Wel grappig om te zien hoe de koers iedere keer omhoog gaat. Eigenlijk gebeurt er een hele tijd niets om dan ineens met 10 of 20 omhoog te schieten in een rechte lijn. Dan weer een tijdje niets en weer een bump van minimaal 10 in een rechte lijn omhoog.
Dat zijn de echte whales.PilatuS schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:14:
Wel grappig om te zien hoe de koers iedere keer omhoog gaat. Eigenlijk gebeurt er een hele tijd niets om dan ineens met 10 of 20 omhoog te schieten in een rechte lijn. Dan weer een tijdje niets en weer een bump van minimaal 10 in een rechte lijn omhoog.
Terwijl Ether de afgelopen maand juist weer aan een daling onderhevig is. Nu de BTC vast zetten met een trailing stop en hopelijk binnenkort weer wat goedkoper bijkopen
Leuk dat je ook short kan gaan bij kraken. Kan volgens mij al een tijdje, maar eigenlijk nooit gedaan.
Nu ETH aan het droppen is kan ik dat mooi eens testen.
Bitcoin blijft ook mooi rustig doorgaan.
Nu ETH aan het droppen is kan ik dat mooi eens testen.
Bitcoin blijft ook mooi rustig doorgaan.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dat was 2 maanden ervoor, dat was allang weer gecorrigeerdHatsieflatsie schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:11:
[...]
Koers was $760, vlak voor Bitfinex hack. Dus daar is-ie nog lang niet boven.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe werkt dat eigenlijk? En als het anders gaat dan je denkt, heb je dan een schuld? Rente? Termijn?LED-Maniak schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:52:
Leuk dat je ook short kan gaan bij kraken.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hebben jullie dat ook wel eens, dat een market order maar iets voor 90% gevuld wordt op Bitfinex? Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik een market order heb geplaatst maar dat dat uiteindelijk een stuk minder bleek. Nu ook, op 30 oktober een order voor 10 BTC geplaatst, maar ik blijk er nu maar 8,76 te hebben. Wat irritant is want de koers is momenteel $18 hoger, dus dat scheelt toch weer $22,30 winst
Dat zal dan echt aan Bitfinex liggen, heb ik met Kraken nog nooit gezien..oisyn schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:02:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat een market order maar iets voor 90% gevuld wordt op Bitfinex? Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik een market order heb geplaatst maar dat dat uiteindelijk een stuk minder bleek. Nu ook, op 30 oktober een order voor 10 BTC geplaatst, maar ik blijk er nu maar 8,76 te hebben. Wat irritant is want de koers is momenteel $18 hoger, dus dat scheelt toch weer $22,30 winst
Overigens is er een edit knopje om dubbelposten te voorkomen
/me Bartske rent
24-uurs regelBartske schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:07:
Overigens is er een edit knopje om dubbelposten te voorkomen

Het gaat nu wel hard met de Bitcoin. Al 1000 euro voor 1.5 BTC.
.
Van het weekend was dat nog 900 euro.

