|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ja, moet er al 2 dagen minimum opstaan! Ik heb het vorige week woensdag doorgestuurd!
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Referentie-nummer goed doorgegeven? Als dat niet klopt dan moet de boel handmatig verwerkt worden en dan gaat het de support queue in.multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:26:
• SEPA and wire deposits are still processed on the day they are received.
Ja, moet er al 2 dagen minimum opstaan! Ik heb het vorige week woensdag doorgestuurd!
Is de overboeking daadwerkelijk bij de bank van Bitstamp aangekomen? Als het ergens bij een tussenliggende bank vast zit, dan kan Bitstamp er niet veel aan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Tremio op 30-05-2017 09:30 ]
Ja net gedubbeld checked.. alles klopt :(((Rannasha schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:28:
[...]
Referentie-nummer goed doorgegeven? Als dat niet klopt dan moet de boel handmatig verwerkt worden en dan gaat het de support queue in.
Is de overboeking daadwerkelijk bij de bank van Bitstamp aangekomen? Als het ergens bij een tussenliggende bank vast zit, dan kan Bitstamp er niet veel aan doen.
dit blijf ik zien bij deposit.

ETH. Meer potentieel dan BTC, weinig risico, heeft zich al bewezen.Tremio schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:30:
Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie allemaal... Stel dat je op dit moment €1000 vrij te besteden hebt. Aan welke cryptocurrency zou je dit uitgeven en waarom?
33% BTC, 33% ETH, 33% LTC voor mij omdat het de stabiele factoren zijn en 2 van de 3 hebben zeerzeker een toekomst. De 3de gebruik ik als wisselgeld voor de eerste 2 of om te spelen met andere currency op een exchange.Tremio schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:30:
Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie allemaal... Stel dat je op dit moment €1000 vrij te besteden hebt. Aan welke cryptocurrency zou je dit uitgeven en waarom?
Dat wordt in de rode box boven de quick reply al beantwoord.Tremio schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:30:
Ergens iets van de verwachtingen gelezen? Ben toch benieuwd of ETH morgen naar $300 zou kunnen.Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:12:
Verwacht nog een verdere flinke stijging in ETH als die morgen op de Chinese beurs wordt toegevoegd.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Je kunt beter kijken op trade.kraken.com. Dit gebruikt de CryptoWat.ch interface en daar kun je veel meer mee dan de standaard-grafiekjes van Kraken.pven schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:33:
Klopt het dat ik op https://www.kraken.com/charts geen overzicht van bv 1 dag of 1 week kan zien? Ik kan me dat niet voorstellen, maar ik kan de optie ook niet vinden.
Ze hebben dan ook bijna niets meer beschikbaar.multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:40:
bitonic bekeken. Lol die vragen 2350 per BTC terwijl Btcdirect 2130 vraagt. Schandalige verschillen.
Als ik een dergelijke site zou maken, dan zou ik de prijs ook laten oplopen op het moment dat mijn voorraad bijna op is en er niet zeer snel nieuwe voorraad binnen gaat komen. Als je geen haast hebt om de paar laatste bitcoins in je voorraad te verkopen, waarom zou je de prijs dan niet lekker verhogen om meer winst te pakken?
Wat gebeurd hier trouweens lol:

Zooo vaag dat
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Ja ETH gaat lekker, staat op moment van schrijven op 210 dollar.
Twijfels wat ik met m'n XRP ga doen, vorig weekend een kleine daling gehad maar blijft vrij stabiel nu... HODL of omzetten naar LTC
[ Voor 5% gewijzigd door DrWhite1 op 30-05-2017 09:51 ]
Had ik maar, had ik maar... ETH gaat heel lekker, ben benieuwd waarop hij afketst.DrWhite1 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:47:
Goedemorgen!
Twijfels wat ik met m'n XRP ga doen, vorig weekend een kleine daling gehad maar blijft vrij stabiel nu... HODL i guess
De meningen over XRP zijn redelijk negatief de laatste paar dagen, vandaar waarschijnlijk de stabiliteit. Ik denk niet dat XRP op korte termijn zal stijgen, of er moet iets bijzonders gebeuren vanuit de developers.
