Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.842 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 16:17
Zjemm schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:15:
Maakt dat uit? Zolang mensen ze willen hebben hebben ze waarde. Hoe meer mensen xrp willen hebben des te hoger de waarde. Dat is met alles zo.

Natuurlijk schaarste drijft de prijs ook op en dat zal met xrp minder snel zijn dan met btc. Maar zolang mensen xrp blijven kopen gaat het omhoog. Ik vind het wel prima en hou ze voorlopig lekker aan net als stellar.

Schiet het echt omlaag zet ik het wel om naar btc en neem m'n verlies
Het verschil is dat XRP vrijwel niet gerelateerd is aan het goed werken van het Ripple netwerk. Of XRP nu $1 kost of $0.00000001, het netwerk draait gewoon door. En veel van de in licentie uitgegeven versies voor banken kunnen volledig onafhankelijk opereren en hebben niets te maken met XRP. Analoog daaraan: of er nu 100 of 100 miljoen gebruikers zijn van Ripple (het netwerk) heeft weinig invloed op de prijs van XRP en de winst van het bedrijf Ripple stroomt niet terug naar de waarde van XRP.

De recente stijging van XRP is absurd en heeft geen enkele basis in de realiteit. Ripple (het bedrijf) doet het zeer goed, want ze hebben veel potentiele afnemers van hun technologie. Maar dat heeft geen effect op de fundamentele waarde van XRP. Mensen die XRP hebben of willen kopen moeten hier goed rekening mee houden. Er is zeker winst te behalen (getuige de recente stijgingen), maar het is puur speculatief.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 09:52
Wat houdt andere bedrijven en banken tegen om een eigen Ripple protocol te implementeren? Net zoals het met Stellar gegaan is.

Voordeel van Bitcoin is toch wel het netwerkeffect, en de enorme beveiliging (die exahashes kan geen enkele coin overtreffen) van z'n decentrale natuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 14:25

Zjemm

...

Tja en dat weet niemand. In deze markt moet je ook alleen met wat geld zitten. Wat je kan missen anders kan je flink de dupe worden

Ik beschouw m'n inleg als verloren.
Maar mocht het toch omhoog schieten ... Lucky shot als je er dan toch in zit

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:27
Ik kraak hier overigens ook niet bitcoin af en ook doe ik zeker geen voorspelling over eventuele stijging (zet het weg tegen Ripple waar ik als betalings ondersteunend platform meer in zie). Weet ook niet waarom de ripple coin zo hoog gewaardeerd wordt, dit staat los van Ripple labs. Wat ik alleen zeg is dat ik Bitcoin echt traag vind en de transactiekosten al behoorlijk niet. Niet echt dés toekomstmuziek. Dat dat bij Bitcoin niet opgelost gaat worden is een ander verhaal. Vind een hele Segwit discussie al veel te lang duren, laat staan de verstrengelde belangen bij Bitcoin Unlimited. Houd zeker ook Bitcoin aan, met name als long-term stash. Heb de BTC zo'n ~2jaar nu (mijn geminde coins bij DeepBit zijn verloren gegaan haha, slechts 0,06BTC, destijds verwaarloosbaar, nu toch zo'n 100euro....)

Ripple juich ik aan omdat dat toevallig ook goed ging de laatste tijd (goh, hij zit in de altcoin dus is anti-btc) Nee. ben ik niet, maar als je wat research doet, kom ik persoonlijk tot de conclusie dat Ripple zeer zeker veelbelovend is, helemaal als betalingsinfrastructuur. Hier verwacht ik groter nieuws uit van dan Bitcoin omdat het bedrijf erachter wel flinke slagen zal willen maken en niet afhankelijk is van consensus. Wat wenselijker is, is een tweede vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwaanenberg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:22
Zit hier al een tijdje mee te lezen nadat ik geïnteresseerd ben geraakt in crypto currency. 6 maanden geleden had ik ( zoals zovelen) het plan om eens een gok te wagen en 1000e in ETH te stoppen met een strategie van lang aanhouden en hopen op koersexplosie, maar besloot daar toch vanaf te zien, ook vanwege andere zaken die erdoor heen kwamen. Uiteraard heb ik nu nog meer interesse ;)

Ik lees interessante dingen en hier en hoop meer te kunnen lezen. Mijn kennis van de bitcoin en adepten is vrij laag behalve dat ik wat heb rond gelezen, maar de technische kennis ontbreekt.
Ik heb wel een trading achtergrond, waar ik onderhand mee gestopt ben omdat het ook verstandiger is een normale carrière op te bouwen en enkel daarnaast te handelen. Een aantal dingen die ik daar van heb geleerd zijn( wellicht voor de meesten hier open deuren).

