Maar ETH is toch ook in waarde gestegen na de launch? Waarom zou dat bij LISK niet kunnen?
[ Voor 25% gewijzigd door voil op 24-05-2016 14:18 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 25% gewijzigd door voil op 24-05-2016 14:18 ]
Het kan zeker. Maar er zullen in eerste instantie veel 'profit takers' zijn met grote hoeveelheden LISK. Het zal wel even duren voor de prijs wat omhoog gaat. (Als dat al gebeurt)voil schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:17:
Maar ETH is toch ook in waarde gestegen na de launch? Waarom zou dat bij LISK niet kunnen?
Die ICO prijs van ETH was dacht ik 0,5 dollar per ETH, dat is nu tussen de 10/15 dollar!voil schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:17:
Bij deze even een quote van mezelf, ik was hier de eerste die melding maaktte over LISK. graag gedaangise schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:37:
[...]
Op dit moment bezit ik 0 ETH, heb nu 2,21 BTC op m'n bot gezet om in ETH te traden, wacht nu totdat hij gaat aankopen
https://cryptotrader.org/live/LzwdTzPWXnHvpDpPQ
Ohja, ook nog even een "gokje" wagen, 100 euro aan XEM gekocht:
https://cryptotrader.org/live/F362yGSM5CwJGh3Nb
En daarnaast: Hou komende tijd/maanden LISK in de gaten, mark my words, you heard it here first
Waarom heb ik deze memo niet ontvangen?gise schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:42:
[...]
Bij deze even een quote van mezelf, ik was hier de eerste die melding maaktte over LISK. graag gedaan
[ Voor 33% gewijzigd door gise op 24-05-2016 14:49 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Die prijs is gebaseerd op de hoge koers bij YoBit, waar storten van LISK (helaas) niet mogelijk is. Daardoor is er minder aanbod en kan de koers niet naar beneden. Zou mooi zijn die koersLuuk schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:44:
[...]
Wait what?! 3 dollar![]()
Hoe komen ze aan die prijs? Neem aan dat dat direct instort na de launch?
Anders is mijn ICO investering van 0,1 BTC nu al 3000 dollar waard namelijk![]()
[edit]Zie de prijs nu al langzaam zakken, zal wel niet veel van overblijven denk ik
Waar komen die huidge lisks op YoBit dan vandaan?remcoboy1479 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:01:
[...]
Die prijs is gebaseerd op de hoge koers bij YoBit, waar storten van LISK (helaas) niet mogelijk is. Daardoor is er minder aanbod en kan de koers niet naar beneden. Zou mooi zijn die koers
IOU - Yobit zou/ heeft Lisk gekocht in de crowdfunding. Het aantal aangekocht wordt geboden op de exchange. In feite zijn het dus getalletjes op de exchange, waarbij je moet vertrouwen dat Yobit de coins vandaag heeft.Danielson schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:05:
[...]
Waar komen die huidge lisks op YoBit dan vandaan?
[ Voor 12% gewijzigd door _AzN_GhOsT965 op 24-05-2016 17:02 ]
$LSK will be available for trading on Poloniex later today. We will announce when the #Lisk market is open for deposits.
yup en de IOU prijs van Lisk schiet nog ff omhoog om na 22:00 na een reëlere koers te dalen.
$6 inmiddels...als die koers echt is....iedereen klaar om te dumpen?Danielson schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:51:
[...]
Van harte dan!![]()
https://coinmarketcap.com/currencies/lisk/
Over 20 min weet je het!weertenaar schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:16:
[...]
$6 inmiddels...als die koers echt is....iedereen klaar om te dumpen?
Precies wat ik me nu afvraag! De site werkt in ieder geval niet echt meer, of http://login.lisk.io in ieder geval niet dan...
Bij mij ook niet (Blockchain is loading...). Zou wel de manier moeten zijn: http://forum-fok.digidip....topic%2F2303875%2F2%2F151Jesserr schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:20:
[...]
Precies wat ik me nu afvraag! De site werkt in ieder geval niet echt meer, of http://login.lisk.io in ieder geval niet dan...
Mijn Lisks zijn nu onderweg naar Poloniex!
zojuist eindelijk kunnen inloggen via de web wallet. Nog geen transacties zichtbaar op Poloniex, maar het buy order book loopt al lekker vol (voor wat het waard is...)Tourniquet schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:41:
[...]
Mijn Lisks zijn nu onderweg naar Poloniex!
135 (van de 303 benodigde) confirmations in de local client. Polonium loopt achter want die geeft nog maar 27 confirmations.
[ Voor 5% gewijzigd door paul-s83 op 24-05-2016 23:44 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Tourniquet op 24-05-2016 23:55 ]
de correctie is geweest....$0.29 nu...hopelijk hebben jullie ze voor een goede prijs kunnen verkopen....
Je zou het eens via https://login01.lisk.io/ kunnen proberen, daarmee heb ik 5 minuten geleden al mijn LSK kunnen versturen.remcoboy1479 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:05:
Krijg het nog niet voor elkaar om de LSK te versturen..
Zodra ik op Stuur LSK druk in de webomgeving, gebeurt er niets meer..
[ Voor 7% gewijzigd door Luuk op 25-05-2016 09:53 ]
[ Voor 23% gewijzigd door green-tea op 25-05-2016 10:03 ]
The hype is real. Gister helaas de launch moeten missen maar begreep dat er veel problemen waren met versturen. Zelf in de ico 0.5btc ingelegd met de huidige koers van 0.0006 is dat toch al 1.7 btc waardgreen-tea schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:00:
Wat een gekkenhuis was dat zeg! Ik heb nog een paar honderd kunnen kopen op 0.001.
Nu maar hopen dat deze dev zich waarmaakt, niet geschoten is altijd mis.
Mocht iemand het nodig hebben, ik heb wallet draaien op mijn VPS : http://37.97.177.81:8000/
Mijn ico 0.2btc is ook alweer 0.6btc waard toch lekker.Bartske schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:22:
[...]
The hype is real. Gister helaas de launch moeten missen maar begreep dat er veel problemen waren met versturen. Zelf in de ico 0.5btc ingelegd met de huidige koers van 0.0006 is dat toch al 1.7 btc waard
[ Voor 46% gewijzigd door green-tea op 25-05-2016 10:38 ]
Verwijderd
Waves ico?green-tea schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:38:
Hebben jullie ook 'geinvesteerd' in de Waves ico?
Gewoon rustig afwachtenDanielson schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:10:
Dacht dit ik mooi goedkoop Lisk had gekocht, maar de koers blijft maar dalen!
En zijn allemaal een gekkenhuis als de coin live komt =]Danielson schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:00:
ICO's zijn het nieuwe minen als je het mij vraagt, ze komen alle paddenstoelen uit de grond.
Yup, meer dan dat is het niet.Ernemmer schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:22:
Ik zit nu even naar die waves te kijken maar moet ik gewoon btc naar dat adres in mijn account sturen?
Beetje meer uitleg op de site was wel handig geweest.
Jesserr schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:51:
Zijn er mensen die alles/het grootste deel al verkocht hebben? Stiekem hoop ik op een koersverloop zoals ethereum, waarbij het dus zal stijgen naar iets van 0.025btc. Wat zijn jullie gedachten hierbij?
Valt mee hoor, dit is geen trend van het afgelopen jaar, het is zelfs op het moment nog aardig rustig. Op coinmarketcap staan nu 688 coins genoteerd. het hoogtepunt was toch wel rond de tijd van Doge en Coinye, toen kwamen er volgens mij bijna dagelijks nieuwe coins bijDanielson schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:00:
ICO's zijn het nieuwe minen als je het mij vraagt, ze komen alle paddenstoelen uit de grond.
Klopt, toen was het elke dag, snel een andere coin minen direct na release en dumpen.gise schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:06:
[...]
Valt mee hoor, dit is geen trend van het afgelopen jaar, het is zelfs op het moment nog aardig rustig. Op coinmarketcap staan nu 688 coins genoteerd. het hoogtepunt was toch wel rond de tijd van Doge en Coinye, toen kwamen er volgens mij bijna dagelijks nieuwe coins bij
[ Voor 82% gewijzigd door Ernemmer op 26-05-2016 13:36 ]
Waren leuke tijden inderdaad, maar je moet er wel de tijd voor hebben het allemaal bij te houden en er bovenop te zitten.Ernemmer schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:34:
Ik heb flink wat LISK gekocht, nu moet ie wel omhoog.
[...]
Klopt, toen was het elke dag, snel een andere coin minen direct na release en dumpen.
Kitteh coin heeft mij toen een hele leuke winst gegeven.
[ Voor 44% gewijzigd door Ernemmer op 26-05-2016 16:55 ]
and there it is..Ernemmer schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:54:
Volgens mij gaat ie zo wel door de 0.001mooi begin weer na bijna 2 jaar niks met crypto's gedaan te hebben.
Had dit niet al zo snel verwacht! Vanavond maar even goed in de gaten houdenLuuk schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:56:
[...]
and there it is..
Gaat echt veel te hard omhoog momenteel
[ Voor 16% gewijzigd door remcoboy1479 op 26-05-2016 17:41 ]
Precies hetzelfde probleem! Heb op login03 een transactie gedaan naar Polo, inmiddels 7 uur geleden, en nog steeds geen confirmations. Op die andere mirrors zie ik die transactie ook nog niet terug. Gaat nog niet echt lekker allemaal, maar wat je zegt, gelukkig stijgt de koersremcoboy1479 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 17:41:
Ik krijg de LSK niet eens op Poloniex, komen steeds terug in m'n wallet.. Gelukkig stijgt de koers
Ik heb login6 geprobeerd, en kreeg meteen een popup dat de transactie onderweg is, dat kreeg ik op de andere login pagina niet. Daarna begon hij te lopen. Gewoon op meerdere logins proberen. Het duurt daarna nog wel 303 confirmations, dus duurt een tijd.Jesserr schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:04:
[...]
Precies hetzelfde probleem! Heb op login03 een transactie gedaan naar Polo, inmiddels 7 uur geleden, en nog steeds geen confirmations. Op die andere mirrors zie ik die transactie ook nog niet terug. Gaat nog niet echt lekker allemaal, maar wat je zegt, gelukkig stijgt de koers
Did the trick. 5 minuten lang alle logins af om twee adressen leeg te trekkenDaCoTa schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:57:
[...]
Ik heb login6 geprobeerd, en kreeg meteen een popup dat de transactie onderweg is, dat kreeg ik op de andere login pagina niet. Daarna begon hij te lopen. Gewoon op meerdere logins proberen. Het duurt daarna nog wel 303 confirmations, dus duurt een tijd.
Gouden tip, had al eens 500 lisk over kunnen zetten maar de rest van mn lisk was me nog niet gelukt. Even login02 geprobeerd en binnen 1 minuut al 2 confirmationsDaCoTa schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:57:
[...]
Ik heb login6 geprobeerd, en kreeg meteen een popup dat de transactie onderweg is, dat kreeg ik op de andere login pagina niet. Daarna begon hij te lopen. Gewoon op meerdere logins proberen. Het duurt daarna nog wel 303 confirmations, dus duurt een tijd.
[ Voor 35% gewijzigd door Axente op 26-05-2016 20:30 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
De Chinese Yuan heeft waarde verloren door een of andere uitspraak, dus de Chinezen pompen weer meer geld in BTC.Hatsieflatsie schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:10:
Wat is er gebeurd met de koers van Bitcoin? Het is geëxplodeerd in de nacht.
Verwijderd
Met de ICO heb ik toen de tijd 0,2BTC geïnvesteerd die is ondertussen 0,8BTC waard. En nog eens wat extra gekocht toen ie op 0,00045 BTC/Lisk stond.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:17:
Met lisk kun je toch nooit geld verdienen? hoeveel euro investeren jullie er dan in? het gaat om centen
Huh? Er valt juist heel veel geld me te verdienen, als je b.v. tijdens de ICO 0.1BTC (40 euro) Lisk had gekocht is dat nu rond de 1BTC (400 Euro)Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:17:
Met lisk kun je toch nooit geld verdienen? hoeveel euro investeren jullie er dan in? het gaat om centen
Er is idd volgens mij veel mee te verdienen, maar het is wel flink gokken..het gaat (bijna) net zo hard omlaag als omhoog...dus vooral doen met bedragen die je niet nodig hebt (het kan zijn dat je even moet wachten voor het interessant is om weer te verkopenDanielson schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:36:
[...]
Huh? Er valt juist heel veel geld me te verdienen, als je b.v. tijdens de ICO 0.1BTC (40 euro) Lisk had gekocht is dat nu rond de 1BTC (400 Euro)
Dat zijn heel wat centen!
CNY is de hele week al stabiel?Martijn19 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:37:
[...]
De Chinese Yuan heeft waarde verloren door een of andere uitspraak, dus de Chinezen pompen weer meer geld in BTC.
[ Voor 76% gewijzigd door Bartske op 27-05-2016 09:15 ]
http://blog.kraken.com/po...en-to-support-dao-tradingmark de man schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:31:
Vanaf komende zaterdag is het ook mogelijk om DAO te traden bij Kraken zie ik net.
Kraken will add The DAO tokens to the growing list of assets supported on its global, cutting edge and low fee platform. The DAO tokens will trade under the abbreviation “DAO” with the following trade pairs available at launch:Margin trading and the dark pool will not be available for the DAO at launch, however other trading features will be available including the many advanced order types Kraken offers for taking profits and stopping losses.
- DAO/XBT (bitcoin)
- DAO/ETH (ether)
- DAO/EUR (euro)
- DAO/USD (US dollar)
- DAO/CAD (Canadian dollar)
- DAO/GBP (British pound)
- DAO/JPY (Japanese yen)
The DAO launch is expected at approximately 12 pm UTC on Saturday, May 28th (just a few hours after The DAO tokens become transferable). At launch clients can deposit their DAO tokens and start trading by navigating in their account to Funding > Deposit > DAO and creating a DAO deposit address. Note that there will be a small fee for address creation of $0.04 or $0.05, which will be deducted from the first deposit sent to the address (actually the address of a small contract). Deposit addresses cannot be removed until the first deposit is made.
Support for DAO trading comes shortly after the addition of DAO support for ether withdrawals. The DAO - or Decentralized Autonomous Organization - allows anyone to create their own autonomous organizations on the Ethereum blockchain. To learn more about The DAO, see the project’s website.
14:00.gise schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:07:
hoe laat onze tijd is dat?
Geen idee, maar ik lees op meerdere plekken over een zwakke CNY en dat er een kapitaalvlucht aan de gang is in China. De scherpe stijging komt wellicht door margincalls op Chinese exchanges:
Klinkt als een aardige arbitrage mogelijkheidTourniquet schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:10:
[...]
Geen idee, maar ik lees op meerdere plekken over een zwakke CNY en dat er een kapitaalvlucht aan de gang is in China. De scherpe stijging komt wellicht door margincalls op Chinese exchanges:
https://twitter.com/whalecalls/status/736003148188356608
Anyway, hopelijk is dit een definitieve doorbraak van de 3000 CNY weerstand. Aangezien het 2 maanden gekost heeft deze te doorbreken zou je zeggen dat er nu ook een stevige support ligt rond die prijs.
Nog wel $18 koersverschil tussen de Chinese en westerse exchanges btw. China zit al op $493, Bitstamp nog op $475.
[ Voor 89% gewijzigd door green-tea op 27-05-2016 15:39 ]
Verwijderd
met welke ICO prijs is een DAO token afgesloten ?green-tea schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:37:
DAO Tokens owned : 6755.59
Ben benieuwd =]
[...]
Klinkt als een aardige arbitrage mogelijkheid
[ Voor 18% gewijzigd door Ernemmer op 27-05-2016 19:51 ]
Ik heb 5eth ingelegd voor 6700dao dus denk niet dat je prijs kloptErnemmer schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:48:
100 DAO / 1 ETH was de prijs in het begin.
Ik was te laat en heb ze ingekocht voor 100 DAO / 1,5 ETH
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq