Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Het lijkt me ook wel eens leuk om te gaan spelen met een trading bot, b.v. deze: https://cryptotrader.org/strategies/GB9coJgZLuPXqdDNW

Maar heeft iemand een link naar b.v. een beginnerstutorial? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zit iemand hier ook in SYS? :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Was het maar waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Danielson schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:25:
Het lijkt me ook wel eens leuk om te gaan spelen met een trading bot, b.v. deze: https://cryptotrader.org/strategies/GB9coJgZLuPXqdDNW

Maar heeft iemand een link naar b.v. een beginnerstutorial? :)
https://www.google.nl/web...ptotrader+beginners+guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

ETH gaat weer als een raket!
Wel de verkeerde kant op voor mij uiteraard. Denk dat iedereen gauw zijn eth inwisselt voor sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Ik denk dat ik het voorlopig maar bij BTC houd, al die andere valuta vind ik toch nog een beetje te gevaarlijk.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:56
vertigoo schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:01:
ETH gaat weer als een raket!
Wel de verkeerde kant op voor mij uiteraard. Denk dat iedereen gauw zijn eth inwisselt voor sys
Of DGB of XVC of XCP, zaten weer een aantal mooie pumps tussen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De ethereum bubbel lijkt nu toch wel behoorlijk leeg te lopen, wat te verwachten viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Ja, BTC zakt geleidelijk ook weer verder. Nog even wachten op het moment om weer in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:43
Niet alleen de ETH bubbel, bijna alles lijkt te dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n ETH verkocht. Heb wel wat verlies geleden, maar beter dat dan helemala niks meer overhouden van die pump & dump. Wat overblijft aan BTC ga ik ook naar fiat omzetten.
Eigenlijk ben ik stilaan uitgekeken op crypto. Het is gewoon 24/7 Wolf of Wallstreet spelen en als je gaat werken, kun je je hier onmogelijk fatsoenlijk mee bezig houden. Voorts kun je net zo goed op de forex zitten. EURJPY of USDCNY is uiteindelijk niet verschillend van EURBTC en LTCETH bijvoorbeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
De LISK ICO is afgelopen en heeft bijna 14K bitcoin opgehaald. https://ico.lisk.io/

Ben benieuwd wat er met de coin gaat gebeuren en hoop dat het een succes wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:35
Bartske schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:08:
De LISK ICO is afgelopen en heeft bijna 14K bitcoin opgehaald. https://ico.lisk.io/

Ben benieuwd wat er met de coin gaat gebeuren en hoop dat het een succes wordt.
Dat is nog flink veel zo op het einde. Toen ik keek was er nog 17 uur te gaan geloof ik, en was er nog onder de 10000 BTC geinvesteerd.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb niet veel vertrouwen in Lisk, maar je kunt als trader wel flink verdienen op de pump die ongetwijfeld gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:18

RMX

Gise. Hoe heeft jouw bot het gedaan met de ETH koers? Ben daar wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
RMX schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:14:
Gise. Hoe heeft jouw bot het gedaan met de ETH koers? Ben daar wel benieuwd naar!
hi RMX,

Laatste trades helaas wat verlies gepakt, daardoor is het eindresultaat nu omlaag naar +86% sinds 1 maart:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iBk1Brc.png

Wel heb ik inmiddels gister v1.8 released, die heeft wederom weer een aardige performance boost tegenover v1.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:40
Ik wil me ook eens gaan verdiepen/bezig houden met handelen in cryptocurrency. In het verleden al ervaring opgedaan met handelen in turbo's/sprinters op de beurs en ben er dus niet heel onbekend mee.

Nu zijn er zo op het oog genoeg exchanges/markets. Welke gebruiken jullie het meest? Of werken jullie vrijwel alleen met Cryptotrader vanwege de bots die je daar kunt maken/gebruiken voor x-euro per maand? Dat is natuurlijk ook een goede optie, maar de initiele inleg zal wel wat hoger moeten zijn om bijv. de kosten die je maakt al terug te kunnen verdienen.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Volgens mij maken niet heel veel mensen hier direct gebruik van sites als cryptotrader, het merendeel zit toch handmatig te handelen door middel van Daytraden of langere termijn handelen.

Je zou sowieso gewoon kunnen beginnen met een account aan te maken op Kraken. Deze Exchange gebruik ik persoonlijk vooral voor het uitbetalen van fiat/euro's aangezien dit de goedkoopste optie is. Maar een account aanmaken, beginnen met een paar euro's en beetje bekend worden met de termen en opties lijkt me een goeie eerste stap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
De_Bastaard schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:58:
Ik wil me ook eens gaan verdiepen/bezig houden met handelen in cryptocurrency. In het verleden al ervaring opgedaan met handelen in turbo's/sprinters op de beurs en ben er dus niet heel onbekend mee.

Nu zijn er zo op het oog genoeg exchanges/markets. Welke gebruiken jullie het meest? Of werken jullie vrijwel alleen met Cryptotrader vanwege de bots die je daar kunt maken/gebruiken voor x-euro per maand? Dat is natuurlijk ook een goede optie, maar de initiele inleg zal wel wat hoger moeten zijn om bijv. de kosten die je maakt al terug te kunnen verdienen.

Cheers
Maak inderdaad een account op kraken en ga je eerst eens verdiepen in de bitcoin. Alternatieve cryptocurrencies kunnen heel leuk zijn maar ook heel gevaarlijk (zoek maar eens op 'pump and dump'). Bij een pump en dump heb je een grote kans om slachtoffer te worden aangezien de grote jongens daar heel veel winst op maken (ten koste van de kleine bezitters).

Maar regel 1: doe het niet met geld wat je niet kunt missen! De BTC koers lijkt niet ineens meer in te kunnen storten op dit moment maar veilig is het nog niet.

Heb zelf een bot op het moment lopen op cryptotrader voor ETH/BTC op kraken maar die doet het niet bijster goed dus zou daar niet al te veel op vertrouwen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 28-03-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bartske schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:43:
[...]

