Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

exelletor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Wat te denken van Bitcoin? Het lijkt er bijna op dat er elke dag wel een paar miljard bijkomt. Bitonic heeft ook maar 1 BTC over. :')

P.S. Zou nu de paniek sell van ripple beginnen?
Bizar, gisteren hadden ze nog 140 oid.

Is het ergens in het nieuws geweest dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Psycho_Mantis schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:28:
[...]

Bizar, gisteren hadden ze nog 140 oid.

Is het ergens in het nieuws geweest dat iemand weet?
Gisteravond hadden ze er nog rond de 50.

Nieuws is er wel geweest ja: http://www.nu.nl/internet...an-2000-dollar-waard.html

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 21-05-2017 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT965
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09-2022
Zo bizzar heb ik dit nog niet meegemaakt.

In de afgelopen 90 dagen is er behoorlijk wat cryptocurrencies omhoog geschoten, zie
https://www.worldcoinindex.com/trending/overview

crypto coin price market cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:47
_AzN_GhOsT965 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:32:

In de afgelopen 90 dagen is er behoorlijk wat cryptocurrencies omhoog geschoten, zie
Je zal maar een jaar geleden Mooncoin, Lisk, Karma of Yocoin gekocht hebben. Dit zijn zowaar de enige coins die behoorlijk in waarde gedaald zijn. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 22:08:
[...]

Dat zou de huidige bubbel wel verklaren. Manipuleren ze eerst de boel om alle coins nog even een flinke boost te geven en nieuwe klanten te werven. Dumpen ze daarna alles en verdwijnen naar een tropisch eiland. :P
https://www.youtube.com/watch?v=JCR3722ACTI

Wat ik ook veel hoor en lees is dat mensen soms wel weken moeten wachten op een 2k+Dollar verificatie..
Best slim toch?zo voorkom je dat massa's geld van Poloniex verdwijnt. Support heeft het te druk? Bullshit, met het geld dat ze verdienen kunnen ze genoeg mensen aannemen om dit zo snel mogelijk op te lossen lijkt mij.

En als ik of iemand anders er iets van zeggen in de Trollbox krijgen we gelijk een ban >:)
Alles bij elkaar opgeteld lijkt het toch verdacht veel op een nieuwe Mt. Gox

En Waarom zou je Poloniex de voordeel van de twijfel geven als het om veel geld gaat? Beter safe than sorry.

Ik heb i.i.g al mijn coins een tijdje gelden van Poloniex gehaald en sindsdien slaap ik weer zonder stress _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Litebit.eu ligt ook aardig op zn gat, je kunt geen enkele coin kopen omdat ze niets op voorraad hebben, vind het wel een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:42:
Litebit.eu ligt ook aardig op zn gat, je kunt geen enkele coin kopen omdat ze niets op voorraad hebben, vind het wel een beetje vreemd.
Bitonic is ook zo goed als uitverkocht. Veel vraag en weinig aanbod gewoon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:42:
Laatste dagen inderdaad ook veel meegemaakt maar soms na drie of vier keer proberen lukt het opeens wel.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Dix0r schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:16:
Ethereum is bezig met een flinke run zeg, +38,04 EUR in 3 dagen tijd.. Wanneer komt de correctie? 8)7
de grote prijswijzigingen bij ethereum zijn eigenlijk altijd adhv nieuws geweest. Grote dalingen rondom aanvallen (afgelopen najaar) en o.m. het DAO debacle. Grote stijgingen rondom de aankondiging van EEA en conferenties.

Gezien er aardig wat goed nieuws op de planning lijkt te staan (als je kijkt naar wat er op de rol staat voor de komende maanden bij het ethereum ecosysteem), voorzie ik geen enorme daling, tenzij er negatief nieuws komt.
Misschien de afwijzing van de ETF, maar daar is bijvoorbeeld bitcoin ook weer aardig van teruggekomen.

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 21-05-2017 13:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:45
De ETH koers doet me steeds meer denk aan BTC eind 2013, tijdens de eerste grote Bitcoin explosie van november 2013 tot december 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ronman schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:47:
De ETH koers doet me steeds meer denk aan BTC eind 2013, tijdens de eerste grote Bitcoin explosie van november 2013 tot december 2013
dus advies nog vasthouden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 08-10 11:55
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:48:
[...]

Garantie tot de voordeur natuurlijk: maar zelf houdt ik zeker nog vast. Zie weinig redenen tot een enorme daling.

Maar goed ik ben ook meer een hodler dan een trader 8)

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 21-05-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:04
Crasheeee schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:39:
[...]

Mag ik vragen waarom je voor Ethos hebt gekozen? Is het zoveel beter dat het die €40 rechtvaardigt in vergelijking met de gratis miners?
//Offtopic: het is een handel en koers topic namelijk
Voor verdere vragen lijkt het mij zinvol om dat via een PM te vragen of een nieuw topic te openen. Ik zie nog geen ETH mining topic op tweakers. Of we kunnen dit met een aantal mensen doen

of de vragen in het Bitcoin topic - deel 2 stellen
zoals ik het zie is het een OS wat specifiek voor mining is. Alle 'meuk' is dan gestript van het OS. Support van GPU's is beter. en het werkt vrijwel out of the box. Als je een mining rig op windows wil laten lopen kan dat ook wel, maar ook dan heb je een windows licentie nodig. Dan zou ik wel voor ethos kiezen.

Kan het uit?
calculator die rekening houdt met difficulty (tip uit bitcoin topic) http://www.mycryptobuddy.com/EthereumMiningCalculator
selecteer ETH, vul je hashrate in (1 gpu ongeveer 25Mhz, Power 110 - 150W, power cost: 0,22 (check je leverancier). zou dus maandelijks $60,- opleveren. dan heb je nog de ROI op je hardware aanschaf kosten en dan pas ga je winst maken.

Ik zit nu een paar dagen te testen op windows 10 met hoe het eth minen werkt.
wat heb je nodig:
mining software: Claymore miner
een pool: nanopool (kan ook een andere zijn, ik weet niet welke allemaal legit zijn)
een eth wallet: (jaxx of iets anders)

rig/pc: cpu niet zo belangrijk, amd gpu rx 470/480 hebben voorkeur.

Hier gebruik ik claymore miner voor. Vervolgens de opzet naar nanopool regelen. Een wallet voor mijn eth gemaakt (DenLuke gebruikt hiervoor Jaxx) en hier de miner aan koppelen. Advies van DenLuke was ook om NIET het wallet address van een exchange te gebruiken. Verder was het eigenlijk peanuts om het draaiend te maken.

Om niet gelijk mijn stroomverbruik de pan uit te laten rijzen heb ik een simpel start en stop scriptje gemaakt zodat de miner alleen in de daluren draait. (tussen 23.00 - 7 uur)
Het is nou niet zo dat als ik aan het minen ben mijn pc traag wordt. Ik hoef alleen niet te gaan gamen uiteraard. via nanopool stats kun je je rig stats zien. kan ook met de android app: nanopool mining monitor. Ik ben meer geinteresseerd in de hele werking dan dat ik 24/7 wil gaan minen. (misschien later wel).

mijn GTX1070 draait op 24 Mhz. Calculatie zou uitkomen op ongeveer 0,7 - 0,9 ETH per maand (als ik dus 24/7 zou draaien). Hier moeten de stroom kosten nog vanaf.
Let wel dat hier dus geen rekening wordt gehouden met difficulty verhoging. De calculator gaf aan dat ik op 0,55 eth p/mnd uit zou komen.

Ik moet nog een Watt meter op mijn stekkerdoos zetten om te zien of het rendabel kan zijn. (ik heb wel een aparte meter op mijn slimme meter, dus kan realtime mijn stroomverbruik zien). Met AMD kaarten kun je het meeste resultaat behalen en met de RX470 en RX480 schijn je met een aangepast Bios hogere resultaten te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:54:
[...]

Garantie tot de voordeur natuurlijk: maar zelf houdt ik zeker nog vast. Zie weinig redenen tot een enorme daling.

Maar goed ik ben ook meer een hodler dan een trader 8)
Ik ook en er is ook zo'n cliche uitspraak: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ook heb ik het idee dat de ether sterker word ten opzichte van de bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:51
Ook fijn dat ze in dat artikel van nu.nl even ripple en ethereum aanhalen. Let the pump begin!!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 12:41
[...]

Wat te denken van Bitcoin? Het lijkt er bijna op dat er elke dag wel een paar miljard bijkomt. Bitonic heeft ook maar 1 BTC over. :')

Hoe gaar t ook klinkt, ik denk dat die nog een stuk gaat vliegen 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:48:
[...]

Nou advies valt niet te geven in deze gekte denk ik, maar persoonlijk hou ik maar even een zooi ETH vast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04
MichawwZki schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:37:
[...]