-Ipv te focussen op day traden kan je beter focussen op positie traden. Low frequency trading dus.
-Onderschat de impact van transactiekosten niet! Daarom opteer ik voor positie trading.
-Stoplossen werken vaak averechts
-Beste is een normale carrière op te bouwen en je niet blind te staren op 10/20 k euro winst. Als je nog jong bent lijkt dit heel wat, maar op de lange termijn stelt dit echt niet zo veel voor. Een goede zzper in de it bijvoorbeeld maakt veel en veel meer op jaarbasis, met relatieve zekerheid.

Op dit moment zit ik te denken 3 coins uit te kiezen en in ieder bijv 1000e te investeren. Lang wachten en holden( jaren dus) en hopen op een koersexplosie. Lijkt mij de beste strategie.

Ik denk ook dat deze markt juist wel kansvol is voor de ‘normale burger’ omdat het vrij nieuw is.

Een aantal vragen die bij mij opkomen zijn:
-BTC heeft een fixed supply van 21 miljoen. Is dit echt zo fixed, of bestaat er een kans dat er op een bepaalde tijd hier een workaround op komt waardoor er toch meer in omloop komen?
-Kunnen er munten ‘verdwijnen”? Accounts kunnen gehacked worden, maar verwisselen die coins dan niet gewoon van zakken? Hierdoor neem de schaarste alleen maar toe lijkt mij
-Als de supply fixed is, en het aantal users neemt alleen maar toe, dan zie ik namelijk maar 1 weg voor BTC, en dat is up ( indien er geen rare dingen gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zwaanenberg schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:34:
-BTC heeft een fixed supply van 21 miljoen. Is dit echt zo fixed, of bestaat er een kans dat er op een bepaalde tijd hier een workaround op komt waardoor er toch meer in omloop komen?
21 miljoen is de max. Tenzij er een fork komt. Alleen dan heb je nog steeds die max 21 miljoen, alleen dan 2 munten die ieder max 21 miljoen zijn.
-Kunnen er munten ‘verdwijnen”? Accounts kunnen gehacked worden, maar verwisselen die coins dan niet gewoon van zakken? Hierdoor neem de schaarste alleen maar toe lijkt mij
Als jij 100.000 BTC in een wallet hebt en de PC crashed zonder dat je de seed hebt of een backup van de privatekeys dan zijn ze voorgoed weg. Dit is naar schatting al met zo'n 1 miljoen tot 4 miljoen Bitcoins gebeurt en dat zal alleen maar meer worden.
-Als de supply fixed is, en het aantal users neemt alleen maar toe, dan zie ik namelijk maar 1 weg voor BTC, en dat is up ( indien er geen rare dingen gebeuren).
Dat denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 09:52
Dat gaat tegen het protocol in. Dus nee.
-Kunnen er munten ‘verdwijnen”? Accounts kunnen gehacked worden, maar verwisselen die coins dan niet gewoon van zakken? Hierdoor neem de schaarste alleen maar toe lijkt mij.
Alles kan. Private keys van wallets kunnen verloren gaan, of wallets zelf, of degenen die het beheren, overlijden. Dan neemt de schaarste inderdaad toe. Inflatiepercentage van BTC is op dit moment rond 4%, en zal geleidelijk afnemen. In 2020 is dit nog 1,93%.
Nee hoor. Het kan ook hetzelfde prijs aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
1) Het verhogen van de maximale hoeveelheid is, in theorie, mogelijk door middel van een hardfork. Als een groep gebruikers besluit om het schema van creatie van nieuwe bitcoins te veranderen, dan splitst de blockchain zich in twee takken, eentje waarin de oude regels van kracht zijn en eentje met de nieuwe regels. Het is waarschijnlijk dat de overgrote meerderheid zich snel achter de meest populaire tak zal scharen. Op deze manier is het mogelijk om de hoeveelheid bitcoin te verhogen, maar gezien de limiet van 21 miljoen zo ongeveer heilig is binnen de Bitcoin gemeenschap is de kans dat er voldoende steun voor is ontzettend klein. Tenslotte zou een dergelijke actie betekenen dat de bitcoins die iemand bezit minder waard worden.

Dus ja, het kan, maar in de praktijk zal het niet gebeuren.

2) Ja, er kunnen bitcoins verdwijnen en dit gebeurt ook. Als je een wallet aanmaakt, daar wat bitcoins naar toe stuurt en vervolgens het wallet bestand verwijdert, dan zijn de bitcoins effectief verloren. Ze zijn nog wel geregistreerd in de blockchain, maar zonder de private keys die er toegang tot geven kan niemand er bij. Het bruteforcen van een private key is niet mogelijk. De precieze hoeveelheid verloren bitcoins is onbekend, er zijn mogelijk redelijk wat wallets van early adopters die een tijdje gemined hebben en er vervolgens niets meer mee hebben gedaan (bitcoins waren immers praktisch niets waard toen, maar waren wel makkelijk binnen te halen met minen).