Maak inderdaad een account op kraken en ga je eerst eens verdiepen in de bitcoin. Alternatieve cryptocurrencies kunnen heel leuk zijn maar ook heel gevaarlijk (zoek maar eens op 'pump and dump'). Bij een pump en dump heb je een grote kans om slachtoffer te worden aangezien de grote jongens daar heel veel winst op maken (ten koste van de kleine bezitters).

Maar regel 1: doe het niet met geld wat je niet kunt missen! De BTC koers lijkt niet ineens meer in te kunnen storten op dit moment maar veilig is het nog niet.

Heb zelf een bot op het moment lopen op cryptotrader voor ETH/BTC op kraken maar die doet het niet bijster goed dus zou daar niet al te veel op vertrouwen.
Haha, ik weet er alles van. Ervaringen uit het verleden ................. :') Ik doe het alleen met een "paar" euro die ik bereid ben ook eventueel te verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man

mark de man

Wij zullen doorgaan...

De koers van Ether lijkt zich toch beter te handhaven dan ik dacht. Gisteren mijn laatste deel verkocht, maar we zitten nu bijna op €10,60. Als hij onder de €10 zakt denk ik dat ik langzaam weer instap. BTC daarentegen lijkt de afgelopen maand slechts licht te schommelen tussen €360 en €380 en veel meer winst dan 2% per trade pak ik daar niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Voor de geïntresseerden heb ik sinds gisteren trouwens wel een demo van mijn bot online gezet. deze kan je 30 dagen draaien voor maar $12,50. hij is echter wel gelimiteerd op een portfolio van slechts 0.1 BTC.

Dus voor $12,50 en inleg van bijvoorbeeld €20 kan je 'm al 30 dagen proefdraaien. De kosten zal je met deze constructie waarschijnlijk niet eruit halen door de lage limiet maar het is enkel om het eens te testen en te kijken hoe het allemaal werkt en performt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
Momenteel wordt 'waves' wel aardig gehyped. De ICO begint op 12 april. Iemand hier al van gehoord?

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1387944.0

Word er zelf niet erg warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:13

BlueTooth76

Let the sun shine!

Aan iedereen die heeft meegedaan aan de Lisk ICO:

Zorg ervoor dat je je passphrase key valideert (=extra handeling!).
De launch is uitgesteld omdat slechts 44% van de deelnemers dat gedaan heeft.
Nu had het Lisk team daar ook meer aan kunnen doen door even een mailtje te sturen, maar ja...

Ga naar de website van de Lisk ICO en log daar in, vervolgens kan je je passphrase(s) invoeren en controleren.

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
BlueTooth76 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:57:

Nu had het Lisk team daar ook meer aan kunnen doen door even een mailtje te sturen, maar ja...

Ga naar de website van de Lisk ICO en log daar in, vervolgens kan je je passphrase(s) invoeren en controleren.
Dat was inderdaad behoorlijk onduidelijk, heb er ook geen mail over gehad.

edit:
oh handig, ik krijg nu een mail, twee minuten nadat ik de passphrase gevalideerd heb... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door DaCoTa op 05-04-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
BlueTooth76 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:57:

Ik heb de guide tot op de letter gevolgd en het valideren van de passphrase staat er niet in. Erg slecht.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:56
Bonez0r schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 00:10:
[...]

Ik heb de guide tot op de letter gevolgd en het valideren van de passphrase staat er niet in. Erg slecht.
Volgens mij is die validatie tool pas recentelijk opgeleverd door het Lisk team omdat er blijkbaar mensen waren waarbij de pashprase die ze gedownload hebben niet overeen kwam met degene in hun ICO account. Vandaar dat het geen onderdeel was van de initiele procedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Los van alle fancy alt coins, vind ik de Bitcoin koers bizar stabiel de laatste tijd. Vermoedelijk omdat er niet zoveel gebeurt qua nieuwswaarde?

Ik denk wel dat het goed is voor de adoptie, maar het is ook saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
gise schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:54:
Voor de geïntresseerden heb ik sinds gisteren trouwens wel een demo van mijn bot online gezet. deze kan je 30 dagen draaien voor maar $12,50. hij is echter wel gelimiteerd op een portfolio van slechts 0.1 BTC.

Dus voor $12,50 en inleg van bijvoorbeeld €20 kan je 'm al 30 dagen proefdraaien. De kosten zal je met deze constructie waarschijnlijk niet eruit halen door de lage limiet maar het is enkel om het eens te testen en te kijken hoe het allemaal werkt en performt :)
Leuk! :) Goede zet! Ik heb de demo van je bot nu draaien sinds gisteravond, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:02:
Los van alle fancy alt coins, vind ik de Bitcoin koers bizar stabiel de laatste tijd. Vermoedelijk omdat er niet zoveel gebeurt qua nieuwswaarde?

Ik denk wel dat het goed is voor de adoptie, maar het is ook saai :P
Idd de laatste maand slechts een paar procent omlaag of omhoog. Ether lijkt wel in een vrije val beland te zijn, zojuist al onder de 8 euro. Ik was onder de 9 euro weer ingestapt, maar nu toch weer met een klein verlies op 8.5 uitgestapt. Ik vraag me af waar de ondergrens ligt.

Edit: inmiddels al onder 7.5 euro.
Edit2: en onder de 7 :X

[ Voor 4% gewijzigd door mark de man op 10-04-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
mark de man schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:37:
[...]

Edit: inmiddels al onder 7.5 euro.
Edit2: en onder de 7 :X
En ja hoor, doordat ik een buy order heb op $7, stopt hij bij $7.35 en schiet vervolgens weer omhoog tot boven de $8. :(

BTC vind ik ondertussen steeds spannender. Ik weet dat er hier TA haters zitten, maar ik kan het niet laten om een plaatje te posten. Ik denk zelf nog maximaal twee weken voordat ie uitbreekt, al loopt de triangle door tot eind april. Het voelt alsof een whale dit allemaal heeft opgezet, het is gewoon te perfect. :/

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/eIJQ4GEP/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitSuA
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 22:49
Maak je die TA plaatjes zelf? Ik vind ze erg prettig, heb je ook een nieuwe van ETH? of kan ik die ergens realtime vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door NitSuA op 10-04-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Bonez0r schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:39:
[...]

