Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.858 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:24
Ik heb vannacht twee keer gehad dat de stoploss precies op de euro af werd getriggerd. En daarna ging de prijs beide keren flink omhoog. Twee keer duur terug moeten inkopen. Vooral nu ik net wakker werd. Leergeld... en veel pech. Eigen schuld verder, zet de stop loss blijkbaar te hoog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:01

DirtyBird

Praktiserend denker

LED-Maniak schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:32:
XRP moet blijkbaar even afkoelen. :)

Aiaiaiaiai, nu hoop ik serieus dat niet al teveel (nieuwe)mensen in dit topic net XRP hebben gekocht :X
Short op 80% gesloten :+
Waar short jij xrp?

@Bonez0r
Je kunt op je trailing stop ook een percentage instellen. En je kunt ook een trailing limit order plaatsen.

[ Voor 16% gewijzigd door DirtyBird op 09-05-2017 08:14 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playa del C. schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 07:20:
Ik heb vannacht twee keer gehad dat de stoploss precies op de euro af werd getriggerd. En daarna ging de prijs beide keren flink omhoog. Twee keer duur terug moeten inkopen. Vooral nu ik net wakker werd. Leergeld... en veel pech. Eigen schuld verder, zet de stop loss blijkbaar te hoog in.
Waren deze orders zichtbaar in de boeken? Ik heb vorig jaar ook meerdere malen meegemaakt dat mijn stop-loss orders bijna precies opgepikt werden. Even een dipje in de koers en vervolgens ging de stijging weer verder.

Ook meegemaakt dat een coin gestaag bleef stijgen. Ik investeer en hup...koers begon meteen te dalen. Na een verlies van 15-20% er maar weer uitgestapt en vervolgens stijgt de boel weer.

Eén keer (begin augustus vorig jaar) live gezien hoe er voor tientallen BTC aan GAME gekocht werd wat een flinke pump veroorzaakte. Vervolgens werden de orderboeken helemaal opnieuw ingericht. Dit alles gebeurde binnen een paar minuten. De coin was nog een paar weken een hype en werd in de maanden erna structureel naar beneden ge-trade. Mijn vermoeden is dat iemand genoeg GAME gekocht heeft om een hype te kunnen veroorzaken. Vervolgens heeft hij mensen een tijdje duur (zijn GAME) laten kopen. Toen heeft 'ie de koers naar beneden ge-trade om mensen er weer uit te laten stappen en met verlies te laten verkopen. Zo kon hij weer goedkoop nieuwe GAME verkrijgen.

Altcoins zijn zeer beïnvloedbaar. Vooral nieuwe coins. Ik durf met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat altcoins met enige regelmaat enorm gemanipuleerd worden door goed georganiseerde mensen/groepen met heel veel geld en zeer geavanceerde bots.

edit: Hoe groter de coin is hoe lastiger dit natuurlijk wordt. Vooral (relatief) nieuwe coins zijn makkelijk te manipuleren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2017 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

kingwaynes schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:12:
https://dashboard.stellar.org/

Scroll naar beneden, worden er nou accounts gemaakt met ieder 10k lumens er op? Dit wordt waarschijnlijk door een bot uitgevoerd??
Daar beneden is de Test omgeving, de bovenste is de Live omgeving.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:05
Ik laat me niet weerhouden, zojuist nog ingestapt in ETH (6st) en .25 BTC gekocht.
Portefuille is nu: 1800 XRP, 12 LTC, 6 ETH, 0.25 BTC tot over 10 jaar :P

Moet dit topic gaan mijden, heb vannacht al slecht geslapen. Hopelijk kan ik de gedachte en hoop los laten dat 'iets' veel geld waard gaat worden. Totale investering net geen 1700 eu. Denk dat ik over tijd nog wel wat XRP ga kopen. Als die echt tegen de 1 eu gaat zitten over een tijdje heb ik de investering al terug.

Suggesties voor in een nieuwe TS of aanvulling van TS:
basale uitleg voor de instappers:
- wat is een wallet (en hoe werkt een wallet, uitleg over wallet/adres per cryptocurrency)
- uitleg diverse exchanges en handelen tussen exchanges
- notie dat elke transactie gepaard gaat met een fee, die fee is te beïnvloeden waardoor je transactie sneller of langzamer gaat in de keten
- handelen in andere crypto currency gaat doorgaans initieel via het aankopen van BTC
- apps voor op de telefoon (copay, blockfolio alternatieven)
- uitleg over interessante munten en de projecten erachter zoals ETH
- de diverse trade orders zijn al aangevuld, wellicht nog een noob uitleg over arbitrage
- interessante sites om bepaalde coins te volgen. Op reddit/ethereum bijv. is genoeg actuele info over de stand v.d. munt te vinden

Correct me if i'm wrong maar dat zijn de dingen die ik op een kort tijdsbestek wilde weten en volgens mij achter ben gekomen

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Bitmex.

heb nog wel een referal linkje voor wat bonus. :>

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
NMC en PPC mooi verkocht op tijd. Laat het nu maar verder zakken.

