Okcoin had een volume van 1 miljoen btc over de afgelopen 24 uur.
https://bitcoinity.org/ma...ist?currency=ALL&span=24h
https://bitcoinity.org/ma...ist?currency=ALL&span=24h
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ZeroHedge zegt ook China: http://www.zerohedge.com/...ange-eases-access-chinese.oisyn schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:15:
Iemand overigens een idee wat er nou ten grondslag ligt aan deze plotselinge stijging?
Ik merk wel dat het onderwerp bitcoin wel weer enisgzins opleeft hier in de fora en op andere plekken.
.edit: CoinDesk heeft meer info. In het kort: erkenning als valuta in Europa, maar vooral de crisis in China.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door sjukke op 04-11-2015 12:06 ]
Pussydevastator83 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:00:
dacht ik gister ook toen ik na de drop verkocht op 390 :-)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Morgenmiddag (12:00-18:00 UTC). De winnaars worden de dag erna geinformeerd. Wanneer de daadwerkelijke levering van de bitcoins plaats zal vinden, weet ik niet..oisyn schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:21:
Wanneer is die veiling precies?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 80% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2015 12:46 ]
Verwijderd
Het is gewoon zo verschrikkelijk lastig iets zinnigs te zeggen over het verdere verloop. We kunnen weer zo op $250 zitten, maar als dit klopt kan dit slechts het begin zijn: http://www.zerohedge.com/...ange-eases-access-chineseVerwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:11:
Dat gaat echt pijn doen als het valt:
[afbeelding]
Het stijgt toch iets té hard om gezond te zijn imho.
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2015 12:53 ]
[ Voor 16% gewijzigd door C6DL op 04-11-2015 12:58 ]
Ik heb de afgelopen 3 weken minstens de helft van mijn verlies zien verdampen.C6DL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:58:
Hier ook 6k verloren.. probeer het nu te compenseren met daytrading en de klappen op te vangen hehe
In 3 dagen 400 euro erbij, ook lekker!
PSN: Marselaar
Tourniquet schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:49:
[...]
Het is gewoon zo verschrikkelijk lastig iets zinnigs te zeggen over het verdere verloop. We kunnen weer zo op $250 zitten, maar als dit klopt kan dit slechts het begin zijn: http://www.zerohedge.com/...ange-eases-access-chinese
Laten we het hopenWhich again brings us back to our conclusion from two months ago:
... if a few hundred million Chinese decide that the time has come to use bitcoin as the capital controls bypassing currency of choice, and decide to invest even a tiny fraction of the $22 trillion in Chinese deposits in bitcoin (whose total market cap at last check was just over $3 billion), sit back and watch as we witness the second coming of the bitcoin bubble, one which could make the previous all time highs in the digital currency, seems like a low print.
[ Voor 8% gewijzigd door C6DL op 04-11-2015 13:26 ]
Waarom zou een relatie stuk lopen door btc?C6DL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:26:
Vraag me altijd af hoeveel relaties met hun partner doet stuk lopen door btc ;-)
Ik kan wel wat manieren bedenken, bijvoorbeeld als 1 van de 2 besluit alles te vergokken op de beurs...G-PHREAK schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:35:
[...]
Waarom zou een relatie stuk lopen door btc geld?
[ Voor 3% gewijzigd door RemcoDelft op 04-11-2015 13:38 ]
Het is blijkbaar onmogelijk, te duur, of te risicovol om fiat-geld op BTC-e te krijgen om van de arbitragemogelijkheid te profiteren. Als het eenvoudig/goedkoop zou zijn zou er namelijk niet zo'n groot verschil zijn lijkt me.devastator83 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:31:
Der is momenteel een spread van 40$ tussen BTC-E en Bitstamp.
Iemand die daar iets mee doet ?
Iemand al BTC gekocht via VISA bij BTC-E ?
Dat ligt er aan op welk moment je koopt en verkooptReplay256 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:43:
Dit kan toch nooit goed gaan z'n snelle stijging van de koers lijkt mij, 80% in de afgelopen maand.
Tsja over 10 jaar lachen we als de BTC 40K waard is om deze 400 euro koers misschien wel, of huilen we dat we niet verkocht hebben omdat hij nu 40 cent waard is.tammerat schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:44:
[...]
Dat ligt er aan op welk moment je koopt en verkoopt
Dan moet je er geld uithalen, niet inzetten..Bartske schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:53:
[...]
Je kunt er wel je geld op inzetten dat als de koers nu ineens gaat vallen, er meteen een flinke correctie komt en we misschien zo wel weer op 300 euro of minder zitten.
When does the hurding stop?