En ja hoor, doordat ik een buy order heb op $7, stopt hij bij $7.35 en schiet vervolgens weer omhoog tot boven de $8. :(

BTC vind ik ondertussen steeds spannender. Ik weet dat er hier TA haters zitten, maar ik kan het niet laten om een plaatje te posten. Ik denk zelf nog maximaal twee weken voordat ie uitbreekt, al loopt de triangle door tot eind april. Het voelt alsof een whale dit allemaal heeft opgezet, het is gewoon te perfect. :/

[afbeelding]
Ik hou van TA!! :9~
Inderdaad veel TA haters hier, hahah

Voor hierboven, heb zelf afgelopen weken nog even geen charts gemaakt, en ja die maken de meesten gewoon zelf op bijvoorbeeld tradingview.

Heb hier wel een chart van iemand anders:

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/k0USJGU5/

We zijn door de support (blauwe lijn) heen gebroken, voor nu lijkt het erop dat we een bodem hebben gevonden (hammer candle) maar dat is afwachten, kan zomaar zijn dat als we weer wat opklimmen er weer een nieuwe sell-off begint

Ben echt benieuwd naar de komende maanden, halving komt dichterbij....

[ Voor 23% gewijzigd door gise op 11-04-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:06
Kan iemand in een notendop uitleggen wat er bij die beruchte halving gebeurt en wat dan de verschillende vervolg scenarios zijn? Ik meen eens te hebben gelezen dat de BTC koers ten gevolge hiervan kan verdubbelen..?

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
Bonez0r schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:39:
[...]

[afbeelding]
Achja als wetenschapper krijg ik altijd een beetje de kriebels van dat soort plaatjes, aangezien het alleen maar gebaseerd is op onderbuikgevoelens en als je een beetje creatief met je data omgaat je altijd wel dat soort lijnen kunt trekken. Maar doe vooral wat je wilt, ik zal nooit haten op dat soort plaatjes :P

De ETH koers is een beetje jammer inderdaad, ben benieuwd of dat nog aan gaat trekken.
Harmani schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:45:
Kan iemand in een notendop uitleggen wat er bij die beruchte halving gebeurt en wat dan de verschillende vervolg scenarios zijn? Ik meen eens te hebben gelezen dat de BTC koers ten gevolge hiervan kan verdubbelen..?
Vind dit wel een duidelijk artikel: https://bitcoinmagazine.c...itcoin-s-price-1455126224

Niemand weet wat de prijs met een halving gaat doen is eigenlijk wat er staat, maar theoretisch zou de prijs omhoog moeten gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Bartske op 11-04-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Ether lijkt nu een beetje gestabiliseerd te zijn. Als de koers morgen verder stijgt, denk ik dat ik wel weer langzaam ga instappen.

En nu door omhoog :P

[ Voor 26% gewijzigd door mark de man op 13-04-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Bartske schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:38:
[...]

Achja als wetenschapper krijg ik altijd een beetje de kriebels van dat soort plaatjes, aangezien het alleen maar gebaseerd is op onderbuikgevoelens en als je een beetje creatief met je data omgaat je altijd wel dat soort lijnen kunt trekken. Maar doe vooral wat je wilt, ik zal nooit haten op dat soort plaatjes :P
Volgens mij is TA veelal gebaseerd op psychologie. Een simpel voorbeeld is een resistance level, waarbij de prijs stijgt richting een vorige all time high. Vaak zie je dan dat mensen massaal gaan verkopen precies als de prijs de ATH bereikt, omdat ze bang zijn dat het niet verder zal stijgen en ze hun winst willen pakken nu die nog hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
Bonez0r schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:52:
[...]

Volgens mij is TA veelal gebaseerd op psychologie. Een simpel voorbeeld is een resistance level, waarbij de prijs stijgt richting een vorige all time high. Vaak zie je dan dat mensen massaal gaan verkopen precies als de prijs de ATH bereikt, omdat ze bang zijn dat het niet verder zal stijgen en ze hun winst willen pakken nu die nog hoog is.
Bij bitcoin misschien, maar die andere cryptocurrencies worden allemaal gedomineerd door whales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Wat denken jullie van BTC momenteel? Zelf verwacht ik dat hij de komende dagen/weken flink omhoog zal schieten. :)

Dit is enkel gebasseerd op mijn eigen TA, dus geen teken voor iedereen hier om flink in te gaan kopen, kan er natuurlijk ook flink naast zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik ben blij dat hij na een maand ofzo eindelijk mijn sell order heeft gehit. Ik was een tijd terug long gegaan op $424 voor 10BTC maar toen duikte hij weer enorm omlaag. Heb een hele tijd niet getrade en die positie gewoon opengelaten, met de hoop dat hij ooit vast wel weer terug zou bouncen :P. En dat deed ie, en uiteindelijk break even gedraaid op mijn margin funding costs.