Maar LTC hmmm...

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingSig op 09-05-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin mij inmiddels af te vragen of de huidige hype ook niet een 'georganiseerde actie' is. Als je kijkt wat voor gekte er de afgelopen weken ontstaan is m.b.t. altcoins. Alleen in dit topic al zie je dat er een boel mensen zijn die ook opeens geïnteresseerd zijn geraakt en geld hebben geïnvesteerd. De meeste altcoins zijn ook gestegen zonder dat er een duidelijke verklaring voor is. Misschien dat mijn 'te mooi om waar te zijn'-onderbuik gevoel niet geheel onterecht was.

Aan de andere kant zie ik misschien gewoon spoken. Momenteel dalen de coins in ieder geval erg hard. Ik ben voor de zekerheid gisteravond overal uitgestapt. Heb er toch geen goed gevoel over. De tijd zal het uitwijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 08:51
Ik blijf voorlopig nog even inzitten, vorige week maandag was er ook een daling. alleen aandeel Ripple heb ik logischerwijs omgeruild voor iets nieuws, het is voor mij TokenCard (TKN) geworden, al is TKN vanochtend slecht gestart over nieuws na mislukte VISA partnerschap.

[ Voor 16% gewijzigd door exelletor op 09-05-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:38:
Ik begin mij inmiddels af te vragen of de huidige hype ook niet een 'georganiseerde actie' is. Als je kijkt wat voor gekte er de afgelopen weken ontstaan is m.b.t. altcoins. Alleen in dit topic al zie je dat er een boel mensen zijn die ook opeens geïnteresseerd zijn geraakt en geld hebben geïnvesteerd. De meeste altcoins zijn ook gestegen zonder dat er een duidelijke verklaring voor is. Misschien dat mijn 'te mooi om waar te zijn'-onderbuik gevoel niet geheel onterecht was.

Aan de andere kant zie ik misschien gewoon spoken. Momenteel dalen de coins in ieder geval erg hard. Ik ben voor de zekerheid gisteravond overal uitgestapt. Heb er toch geen goed gevoel over. De tijd zal het uitwijzen. :)
Inderdaad, had je er een maand geleden bij geweest had je wel wat kunnen verdienen.

Waarom ben ik toch in slaap gevallen gisteren avond :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 12:45
gaat weer even pijn doen bij de altcoins....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Was te verwachten..Veel mensen die een hoop leergeld betalen at the moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 12:41
Blijven zitten dan maar. Ooit komt het er vast wel weer boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:16
Ik zit nog altijd 250$ boven mijn inzet-bedrag, is wel wat geslinkt sinds gisteren :-/
Moest ik niet zo idioot gedaan hebben met BTC had ik nu wel 300$ meer gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Ik heb men LTC verkocht, ik hoop dat die nu nog zakt naar 20$ om dan morgen in te kopen en dan hopen dat segwit een pump veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als de boel momenteel compleet klapt. De enige logische verklaring die ik namelijk kan geven voor de enorme stijgingen van de afgelopen tijd zijn manipulatie en/of onterecht optimisme wat vrijwel nergens op gebaseerd is. Hoop wel dat er weinig/geen tweakers zijn die hier enorm de dupe van gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43
Ik zie nu dat de Bitcoin stijgt, ik neem aan dat dit het resultaat is van de mensen die uit de altcoins stappen. Je zou verwachten dat nadat de altcoins leeg zijn, de bitcoin ook zal dalen omdat ze terug naar fiat gaan. Iemand ervaring met het klappen van altcoinsbubbel en de reactie daarop door de Bitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davver80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-01 12:57
Chedara schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:02:
Ik zie nu dat de Bitcoin stijgt, ik neem aan dat dit het resultaat is van de mensen die uit de altcoins stappen. Je zou verwachten dat nadat de altcoins leeg zijn, de bitcoin ook zal dalen omdat ze terug naar fiat gaan. Iemand ervaring met het klappen van altcoinsbubbel en de reactie daarop door de Bitcoin?
was ook mijn idee dat toen ik de volumes zag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik denk zelf dat op de lange(re) termijn Bitcoin blijft samen met Litecoin (voor de snelle en relatief kleine transacties). En een 3e altcoin die door de banken wordt gebruikt / ondersteund. De rest van de coins is alleen maar voor speculatie op korte termijn (zeg max 3-5 jaar nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Het is wel grappig om zien:
Estimated value of holdings: $1,823.59 USD / 1.06254169 BTC
Hoe lager de value in BTC zakt (ik heb momenteel 0.45BTC) hoe hoger de value in dollar wordt.
De altcoins zakken weg, maar BTC wordt meer waard :P
ToFast schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:09:
Ik denk zelf dat op de lange(re) termijn Bitcoin blijft samen met Litecoin (voor de snelle en relatief kleine transacties). En een 3e altcoin die door de banken wordt gebruikt / ondersteund. De rest van de coins is alleen maar voor speculatie op korte termijn (zeg max 3-5 jaar nog).
Ik zou dan eerder ETH denken.