[ Voor 23% gewijzigd door Hatsieflatsie op 01-11-2016 13:08 ]
Volgens mij is ZCash een aanjager, die staat inmiddels op 2.6 BTC.Hatsieflatsie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:07:
Het gaat nu wel hard met de Bitcoin. Al 1000 euro voor 1.5 BTC..
Ik vermoed dat ZCash een hype zal blijven, net als destijds met Litecoin, Guldencoin en Ethereum.DaCoTa schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:34:
[...]
Volgens mij is ZCash een aanjager, die staat inmiddels op 2.6 BTC.
Ik zie overigens niet in waarom ZCash ervoor zou zorgen dat de koers van Bitcoin omhoog schiet. Die twee staan los van elkaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Hatsieflatsie op 01-11-2016 15:05 ]
Wat een rare metric, 1.5 BTCHatsieflatsie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:07:
Het gaat nu wel hard met de Bitcoin. Al 1000 euro voor 1.5 BTC..
Maar idd. Gelukkig heb ik met mijn 2e investering van €10k in BTC mijn eerdere €10k investering in BTC die verloren is gegaan bij MtGox er alweer uit, and then some
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 01-11-2016 15:33 ]
Oh cool, dus de boel wordt automatisch verkocht. Je kan niet een fout maken en een slechte reputatie krijgen van wanbetaler ofzo als je meer van de set-it-and-forget-it bent.
Tering, even 10k terugverdienen voordat je past winst kan maken. Durf jij nog wel day trading te doen (AKA coins op de exchange te laten staan) na dat dure grapje?.oisyn schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:30:
[...]
Maar idd. Gelukkig heb ik met mijn 2e investering van €10k in BTC mijn eerdere €10k investering in BTC die verloren is gegaan bij MtGox er alweer uit, and then some
Ik vond de BTC te lang te stabiel. Krijg daarmee mijn 10k echt niet verdubbeld. Met altcoins is het ook roulette, netto wel winst maar volgens mij is dat meer geluk dan inzicht.
[ Voor 46% gewijzigd door Sando op 01-11-2016 17:26 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Nou, er is wel een klein risico. Je assets worden geliquideerd tegen marktprijs. Als de boel dus enorm aan het crashen is (of in het geval van een short enorm aan het stijgen) zou het kunnen dat de market order niet voldoende oplevert om de schuld daadwerkelijk in z'n geheel af te betalen. Maar over het algemeen is die liquidatieprijs ruim genoeg boven je daadwerkelijke break-even punt om dit af te vangen.
. En toen kon je plots niet meer traden (maar goed, mijn coins waren op dat moment natuurlijk sowieso al foetsie, alleen wist ik het nog niet)
Direct nadat duidelijk was dat de coins echt weg waren, ergens in maart 2014 geloof ik, heb ik meteen opnieuw geinvesteerd. Toen was de koers $350 oid
. En die staan al die tijd op een paper wallet en daar blijven ze lekker staan. Ik had toen nog steeds vertrouwen in bitcoin, en het feit dat ze inmiddels zijn teruggeveerd bevestigt dat vertrouwen. Ze blijven dus lekker op die paper wallet staan ook
Nou, die coins stonden bij MtGox omdat ik destijds verwachtte dat de bubbel zo kon klappen, en dan wou ik snel kunnen verkopen. Ware het niet dat het MtGox zelf was die de bubbel in eerste instantie al deed oplopenSando schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:21:
Tering, even 10k terugverdienen voordat je past winst kan maken. Durf jij nog wel day trading te doen (AKA coins op de exchange te laten staan) na dat dure grapje?

Direct nadat duidelijk was dat de coins echt weg waren, ergens in maart 2014 geloof ik, heb ik meteen opnieuw geinvesteerd. Toen was de koers $350 oid
[ Voor 59% gewijzigd door .oisyn op 01-11-2016 17:37 ]
Ik ben op zoek naar een goede (introductie)video over de blockchain, de mogelijkheden en toekomstvisie. Beetje technisch mag wel. Heeft iemand suggesties op YouTube?
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
YouTube: What is Bitcoin? (v2)2mb schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:14:
Ik ben op zoek naar een goede (introductie)video over de blockchain, de mogelijkheden en toekomstvisie. Beetje technisch mag wel. Heeft iemand suggesties op YouTube?
Dit topic is daar beter geschikt voor:
Bitcoin topic - deel 2
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik wilde het juist breder zien dan alleen de Bitcoin. Meer richting smart contracts, vervangen van bestaande partijen als verzekeringsmaatschappijen e.d. Daarom in dit topic geplaatst
Dan nog past het beter daar. Dit topic gaat over handel en koersontwikkeling
OK, doe ik dat. Dan on-topic:
Ik heb eergisteren wat Zerocash gekocht. Deels vanwege de interessante propositie (eerste zero knowledge proof implementatie) en ook natuurlijk een beetje om te speculeren. De koers is nogal volatiel om het zacht uit te drukken, zit nu rond de 2 BTC. Naar mijn idee is een munt met betere privacybescherming meer waard dan een pseudo-anonieme als de Bitcoin. Maar is dat genoeg reden voor een koers boven de 1?
Ik heb eergisteren wat Zerocash gekocht. Deels vanwege de interessante propositie (eerste zero knowledge proof implementatie) en ook natuurlijk een beetje om te speculeren. De koers is nogal volatiel om het zacht uit te drukken, zit nu rond de 2 BTC. Naar mijn idee is een munt met betere privacybescherming meer waard dan een pseudo-anonieme als de Bitcoin. Maar is dat genoeg reden voor een koers boven de 1?
Verwijderd
De block rewards van ZEC gaan tot block 20000 lineair omhoog naar 12,5 ZEC/block. Er zal dus wel redelijk wat extra BTC in moeten worden gepompt de komende tijd om de koers uberhaupt op hetzelfde niveau te houden.2mb schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:51:
Op OKCoin is er best weer een leuk volume voorbij gekomen en gezien we ongeveer op een vaste lengte van rust zitten na een stijging, verwacht ik dat dit toch wel weer omhoog moet kruipen een deze dagen. Als het ging dippen/corrigeren, dan had ik een veel flinkere schommeling verwacht bij deze koers.
Wat denken jullie ervan?
Wat denken jullie ervan?
LED-Maniak schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:45:
Op OKCoin is er best weer een leuk volume voorbij gekomen en gezien we ongeveer op een vaste lengte van rust zitten na een stijging, verwacht ik dat dit toch wel weer omhoog moet kruipen een deze dagen. Als het ging dippen/corrigeren, dan had ik een veel flinkere schommeling verwacht bij deze koers.
Wat denken jullie ervan?

