Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exelletor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:43:
Ik heb echt een hele domme actie gedaan. Van het weekend dus een aantal shitcoins gekocht, waaronder 300.000 RedCoins (ongeveer 100 euro). Een snel onderzoek wees uit dat de coin wel iets kon worden. Vandaag eens wat meer onderzoek gedaan en het bleek om een coin te gaan waarvan de ontwikkeling waarschijnlijk op zijn gat ligt. Ik dus weer naar de beurs om de handel snel te dumpen, want de koers was weer dalende. Ik dus 295000 coins weer tegen de inkoopprijs verkopen. Wat deze actie echter uniek maakt, is dat ik twee minuten later nog eens 4000 coins wou dumpen. De prijs was alleen 84% gestegen.

Kortom heb ik nu ongeveer een paar cent verdiend. Het meedoen aan Verge P&D was gelukkig een stuk successvoller.
Ik heb dus net iets geks gedaan. Ik heb een halve BTC op RDD en een halve op XVG gezet. Het zijn duidelijk P&D coins. Als je naar de afgelopen maanden kijkt dan zie je dat ze continue gepumped/gedumped worden maar uiteindelijk blijven klimmen. Het zijn ook de twee goedkoopste coins op Bittrex en ze worden niet verhandeld op Polo.

Volgens mij zouden ze nog wel eens een paar keer over de kop kunnen gaan voordat de stijgende lijn stopt. Belangrijkste is dat ik op mijn handen blijf zitten tijdens een dump.

In het beste geval verdien ik er een paar BTC mee. In het slechte geval verlies ik er 1. Dan laat ik die coins mooi zitten tot de volgende keer dat ze gepumped worden...in 2018 of 2019. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:25

WhySoSerious

Be the change.

PHPResource schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:03:
https://www.worldcoinindex.com/trending/overview
Bytecoin schiet ook als een raket omhoog laatste maand. Is dat nu nog slim om in te stappen of lijkt het zijn toppunt wel bereikt te hebben? Wat betekent trouwens de MC rank?
MarketCap rank, je kunt er op sorteren en ziet vervolgens de "missende" ranks op A-Z gesorteerd.

Bytecoin kan ik je niets over zeggen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:09
Fire69 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:51:
Trouwens, vraagje ivm het uitlenen, waarom wordt er voor BTC zo'n hoge percentages geboden en voor ETH niet? Er wordt niks uitgeleend omdat het niet boven 0.05% uitkomt, terwijl BTC makkelijk tot 0.18% gaat...
Zodra ETH gaat dumpen zal dat percentage snel omhoog gaan.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:33
Eth gaat weer lekker vandaag. Ben blij dat ik 2 weken geleden erin ben gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bytecoin is de voorloper van Monero. Weet het niet zeker, maar het lijkt aardig stil rondom de ontwikkeling van Bytecoin.

Zie ook:

https://getmonero.org/201...ote-based-currencies.html

Het zou kunnen dat Polo vanwege deze flaw funding heeft uitgezet voor Bytecoin. (Zoiets zag ik tenminste af en toe voorbij komen in de trollbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Oké bedankt. Als beginneling, welke nieuwe coins zijn nog de moeite waard om te bestuderen? De truc is natuurlijk om in te stappen op het moment dat de koers nog op z'n laagst is (bv. bij de oprichting van een
'munt').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:50

Secsytime

Automagisch

ETH aan het einde van de maand rond de 200, gok ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ernemmer schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:57:
Voor de mensen die nooit op Bittrex komen, WAVES gaat ook lekker omhoog, misschien willen jullie ook mee met de uptrend.
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-WAVES

https://coinmarketcap.com/currencies/waves/
Je begrijpt dat er 40 alts zijn met een waves-vorm grafiek als je naar 7d% kijkt ;) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Cassius schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:13:
[...]

Je begrijpt dat er 40 alts zijn met een waves-vorm grafiek als je naar 7d% kijkt ;) ?
Kan je een linkje doen met die grafieken? ik krijg dat nooit voor elkaar in 1 overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

XLM gaat ook ein-de-lijk de lucht in (Kraken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ernemmer schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:14:
[...]
Kan je een linkje doen met die grafieken? ik krijg dat nooit voor elkaar in 1 overzicht.
http://coinmarketcap.com/#EUR zie rechts en vergelijk :) .

het is hier geen trollbox, kunnen we iets minder oneliners doen "die gaat door het dak", "spring nu op de hypetrain x!" - het is allemaal doorzichtig genoeg dat je dan zelf de coin bezit etc...

[ Voor 29% gewijzigd door Cassius op 21-05-2017 21:21 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Cassius schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:16:
[...]

http://coinmarketcap.com/#EUR zie rechts en vergelijk :) .

/sub het is hier geen trollbox
Dan heb je inderdaad wel een idee wat de coin gedaan heeft ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 12:26
Even een snelle vraag tussendoor. Ik heb een beetje (0.25 BTC) in een Blockchain.info-wallet staan en weinig verstand van CC. Wil dit wat opdelen naar Ethereum. Puur om wat te proberen. Ik heb al een Ethereum-wallet. Hoe kan ik het beste van BTC -> ETH "overmaken" met zo min mogelijk kosten?

Note to myself: Lees topicstart

[ Voor 18% gewijzigd door Exception op 21-05-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
BTC naar een exchange sturen, Poloniex of Kraken of 1 van de andere en dan traden tegen ETH.
Daarna je ETH weer versturen naar je wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 07-10 10:04
Net een BTC gekocht via Bitonic. Duurde even voordat het kon want ze waren steeds uitverkocht. Maar goed ik ben in.
Deze laat ik voorlopig in mijn wallet staan en dan koop ik waarschijnlijk nog wel 1 om ook wat met altcoins te spelen.