[ Voor 33% gewijzigd door Bartske op 04-11-2015 14:06 ]
Gisteren was hij ook eventjes online. Gebeurt wel vaker. Niets om je zorgen over te maken.Bartske schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:02:
Vrees voor wat er gaat gebeuren als hij weer online komt...
Jawel, je moet je bitcoins inzetten om euro's te kopenMysterX schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:58:
[...]
Dan moet je er geld uithalen, niet inzetten.... flauw grapje.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2015 14:13 ]
Catch a smile out there!
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2015 15:16 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 76% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2015 16:24 ]
Volgens mij hebben ze geen SEPA, tenminste ik zie het niet staan. Een USD deposit kost 5.5%, dus dat is al $27 per bitcoin op dit moment, dat verklaart in elk geval een deel van het verschil..oisyn schreef op woensdag 04 november 2015 @ 02:44:
[...]
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar wat is nou de reden dat de prijzen bij BTC-E nou zoveel lager zijn? Ze zijn toch over het algemeen redelijk goed met SEPA transacties enzo, afgezien van de vrij hoge minima?
There go the goddamn brownies.
[ Voor 65% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2015 17:39 ]
[ Voor 23% gewijzigd door C6DL op 04-11-2015 19:13 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2015 20:24 ]
Verwijderd
Grrrr, twee redelijke bullshit beweringen achter elkaar. Ik zou zeker nu niet meer 'veel' gebruiken als het gaat om illegaal gebruik (of een bron graag). En 'anoniem' klopt ook niet, pseudo anoniem ten hoogste.Verder wordt de munt veel gebruikt voor activiteiten die het daglicht niet kunnen verdragen. Het gebruik van Bitcoin is immers anoniem.
Zolang niemand je rekening weet en je kan verbinden aan die rekening ben je anoniem dus inderdaad psuedo anoniem. Misschien moeten we dat maar even commenten eronderVerwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:22:
http://www.rtlz.nl/financ...t-zit-er-nog-meer-het-vat
[...]
Grrrr, twee redelijke bullshit beweringen achter elkaar. Ik zou zeker nu niet meer 'veel' gebruiken als het gaat om illegaal gebruik (of een bron graag). En 'anoniem' klopt ook niet, pseudo anoniem ten hoogste.
"Maar er gaan ook verhalen over een piramidespel in China, waar bitcoins bij gebruikt worden."G-PHREAK schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:35:
Weer wat positieve berichtgeving vandaag
http://www.telegraaf.nl/d...ijgt_weer_vleugels__.html
Het is de Telegraaf. Gewoon een beetje het volk bang maken..oisyn schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:34:
[...]
"Maar er gaan ook verhalen over een piramidespel in China, waar bitcoins bij gebruikt worden."
Dat heb ik echt nog nergens anders gehoord. Loopt de Telegraaf weer dingen compleet uit hun duim te zuigen?
Dat staat ook op de FP hier: nieuws: Bitcoinkoers stijgt met 60 procent in paar dagen tijd met link naar de bron:.oisyn schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:34:
[...]
"Maar er gaan ook verhalen over een piramidespel in China, waar bitcoins bij gebruikt worden."
Dat heb ik echt nog nergens anders gehoord. Loopt de Telegraaf weer dingen compleet uit hun duim te zuigen?
BitcoinMagazine haalt nog een andere mogelijke oorzaak aan. In China zouden mensen aangespoord worden om deel te nemen aan een groot piramidespel waarbij bitcoins gebruikt worden. Deelnemers van het Ponzi scheme moeten bitcoins kopen en deze doneren aan de mensen die al lid waren.
Dan is het dus een kwestie van tijd denk ik voor dat de chinese overheid hier iets aan gaat doen en dan stort de markt waarschijnlijk weer in.Tourniquet schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:48:
[...]
Dat staat ook op de FP hier: nieuws: Bitcoinkoers stijgt met 60 procent in paar dagen tijd met link naar de bron:
[...]
Short gaan doe je op exchanges die margin trading ondersteunen, zoals Bitfinex en Kraken.devastator83 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:52:
Hoe doen jullie dat short gaan ?
Met BTC of fiat ?
Koop je bijv BTC op bitstamp, transfer naar okcoin en daar dan short gaan MET btc ?
Verwijderd
Ik ook niet, maar ik heb een app op m'n telefoon waarmee ik de huidige koers kan updaten. Staat nu op €360.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:55:
Ik kan niet meer inloggen op Kraken
Hopelijk is het gekocht op 395. Ik had verkocht op 410 en toen begon de miserie met Kraken waardoor ik niet kon zitten spelen. De boel een beetje gemist maw :-/
Als collateral bedoel je? Op Kraken kun je daar volgens mij niet eens expliciet voor kiezen, het kan allebei.devastator83 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:55:
Dat snap ik ja. Maar doe je dat met BTC of fiat als inzet ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq