Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10 11:48
Rookert25 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:19:
[...]

Dacht ik ook zaterdag toen ie USD 115 was...
In dat geval ga ik het wagen, zie het alweer gebeuren dat ik later kijk en dat het meer waard is. Had hetzelfde met Bitcoin, twijfelde om te kopen op ~800 euro, maar je ziet hoeveel ze nu waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

kansloze schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:19:
Wat een stomme fout van mij net op Kraken. Ik wilde een stop/loss doen maar ik deed gewoon sell. Dus mijn laatste 10 LTC zijn ook verkocht, wel met winst gelukkig maar toch.
Zo wilde ik een tijd geleden een order maken om te verkopen, zat ik niet op te letten.
Kocht ik ze voor 0.30 boven de prijs 8)7

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:33
Mr_Ripple schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:25:
[...]

Zo wilde ik een tijd geleden een order maken om te verkopen, zat ik niet op te letten.
Kocht ik ze voor 0.30 boven de prijs 8)7
Als je een te hoge koopprijs ingeeft, koop je ze dan niet alsnog voor het laagst beschikbare tarief?
Ik bedoel, als ik 6000USD voor een bitcoin betaal, volgens mij geeft mijn exchange me altijd het beste (direct beschikbare) tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

I-King schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:29:
[...]

Als je een te hoge koopprijs ingeeft, koop je ze dan niet alsnog voor het laagst beschikbare tarief?
Ik bedoel, als ik 6000USD voor een bitcoin betaal, volgens mij geeft mijn exchange me altijd het beste (direct beschikbare) tarief.
Neh, was gewoon een domme fout.
Kraken doet dat in ieder geval niet.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 20:04

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik kan geen margin posities meer openen op kraken. Ik heb een free margin van 3000 en als ik een positie van 10 eth wil openen met 5x leverage (niet nodig, ik weet t) dan wordt deze gecancelled vanwege insufficient margin. Ik heb zowel eth als eur geprobeerd voor fees maar niks helpt. Ik ben tier 3, iemand die weet hoe dit komt?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
I-King schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:29:
[...]

Ja.

Bij iedere normaal opererende exchange is het niet mogelijk om een (ver)koopprijs te krijgen die ver van de huidige prijs ligt. Dit gebeurt enkel bij grote orders waarbij je een flink deel van het orderboek weg haalt.

Je kunt een Bitcoin koop-order voor €10000 of een verkoop-order voor €1 plaatsen en in beide gevallen zal de daadwerkelijke prijs rond de €1880 liggen.
DirtyBird schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:33:
Ik kan geen margin posities meer openen op kraken. Ik heb een free margin van 3000 en als ik een positie van 10 eth wil openen met 5x leverage (niet nodig, ik weet t) dan wordt deze gecancelled vanwege insufficient margin. Ik heb zowel eth als eur geprobeerd voor fees maar niks helpt. Ik ben tier 3, iemand die weet hoe dit komt?
Waarschijnlijk is het geld van Kraken dat gebruikt kan worden voor leveraged trades op.

In tegenstelling tot Bitfinex en Poloniex, leen je bij Kraken niet van andere gebruikers als je een margin positie opent, maar van Kraken zelf. Als er veel mensen dezelfde positie willen openen, dan kan het gebeuren dat ze onvoldoende van een specifieke valuta op handen hebben om uit te lenen.

[ Voor 36% gewijzigd door Rannasha op 22-05-2017 09:44 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Wallie

Herr

Hoe lang duurt verifiëren tegenwoordig voor Kraken.com? Vorige week een account gemaakt, maar die wacht nog op verificatie...
Was op Bitstamp begonnen, maar met alleen bitcoin en ripple heb ik het daar wel weer gezien... toch ruim 400euro winst in 2 weken :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 12:41
Net nog maar even wat Moneros omgetoverd tot ETH. Geen idee wat de gekte doen, maar wil het niet missen als ETH de pan uit schiet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Rannasha schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:36:
[...]

Ja.

Bij iedere normaal opererende exchange is het niet mogelijk om een (ver)koopprijs te krijgen die ver van de huidige prijs ligt. Dit gebeurt enkel bij grote orders waarbij je een flink deel van het orderboek weg haalt.

Je kunt een Bitcoin koop-order voor €10000 of een verkoop-order voor €1 plaatsen en in beide gevallen zal de daadwerkelijke prijs rond de €1880 liggen.