Ik kijk het voor nu even aan. Het heeft even stil gelegen, maar het kan imho beide kanten op gaan. Als ik nu koop is het bijna een garantie voor een daling :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Nou, aangezien jij je positie hebt gesloten (sell) dan komt mijn voorspelling dus uit, THANKS! hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Ik wacht wel even totdat hij weer terugzakt tot 365 euro ;) Ondertussen lijkt er weer een pump van ether plaats te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Bitcoin is een dag geleden eindelijk uit de triangle gebroken en schiet omhoog. Ook is de buy kant binnen een paar dagen bijna verdubbeld en de sell kant gehalveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Bonez0r schreef op donderdag 21 april 2016 @ 02:51:
Bitcoin is een dag geleden eindelijk uit de triangle gebroken en schiet omhoog. Ook is de buy kant binnen een paar dagen bijna verdubbeld en de sell kant gehalveerd.
Kan idd nog wel eens leuk gaan worden de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben te laat op de trein gesprongen voor Bitcoin, maar ben nu gestart met Octacoin via de Crypto888 club. Zijn er hier nog Octa gebruikers? :) Ik hoop dat er wat winst uitkomt maar de eerste maand viel gelukkig mee _/-\o_

Ik zou wel willen minen maar ik vrees dat mijn iMac daar niet voor geschikt is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:56:
Ik ben te laat op de trein gesprongen voor Bitcoin, maar ben nu gestart met Octacoin via de Crypto888 club. Zijn er hier nog Octa gebruikers? :) Ik hoop dat er wat winst uitkomt maar de eerste maand viel gelukkig mee _/-\o_

Ik zou wel willen minen maar ik vrees dat mijn iMac daar niet voor geschikt is :/
Te laat op de bitcoin trein gesprongen? Die trein staat nog gewoon op het station met een beetje geluk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die trein is al een beetje te duur voor mij. Ik heb genoeg van 'aandelen' die reeds over hun top zijn. Ik denk dat Octacoin nu zeker in de gaten moet gehouden worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Gezien je nickname kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je andere belangen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:20:
Nee die trein is al een beetje te duur voor mij. Ik heb genoeg van 'aandelen' die reeds over hun top zijn. Ik denk dat Octacoin nu zeker in de gaten moet gehouden worden.
Wil je heel erg speculeren en misschien geluk hebben (zoals met ETH) ga dan in de altcoins, wil je een iets betrouwbaardere investering ga dan voor bitcoin.

Wil je je geld sowieso behouden hou het dan lekker op de bank :P

Mocht je nog altcoins zoeken die momenteel gehyped worden kijk dan naar LISK en WAVES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:20:
Ik denk dat Octacoin nu zeker in de gaten moet gehouden worden.
Hoezo denk je dat?
http://behindmlm.com/mlm-...oin-cryptocurrency-ponzi/

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard is de crypto888 club voor een stuk piramidespel. Zolang er nieuw volk naartoe gaat draait de molen. Maar dat is met aandelen en bitcoin ook zo. Van zodra iedereen eruit vlucht stort de prijs in elkaar. Het is altijd hetzelfde liedje in het leven. Spring op tijd op de trein en spring er op tijd van. Ik zit hier enkel om wat mee te lezen, niet om mensen te ronselen. Het is teveel administratief werk om leden toe te voegen en het interesseert me niet. Ik hoop om er iets aan te verdienen voor de tijd dat het mag duren. Net als de rest hier die met deze materie bezig is. Bitcoin is helaas niet meer interessant om te minen. Andere misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:01:
Gezien je nickname kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je andere belangen hebt.
Jij mag denken wat je wilt, maar er is niets van waar. De bonussen die in de crypto888 club betaald worden voor het aanbrengen voor nieuwe leden zijn inderdaad enorm. Maar daar doe ik niet aan mee, er komt teveel administratieve rompslomp bij kijken. Ik zit hier om wat te lezen en bij te leren. Ik vind de bitcoin echter nogal duur om in te stappen en ik betwijfel als hij ooit nog zal verdubbelen in waarde. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
gise schreef op zondag 17 april 2016 @ 00:07:
Wat denken jullie van BTC momenteel? Zelf verwacht ik dat hij de komende dagen/weken flink omhoog zal schieten. :)

Dit is enkel gebasseerd op mijn eigen TA, dus geen teken voor iedereen hier om flink in te gaan kopen, kan er natuurlijk ook flink naast zitten
told you so O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
Trouwens het handelsplatform van Bitonic, BL3P.eu , is nu live in Nederland als je een bunq-rekening hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Biersteker op 24-04-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 00:09:
[...]

Jij mag denken wat je wilt, maar er is niets van waar. De bonussen die in de crypto888 club betaald worden voor het aanbrengen voor nieuwe leden zijn inderdaad enorm. Maar daar doe ik niet aan mee, er komt teveel administratieve rompslomp bij kijken. Ik zit hier om wat te lezen en bij te leren. Ik vind de bitcoin echter nogal duur om in te stappen en ik betwijfel als hij ooit nog zal verdubbelen in waarde. ;)
Wij van wc-eend.... Beetje naïef/ondoordacht om vervolgens een dergelijke nickname te kiezen.
Ik ben ook van plan om op de Bitcoin-trein te stappen, maar hoop eigenlijk eerst nog even een daling te zien.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
lol, totally jinxed it...
Biersteker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:06:
Trouwens het handelsplatform van Bitonic, BL3P.eu, is nu live in Nederland als je een bunq-rekening hebt.
Nice, hoop dat dit wat wordt. Met een beetje mazzel een goede manier om je BTC terug naar je bank te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist deel genomen aan de WAVES ico
10.715 waves voor 0.75 BTC gekocht.
ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs van een waves gaat zijn.
nog 38 dagen wachten pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
wat is de URL van de WAVES ICO? misschien maar even proberen ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:03:
wat is de URL van de WAVES ICO? misschien maar even proberen ook nog :)
https://ico.wavesplatform.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin (de enige echte) stijgt weer lekker de laatste paar dagen. Naast Steam zal het volgende bericht ook wel meespelen:

https://www.bitstamp.net/...ly-licensed-btc-exchange/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 00:12:
Bitcoin (de enige echte) stijgt weer lekker de laatste paar dagen. Naast Steam zal het volgende bericht ook wel meespelen:

https://www.bitstamp.net/...ly-licensed-btc-exchange/
Dat is wel goed nieuws, ook voor cryptocurrency in het algemeen :).

Waar kopen jullie je Bitcoins btw? Die Waves ICO is wellicht wel een interessant iets om als beginner iets mee te doen, maar dan moet je natuurlijk wel eerst bitcoins hebben _O-. Nevermind, kan ik gewoon via Kraken doen :p

[ Voor 23% gewijzigd door De_Bastaard op 26-04-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
De_Bastaard schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:58:
[...]