3) Correct. Als het aantal gebruikers toeneemt, dan moet ook de prijs van de munt toenemen. Op dit moment is er echter nog steeds inflatie: Met minen worden elke 10 minuten 12.5 BTC gemaakt. De totale hoeveelheid bitcoins neemt met ~4% per jaar toe. Iedere 4 jaar halveert de generatie-snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik lees interessante dingen en hier en hoop meer te kunnen lezen. Mijn kennis van de bitcoin en adepten is vrij laag behalve dat ik wat heb rond gelezen, maar de technische kennis ontbreekt.
Om meer te weten te komen over de techniek achter bitcoin zijn deze video's wel een aanrader:
Korte versie:

Lange versie die dieper op de techniek ingaat:

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 13:18
En wat als op een gegeven moment alle coins gemined en in omloop zijn. Hoe worden de miners dan beloond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Transactiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:59
De waarde van bitcoin kan ook inzakken als de massa besluit een andere crypto tree gebruiken. Een aantal new kids on the block doen goed hun best om bitcoin van zijn troon te stoten.
Maar tot op heden blijft bitcoin wel de stabiele factor. Ze heeft ook al de nodige tegenslagen overwonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Hatsieflatsie schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 19:07:
Waar kan ik het datum terugvinden, dat het Stellar Foundation de resterende Stellar Lumens zal vrijgeven?
https://www.stellar.org/blog/bitcoin-claim-lumens-2/

Dacht trouwens dat ik zuur was met 40.000 ripples, overigens wel leuke winst gemaakt en als ik dit had geweten }:O
Was op die ene zondag, dacht dat het om een eenmalige pump ging 8)7

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:45
Mensen die niet meer kunnen inloggen via Blockchain.info:
We are currently investigating an issue with the wallet login process. We're working to resolve it ASAP and apologize for any inconvenience
Zie: https://twitter.com/blockchain/status/864596974787493889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:28
poloniex hangt :s need more ripple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:01

WhySoSerious

Be the change.

SmokingSig schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 07:35:
poloniex hangt :s need more ripple!
Durf je het aan ja? Gisteren voor slapen gaan getwijfeld om ze te verkopen, maar uiteindelijk niet gedaan. Koers stond vanochtend op Gatehub nog hoger, en de gigantische sell-walls zijn opgegeten vannacht :Y)

Wel op Kraken mn 3 LTC met paar procent verlies verkocht en 1500 XLM gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
WhySoSerious schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 07:39:
[...]

Durf je het aan ja? Gisteren voor slapen gaan getwijfeld om ze te verkopen, maar uiteindelijk niet gedaan. Koers stond vanochtend op Gatehub nog hoger, en de gigantische sell-walls zijn opgegeten vannacht :Y)

Wel op Kraken mn 3 LTC met paar procent verlies verkocht en 1500 XLM gekocht.
Mja is een gokje ofc. XLM moet ik ook ff aanschaffen. LTC heeft me toch wat gekost dus moet het goed maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davver80
  • Laatst online: 02-01 12:57
hier ook nog 9 LTC met nog een beetje winst... maar ik begin toch te twijfelen om ze van de hand te doen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Goed binnen uurtje nog eens proberen. Er geraakt niets door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

PromWarMachine schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:47:
[...]

Haha, ik ken de risico's hoor! :>

Doe buy & hold. Heb ze een maand of 4 geleden gekocht na een tip in dit topic of het BTC topic voor $0.11 per stuk. Met terugwerkende kracht heb je er destijds natuurlijk nooit genoeg gekocht, maar ik mag niet klagen. 8)
Ik zou idd willen dat ik er ook voor de 50k inzat.
Maar goed €20k winst op €1k inleg is toch lekker.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ripple gaat idd lekker. Had nog een LTC limit order op 20euro staan en die is vannacht afgegaan. Hopelijk was dat ook het dal 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

JPS schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 07:57:
Ripple gaat idd lekker. Had nog een LTC limit order op 20euro staan en die is vannacht afgegaan. Hopelijk was dat ook het dal 🤔
Denk dat het dal van LTC op €14 ligt, kijk maar eens op bitcoinwisdom op 1d.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:16
icecreamfarmer schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 07:55:
[...]