[...]

Waarschijnlijk is het geld van Kraken dat gebruikt kan worden voor leveraged trades op.

In tegenstelling tot Bitfinex en Poloniex, leen je bij Kraken niet van andere gebruikers als je een margin positie opent, maar van Kraken zelf. Als er veel mensen dezelfde positie willen openen, dan kan het gebeuren dat ze onvoldoende van een specifieke valuta op handen hebben om uit te lenen.
Ah, bedankt. Hadden ze wel wat duidelijker in kunnen zijn. Zou het dan wel met usd kunnen of gaat dat van dezelfde hoop als euro?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:22
Ik heb een gokje genomen met DGB en BCN, toch maar de XRP ingeruild.
Op naar de 1$ per coin >:)

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
Thanks voor de link, goed onderbouwd artikel. Zo zie je maar wat één iemand teweeg kan brengen bij een coin.

Zou je mij kunnen uitleggen wat offmarket en onmarket trades zijn? Lijkt me een belangrijk begrip om te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:59
Ik zit op dit moment met ETH, BTC en LTC bij Coinbase. Dit gaat opzich prima, alleen mislukt het bijkopen regelmatig. Ik ben dus aan het kijken naar een andere plek om ETH te kopen. Ik ben al aan het kijken naar Kraken en Gemini. Zijn er nog mensen met tips of goede ervaringen of mogelijke andere plekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Rannasha schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:07:
[...]

Eens. De huidige hype zorgt dat alles wat met cryptocurrency te maken heeft flink in de lift gaat, zonder dat er wordt stilgestaan om te bedenken of hetgeen men koopt wel toekomst heeft. In de onvermijdelijke bear-markt die ooit gaat komen, zullen de meeste altcoins veel harder dalen dan Bitcoin. Slechts enkele hebben genoeg potentie om waarde vast te houden.

De rally van eind 2013 en de daarop volgende bear-markt laat dit patroon prima zien.
Dit mag wel in de topic waarschuwing.

Ik volg dit topic en de bitcoin/blockchain communities nu al bijna 4 jaar en elke keer wanneer https://coinmarketcap.com/ groene cijfers neerzet overspoelt dit topic en het internet weer met mensen die "investeren". In de praktijk is het inderdaad gewoon gokken wat ze doen.

Ik denk dat nog geen 1% daadwerkelijk de technische kennis bezit om echt te begrijpen waarin ze nu investeren. Tuurlijk, dat hoef je ook niet. Je kan ook in een persoon en zijn visie geloven. Vitalik Buterin is een goed voorbeeld.

Grappig feitje, ik ben net als Vitalik in Singapore gevestigd en ik werk met TenX (http://www.tenx.tech/) aan Comit Network (http://www.comit.network/). Vitalik heeft onze tech validatie gedaan waarna we een seed round van US$1M binnengehaald hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
DirtyBird schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:33:
Rannasha heeft het al uitgelegd. Heb ik zelf ook, is al de hele dag zo. Het geld van Kraken zelf is simpelweg op. Je kan het twee of drie keer proberen, maar daarna moet je meestal een paar uur wachten tot er weer genoeg te lenen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
StevoMark10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:55:
Ik zit op dit moment met ETH, BTC en LTC bij Coinbase. Dit gaat opzich prima, alleen mislukt het bijkopen regelmatig. Ik ben dus aan het kijken naar een andere plek om ETH te kopen. Ik ben al aan het kijken naar Kraken en Gemini. Zijn er nog mensen met tips of goede ervaringen of mogelijke andere plekken?
Ook al wordt hier heel erg getwijfel over Poloniex, ik koop daar nog steeds mijn ETH. Eerst koop ik via bitonic BTC en stuur die naar mijn Poloniex account en wissel ze om naar ETH om vervolgens de ETH gelijk naar MEW te sturen. Tsja, ook ik laat bijna niks op mijn Poloniex account staan maar store het cold.

Iemand gaf de tip om 2fa op Poloniex aan te zetten zodat trades er sneller doorheen komen. Ik had vanaf mijn begin met Poloniex al 2fa aan en mijn transacties hebben nooit meer tijd ingenomen dan een minuut. Dat terwijl sommige mensen uren moeten wachten.. Ik weet niet of het echt werkt, maar zet gewoon 2fa aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Mijn transacties op polo gaan ook gewoon direct (en ja ik heb 2fa aan en daarnaast nog een 256 karakter tellend wachtwoord op al mijn exchange accounts overigens)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

StevoMark10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:55:
Ah dan ben ik dus niet de enige, ben al een hele tijd aan het wachten tot mijn geld van gister "aangemeld" word..