Leuk man! Die heb ik nog niet eerder gezien!!

---------
Inmiddels is hij mooi terug omhoog aan het gaan
[ Voor 12% gewijzigd door LED-Maniak op 02-11-2016 22:34 ]
In essentie geeft dat plaatje prima antwoord op de vraag 'wat denken jullie dat de koers van <random altcoin> gaat doen' En zolang die vraag gesteld blijft worden blijft dat plaatje voorbij komen.LED-Maniak schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:33:
[...]
Leuk man! Die heb ik nog niet eerder gezien!!
reageer dan gewoon niet
---------
Inmiddels is hij mooi terug omhoog aan het gaan
Niemand kan er een zinnig antwoord op geven. Als ik koerssprongen zou kunnen voorspellen was ik allang rijk geweest
Gelukkig hebben we het hier niet over een altcoin. 
Het is en blijft een handel en koers topic waar je dus kan speculeren over de prijs en de redenen waarom bitcoin omhoog gaat. Kom dan niet met zulke ontzettende onzin aan.

Het is en blijft een handel en koers topic waar je dus kan speculeren over de prijs en de redenen waarom bitcoin omhoog gaat. Kom dan niet met zulke ontzettende onzin aan.
[ Voor 62% gewijzigd door LED-Maniak op 03-11-2016 11:10 ]
Verwijderd
Ja en er zijn weldegelijk factoren die de koers beïnvloeden zoals nieuws dat iets per een bepaalde datum gaat veranderen.
naar mijn mening is die koers alleen zo ontploft omdat er geen startvoorraad was. Met andere woorden: ze zijn gewoon gaan minen, en in de eerste dagen is er dus een enorm laag aanbod, terwijl die privacybescherming er wel voor zorgde dat er een vraag ontstond. Volgens mij was dit bij BTC ook zo, maar bij ether was er destijds iig een startvoorraad van x miljoen om aan de initiële vraag te voldoen.2mb schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:51:
Koers kan imho dus inderdaad alleen maar gaan dalen, gezien het aanbod nu gestaag zal gaan groeien.
Ik denk ook dat die munt meer waard zou moeten zijn dan een BTC, gezien het betere eigenschappen heeft, maar dat vind ik ook van Ethereum, en toch blijft de massa op BTC zitten.
Overigens is de verwachting dat ofwel de eigenschappen van zcash ook gebruikt zullen worden (of beshikbaar komen op) de ether blockchain, ofwel er een samenwerking tussen de beide blockchains komt.
bron
Ik zal dus lekker blijven hodlen met die ethers
[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 03-11-2016 11:21 ]
Dus Ether moet ik eigenlijk weer gaan aanschaffen? Ik ben voorstander van serieuze projecten en buy en hold.
Wat vinden jullie van Stratis?
Wat vinden jullie van Stratis?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Heb nu 46,5 Ethers, om inderdaad eens vast te houden.KingKoning schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:20:
[knip]
bron
Ik zal dus lekker blijven hodlen met die ethers
Maar ik heb ook een berg Lumen (XLM) 53001878166 en weet eigenlijk niet goed waarom ik ze had gekocht.
Zijn er meer hier die in de Lumen zitten en zo ja waarom?
tja dat moet je natuurlijk zelf beslissen, maar zelf geloof ik heel erg in de lange termijn visie van de developers achter ethereum. Zie het als veel meer dan gewoon een altcoin.zomertje schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:59:
Dus Ether moet ik eigenlijk weer gaan aanschaffen? Ik ben voorstander van serieuze projecten en buy en hold.
Flinke dip in BTC, en over een minuut is het maintenance bij Bitfinex
. Dat is natuurlijk ook meteen iets dat het erger maakt, mensen sluiten massaal hun posities.

