Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.852 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
HaTe schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:51:
Wat is nu slim, vasthouden of verkopen?
Vasthouden en als ie nog lager zakt bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor effect gaat dit op de alts hebben? (naast eth, ltc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Playa del C. schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:47:
[...]

Nou, ik check altijd meerdere exchanges tegelijk op bitcoinity. Je kan daar de 'change bars' laten zien onder het orderbookgrafiekje en je kan dit per 1, 5 of 10 en meer minuten instellen. Daarnaast volg ik het orderbook op de site van Kraken zelf in combinatie met steeds blijven vernieuwen (met die knop rechtsboven). En met die data zie ik in ieder geval een tijdelijke stop rond 1525. Kan zo meteen best nog een tijd doorzakken hoor. Maar als je de bottom mist, dan kan de prijs ook snel omhoog veren. Dat risico wou ik dit keer niet lopen.
Ben wel benieuwd of het echt nog verder gaat naar de 1425, want die kans is er zeker :)

Edit: ok, lijkt toch nog wel even door te zakken. Ben zelf weer met 6 BTC short in ieder geval. Sorry voor de verwarring mensen. 1425 dan maar :)
Goeie info. Ik wil die omslag ook niet missen. Op 1530 Kraken ben ik uit. Zal wel binnen nu en halve minuut zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:40
Gaat wel snel zo hoor, ben net weer van short naar long geflipped :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:33

HaTe

haat niet

Strange, heb nog 60 euro op Kraken staan, maar kan geen BTC kopen twv 40 euro?
Laat maar, had nog een order open

[ Voor 21% gewijzigd door HaTe op 12-05-2017 21:56 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:51
Ik ben te laat met verkopen voor de storm, dus ik hou zelf vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Bull trap coming in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchon
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-12-2020
Zou het komen door het feit dat er wereldwijd cyber attacks zijn momenteel? Mensen nu vluchten naar Fiat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Waarom denk je dat? (En ik hoop het niet zeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Playa del C. schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:58:
[...]

Waarom denk je dat? (En ik hoop het niet zeg)
Kan altijd toch, het is toch maar gokken met crypto's welke kant ze op gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:34

Secsytime

Automagisch

Don't panic. This shit happens.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YvOsLt8.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:51
Bitcoin lijkt weer herstellende, toavllig kooporders die getriggered worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ernemmer schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:59:
[...]

Kan altijd toch, het is toch maar gokken met crypto's welke kant ze op gaan.

Haha, tja, dat klopt. Lijkt er nu wel sterk op dat de bounce komt. Kan daarna alsnog weer dalen hoor, dus scherp blijven :)
Secsytime schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:01:
Don't panic. This shit happens.

[LEUK plaatje]
We zijn ook niet in paniek, we proberen alleen zo goed mogelijk winst te maken :) Moet zeggen dat het lekker gaat hier :) Ik zal later misschien eens een screenshot plaatsen van het trade overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
exelletor schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:02:
Bitcoin lijkt weer herstellende.
Of hij gaat zo weer flink naar beneden hoor. Dat ie weer herstelt zegt niet dat dit zo blijft de komende uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
PilatuS schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:03:
[...]

Of hij gaat zo weer flink naar beneden hoor. Dat ie weer herstelt zegt niet dat dit zo blijft de komende uren.
Op kraken's orderbook zie ik echter flink grote hoeveelheden van kooporder opduiken. 100-en bitcoins nu al op 1570 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Playa del C. schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:02:
[...]

[...]

We zijn ook niet in paniek, we proberen alleen zo goed mogelijk winst te maken :) Moet zeggen dat het lekker gaat hier :) Ik zal later misschien eens een screenshot plaatsen van het trade overzicht.
Hou je winst etc. voor je, goed dat je er trots op bent, maar volgens mij zit niemand hier op te wachten.

Edit: Niet op de man bedoeld natuurlijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Secsytime op 12-05-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Playa del C. schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:04:
[...]

Op kraken's orderbook zie ik echter flink grote hoeveelheden van kooporder opduiken. 100-en bitcoins nu al op 1570 euro.
Ik vind het allemaal prima :) Doe toch alleen lange termijn handelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
En net de long ook gesloten. Gaat lekker :) Vast meer mensen, want de stijging bleef duidelijk ineens hangen.

Op dit moment weet ik het zelf ook even niet. 50/50 zou ik zeggen. Denk dat de prijs wel wat rond dit niveau blijft hangen. Even aankijken. EDIT: Weer long gegaan, maar nu voor langere tijd denk ik.

Heb vaak genoeg pech gehad met traden, ook door eigen domme fouten. Maar moet zeggen dat ik in het laatste gekke uur toch eigenlijk geen fouten heb gemaakt en daarmee ook echt in één klap meer heb verdiend dan in alle weken hiervoor (netto).

Voor mensen die denken dat ik 'rijk' ben. Het is slechts speelgeld, paar honderd euro stelt in verhouding weinig voor.

En voor de mensen die steeds HODL doen. Dat is stiekem ook mijn idee, want ik verwacht dat een BTC over een paar jaar echt een stevige factor meer waard is dan nu. En daarmee kan je op lange termijn wel echt 'rijk' worden.
HaTe schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:51:
Wat is nu slim, vasthouden of verkopen?
Heb je post over het hoofd gezien :) Het was zonet allemaal zo druk en ook wel onzeker, dat niemand daar echt op kon geven. Als je effectief wil traden, zul je ook actief de data voor je moeten zien en zelf beslissingen maken. Er zijn ook genoeg mensen zonet wat geld verloren, maar als ze lang genoeg vasthouden, dan hebben ze over een tijdje net zo goed ook winst waarschijnlijk.
EN als iemand echt het antwoord zou weten, dan was die persoon de rijkste persoon ter wereld ondertussen.