Het doel is om wat te spelen en te leren en hopelijk links of rechts de boot niet te missen (als dat al niet het geval is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Exception schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:23:
Even een snelle vraag tussendoor. Ik heb een beetje (0.25 BTC) in een Blockchain.info-wallet staan en weinig verstand van CC. Wil dit wat opdelen naar Ethereum. Puur om wat te proberen. Ik heb al een Ethereum-wallet. Hoe kan ik het beste van BTC -> ETH "overmaken" met zo min mogelijk kosten?

Note to myself: Lees topicstart
Welke ethereum wallet heb je? Hoe kreeg je dit voor mekaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
PHPResource schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:29:
[...]

Welke ethereum wallet heb je? Hoe kreeg je dit voor mekaar
Slechte benaming misschien, maar "ETH Wallet" (app) van freewallet.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Oké thanks! Heb zojuist een wallet aangemaakt op; https://www.myetherwallet.com
Blijft wel tricky om geld op te slaan bij dit soort media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Nu schiet Stellar de lucht in. Geen peil op te trekken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:46
Bytecoin is ook zeer dubieuze munt volgens mij. Ooit 180.900 coins gekocht voor 20 euro. Verkocht bij een pump van 2 maand geleden (60 euro 200% winst). Maargoed, die coins zouden nu 550 euro waard zijn. Curieuze is, de wallet laat ze ook nog zien alsof ze er staan. Weet zeker dat ze er vanaf zijn maar dat synchronizeren werkt niet, en op poloniex kun je ook niet depositten of withdrawen. Behoorlijk bijzondere bewegingen op het moment.

Zoveel mogelijk munten van exchanges afhalen want totale crashes zijn op het moment alleen maar te veroorzaken door hacks. Er staat zoveel nieuw geld klaar, hoor ondertussen steeds meer mensen over de "bitcoin" alternatieven. Nou, dan weet je dat topvorming aanstaande is...

Echter zit ik dan tussen jong publiek dus of dit representatief is, geen idee. Echter, is dat ook het enige publiek dat de kennis heeft om in te stappen (gegeneraliseerd dan).

Hou de ripples, Lumens, en ZCash gewoon aan. Bijzonder dat Bytecoin hoger staat dan ZCash trouwens. Heb toch een hogere pet op van ZCash dan van Bytecoin, maar soit. Wie weet komt dat nog haha.

EDIT: Gnosis toch ook 100% gepakt sinds introductie, leek eerst tammig. Overigens verwacht ik wel dat Ripple de nummer 1 plek nog een keer gaat pakken. Die munt is al wettig betaalmiddel evenals bitcoin in veel landen en heeft qua regelgeving en samenwerking met banken al een enorme voorsprong. De lumens biedt het meeste kans in termen van verdubbelingen vanwege de marketcap, werkte deze nu al samen met de bill gates foundation of was dat een gerucht, kan het niet goed vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Timberly2 op 21-05-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:03:
[...]

Ik heb dus net iets geks gedaan. Ik heb een halve BTC op RDD en een halve op XVG gezet. Het zijn duidelijk P&D coins. Als je naar de afgelopen maanden kijkt dan zie je dat ze continue gepumped/gedumped worden maar uiteindelijk blijven klimmen. Het zijn ook de twee goedkoopste coins op Bittrex en ze worden niet verhandeld op Polo.

Volgens mij zouden ze nog wel eens een paar keer over de kop kunnen gaan voordat de stijgende lijn stopt. Belangrijkste is dat ik op mijn handen blijf zitten tijdens een dump.

In het beste geval verdien ik er een paar BTC mee. In het slechte geval verlies ik er 1. Dan laat ik die coins mooi zitten tot de volgende keer dat ze gepumped worden...in 2018 of 2019. :P
Ik heb destijds in mijn noobtijd 1M gekocht maar zoals ze nu afgelopen weken /dagen zijn gaan stijgen heb ik nog nooit gezien.

Meestal bleef deze hangen rond de $0.000019 maximaal tot $0.00089 maar is nu al $0.000746.

Blijft me verbazen

AnimeAdicted

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
WhySoSerious schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:42:
Nu schiet Stellar de lucht in. Geen peil op te trekken 8)7
Oh jawel hoor, ze gebruiken een raket als logo. Dan weet je wat je ervan kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Nou ik weer in de bocht.. Via https://changelly.com/ 50 euro aan Ethereum coins getracht te kopen met credit card (enige betaalmiddel). Vragen ze bij de 2e verificatie een 3digit code. Deze kon ik echter 123 niet vinden, vervolgens refresth de pagina zich met de transactie details en de term ' The funds have been sent '. Voorlopig nog niets zichtbaar, maar dat kan even duren natuurlijk. Ik kreeg nog een transactie pagina op https://blockexplorer.com. Daar staat echter; Uncomfirmed transaction. Kortom er is iets misgegaan of niet?

* Is al contact aan het opnemen met Indacoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
PHPResource schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:09:
Nou ik weer in de bocht.. Via https://changelly.com/ 50 euro aan Ethereum coins getracht te kopen met credit card (enige betaalmiddel). Vragen ze bij de 2e verificatie een 3digit code. Deze kon ik echter 123 niet vinden, vervolgens refresth de pagina zich met de transactie details en de term ' The funds have been sent '. Voorlopig nog niets zichtbaar, maar dat kan even duren natuurlijk. Ik kreeg nog een transactie pagina op https://blockexplorer.com. Daar staat echter; Uncomfirmed transaction. Kortom er is iets misgegaan of niet?