In hun blog schreven ze dat ze maintenance uitstellen als er veel beweging in de markt is. Ben benieuwd wat ze gaan doen..oisyn schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:29:
Flinke dip in BTC, en over een minuut is het maintenance bij Bitfinex. Dat is natuurlijk ook meteen iets dat het erger maakt, mensen sluiten massaal hun posities.
Gebruik jij trouwens websockets bij Bitfinex? Mijn orderboek blijft uit sync lopen, na een tijdje moet ik prijzen weghalen die ik helemaal niet heb en dan klopt er niks meer van. Er is ook geen sync mechanisme of counter waar ik aan kan zien dat ik iets gemist heb.
[ Voor 25% gewijzigd door DaCoTa op 03-11-2016 16:56 ]
Waar kan ik dat zien?DaCoTa schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:55:
Gebruik jij trouwens websockets bij Bitfinex?
.edit: ik denk het wel want dit staat in mijn console output: "Connected to BFX websocket api v1.2"
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 03-11-2016 17:07 ]
Oh, ja, de website gebruikt idd websockets, maar ik bedoel een eigen implementatie :-).oisyn schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:03:
[...]
Waar kan ik dat zien?
.edit: ik denk het wel want dit staat in mijn console output: "Connected to BFX websocket api v1.2"
Het is ook in 2 weken tijd van 630 naar bijna 730 gegaan. Even een val naar 705 en terug naar 715 vind ik dan nog heel erg mee vallen..oisyn schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:29:
Flinke dip in BTC
Als het weer terugkrabbelt komt dat nog best bullish over.PilatuS schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:28:
[...]
Het is ook in 2 weken tijd van 630 naar bijna 730 gegaan. Even een val naar 705 en terug naar 715 vind ik dan nog heel erg mee vallen.
Helaas vanochtend te laat om mijn positie te sluiten dus die staat momenteel onder water