Ik zou idd willen dat ik er ook voor de 50k inzat.
Maar goed €20k winst op €1k inleg is toch lekker.
Dat is zeker een lekker rendement! Had gehoopt dat ik destijds al meelas hier en ook actief was in de (alt)coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mr. Noodle schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:13:
Rustig weekje voor mij helaas koop order voor wat BTC op 1550 gezet maar nog niet gelukt ;(

Ben er redelijk aan verslaafd de laatste weken, als ik niet achter de pc zit heb ik wel een laptop naast me en als ik weg moet loop ik als een zombie met me telefoon tabtrader te volgen, zelfs snachts als ik wakker wordt spiek ik nog even op me mobiel. Mooie app dat trouwens ook alerts werken goed.
Traden doe ik met de kraken app maar werkt nog niet zo goed.

Ben blij dat ik al wat jaartjes handel op de ''normale'' beurs want als je net begint met crypto is de kans heel groot dat je op emoties gaat kopen/verkopen vroeger had ik me orders sneller omhoog of omlaag gedaan om maar te verdienen tegenwoordig wacht ik het rustig af en dat gaat mij tot nu toe goed af, het blijft natuurlijk voor een groot stuk geluk hebben want deze markt in niet te volgen :9
what goes up, goes down 8) en heb toch liever een goede nachtrust, dus hier een longtime hodler van BTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BTC gaat weer lekker. Ben je benieuwd tot hoever we deze keer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Mr_Ripple schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:09:
[...]

Denk dat het dal van LTC op €14 ligt, kijk maar eens op bitcoinwisdom op 1d.
Als je de trendlijn doortrekt wel ja, maar door veel nieuwe instappers zou de dip ook minder laag kunnen uitpakken, zeg maar waar ie nu zit ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
XRP gaat nog steeds lekker op Polo, vorige week .23 BTC, gisteren .33, vandaag .38 (ik heb er helaas maar 1800)

Ben aan het twijfelen de LTC in te ruilen voor XLM of toch maar..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1p6jfk.jpg

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-10 18:07
loewie1984 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:58:
XRP gaat nog steeds lekker op Polo, vorige week .23 BTC, gisteren .33, vandaag .38 (ik heb er helaas maar 1800)

[afbeelding]
Heb op 24e 4 stuks gekocht. Procentueel toch mn grootste minpuntje tot nu toe :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBruinsma87
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
Iemand die me kan helpen? Ik heb vorige week een account gemaakt op Kraken.com en wat geld op gestort. Nu staat m'n deposit on hold. Ik kan dus geen cryptocurrency kopen. Enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 10-10 14:25

Zjemm

...

Zo maar een gedachte hoor: misschien zou je de kraken support eens kunnen vragen ?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
loewie1984 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:58:

[afbeelding]
Ben ook heel, heel erg aan het twijfelen met m'n LTC, maar ga toch ook nog holden. Hij loopt een beetje mee met de bitcoin (procentueel gezien niet), en dat doet me toch wat hoop geven. Is nu ook sinds vanochtend weer wat gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
GBruinsma87 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:03:
Iemand die me kan helpen? Ik heb vorige week een account gemaakt op Kraken.com en wat geld op gestort. Nu staat m'n deposit on hold. Ik kan dus geen cryptocurrency kopen. Enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen?
Support contacten?

Is je verificatie al afgerond? Ben je binnen de limiet gebleven van je huidige verificatie-niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBruinsma87
Zjemm schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:05:
Zo maar een gedachte hoor: misschien zou je de kraken support eens kunnen vragen ?
Al gedaan maar krijg geen reactie. Kon zijn dat er mensen zijn die het zelfde probleem hier gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBruinsma87
Rannasha schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:06:
[...]

Support contacten?

Is je verificatie al afgerond? Ben je binnen de limiet gebleven van je huidige verificatie-niveau?
Vertifactie is afgerond. Zit in tier 2. en heb niet meer dan 2.000 euro er op gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
GBruinsma87 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:09:
[...]

Vertifactie is afgerond. Zit in tier 2. en heb niet meer dan 2.000 euro er op gestort.
Limieten zijn in Dollar, niet in Euro. Ben je binnen de limiet van $2.000 (~€1.800) gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBruinsma87
Rannasha schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:13:
[...]

