Ik heb dus net iets geks gedaan. Ik heb een halve BTC op RDD en een halve op XVG gezet. Het zijn duidelijk P&D coins. Als je naar de afgelopen maanden kijkt dan zie je dat ze continue gepumped/gedumped worden maar uiteindelijk blijven klimmen. Het zijn ook de twee goedkoopste coins op Bittrex en ze worden niet verhandeld op Polo.exelletor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:43:
Ik heb echt een hele domme actie gedaan. Van het weekend dus een aantal shitcoins gekocht, waaronder 300.000 RedCoins (ongeveer 100 euro). Een snel onderzoek wees uit dat de coin wel iets kon worden. Vandaag eens wat meer onderzoek gedaan en het bleek om een coin te gaan waarvan de ontwikkeling waarschijnlijk op zijn gat ligt. Ik dus weer naar de beurs om de handel snel te dumpen, want de koers was weer dalende. Ik dus 295000 coins weer tegen de inkoopprijs verkopen. Wat deze actie echter uniek maakt, is dat ik twee minuten later nog eens 4000 coins wou dumpen. De prijs was alleen 84% gestegen.
Kortom heb ik nu ongeveer een paar cent verdiend. Het meedoen aan Verge P&D was gelukkig een stuk successvoller.
Volgens mij zouden ze nog wel eens een paar keer over de kop kunnen gaan voordat de stijgende lijn stopt. Belangrijkste is dat ik op mijn handen blijf zitten tijdens een dump.
In het beste geval verdien ik er een paar BTC mee. In het slechte geval verlies ik er 1. Dan laat ik die coins mooi zitten tot de volgende keer dat ze gepumped worden...in 2018 of 2019.