Ik heb i.i.g al mijn coins een tijdje gelden van Poloniex gehaald en sindsdien slaap ik weer zonder stress _/-\o_
Jammere is dat je ze dan niet meer kan uitlenen.
Ik heb nu op 0.45btc een jaarlijkse (voorziene) opbrengst van 0.3btc... Compounded wordt dat alleen maar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:51
@Fire69 Dus door .45 btc uit te lenen op 365 dagen levert je .3 btc extra op. Dat is lekker. Welk rente percentage heb je gehanteerd? En voor welke periode had je de lease ingesteld? Ik zit telkens 2 dagen zo rond .2 rente nu voor .5 btc als ik me niet vergis

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Dit zijn wel nette rentepercentages. En dan loop ik Waves te leasen tegen 12% per jaar. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fire69
loewie1984 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:23:
@Fire69 Dus door .45 btc uit te lenen op 365 dagen levert je .3 btc extra op. Dat is lekker. Welk rente percentage heb je gehanteerd? En voor welke periode had je de lease ingesteld? Ik zit telkens 2 dagen zo rond .2 rente nu voor .5 btc als ik me niet vergis
Alles gewoon standaard gelaten van settings:
https://home.fire69.net/poloniexlendingbot/lendingbot.html

Niet aan de settings klooien aub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeating
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 09:11
MichawwZki schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:37:
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=JCR3722ACTI

Wat ik ook veel hoor en lees is dat mensen soms wel weken moeten wachten op een 2k+Dollar verificatie..
Best slim toch?zo voorkom je dat massa's geld van Poloniex verdwijnt. Support heeft het te druk? Bullshit, met het geld dat ze verdienen kunnen ze genoeg mensen aannemen om dit zo snel mogelijk op te lossen lijkt mij.

En als ik of iemand anders er iets van zeggen in de Trollbox krijgen we gelijk een ban >:)
Alles bij elkaar opgeteld lijkt het toch verdacht veel op een nieuwe Mt. Gox

En Waarom zou je Poloniex de voordeel van de twijfel geven als het om veel geld gaat? Beter safe than sorry.

Ik heb vorige week mijn BTC in de meest veelbelovende altcoins gestoken en zou nu graag ook alles eraf willen halen. Helaas ben ik al drie weken aan het wachten op mijn level twee verificatie. Ik word er een beetje nerveus van, het wordt namelijk wel een erg hoog bedrag wat erop staat...

Heb al meerdere keren een MOD in de trollbox gevraagd of ze de support staff willen alarmeren. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Heel typisch, wederom rond 14:00/15:00 begint alles weer in waarde af te nemen.

Zit echt een heel duidelijk patroon in,

Amerikanen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Repeating schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:44:
[...]

Ik heb vorige week mijn BTC in de meest veelbelovende altcoins gestoken en zou nu graag ook alles eraf willen halen. Helaas ben ik al drie weken aan het wachten op mijn level twee verificatie. Ik word er een beetje nerveus van, het wordt namelijk wel een erg hoog bedrag wat erop staat...

Heb al meerdere keren een MOD in de trollbox gevraagd of ze de support staff willen alarmeren. Ben benieuwd.
Kan je het vanaf daar dan niet naar een ander bitcoin adres overmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Repeating
Psycho_Mantis schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:51:
[...]

Kan je het vanaf daar dan niet naar een ander bitcoin adres overmaken?
Kan wel, maar de waarde van de transactie mag niet hoger zijn dan 2000 USD per dag. Dat schiet natuurlijk niet op.
Fire69 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:18:
[...]

Ik heb nu op 0.45btc een jaarlijkse (voorziene) opbrengst van 0.3btc... Compounded wordt dat alleen maar meer.
Maar als er iets met Poloniex gebeurt ben je ze ook kwijt. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Repeating op 21-05-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Fire69 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:18:
[...]

Met de website Poloniex Lending Bot.com?

Ze moeten er ook wat aan verdienen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 23:01
Hatsieflatsie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:57:
[...]

Wat hij laat zien is iets wat je zelf draait, klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Laatst online: 26-09 23:27
[...]

Nee, met de gratis en open source poloniexlendingbot. Poloniex snoept 15% weg van je lending profits, dus die verdienen het echt grote geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
[...]

Enkel de fee van Polo zelf, zij verdienen er natuurlijk aan, maar er blijft nog meer dan genoeg winst voor mezelf over vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeating
Amerika wordt wakker? Op de 15 min chart bijna overal red candles. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Repeating schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:07:
Amerika wordt wakker? Op de 15 min chart bijna overal red candles. :')
Wij investeren en zij de winst pakken lekkere lui.... :) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Bitcoin keihard naar beneden, terwijl mijn portfolio in BTC-waarde ook is afgenomen. :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fionzo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:31
BL3P nog steeds offline. Op twitter is 6 uur geleden staat het volgende bericht geplaatst:
"Unfortunately BL3P.eu is currently down due to hardware issues. We're working hard to fix it and hope to be back online soon."