Dat is wel goed nieuws, ook voor cryptocurrency in het algemeen :).

Waar kopen jullie je Bitcoins btw? Die Waves ICO is wellicht wel een interessant iets om als beginner iets mee te doen, maar dan moet je natuurlijk wel eerst bitcoins hebben _O-. Nevermind, kan ik gewoon via Kraken doen :p
Of gewoon via Bitonic.nl, anycoindirect.eu ed. nog makkelijker met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 09:14

Blord

Hello Kitty !

Op BitStamp BTC/EUR kun je tijdelijk traden tegen 0% fee. Deze actie is tijdelijk geldig voor een maand. Let wel op dat het niet voor BTC/USD geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 09:47
Ik ben een tijdje uit de cryptovalutawereld geweest en nooit mijn bitcoins en wat andere altcoints van Cryptsy gehaald. Tot mijn schrik is de website al een tijdje down en lees ik her en der berichten dat ze failliet zijn? Ik vind geen up to date info, kan iemand mij meer hier over vertellen? En wellicht ook wat te doen om mijn bitcoins terug te krijgen? Hoop niet weer op een Mt. Gox verhaal. Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Oei, hopelijk valt de schade mee! Ik had er zelf ook nog wat LTC staan, maar ik ben bang dat we die nooit terug gaan zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
laurson schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:55:
Ik ben een tijdje uit de cryptovalutawereld geweest en nooit mijn bitcoins en wat andere altcoints van Cryptsy gehaald. Tot mijn schrik is de website al een tijdje down en lees ik her en der berichten dat ze failliet zijn? Ik vind geen up to date info, kan iemand mij meer hier over vertellen? En wellicht ook wat te doen om mijn bitcoins terug te krijgen? Hoop niet weer op een Mt. Gox verhaal. Bvd!
Tjaa.. Beetje 'eigen schuld, dikke bult' verhaal hoor, je haalt zelf Mt. Gox al aan en hebt hier blijkbaar niks van geleerd! Een belangrijke regel die toch wel in de top 3 van 'cryptocurrencyregels' staat is laat nooit je geld/bitcoin ed. voor langere tijd op een exchange staan maar hou vooral ZELF de controle over je private keys. (cold storage, wallet op eigen pc/telefoon ed)
Zéker als je een tijdje 'uit de cryptovalutawereld' gaat.

Ik hoop voor je dat het niet om enorme bedragen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:42:
zojuist deel genomen aan de WAVES ico
10.715 waves voor 0.75 BTC gekocht.
ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs van een waves gaat zijn.
nog 38 dagen wachten pffff
Ik wil ook wat Waves gaan kopen, maar hoe gaat dit in zijn werk? Ik maak BTC over naar het aangeven adres, dit wordt vervolgens omgezet in Waves. Op de dag van de launch komt er een wallet? En is hij te traden op Exchanges?

Heb ik dit goed? Presales zijn nieuw voor me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:59:
[...]

Ik wil ook wat Waves gaan kopen, maar hoe gaat dit in zijn werk? Ik maak BTC over naar het aangeven adres, dit wordt vervolgens omgezet in Waves. Op de dag van de launch komt er een wallet? En is hij te traden op Exchanges?

hoe de waves wallet eruit zal zien weet ik ook nog niet.
er zullen na de ICO , exchanges komen met een wallet om waves te verhandelen.
hoe je jouw waves tokens kunt versturen naar zo'n wallet is me nog niet helemaal duidelijk.
denk dat na de ICO wel meer info op je dashboard komt.
ben zelf ook een newbie wat betreft ICO's :)

deze thread ( https://bitcointalk.org/index.php?topic=1387944.0 )in de gaten houden is ook handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yalis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08-2019
Even een vraagje van een valuta leek:
Is wat er de laatste paar dagen met de BitCoinKoers gebeurt een klassiek "Pump & Dump" beinvloeding zoals in de topic-intro uitgelegd wordt?.

Het suffe is dat je het zelfde pattroon ook ziet in de LiteCoin: https://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/ltceur

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/1tau6o.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door yalis op 28-04-2016 10:42 . Reden: toevoegen litecoin referentie ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bonez0r
Ik denk zelf dat het geen pum&dump is, maar een normale correctie na een sterke stijging. Als ik mijn oude triangle er weer even bij haal zie je dat de prijs weer gedaald is tot bijna het punt waar hij ook uit de triangle brak. Dat gebeurt vaak (maar niet altijd) en is normaal. Ook zie je dat de sterke stijging stopte toen de prijs bijna een vorige high had gehaald (roze lijn) en toen naar beneden ging. Ook dit is normaal en we kunnen alleen wachten tot de koers weer een poging doet om boven de roze lijn te komen. Ik verwacht zelf dat de prijs op korte termijn niet meer onder de $430 zakt, het punt waarop de triangle gebroken werd. Maar ga vooral niet traden aan de hand van dit verhaal, ik ben ook maar een noob die veel geld verloren heeft. Bovendien is dit maar één interpretatie. Iemand wiens blog ik volg, Enky Nakamura, gebruikt weer heel andere methoden. Ik zie dat hij weer een nieuwe post heeft geschreven en dat hij $400-$425 als goede buy zone ziet.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/qd4q5JkT/

[ Voor 13% gewijzigd door Bonez0r op 29-04-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Danielson schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:59:
[...]