[ Voor 45% gewijzigd door Fire69 op 09-05-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:05
Ook ik had eigenlijk gisteravond uit moeten stappen, dan had ik paar honderd dollar meer gehad. Als zit ik gelukkig op dit moment nog boven mijn instap bedrag.

Poloniex heeft in ieder geval ook nog eens last van ddos aanvallen & de mania die op dit moment heerst waardoor transacties maken bijna onmogelijk zijn. Mobiele website lijkt af en toe echter wel te werken (voor de mensen die het aan het proberen zijn).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

@loewie1984 Interessant dat je je ervaring/plan deelt en ook een terugkoppelt op de punten en informatiebehoefte waar jij tegenaan bent gelopen. Ik ben afgelopen weekend hier pas mee bezig gegaan en had soortgelijke vragen. Punten om daaraan toe te voegen:

> Hoe kun je starten?
Ik heb eerst via Bitonic.nl wat BTC aangekocht (max 50euro want onder legitimatiegrens wat tijd kost) omdat ik snel aan de slag wilde. Dit naar mijn net geopende JAXX wallet gestort om te zien hoe dat werkt. Daarna doorgeboekt naar het net geopende Kraken account. Bij Kraken wel gelijk Tier 1&2 aangevraagd maar dat heeft doorlooptijd nodig, bij mij 1,5 dag. Daarna met een SEPA transactie euro's overgemaakt en dat duurde ongeveer 0,5 dag. Als je dus snelheid wil niet de beste route, maar ik denk wel wat goedkoper.

> Beveiligingsstrategie: Opslag van je coins (hot, cold) en wijze van toegang voor begunstigden als jij er niet meer bij kunt door bijv overlijden.

> linkjes naar interessante nieuwsbronnen en internetforums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Polo hangt vast.

Sorry, we're unable to connect to the server at the moment.
Please try again in a few minutes.

LOL :)

[ Voor 78% gewijzigd door SmokingSig op 09-05-2017 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Ter aanvulling van gisteren: alle arbitrage tussen bitstamp/kraken/coinbase is ondertussen weg. Ze lopen allemaal gelijk ongeveer op enkele euro na (je moet sowieso 6 euro fees betalen).

M.b.t. Polo, het ecosysteem van de alt coins is echt zo gek en fragiel. Als Polo er uit ligt, kan je bijna niets meer doen met al die obscure altcoins. Nog maar te zwijgen over "wat als" Polo ooit gehackt wordt. Ik vind het maar een obscure site site vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door kristof1234 op 09-05-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedemorgen en ter info voor wat het waard is
https://www.belegger.nl/C...oin-naar-4000-dollar.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik ben vorig jaar juni begonnen met 450 euro. Dat was gedurende het grootste deel van de herfst en winter zo'n 300 euro waard. Mn vriendin vroeg of ik niet gewoon mn verlies moest nemen en de 300 moest veiligstellen. Nu, ondanks de val van deze ochtend en de fuckup bij kraken gisternacht (-500 voor mij :( ) is mn portfolio nog zo'n 2700 euro waard. Dat is toch een heel aardig rendement. Mijn advies aan mensen die net zijn ingestapt en verlies hebben geleden; see it through. De bubbles en pumps blijven nog wel even komen en gaan. Diversifiseer voldoende en wees geduldig.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
SmokingSig schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:22:
Polo hangt vast.

Sorry, we're unable to connect to the server at the moment.
Please try again in a few minutes.

LOL :)
Niet grappig voor mensen die echt zwaar traden.
Door een hickup verleden maand iemand in de trollbox gezien die zomaar even 25000$ verloren was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu ook alweer wat herstel bij sommige coins. Zou er even gedumpt zijn om wat paniek te veroorzaken en mensen te laten verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Even een misschien wat onnozel vraagje over de Charts van Kraken. Ik heb de tijd goed ingesteld in de global settings [+2:00 CEST], maar waarom zie je die offset niet terug in de charts? Best verwarrend want nu kijk ik soms dus 2 uur verkeerd...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
Als de Bitcoin-prijs nog wat verder stijgt dan kan er nog iets gebeuren dat weinig mensen hadden verwacht: MtGox wordt weer kredietwaardig.