Ik heb gelukkig ingekocht in mei toen ie van 730 naar 540 ging. Ik wou toen al een tijd wat kopen maar 730 vond ik toen veel te hoog. Toen is op zijn laagst zo'n beetje 520 geweest en heb ik ingekocht bij 540 en 560.LED-Maniak schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:43:
[...]
Als het weer terugkrabbelt komt dat nog best bullish over.
Helaas vanochtend te laat om mijn positie te sluiten dus die staat momenteel onder water
Het zakt best hard door. Ik had een stijging of een tijdje horizontaal verwacht. Het blijft te lastig voorspelbaar; ik houd het maar bij buy-and-hold.
Bitfinex is weer up. En eindelijk een graph! Werd tijd
U zei?LED-Maniak schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:45:
Op OKCoin is er best weer een leuk volume voorbij gekomen en gezien we ongeveer op een vaste lengte van rust zitten na een stijging, verwacht ik dat dit toch wel weer omhoog moet kruipen een deze dagen.
Mijn trailing stop order is natuurlijk op het absolute dieptepunt van de daling getriggered
Dat we daarna inderdaad netjes omhoog zijn gegaan.
Wat probeer je te bereiken met deze one-liners en super grappige plaatjes?
Ik heb mijn long position op $740 ook maar geclosedBartske schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:44:
Mijn trailing stop order is natuurlijk op het absolute dieptepunt van de daling getriggered
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 04-11-2016 00:01 ]
Dan ben ik gelukkig niet de enige die dat dacht. 
Ben benieuwd wanneer hij weer bounched. Nog steeds lower lows helaas.
Ben benieuwd wanneer hij weer bounched. Nog steeds lower lows helaas.
De dip in BTC heeft waarschijnlijk hiermee te maken:
http://www.cybtc.com/forum.php?mod=viewthread&tid=16490
140.000KW farm met ongeveer 1,425,454.54 TH/s met S9miners
Van wat ik begreep, was het een artikel op ZeroHedge dat later niet waar bleek te zijn. Het zorgde voor paniekverkoop:Axente schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:25:
De dip in BTC heeft waarschijnlijk hiermee te maken:
http://www.zerohedge.com/...-capital-controls-bitcoin
http://imgur.com/a/KDwtE
Had al z'n vermoede dat het niet waar is maar heeft vaak wel uitwerking op de markt.Hatsieflatsie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:34:
[...]
Van wat ik begreep, was het een artikel op ZeroHedge dat later niet waar bleek te zijn. Het zorgde voor paniekverkoop:
http://www.zerohedge.com/...-capital-controls-bitcoin
http://imgur.com/a/KDwtE
Ik ben geshort op $738 en op $713 weer ingekocht maar dat is weer te hoog natuurlijk.
Man man, wat kan de prijs zo snel droppen. In een paar uur bijna een week stijging teniet gedaan.
Natuurlijk was er weer een bericht op de China ban op Bitcoins en het bericht over de zachte Brexit deed de rest.
Het lijkt wel georchestreerd achter de schermen.
Man man, wat kan de prijs zo snel droppen. In een paar uur bijna een week stijging teniet gedaan.
Natuurlijk was er weer een bericht op de China ban op Bitcoins en het bericht over de zachte Brexit deed de rest.
In 2 weken tijd in 20 dollar stappen recht omhoog met totaal 100 dollar is ook niet echt stabiel te noemen. Ik had niet het idee dat ie daarna netjes stabiel zou blijven.Blord schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:30:
Als je op 713 ingekocht hebt gewoon lekker wachten tot ie weer op 750 staat. Het kan 2 dagen duren of 2 maanden maar hij zal wel weer op 750 komen.
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 04-11-2016 20:39 ]
Dat blijkt: http://fintekneeks.com/zerohedge-fakes-bitcoin-panic/Blord schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:30:
Ik ben geshort op $738 en op $713 weer ingekocht maar dat is weer te hoog natuurlijk.
De BTC/USD koers doet goede zaken met de overwinning van trump, ben long gegaan ben benieuwd waar de koers ons brengt.
Thanks, Trump
Toch nog ergens goed voor.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
waves +8% vandaag?
waar komt dat dan weer vandaan.....
Trumpcoin doet het ook goed haha
https://www.worldcoinindex.com/coin/trumpcoin
[ Voor 74% gewijzigd door weertenaar op 09-11-2016 13:17 ]
Waves full nodes worden binnen enkele dagen gelanceerd, iets waar al maanden op gewacht wordtweertenaar schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:01:
waves +8% vandaag?waar komt dat dan weer vandaan.....
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik heb maar eens gecasht na de flinke verhoging van vandaag. Natuurlijk een gok, maar ik heb het idee dat hier wel een correctie overheen komt.
idd wel een bizarre sprong...ik ben wel nieuwsgierig waar dat vandaan komtsjukke schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:06:
Was wel een erg harde sprong, $30 dollar in een uur.. Zit er nog een directe aanleiding achter?
Ik heb ook een long position vanaf $693 gesloten op $741. Dat maakt die eerdere drop van een paar weken terug toch weer een beetje goedorf schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:59:
Ik heb maar eens gecasht na de flinke verhoging van vandaag. Natuurlijk een gok, maar ik heb het idee dat hier wel een correctie overheen komt.
Is this gentlemen ?, I wanna see the moon!
Ofwel HODL, doe dat al een tijdje
Ofwel HODL, doe dat al een tijdje
China gaat er in ieder geval voor..
Dat kan, India is ook nogal een probleem met hun wisseling van paper money.
Maar daar kunnen ze niet zo snel eenvoudig overstappen naar de btc.
Maar daar kunnen ze niet zo snel eenvoudig overstappen naar de btc.
Maandag was hij erg dichtbij idd.sjukke schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:53:
De maan komt steeds dichterbij :-)
Heeft iemand geïnvesteerd de ICO van Golem? Ik denk dat dit wel iets kan worden in de toekomst. Het idee van Golem is dat je computerkracht kan kopen en verkopen op het ethereum netwerk.
Helaas was ik te laat voor de ICO maar ben wel van plan er een aantal te kopen als een exchange zoals kraken de token toevoegt in hun systeem.
Helaas was ik te laat voor de ICO maar ben wel van plan er een aantal te kopen als een exchange zoals kraken de token toevoegt in hun systeem.
Iemand csc ( casinocoin) in de gaten gehouden?
Is reeds omhoog gegaan en er schijnt groot nieuws te komen 28e november.
AnimeAdicted
Ik zou voorlopig even van alts afblijven. Tenzij BTC fors dropt, dan kan je gewoon fomo'en. 28/11 is nog ver wegOffens1490 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:54:
Zitten er hier nog mensen die van plan zijn te investeren in Zcash?
[ Voor 8% gewijzigd door Dennahz op 17-11-2016 19:23 ]
Ach ja ik had ze al van 2014 gewoon voor de lol iets minder dan 10kDennahz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:22:
[...]
Ik zou voorlopig even van alts afblijven. Tenzij BTC fors dropt, dan kan je gewoon fomo'en. 28/11 is nog ver weg
Maar goed zcash wel interessant maar ik. wacht wel.
AnimeAdicted
wel intresse in Zcash, maar wacht nog even, de supply gaat snel omhoog en dan is het maar de vraag of de vraag kan bijbenenDennahz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:22:
[...]
Ik zou voorlopig even van alts afblijven. Tenzij BTC fors dropt, dan kan je gewoon fomo'en. 28/11 is nog ver weg
Bron?Offens1490 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:54:
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Preciese quote kan ik nu niet vinden via mobiel.
https://bitcointalk.org/i...2.msg16768720#msg16768720
Edit:
Blijkbaar gaan ze met echte casino samen werken.
[ Voor 10% gewijzigd door Offens1490 op 19-11-2016 09:44 ]
AnimeAdicted
Mmm na het nieuws van full nodes is Waves weer flink ingezakt....dan maar wachten op het volgende nieuws....
als je nu in wil stappen in mining, wat is dan het slimste om te doen.
beginnen met ETC minig? Broertje hier begon over onecoin maar dat vind ik een tricky verhaal, maar daardoor heeft hij wel weer de kriebel naar boven gebracht om te gaan minen voor coins. Maar geen flauw benul waar je nu het beste kun beginnen.
beginnen met ETC minig? Broertje hier begon over onecoin maar dat vind ik een tricky verhaal, maar daardoor heeft hij wel weer de kriebel naar boven gebracht om te gaan minen voor coins. Maar geen flauw benul waar je nu het beste kun beginnen.
Baal er ook van, heb ze niet verkocht, had verwacht dat hij nog wel verder zou stijgen!weertenaar schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:57:
Mmm na het nieuws van full nodes is Waves weer flink ingezakt....dan maar wachten op het volgende nieuws....

same hereDanielson schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:20:
[...]
Baal er ook van, heb ze niet verkocht, had verwacht dat hij nog wel verder zou stijgen!

Gaat gelukkig nu weer een beetje de goede kant op!weertenaar schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:56:
[...]
same herewas aan het denken om er een aantal te verkopen net voor het nieuws bekend werd, maar toch maar besloten om te kijken wat er daarna zou gebeuren...helaas dus. wachten op het voglende nieuws dan maar.
De tijd van makkelijk geld verdienen met mining is nu wel voorbij heb ik het idee. De beste kans heb je met kleine altcoins minen en dan hopen dat ze veel waard worden denk ik. Maarja welke kies je dan...huntedjohan schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:17:
Een eenduidig antwoord is er iig niet anders zou iedereen het doen en zou dat geen goede optie meer zijn
Met één simpele search op Google zie je dat Onecoin een regelrechte scam is. Ik zou je broertje waarschuwen daar verre van te blijven.huntedjohan schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:17:
daar ben ik helaas te laat meeLuuk schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:02:
[...]
Met één simpele search op Google zie je dat Onecoin een regelrechte scam is. Ik zou je broertje waarschuwen daar verre van te blijven.

ik hou ze lekker, kijken of ze de ETH kant op gaan.Danielson schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:00:
[...]
Gaat gelukkig nu weer een beetje de goede kant op!
Verwijderd
ben op zoek naar een nieuwe ICO om wat in te investeren.
iemand enige idee of Incent een goede keuze is.?
iemand enige idee of Incent een goede keuze is.?
Wat een stilte hier! Terwijl er best heel veel gaande is in crypto land. Of heeft iedereen het al opgegeven?
Ik heb weer wat BTC gekocht en zat gisteren eens wat te rekenen.LED-Maniak schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:31:
Wat een stilte hier! Terwijl er best heel veel gaande is in crypto land. Of heeft iedereen het al opgegeven?
Er zijn nu 16.000.000 bitcoins met een gezamenlijke waarde van 11.840.000.000 Dollar.
In de financiele wereld stelt dat eigenlijk nog niet heel veel voor en ik denk/verwacht (onderbuik) dat de BTC toch wel een totale waarde van zo'n 100.000.000.000 zal aannemen in de aankomende 10 jaar.
Er zullen tegen die tijd 20.000.000 bitcoins zijn, dus de waarde van een bitcoin is dan 5000 dollar.
Dus dan is de groei van een bitcoin in 10 jaar van 740 dollar naar 5000 dollar.
Beetje realistisch of denken jullie dat dit totale onzin is?
Ik denk dat bitcoins nog veel meer waard zal gaan worden, of wordt ingehaald door ETC.
Echter de toepassingen zijn nog niet zo wijd verspreid terwijl er zoveel praktische toepassingen te maken zijn.
Echter de toepassingen zijn nog niet zo wijd verspreid terwijl er zoveel praktische toepassingen te maken zijn.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Als de Bitcoin een blijver is zal ie alleen maar omhoog gaan, persoonlijk reken ik daar wel op. Of ie in 10 jaar naar de 5.000 gaat durf ik niet te zeggen. Het kan ook prima 2.000 zijn of zelfs 10.000.Ernemmer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:42:
[...]
Ik heb weer wat BTC gekocht en zat gisteren eens wat te rekenen.
Er zijn nu 16.000.000 bitcoins met een gezamenlijke waarde van 11.840.000.000 Dollar.
In de financiele wereld stelt dat eigenlijk nog niet heel veel voor en ik denk/verwacht (onderbuik) dat de BTC toch wel een totale waarde van zo'n 100.000.000.000 zal aannemen in de aankomende 10 jaar.
Er zullen tegen die tijd 20.000.000 bitcoins zijn, dus de waarde van een bitcoin is dan 5000 dollar.
Ik zou zeker eens naar deze blogpost kijken: http://blog.kraken.com/po...-vs-etherwho-won-find-outErnemmer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:42:
[...]
Ik heb weer wat BTC gekocht en zat gisteren eens wat te rekenen.
Wedstrijd tussen universiteiten etc met de vraag: je hebt 1M USD en je moet het verdelen als investering over 5 jaar tussen bitcoin en ether, voor wat voor verhouding ga je dan? Overal staat een uitgebreide analyse bij.
Mocht het allemaal 'goed' gaan in bitcoinland voorzie ik wel weer een flinke stijging (+100% in 1 jaar??), maar als er weer een 'schandaal' (hack van exchange oid) komt dan zou het wel gelijk of minder kunnen zijn over 1 jaar, en dat kan natuurlijk elk moment gebeuren.
[ Voor 11% gewijzigd door Bartske op 01-12-2016 16:27 ]
Verwijderd
Ben benieuwd naar jullie mening. Ik zie hierboven enige 'voorspellers' die denken dat de Bitcoin nog flink gaat stijgen. De vraag is alleen hoeveel.
In PC-magazine las ik echter een redelijk goed onderbouwd stuk waarin diverse 'experts' beweren dat het snel is afgelopen met de Bitcoin door 3 belangrijke oorzaken.
1. Bitcoin-systeem is te traag en kan maar maximaal 7 transacties per seconde verwerken. Dit is veel te traag als iedereen het gaat gebruiken (Visa kan bv 20.000 transacties per seconde verwerken).
2. De gedistribueerde bitcoindatabase wordt te groot. Er komt in de nabije toekomst een moment dat de Bitcoinblockchain terrabytes groot wordt en niet meer op een 'normale' harde schijf past. De gewone man zet hem dan niet meer op zijn schijf, en het wordt dan toch weer soort van elitair.
3. Bitcoins minen kost nu al vrij veel energie. Op termijn zal dit alleen nog maar toenemen en op een gegeven moment zo inefficient zijn dat het financieel niet meer aantrekkelijk is. Goedkoper te produceren coin(s) die energie-zuiniger zijn zullen dan de voorkeur krijgen.
Ik ben geen expert maar wat vinden jullie van deze mening? Ik denk zelf de Bitcoin nog wel even blijft omdat er veel gebruik van wordt gemaakt door mensen die niet zo houden van wit geld, maar op lange termijn zijn de boven genoemde punten toch wel een dingetje denk ik? Of niet?
In PC-magazine las ik echter een redelijk goed onderbouwd stuk waarin diverse 'experts' beweren dat het snel is afgelopen met de Bitcoin door 3 belangrijke oorzaken.
1. Bitcoin-systeem is te traag en kan maar maximaal 7 transacties per seconde verwerken. Dit is veel te traag als iedereen het gaat gebruiken (Visa kan bv 20.000 transacties per seconde verwerken).
2. De gedistribueerde bitcoindatabase wordt te groot. Er komt in de nabije toekomst een moment dat de Bitcoinblockchain terrabytes groot wordt en niet meer op een 'normale' harde schijf past. De gewone man zet hem dan niet meer op zijn schijf, en het wordt dan toch weer soort van elitair.
3. Bitcoins minen kost nu al vrij veel energie. Op termijn zal dit alleen nog maar toenemen en op een gegeven moment zo inefficient zijn dat het financieel niet meer aantrekkelijk is. Goedkoper te produceren coin(s) die energie-zuiniger zijn zullen dan de voorkeur krijgen.
Ik ben geen expert maar wat vinden jullie van deze mening? Ik denk zelf de Bitcoin nog wel even blijft omdat er veel gebruik van wordt gemaakt door mensen die niet zo houden van wit geld, maar op lange termijn zijn de boven genoemde punten toch wel een dingetje denk ik? Of niet?
Dit is feitelijk een non-argument. De benodigde energie is niet proportioneel aan de leeftijd van bitcoin. Het is een wisselwerking tussen energiekosten en opbrengst. Het zal nooit meer kosten dan het oplevert, want dan haken mensen af en gaat de difficulty omlaag.Op termijn zal dit alleen nog maar toenemen en op een gegeven moment zo inefficient zijn dat het financieel niet meer aantrekkelijk is. Goedkoper te produceren coin(s) die energie-zuiniger zijn zullen dan de voorkeur krijgen.
De andere twee punten zijn weliswaar serieuze issues maar niet technisch onoverkomelijk.
Met hierboven en punt 2 zie ik ook niet echt als een probleem aangezien het toch als betaal/investeringsmiddel gebruikt moet gaan worden.
Dan is het net nodig om de gehele blockchain op je HDD te hebben (heb ik nu ook niet)
Punt 1 zie ik wel als een groot probleem, maar ik denk dat hier ook wel een oplossing voor te vinden is in de code. Ik heb hier verder geen verstand van maar wij zullen niet de enigen zijn die dat probleem zien.
Het wordt tijd dat ie even zakt naar 650 dan kan ik er weer wat bijkopen.
Dan is het net nodig om de gehele blockchain op je HDD te hebben (heb ik nu ook niet)
Punt 1 zie ik wel als een groot probleem, maar ik denk dat hier ook wel een oplossing voor te vinden is in de code. Ik heb hier verder geen verstand van maar wij zullen niet de enigen zijn die dat probleem zien.
Even snel doorgebladerd en het merendeel kiest toch voor de bitcoin.Bartske schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:25:
[...]
Ik zou zeker eens naar deze blogpost kijken: http://blog.kraken.com/po...-vs-etherwho-won-find-out
Wedstrijd tussen universiteiten etc met de vraag: je hebt 1M USD en je moet het verdelen als investering over 5 jaar tussen bitcoin en ether, voor wat voor verhouding ga je dan? Overal staat een uitgebreide analyse bij.
Mocht het allemaal 'goed' gaan in bitcoinland voorzie ik wel weer een flinke stijging (+100% in 1 jaar??), maar als er weer een 'schandaal' (hack van exchange oid) komt dan zou het wel gelijk of minder kunnen zijn over 1 jaar, en dat kan natuurlijk elk moment gebeuren.
Het wordt tijd dat ie even zakt naar 650 dan kan ik er weer wat bijkopen.
[ Voor 50% gewijzigd door Ernemmer op 01-12-2016 19:34 ]
Je moet nu bijkopen en dan kan het gewoon blijven stijgen
.
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 01-12-2016 20:23 ]
We zitten wel nu weer even in een high(of er enkele dollars van af) sinds een aantal jaar. Die afwachtendheid snap ik dan wel
Ik zie Bitcoin meer als een store of value/waarde asset. Een soort digitaal goud. Ik zie het steeds minder als 'regulier betaalmiddel' Het aantal transacties per seconde lijkt me dan een stuk minder relevant.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:09:
1 KG goud = 1 BTC, ik zie het wel voor me
Told you so.oisyn schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:22:
Je moet nu bijkopen en dan kan het gewoon blijven stijgen.
Ik heb nog altijd een long position open van 10BTC @ $725