Het is alleen niet zo dat je nu al weet hoeveel waves je krijgt voor x BTC. Ze verdelen namelijk een vast aantal waves, dat hebben ze van tevoren bepaald, en als aan het eind van de ICO blijkt dat jij 0,08% van de totale som BTC hebt ingelegd, krijg jij 0,08% van de te verdelen waves. Je krijgt wel een indicatie te zien van de huidige stand, dus bij mij stond er eerst 662 waves vanochtend, en nu is dat gedaald naar 661 omdat er inmiddels meer is ingelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een ander soort ICO wat wellicht interessant zou kunnen zijn is de crowdsale van de mycelium wallet.

https://wallet.mycelium.com

hier koop je een share die je later ( hoop ik ) met winst kunt verkopen.
waarschijnlijk ook als tokens op bv exchanges.
toch maar een gokje gewaagd en voor 0.25 BTC er aan deel genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ... zijn er mensen die deze maand ook iets verdiend hebben met Bitcoin? Ik vind dat hij te weinig op en neer beweegt om er iets aan te verdienen op dit moment. Ik heb enkele Octacoins gekocht en die prijs schommelde de laatste weken tussen de 4 en 12 dollar. Helaas niet durven verkopen en weer inkopen :X ... De intrest daarentegen was wel positief _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:40:
En ... zijn er mensen die deze maand ook iets verdiend hebben met Bitcoin? Ik vind dat hij te weinig op en neer beweegt om er iets aan te verdienen op dit moment. Ik heb enkele Octacoins gekocht en die prijs schommelde de laatste weken tussen de 4 en 12 dollar. Helaas niet durven verkopen en weer inkopen :X ... De intrest daarentegen was wel positief _/-\o_
Is prima op BTC te verdienen hoor :)

Tenminste, het ligt eraan wat je doelen zijn. ik vind een 4% per maand pakken prima resultaat

[ Voor 8% gewijzigd door gise op 02-05-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze maand 11,08%

De cryptoclub heeft deze maand een winst van 13,86% behaald maar wij krijgen 'slechts' 80% daarvan. Hopelijk doen ze zo voort ;)

Dat is 100 keer meer dan de intrest op een gewone bankrekening :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:11:
Ik had deze maand 11,08%

De cryptoclub heeft deze maand een winst van 13,86% behaald maar wij krijgen 'slechts' 80% daarvan. Hopelijk doen ze zo voort ;)

Dat is 100 keer meer dan de intrest op een gewone bankrekening :X
Jeetje, ga eens even ergens anders je pyramid schemes promoten.

Dat valt gegarandeerd een keer om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles valt om. Het is een kwestie van op tijd ergens in te gaan en op tijd ergens uit te gaan. Net zoals aandelen. Ik hoop over 6-8 maanden eruit te stappen en iets verdiend te hebben. Daarna kijken we weer uit naar iets anders, zoals elke belegger doet toch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:57:
Alles valt om. Het is een kwestie van op tijd ergens in te gaan en op tijd ergens uit te gaan. Net zoals aandelen. Ik hoop over 6-8 maanden eruit te stappen en iets verdiend te hebben. Daarna kijken we weer uit naar iets anders, zoals elke belegger doet toch ;-)
Het enige nadeel van pyramide spelen is dat die expliciet op het verlies van andere mensen gebouwd zijn.

De enige goede tijd om uit een pyramide spel te stappen is als je maximale schade aan iedereen onder je aanricht, zolang die schade nog niet maximaal is kan je er maar beter in blijven zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:57:
Alles valt om. Het is een kwestie van op tijd ergens in te gaan en op tijd ergens uit te gaan. Net zoals aandelen.
Net zoals eerder probeer je jouw piramidespelletje te vergelijken met aandelen. Wat werkelijk absurd is. Aandelen hebben een fundamentele onderliggende waarde die verandert aan de hand van de prestaties van het bedrijf. Daarbovenop kan een hoeveelheid extra waarde zitten die puur is onstaan vanuit verwachtingen van beleggers, maar voor een normaal en gezond lopend bedrijf zal de aandeelkoers nooit spontaan naar 0 kelderen.

Dit in tegenstelling tot piramidespellen, waar geen daadwerkelijke kapitaalgroei plaatsvindt behalve het binnenhalen van meer inleg. Gezien deelnemers worden uitbetaald met de inleg van nieuwe spelers, zal de ratio van daadwerkelijk beschikbaar geld tot totale som van alle "virtuele saldo's" van de deelnemers steeds verder afnemen. Tot het punt waarop de hoeveelheid opnames uit het spel de nieuwe inleg overstijgt en de uitbater niet meer aan de financiele verplichtingen kan voldoen (en meestal voor dat moment al met de pot vertrokken is).
Ik hoop over 6-8 maanden eruit te stappen en iets verdiend te hebben. Daarna kijken we weer uit naar iets anders, zoals elke belegger doet toch ;-)
Jij bent geen belegger.

Deelnemers aan piramidespellen vallen grofweg in 2 categorien:
- Mensen die naief en slecht geinformeerd zijn en niet doorhebben dat het gaat om een piramidespel. Ze denken dat het een legitieme investering betreft. Hoe meer tegengas ze krijgen, hoe harder ze zich vastbijten om hun "investering" te verdedigen. Al begint het vaak wel een beetje te knagen dat er iets niet klopt.
- Mensen die precies doorhebben wat de aard van het beestje is en die willen profiteren van de naiviteit van de mensen uit de eerste categorie. Ze promoten het spel om zoveel mogelijk mensen binnen te halen (vaak zijn er speciale referral-bonussen) en blijven zitten tot ze een redelijke winst hebben behaald, waarna ze uitstappen en de latere instappers met de grote verliezen opzadelen wanneer de boel in elkaar klapt. Ze zijn zich ervan bewust dat het een zero-sum spel betreft en dat alle winst die ze behalen direct ten koste gaat van een ander.

Welke van de twee ben jij?

Overigens zijn dit soort piramidespellen al behoorlijk oud. Ze danken hun Engelse naam "ponzi scheme" aan ene Charles Ponzi die in het begin van de 20e eeuw een dergelijke constructie opgezet had. In het geval van Ponzi, begon het met een daadwerkelijk legitiem verdienmodel, dat achteraf toch niet zo gunstig bleek te zijn, waardoor Ponzi investeerders maar ging uitbetalen met de inleg van nieuwe klanten.