Maak het jezelf makkelijk en maak een account aan op Poloniex.com, dan kan je al je BTC traden tegen een heleboel verschillende coins.
Om BTC op Poloniex te krijgen kan je ze kopen bij Bitonic.nl

Ik doe dit al jaren en gaat altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:47
PHPResource schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:09:

Is de 3digit code niet gewoon je CVC-code? Die heb je bij de meeste transacties wel nodig, naast 3D Secure als je die hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Ernemmer schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:12:
[...]

Maak het jezelf makkelijk en maak een account aan op Poloniex.com, dan kan je al je BTC traden tegen een heleboel verschillende coins.
Zojuist een account aangemaakt en e-mailadres gevalideerd. Echter bij het inloggen direct een 500-error. Bij jou toevallig ook? Heb ook al een password reset geprobeerd maar dat mocht helaas niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Exception schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:21:
[...]

Zojuist een account aangemaakt en e-mailadres gevalideerd. Echter bij het inloggen direct een 500-error. Bij jou toevallig ook? Heb ook al een password reset geprobeerd maar dat mocht helaas niet baten.
Bij mij doet de site het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Op Polo NXT en ADRD in BTC omgezet. Ging allemaal vloeiend. Withdrawal van de BTC naar Kraken ook geen enkel probleem. Dus wat dat betreft goede ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Even een vraag, stel ik denk dat de koers is opgetopt. Waar kan je b.v. je bitcoins of je ETH verkopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LED-Maniak
PHPResource schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:25:
Even een vraag, stel ik denk dat de koers is opgetopt. Waar kan je b.v. je bitcoins of je ETH verkopen?
Cryptocurrency - handel en koers #2

En dan knopje "handel" en "exchanges"

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Dank u!
Nog 1 vraag; hoe lang duurt het voordat de ETH-coins in je wallet tevoorschijn komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
PHPResource schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:33:
[...]

Dank u!
Nog 1 vraag; hoe lang duurt het voordat de ETH-coins in je wallet tevoorschijn komen?
Instant.

https://ethereum.stackexc...l-it-is-viewable-on-pendi

Googlen en zoeken in dit topic kan je een hoop opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Oké wederom bedankt. Vreemde is dat ik na de transactie een adres heb gekregen op https://blockexplorer.com
die om de zoveel tijd veranderd (status was eerst unconfirmed en staat inmiddels op 6 confirmations). Dat adres plakken is privacy technisch niet handig zeker?

[ Voor 12% gewijzigd door PHPResource op 21-05-2017 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Stel ik wil een paar K aan EUR omzetten naar BTC, waar zou ik dat het snelste kunnen doen?
(Doel is om beetje op de boot mee te springen. Had altijd al lang interesse in BTC, paar keer mee betaald etc, maar nooit goed in verdiept. Nu de koers zo gestegen is, moet ik wat gehaast handelen.)

Heb wel een verified account op Bitonic, maar daar is maar weinig BTC beschikbaar. Heb verder ook een Blockchain.info wallet. Ook heb ik vandaag een Kraken account aangemaakt, maar daar moet je zo te zien eerst wat verifien voordat je pas wat kan doen, waar misschien ook weer een tijd tussen gaat zitten. (En kwa privacy is Kraken misschien ook niet prettig. Foto van jezelf maken met ID erbij, das nog zwaarder dan bij Nederlandse banken.)

[ Voor 10% gewijzigd door Cyb op 21-05-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Na ongeveer 1,5 week toch een leuke winst kunnen maken.

Ripple gekocht voor ongeveer €200 euro op €0,095 en verkocht voor €0,28. Met de winst ben ik een beetje gaan spelen en verdelen over verschillende altcoins.

Vandaag terwijl reddcoins al op 60% stijging stond toch maar wat ingekocht, toen ik een half uur later weer keek stond hij al op 200% stijging. Uiteindelijk wel weer ietsje gezakt maar toch leuk zakcentje aan overgehouden.

Morgen all-inn op reddcoins! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:45
Exception schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:21:
[...]

Bij mijn vriendin ook, terwijl ik gewoon kan inloggen.

Nieuwe accounts werken blijkbaar niet, ze krijgt ook error 500. Zelfde browser met mijn login werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Zo, overal uitgestapt, behalve BTC en ETC (laatstgenoemde licht verlies, BTC kan toch niet meer kapot op korte termijn). Zo'n 20% rendement na een weekje handelen tijdens verlof, maar om dit naast werk in de gaten te houden zou niet goed gaan...

Zul je zien dat de rally vannacht gewoon doorgaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Cyb schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:47:
Stel ik wil een paar K aan EUR omzetten naar BTC, waar zou ik dat het snelste kunnen doen?
(Doel is om beetje op de boot mee te springen. Had altijd al lang interesse in BTC, paar keer mee betaald etc, maar nooit goed in verdiept. Nu de koers zo gestegen is, moet ik wat gehaast handelen.)

Heb wel een verified account op Bitonic, maar daar is maar weinig BTC beschikbaar. Heb verder ook een Blockchain.info wallet. Ook heb ik vandaag een Kraken account aangemaakt, maar daar moet je zo te zien eerst wat verifien voordat je pas wat kan doen, waar misschien ook weer een tijd tussen gaat zitten. (En kwa privacy is Kraken misschien ook niet prettig. Foto van jezelf maken met ID erbij, das nog zwaarder dan bij Nederlandse banken.)
Bitonic is toch de snelste en makkelijkste manier vind ik. Dit is ook voor het eerst dat ze nu niets hebben. Normaal gesproken hebben ze altijd tussen de 50 en 500 beschikbaar. Als Bitonic weer wat heeft zou ik het daar kopen als je daar op wil wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:05
Volgens mij gaat dit te hard omhoog. Ik heb even alles verkocht en wacht wel weer op een crash(je).