Want door het failliesementsproces zijn alle schulden omgerekend naar JPY. Het grootste gedeelte van de bezittingen van MtGox bestaan echter uit de ~200K Bitcoins die na afloop van het hele gedoe zijn teruggevonden. Hoe meer de Bitcoin-prijs stijgt, hoe groter het gedeelte van de schuld is die afbetaald kan worden.

De precieze schattingen lopen uiteen en hangen af van lopende rechtzaken en kosten die gemaakt zijn door de curator, maar de meest optimistische schatting geeft aan dat als de prijs van Bitcoin $2000 bereikt, MtGox al haar schulden volledig kan terugbetalen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Rannasha schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:55:
Als de Bitcoin-prijs nog wat verder stijgt dan kan er nog iets gebeuren dat weinig mensen hadden verwacht: MtGox wordt weer kredietwaardig.

Want door het failliesementsproces zijn alle schulden omgerekend naar JPY. Het grootste gedeelte van de bezittingen van MtGox bestaan echter uit de ~200K Bitcoins die na afloop van het hele gedoe zijn teruggevonden. Hoe meer de Bitcoin-prijs stijgt, hoe groter het gedeelte van de schuld is die afbetaald kan worden.

De precieze schattingen lopen uiteen en hangen af van lopende rechtzaken en kosten die gemaakt zijn door de curator, maar de meest optimistische schatting geeft aan dat als de prijs van Bitcoin $2000 bereikt, MtGox al haar schulden volledig kan terugbetalen.
Nog maar een week of 2 wachten dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:25

Wallie

Herr

En daar ging de bitcoin door de 1600euro...

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nice, blijkbaar kan ik geen geld naar Kraken sturen omdat ze niet meer in de EU zitten... 8)7

Is er zoiets als Bitonic waar ik (veilig) Litecoin kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Fire69 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:23:
Nice, blijkbaar kan ik geen geld naar Kraken sturen omdat ze niet meer in de EU zitten... 8)7

Is er zoiets als Bitonic waar ik Litecoin kan kopen?
Litebit.eu gisteren LTC, en vandaag ETH gekocht. Mijn eerste XRP gedaan via .25 BTC kopen, en vandaag weer .25 BTC gekocht via bitonic.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Fire69 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:23:

Is er zoiets als Bitonic waar ik (veilig) Litecoin kan kopen?
Linkje? Fidor bank contract opgezegd?

Kan nog steeds hoor:
Account name
Kraken, Payward Ltd.
Address
One London Wall, London, EC2Y 5EB, United Kingdom
IBAN
DE31 7002 2200 0071 7885 12
Bank name
Fidor Bank AG
BIC
FDDODEMMXXX
Bank/Branch address
Sandstrasse 33, D-80335 Munchen, Germany

[ Voor 30% gewijzigd door LED-Maniak op 09-05-2017 11:27 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
ik heb zonet van mijn fidor naar kraken fidor gestuurd zonder probleem (duurde wel halfuur langer dan normaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LED-Maniak schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:24:
[...]

Kan nog steeds hoor:

[...]
Geen linkje. Paar weken geleden al geld willen overmaken vanaf Belfius bank. Ging niet, moest eerst settings aanpassen om UK open te zetten. Gedaan, maar toen via LocalBitcoins gekocht, dus niet meer nodig.
Wou net dus toch overmaken om wat LTC te kopen, ging nog niet.
Vrouw gebeld, werkt bij Belfius :) Volgens haar ligt het dus aan die Brexit... :|
loewie1984 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:24:
[...]

Litebit.eu gisteren LTC, en vandaag ETH gekocht. Mijn eerste XRP gedaan via .25 BTC kopen, en vandaag weer .25 BTC gekocht via bitonic.
Thanks, effe checken.