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Chris van der G schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:01:
[...]

Ah dan ben ik dus niet de enige, ben al een hele tijd aan het wachten tot mijn geld van gister "aangemeld" word..
Ik heb het al langere tijd. Vanochtend weer hetzelfde. Erg vervelend en ik begin er nu opzich wel een beetje zat van te worden. Vandaar dat ik verder wil kijken naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoicaa
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-01-2023
Heeft hier iemand ervaring met LiteBit.eu?

Ik heb wel een account gemaakt, maar nog geen transacties uitgevoerd. Voornamelijk omdat ik geen vertrouwen heb in hun support.

Ik vroeg aan LiteBit welke fees ze hanteren en het enige waarmee ze terug kwamen was dat ze tussen 0-6% fees rekenen afhankelijk van de coin. Op zich niet onlogisch dat er per coin een andere fee is dus vroeg ik voor een overzicht voor de fees per coins. Maar dit konden ze niet geven omdat
I'm sorry to say that we don't have one, this is an automated system.
Dit is natuurlijk gewoon bullshit aangezien je met een simple query naar de database een uitdraai kan maken.

Wat is ervaring van andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:58
Weet iemand hoe ik t best van BTC naar Ethereum ga op Kraken? Moet ik dan eerst sellen tegen euros, en dan ETH aanschaffen of betaal ik dan twee keer fees en moet ik beter direct ETH kopen van BTC? Ook zie ik dat Kraken een of ander "ether" concept heeft, wat weer iets anders is dan Ethereum geloof ik? Vind t maar verwarrend allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:25
Yoicaa schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:05:

Ik heb wel een account gemaakt, maar nog geen transacties uitgevoerd. Voornamelijk omdat ik geen vertrouwen heb in hun support.

Ik vroeg aan LiteBit welke fees ze hanteren en het enige waarmee ze terug kwamen was dat ze tussen 0-6% fees rekenen afhankelijk van de coin. Op zich niet onlogisch dat er per coin een andere fee is dus vroeg ik voor een overzicht voor de fees per coins. Maar dit konden ze niet geven omdat
[...]

Dit is natuurlijk gewoon bullshit aangezien je met een simple query naar de database een uitdraai kan maken.

Heb hier Ripples gekocht, eigenlijk allemaal zonder problemen, vooral omdat het makkelijk was via ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
@Yoicaa Ik heb er al 2 keer gekocht. De fees is niet iets waar ik me nou druk om maak (tenzij je duizenden euro's investeert)

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
FOMOOOOOO!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 10:04
Ik vraag me ook wel af met hoeveel geld hier wordt geïnvesteerd. Gaat het bij jullie echt om duizenden euro's of hooguit een paar honderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Ik speel maar met 200-300EUR. Het is voor mij dan ook meer gewoon interessant dan echt een business

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 09:16
Vanwaar de pricedrop in XRP? Gaat de laatste paar dagen hard naar beneden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
@sNielz123 ik heb er nu 2k inzitten als lange termijn investering. 2,5 week geleden ingestapt en het rendement bij uitbetalen is nu al 600 eu (met name vanwege de stijging BTC en ETH) XRP net uitgestapt en twijfel nog om LTC aan te houden.

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:52
Ik denk dat het hier varieert van 10€ tot +10000€ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Via waar kopen jullie allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoicaa
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-01-2023
@loewie1984 Het gaat me niet om de hoogte van de fees, maar het feit dat ze deze niet willen delen.

Bij de gross van de exchanges staan de fees gewoon op de site en als het er niet staat is een bericht naar support genoeg om een antwoord te krijgen. Dit is (voor mij) de eerste keer dat een support zegt dat ze het zelf ook niet weten. Dat wekt bij mij geen vertrouwen op in het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
En voor de mensen die vroeg zijn ingestapt is het nu wel al veel meer misschien. Ik wil instappen met 2 BTC, 1,5 aanhouden en met de rest wat spelen.