FUD - Fear Uncertainty and Doubt is een disinformatiestrategie gebruikt in de verkoop van cryptocurrency
ATH - All Time High, hoogste punt bereikt in waarde
ATL - All Time Low, laagste punt bereikt in waarde (sinds tijden)
P&D - Pump and Dump een tactiek waarbij massaal cryptocurrency wordt gepumpt (aankopen) of wordt gedumpt (verkopen) om zo een waardestijging of daling te veroorzaken
Crypto afkortingen:
BTC - Bitcoin
LTC - Litecoin
ETH - Etherium
ETC - Etherium Classic
XRP - Ripple
XVC - VCASH
XLM - Stellar Lumen
XMR - Monero
XEM - NEM
DOGE - Dogecoin
ZEC - ZCASH
BCN - ByteCoin
DGB - Digibyte
uiteraard, vul aan waar nodig.
TOP DEFINITION
hodl
An enthusiastic misspelling of Hold, prompting bitcoin users to avoid the temptation of selling off their coins once price starts rising.
- BTC is trading over $300 today, I'm thinking about selling...
- HODL!!!1!1ONE
HODL - een andere afkorting voor HOLD, dit is ontstaan na een typefout van iemand op bitcointalk of reddit, waarna HOLD als ludieke vervanger is gekozen voor het woord: HOLD
FOMO - Fear of Missing Out, de druk (vergelijkbaar met sociale druk) om bang te zijn de boot te missen wanneer Crypto Currency een punt bereikt heeft om in te stappen, maar de koers ook zomaar ineens weer kan stijgen (iets waar veel tweakers last van hebben op dit moment
Is het niet handiger om rekening te houden met $ ipv €?loewie1984 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:56:
ETH iig de 200 eu voorbij, kreeg net een push message van blockfolio
De meeste traders houden denk ik meer rekening(psychologische grenzen) met $ ipv €.
Bij een waarde van $200 gaat je meer beweging zien dan bij een waarde van €200. Ik toch
Handen in het haar hier! Bitstamp heeft alles in de war gebracht.loewie1984 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:56:
ETH iig de 200 eu voorbij, kreeg net een push message van blockfolio
HODL - een andere afkorting voor HOLD, dit is ontstaan na een typefout van iemand op bitcointalk of reddit, waarna HOLD als ludieke vervanger is gekozen voor het woord: HOLD
FOMO - Fear of Missing Out, de druk (vergelijkbaar met sociale druk) om bang te zijn de boot te missen wanneer Crypto Currency een punt bereikt heeft om in te stappen, maar de koers ook zomaar ineens weer kan stijgen (iets waar veel tweakers last van hebben op dit moment)
Een heel groot bedrag onderweg naar daar. Dus ik zat er maar op te wachten terwijl ik beter ETH via litebit en btcdirect gekocht had. Ookal was het iets duurder.
Nee, dat is er later van gemaakt. Het is begonnen met een typefout van hold.Rhndy schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:01:
Was HODL niet Hold On for Dear Life?
Volgens mij gaat 't vooral over vasthouden van je coins als de markt daalt, maar andersom kan net zo goed.
Nee, dat is een "backronym" (een acroniem dat achteraf bedacht is om bij een term te passen).Rhndy schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:01:
Was HODL niet Hold On for Dear Life?
De term "HODL" komt van deze post op BitcoinTalk: https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0;all
Dat zou ik eens op youtube zoeken naar candle sticks, via de suggestie video's krijg je dan vanzelf filmpjes te zien die iets uitleggen over de verticale lijnen.mikkelnl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:03:
Als redelijke beginner, ben ik - naast de afkortingen-suggestie voor de startpost - ook wel benieuwd naar een beknopte uitleg van de grafieken die exchanges gebruiken. Die spreken grotendeels voor zich, maar bijv die lijnen die er doorheen lopen (op trade.kraken.com bijvoorbeeld de gele, paarse, blauwe en wit-gestippelde) zijn me niet duidelijk.
Ik ben benieuwd hoe snel ze dit oppakken!
Dat zijn meestal de Moving Averages. Dat zijn indicatoren die bij technische analyses horen.mikkelnl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:03:
Als redelijke beginner, ben ik - naast de afkortingen-suggestie voor de startpost - ook wel benieuwd naar een beknopte uitleg van de grafieken die exchanges gebruiken. Die spreken grotendeels voor zich, maar bijv die lijnen die er doorheen lopen (op trade.kraken.com bijvoorbeeld de gele, paarse, blauwe en wit-gestippelde) zijn me niet duidelijk.