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
weertenaar schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:34:
[...]

Hopelijk heb je ze nog even vastgehouden :)
Ik heb gisterochtend mijn ARK ingeruild voor Digibyte, ging maar om een paar euro, maar binnen een dag meer dan 100% in waarde gestegen (en ARK verder gezakt) 8) dat soort beslissingen moet ik vaker nemen. en dan voor meer geld....
Ik heb ze nog steeds, nog geen verkocht. Laat maar lekker pruttelen, op deze manier gaat DGB wel richting de 10 cent per coin.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Mr Ronman schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:54:
[...]

Bij mijn vriendin ook, terwijl ik gewoon kan inloggen.

Nieuwe accounts werken blijkbaar niet, ze krijgt ook error 500. Zelfde browser met mijn login werkt wel
Ik probeer het morgen nog wel een keer. Wellicht een kleine storing. Bedankt voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-10 11:54
Kent iemand een betrouwbare XRP handelaar naast Kraken en GateHub? Voor beiden zijn er bepaalde verificatiestappen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
En alles weer in het groen. Echt, de pumps van ReddCoin, Verge, Lumen, DigiByte, DigitalNote, Bytecoin zijn gewoon irrationeel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 22:35:

Via https://www.litebit.eu/ 0.1 Ethereum gekocht als test. Maar deze coins zijn nu nogsteeds niet terug te
Wil ik instappen in Ethereum door bij Literbit.eu te willen kopen...hebben ze helemaal niks meer op voorraad.

Wat is een goede vervangende winkel om ze te kopen?

Al lange tijd zie ik allerlei coins voorbij komen, nooit iets mee gedaan verder. Nu wil ik mijn centen wat meer laten werken voor mij in plaats van ik voor mijn centen. Daarom maar eens in Ethereum investeren. Nu nog aardig betaalbaar en een goed vooruitzicht. BTC is simpelweg te duur om een gokje te wagen, uiteraard kan ik geen halve coins kopen: het is alles of niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
sypie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:04:
[...]
Wil ik instappen in Ethereum door bij Literbit.eu te willen kopen...hebben ze helemaal niks meer op voorraad.

Wat is een goede vervangende winkel om ze te kopen?

Al lange tijd zie ik allerlei coins voorbij komen, nooit iets mee gedaan verder. Nu wil ik mijn centen wat meer laten werken voor mij in plaats van ik voor mijn centen. Daarom maar eens in Ethereum investeren. Nu nog aardig betaalbaar en een goed vooruitzicht. BTC is simpelweg te duur om een gokje te wagen, uiteraard kan ik geen halve coins kopen: het is alles of niks.
Ik heb zelf vandaag een aantal ETH bij https://bitrush.nl gekocht. Snel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04
Waarom niet gewoon geld naar Kraken overmaken en daar kopen? Duurt misschien paar uur langer maar je koopt ze dan wel voordeliger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Soru schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:05:
[...]
Ik heb zelf vandaag een aantal ETH bij https://bitrush.nl gekocht. Snel ontvangen.
Ook tijdelijk geen coins beschikbaar. Alles is uitverkocht lijkt het wel. Waren ze gratis vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
sypie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:07:
[...]
Ook tijdelijk geen coins beschikbaar. Alles is uitverkocht lijkt het wel. Waren ze gratis vandaag?
Nee, integendeel. Daarom dat ze overal uitverkocht zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Fire69 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:06:
Waarom niet gewoon geld naar Kraken overmaken en daar kopen? Duurt misschien paar uur langer maar je koopt ze dan wel voordeliger...
Gezien de enorme influx van nieuwe mensen hier, kan niemand wachten om aan te kopen... Gevolgd door dit soort stijgingen. Dan maar premium betalen voor je coins. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Fire69 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:06:
Ik ga inderdaad maar voor de Tier 2 verificatie van kraken. Het delen van persoonlijke informatie trekt me alleen niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
exelletor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:00:
En alles weer in het groen. Echt, de pumps van ReddCoin, Verge, Lumen, DigiByte, DigitalNote, Bytecoin zijn gewoon irrationeel. 8)7
Ik ben geïnteresseerd om in een aardige set coins gewoon een bescheiden hoeveelheid geld te investeren. Wat is de beste manier om aan bovenstaande coins te komen in Nederland?

Edit: Oeps, dubbelpost.

[ Voor 3% gewijzigd door Soru op 22-05-2017 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Soru schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:09:
[...]

Ik ben geïnteresseerd om in een aardige set coins gewoon een bescheiden hoeveelheid geld te investeren. Wat is de beste manier om aan bovenstaande coins te komen in Nederland?

Ik doe het zelf via de volgende manier:

1) BTC Kopen op BitPanda (alternatieven: Bitonic(nu uitverkocht), Coinbase etc., Kraken)
2) BTC sturen naar een Exchange zoals Bittrex. Alternatief: Poloniex, maar deze heeft bijvoorbeeld geen ReddCoin.

Als je met leuke bedragen wil spelen, zal je wel persoonlijke gegevens moeten delen.

[ Voor 7% gewijzigd door exelletor op 22-05-2017 00:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
Soru schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:09:
[...]

Op poloniex. Of shapeshift.io Is geen aanbieder in Nederland te vinden.

Voor de vele herhaaldelijk dezelfde gevraagde vragen:
mensen, lees het topic gewoon even door, gebruik google en de search hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
exelletor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:11:
[...]