Nice!.oisyn schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:45:
[...]
Told you so
Ik heb nog altijd een long position open van 10BTC @ $725
Gisteren heel dom geweest omdat ik wilde slapen en een long gesloten. Na 10 minuten schoot hij omhoog

Wat bedoelen jullie met 'long' en hoe zie ik dat terugkomen op Kraken?
De uitleg die ik lees kan ik niet matchen met jullie reacties...
De uitleg die ik lees kan ik niet matchen met jullie reacties...
long = aankopen(en verwachten dat de koers stijgt)
short = geleende btc verkopen(en verwachten dat de koers daalt)
Knallen we toch weer een stukje omhoog.. Ik blijf er maar buiten, voordat we weer een December 2013 krijgen..
[edit]
WOW
5551 naar 5361 CNY kaars
. Dan rekt je even de 20x posities twee kanten op
short = geleende btc verkopen(en verwachten dat de koers daalt)
Knallen we toch weer een stukje omhoog.. Ik blijf er maar buiten, voordat we weer een December 2013 krijgen..

[edit]
WOW
5551 naar 5361 CNY kaars

[ Voor 17% gewijzigd door LED-Maniak op 02-12-2016 16:30 ]
Blijkbaar was 775 dollar voor een hoop mensen de verkoopprijs. Binnen 2 minuten 10 dollar err af toen ie even op 775 kwam
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om