Maar als het ineens 10k+ waard wordt ben ik misschien wel bang om te blijven zitten, maar ook bang om uit te stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Laatst online: 07:29
alki schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:06:
[...]

Heb hier Ripples gekocht, eigenlijk allemaal zonder problemen, vooral omdat het makkelijk was via ideal
Heb daar voor het laatst toen Gulden hoog stond deel verkocht en stond met spoedbetaling zelfs zelfde avond erop.

Ik vind zelf support goed had ooit myr gekocht was alleen vergeten techecken en toen zag ik op balance 0 stond na 6 maanden. Had ik toch maar even nagevraagd.

Bleek dat het systeem toe noet had doorgezet.

Al met al heb ik zelf goede ervaringen.

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:10
sNielz123 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:13:
Ik vraag me ook wel af met hoeveel geld hier wordt geïnvesteerd. Gaat het bij jullie echt om duizenden euro's of hooguit een paar honderd?
Heb er ongeveer 1000 dollar inzitten (redelijk vroeg ingestapt en later nog meer bijgekocht). Totale portefuille is op dit moment 6500 dollar waard.

Heb gekocht via kraken en mn altcoins via poloniex.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 22-05-2017 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb in het begin mijn BTC gekocht via Localbitcoins.com, maar zou het nu gewoon via Kraken doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Yoicaa schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:16:
@loewie1984 Het gaat me niet om de hoogte van de fees, maar het feit dat ze deze niet willen delen.

Bij de gross van de exchanges staan de fees gewoon op de site en als het er niet staat is een bericht naar support genoeg om een antwoord te krijgen. Dit is (voor mij) de eerste keer dat een support zegt dat ze het zelf ook niet weten. Dat wekt bij mij geen vertrouwen op in het bedrijf.
Als ik het zo lees krijg ik eerder het idee dat de fee afhankelijk is van de coins en het sentiment ervan. Hoge volatiliteit = hogere fee door het hogere risico.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Laatst online: 07:29
sNielz123 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:13:
Ikzelf had ongeveer 200 euro ingelegd over verschillende altcoins.

Zit nu op +/- 500 euro en heb al mij inleg al dubbel eruitgehaald.(Toen Gulden omhoog ging)

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
@sNielz123 Lange termijn is het beste, wegzetten en niet aan denken. Fijnste zou zijn als je er alleen iets van mee krijgt als Nu.nl ofzo aangeeft: BTC naar 5k, 10k, etc :P

Wat je wel kan beschouwen als feiten is het volgende:
- interesse voor crypto groeit, waardoor BTC en andere alt's stijgen in waarde
- interesse voor ETH is bijzonder en lijkt zich definitief te vestigen als de 2de meest waardevolle coin
- de fluctuaties bij BTC zijn niet meer zo hevig als eerst, o.a. te wijten aan toegenomen interesse en afgenomen schandalen

Wat iedereen daar mee doet, en welk gevoel hij/zij er bij heeft dat kunnen we je niet vertellen. Maar als je kijkt naar die trends, heb je iig houvast om voor je zelf een strategie te ontwikkelen die bij je past.

in other news, ik zit eigenlijk te kijken op polo of ik kan instellen dat ik een sell order plaats voor alts wanneer de prijs een bepaald punt bereikt. Ik kan op de exchange nl. alleen maar een stop-limit instellen. Iemand ervaring daarmee?

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
loewie1984 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:22:
@sNielz123
- interesse voor ETH is bijzonder en lijkt zich definitief te vestigen als de 2de meest waardevolle coin
Interesse voor ETH is mijn inziens bijzonder omdat het nu nog 'goedkoop' is en veel aandacht in het nieuws krijgt als broertje van BTC. Mensen kopen omdat ze de boot niet willen missen.
in other news, ik zit eigenlijk te kijken op polo of ik kan instellen dat ik een sell order plaats voor alts wanneer de prijs een bepaald punt bereikt. Ik kan op de exchange nl. alleen maar een stop-limit instellen. Iemand ervaring daarmee?
Dat heet een take-profit. Heeft polo dat niet?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Je kunt natuurlijk ook gewoon een limit order maken, alleen heb je dan niet de garantie dat die volledig gevuld wordt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 13:29
Yoicaa schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:05:

[...]

Ik heb vrijdag voor 200€ waves gekocht via litebit en het kwam vervolgens niet aan, had dus al wel betaald met ideal.