Ik doe het zelf via de volgende manier:

1) BTC Kopen op BitPanda (alternatieven: Bitonic(nu uitverkocht), Coinbase etc., Kraken)
2) BTC sturen naar een Exchange zoals Bittrex. Alternatief: Poloniex, maar deze heeft bijvoorbeeld geen ReddCoin.
Bedankt voor de uitleg. Zijn de transaction fees for enorm lage hoeveelheden BTC niet hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Soru schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:13:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Zijn de transaction fees for enorm lage hoeveelheden BTC niet hoog?
Bij BitPanda is het juist handig dat je all-in vaste prijs betaalt, of je nou 1 BTC of 10 koopt. Hoge hoeveelheden kun je juist beter handmatig via een exchange zoals Kraken kopen. Reken voor de trading fees op 0.25% per trade, Bittrex is daar simpel in, terwijl andere ingewikkeldere schema's hanteren die samenhangen met je volume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
LED-Maniak schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:13:
[...]

Voor de vele herhaaldelijk dezelfde gevraagde vragen:
mensen, lees het topic gewoon even door, gebruik google en de search hier.
Dit zou dringend in de post warning (of hoe heet dat ding eigenlijk? :P ) gezet moeten worden, want het moet nu echt steeds vaker herhaald worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Fire69 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:16:
[...]

Dit zou dringend in de post warning (of hoe heet dat ding eigenlijk? :P ) gezet moeten worden, want het moet nu echt steeds vaker herhaald worden...
Het zou ook handig zijn om de TS aan te passen met nieuwe informatie, in 3 jaar is er een heleboel veranderd op coins-gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje geleden wat Komodo gekocht puur en alleen omdat iemand hier op het forum het noemde. Sta nu zo'n 60% in de plus. Bedankt voor de tip!

Denk dat het nog steeds een interessante investering is. Er is al een testversie-wallet voor de Nano Ledger S en die wordt een dezer dagen waarschijnlijk officieel. Daarnaast is de coin in de afgelopen 3 maanden 'slechts' 175% gestegen.

Het zou mij ook niet verbazen als Komodo binnenkort aan Polo toe wordt gevoegd.

Voor de speculanten: Ik zou zeggen verdiep je er eens in. Ik zie deze coin in de komende maand nog 2-3x doen.

disclaimer: Mijn vermoeden/verwachting is gebaseerd op een onderbuikgevoel. Handelen op eigen risico! Verdiep je in de coin alvorens te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin duikt bijna onder de 45% marketcap..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
MichawwZki schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:37:
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=JCR3722ACTI

Wat ik ook veel hoor en lees is dat mensen soms wel weken moeten wachten op een 2k+Dollar verificatie..
Best slim toch?zo voorkom je dat massa's geld van Poloniex verdwijnt. Support heeft het te druk? Bullshit, met het geld dat ze verdienen kunnen ze genoeg mensen aannemen om dit zo snel mogelijk op te lossen lijkt mij.

En als ik of iemand anders er iets van zeggen in de Trollbox krijgen we gelijk een ban >:)
Alles bij elkaar opgeteld lijkt het toch verdacht veel op een nieuwe Mt. Gox

En Waarom zou je Poloniex de voordeel van de twijfel geven als het om veel geld gaat? Beter safe than sorry.

Ik heb i.i.g al mijn coins een tijdje gelden van Poloniex gehaald en sindsdien slaap ik weer zonder stress _/-\o_
Beschuldigingen richting een exchange slingeren is makkelijk, de trollbox staat er elke dag vol mee, maar ik heb nog nooit iemand met bewijs zien komen. Lijkt mij dus meer een stel traders die geld verloren hebben en hun frustraties lekker op de exchange afreageren. Ook heb ik in al mijn tijd daar nog nooit iemand onterecht gebanned zien worden (het ligt er natuurlijk ook aan op welke manier je iets zegt).

Waar ook veel over geklaagd wordt zijn deposits en withdrawals, die zouden erg lang duren. Voor de grap eens een btc withdrawal geprobeerd. Na 10 minuten stond ie al in de blockchain. Misschien dat andere coins langer duren, maar btc is geen enkel probleem. Als het echt Mt Gox 2.0 zou zijn (dat hoor je zowat over elke exchange op bitcointalk en reddit), dan had ik nooit btc zo makkelijk en snel kunnen withdrawen.

Waar trade je nu dan? Of heb je alles in lokale wallets staan?

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Voor de mensen die maar in Ripple blijven geloven...

https://steemit.com/rippl...-the-rise-and-fall-of-xrp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
STORJX is delisted op Bittrex, volgens mij vanuit het niets. Ben een beetje bang dat Poloniex dat ook gaat doen. Ik heb er nog een zooitje die ik voor de crowdsale had gekocht om later in te wisselen. Iemand een idee hoe ik die veilig van Poloniex af kan halen en kan storen? Volgens mij hebben ze geen wallet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
kthxbye schreef op maandag 22 mei 2017 @ 01:28:
STORJX is delisted op Bittrex, volgens mij vanuit het niets. Ben een beetje bang dat Poloniex dat ook gaat doen. Ik heb er nog een zooitje die ik voor de crowdsale had gekocht om later in te wisselen. Iemand een idee hoe ik die veilig van Poloniex af kan halen en kan storen? Volgens mij hebben ze geen wallet....
Hier staat wat info. Gevonden met een google search naar STORJ wallet, wat ook nog andere links opleverde, maar daar heb ik verder niet naar gekeken.
Fire69 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:51:
Trouwens, vraagje ivm het uitlenen, waarom wordt er voor BTC zo'n hoge percentages geboden en voor ETH niet? Er wordt niks uitgeleend omdat het niet boven 0.05% uitkomt, terwijl BTC makkelijk tot 0.18% gaat...
Een coin wordt geleend als een trader een short positie opent voor die coin, dus als er een daling is of wordt verwacht. Blijkbaar wordt er voor ETH nog geen daling verwacht of is het aanbod op het lending book gewoon veel groter dan voor BTC.