Limieten zijn in Dollar, niet in Euro. Ben je binnen de limiet van $2.000 (~€1.800) gebleven?
Ja. Ik heb vorige week donderdag (avond) een Sepa overboeking gedaan vanaf de ABN amro bank. Kan het zijn dat dit nog een aantal dagen moet duren? min 5 dagen ofzo? Het geld staat wel al op m'n account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
Interessante post van @Wackmack vooral deze passage over LTC:
Copycoins in general operate on hype and innovation (real or manufactured) - there are so many similar coins that if you don't stand out from the crowd, you're going nowhere'
In the near future, I would expect some large contraction, especially in the alt market. Litecoin will probably dip back down now that SegWit is activated and its rally is over.
Dit zijn natuurlijk meningen van een persoon. Maar ik vind ze wel goed onderbouwd in het artikel. Denk dat er zeker een kern van waarheid in zit.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:22:
Interessante post van @Wackmack vooral deze passage over LTC:

[...]

[...]

Dit zijn natuurlijk meningen van een persoon. Maar ik vind ze wel goed onderbouwd in het artikel. Denk dat er zeker een kern van waarheid in zit.
Link dan ook even het hele artikel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
Luuk schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:24:
[...]

Link dan ook even het hele artikel :)
Dat heeft Wackmack al gedaan, even naar boven scrollen

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:25:
[...]

Dat heeft Wackmack al gedaan, even naar boven scrollen
Ah oke, nevermind. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeeS
  • Laatst online: 10-10 18:02
PilatuS schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:37:

Ik verwacht dat de BTC koning blijft. Sowieso omdat er maar erg weinig van zijn. Op dit moment zo'n 16 miljoen in omloop met een max van 22 miljoen. Verder zitten er nog zo'n 1 miljoen tot 4 miljoen verloren coins bij die nooit meer in omloop zullen komen.

Verder heeft de BTC de extreme koers stijging van 100 naar 1000 en de crash daarna gehad. Genoeg altcoins zijn daar nu mee bezig en het is de vraag of die net zo gaan crashen in de toekomst. Ook wanneer het minder met de alts gaat stopt iedereen ze snel in de BTC.

Ik verwacht dat BTC de veilige haven blijft en alleen maar in prijs omhoog zal gaan de komende jaren.
Exact mijn gedachten. Straks zijn alle BTC in omloop en 'verdwijnen' er elk jaar steeds meer (coins kwijt door crash pc, keys verdwenen, BTC bezitter overleden en familie/partner weet niks van het bezig af).
Nu is BTC nog (steeds) niet zo'n gemeengoed, over pakweg 10 jaar kan BTC een elitemunt worden. Waarschijnlijk niet vanwege de toepassing of functionaliteit, maar omdat het steeds schaarser wordt.
Wellicht springen mensen hier op in door (exclusieve) goederen, zaken, toegang tot, etc. aan te bieden wat je alleen maar met BTC kan betalen en wat de prijs constant houdt of omhoog stuwt.

Maar goed, ik kan er ook helemaal naast zitten met m'n glazen bol :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 09:56
Gelukkig nog wat XRP ingeslagen gisteren op een lagere punt en had nog zo'n 2600 XRP toen hij nog de helft lager zat. Inmiddels ruim 10.000 XRP in het bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

JPS schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:54:
[...]

Als je de trendlijn doortrekt wel ja, maar door veel nieuwe instappers zou de dip ook minder laag kunnen uitpakken, zeg maar waar ie nu zit ;) >:)
Dat ligt er een beetje aan, of degene die vanaf €14 heeft lopen pumpen alles ook weer vd hand doet.
Overigens zie ik best toekomst voor LTC, alleen leidt xrp erg af op dit moment.

Vraag ik me nog af wat de markt doet als Polo ineens omdondert.

https://charts.ripple.com/#/

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Mr_Ripple schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:33:
[...]

Dat ligt er een beetje aan, of degene die vanaf €14 heeft lopen pumpen alles ook weer vd hand doet.
Overigens zie ik best toekomst voor LTC, alleen leidt xrp erg af op dit moment.

Vraag ik me nog af wat de markt doet als Polo ineens omdondert.

https://charts.ripple.com/#/
Ik heb in ieder geval afgelopen week langzaam al mijn coins van poloniex naar bittrex verplaatst.

Het is gewoon te onbetrouwbaar en onstabiel bij poloniex. Was ook in eerste instantie zo'n 0.5 BTC kwijt doordat ze problemen hadden met de stop/limit functie. Kreeg ik na ruim 48 uur pas weer terug.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 16:30
Gisterochtend 1 miljoen Digibyte coins gekocht voor €1950 na veel inlezen en de huidige koersen analyseren naast inkoop van 1500 Ripple bij €0,19 (wilde eigenlijk 10.000 hebben). Huidige waarde van beide is nu €6365.04. Toch leuke winst in 24 uur!