Maar goed, ik bel ze straks wel even als ze mijn support ticket niet op tijd benantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 11:00
Ik zit te denken aan langdurige cold storage.
(denk aan 5 jaar, kan het eventueel wegleggen in een bankkluis)
Wil dit ook vastleggen in een testament. (alleen voor de hardware en de seed)
Dus zoiets van. USBkey in kluis behoort tot zoon: X (ipv XXX BTC voor zoon: x) jaja voor de belasting ;')

Zit te denken aan de volgende mogelijkheden:
Trezor
Papieren wallet lamineren
Windows on a stick met wallets voor elke currency op een OSStick dus

Het gaat voornamelijk om 90% BTC en 10% ETH
Trezor werkt met beide. Wat is wijsheid en hoe hebben jullie dit regereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Mag ik iedereen waarschuwen voor het aankopen van ETH coins op https://changelly.com middels creditcard waarbij USD omgezet worden naar ETH coins. Het kostte mij een fee van maar liefst 34% (like wtf). De gozer in de online support legde mij uit dat dit te maken had met kosten die zij maken en andere fees die erbij komen kijken. Hij wilde wel 5% goedmaken in mijn bitcoin wallet. Enfin, dit doe ik niet meer op deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Tering hey, net gewoon al de 180 doorbroken voor ETH, dat is vanavond al 200 als het zo door gaat.

Al denk ik dat Poloniex tegen die tijd wel bezweken is en het weer een paar stappen daalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Kraken ligt eruit, kan de toeloop niet aan van al die users die van hun altcoins af moeten :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Zo net nog even wat ETH gekocht, kraken heeft het inderdaad wat zwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Net mijn account geverifieerd op BTCdirect. Kraken is ook geverifieerd (kan nog geen eur storten)
Noobvraag: kun je vanuit BTCdirect of Bitonic meteen je BTC laten storten op kraken? Of moet dat via je wallet?
Ik wil ook zsm wat ETH aanschaffen

[ Voor 7% gewijzigd door sNielz123 op 22-05-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Wat een enorme ETH bubblevorming zeg. Ik ben benieuwd wanneer de klappen gaan vallen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Luuk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:44:
Wat een enorme ETH bubblevorming zeg. Ik ben benieuwd wanneer de klappen gaan vallen. :D
Niet, hoop ik. En anders hopelijk niet overnight }:O :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Fire69 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:15:
Ik denk dat het hier varieert van 10€ tot +10000€ :P
Dan zit je nog veel te bescheiden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:55
Vandaag is bekend geworden dat de EEA (Enterprise Ethereum Alliance) 86 nieuwe leden heeft (waaronder Delloitte, Rabobank, ING, Toyota)

LINK (PDF)

Dit genereert nogal wat publiciteit. Plus dat de jongens die er al in zaten ook niet de minste zijn (Microsoft, Intel, UBS, Accenture... oa).

Dat gezegd hebbende: Groei in Ethereum is in mijn ogen logisch, maar wat er nu in de afgelopen paar dagen gebeurd is wel heel bizar.

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 22-05-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eliaz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-10 14:39
New York is nog niet wakker en Consensus is nog niet begonnen[0]. Dus dit gaat verder omhoog. 0.1 is geen gekke richtlijn. Ook als je kijkt naar at voor support er nu al is vanuit het bedrijfsleven[1].

Of alles klapt natuurlijk over 10 seconden... Maar verdere groei is het meest logisch.

[0] http://www.coindesk.com/events/consensus-2017/
[1] https://www.forbes.com/si...e-street-and-infosys-and/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik wil nu instappen in ETH, echter een account aanmaken op Kraken en juiste Tier krijgen om er geld op te zetten duurt te lang denk ik. Hebben jullie een goeie ETH wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

En daar gaan we :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 11:25
Whats-the-nam3 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:53:
Ik wil nu instappen in ETH, echter een account aanmaken op Kraken en juiste Tier krijgen om er geld op te zetten duurt te lang denk ik. Hebben jullie een goeie ETH wallet?
coinbase gaat snel, wallet op je tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Zo hee, verdampt mn 115$ profit op mn margin long even in 3 minuten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:51
Mijn god wat een paniek vandaag. Massive sell bij ripple en litecoin. Probeer iedereen op de ethereum trein te springen voor dat die vertrekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat met Kraken was ik ook achter gekomen. Wachten duurt lang wanneer je de koers omhoog ziet gaan.