Het begint nu wel een beetje irritant te worden dat ik niets kan handelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

Fionzo schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:20:
BL3P nog steeds offline. Op twitter is 6 uur geleden staat het volgende bericht geplaatst:
"Unfortunately BL3P.eu is currently down due to hardware issues. We're working hard to fix it and hope to be back online soon."

Het begint nu wel een beetje irritant te worden dat ik niets kan handelen :(
Een beetje? Ik vind dit echt niet kunnen. Mijn vertrouwen in die jongens is echt weg. Zijn er goede alternatieven?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fionzo
spaceboy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:21:
[...]

Een beetje? Ik vind dit echt niet kunnen. Mijn vertrouwen in die jongens is echt weg. Zijn er goede alternatieven?
Kraken en Poloniex en nog een aantal, maar ik weet niet zo goed wat daarvan betrouwbaar is. Voor Kraken heb ik een tier 2 account, maar daar staat helaas nog niets op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
exelletor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:13:
Bitcoin keihard naar beneden, terwijl mijn portfolio in BTC-waarde ook is afgenomen. :X :D
Van 1850 EUR naar 1810 EUR noem ik niet keihard naar beneden voor een Bitcoin.

https://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/btceur

[ Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 21-05-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Repeating schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:44:
[...]

Zou als ik jou was gewoon 2k per dag eraf halen tot ze eindelijk een keer gaan reageren als ze dat überhaupt van plan zijn. Ook al is het voor jou niet veel. Beter op die manier dan straks misschien helemaal niks meer overhouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
Crasheeee schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:39:
[...]
Mag ik vragen waarom je voor Ethos hebt gekozen? Is het zoveel beter dat het die €40 rechtvaardigt in vergelijking met de gratis miners?
Zoals NLMaca ook schreef, het is een OS speciaal gemaakt om Ethereum te minen. Nu zijn ze langzaam ook andere Coins aan het toevoegen. Je hoeft idd niets te doen. Het is eigenlijk "Plug & Play". Je sluit alles aan, start de Rig op zet de juiste gegevens van je pool enzo in de config en voila. Je Rig begint te minen voor je. Hij is ook via SSH benaderbaar dus kan zonder scherm ook perfect. Al je Rigs die op ethos werken krijgen ook 1 status pagina waar je al de gegevens kan bezien van al je kaarten enzo. Lijkt me ook handig als je gaat groeien in je Rigs. Ik heb lang gegoogled en verschillende manieren bekeken. Leek mij persoonlijk de beste keus. Over andere kan ik weinig zeggen daar ik ze nooit heb gebruikt.
kansloze schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:18:
Een vraagje voor de miners onder ons. Hoeveel geluid maakt een rig en hoe warm wordt het in de kamer? En wat doen jullie om het minder geluid en warmte minder te laten worden?
Maakt toch serieus wat lawaai, bij mij staat hij in een apparte kamer. Het zou me storen mocht hij bijvoorbeeld in de living ofzo staan. Wat de warmte betreft. Nu draai ik 1 kaart en ik moet zeggen de kamer is toch al gevoelig warmer. Ik veronderstel eenmaal er 6 kaarten gaan draaien zal dat toch enkele graadjes gaan schelen ja. Ik doe niets om de warte om het geluid te minderen. Zoals ik al zei, hij staat in een apparte kamer. Het is voor mij niet nodig.

Ondertusse is m'n rig 'case' klaar. Nu wacht ik nog op wat kabeltjes enzo en kan ik gaan testen wat 2 RX 480 Kaarten gaan doen. Als me dat bevalt steek ik een nieuwe PSU & drop ik er nog 4 kaarten bij. Iets wat via Ethos allemaal poepsimpel is.

Fotootjes van de huidige setup die wacht op kabeltjes enzo:

https://d2ppvlu71ri8gs.cl...05-21%20at%2015.54.20.png
https://d2ppvlu71ri8gs.cl...05-21%20at%2015.54.31.png
https://d2ppvlu71ri8gs.cl...05-21%20at%2015.54.45.png

Ik weet dat ik hier mee een beetje OFF topic ga maar zoals reeds aangehaald, er is geen draadje specifiek voor mining en dergelijk.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35
Wil instappen en voor €500 ETH aanschaffen. Wat zijn de beste aanbieders met de minste transactiekosten?