[ Voor 38% gewijzigd door Bonez0r op 22-05-2017 02:03 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op maandag 22 mei 2017 @ 01:28:
Waarschijnlijk is STORJX delisted omdat deze coin komt te vervallen. Storj is momenteel bezig met een token sale omdat ze veranderen van blockchain. Ze zaten op het Counterparty netwerk en gaan over op Ethereum. Hun nieuwe token gaat gewoon Storj heten. De oude komt te vervallen (die gaan ze 'burnen').

Je kunt nu twee dingen doen. Je STORJX tokens verkopen (en dan eventueel nieuwe kopen via de token sale) of je kunt ze in een wallet zetten. Vervolgens zou je dit stappenplan dan t.z.t. moeten volgen om de oude tokens om te zetten in nieuwe.

Mocht je ze in een wallet willen stoppen om later om te ruilen, dan kun je een wallet aanmaken via https://wallet.counterwallet.io/#. Let wel op dat je een heel klein beetje BTC overmaakt naar het walletadres voordat je er STORJX naartoe stuurt. De fee om STORJX naar deze counterparty wallet te sturen moet namelijk betaald worden in BTC.

edit: In eerste instantie zie je trouwens alleen maar BTC en XCP in de wallet staan. Zodra je STORJX tokens naar het adres stuurt komt STORJX erbij te staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2017 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 02:11:
[...]

Waarschijnlijk is STORJX delisted omdat deze coin komt te vervallen. Storj is momenteel bezig met een token sale omdat ze veranderen van blockchain. Ze zaten op het Counterparty netwerk en gaan over op Ethereum. Hun nieuwe token gaat gewoon Storj heten. De oude komt te vervallen (die gaan ze 'burnen').

Je kunt nu twee dingen doen. Je STORJX tokens verkopen (en dan eventueel nieuwe kopen via de token sale) of je kunt ze in een wallet zetten. Vervolgens zou je dit stappenplan dan t.z.t. moeten volgen om de oude tokens om te zetten in nieuwe.

Mocht je ze in een wallet willen stoppen om later om te ruilen, dan kun je een wallet aanmaken via https://wallet.counterwallet.io/#. Let wel op dat je een heel klein beetje BTC overmaakt naar het walletadres voordat je er STORJX naartoe stuurt. De fee om STORJX naar deze counterparty wallet te sturen moet namelijk betaald worden in BTC.

edit: In eerste instantie zie je trouwens alleen maar BTC en XCP in de wallet staan. Zodra je STORJX tokens naar het adres stuurt komt STORJX erbij te staan.
Thanks voor je uitgebreide uitleg (en Bonez0r!). Dat omwisselen wist ik. Wat is "een heel klein beetje" BTC? Vanwege de BTC fees kost dat misschien al weer een paar euro. Het gaat maar om 270 STORJX, zo'n €145.
Of kan ik die fee ook heel laag instellen? Snelheid maakt me nu even niets uit, en ik maak het over vanuit mijn Waves wallet (verkoop wel een Wave ervoor).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• honmashinsei
Als dit waar is :') :') :')
FCK/YOU en FCK/XRP. Hoe schaamteloos! Ik koop geen XRP bij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Nickkok schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:51:
Na ongeveer 1,5 week toch een leuke winst kunnen maken.

Ripple gekocht voor ongeveer €200 euro op €0,095 en verkocht voor €0,28. Met de winst ben ik een beetje gaan spelen en verdelen over verschillende altcoins.

Vandaag terwijl reddcoins al op 60% stijging stond toch maar wat ingekocht, toen ik een half uur later weer keek stond hij al op 200% stijging. Uiteindelijk wel weer ietsje gezakt maar toch leuk zakcentje aan overgehouden.

Morgen all-inn op reddcoins! :)
Waar zat ik met mijn gedachten toen ik zei "Morgen all-inn op reddcoins! :) "

Even een nachtje erover slapen dacht ik. En nu staat hij bijna op zo'n 500% stijging.

Gelukkig maakte m'n geweten me wakker en kon ik nog snel even wat procenten pakken. Nou alles goed in de gaten houden want deze kan natuurlijk ook zo weer instorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Laatst online: 16:37
Nickkok schreef op maandag 22 mei 2017 @ 04:13:
[...]

Waar zat ik met mijn gedachten toen ik zei "Morgen all-inn op reddcoins! :) "

Even een nachtje erover slapen dacht ik. En nu staat hij bijna op zo'n 500% stijging.

Gelukkig maakte m'n geweten me wakker en kon ik nog snel even wat procenten pakken. Nou alles goed in de gaten houden want deze kan natuurlijk ook zo weer instorten.
Zelf ben ik meer een holder heb er 1 m welke Walletl gebruik je nu en waar kun je deze handelen aangezien litebit niet meer gebruikt?

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:34
Toch maar XRP verkocht, denk dat ETH nog oploopt deze dagen met nieuw kapitaal en aandacht voor ETH als "goedkoop BTC alternatief" in mainstream media :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:30
Is het een idee om de TS op te schonen en te voorzien van nieuwe informatie? Er zijn de laatste dagen veel dezelfde vragen en onduidelijkheden vanuit (mogelijk) nieuwe cryptocurrency bezitters. Vragen die echt vanuit het TS gelezen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij geen enkele NL aanbieder van bitcoin, ether en litecoin nog iets te krijgen alles is uitverkocht. Gisteren nog een kleine 4000 dogecoins aangeschaft op litebit met veel pijn en moeite. Denk toch dat mensen nu willen instappen, nu ze horen dat de bitcoin alleen maar blijft stijgen, mn broer verklaarde me in maart een beetje voorgek dat ik daar mn geld instak, ik hem eens even latenzien wat mn investering op dit moment waard is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke hype rond Ethereum. Lijkt te komen door dit document.