[edit]
Cool
We don't have enough supplies to process your order
1 LTC 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 09-05-2017 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Krijg er wel erg een wij van WC-Eend gevoel hierbij. Dat de BTC een keer naar de 4.000 gaat geloof ik wel, alleen als je kijkt naar wie het zegt dan neem ik het niet zo serieus.
Dat stelt althans Daniel Masters, directeur bij Global Advisors Bitcoin Investment Fund

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 09-05-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Viel me ook al op ja :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ja dat vond ik ook een nadeel, bij Bitonic zie je tenminste de voorraad. Bij litebit is het maar de vraag. Maar gisteren en vandaag toch gelukt met LTC en ETH

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Zit al ferm in het verlies op mijn litecoin :D
Maarja, ik hodl sowieso, ik denk dat er een stevige pump hierna zal komen naar 30+ met segwit en lightning geactiveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 09:52
Bitstamp door 1700 heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
En daar gaat mijn volledige ETH winst ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
[b][message=51162903,noline]
Moet dit topic gaan mijden, heb vannacht al slecht geslapen. Hopelijk kan ik de gedachte en hoop los laten dat 'iets' veel geld waard gaat worden. Totale investering net geen 1700 eu. Denk dat ik over tijd nog wel wat XRP ga kopen. Als die echt tegen de 1 eu gaat zitten over een tijdje heb ik de investering al terug.
Mijn probleem exact!! Ik heb zelfs alarmpjes op mijn telefoon ingesteld wanneer de prijs met x% veranderd, wordt 's nachts wakker gemaakt (tot ergernis van mijn vriendin :D). En dan moet ik natuurlijk gaan kijken hoe het ermee zit. Ik loop als een zombie rond op mijn werk de laatste tijd :p

Ik denk dat dat echt de truc is tot succes, het kunnen loslaten en er niet 100% van de dag mee bezig zijn. Gewoon kopen, en eens terugkijken binnen een maand, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
lieu10ant schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:59:
[...]

Mijn probleem exact!! Ik heb zelfs alarmpjes op mijn telefoon ingesteld wanneer de prijs met x% veranderd, wordt 's nachts wakker gemaakt (tot ergernis van mijn vriendin :D). En dan moet ik natuurlijk gaan kijken hoe het ermee zit. Ik loop als een zombie rond op mijn werk de laatste tijd :p

Ik denk dat dat echt de truc is tot succes, het kunnen loslaten en er niet 100% van de dag mee bezig zijn. Gewoon kopen, en eens terugkijken binnen een maand, klaar.
Helemaal met massacres als nu met alle altcoins.. Een deel van me wordt hier erg onrustig van, maar gewoon hoofd koelhouden, krabbelt vanzelf wel weer terug... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
Op polo gewoonweg alles -20%!! waanzin :D
Bijkopen of afblijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
De meeste van mijn Bitcoins komen uit de tijd dat ze ~$100 per stuk kosten. Sindsdien zijn ze vertienvoudigd in waarde en vervolgens gedurende een lange bear-market met 80% gedaald om het laatste jaar weer hard te rallyen naar deze nieuwe hoogtes.

Ik heb de ups en downs al gezien. Ik slaap prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:38:

Ach ja, als de 'gewone man' zich bezig gaat houden met iets is het populair en dan weet je dat 90% van de mensen gaat verliezen aan 10% van de mensen die dat al langer doen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lieu10ant schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:59:
[...]
Ik ben zelf alleen met de BTC bezig. Ik wacht weken tot maanden met inkopen en verkopen. Check wel iedere dag de koers, maar als er eens 10% af gaat lig ik daar niet wakker van op deze manier. Ik wou ook nog aan ETH beginnen, maar toen ie 500% omhoog gegaan was in korte tijd heb ik dat maar laten zitten. De altcoin handel blijft op korte termijn nogal tricky, de BTC is inmiddels veel stabieler geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:51
Fire69 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:59:
Durfde het niet aan om naar de val van 0,06 naar 0,05 te verkopen vanmorgen. Staat nu alweer een stuk lager :(

Ik heb wel vetrouwen in de coin, en als BTC weer omlaag gaat zal ETH wel weer stijgen, maar verkopen en lager inkopen om he hoeveelheid coins te laten groeien is ook een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

ik dacht bij een koers van 70 euro eth wel even long te gaan met 5x margin. Nog nooit zo snel geld zien verdampen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Rannasha schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:03:
De meeste van mijn Bitcoins komen uit de tijd dat ze ~$100 per stuk kosten. Sindsdien zijn ze vertienvoudigd in waarde en vervolgens gedurende een lange bear-market met 80% gedaald om het laatste jaar weer hard te rallyen naar deze nieuwe hoogtes.

Tja, het zal voor jou wel allemaal wat minder erg zijn ook veronderstel ik.
Als je 10 BTC (ik zeg maar iets) hebt waar je 100$/stuk voor betaald hebt, is het allemaal niet zo erg als het even daalt van 1500 naar 1000.
Als je 1 BTC hebt waar je 1500$ voor betaald hebt is het allemaal iets slechter voor de stress-levels :P
Fire69 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:59:
Lol, en daar is al een deel terug! :+
Gaat lekker op en neer zo :D

[ Voor 13% gewijzigd door Fire69 op 09-05-2017 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat ETH eens met 10 of 20% omlaag gaat lijkt mij vrij normaal. Vergeet niet dat we een paar maanden terug nog op een tientje zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Rannasha schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:03:

Same here, mijn BTC gekocht tussen de 250 en 350 dollar en mijn LTC voor 5 nogwat..

voorlopig zit ik nog even zo :P

Afbeeldingslocatie: http://westsidetoastmasters.com/resources/book_of_body_language/images/229-undesirable_gesture_cluster.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:51

orf

Fire69 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:18:
[...]

Als je 10 BTC (ik zeg maar iets) hebt waar je 100$/stuk voor betaald hebt, is het allemaal niet zo erg als het even daalt van 1500 naar 1000.
Als je 1 BTC hebt waar je 1500$ voor betaald hebt is het allemaal iets slechter voor de stress-levels :P

[...]

Lol, en daar is al een deel terug! :+
Gaat lekker op en neer zo :D
Ik heb op een moment op €8.000 verlies gestaan met BTC. Toen wel eens gedacht dat het niet meer goed kwam en met het proberen te timen van de markt heb ik veel foute beslissingen genomen. Daar heb ik in ieder geval van geleerd om alleen maar een buy&hold strategie aan te houden. Zeker nadat ik afgelopen november een flink aantal BTC heb verkocht omdat ik op een flinke winst stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:34

Secsytime

Automagisch

Eth ging voor de 80+ ook eerst van 50 terug naar 38, mij maak je niet bang.. gewoon holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davver80
Secsytime schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:39:
Eth ging voor de 80+ ook eerst van 50 terug naar 38, mij maak je niet bang.. gewoon holden.
Ik heb ze een tijdje geleden gekocht aan 46 euro maar ben toch blij dat ik ze van de hand gedaan heb op 81 euro.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
krijn1985 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:34:
[...]

Als jij 1 BTC uitleent voor 0,5% per dag krijg je na twee dagen dus je 1 BTC terug + 0.0085 ((0.005 * 2) * 0.85) BTC voor het uitlenen. Of die BTC nu gestegen is van 1400 naar 2000 euro maakt verder niks uit.
Let trouwens op dat het niet compounding per dag werkt zoals iemand anders wel zei. Pas als je lening gesloten is kan je die winst ook weer uitlenen.
Ik zal het eens bekijken eerst m'n loss verwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Fire69 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:18:
[...]

Beter nog, ik heb helemaal niet betaald voor mijn BTC 8)

Maar goed, dat maakt de koersfluctuaties niet minder impactvol. Ongeacht de initiele investering is het vooral de huidige waarde die telt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:34

Secsytime

Automagisch

davver80 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Ik heb ze een tijdje geleden gekocht aan 46 euro maar ben toch blij dat ik ze van de hand gedaan heb op 81 euro.
8)7
Tsja, keuzes.. greater risk, greater reward.. ik hold al vanaf € 6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:49

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

Voor de lange holders in dit topic. Romen jullie om de zoveel tijd wat van de top af, of is het echt holden tot het bittere eind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LED-Maniak schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:24:
[...]

Kan nog steeds hoor:

[...]
Probleem opgelost.
Helpt niet als je Groot-Brittanië whitelist terwijl hun bank in Duitsland zit :z
Rannasha schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Beter nog, ik heb helemaal niet betaald voor mijn BTC 8)

[...]
Bastard, maakt het voor de rest van ons nog zo pijnlijk! :D

[ Voor 29% gewijzigd door Fire69 op 09-05-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davver80
Rafikii schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:13:
Voor de lange holders in dit topic. Romen jullie om de zoveel tijd wat van de top af, of is het echt holden tot het bittere eind ?
persoonlijk vind ik dat je met holden helemaal niets hebt.
Want wanneer is dan het bittere eind? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rafikii schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:13:
Af te toe verkoop ik wel wat in plukjes (bijvoorbeeld 0,1 BTC per €25 dat de koers omhoog gaat) om mijn "cost average" naar beneden te krijgen. BTC kan nu naar €83 crashen en dan kan ik er nog zonder verlies uitstappen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Fire69 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:16:
[...]

Bastard, maakt het voor de rest van ons nog zo pijnlijk! :D
Nou ja, op zich is gratis iets te sterk. Ik heb wat programmeerwerk geleverd voor 10 BTC (destijds ~$1000). Dit programmeerwerk was relatief beperkt, omdat het gebaseerd was op een bot die ik zelf al had gemaakt (voor de inmiddels al lang opgedoekte Bitcoin-aandelen-beurs BTCT.co). De opdrachtgever heeft heel veel handmatig werk kunnen uitsparen dankzij mijn tooltje, dus het is ook voor hem zeker de moeite waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
davver80 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:18:
[...]
persoonlijk vind ik dat je met holden helemaal niets hebt.
Want wanneer is dan het bittere eind? :)
Tot de BTC een keer op 7.500 dollar staat en je een leuke auto koopt of een aanbetaling doet voor een huis.

