on the bank account you are depositing from must match the name entered for verification on the Kraken account you are depositing into.
[Roepnaam] [achternaam] => account opgevoerd met deze naam
[Voorletters] [achternaam] => de naam op mijn rekeningafschrift
Aangezien je de naam van je kraken account niet kunt wijzigen, ben ik bang dat mijn account niet gaat werken, want moet waarschijnlijk op basis van [voorletters] [achternaam] zijn. Iemand die dit kan bevestigen?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Kut. Gisterenavond 100 Rxp gekocht
Was ik nou toch maar voor die gekke Eth gegaan.
Geen flauw idee, valt altijd veel hoger uit dan de rest, vrij onbetrouwbaar lijkt me....oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:01:
[...]
Waar halen ze die data in hemelsnaam vandaan? Op alle grote exchanges staat hij onder de $2200.
Zie ook wat Japanse beurzen die met premium handelen, waar USD 3400 tussenstaatMartijnRGS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:02:
[...]
Geen flauw idee, valt altijd veel hoger uit dan de rest, vrij onbetrouwbaar lijkt me...

N
CMC laat volgens mij het gemiddelde zien op basis van een hele lijst markten:.oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:01:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Daar zitten dus ook pairs tussen als bijv. DOGE/BTC op Poloniex waarbij BTC een omgerekende prijs heeft van $2828
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
1 klein piekje in de ETH en iedereen gaat massaal zijn ETH verkopen..
Misschien omdat ze Segwit ook snel naar Bitcoin willen hebben, heb het al eens eerder gezegd, Litecoin zal overbodig worden...
Ik kan nergens meer ETH inkopen! btcdirect en litebit zijn uitverkocht!
Ja, ik heb er net gekocht op BTCdirect. daar kwamen ze ineens beschikbaar.bd-casemod schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:07:
1 klein piekje in de ETH en iedereen gaat massaal zijn ETH verkopen..
Je koopt ook geen ETH in, maar verkoopt BTC voor ETH.mauro101 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:08:
Ik kan nergens meer ETH inkopen! btcdirect en litebit zijn uitverkocht!
Alles crasht weer de laatste 15 minuten?
Ripple herstelt zichzelf weer naar $0,30.
Toch wat DGB gekocht op de dip, ben benieuwd
Ja daar zat ik ook naar te kijken, maar kun je dat uitleggen? Waarom heeft DOGE/BTC een "omgerekende prijs" van $2828?Tourniquet schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:07:
[...]
CMC laat volgens mij het gemiddelde zien op basis van een hele lijst markten:
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Daar zitten dus ook pairs tussen als bijv. DOGE/BTC op Poloniex waarbij BTC een omgerekende prijs heeft van $2828
1 DOGE is 115 satoshi op Poloniex. Als we even zeggen dat BTC op $2150 staat, dan is 1 DOGE dus $0,0024725

En hoe reken je het überhaupt om, als je nog geen dollarprijs weet van BTC (want die ben je immers aan het vaststellen aan de hand van andere markten) ?
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 22-05-2017 11:14 ]
Frontpage nieuws nu:
nieuws: Pas opgerichte Ethereum-alliantie voegt 86 bedrijven toe als leden
nieuws: Pas opgerichte Ethereum-alliantie voegt 86 bedrijven toe als leden
Kraken geeft nu op elke verkoop foutmeldingen, ze verwijzen door naar support. Het lijkt er op dat ze het niet meer kunnen bijbenen
Ach ja de gebruikelijke panieksellers die bij een dipje in paniek raken, gewoon HODL voor ETHElectronLion schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:12:
Alles crasht weer de laatste 15 minuten?
Ik kan de daling van ETH ook niet helemaal duiden. Die heeft nu toch goed nieuws verspreid?
Misschien minder goed dan iedereen had verwacht?PHPResource schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
Ik kan de daling van ETH ook niet helemaal duiden. Die heeft nu toch goed nieuws verspreid?
Veels te hard gestegen in korte tijd.chrisO schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
[...]
Misschien minder goed dan iedereen had verwacht?
Mijn idee is dat ETH keihard zal gaan, maar hij is zo snel gestegen dat daytraders eerst even hun winst pakken.
Dit inderdaad.Mr Ronman schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:15:
[...]
Ach ja de gebruikelijke panieksellers die bij een dipje in paniek raken, gewoon HODL voor ETH
Het kan natuurlijk niet zo door gaan dat iets elke minuut met een procent meer waard wordt.PHPResource schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
Tenzij je daytrade moet je niet naar de dipjes kijken.PHPResource schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
Sorry, daar was ik er dus 1 vanMantus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:17:
[...]
Veels te hard gestegen in korte tijd.
Mijn idee is dat ETH keihard zal gaan, maar hij is zo snel gestegen dat daytraders eerst even hun winst pakken.
Juist wel, dipjes zijn inkoopmomentenEliaz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:18:
[...]
Tenzij je daytrade moet je niet naar de dipjes kijken.
Ehm tja, geen idee. Ik kijk ook zelf nooit naar CMC. Hebben ze geen FAQ met uitleg hoe ze dat berekenen?.oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:13:
[...]
Ja daar zat ik ook naar te kijken, maar kun je dat uitleggen? Waarom heeft DOGE/BTC een "omgerekende prijs" van $2828?
1 DOGE is 115 satoshi op Poloniex. Als we even zeggen dat BTC op $2150 staat, dan is 1 DOGE dus $0,0024725.
En hoe reken je het überhaupt om, als je nog geen dollarprijs weet van BTC (want die ben je immers aan het vaststellen aan de hand van andere markten) ?
Buy the rumur, sell the news.PHPResource schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 22-05-2017 11:20 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Maar ... op het moment van de dip, kun je niet zien dat het een dip is ...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om