Heeft iemand het al op waarde kunnen schatten? Is dit de bevestiging dat Ethereum 'the one blockchain to rule them all' wordt of hechten mensen hier teveel waarde aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 07:33:
Dikke hype rond Ethereum. Lijkt te komen door dit document.

Heeft iemand het al op waarde kunnen schatten? Is dit de bevestiging dat Ethereum 'the one blockchain to rule them all' wordt of hechten mensen hier teveel waarde aan?
Een hype zou ik het niet willen noemen.

Het gaat vooral om de 86 nieuw toegevoegde namen aan de EEA. Het belang hiervan is dat grote bedrijven steeds meer geloven in Ethereum en er mee aan de slag gaan. Hoe meer grote namen hoe meer vertrouwen dat wekt en dus de munt een stabilere factor wordt.

Bekijk dit comment en de reactie erop voor een uitleg.

[ Voor 32% gewijzigd door funkeey op 22-05-2017 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Ik wil ook beginnen investeren in een aantal crypto's vanuit België. Ik heb dit echter nog nooit gedaan. Ik heb een account aangemaakt op Kraken, zijn er nog andere stappen die ik moet ondernemen voor euro's te kunnen verhandelen in crypto? Quite lost here :p.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Ben ik de enige die soms het gevoel krijgt dat dit puur gokken is en meer niet, bedoel dan met name op altcoins die totaal niks zeggen. Topaz coin extreem in waarde gestegen, zo ver ik kan zien voegt deze echt niks toe......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brianvd
  • Laatst online: 03-03-2024
not2secure4u schreef op maandag 22 mei 2017 @ 07:57:
Ik wil ook beginnen investeren in een aantal crypto's vanuit België. Ik heb dit echter nog nooit gedaan. Ik heb een account aangemaakt op Kraken, zijn er nog andere stappen die ik moet ondernemen voor euro's te kunnen verhandelen in crypto? Quite lost here :p.
Je account verifiëren tot Tier 2. En met bv SEPA je eerste geld overmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 20:43
not2secure4u schreef op maandag 22 mei 2017 @ 07:57:
Je identiteit laten verifieren. Je moet minstens "tier 2" zijn om Euro's te storten of op te nemen.
Whats-the-nam3 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:04:
Ben ik de enige die soms het gevoel krijgt dat dit puur gokken is en merk niet, bedoel dan met name op altcoins die totaal niks zeggen. Topaz coin extreem in waarde gestegen, zo ver ik kan zien voegt deze echt niks toe......
Eens. De huidige hype zorgt dat alles wat met cryptocurrency te maken heeft flink in de lift gaat, zonder dat er wordt stilgestaan om te bedenken of hetgeen men koopt wel toekomst heeft. In de onvermijdelijke bear-markt die ooit gaat komen, zullen de meeste altcoins veel harder dalen dan Bitcoin. Slechts enkele hebben genoeg potentie om waarde vast te houden.

De rally van eind 2013 en de daarop volgende bear-markt laat dit patroon prima zien.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:45
Exception schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:32:
[...]

Ik probeer het morgen nog wel een keer. Wellicht een kleine storing. Bedankt voor het melden!
FYI, het werkt nu intussen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rannasha Kun jij dit bericht op waarde schatten en uitleggen wat hier nou eigenlijk beweerd wordt? Volgens sommige mensen in de Stratis-slack is dit mogelijk de reden waarom BTC momenteel omhoog vliegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:22:
@Rannasha Kun jij dit bericht op waarde schatten en uitleggen wat hier nou eigenlijk beweerd wordt? Volgens sommige mensen in de Stratis-slack is dit mogelijk de reden waarom BTC momenteel omhoog vliegt.
Vorige week melde ik hier dat Barry Silbert (venture capitalist & bitcoin-supporter) een compromis had voorgesteld voor de huidige opschalings-patstelling. De laatste tweet van Silbert had het erover dat inmiddels >75% van de miners (op basis van hashrate) had ingestemd en daarnaast enkele tientallen andere Bitcoin-bedrijven het voorstel steunden.

Het gerucht waar je naar linkt is een vervolg hierop. Blijkbaar beweert men dat er een daadwerkelijke oplossing is gevonden die voldoende steun heeft van alle relevante partijen. Dit zou 's ochtends in de New York tijdszone publiekelijk worden aangekondigd.

Overigens was het compromis van Silbert het direct (of: z.s.m.) activeren van SegWit en vervolgens binnen 12 maanden een hardfork doen om de block-grootte te verhogen naar 2 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02
Ripple van .33 naar .25 al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Ik denk dat de BTC de 1900 euro wel aan gaat tikken vandaag. Het gaat even hard in een uurtje tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Rannasha schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:07:
[...]

Je identiteit laten verifieren. Je moet minstens "tier 2" zijn om Euro's te storten of op te nemen.

[...]

Eens. De huidige hype zorgt dat alles wat met cryptocurrency te maken heeft flink in de lift gaat, zonder dat er wordt stilgestaan om te bedenken of hetgeen men koopt wel toekomst heeft. In de onvermijdelijke bear-markt die ooit gaat komen, zullen de meeste altcoins veel harder dalen dan Bitcoin. Slechts enkele hebben genoeg potentie om waarde vast te houden.