Tegenwoordig slaan de meeste piramidespellen de eerste stap over en beginnen direct als een "ponzi scheme". De komst van Bitcoin en andere cryptocurrencies heeft de ponzi industrie wat nieuw leven ingeblazen. Enerzijds omdat Bitcoin transacties moeilijker te traceren of te blokkeren zijn door overheden, wat het voor de oplichters makkelijker maakt. Anderzijds omdat er, zeker in de begindagen, grote winsten behaald konden worden door simpelweg Bitcoins te bezitten, waardoor de claims van fantastische rendementen van piramidespellen makkelijker te rationaliseren waren.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winst wordt niet behaald uit het piramidesysteem, maar uit investeringen in boorplatformen, sportarbitrage en casino's. Ik was ook sceptisch in het begin en moest me ook wat verdiepen. Ik breng geen nieuwe leden aan en doe dus niemand 'schade'. Ik zit zelf in de 'onderste rij' en hoef dus geen verwijten te krijgen die niet waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:18:
De winst wordt niet behaald uit het piramidesysteem, maar uit investeringen in boorplatformen, sportarbitrage en casino's.
Geloof je het zelf? Of zit je nog solide in categorie 1?

Een investeringsmaatschappij die werkt met boorplatformen, sportarbitrage en casino's? Dat is wel een heel erg willekeurige combinatie van totaal verschillende dingen. En als ze simpelweg dingen investeren uit naam van hun gebruikers, waarom dan zo'n ingewikkeled piramide-systeem met referrals en dergelijke zaken.

Een standaard lakmoesproef voor dergelijke websites is: "Als ze daadwerkelijk zo'n hoge maandelijkse winst kunnen behalen met legitieme investeringen, waarom vragen ze dan om geld van willekeurige consumenten en niet van professionals?" Banken, hedge-funds en dergelijke bedrijven die zullen in de rij staan als je dergelijke winsten kunt bieden met legitieme investeringen. En het is een heel stuk makkelijker om 1 grote investeerder te hebben dan een heel leger aan kleine investeerders, waarvoor je een account-management systeem moet maken, klantenservice moet inhuren, ingewikkelde referral-system moet opzetten, enz...
Ik was ook sceptisch in het begin en moest me ook wat verdiepen.
Blijkbaar niet genoeg. Dit schreeuwt echt "SCAM".
Ik breng geen nieuwe leden aan en doe dus niemand 'schade'. Ik zit zelf in de 'onderste rij' en hoef dus geen verwijten te krijgen die niet waar zijn.
Ook al breng je zelf geen nieuwe leden aan (je promoot het wel, gezien je posts en nickname), zodra je er winst uit haalt, gaat dat ten koste van anderen. Je bent in dat geval medeschuldig aan het oplichten van anderen (in ieder geval moreel, mogelijk ook juridisch gezien in de Madoff Ponzi sommige investeerders die winst hebben gemaakt zijn gedwongen om hun winsten terug te betalen aan slachtoffers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
De winst wordt niet behaald uit het piramidesysteem, maar uit investeringen in boorplatformen, sportarbitrage en casino's. Ik was ook sceptisch in het begin en moest me ook wat verdiepen. Ik breng geen nieuwe leden aan en doe dus niemand 'schade'. Ik zit zelf in de 'onderste rij' en hoef dus geen verwijten te krijgen die niet waar zijn.
https://crypto888clubblog...n-cryptocurrency-success/

"Once a new member signs up with crypto888 their money is converted into digital chips, which will be used by professional gamblers and stock market traders as well as investors to maximize the potential of your winnings"

Het enige goede aan dit pyramide spel vind ik dat ze het zelf in elk geval niet ontkennen dat ze gewoon gokken (danwel in een casino of op de stock market) met het geld van hun users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Martijn19 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 05:38:
[...]

Het enige goede aan dit pyramide spel vind ik dat ze het zelf in elk geval niet ontkennen dat ze gewoon gokken (danwel in een casino of op de stock market) met het geld van hun users.
Behalve dat ook dat een leugen is.

Ik heb (via Bitcointalk) al meerdere van dit soort programma's langs zien komen. Gouden bergen werden beloofd middels een vaag investeringsprogramma of een onverslaanbare casino-strategie dat flinke winsten kon behalen, maar waarover nooit details werden gegeven. Leuke referral acties om maar zoveel mogelijk mensen binnen te halen natuurlijk. En een groep fanatieke "investeerders" die alle kritiek op het programma probeerden te pareren.

Het grappige was dat na het instorten van het spel, het vaak de fanatiekste fans waren die het hardst bezig gingen met allerlei juridische acties (die uiteraard nergens toe leiden, want de uitbaters dekten zich goed in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
maar uit investeringen in boorplatformen, sportarbitrage en casino's.
Ah ja. En boorplatformen, sportarbitrages en casino's zitten natuurlijk ook echt te wachten op investeringen in bitcoin ipv fiat 8)7. Je moet je eens afvragen waarom je dan wel alleen maar btc in kan leggen, en geen fiat. De investering blijft immers gelijk.

Was toevallig vandaag nog in het nieuws dat een Ponzi schemer voor 3 jaar de cel in moest, moest meteen aan jou denken ;)
De veroordeelde oplichter hield zijn slachtoffers voor dat hij het inleggeld zou investeren in projecten waarmee 'torenhoge rendementen' behaald zouden worden. ''In werkelijkheid waren deze beloften op drijfzand gebaseerd en wist hij louter zichzelf te verrijken'', concludeert de rechtbank.
Anyway, eigenlijk heeft dit alles niets met handel&koers te maken (jij handelt immers niet zelf), dus feitelijk is het hier offtopic.

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 05-05-2016 02:07 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je eens afvragen waarom je dan wel alleen maar btc octacoin in kan leggen, en geen fiat. De investering blijft immers gelijk.
Blijkbaar is het van oorsprong Aziatisch en zoeken vooral de rijke Chinezen manieren om makkelijk geld naar het buitenland te krijgen zonder dat de regering zich teveel kan bemoeien. Cryptocurrencies bieden op dat vlak iets meer vrijheid en iets minder overheidscontrole. Ik weet niet waarom ze voor casino's en sport gekozen hebben. Dat lijkt mij inderdaad nogal riskant. De boorplatformen daarentegen lijken me wel een goede keuze.