Als je dit allemaal nog niet snapt: http://www.investopedia.com
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Duurde gister 2 en halfuur bij mij voordat ik 6 confirmations had op Kraken. Toen direct omgezet in ETH anders zat ik nu nog te wachten op mijn geld transfer idd.Ernemmer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:17:
[...]
Daarom raad ik de meeste dan ook aan om BTC via Bitonic te kopen en dan om te zetten op welke beurs dan ook. Kost je maximaal een uur en dan heb je je coins.
Ik vind zowel XRP als LTC onverstandig, die coins performen zo'n beetje het slechtste van alle grote coins de laatste weken.DrWhite1 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:47:
Goedemorgen!
Twijfels wat ik met m'n XRP ga doen, vorig weekend een kleine daling gehad maar blijft vrij stabiel nu... HODL of omzetten naar LTC
Maar goed, dat is slechts mijn mening
Ikzelf ben momenteel wel zeer tevreden van Bitfinex, wou ook eerst naar Kraken, maar ga voorlopig alles op Bitfinex laten staan.Repeating schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:05:
Hoewel ik niet kan wennen aan de interface van Kraken, moet ik wel toegeven dat hun support beter in elkaar steekt dan bij Poloniex het geval is. Ik was aan het wachten op mijn Tier 3 verification, waarbij ik vandaag een mail kreeg of ik even wilde uitleggen waarom mijn naam in Tier 1 verschilt met die van Tier 3. Dit komt omdat om mijn officiële documenten, die ik dus ook moest inleveren, mijn doopnaam staat.
Ik ben benieuwd hoe snel ze dit oppakken!
Nadeel is wel dat er niet zoveel verschillende coins zijn als op Kraken.
Net mijn XLM omgezet in bitcoins en verzonden naar bittrex om er daar Folding coins van te kopen. Transfer fee 0.0005 btc (1 euro). Das wel even 1 euro op de 8 euro die het waard is
Wel jammer dat op bittrex nu staat dat de fold coin "under maintenance" is. Kan ze nog niet omzetten dus. Naja dan maar meestijgen met de BTC
[ Voor 82% gewijzigd door Ryan1981 op 30-05-2017 10:20 ]
Ik wilde gisteren nog wat Stratis bijkopen dus even aan het wachten op een mini dipje...stijgt hij in 1 dag van $2,70 naar boven de $4,00....
Wat houden die confirmations in? Gewoon wachten?Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:06:
[...]
Duurde gister 2 en halfuur bij mij voordat ik 6 confirmations had op Kraken. Toen direct omgezet in ETH anders zat ik nu nog te wachten op mijn geld transfer idd.
Mijn coins staan nog op Coinbase, waar ik ze gekocht heb, maar overzetten naar kraken gaat de eerste keer wel even duren dan? Voor BTC 6 confirmations en ETH maar liefst 15.
Het blockchain netwerk doet iedere transactie controleren. Vanaf 6 confirmaties vind Kraken het veilig zodat ze zeker weten dat die coin verstuurd en aangekomen is. ETH is idd 15 maar dat gaat wel sneller dan BTC.RudolfR schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:18:
[...]
Wat houden die confirmations in? Gewoon wachten?
Mijn coins staan nog op Coinbase, waar ik ze gekocht heb, maar overzetten naar kraken gaat de eerste keer wel even duren dan? Voor BTC 6 confirmations en ETH maar liefst 15.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0
[ Voor 64% gewijzigd door RaptorXS op 30-05-2017 10:25 ]
Ik moet wat sneller nieuws uit Azië meekrijgen. Dit nieuws stamt al van zaterdag en lees het nu pas.
Het nieuws uit Azië komt ook altijd te laat bij mij aan... Iemand een goede bron met Aziatisch nieuws welke tijdelijk informatie levert? Met enige regelmaat vind ik een artikel die bijvoorbeeld vier dagen oud is, dat is in cryptoland een maandRookert25 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:27:
https://www.cryptocoinsnews.com/china-waking-ethereum/
Ik moet wat sneller nieuws uit Azië meekrijgen. Dit nieuws stamt al van zaterdag en lees het nu pas.
Je kan wellicht in Google de search tools gebruiken met nieuws niet ouder dan x uren, 1 dag etc.Orangelights23 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:30:
[...]