BTCdirect, Coinbase, Plus500... Wat zijn andere spelers op de markt? Bitrush bijv?

[ Voor 29% gewijzigd door ThijsM op 21-05-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 09:19
Golem is hard aan het stijgen. Wilde verkopen, maar doordat ik op zakenreis ben in China kan ik niet inloggen op Poloniex i.v.m. google captcha op de website..... Hopen dat de trend nog tijdje doorzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

thumblex. schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:16:
Golem is hard aan het stijgen. Wilde verkopen, maar doordat ik op zakenreis ben in China kan ik niet inloggen op Poloniex i.v.m. google captcha op de website..... Hopen dat de trend nog tijdje doorzet!
Deze wordt (vermoedelijk) gepumpt, 3 uur geleden stond hij nog op 25 cent, nu 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Heb nog 1,0 BTC nu. Twijfel om ze in altcoins te investeren...

Keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 08-10 17:25

WhySoSerious

Be the change.

Klaar voor de volgende piek op Ethereum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

WhySoSerious schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:20:
Klaar voor de volgende piek op Ethereum?
Duidelijk.

Wel altijd leuk, wanneer Ethereum significant stijgt dan stijgt zijn broertje ETC ook.

Zit vaak een paar uur tussen, maar kan je wel goed op inspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09
ThijsM schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:11:
Wil instappen en voor €500 ETH aanschaffen. Wat zijn de beste aanbieders met de minste transactiekosten?

BTCdirect, Coinbase, Plus500... Wat zijn andere spelers op de markt? Bitrush bijv?
nice! goeie lange termijninvestering. bewaren op hardware wallet?

edit: sorry las 500ETH aanschaffen.

[ Voor 5% gewijzigd door superpolm op 21-05-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
superpolm schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:28:
[...]

nice! goeie lange termijninvestering. bewaren op hardware wallet?

edit: sorry las 500ETH aanschaffen.
Was het maar waar haha. Begin klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
ThijsM schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:30:
[...]

Was het maar waar haha. Begin klein.
Zou wat zijn voor 60k euro ETH aanschaffen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Fire69 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:30:
[...]

Alles gewoon standaard gelaten van settings:
https://home.fire69.net/poloniexlendingbot/lendingbot.html

Niet aan de settings klooien aub :P
Leuk hoor! Ik heb 'm ook draaien.

Voor degenen die zelf geen (web)server hebben draaien is PythonAnywhere.com een goed alternatief. Staat ok in de manual van de bot.

Bij mij levert het zo'n 8684 sats/h op, ofwel 1.06189055 BTC / Year.
Bij een inleg van 1.2 BTC. Bijna verdubbeling dus.

Die 1.2 BTC is nu zo'n $2400 waard. Mijn bank geeft mij daar $4.80 rente over, per jaar.
Zelfs als de BTC instort tot $500, dan is die 1.06 BTC rente/jaar een verhonderdvoudiging. 8)7

Er is natuurlijk wel een veel groter risico, dat hoef ik hier hopelijk niemand uit te leggen. :>

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
PromWarMachine schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:32:
[...]

Voor degenen die zelf geen (web)server hebben draaien is PythonAnywhere.com een goed alternatief. Staat ok in de manual van de bot.

Die 1.2 BTC is nu zo'n $2400 waard. Mijn bank geeft mij daar $4.80 rente over, per jaar.
Zelfs als de BTC instort tot $500, dan is die 1.06 BTC rente/jaar een verhonderdvoudiging. 8)7

Er is natuurlijk wel een veel groter risico, dat hoef ik hier hopelijk niemand uit te leggen. :>
De rente is een vierhonderdvoudiging, maar je inleg is ook 4x minder waard geworden. Je draait quitte bij een waarde van Bitcoin van ongeveer $1300 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

exelletor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:42:
[...]

De rente is een vierhonderdvoudiging, maar je inleg is ook 4x minder waard geworden. Je draait quitte bij een waarde van Bitcoin van ongeveer $1300 ;)
Goed punt ja :+
Van dat scenario gaan we maar niet uit :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Tuurlijk, alles is vet aan het stijgen en natuurlijk kan ik al 5 dagen niet op mijn coinbase account :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 12:04
[...]