Het nadeel van handelen is niet meer terug kunnen kopen omdat de boel niet hard meer zakt. Kopen op 1000 en verkopen op 1500 is een leuke winst, maar als de koers daarna niet meer onder de 1300 komt had je de boel beter kunnen houden.

Persoonlijk denk ik dat de BTC over 5 jaar of over 10 jaar een hele leuke waarde heeft :) Als je het geld wat je er in hebt zitten gewoon niet nodig hebt is vasthouden waarschijnlijk de beste keus. Een paar 1000 euro extra op je rekening hebben staan terwijl je het niet nodig hebt is ook zonde.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 09-05-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davver80
PilatuS schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:21:
[...]

Tot de BTC een keer op 7.500 dollar staat en je een leuke auto koopt of een aanbetaling doet voor een huis.

Het nadeel van handelen is niet meer terug kunnen kopen omdat de boel niet hard meer zakt. Kopen op 1000 en verkopen op 1500 is een leuke winst, maar als de koers daarna niet meer onder de 1300 komt had je de boel beter kunnen houden.

Persoonlijk denk ik dat de BTC over 5 jaar of over 10 jaar een hele leuke waarde heeft :) Als je het geld wat je er in hebt zitten gewoon niet nodig hebt is vasthouden waarschijnlijk de beste keus. Een paar 1000 euro extra op je rekening hebben staan terwijl je het niet nodig hebt is ook zonde.
Of tot je op een keer wakker wordt en het nog 7,500 dollar is. ;)
Maar dat zijn inderdaad voor iedereen net de persoonlijke keuzes waar ieder zich het beste bij voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Haha, 700 euro :') Een week of 2 geleden was ik nog dolblij dat ik de 600 euro had gehaald, en een paar weken daarvoor de 500 euro... Hopelijk kan ik over een paar maanden blij zijn met de eerste 1000 euro aan BTC :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Rannasha schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Nou ja, op zich is gratis iets te sterk. Ik heb wat programmeerwerk geleverd voor 10 BTC (destijds ~$1000). Dit programmeerwerk was relatief beperkt, omdat het gebaseerd was op een bot die ik zelf al had gemaakt (voor de inmiddels al lang opgedoekte Bitcoin-aandelen-beurs BTCT.co). De opdrachtgever heeft heel veel handmatig werk kunnen uitsparen dankzij mijn tooltje, dus het is ook voor hem zeker de moeite waard geweest.
Mooi uurloon heb je dan gekregen zou ik zo zeggen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 12:41
Volgens mij gaat WAVES als enige nog rustig aan vooruit.. De rest van m'n portfolio kleurt aardig rood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeuwigeStudent
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-09-2022
Riven schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:02:
Volgens mij gaat WAVES als enige nog rustig aan vooruit.. De rest van m'n portfolio kleurt aardig rood :)
Op Bittrex kan er niet gehandeld worden in waves, gezien er wallet onderhoud is. Zal er wellicht mee temaken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Nooit gedacht dat Waves nog wat zou gaan worden. Had er een paar duizend van. :F
Vlak na de ICO verkocht, wel met winst gelukkig. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
@Rannasha Hee, haal jij jouw muur van 110 BTC eens weg op Kraken (XBT/EUR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Playa del C. schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:24:
@Rannasha Hee, haal jij jouw muur van 110 BTC eens weg op Kraken (XBT/EUR).
Zoveel heb ik er niet, helaas :(

edit: Zo goed dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Rannasha op 09-05-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
1795$ op Polo... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 09:38
Wanneer komt de correctie, mijn short begint nu wel erg duur te worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Rannasha schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:28:
[...]

Zoveel heb ik er niet, helaas :(

edit: Zo goed dan?
Haha, wou het net zeggen.. Heb je hem toch weggehaald! :) Mijn dank is groot. Zit met 5:1 leverage daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ik zit klaar om nog even 25 LTC bij te kopen. Ik koop zelf via BitPanda, daar wordt de prijs nu 10 minuten voor mij vastgehouden, even kijken of de stijging blijvende is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Revaes schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:42:
Waarschijnlijk 5 minuten nadat jouw short gesloten is (vrijwillig of geforceerd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hmja, juist....
Grappig, als je met de koers op Kraken omrekent naar $ staat het bij Kraken hoger, hoewel ik altijd dacht dat Polo hoger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
Rannasha schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:44:
[...]