Het nieuws uit Azië komt ook altijd te laat bij mij aan... Iemand een goede bron met Aziatisch nieuws welke tijdelijk informatie levert? Met enige regelmaat vind ik een artikel die bijvoorbeeld vier dagen oud is, dat is in cryptoland een maand
Heb hier de afgelopen dagen toch meerdere keren over gepost in dit topic.Rookert25 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:27:
https://www.cryptocoinsnews.com/china-waking-ethereum/
Bij deze voordat je hier pas dagen later achter komt:
https://www.huobi.com/p/topic/ethdeposit
translation
1 During the event, all users are automatically included in the ETH bid amount competition; 2 ETH opening, the account ETH balance of the top 50 users can get the value of 3,000 yuan of fire customization limited edition digital asset hardware wallet; 3 Workday 18:00 In this page and the official WeChat public (huobicom) published list, board users will receive text messages and station letter notice; 4 The final list released on June 1, the staff will be June 2, before the award-winning users to call Duijiang matters; 5 In order to protect the user privacy, the coin network will only announce the winning user UID after three; 6 Fire coins have the final interpretation of this activity.
oftewel Huobi doet een speciale actie om mensen te belonen hun BTC/LTC in te ruilen voor ETH.
Zo krijgt de marketcap wel een boost.Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:44:
[...]
oftewel Huobi doet een speciale actie om mensen te belonen hun BTC/LTC in te ruilen voor ETH.
Nu hebben ze 80 BTC beschikbaar, voor €2111 p/s.multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:40:
bitonic bekeken. Lol die vragen 2350 per BTC terwijl Btcdirect 2130 vraagt. Schandalige verschillen.
Je moet wel snel zijn want de voorraad loopt zienderogen achteruit.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Gekkejantje schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:47:
Denken jullie dat het nu nog slim is eth te kopen via litebit? Wou eigenlijk paar dagen terug kopen, maar zoals meer al zeggen gaat de registratie bij kraken niet bepaald snel.

over 5 uur begint hetmultipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:46:
Is die ETH actie al bezig of start dat pas morgen?
Denk dat het wel meevalt? Zoveel BTC zit er niet op Huobi als ik coinmarketcap mag geloven:
https://coinmarketcap.com/exchanges/huobi/
Gaat nu wel heel hard omhoog die ETH prijs. Ik vraag me af of we weer een "sell the news" event krijgen morgen. We'll see I guess
Deze kunnen we ook maar beter in de TS opnemen
Ik neem aan dat ETH een serieuze boost krijgt straks!
Ik baaaal dat ik ze zo duur moeten kopen :((
24u geleden was het nog bijna de helft zo goedkoop.
Dank!Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:44:
[...]
Heb hier de afgelopen dagen toch meerdere keren over gepost in dit topic.
Bij deze voordat je hier pas dagen later achter komt:
https://www.huobi.com/p/topic/ethdeposit
translation
1 During the event, all users are automatically included in the ETH bid amount competition; 2 ETH opening, the account ETH balance of the top 50 users can get the value of 3,000 yuan of fire customization limited edition digital asset hardware wallet; 3 Workday 18:00 In this page and the official WeChat public (huobicom) published list, board users will receive text messages and station letter notice; 4 The final list released on June 1, the staff will be June 2, before the award-winning users to call Duijiang matters; 5 In order to protect the user privacy, the coin network will only announce the winning user UID after three; 6 Fire coins have the final interpretation of this activity.
ze zijn nu toch terug 5-6 dollar gezaktmultipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:53:
Gezien het nieuws van ETH en china. Kan ik beter mijn 4480 ripples omzetten naar ETH nu via Changely. Ripple gaat nergens vandaag en ik ben nu net break even of paar euro verlies.
Ik neem aan dat ETH een serieuze boost krijgt straks!
Ik baaaal dat ik ze zo duur moeten kopen :((
24u geleden was het nog bijna de helft zo goedkoop.
Ja ongelooflijk. Telkens ik ook maar iets koopt draait de chart zich om en plundert naar beneden.
Mijn investeringskarma zit echt onder nul.
Dus altijd het omgekeerde doen van wat je denktmultipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:03:
[...]
Ja ongelooflijk. Telkens ik ook maar iets koopt draait de chart zich om en plundert naar beneden.
Mijn investeringskarma zit echt onder nul.
Er zijn ETH nodig voor een grote ICO en ETH wordt aan hoobi toegevoegd. Goede reden om de waarde omhoog te stuwen.