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
Zit een beetje na te denken wat wijsheid is, of al mijn LTC tijdelijk in BTC stoppen of holden met de kans dat LTC voor een zeer lange tijd weg dipt. Zit nu al op $5 verlies per coin. Denk dat omzetten naar BTC verstandiger is. Heb ook zitten denken om het weg te zetten bij de rest van mijn XRP maar dat lijkt me dom aangezien XRP dan nog het enige is wat ik bezit. Wat zouden jullie doen? (I know, zelf beslissingen nemen, neem alleen graag jullie redenatie mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
5$ verlies, ik zou me pas zorgen maken als je er meer dan 20 hebt en die coin 10$ zakt.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
loewie1984 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:40:
5$ verlies, ik zou me pas zorgen maken als je er meer dan 20 hebt en die coin 10$ zakt.
Ja nouja zoals het er nu uitziet zakt hij uiteindelijk richting de 14$ ish, als ik de charts/trend in ieder geval kan geloven. En dan zit ik al over die 10$ met een mooi aantal coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odapaz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-04 16:40
*knip* neigt naar spam.

[ Voor 84% gewijzigd door Krisp op 17-05-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Wat is nu eigenlijk de betrouwbaarste exchange ? Pol ? Btc-e ? Kraken ? Bittrex ? Andere... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Laatst online: 16-07 11:02
SmokingSig schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:45:
Wat is nu eigenlijk de betrouwbaarste exchange ? Pol ? Btc-e ? Kraken ? Bittrex ? Andere... ?
DEX van Waves :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Ik had 55 LTC maar daar 35 van omgeruild voor BTC. De overige doe ik wel bewaren voor de komende maanden/jaren. Afwachten wat er met de koers gaat gebeuren. Zolang het nog boven de €16.32 blijft heb ik nog geen verlies erop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
SmokingSig schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:45:
Kraken is het meest professioneel. Maar ze bieden slechts een beperkt aanbod aan altcoins en de support is vaak traag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:59
Leuke insight over bitcoin, sluit goed aan bij de discussie van gisteren over het toekomst perspectief van bitcoin.
https://cryptoyoda1338.wo...the-end-of-btc-dominance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
er is 30 euro verschil tussen bitstamp & kraken deze morgen, geen idee waarom ;) just saying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
kristof1234 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:44:
er is 30 euro verschil tussen bitstamp & kraken deze morgen, geen idee waarom ;) just saying
In heel veel coins een flink verschil op dit moment tussen verschillende exchanges, veel meer dan ik normaal zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Laatst online: 09:03
Bitstamp is echt ongelooflijk bear de afgelopen dagen. Ging op momenten de andere kant op dan gdax en finex.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 10-10 09:13
Jamoru schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:39:
Gisterochtend 1 miljoen Digibyte coins gekocht voor €1950 na veel inlezen en de huidige koersen analyseren naast inkoop van 1500 Ripple bij €0,19 (wilde eigenlijk 10.000 hebben). Huidige waarde van beide is nu €6365.04. Toch leuke winst in 24 uur!
de totale market cap van DGB is $26000,- (nu).....volgens mij was jouw aanschaf van €1950,- een aardige pump :D , zeker als je naar de volumes van gisteren kijkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Mijn € zijn nog niet binnen op Bitstamp :(

In anders nieuws, om de huidige Ripple/XRP manie even in de juiste context te plaatsen: Google Trends voor Bitcoin, Ripple en de gerelateerde currency-codes:
https://trends.google.com...rp,xbt,btc,bitcoin,ripple

In de huidige week zijn de scores voor Bitcoin-termen samen 98, terwijl Ripple en XRP samen slechts tot 10 komen. Er is dus 10 keer meer zoek-activiteit op Bitcoin-gerelateerde zaken dan er is voor Ripple. En daar moet meegenomen worden dat "ripple" een regulier Engels woord is en er dus zoekacties op uitgevoerd kunnen worden die niets met het bedrijf/protocol Ripple te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 08-10 16:30
weertenaar schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:00:
[...]

de totale market cap van DGB is $26000,- (nu).....volgens mij was jouw aanschaf van €1950,- een aardige pump :D , zeker als je naar de volumes van gisteren kijkt
Klopt! Ik heb de markt door die aanschaf een flinke schop gegeven, want het is geen toeval dat precies na mijn investering in Digibyte de waarde met een kleine 260% is gestegen. En het loopt alleen maar op op dit moment.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Jamoru schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:02:
[...]

Klopt! Ik heb de markt door die aanschaf een flinke schop gegeven, want het is geen toeval dat precies na mijn investering in Digibyte de waarde met een kleine 260% is gestegen. En het loopt alleen maar op op dit moment.
Had dit op een reguliere beurs gedaan en je had een onderzoek aan je broek hangen :P

Het is alleen de vraag hoe gemakkelijk je die 1M coins kwijt kan zonder dat het weer instort.