Waarschijnlijk 5 minuten nadat jouw short gesloten is (vrijwillig of geforceerd) :)
Waarschijnlijk wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 16:06
Zaterdag Ripple gekocht voor 0,00005 BTC flink zien stijgen in het weekend dus maandag nog bijgekocht op 0,00011 en meteen een verkoop order gezet op 0,000149. De prijs bleef de hele dag stijgen tot 0,000148 en daarna de crash net na 17.00 toen ik onderweg naar huis was van het werk. Jezus wat een timing en wat zat ik te balen. Als ik hem iets lager ingezet had, had ik mooi 700 euro verdient op 3 dagen tijd. Uiteindelijk verkocht op 0,000125 dus alsnog winst maar baalde toch flink!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

exelletor schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:42:
Ik zit klaar om nog even 25 LTC bij te kopen. Ik koop zelf via BitPanda, daar wordt de prijs nu 10 minuten voor mij vastgehouden, even kijken of de stijging blijvende is. :)
dat klinkt als een call optie! werkt het ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
DirtyBird schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:48:
[...]

dat klinkt als een call optie! werkt het ook zo?
Nee, niet helemaal. Je hebt 10 minuten de tijd om betaling te voltooien en ik maak misbruik van het systeem. Ik zie nu eigenlijk ook dat de timer ook langzamer loopt, dus je hebt eigenlijk iets van maximaal 15 minuten. Ik kocht voorheen voor kleinere bedragen, dus kon ik in die 10 minuten ook nieuwe orders plaatsen mocht de prijs zakken. Talloze orders van mij zijn gewoon zonder consequenties geannuleerd. Nu zat ik tegen mijn limiet aan en kon dat dus niet meer.

P.S. Zojuist maar gekocht, hopelijk de juiste keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

@exelletor maar de definitieve prijs wordt toch pas bepaald zodra je transactie wordt voltooid? Dit klinkt als een hele opzichtige arbitrage die ze allang de kop had moeten gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
DirtyBird schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:59:
@exelletor maar de definitieve prijs wordt toch pas bepaald zodra je transactie wordt voltooid? Dit klinkt als een hele opzichtige arbitrage die ze allang de kop had moeten gekost.
Nope, dat is dus de grap. De koers staat nu op 27.xx, maar ik heb mooi op 26.xx ingekocht. Op het moment dat je de order plaatst, wordt de prijs voor 60 seconden vastgezet en daarna mag je afrekenen (dus nog eens 10 minuten die langzamer aftellen). Side note: verkopen op bitpanda is niet gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 09:52
Revaes schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:42:
Daar is-ie dan. 60 euro eraf in 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingwaynes
  • Laatst online: 20-12-2024
Zijn de 'buy' prijzen bij LiteBit gunstig? Hoor dit graag van iemand die het platform kent/gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
kingwaynes schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:08:
Zijn de 'buy' prijzen bij LiteBit gunstig? Hoor dit graag van iemand die het platform kent/gebruikt.
Reken het zelf eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingwaynes
  • Laatst online: 20-12-2024
LED-Maniak schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:08:
[...]

Reken het zelf eens uit?
Het schommelt nogal, heb het al vergeleken met andere platformen. Maar, als ik bijvoorbeeld Ripple via Gatehub wil kopen, ben ik 0.1 a 0.2 eurocent duurder uit. Dus ben benieuwd naar jullie meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
Hatsieflatsie schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:07:
[...]

Daar is-ie dan. 60 euro eraf in 1 minuut.
Hij mag nog 300 verder naar beneden om quite te draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Revaes schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:10:
[...]

Hij mag nog 300 verder naar beneden om quite te draaien :P
Ouch, zit je al zo lang short? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
Ik tank elke 50 EUR hoger ongeveer 0,3 BTC benzine bij. Ik ben veel te bang om all-in te gaan. Ding lijkt elk moment te ontploffen (naar "the moon" of naar beneden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
Rannasha schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:11:
[...]

Ouch, zit je al zo lang short? :'(
vanaf €1284 ongeveer. Vrij matige keuze achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Nu online
Revaes schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:17:
[...]

Kost zolang short gaan ook niet heel veel aan fee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

[...]

Man man man, met de leegloop van de alts nu denk ik dat je of gemargin called wordt, of de fees gaan je breken. Op een gegeven moment moet je je verlies nemen en onthoudt: "The market can remain irrational longer than you can remain solvent."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
[...]

Waarom heb je deze niet gesloten?
Ik zou overwegen verlies te nemen, even afstand te nemen en dan nogmaals bepalen wat er gaat gebeuren. Helaas weet ik hoe het voelt, belabberd.

Pagina: 1 ... 53 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).