Dat stijgen kan niet door blijven gaan, dus ik zou vooral even kijken wat er nu gebeurt.
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Zitten terug onder de 200 dollar met ETHLED-Maniak schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:04:
Zoals altijd: buy the rumor, sell the news.
Er zijn ETH nodig voor een grote ICO en ETH wordt aan hoobi toegevoegd. Goede reden om de waarde omhoog te stuwen.
Dat stijgen kan niet door blijven gaan, dus ik zou vooral even kijken wat er nu gebeurt.
Kan niet echt waarde inschatten?
Mijn excuses, ik bedoelde dollar, heb m'n post aangepastLED-Maniak schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:09:
Het is er nooit boven geweest.
Of hooptDrWhite1 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:04:
[...]
Dus altijd het omgekeerde doen van wat je denkt
Ik stond eergisteren in order voor 28$ monero. Niet gedaan.
0,8$ Pivx. Niet gedaan.
ETC aan 12$, niet gedaan.
En Ethereum heb ik gemist door te taffelen.
Maar ik heb hem 118 zien staan bij Litebit.
Dus mijn fail is behoorlijk groot de laatste 24u
Niet over nadenken! Altijd makkelijk praten achteraf. Voor hetzelfde geld was het naar beneden gegaan...multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:12:
[...]
Of hoopt
Ik stond eergisteren in order voor 28$ monero. Niet gedaan.
0,8$ Pivx. Niet gedaan.
ETC aan 12$, niet gedaan.
En Ethereum heb ik gemist door te taffelen.
Maar ik heb hem 118 zien staan bij Litebit.
Dus mijn fail is behoorlijk groot de laatste 24u
Klopt inderdaad ik heb ook 250 units gekregen van Mobile GO. Ik zou ook echt niet weten wat het waard is.ZippFire schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:09:
Hebben andere Waves eigenaren ook MobileGo ontvangen in hun Waves Wallet?
Kan niet echt waarde inschatten?
Ik heb ze zelf ook gekregen, MobileGo was een nieuwe crowdsale afgelopen weken, ik heb er persoonlijk aan mee gedaan, maar zou meer coins moeten krijgen dan 250. Als ik jullie reactie lees, begrijp ik dat jullie er niet aan mee hebben gedaan?Jostariza schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:23:
[...]
Klopt inderdaad ik heb ook 250 units gekregen van Mobile GO. Ik zou ook echt niet weten wat het waard is.
Ja met die psychlogische grenzen ben ik het met je eens. En heb daar ook wel last van omdat ik mn met de EUR/Crypto paren handel. Is het dus handiger om toch met de USD/Crypto paren te gaan handelen? Anyone?bigbuddha schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:59:
[...]
Is het niet handiger om rekening te houden met $ ipv €?
De meeste traders houden denk ik meer rekening(psychologische grenzen) met $ ipv €.
Bij een waarde van $200 gaat je meer beweging zien dan bij een waarde van €200. Ik toch
Ik heb ze ook gekregen maar niet meegedaan. Volgens mij zijn dit fake tokens en niet de "echte" MobileGO tokens.McPoowl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:24:
[...]
Ik heb ze zelf ook gekregen, MobileGo was een nieuwe crowdsale afgelopen weken, ik heb er persoonlijk aan mee gedaan, maar zou meer coins moeten krijgen dan 250. Als ik jullie reactie lees, begrijp ik dat jullie er niet aan mee hebben gedaan?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Nee ook niet aan mee gedaan. Wat ken ik ermee?McPoowl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:24:
[...]
Ik heb ze zelf ook gekregen, MobileGo was een nieuwe crowdsale afgelopen weken, ik heb er persoonlijk aan mee gedaan, maar zou meer coins moeten krijgen dan 250. Als ik jullie reactie lees, begrijp ik dat jullie er niet aan mee hebben gedaan?
Het is het zilver van BTC en gaat normaal mooi meer met de curve van BTC dus daar zit toch ook nog groeimarge in? Mogelijk bij veel groen 40$ a 50$ dit jaar?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Welke actie?multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:46:
Is die ETH actie al bezig of start dat pas morgen?
LTC gaat denk ik niet meer wat worden, hooguit leuk als je het toevallig afgelopen jaar hebt gekocht voor $1 of $2 per stuk. Maar dan had je ze al lang weg moeten doen op de piek van $30 ongeveer.multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:41:
Heeft iemand een mening over LTC? Daar wordt zo weinig over gezegd.