[ Voor 10% gewijzigd door LED-Maniak op 17-05-2017 11:05 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 10-10 12:29
[...]

Ik zou de markt goed in de gaten houden (wat je waarschijnlijk wel doet). Zodra er mensen gaan dumpen kan de prijs wel weer eens heel snel gaan zakken, zeker omdat er weinig resistance waarschijnlijk zit.

Misschien een keer een gezamelijke tweakers pump van een kleine coin organiseren? })

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 17-05-2017 11:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LED-Maniak
Bartske schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:05:
[...]
Misschien een keer een gezamelijke tweakers pump van een kleine coin organiseren? })
In 2014 via IRC al veelvuldig gedaan op cryptsy :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
LED-Maniak schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:10:
[...]

In 2014 via IRC al veelvuldig gedaan op cryptsy :P O-)
Met succes? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weertenaar schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:00:
[...]

Je zit er een factor 1000 naast?

http://coinmarketcap.com/currencies/digibyte/

Volgens mij sla je met bedragen < 10K euro nog geen deuk in een pakje boter...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Gister ingestapt in Siacoin op 145. Lijkt nu een pump gaande te zijn. Een 170 BTC sela-wall was in 1 minuut weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 07-10 14:00
Jamoru schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:39:
Dat is een heel fijn rendement. Heb je voor jezelf een strategie bedacht wanneer je er wilt uitstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik koop altijd het verkeerde,veel coins worden nu gepumpt maar niet 1 die ik heb. :(
Zelfs Ripple valt weer naar beneden.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/331139/Forumpics/Tweakers/pump.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Laatst online: 12-08 01:54
Wackmack schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:35:
[...]

Dat is een heel fijn rendement. Heb je voor jezelf een strategie bedacht wanneer je er wilt uitstappen?
Das geluk hebben idd. Ik zou heel snel uit DGB stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Pijnlijk om te zien dat ik op 3 mei mijn 300.000 Stellar Lumens verkocht heb voor 0,004747 en ze vanmorgen een waarde hadden van 0,054 :')

Ouchh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 10-10 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:20:
[...]

Je zit er een factor 1000 naast?

http://coinmarketcap.com/currencies/digibyte/

Volgens mij sla je met bedragen < 10K euro nog geen deuk in een pakje boter...
scherp.....een factor 1800 om precies te zijn 8)7 mijn currency stond op BTC terwijl ik nog US$ in mijn hoofd had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
polo hangt weer man man ik kan niet sellen :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

SaluS (SLS)

Deze doet het best leuk de laatste dagen,

Pump it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
$70 verschil tussen stamp en finex. Best fors.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Ripple valt weer even 10 cent naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Meh goed dan houden we de coin maar. Klote Polo :)

Laagste punt terug inkopen.

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingSig op 17-05-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of traden via bijvoorbeeld TabTrader of Coinigy wel werkt op momenten dat Polo problemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
Remco10 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:56:
Stijgt vast wel weer door. Heb er nu 2500, ga bij een laag punt waarschijnlijk nog wel ff wat bijkopen.

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Is een aankoop vanuit bitonic direct laten overschrijven op mijn poloniex btc wallet een beetje veilig ??
Zoja hoelang duurt de overdracht ongeveer ?
Wil weer een aantal alt coins aanschaffen en poloniex daarvoor als platform gebruiken.

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

Ik snap niet dat de meeste poloniex gebruikers niet gewoon overstappen op traders zoals Bittrex.

Ik heb nog nooit problemen gehad bij dit platform, terwijk Poloniex volgens de meeste hier regelmatig vastloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
Firecow schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:13:
Is een aankoop vanuit bitonic direct laten overschrijven op mijn poloniex btc wallet een beetje veilig ??
Zoja hoelang duurt de overdracht ongeveer ?
Wil weer een aantal alt coins aanschaffen en poloniex daarvoor als platform gebruiken.
Ja is veilig (al regelmatig gedaan) en duurt ongeveer een kwartiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Remco10 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:16:
Ik snap niet dat de meeste poloniex gebruikers niet gewoon overstappen op traders zoals Bittrex.

Ik heb nog nooit problemen gehad bij dit platform, terwijk Poloniex volgens de meeste hier regelmatig vastloopt?
Poliniex ondersteund praktisch alle coins daarom is het zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Bittrex meer als dit te geloven is: https://www.cryptocoincharts.info/markets/info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

Liberteh

All your base belong to me

SmokingSig schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:51:
polo hangt weer man man ik kan niet sellen :@
Hier net zo, mijn order is net geliquidated. Die drop in Stellar was weer zoals vanouds op Polo.
Man man man. Gelukkig heb ik er geen (spaar)geld in geïnvesteerd maar toch doet het pijn.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

SmokingSig schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:24:
[...]