Literbit.eu heeft ook bijzonder weinig voorraad meer, tot vanmiddag ergens wanneer ze weer nieuwe voorraad verwachten. Tot die tijd zoek ik ook een plek waar ik mijn Euro's om kan zetten naar ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

alki schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:56:
[...]

coinbase gaat snel, wallet op je tel
Valt reuze mee laatste tijd, duurt +- een halve/hele dag voordat 't erop staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Woah, XRP op cold staan, nog steeds dikke winst, maar wat een drop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:33
Nu ETH en BTC omhoog. Daarna valt rendement tegen en gaan alle nieuwelingen weer rondkijken bij andere altcoins voor 10000% rendement in 2 uur. Zaak is om bij de pumps aan te sluiten als daytrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Weet iemand een goede chart a la bitcoinwisdom.com die gewoon alle currencies van vrijwel alle exchanges laat zien?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:57
Eth verkopen is nu ook onmogelijk op kraken, hij wordt niet opgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:00
MarcoL1978 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:58:
Eth verkopen is nu ook onmogelijk op kraken, hij wordt niet opgepakt
Ik was net op tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

ETH moet niet zo snel gaan blijven zakken anders is heel m'n winst op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Bitcoin over USD 2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
In welk universum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
Coinmarketcap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ik heb gisteren mijn eerste ETH gekocht aan 125euro.
Op 24u is er al een mooie winst geboekt.

Ik heb het gekocht via Bitpanda maar nu zie ik dat ze ze daar niet kan verkopen! Zucht.
Mijn Eth staat in de Ethereum App wallet. Nu heb ik een account aangemaakt bij Coinbase.
Om te verkopen, moet ik eerst mijn ETH naar coinbase verhuizen?

Of zijn er betere exchanges voor EU'rs?
Ik ben ook van plan litecoin te kopen.
Dus het zou handig zijn als die dit beide ondersteunen.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Waar halen ze die data in hemelsnaam vandaan? Op alle grote exchanges staat hij onder de $2200.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb een verified tier2 Kraken account, maar heb nog geen geld naar mijn account overgemaakt, want ik twijfel nu over de opmerking dat je naam exact overeen moet komen met de naam die op je bankaccount staat:
Important: The name on the bank account you are depositing from must match the name entered for verification on the Kraken account you are depositing into.
Situatie:
[Roepnaam] [achternaam] => account opgevoerd met deze naam
[Voorletters] [achternaam] => de naam op mijn rekeningafschrift

Aangezien je de naam van je kraken account niet kunt wijzigen, ben ik bang dat mijn account niet gaat werken, want moet waarschijnlijk op basis van [voorletters] [achternaam] zijn. Iemand die dit kan bevestigen?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Kut. Gisterenavond 100 Rxp gekocht :P Was ik nou toch maar voor die gekke Eth gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
.oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:01:
[...]

Waar halen ze die data in hemelsnaam vandaan? Op alle grote exchanges staat hij onder de $2200.
Geen flauw idee, valt altijd veel hoger uit dan de rest, vrij onbetrouwbaar lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
MartijnRGS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:02:
[...]

Geen flauw idee, valt altijd veel hoger uit dan de rest, vrij onbetrouwbaar lijkt me...
Zie ook wat Japanse beurzen die met premium handelen, waar USD 3400 tussenstaat 8)7

N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

LTC loopt effe helemaal leeg zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

.oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:01:
[...]

CMC laat volgens mij het gemiddelde zien op basis van een hele lijst markten:
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets

Daar zitten dus ook pairs tussen als bijv. DOGE/BTC op Poloniex waarbij BTC een omgerekende prijs heeft van $2828 :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hatsieflatsie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:47:
[...]
Dan zit je nog veel te bescheiden :P.
+10K kan ook 100K zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
wizl schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:06:
Niet alleen LTC als ik kijk naar de 1h cijfers.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:07
1 klein piekje in de ETH en iedereen gaat massaal zijn ETH verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
wizl schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:06:
SegWit announced for BTC. Als die doorgezet wordt zal men LTC droppen... Terecht of onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
Misschien omdat ze Segwit ook snel naar Bitcoin willen hebben, heb het al eens eerder gezegd, Litecoin zal overbodig worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Ik kan nergens meer ETH inkopen! btcdirect en litebit zijn uitverkocht!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
bd-casemod schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:07:
1 klein piekje in de ETH en iedereen gaat massaal zijn ETH verkopen..
Ja, ik heb er net gekocht op BTCdirect. daar kwamen ze ineens beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eliaz
mauro101 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:08:
Ik kan nergens meer ETH inkopen! btcdirect en litebit zijn uitverkocht!
Je koopt ook geen ETH in, maar verkoopt BTC voor ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
Alles crasht weer de laatste 15 minuten?
Ripple herstelt zichzelf weer naar $0,30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Toch wat DGB gekocht op de dip, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tourniquet schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:07:
[...]