Het is het zilver van BTC en gaat normaal mooi meer met de curve van BTC dus daar zit toch ook nog groeimarge in? Mogelijk bij veel groen 40$ a 50$ dit jaar?
Er zit totaal geen stijgende lijn meer in, loopt hopeloos achter de feiten aan.
Niet gezien? In de folder van de LIDL, nu gratis 2 ETH bij een Sixpack Ripple Schoonmaakmiddel
Afgelopen 2 maanden(!) gestegen van 4 naar nu 25 dollar, Segwit 1 maand geleden geactiveerd. Idd geen stijgende lijn te herkennen en loopt hopeloos achterMr Ronman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:51:
[...]
LTC gaat denk ik niet meer wat worden, hooguit leuk als je het toevallig afgelopen jaar hebt gekocht voor $1 of $2 per stuk. Maar dan had je ze al lang weg moeten doen op de piek van $30 ongeveer.
Er zit totaal geen stijgende lijn meer in, loopt hopeloos achter de feiten aan.
Even wat anders; wie zit er veel op Polo te handelen? Welke browser gebruik je hiervoor; mijn Firefox is zoooo traag op die site maar ik kom er niet achter of het door de grafieken komt of dat er iets anders staat te hikken in de code ofzo.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Chrome, werkt prima.MAX3400 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:57:
Gister bij toeval hier iets gelezen over STRAT en toevallig kon ik nog een flintertje BTC omzetten naar 100 STRAT. Dat is een mooie increase van 32% geweest vannacht.
Even wat anders; wie zit er veel op Polo te handelen? Welke browser gebruik je hiervoor; mijn Firefox is zoooo traag op die site maar ik kom er niet achter of het door de grafieken komt of dat er iets anders staat te hikken in de code ofzo.
Mobiele website ook trouwens
[ Voor 3% gewijzigd door Rookert25 op 30-05-2017 11:59 ]
klopt, iemand dacht leuk te zijn en heeft fake MobicsGo tokens aangemaakt, die overigens geen ruk waard zijn. De echte komen later pas in de DEXTourniquet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:34:
[...]
Ik heb ze ook gekregen maar niet meegedaan. Volgens mij zijn dit fake tokens en niet de "echte" MobileGO tokens.
[ Voor 6% gewijzigd door Riven op 30-05-2017 12:02 ]
Wat je zou kunnen overwegen is een rekening openen bij bunq. Je krijgt dan een Nederlandse IBAN waarop je kunt storten via SEPA, en vervolgens kun je gewoon met iDEAL betalen.crazyheinz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:01:
waar kopen de belgen in dit topic hun bitcoins? De nederlandse sites zijn op zich wel handig, maar enige manier om de coins snel en goedkoop te hebben is via ideal, en ideal is jammer genoeg niet ondersteund in Belgie
Ja, we gaan dat uitzetten.multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:40:
Wij hebben geld op verschillende exchanges staan, waaronder onze eigen BL3P. Op dat moment was het geld op onze andere exchanges op en konden we alleen nog maar op onze eigen exchange inkopen en daar werden alleen dure bitcoins aangeboden en die prijs krijg je dan ook te zien op Bitonic. We zien gelukkig wel steeds meer traders die inspringen op deze arbitragemogelijkheden, maar dat heeft altijd even tijd nodig.
Maar zoals gezegd, we overwegen om dat uit te gaan zetten omdat het snel overkomt dat wij die winst pakken en dat willen we liever niet.
Zelfs met de translate functie van Chrome was het voor mij ook niet helemaal duidelijk...BekSide schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:03:
Wat houdt die ETH actie precies in? Niks van mee gekregen, en mijn chinees is niet zo sterk....
Ze gaan ETH toevoegen aan de cryptocurrency die verhandeld kan worden op die exchange. Dus (veel) nieuw geld en waarschijnlijk een boel nieuwe mensen die instappen.BekSide schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:03:
Wat houdt die ETH actie precies in? Niks van mee gekregen, en mijn chinees is niet zo sterk....
sc0ut84 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:04:
[...]
Zelfs met de translate functie van Chrome was het voor mij ook niet helemaal duidelijk...
