@Noxa, 1$ per share zou nog wel eens een lange weg kunnen worden (echter, zo'n piek net als bij de tulpenmanie is ook niet ondenkbaar bij instappende massa's Japanners & Chinezen). Ik zit nog steeds in Ripple en ga zeker niet verkopen. Zo'n 500% rendement gepakt, ingestapt toen Ripple 'al' op 2mrd+ market cap stond. Daarvoor was die al x10 gegaan. Dus 5000% hebben heel veel mensen kunnen pakken die niet zijn gaan handelen op die koersen. Je wordt er gewoon ingetuind door je eigen emotie met het handelen. Mijn gevoel zei net ook op 0,305 cent te verkopen, staan nu alweer op 0,33. Blijven zitten, ook wanneer je getrimd wordt. Nog eens 100-200% op Ripple en dan ga ik nadenken over verkopen.
Bij Stellar Lumens zie ik nog minder samenwerking met banken en minder focus op onderliggende transactiesysteem. Ripple doet een directe aanval op Swift dankzij samenwerking met banken, dat zie ik Lumens nog niet doen (iemand die dit anders ziet?).
Swift voert 15mio! transacties per dag uit in 2015. Aangesloten 11.000 instituten. Dat zijn een kleine ~200 transacties per seconde.
Bitcoin zit op een niveau vele malen lager dan dat, in realiteit zo'n 3 tot 4 per seconde lees ik op dit forum:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1391143.0
Om even aan te geven, Bitcoin gaat nooit in de buurt komen van die transactiehoeveelheden van Swift, ook niet met Segwit.
Ripple daarentegen, werkt pas samen met ~100 instituten?? En kondigt zelf aan 1000 transacties per seconde aan te kunnen met hun grootboek... Wat dan wel weer daadwerkelijk flink meer en vooral sneller zou moeten zijn dan Swift laat staan Bitcoin:
https://ripple.com/xrp-po...-transactions-per-second/
Dan komen we op het geval bruikbaarheid, Bitcoin is nu niet bruikbaar, helemaal niet voor banken. Een serieuze fintech partij zoals Ripple Labs is dan zeer zeker interessant. Waarom het Ripple muntje dan zo flink moet stijgen, tjah, dat is puur speculatie... Waar we dan voorlopig maar van profiteren
[
Voor 3% gewijzigd door
Timberly2 op 16-05-2017 19:21
]