Hoef ik met python anywhere niks te installeren op mijn pc of wel?
Had het eerst geprobeerd op de normale manier maar kreeg het niet werkend... wat een pleuristaal die python 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
correctie tot de trendlijn $1990? (@ bitstamp)

[ Voor 16% gewijzigd door superpolm op 21-05-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
superpolm schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:54:
wow dump at bitstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 08-10 17:25

WhySoSerious

Be the change.

superpolm schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:54:
Iets heftiger denk ik. Vraag is, waar wordt het ingestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

WhySoSerious schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:58:
[...]

Iets heftiger denk ik. Vraag is, waar wordt het ingestopt?
ETH's denk ik, want die gaat weer lekker omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 08-10 13:22
[...]

Waar draai je die bot op? Zou een Pi hier geschikt voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 23:01
Danielson schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:21:
[...]

Ik draai hem hier op de eerste Pi en draait prima (draait op dit moment niks naast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
correction incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Rox92 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:52:
[...]

Hoef ik met python anywhere niks te installeren op mijn pc of wel?
Had het eerst geprobeerd op de normale manier maar kreeg het niet werkend... wat een pleuristaal die python 8)7
Hahaha. Python zelf is best OK, je kunt er heel veel mee!

Alleen krijg ik de juiste modules ook niet goed geinstalleerd op m'n NAS.
Iets met prefixes, gedoe, soms moet je in de NAS interface zijn, soms in SSL, prrt.

Als je die guide die ik linkte volgt, is het echt supersimpel.
PythonAnywhere emuleert gewoon een linux omgeving met een volledig geinstalleerd en ruim in modules voorziene IDE. Werkt out of the box, zonder iets te installeren :)
Danielson schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:21:
[...]

Een Pi is hier prima voor geschikt. Het kan ook op een Synology NAS, op een eigen server, een server in de cloud, het maakt niet zoveel uit. Het kan in theorie zelfs op je Windows bak, maar dat lukte mij zelf dan weer niet.

Dividend for Starters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nr12468
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-08-2017
Voor btc uitlenen op langere termijn is een eigen bot draaien natuurlijk het best, maar om even te proberen raad ik ook cryptolend.net aan. Werkt zelfs op meer dan alleen poloniex.

Je moet wel een account aanmaken maar ze hoeven niet eens een email te hebben. Tot $250 verdienen met lenen is alles gratis, dus ze nemen geen fee. Boven die limiet wordt die bot slomer en dommer tot je eenmalig $16 betaalt. (Tegen die tijd dus zelf iets opzetten)

Ik denk dat ze niet afgenomen worden maar de loan offers voor doge staan bij poloniex wel extreem hoog. Vrijwel alle alts staan rond 0.00x%, btc ~0.2% en dan doge ineens 1%.

[ Voor 3% gewijzigd door nr12468 op 21-05-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Bitonic heeft geen BTC's meer. Weet iemand waar ik BTC kan kopen via iDeal of Mastercard en die betrouwbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Squ1zZy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:49:
Bitonic heeft geen BTC's meer. Weet iemand waar ik BTC kan kopen via iDeal of Mastercard en die betrouwbaar is?
zijn weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Er komt heel af en toe iets bij, maar ik wil er iets meer dan 2 ...

Edit: Heb er nu een paar:

Bitcoins 3,00000000
Bedrag € 5540,89 ideal
Datum/tijd 21 mei 2017 om 17:52

Schiet alleen niet op dit.

[ Voor 24% gewijzigd door Squ1zZy op 21-05-2017 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

btcdirect.eu, maar die prijzen waren vorige keer wat minder dan bitonic toen ik keek ... of litebit?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Cassius schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:55:
btcdirect.eu, maar die prijzen waren vorige keer wat minder dan bitonic toen ik keek ... of litebit?
Betrouwbaar? Goedkoper dan bitonic op dit moment.

Edit: En ook geen BTC meer beschikbaar :(

[ Voor 7% gewijzigd door Squ1zZy op 21-05-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Squ1zZy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:52:
[...]

Er komt heel af en toe iets bij, maar ik wil er iets meer dan 2 ...

Edit: Heb er nu een paar:

Bitcoins 3,00000000
Bedrag € 5540,89 ideal
Datum/tijd 21 mei 2017 om 17:52

Schiet alleen niet op dit.
Litebit heeft ook nog een paar.

Maar wat een bedragen om op zo'n moment uit te geven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 12:14
Ik heb wellicht uit 2014 nog een (klein?) aantal ripples. Op mijn computer vond ik namelijk een bestand met een ripple adres en een account key. Hoe kom ik erachter of er nog iets op adres staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
exelletor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:57:
[...]

Litebit heeft ook nog een paar.

Maar wat een bedragen om op zo'n moment uit te geven. _/-\o_
Man o man. Wat een gedoe, haha.