[ Voor 32% gewijzigd door Playa del C. op 12-05-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleVis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Door deze BTC daling alleen maar meer BTC kunnen verdienen in alts. Als BTC weer omhoog gaat heb ik in euro's meer dan voorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik verwacht dat er vannacht veel geld rondgeshuffled gaat worden van de verschillende coins (LTC flink dalen). Wel bijzonder dat deze shit altijd in het weekend gebeurt :P

Huidige daling zal wel panic sellen en triggeren van stop losses zijn, die mensen zullen spijt krijgen en later (mogelijk) hoger terug kopen.

Nouja, ik plop een biertje en hoop dat ik morgenochtend geen hartverzakking krijg (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Mijn theorie is dat iedereen met hype buys die wilde sluiten om rustig weekend te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 09:33

DirtyBird

Praktiserend denker

Als je goed de markt kunt timen is dit weer zo'n moment om enorme winsten binnen te harken. Als je dat niet kunt kun je beter naar fiat gaan of hodlen tot het weer gekalmeerd is denk ik. Als je niet weet wat je doet en nu margin posities gaat openen krijg je de bull- and bear traps om de oren tot je rekt bent.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Secsytime schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:23:
Wel bijzonder dat deze shit altijd in het weekend gebeurt :P
Vergeet de USA ook niet. In New York bijvoorbeeld is het 6 uur eerder op dit moment. Dus aan het einde van de werkdag op een vrijdag. Dan gebeurt er meestal wel wat, alleen meestal niet zo heftig als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:29

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

in een nieuwsartikel over de ransomware; "Wie z'n bestanden terug wil, moet 300 dollar in bitcoins betalen"

Wat zou dit met de koers doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Patrock schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:34:
in een nieuwsartikel over de ransomware; "Wie z'n bestanden terug wil, moet 300 dollar in bitcoins betalen"

Ik denk niks significants eerlijk gezegd. Het bedrag dat betaald moet worden is namelijk in euro/dollar. Als er dus eentje btc koopt twv 300 dollar en daardoor stijgt de prijs, dan hoeft de volgende minder btc te kopen om aan de 300 dollar te voldoen. De vraag neemt dan linear af met de prijs (als je alle andere koerseffecten weglaat). Netto zou je dan dezelfde prijs houden.

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat veel mensen dat de koers gaat stijgen door de ransomware en dat de prijs daardoor stijgt, maar dat is dan indirect gecorreleerd met de ransomware aanval

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Wel jammer dat Bitcoin weer negatief in de belangstelling staat door dit gebeuren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:53:
[...]

Wel jammer dat Bitcoin weer negatief in de belangstelling staat door dit gebeuren |:(
Inderdaad. De enige ervaring die mijn ouders met bitcoin hebben is het ransomware-scherm wat ooit op hun laptop verscheen. Sindsdien zien ze het als iets uit de onderwereld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Sinds ransomware bestaat is het al betalen met de Bitcoin. Dit is dus al vrij lang zo. Denk dat het vrijwel niets met de koers doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:05:
[...]

Sinds ransomware bestaat is het al betalen met de Bitcoin. Dit is dus al vrij lang zo. Denk dat het vrijwel niets met de koers doet.
Dat kan zijn maar de enorme omvang zoals die nu plaats vindt, is ongekend.
OT: Ook in nl. wordt er nu voor gewaarschuwd:

http://www.nu.nl/internet...ransomware-aanvallen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Playa del C. schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:47:
[...]

Nou, ik check altijd meerdere exchanges tegelijk op bitcoinity. Je kan daar de 'change bars' laten zien onder het orderbookgrafiekje en je kan dit per 1, 5 of 10 en meer minuten instellen.
Bedoel je hier het 'combined order book'? Ik zie niet hoe je change bars icm een tijdsinterval kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
En weer terug over de 1700. Toch mooi om te zien dat iedere dip niet heel laag meer gaat en ook snel herstelt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Playa del C.
Nou, ik check altijd meerdere exchanges tegelijk op bitcoinity. Je kan daar de 'change bars' laten zien onder het orderbookgrafiekje en je kan dit per 1, 5 of 10 en meer minuten instellen.
JPS schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:20:
[...]

Bedoel je hier het 'combined order book'? Ik zie niet hoe je change bars icm een tijdsinterval kan instellen?
Ik heb ongeveer vijf tabs van bitcoinity open staan, met elk een eigen exchange. Uiteraard Bitstamp USD/XBT, maar ook een paar anderen die ik dan belangrijk vind om te volgen. Het gaat dus niet om een gecombineerd orderbook.

Op bitcoinity zie je bovenin de grafiek met de handelvolumes en het prijsverloop.
Onderin zie je het orderbook. Daar zie je de 'grafiek' die het orderbook weergeeft. Daar doorheen staan staven en die stellen de veranderingen in het orderbook voor. De staven rond de verkoopprijs zijn het meest belangrijk. Zolang ze groen zijn, is dat een teken dat het orderbook in het voordeel van een stijgende prijs is veranderd. Je kan die staven aanpassen, zodat ze de verandering per 1, 5, 10 of meer minuten laten zien. 10 minuten is standaard en meestal genoeg. Soms gebruik ik 5 minuten als het allemaal snel gaat, zoals gisteren.

Persoonlijk vind ik die specifieke informatie het meest belangrijk om goed te kunnen daytraden. Je ziet in een oogopslag hoe de orderbooks op meerdere exchanges veranderen. Ik zie er vaak een trendbreuk in ontstaan en ben dan precies op tijd om te reageren. Dus nog voordat de prijs ook daadwerkelijk gaat dalen. Soms heb ik zelfs genoeg tijd om nog een limit order te plaatsen, die dan gevuld wordt door de 'domme traders' die nog door blijven handelen op die specifiek prijs.

Een trendbreuk tijdig spotten in de prijsgrafiek is per definitie niet mogelijk, omdat de prijs eerst al duidelijk van richting moet veranderen, voordat je kan zien dat het een trendbreuk is...

Edit: wat het wel moeilijk maakt, is dat er grotere en slimmere jongens bezig zijn. Die manipuleren de markt met heel strategische, snelle en grote orders. Naast bovenstaande probeer ik dat soort traders te volgen. Die zie ik dan duidelijk in het orderbook op Kraken.com zelf. Dan verschijnt er steeds een muur van 20 BTC vlak boven de huidige prijs bijvoorbeeld, zoals vanochtend op Kraken steeds zo was. Dat soort traders kunnen voor een bear of bull trap zorgen. Dan lijkt het ook op bitcoinity alsof de prijs zeker gaat stijgen, door allemaal groene balken, maar dan is dat een minuut later allemaal rood. En wie weet een minuut later weer groen... Zodra het te onzeker of onduidelijk wordt, dan wacht ik meestal aan de zijlijn totdat ik weer duidelijkheid heb. Precies op dit moment kijk ik ook vanaf de zijlijn, vandaar dat ik even de tijd heb om wat te posten hier :) Je ziet die onzekerheid ook terug in het prijsverloop die nu steeds rond de 1550 schommelt. Blijkbaar weet niemand wat er gaat gebeuren. Het handelsvolume (bovenste grafiek) zakt in en het is wachten op de eerste die weer op grotere schaal gaat handelen, zodat er weer beweging komt. Enz.

Edit: ik zag om 08:45 een trendbreuk aankomen en ben net vijf minuten bezig geweest om 6 BTC te kopen voor gunstige prijzen. Dat lukte niet lekker, omdat er veel orders steeds net over mijn prijs heen gingen zitten. Zonet uiteindelijk toch kunnen kopen (limit) en nu even wachten tot de prijs iets hoger wordt om de eerste stoploss te zetten, zodat ik geen verlies meer kan maken. Als de prijs alsnog meteen te veel daalt, dan moet ik een klein verlies nemen.

Edit: lijkt erop dat ik een klein verlies moet nemen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Playa del C. op 13-05-2017 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

^^^
Thanks, fijne uitleg. Ik heb me net wat zitten verdiepen op de charts van Bitcoinity. Ik zat gisteravond zelf deze 'combined chart' te bekijken, daar kun je ook wel aardig aan aflezen hoe het orderboek op de verschillende exchanges gevuld is, maar je ziet dan geen individuele orders die de koers beïnvloeden:

https://data.bitcoinity.org/markets/books/USD

[ Voor 19% gewijzigd door JPS op 13-05-2017 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:45
Thanks voor de fijne uitleg. Denk dat veel mensen, waaronder ik, die nog geen jaren bezig zijn veel kunnen leren van dit soort inzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
.oisyn schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 00:14:
[...]

Dat klopt, bij iedere post kan ik een ip-adres opvragen.
@Daniel_SJD Ik heb de discussie niet helemaal gevolgd, maar als je het ip van een post van je wilt weten kun je me DM'en :)
Tnx maar ik heb zitten kijken: volgens mij heb ik tussen 2013 en 2015 niet op tweakers.net gepost (meer een lurker dan een poster) en dat is de periode dat ik bij ZIGGO zat (en dus mijn IP moet zien te achterhalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag FLO en Burst dik in de plus. Gaat de afgelopen week steeds een beetje zo. Iedere dag 1-2 coins die opeens in waarde stijgen zonder duidelijke reden. Krijg de indruk dat er whales zijn die op bitcoinmarketcap onderaan de eerste pagina of op de tweede pagina kijken en dan een coin kiezen om te pumpen.

Sommige coins hebben wel nieuws/hype/o.i.d. waardoor ze stijgen maar het merendeel lijkt compleet random. Afgelopen week bijvoorbeeld ook bij Nautilus coin. Eén van de devs stuurde zelfs een tweet dat hij niet begreep waarom hun coin in waarde steeg aangezien er onlangs een teamlid overleden is en de development daardoor tijdelijk stilgelegd is.

Ook fraai trouwens. Naast condoleances ontving hij ook veel boze reacties van mensen die vonden dat hij zijn mond moest houden omdat hij met zijn opmerking de koers zou drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Playa del C. schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 08:31:
[...]

[...]

Ik heb ongeveer vijf tabs van bitcoinity open staan, met elk een eigen exchange. Uiteraard Bitstamp USD/XBT, maar ook een paar anderen die ik dan belangrijk vind om te volgen. Het gaat dus niet om een gecombineerd orderbook.

Op bitcoinity zie je bovenin de grafiek met de handelvolumes en het prijsverloop.
Onderin zie je het orderbook. Daar zie je de 'grafiek' die het orderbook weergeeft. Daar doorheen staan staven en die stellen de veranderingen in het orderbook voor. De staven rond de verkoopprijs zijn het meest belangrijk. Zolang ze groen zijn, is dat een teken dat het orderbook in het voordeel van een stijgende prijs is veranderd. Je kan die staven aanpassen, zodat ze de verandering per 1, 5, 10 of meer minuten laten zien. 10 minuten is standaard en meestal genoeg. Soms gebruik ik 5 minuten als het allemaal snel gaat, zoals gisteren.

Persoonlijk vind ik die specifieke informatie het meest belangrijk om goed te kunnen daytraden. Je ziet in een oogopslag hoe de orderbooks op meerdere exchanges veranderen. Ik zie er vaak een trendbreuk in ontstaan en ben dan precies op tijd om te reageren. Dus nog voordat de prijs ook daadwerkelijk gaat dalen. Soms heb ik zelfs genoeg tijd om nog een limit order te plaatsen, die dan gevuld wordt door de 'domme traders' die nog door blijven handelen op die specifiek prijs.

Een trendbreuk tijdig spotten in de prijsgrafiek is per definitie niet mogelijk, omdat de prijs eerst al duidelijk van richting moet veranderen, voordat je kan zien dat het een trendbreuk is...

Edit: wat het wel moeilijk maakt, is dat er grotere en slimmere jongens bezig zijn. Die manipuleren de markt met heel strategische, snelle en grote orders. Naast bovenstaande probeer ik dat soort traders te volgen. Die zie ik dan duidelijk in het orderbook op Kraken.com zelf. Dan verschijnt er steeds een muur van 20 BTC vlak boven de huidige prijs bijvoorbeeld, zoals vanochtend op Kraken steeds zo was. Dat soort traders kunnen voor een bear of bull trap zorgen. Dan lijkt het ook op bitcoinity alsof de prijs zeker gaat stijgen, door allemaal groene balken, maar dan is dat een minuut later allemaal rood. En wie weet een minuut later weer groen... Zodra het te onzeker of onduidelijk wordt, dan wacht ik meestal aan de zijlijn totdat ik weer duidelijkheid heb. Precies op dit moment kijk ik ook vanaf de zijlijn, vandaar dat ik even de tijd heb om wat te posten hier :) Je ziet die onzekerheid ook terug in het prijsverloop die nu steeds rond de 1550 schommelt. Blijkbaar weet niemand wat er gaat gebeuren. Het handelsvolume (bovenste grafiek) zakt in en het is wachten op de eerste die weer op grotere schaal gaat handelen, zodat er weer beweging komt. Enz.

Edit: ik zag om 08:45 een trendbreuk aankomen en ben net vijf minuten bezig geweest om 6 BTC te kopen voor gunstige prijzen. Dat lukte niet lekker, omdat er veel orders steeds net over mijn prijs heen gingen zitten. Zonet uiteindelijk toch kunnen kopen (limit) en nu even wachten tot de prijs iets hoger wordt om de eerste stoploss te zetten, zodat ik geen verlies meer kan maken. Als de prijs alsnog meteen te veel daalt, dan moet ik een klein verlies nemen.

Edit: lijkt erop dat ik een klein verlies moet nemen :)
Ik zie dat jij er iets meer mee bezig bent.
Heb je al eens naar Metatrader4 gekeken?

Via BTC-E kan je een demoaccount aanmaken om het even te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ernemmer schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:37:
[...]

Ik zie dat jij er iets meer mee bezig bent.
Heb je al eens naar Metatrader4 gekeken?

Via BTC-E kan je een demoaccount aanmaken om het even te proberen.
Nog niet naar gekeken. Wat vind jij er goed aan? Of waar kan ik het voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Playa del C. schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:57:
[...]

Nog niet naar gekeken. Wat vind jij er goed aan? Of waar kan ik het voor gebruiken?
Ik heb er nog geen ervaring mee maar het wordt erg veel gebruikt in de FOREX handel.

Je kan wel met 1 klik traden op vraag en aanbod prijs, dan hoef je niet elke keer de koop of verkoop prijs in te vullen.

[ Voor 17% gewijzigd door Ernemmer op 13-05-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ernemmer schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:02:
[...]

Ik heb er nog geen ervaring mee maar het wordt erg veel gebruikt in de FOREX handel.

Je kan wel met 1 klik traden op vraag en aanbod prijs, dan hoef je niet elke keer de koop of verkoop prijs in te vullen.
Dat kan ook op Kraken, met een market order. En ik vind die extra confirmation stap bij Kraken wel handig. Ik check dan precies nog even het order book en wat ik heb ingesteld als trade. En dan is het nog één klik.

Maar bedankt voor de suggestie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 09:52
Ongelooflijk hoe Ripple nu maar blijft doorgaan. 3 maanden geleden was het nog geen 0.01 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Laatst online: 11-10 06:43
Iemand die mij kan uitleggen waarom die 5/4/2/1% rate's nog open staan ?
Lijkt mij toch dat die allang gevuld zouden moeten zijn ?

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/sncdxh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:39
Hatsieflatsie schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:46:
Ongelooflijk hoe Ripple nu maar blijft doorgaan. 3 maanden geleden was het nog geen 0.01 cent.
Ook vreemd hoe het nauwelijks is beinvloed door de bitcoin drop..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
LED-Maniak schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:04:
[...]

Ook vreemd hoe het nauwelijks is beinvloed door de bitcoin drop..
Inderdaad, als je kijkt naar Stellar Lumens, dat dezelfde techniek als Ripple deelt, maar wel open source is, net als Bitcoin ook flink gedropt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:59
Hatsieflatsie schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:51:
[...]

Inderdaad, als je kijkt naar Stellar Lumens, dat dezelfde techniek als Ripple deelt, maar wel open source is, net als Bitcoin ook flink gedropt is.
Ripple timmert dan ook wel aardig aan de weg.
https://bestofbtc.com/dis...se-is-listing-xrp-as-well

Ik ben wel blij met mijn investering in XRP, al moeten de echt interessante tijden nog aanbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Rox92 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:47:
Iemand die mij kan uitleggen waarom die 5/4/2/1% rate's nog open staan ?
Lijkt mij toch dat die allang gevuld zouden moeten zijn ?

[afbeelding]
Volgens mij weer iets bij polo. Ik heb net een loan offer gedaan op 5%, maar die wordt niet gevuld.

Wow, STR maakt een duikvlucht

[ Voor 3% gewijzigd door Rhndy op 13-05-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Noxa schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:29:
[...]

Ripple timmert dan ook wel aardig aan de weg.
https://bestofbtc.com/dis...se-is-listing-xrp-as-well

Ik ben wel blij met mijn investering in XRP, al moeten de echt interessante tijden nog aanbreken.
Gaat lekker en ben er ook erg blij mee, staat mooi cold te wachten op nog veel hogere stijgingen! Heb er vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Rhndy schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:42:
[...]

Volgens mij weer iets bij polo. Ik heb net een loan offer gedaan op 5%, maar die wordt niet gevuld.

Wow, STR maakt een duikvlucht
STR en XRP markten zijn een beetje verstoord nu, aangezien we al 3 uur lang niet normaal kunnen traden op poloniex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Ernemmer schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 15:42:
[...]

STR markt is een beetje verstoord nu, aangezien we al 3 uur lang niet normaal kunnen traden op poloniex.
Dat merk ik ja... kan niet eens kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:24
MartijnRGS schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Gaat lekker en ben er ook erg blij mee, staat mooi cold te wachten op nog veel hogere stijgingen! Heb er vertrouwen in.
Hoe heb je xrp cold opgeslagen?

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhndy
Wow dat was een gelukje. Heb een arbitrage kunnen doen op STR (gekocht op 1725) en op kraken verkocht voor 2161. En dat in 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
loewie1984 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:03:
[...]

Ben ik ook nieuwsgierig naar. Ik heb een Ledger Nano S maar die support helaas nog geen XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleVis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Ardor gaat hard ineens, wellicht de volgende pump? Toevallig gisteren kunnen inslaan en ben het nu een halfuurtje aan het volgen. Volume ging binnen no-time omhoog met 60 BTC.

//edit; Van 100 BTC volume naar 275 BTC in een uurtje

[ Voor 14% gewijzigd door KaleVis op 13-05-2017 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:19
Veel mensen zijn coins kwijt bij Poloniex. Zullen ze gehacked zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 14:47

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

Jdome schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:12:
Komt volgens mij door een ddos attack, beetje hetzelfde als een paar dagen geleden. Koersen gingen onderuit en mensen konden hun orders niet meer uitvoeren. Waardoor veel mensen geliquideerd werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Playa del C. schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:57:
[...]

Ernemmer schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:02:
[...]

MetaTrader is zeker het bekijken waard.
Tot een redelijk niveau aanpasbaar aan je wensen, daarna is het ook een vrij harde lijn waar het ophoud, maar dan heb je al meer te pakken dan een webtrader. Om maar een punt te noemen. Nog een dan. Er is een hele community die tools schrijft. Daar heb ik weinig ervaring mee, maar er zijn zelfs trade bots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
Jdome schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:12:
Bij mij staat alles er nog. Al een hele volle week. Sinds ik begonnen ben met cryptocurrency. Dat is al heel wat toch? :P 8)7

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
loewie1984 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:29:
[...]

Bij mij staat alles er nog. Al een hele volle week. Sinds ik begonnen ben met cryptocurrency. Dat is al heel wat toch? :P 8)7
Ik heb ook nergens last van, zullen wel orders zijn die gecanceld zijn en nu ergens in het systeem rondzweven, ze zullen dat daar vast wel weer fiksen.

Ondertussen gaat Decred lekker omhoog :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 13-05-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opeens staat Round op plek 10 http://coinmarketcap.com/assets/round/, ethereum gebaseerd en iets met gokken / e-sports.

Bijzonder om te zien dat zo'n coin nog niet te verkrijgen is op Poloniex. Zou dit de koers kunnen boosten als dit wel gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Waves gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
Idd, net een deeltje van de hand gedaan op 0.00077.
Benieuwd of het nog gaat stijgen of de drop nu inkomende is. Ik ga voor de drop :)

[ Voor 18% gewijzigd door Amarog op 14-05-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45
Ik dacht gisteren dat de drop zou komen....maar onverwacht flinke piek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik ben benieuwd naar jullie visie op wat de market depth en het cumulatieve volume van de buy en sell kant zegt over het koersverloop. Uiteraard is het koffiedik kijken omdat het koersverloop vrij willekeurig is, maar er zijn diverse theorieën over hoe dit te interpreteren.
Duidt een hoog sell volume op een dalende prijs omdat er blijkbaar meer verkocht wordt of juist op een stijgende prijs omdat er blijkbaar sell orders worden geplaatst op veronderstelde prijsstijgingen?

EDIT:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Dgr2imbNFR2HGemJYZIZD7YX/full.png
Als we kijken naar dit plaatje zien we dat de ask-prijs wordt geraakt door de bid prijs. Duidt dit er dan op dat de kopers 'caven' voor de prijs van de verkopers? Dit zou namelijk een prijsstijging veroorzaken lijkt me, maar het sell volume is veel groter dan het buy volume wat er op duidt dat er meer aanbod is dan vraag waardoor de prijs zou moeten zakken.

[ Voor 36% gewijzigd door DirtyBird op 14-05-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:58:
Opeens staat Round op plek 10 http://coinmarketcap.com/assets/round/, ethereum gebaseerd en iets met gokken / e-sports.

Bijzonder om te zien dat zo'n coin nog niet te verkrijgen is op Poloniex. Zou dit de koers kunnen boosten als dit wel gebeurt?
Dat viel mij ook op, terwijl de coin volgens mij nog niet eens gebruikt wordt in games. Wat heb je overigens eraan, als je het alleen kunt gebruiken als je wint in een game van een ander team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
loewie1984 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:03:
[...]

Offline wallet gegenereerd via Bithomp.com. Deze geactiveerd met 20XRP en vervolgens toen dat werkte de rest erop gezet. Via die site check je ook je balans etcetera, en mocht je erin willen heb je de security code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Ben vandaag lang bezig geweest met ICO's te onderzoeken, teams checken, roadmaps bekijken, whitepapers lezen, communities bekijken. Interessante projecten waar ik wat in wil investeren:

Iconomi (ICN)
Decred (DCR)
Tezos (TEZ)
Storj (STORJ)

en Basic Attention Token (BAT) natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:36
KaleVis schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 18:55:
Ardor gaat hard ineens, wellicht de volgende pump? Toevallig gisteren kunnen inslaan en ben het nu een halfuurtje aan het volgen. Volume ging binnen no-time omhoog met 60 BTC.

//edit; Van 100 BTC volume naar 275 BTC in een uurtje
Tot q3 zal ardor blijven stijgen. Sinds gisteren stijgt ie snel (pump) maar de maanden daarvoor ging t allemaal langzaam. In q3 wordt de eerste child chain verwacht te worden geimplementeerd (ignis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:46:
Ben vandaag lang bezig geweest met ICO's te onderzoeken, teams checken, roadmaps bekijken, whitepapers lezen, communities bekijken. Interessante projecten waar ik wat in wil investeren:

Iconomi (ICN)
Decred (DCR)
Tezos (TEZ)
Storj (STORJ)

en Basic Attention Token (BAT) natuurlijk.
Als je vertouwen hebt in Storj dan zou je nu alvast Storjcoin X kunnen kopen. Die kun je na de introductie 1:1 omruilen voor hun nieuwe token. Dat is waarschijnlijk makkelijker dan meedoen aan de tokensale (en qua prijs maakt het weinig/niets uit). Wel even goed uitzoeken hoe de conversie in zijn werk gaat. Er is namelijk onduidelijkheid over of exchanges dit automatisch voor je gaan doen. Aangeraden wordt om ze voor de zekerheid van de exchange af te halen en t.z.t. de procedure voor de conversie te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:48

WhySoSerious

Be the change.

Zie net dat ik alweer een rookie-error op m'n naam erbij mag schrijven :')

500 NXT besteld op LiteBit naar het volgende adres; NXT-9Y3V-JDE9-3BL9-46R3EAccountgegevensinstellenDetails. Niet gezien dat die tekst er achter stond...

Livechat gesloten nu (neem ik ze niet kwalijk), maar wat gebeurt er nu? Transactie zal niet plaats kunnen vinden, dus het geld zal teruggestort worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bitcoin weer 1800+ *O*

Rootstock timmert ook goed aan de weg. Smart contracts op het bitcoin netwerk, bring it on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

In welke valuta houden jullie de koersen in de gaten, EUR of USD? Ik kan me voorstellen dat de meeste traders posities in USD innemen en het dus handiger is dat zelf ook te doen. Hoor graag de tips en ervaringen! Voor altcoins lijkt het me trouwens logisch om die in BTC te volgen of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:23:
[...]

[...]

MetaTrader is zeker het bekijken waard.
Tot een redelijk niveau aanpasbaar aan je wensen, daarna is het ook een vrij harde lijn waar het ophoud, maar dan heb je al meer te pakken dan een webtrader. Om maar een punt te noemen. Nog een dan. Er is een hele community die tools schrijft. Daar heb ik weinig ervaring mee, maar er zijn zelfs trade bots.
Metatrader is wel interessant als je qua interface een jaar of 10 terug wil in tijd.
Bovendien vooral gericht op Forex en amper brokers die in cryptos zitten.

als ik me goed herinner is Coinigy dé site die je voor cryptos moet gebruiken.
Uitgebreide TA mogelijk op hun eigen site met directe verbinding naar je accounts bij de verschillende exchanges.
Je voert je order in op de Coinigy site, maar die wordt direct uitgevoerd op bijv. Poloniex

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand onlangs een level 2 verification bij Poloniex gedaan? Zo ja, hoelang duurde dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:43:
[...]
Als ik me goed herinner is Coinigy dé site die je voor cryptos moet gebruiken.
Uitgebreide TA mogelijk op hun eigen site met directe verbinding naar je accounts bij de verschillende exchanges.
Je voert je order in op de Coinigy site, maar die wordt direct uitgevoerd op bijv. Poloniex
Ik heb Coinigy vorig jaar een maandje geprobeerd en je kunt via hun interface inderdaad orders plaatsen. Je moet dan API-keys aanmaken bij je exchange en deze invoeren bij Coinigy. Ze hebben ook SMS-alerts (alhoewel daar vorig jaar vaak nog een behoorlijke vertraging in zat). De interface vind ik wat te donker en de indeling van de pagina's ook niet altijd even prettig. Helaas valt dit maar zeer beperkt aan te passen. Ze ondersteunen wel alle (grote) crypto exchanges.