Gaat het niet om het gratis weggeven van ETH voor mensen die daarmee gaan handelen op hun platform?"We are excited to announce the CNY/ETH will be listed on our exchange. Trading will start at 12:00 May 31st (GMT +8). ETH deposit and withdrawal is available from now [then] on"
To bait users into trading Ethereum, traders of Bitcoin or Litecoin will be rewarded with 5mETH (0.0005 ETH). For our days after launch up to Jaune 3rd, Huobi will charge an introductory commission fee of 0.01% before an increase to 0.05%.
Ik heb voor m'n gewone aandelen, ETF's en fondsen wel wat sheets waarbij ik transacties bijhoud en periodiek het actuele rendement bereken adhv de laatste koers, maar het lukt mij niet goed om diezelfde sheets op cryptocurrency toe te passen. Al die fees van handelaars bij aankoop en verkoop, de tx-fees voor het verhuizen tussen wallets van dezelfde crypto en wisselen tussen crypto's onderling & fees voor diegene die de crypto omzet zoals shapeshift....
Houden jullie dat allemaal in detail bij? Voor elke crypto afzonderlijk of gewoon heel simpel en globaal voor je hele "crypto portefeuille"?
Hier kan je de verschillende prijzen mooi vergelijken.multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:40:
http://www.goedkoopstebitcoin.nl/
Ik hou het simpel bij, totale portefeuille in BTC en EUR.Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:07:
Welke workflow hanteren jullie voor het bijhouden van jullie rendementen?
Ik heb voor m'n gewone aandelen, ETF's en fondsen wel wat sheets waarbij ik transacties bijhoud en periodiek het actuele rendement bereken adhv de laatste koers, maar het lukt mij niet goed om diezelfde sheets op cryptocurrency toe te passen. Al die fees van handelaars bij aankoop en verkoop, de tx-fees voor het verhuizen tussen wallets van dezelfde crypto en wisselen tussen crypto's onderling & fees voor diegene die de crypto omzet zoals shapeshift....
Houden jullie dat allemaal in detail bij? Voor elke crypto afzonderlijk of gewoon heel simpel en globaal voor je hele "crypto portefeuille"?
Eerder wel alles bijgehouden per coin maar dat werd mij met 10+ verschillende coins te veel werk.
[ Voor 60% gewijzigd door Ernemmer op 30-05-2017 12:09 ]
Bedankt voor de tip, heb al een bunq account maar dan moet ik weeral een paar dagen wachten eer het daarop staat. Het is een goedkopere maar trage optiegnaoot schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:02:
[...]
Wat je zou kunnen overwegen is een rekening openen bij bunq. Je krijgt dan een Nederlandse IBAN waarop je kunt storten via SEPA, en vervolgens kun je gewoon met iDEAL betalen.
Superhandig trouwens die bunq voor ons Belgen, moest hun sofort limiet hoger zijn dan 250 per dag zou ik het constant gebruiken
[ Voor 12% gewijzigd door crazyheinz op 30-05-2017 12:10 ]
Yep, ik weet het. Maar ik zit ook bij Bitstamp/kraken(nog niet verified)/Coinbase.Ernemmer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:07:
[...]
Hier kan je de verschillende prijzen mooi vergelijken.
Daar is het weer iets goedkoper.
Wat is de max in bitcoin die jullie opkopen via de site? Kan deze namelijk niet vinden en/of wanneer gaan banken hier moeilijk over doen?komkommer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:02:
[...]
Ja, we gaan dat uitzetten.
Wij hebben geld op verschillende exchanges staan, waaronder onze eigen BL3P. Op dat moment was het geld op onze andere exchanges op en konden we alleen nog maar op onze eigen exchange inkopen en daar werden alleen dure bitcoins aangeboden en die prijs krijg je dan ook te zien op Bitonic. We zien gelukkig wel steeds meer traders die inspringen op deze arbitragemogelijkheden, maar dat heeft altijd even tijd nodig.
Maar zoals gezegd, we overwegen om dat uit te gaan zetten omdat het snel overkomt dat wij die winst pakken en dat willen we liever niet.
De prijzen wijken daar toch nog vanaf owv extra "bank & service kosten" die soms wel en soms niet al in de koers verwerkt zitten...Ernemmer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:07:
[...]
Hier kan je de verschillende prijzen mooi vergelijken.
Uiteindelijk zet ik een paar van die sites die goedkoopstebitcoin vermeldt open en geef ik op elk een bedrag in en kijk hoeveel btc ik er overal voor krijg.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om