Ja, ik heb aardig wat geld geïnvesteerd. Moet toch wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
mmmmmark schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:58:
Ik heb wellicht uit 2014 nog een (klein?) aantal ripples. Op mijn computer vond ik namelijk een bestand met een ripple adres en een account key. Hoe kom ik erachter of er nog iets op adres staat?
Kijk eens hier:
https://xrpcharts.ripple.com/#/graph/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Squ1zZy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:58:
[...]

Man o man. Wat een gedoe, haha.

Ja, ik heb aardig wat geld geïnvesteerd. Moet toch wat :)
Ik zie trouwens dat BitPanda vandaag ook niet zo duur is: met een refresh is de prijs veertig euro omhoog gegaan
https://www.bitpanda.com/trades/buy

[ Voor 9% gewijzigd door exelletor op 21-05-2017 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 12:14
Thanks, helaas account not found:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
exelletor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:02:
[...]

Ik zie trouwens dat BitPanda vandaag ook niet zo duur is: met een refresh is de prijs veertig euro omhoog gegaan
https://www.bitpanda.com/trades/buy
Ik ben aan het snipen bij bitonic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitonic, toch een betrouwbare site maar eh..
0,01812863BITCOINS NOW AVAILABLE
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:07:

[...]
8)7
Ik ben steeds aan het kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:07:

[...]
8)7
In het weekend loopt de voorraad altijd terug. Maandag kopen ze weer groot in en zal je zeker niet misgrijpen.

[ Voor 44% gewijzigd door Ernemmer op 21-05-2017 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fionzo
Voor de geinteresseerden: BL3P is weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Ernemmer schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:09:
[...]

In het weekend loopt de voorraad altijd terug. Maandag kopen ze weer groot in en zal je zeker niet misgrijpen.
Handel is handel en de bitcoin handel stopt nooit, zekers niet door een weekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
RaptorXS schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:14:
[...]

Handel is handel en de bitcoin handel stopt nooit, zekers niet door een weekend :+
Weet niet hoe dat nu is, maar heb een tijdje terug een interview bij hun gezien, is echt maar een bedrijfje van een paar man. Ze zullen dus niet 24/7 kunnen bijkopen denk ik.
Omdat het betalingsverkeer tussen banken in het weekend en tijdens feestdagen volledig stilligt, kan het voorkomen dat onze buffer dan opdroogt. In zo'n geval kunnen we die over het algemeen in de loop van de eerstvolgende werkdag weer aanvullen.
Uit hun FAQ

[ Voor 26% gewijzigd door Bartske op 21-05-2017 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 12:04
Squ1zZy schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:05:
[...]

Ik ben aan het snipen bij bitonic :)
bitmymoney.nl, Moet je alleen wel eerst een account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
ik koop via bidstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:14:
[...]

Op Bitonic loopt de voorraad in het weekend terug, of je dat nu wilt of niet, het is toch echt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

Fionzo schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:11:
Voor de geinteresseerden: BL3P is weer online
Ja, het waren 3 leuke dagen. Ik accepteer van zo'n platform niet dat het een halve dag offline is. Ik haal mijn spul er nu weg. Bedankt voor de melding.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:43
Die data is niet correct, want er is 0 volume op het genoemde paar (TIX/LTC). Als je doorklikt naar de exchange waar de TIX verhandeld worden, dan zie je enkel handelsvolume tegenover de CNY en daar staat een 24h stijging van "slechts" 45%.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Rannasha schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:13:
[...]

Die data is niet correct, want er is 0 volume op het genoemde paar (TIX/LTC). Als je doorklikt naar de exchange waar de TIX verhandeld worden, dan zie je enkel handelsvolume tegenover de CNY en daar staat een 24h stijging van "slechts" 45%.
ow dat valt mee dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
[...]

Hoe kun je dat zien? Hebben ze hun adres ergens staan of iets dergelijks? En op welke site kun je de btc adressen invoeren zodat je kan zien hoeveel iemand in zijn wallet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
GrazendeKoe schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:39:
[...]