Ik zou graag zien dat TradingView werkte met alle crypto exchanges. Ik vind hun interface lekker overzichtelijk en prettig werken. Helaas ondersteunen ze bijvoorbeeld Kraken en Bittrex niet. (Wel grappig trouwens. De charts/data e.d. op Coinigy wordt geleverd door TradingView.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-03-2021

mgu

hoi mensen ik ben hier nieuw, en wil al een tijdje ook investeren in cryptocurrency's en dan vooral ripple....? maar ik heb geen idee hoe en waar ik ze kan kopen (en bewaren)

kan iemand mij vertellen waar ik dit veilig kan doen? andere tips zijn natuurlijk ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
mgu schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:21:
hoi mensen ik ben hier nieuw, en wil al een tijdje ook investeren in cryptocurrency's en dan vooral ripple....? maar ik heb geen idee hoe en waar ik ze kan kopen (en bewaren)

kan iemand mij vertellen waar ik dit veilig kan doen? andere tips zijn natuurlijk ook welkom.
Waarom wil je juist Ripple kopen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 20:26
JPS schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:17:
In welke valuta houden jullie de koersen in de gaten, EUR of USD? Ik kan me voorstellen dat de meeste traders posities in USD innemen en het dus handiger is dat zelf ook te doen. Hoor graag de tips en ervaringen! Voor altcoins lijkt het me trouwens logisch om die in BTC te volgen of is dat niet zo?
USD is de belangrijkste fiat-valuta, dus deze zal leidend zijn voor de koers. Maar de EUR koers hou ik ook in de gaten, want mijn bot werkt op BTC/EUR en de waarde EUR is uiteindelijk wat voor mij het interessantst is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

^^ Ja, dan is het idd onvermijdelijk beide fiats in de gaten te houden :)
Ik vond het switchen niet zo handig en was vooral in EUR bezig, maar merkte dat psychologische grenswaarden en buy/sell walls vooral in USD lijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-03-2021

mgu

Luuk schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:26:
[...]

Waarom wil je juist Ripple kopen als ik vragen mag?
die leek mij het meest interessantste en nog goedkoop ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
mgu schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:46:
[...]

die leek mij het meest interessantste en nog goedkoop ook....
Ga je eerst eens verdiepen waarom bijvoorbeeld Ripple zo goedkoop is. (ik vind hem trouwens duur op het moment) Er zijn er 38 miljard van in omloop! Bij Bitcoin 'slechts' 16 miljoen. Verder is het een pre-mined en centralized coin die niks bijzonders kan. Banken 'werken samen' met Ripple het bedrijf, niet met de Ripple coins, wat allemaal nog weinig concreet is.

Als je al niet weet wat, waar en hoe ze te kopen, laat staan veilig op te slaan zou ik me eerst wat verder verdiepen in de materie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:04:
[...]

Als je vertouwen hebt in Storj dan zou je nu alvast Storjcoin X kunnen kopen. Die kun je na de introductie 1:1 omruilen voor hun nieuwe token. Dat is waarschijnlijk makkelijker dan meedoen aan de tokensale (en qua prijs maakt het weinig/niets uit). Wel even goed uitzoeken hoe de conversie in zijn werk gaat. Er is namelijk onduidelijkheid over of exchanges dit automatisch voor je gaan doen. Aangeraden wordt om ze voor de zekerheid van de exchange af te halen en t.z.t. de procedure voor de conversie te volgen.
Thanks voor de tip!
All existing SJCX Counterparty tokens will convert on a 1:1 basis to the new Ethereum based ERC20 token called “STORJ”. The migration will start no later than July 19th 11:00 AM EDT (3:00 PM UTC) and end October 19th, 11:00 AM EDT. We are currently working on solutions to allow users to continue to migrate after the deadline if more time is required. Storj intends to retain the industry standard 20% to 25% of tokens for strategic purposes including farmer payments for testing and growth, funding community activities and support, and other expenses. The remaining supply held by Storj at the conclusion of the sale, burn, migration deadline, and not used as strategic reserve will be time-locked for no less than 6 months. During this time Storj will seek to develop a more transparent reserve management structure which may include programmatic distribution and/or a neutral foundation to help manage and support the ongoing growth of the Storj ecosystem.
Ik kan het ook even afwachten, wie weet donderen die dingen wel in elkaar qua prijs. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
mgu schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:21:

Sorry maar, dat je nieuw bent in een topic wilt niet zeggen dat je je niet in hoeft te lezen en direct maar de makkelijke vraag kunt stellen. Als je gezocht had op XRP en Ripple was je vast en zeker ergens litebit.eu gatehub.net en poloniex.com tegen gekomen.
WhySoSerious schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:51:
Zie net dat ik alweer een rookie-error op m'n naam erbij mag schrijven :')

500 NXT besteld op LiteBit naar het volgende adres; NXT-9Y3V-JDE9-3BL9-46R3EAccountgegevensinstellenDetails. Niet gezien dat die tekst er achter stond...

Livechat gesloten nu (neem ik ze niet kwalijk), maar wat gebeurt er nu? Transactie zal niet plaats kunnen vinden, dus het geld zal teruggestort worden?
Komt terug verwacht ik gewoon
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:48:
Heeft er iemand onlangs een level 2 verification bij Poloniex gedaan? Zo ja, hoelang duurde dat?
Ja ik had hem ingediend en een dag later werd ie afgewezen dat de foto waar ik mijn id kaart vasthoudt niet scherp genoeg was. Dat was binnen een dag. Ik wacht nu sinds (denk 2 dagen) op bevestiging verificatie.

[ Voor 42% gewijzigd door loewie1984 op 14-05-2017 14:41 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Luuk schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:17:
[...]

Ga je eerst eens verdiepen waarom bijvoorbeeld Ripple zo goedkoop is. (ik vind hem trouwens duur op het moment) Er zijn er 38 miljard van in omloop! Bij Bitcoin 'slechts' 16 miljoen. Verder is het een pre-mined en centralized coin die niks bijzonders kan. Banken 'werken samen' met Ripple het bedrijf, niet met de Ripple coins, wat allemaal nog weinig concreet is.