Ze zijn op dit moment trouwens licenties aan het regelen met Europese banken. Ze moeten immers een leverancier hebben voor de visakaarten die vasthangen aan de wallets.

Ik begrijp jullie onrust wel hoor. Maar kom aub met feiten en getuigenissen van echte mensen, geen meningen vanuit onderbuikgevoel omdat je de nieuwste systemen nog niet kent en denkt dat het een zoveelste oplichtingsspel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:48:
[...]
Ik begrijp jullie onrust wel hoor. Maar kom aub met feiten en getuigenissen van echte mensen, geen meningen vanuit onderbuikgevoel omdat je de nieuwste systemen nog niet kent en denkt dat het een zoveelste oplichtingsspel is.
Heb je de link gelezen die ik gepost heb?
http://behindmlm.com/mlm-...oin-cryptocurrency-ponzi/

Een paar quotes eruit:
Under the guise of paying out a purported 80% of profits generated via sports betting, Crypto 888 Club operate a recruitment-driven pyramid scheme tacked onto a dangerous cryptocurrency model.

...
Real money is invested by affiliates, converted into Ponzi points (digital chips), which are then subsequently converted into a cryptocurrency nobody really knows anything about.
...
Especially considering the coin is absolutely worthless to anyone outside of the Crypto 888 Club opportunity. Any merchants who do accept the coin are going to be Crypto 888 Club affiliates themselves, looking only to further increase their share of OctaCoins.

...
Everyone is encouraged to retain their OctaCoins, in the fear that they might wake up tomorrow and see the value has skyrocketed.

That of course never happens, with Romanov and top investors quietly withdrawing deposited funds.

Then, when people start to wake up and cash in their coins, everyone finds out there’s no funds left and the scheme collapses.
100% Ponzi/Scam en ik vind het eigenlijk schandalig dat je hier dat zit te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:31
[...]

Luister nou maar gewoon naar het wijze advies dat je van andere mensen hier hebt gekregen; er zijn helemaal geen "nieuwe systemen", en er gaat geen cent naar boorplatformen of wat voor onzin dan ook. Dit is gewoon de tigste scam/ponzi zoals we er al héél veel hebben gezien in cryptocurrency-land. Dat verhaal klinkt allemaal leuk en aardig, maar elke ponzi verzint wel een soortgelijk onzinverhaal waar je met een beetje ervaring zo doorheen prikt.

Hoe dit zal lopen: binnen nu en 2 maanden zal de site ineens offline zijn. Ze zullen een bericht naar buiten brengen dat ze gehackt zijn, of een willekeurige andere smoes (of ze laten überhaupt niks van zich horen). De community zal uit gaan zoeken wie er achter de site zat, wat een ontraceerbaar persoon zal zijn. Deze oplichter is er met jullie geld vandoor en zal voor altijd onvindbaar blijven.

[ Voor 20% gewijzigd door Avalaxy op 07-05-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet me denken aan die sites op darknet waar je speciaal ontwikkelde wallet.dat moet downloaden en je BTC erin steekt om na 24u het dubbele te krijgen. Je ziet dan massa's bitcoin transacties binnenlopen: kaching ;)
Maar niemand heeft natuurlijk de private key en nog geen dag later staat het saldo op 0: kthxbye.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Zal ik dat eens omdraaien? :)

Ik begrijp je enthousiastme wel hoor. Maar kom aub met feiten en getuigenissen van echte mensen, geen meningen vanuit onderbuikgevoel omdat je je geld erin hebt geïnvesteerd en heel erg hoopt dat het deze keer wél fo' realz is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Kan iemand uitleggen waarom ethereum zo is gestegen de laatste dagen? Pump of een nieuwsbericht ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jesserr schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:13:
Kan iemand uitleggen waarom ethereum zo is gestegen de laatste dagen? Pump of een nieuwsbericht ofzo?
Dit misschien? nieuws: Op Ethereum gebaseerde start-up haalt hoogste crowdfundbedrag tot nu ...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de dump ook nog komt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn19
Geen zorgen, die komt nog wel. De eerste flaws zijn al gevonden in het DAO contract en bekend gemaakt aan slock.it, helaas zijn ze er niet heel erg huiverig mee om deze naar buiten te brengen.

Toby schrijft momenteel een artikel hierover. Zal binnenkort wel verschijnen, dan update ik met een linkje.

[ Voor 27% gewijzigd door Martijn19 op 19-05-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Vandaag om 22:00 is de officiele launch van Lisk.

https://blog.lisk.io/lisk...n-6b17d1b2acd8#.1j9z0ch8u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Ik ben benieuwd wat er na de launch met de prijs gebeurd, de prijs staat nu net iets boven de 3 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Danielson schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:03:
Ik ben benieuwd wat er na de launch met de prijs gebeurd, de prijs staat nu net iets boven de 3 dollar.
Wait what?! 3 dollar :o
Hoe komen ze aan die prijs? Neem aan dat dat direct instort na de launch?

Anders is mijn ICO investering van 0,1 BTC nu al 3000 dollar waard namelijk :P :+

[edit]Zie de prijs nu al langzaam zakken, zal wel niet veel van overblijven denk ik :P

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk op 24-05-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Danielson schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:03:
Met die prijs wordt denk ik 95% gelijk op de markt gegooid, dus het lijkt mij sterk dat dit lang zal standhouden. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Luuk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:44:
[...]

Anders is mijn ICO investering van 0,1 BTC nu al 3000 dollar waard namelijk :P :+
Van harte dan! :D

https://coinmarketcap.com/currencies/lisk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Uhh, echt?
Waar kan ik sellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Nu online
Luuk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:44:
[...]

[edit]Zie de prijs nu al langzaam zakken, zal wel niet veel van overblijven denk ik :P
Zou mooi zijn, dan ben ik ook vanavond 10K rijker :P. Maar verwacht inderdaad dat hij snel gaat instorten.
Pagina: 1 ... 12 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).