De rally van eind 2013 en de daarop volgende bear-markt laat dit patroon prima zien.
Bedankt, ik had al zo een vermoeden. Wat is echter de toegevoegde waarde van aparte wallet te hebben?

Ik heb voor aankoop en verkoop van coin naar euro en omgekeerd genoeg vermoed dan met een tier 2 account daar en niets anders?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:27:
Bitcoin duikt bijna onder de 45% marketcap..
Wat bedoel je hier precies mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:16
GrazendeKoe schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:46:
[...]

https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage
Dit denk ik (onderste graph)

[ Voor 3% gewijzigd door JesseSebastian op 22-05-2017 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:46:
[...]

Dat van alle 721 cryptocurrencies die er zijn Bitcoin een marktaandeel heeft van 46,4% (atm)
Dit loopt op dit moment langzaam terug, het was voorheen een stuk meer. (door het populairder worden van de Altcoins momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:06
kansloze schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:43:
Ik denk dat de BTC de 1900 euro wel aan gaat tikken vandaag. Het gaat even hard in een uurtje tijd.
Helaas is mijn stoploss vanochtend getriggered op 1840 euro/BTC. Ik handel via Kraken met 5x leverage, maar als het daar druk is en de prijs stijgt, dan is er geen margin meer over. Ik kon vanochtend daardoor niet terugkopen met leverage. Loop nu flink wat geld mis :(
Meer mensen last van het opraken van Margin? Je kan dan dus geen geld meer 'lenen' van de exchange.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
gekocht op 0,006. HODL!

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
falex schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:53:
[...]

gekocht op 0,006. HODL!
Ik heb 80% verkocht, grote kans dat ie nu dus weer omhoog gaat, dat is meestal als ik ze verkocht heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 22-05-2017 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Luuk schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:52:
[...]

Dat van alle 721 cryptocurrencies die er zijn Bitcoin een marktaandeel heeft van 46,4% (atm)
Dit loopt op dit moment langzaam terug, het was voorheen een stuk meer. (door het populairder worden van de Altcoins momenteel)
market cap != marktaandeel.

Zoals al vaker gezegd, is market cap een erg slechte maatstaaf voor het succes van een cryptocurrency. Als ik vandaag RannashaCoin maak met een premine van 10 miljard coins en er vervolgens eentje verkoop voor $1, dan zou de market cap definitie die meestal wordt gebruikt een market cap van $10 miljard opleveren, wat natuurlijk onzin is.

Betere manieren om succes te meten zijn handelsvolume op exchanges (makkelijk te meten, maar neemt ook alle speculanten mee en is dus minder bruikbaar) of transactievolume op de blockchain (de beste maatstaaf van daadwerkelijk gebruik van een cryptocurrency, maar moeilijker om exact te meten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 23:51
Ja HODL.. door dat soort berichten wordt je wel aan het denken gezet.
Ik heb 2 Crypto's die goed gaan: BTC en ETH en 2 Crypto's (denk zo'n 700 eu in totaal) die slecht gaan XRP en LTC, het is verleidelijk om dan over te stappen naar andere Crypto.

Zo begreep ik dat digibyte interessant wordt/is omdat het het nieuwe betaal middel in Minecraft wordt en daaorm interessant is er nu al in te stappen (of al veel eerder had moeten instappen)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:06
falex schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:53:
[...]

gekocht op 0,006. HODL!
Dat lijkt mij onverstandig. Je mag best eens winst pakken, want bepaalde altcoins gaan echt wel flink inzakken. Als je nu winst pakt, kun je eventueel later weer inkopen... Je winst bewust gewoon laten verdampen, want HODL, vind ik altijd zo raar.
HODL is een goede strategie, maar als je geen einddoel stelt, kun je je hele leven coins hebben, maar er nooit winst mee hebben gemaakt of er iets voor hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rannasha schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:55:
[...]

market cap != marktaandeel.

Zoals al vaker gezegd, is market cap een erg slechte maatstaaf voor het succes van een cryptocurrency. Als ik vandaag RannashaCoin maak met een premine van 10 miljard coins en er vervolgens eentje verkoop voor $1, dan zou de market cap definitie die meestal wordt gebruikt een market cap van $10 miljard opleveren, wat natuurlijk onzin is.

Betere manieren om succes te meten zijn handelsvolume op exchanges (makkelijk te meten, maar neemt ook alle speculanten mee en is dus minder bruikbaar) of transactievolume op de blockchain (de beste maatstaaf van daadwerkelijk gebruik van een cryptocurrency, maar moeilijker om exact te meten).
Je hebt gelijk. Ik bedoelde een aandeel van 46,4% in de totale crypto marketcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het vandaag een slechte dag om in alts te handelen. Het gerucht over bitcoin en de aankondiging dat een flink aantal bedrijven met Ethereum gaat werken doet veel speculanten naar deze twee coins overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prism are incoming, is dit een nieuwe coin? https://prism-launch.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
Geen coin maar een smart contract powered platform. Ethereum als base wordt gespeculeert maar er is nog geen officieel woord over waarop het platform gebouwd is. Al lijkt mij Ethereum wel de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10 11:48
Zou het nog uithalen om nu nog in Ethereum te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:34
The-Doctor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:17:
Zou het nog uithalen om nu nog in Ethereum te stappen?
Dacht ik ook zaterdag toen ie USD 115 was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Wat een stomme fout van mij net op Kraken. Ik wilde een stop/loss doen maar ik deed gewoon sell. Dus mijn laatste 10 LTC zijn ook verkocht, wel met winst gelukkig maar toch.
Pagina: 1 ... 72 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).