Als je al niet weet wat, waar en hoe ze te kopen, laat staan veilig op te slaan zou ik me eerst wat verder verdiepen in de materie ;)
Ripple is inderdaad duurder dan ooit. Maar naar mijn bescheiden mening nog steeds een goede investering.

Onder andere [url=https://bestofbtc.com/discussion/180/bitbank-chinese-coinbase-is-listing-xrp-as-well] hier[/ url] om.

Maar je hebt gelijk de vraag steller doet er goed aan zich eerst goed in de materie te verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb sinds deze week wat loans uitstaan bij Poloniex, maar het werkt toch wat anders dan verwacht. Bij de 2 loans die gestart zijn op 11-5 heb ik "auto-renew" op Off staan en de loans zijn voor 2 dagen. Het is nu 14-5, die 2 loans hadden dan toch gisteren weer vrij moeten komen in mijn balance? :?

Of zie ik dat verkeerd?

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/2e3H3K1s0O2R/Screen%20Shot%202017-05-14%20at%2015.14.31.png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik heb ook loans aanstaan. Bij mij heb ik ze vaak al eerder terug. Je zou ze inderdaad binnen 48 uur terug moeten krijgen. Misschien zijn ze op zondag gesloten? :P Geef het nog een dag. Misschien heb je te maken met timezone of sync.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:47
Normaal gesproken zouden ze weer vrij moeten zijn (geloof ik). Maar bij mij staan er ook nog een paar van de 11de vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Met 0,1% rente kan je je geld toch net zo goed op de bank zetten? Wat is het nut verder van uitlenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 20:26
MeltedForest schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:23:
Met 0,1% rente kan je je geld toch net zo goed op de bank zetten? Wat is het nut verder van uitlenen?
Die 0.1% is per dag.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MeltedForest schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:23:
Die rente is niet per jaar zoals bij de bank. Groot verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:48:
Tier 1 deed er bij mij 2 dagen over.... Nu wachten op Tier 2, dit is inmiddels dag 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
Bitcoin valt van $1815 naar $1753 in half uur tijd, 4% drop. Is er iets dat ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bizar ben op 1 of andere pump en dump groep terecht gekomen op telegram.
Manipulatie van coins :?

Moet je op de gewone beurs niet proberen, beetje toezicht zou geen kwaad kunnen met altcoins imo

Snap dat mensen hier aan mee doen maar dat gaat mij net even een stapje te ver voelt als stelen

Goed opletten dus met altcoins

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 14-05-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 19:49:
Bitcoin valt van $1815 naar $1753 in half uur tijd, 4% drop. Is er iets dat ik gemist heb?
Ik denk dat je de geschiedenis van Bitcoin een beetje hebt gemist, een daling of stijging van 4% is niks.

PS. ik verwacht dat ie binnenkort (morgen) wel eens richting de $1400 kan gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Ernemmer op 14-05-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:41
Mr. Noodle schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:00:

Moet je op de gewone beurs niet proberen, beetje toezicht zou geen kwaad kunnen met altcoins imo

Snap dat mensen hier aan mee doen maar dat gaat mij net even een stapje te ver voelt als stelen

haha op wat voor shady plekjes zit jij dan :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92

link? Wil dat wel even met eigen ogen zien uiteraard. For research only ofcourse :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 11:32

Wat gouden tips? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manipulatie door whales, Pump & Dump groepen, fake Pump & Dump groepen (die je doen geloven dat je er deel van uitmaakt maar die je vervolgens 'beroven'), FUD-campagnes op social media om de koers van een coin te doen kelderen, trading bots die telkens orders onder/boven je plaatsen, scams...

Altcoins worden op heel veel verschillende manieren gemanipuleerd. Ik had er vorig jaar ook een maandje o.i.d. voor nodig om te realiseren dat altcoinhandel op aandelenhandel lijkt, maar tegelijkertijd ook totaal niet hetzelfde is. Is het slecht? Ja en nee. Zonder deze gekkigheid zou de handel waarschijnlijk veel statischer zijn.

Zoals ik al eerder een keer in een post schreef. Op (sommige) Chinese exchanges staat een grote waarschuwing dat altcoin handel zeer gevoelig is voor manipulatie. En daarom grote risico's met zich meebrengt. Het is belangrijk om je daar goed bewust van te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
Ernemmer schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:02:
[...]

Ik denk dat je de geschiedenis van Bitcoin een beetje hebt gemist, een daling of stijging van 4% is niks.

PS. ik verwacht dat ie binnenkort (morgen) wel eens richting de $1400 kan gaan.
Ben enigszins nieuw in de bitcoin wereld, geïnvesteerd in Gamecredits en Factom, maar op basis waarvan denk jij dat de Bitcoin gaat dalen? Puur om het wat beter te gaan begrijpen. Aangezien de Bitcoin de afgelopen tijd toch records blijft aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:39
Wollie1988 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:20:
[...]

Ben enigszins nieuw in de bitcoin wereld, geïnvesteerd in Gamecredits en Factom, maar op basis waarvan denk jij dat de Bitcoin gaat dalen? Puur om het wat beter te gaan begrijpen. Aangezien de Bitcoin de afgelopen tijd toch records blijft aantikken.
Daarom. :P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik heb gezien dat het werkt maar doe er niet aan mee en plaats ook geen directe linkjes.

je kan de Pump groep vinden in linkjes van de Nederlandse telegram chatgroep die te vinden is op het bitcoin forum.
Pagina: 1 ... 59 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).