Poliniex ondersteund praktisch alle coins daarom is het zo handig.
Bittrex dus ook.. Ben tot nu toe alleen ROUND en BitConnect niet tegengekomen via dit platform, en ik heb de laatste maand ongeveer 35 verschillende cryptocoins gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Remco10 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:32:
[...]

Bittrex dus ook.. Ben tot nu toe alleen ROUND en BitConnect niet tegengekomen via dit platform, en ik heb de laatste maand ongeveer 35 verschillende cryptocoins gehad. ;)
time to make a move dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Laatst online: 24-09 22:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 10:01

WhySoSerious

Be the change.

Remco10 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:56:
Vertrouwde de volatiliteit niet helemaal meer en een sell order gezet. Is inderdaad getriggerd tijdens deze drop, maar hoogte-record is inmiddels alweer verbroken ;w

Toch leuke try, van 50 --> 75 euro gemaakt in 3 dagen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 14:47

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

WhySoSerious schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:48:
[...]

Vertrouwde de volatiliteit niet helemaal meer en een sell order gezet. Is inderdaad getriggerd tijdens deze drop, maar hoogte-record is inmiddels alweer verbroken ;w

Toch leuke try, van 50 --> 75 euro gemaakt in 3 dagen *O*
Gewoon polo in de gaten houden, als de site weer brak loopt volgt er zeker een drop. Kan je weer opnieuw inkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Remco10 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:16:

Het belemmert gewoon de hele handel, complete koersdalingen dankzij poloniex. Als daar niet meer spreiding in komt, dan is het een serieuze bedreiging voor de altcoin markt. Stel dat die hele site gewoon omvalt :o

Ik heb sinds begin deze week bijna alles verplaatst naar bittrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Van mij mag polo elke dag wel even blijven hangen bij STR... Klote voor de mensen wiens positie geliquideerd wordt, maar fijn voor de mensen die kooporders erdoorheen kregen.
Zojuist weer: gekocht op 2104 op Polo, 2 minuten later eruit voor 2400 op kraken.
Stellar is wel een pretje met verzenden over exchanges zeg (binnen 1 minuut).

Nu even wachten op m'n SC'tjes er uit te doen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rhndy op 17-05-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Mr Ronman schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:51:
[...]
Stel dat die hele site gewoon omvalt :o
Zou niet de eerste altcoin exchange zijn die omvalt. Mintpal was ooit de standaard plek om altcoins te verhandelen. De eigenaar is er vandoor gegaan met een deel van de coins en de exchange is gesloten. Dit was in 2014.

Daarna kwam Cryptsy naar boven, een exchange opgezet door iemand die voor praktisch iedere altcoin een degelijke mining pool had. Cryptsy werd de nieuwe go-to plek voor altcoin handel. In 2016 sloot Cryptsy z'n deuren. De eigenaar claimt dat er veel coins zijn gestolen in een hack, maar veel gebruikers vermoeden dat dit niet waar is en rechtzaken lopen nog.

Altcoin-exchanges hebben veel minder "last" van regeltjes omdat ze een link met fiat-valuta meestal ontwijken. En juist als je dingen met fiat-valuta doet, dan komen er veel licenties, regels, inspecties, enz... bij kijken waardoor je minder makkelijk wegkomt met prutswerk.

De altcoin exchange-markt is nu een stuk diverser dan dat deze vroeger was. Als Poloniex omvalt dan zal dat een forse klap zijn voor de altcoins, maar alle grote/serieuze coins zijn ook op meerdere andere exchanges te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Laten we maar hopen dat het zich nog wat meer spreidt over de exchanges, alleen maar goed voor de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:44
Bittrex is prima, maar het volume op polo is veel hoger...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, Charlie Lee en zijn team hebben vandaag de Litecoin roadmap voor 2017 vrijgegeven. https://litecoincore.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Poloniex maakt er nu wel helemaal een zooitje van, elke dag loopt de site nu vast.
Maar eens wat coins overzetten naar Bittrex, daar loopt de handel gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
[...]

Afgezien dat DGB een tijd ondergewaardeerd is, is er nu vooral een pump gaande. Er is de laatste 24 uur 15.000.000.000 aan DGB verhandeld. Ik denk niet dat jouw aanschaf van 1.000.000 DGB de pump in werking heeft gesteld :P

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
XRP toch flink op zijn gat na de euforie van vanochtend.

discogs

Pagina: 1 ... 62 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).