CMC laat volgens mij het gemiddelde zien op basis van een hele lijst markten:
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets

Daar zitten dus ook pairs tussen als bijv. DOGE/BTC op Poloniex waarbij BTC een omgerekende prijs heeft van $2828 :P
Ja daar zat ik ook naar te kijken, maar kun je dat uitleggen? Waarom heeft DOGE/BTC een "omgerekende prijs" van $2828?

1 DOGE is 115 satoshi op Poloniex. Als we even zeggen dat BTC op $2150 staat, dan is 1 DOGE dus $0,0024725 8)7.
En hoe reken je het überhaupt om, als je nog geen dollarprijs weet van BTC (want die ben je immers aan het vaststellen aan de hand van andere markten) ?

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 22-05-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL1978
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:57
Kraken geeft nu op elke verkoop foutmeldingen, ze verwijzen door naar support. Het lijkt er op dat ze het niet meer kunnen bijbenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
ElectronLion schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:12:
Alles crasht weer de laatste 15 minuten?
Ripple herstelt zichzelf weer naar $0,30.
Ach ja de gebruikelijke panieksellers die bij een dipje in paniek raken, gewoon HODL voor ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ik kan de daling van ETH ook niet helemaal duiden. Die heeft nu toch goed nieuws verspreid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 07-10 14:50
PHPResource schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
Ik kan de daling van ETH ook niet helemaal duiden. Die heeft nu toch goed nieuws verspreid?
Misschien minder goed dan iedereen had verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
chrisO schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
[...]

Misschien minder goed dan iedereen had verwacht?
Veels te hard gestegen in korte tijd.

Mijn idee is dat ETH keihard zal gaan, maar hij is zo snel gestegen dat daytraders eerst even hun winst pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:10

Secsytime

Automagisch

Mr Ronman schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:15:
[...]

Ach ja de gebruikelijke panieksellers die bij een dipje in paniek raken, gewoon HODL voor ETH
Dit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Het kan natuurlijk niet zo door gaan dat iets elke minuut met een procent meer waard wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eliaz
Tenzij je daytrade moet je niet naar de dipjes kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 07-10 14:50
Mantus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:17:
[...]

Veels te hard gestegen in korte tijd.

Mijn idee is dat ETH keihard zal gaan, maar hij is zo snel gestegen dat daytraders eerst even hun winst pakken.
Sorry, daar was ik er dus 1 van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Eliaz schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:18:
[...]

Tenzij je daytrade moet je niet naar de dipjes kijken.
Juist wel, dipjes zijn inkoopmomenten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

.oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:13:
[...]

Ja daar zat ik ook naar te kijken, maar kun je dat uitleggen? Waarom heeft DOGE/BTC een "omgerekende prijs" van $2828?

1 DOGE is 115 satoshi op Poloniex. Als we even zeggen dat BTC op $2150 staat, dan is 1 DOGE dus $0,0024725 8)7.
En hoe reken je het überhaupt om, als je nog geen dollarprijs weet van BTC (want die ben je immers aan het vaststellen aan de hand van andere markten) ?
Ehm tja, geen idee. Ik kijk ook zelf nooit naar CMC. Hebben ze geen FAQ met uitleg hoe ze dat berekenen? :P
Buy the rumur, sell the news.

[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 22-05-2017 11:20 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
chrisO schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:18:
[...]

Sorry, daar was ik er dus 1 van >:)
:D goed moment gekozen, ikzelf ook.

Ben normaal geen daytrader, maar soms toch even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
.oisyn schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:18:
[...]

Juist wel, dipjes zijn inkoopmomenten :P
Maar ... op het moment van de dip, kun je niet zien dat het een dip is ...
Pagina: 1 ... 73 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).