Hoe kun je dat zien? Hebben ze hun adres ergens staan of iets dergelijks? En op welke site kun je de btc adressen invoeren zodat je kan zien hoeveel iemand in zijn wallet heeft?
https://blockchain.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ik heb echt een hele domme actie gedaan. Van het weekend dus een aantal shitcoins gekocht, waaronder 300.000 RedCoins (ongeveer 100 euro). Een snel onderzoek wees uit dat de coin wel iets kon worden. Vandaag eens wat meer onderzoek gedaan en het bleek om een coin te gaan waarvan de ontwikkeling waarschijnlijk op zijn gat ligt. Ik dus weer naar de beurs om de handel snel te dumpen, want de koers was weer dalende. Ik dus 295000 coins weer tegen de inkoopprijs verkopen. Wat deze actie echter uniek maakt, is dat ik twee minuten later nog eens 4000 coins wou dumpen. De prijs was alleen 84% gestegen.

Kortom heb ik nu ongeveer een paar cent verdiend. Het meedoen aan Verge P&D was gelukkig een stuk successvoller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZippFire
  • Laatst online: 28-03-2023
ZippFire schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:05:
Ik zit de laatste dagen de Dogecoin in de gaten te houden. Deze stijgt eigenlijk de afgelopen dagen netjes.

De Dogecoin is in het begin begonnen als een geintje tegen de Bitcoin.
Wat vinden jullie, is dit nog steeds een geintje of is het waard om er €100 of meer tegen aan te gooien?

Deze munt is de afgelopen 24hr 49% gestegen..
Iemand hier nog een gedachte bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 14:45
_AzN_GhOsT965 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:32:

Dit klopt toch niet helemaal? In het overzicht staat dat MNE met meer dan 847.000% gestegen is. Deze coin is amper een week oud en opende met circa 13 dollarcents en staat nu op een koers van 2.65 USD. Das geen 847.000%.
KingKoning schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:45:
[...]

de grote prijswijzigingen bij ethereum zijn eigenlijk altijd adhv nieuws geweest. Grote dalingen rondom aanvallen (afgelopen najaar) en o.m. het DAO debacle. Grote stijgingen rondom de aankondiging van EEA en conferenties.

Gezien er aardig wat goed nieuws op de planning lijkt te staan (als je kijkt naar wat er op de rol staat voor de komende maanden bij het ethereum ecosysteem), voorzie ik geen enorme daling, tenzij er negatief nieuws komt.
Misschien de afwijzing van de ETF, maar daar is bijvoorbeeld bitcoin ook weer aardig van teruggekomen.
Waar check jij wanneer er bijvoorbeeld conferenties zijn over een coin?

[ Voor 42% gewijzigd door GrazendeKoe op 21-05-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Ernemmer schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:35:
[...]

Op Bitonic loopt de voorraad in het weekend terug, of je dat nu wilt of niet, het is toch echt zo.
Dus kunnen ze hun welkomswoord niet waarmaken op hun site:
Buy bitcoins fast and reliably using iDeal, Bancontact, Giropay or MyBank from the number one Bitcoin company in the Netherlands! Bitonic has been active since May 2012, and has since sold over 250,000 bitcoins. Bitonic always sells bitcoins directly from stock and delivers within minutes for the quoted price, without any hidden fees!
Meer zeg ik er niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:09
Wow, blijkbaar krijgt ETH een hoop gratis reclame.

ETH/BTC pair schiet flink omhoog door dalende BTC en stijgende ETH. :o

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZippFire schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:45:
[...]

Iemand hier nog een gedachte bij?
Volgens mij is het nog steeds een geintje. Hij valt in het rijtje van coins die puur voor speculatie zijn, dus ja, je kan heel snel winst maken, maar net zo snel je inleg zien halveren.

Als je het over 100 euro hebt, dan denk ik dat het prima kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Trouwens, vraagje ivm het uitlenen, waarom wordt er voor BTC zo'n hoge percentages geboden en voor ETH niet? Er wordt niks uitgeleend omdat het niet boven 0.05% uitkomt, terwijl BTC makkelijk tot 0.18% gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
wellicht omdat je bitcoin nodig hebt (op polo) om long te gaan in eenders welke altcoin

maar mensen moeten enkel ETH lenen om te shorten?

meer longs > shorts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Voor de mensen die nooit op Bittrex komen, WAVES gaat ook lekker omhoog, misschien willen jullie ook mee met de uptrend.
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-WAVES

https://coinmarketcap.com/currencies/waves/

[ Voor 16% gewijzigd door Ernemmer op 21-05-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleVis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
RDD is op bittrex ook aardig gestegen vandaag. Ik verwacht morgen nog een verdere stijging richting de 100. Dus wie wilt kan nog instappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Bytecoin schiet ook als een raket omhoog laatste maand. Is dat nu nog slim om in te stappen of lijkt het zijn toppunt wel bereikt te hebben? Wat betekent trouwens de MC rank?
Pagina: 1 ... 71 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).