Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 104 Laatste
Acties:
  • 639.404 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51
Geen problemen hier met Bitstamp. Zondagavond een SEPA deposit gedaan, die stond maandag aan het eind van de middag op m'n account.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-07 23:49

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

• SEPA and wire deposits are still processed on the day they are received.

Ja, moet er al 2 dagen minimum opstaan! Ik heb het vorige week woensdag doorgestuurd!

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:26:
• SEPA and wire deposits are still processed on the day they are received.

Ja, moet er al 2 dagen minimum opstaan! Ik heb het vorige week woensdag doorgestuurd!
Referentie-nummer goed doorgegeven? Als dat niet klopt dan moet de boel handmatig verwerkt worden en dan gaat het de support queue in.

Is de overboeking daadwerkelijk bij de bank van Bitstamp aangekomen? Als het ergens bij een tussenliggende bank vast zit, dan kan Bitstamp er niet veel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07 13:21
Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie allemaal... Stel dat je op dit moment €1000 vrij te besteden hebt. Aan welke cryptocurrency zou je dit uitgeven en waarom?

[ Voor 3% gewijzigd door Tremio op 30-05-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Rannasha schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:28:
[...]

Referentie-nummer goed doorgegeven? Als dat niet klopt dan moet de boel handmatig verwerkt worden en dan gaat het de support queue in.

Is de overboeking daadwerkelijk bij de bank van Bitstamp aangekomen? Als het ergens bij een tussenliggende bank vast zit, dan kan Bitstamp er niet veel aan doen.
Ja net gedubbeld checked.. alles klopt :(((
dit blijf ik zien bij deposit.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2v2v4at.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-07 11:45
Tremio schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:30:
Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie allemaal... Stel dat je op dit moment €1000 vrij te besteden hebt. Aan welke cryptocurrency zou je dit uitgeven en waarom?
ETH. Meer potentieel dan BTC, weinig risico, heeft zich al bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:38
33% BTC, 33% ETH, 33% LTC voor mij omdat het de stabiele factoren zijn en 2 van de 3 hebben zeerzeker een toekomst. De 3de gebruik ik als wisselgeld voor de eerste 2 of om te spelen met andere currency op een exchange.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Dat wordt in de rode box boven de quick reply al beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbuddha
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-07 15:00
Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:12:
Verwacht nog een verdere flinke stijging in ETH als die morgen op de Chinese beurs wordt toegevoegd.
Ergens iets van de verwachtingen gelezen? Ben toch benieuwd of ETH morgen naar $300 zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Klopt het dat ik op https://www.kraken.com/charts geen overzicht van bv 1 dag of 1 week kan zien? Ik kan me dat niet voorstellen, maar ik kan de optie ook niet vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
pven schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:33:
Klopt het dat ik op https://www.kraken.com/charts geen overzicht van bv 1 dag of 1 week kan zien? Ik kan me dat niet voorstellen, maar ik kan de optie ook niet vinden.
Je kunt beter kijken op trade.kraken.com. Dit gebruikt de CryptoWat.ch interface en daar kun je veel meer mee dan de standaard-grafiekjes van Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
:o Kom niet meer bij van het rtl artikel. Lijkt meer op fud om prijs om laag te krijgen dan iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

bitonic bekeken. Lol die vragen 2350 per BTC terwijl Btcdirect 2130 vraagt. Schandalige verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:40:
bitonic bekeken. Lol die vragen 2350 per BTC terwijl Btcdirect 2130 vraagt. Schandalige verschillen.
Ze hebben dan ook bijna niets meer beschikbaar.

Als ik een dergelijke site zou maken, dan zou ik de prijs ook laten oplopen op het moment dat mijn voorraad bijna op is en er niet zeer snel nieuwe voorraad binnen gaat komen. Als je geen haast hebt om de paar laatste bitcoins in je voorraad te verkopen, waarom zou je de prijs dan niet lekker verhogen om meer winst te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:07

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik had mijn XRP al omgezet in ark, ga dit nu ook met XLM doen. ~30 euro verlies hierop geleden op dit moment maar ik ben het eens met de beredenatie dat er zo veel geld in gestopt moet worden om een goed rendement te halen met vasthouden dat dit de moeite niet waard is.

Wat gebeurd hier trouweens lol:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VqRoPtt.png

Zooo vaag dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:17
Wow, ETH nieuw record. :o

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-07 12:28
Goedemorgen!

Ja ETH gaat lekker, staat op moment van schrijven op 210 dollar.

Twijfels wat ik met m'n XRP ga doen, vorig weekend een kleine daling gehad maar blijft vrij stabiel nu... HODL of omzetten naar LTC

[ Voor 5% gewijzigd door DrWhite1 op 30-05-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:32
DrWhite1 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:47:
Goedemorgen!

Twijfels wat ik met m'n XRP ga doen, vorig weekend een kleine daling gehad maar blijft vrij stabiel nu... HODL i guess
Had ik maar, had ik maar... ETH gaat heel lekker, ben benieuwd waarop hij afketst.

De meningen over XRP zijn redelijk negatief de laatste paar dagen, vandaar waarschijnlijk de stabiliteit. Ik denk niet dat XRP op korte termijn zal stijgen, of er moet iets bijzonders gebeuren vanuit de developers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loewie1984
@Rannasha misschien ook zinvol om veelgebruikte afkortingen op te nemen in de ts?

FUD - Fear Uncertainty and Doubt is een disinformatiestrategie gebruikt in de verkoop van cryptocurrency
ATH - All Time High, hoogste punt bereikt in waarde
ATL - All Time Low, laagste punt bereikt in waarde (sinds tijden)
P&D - Pump and Dump een tactiek waarbij massaal cryptocurrency wordt gepumpt (aankopen) of wordt gedumpt (verkopen) om zo een waardestijging of daling te veroorzaken

Crypto afkortingen:
BTC - Bitcoin
LTC - Litecoin
ETH - Etherium
ETC - Etherium Classic
XRP - Ripple
XVC - VCASH
XLM - Stellar Lumen
XMR - Monero
XEM - NEM
DOGE - Dogecoin
ZEC - ZCASH
BCN - ByteCoin
DGB - Digibyte

uiteraard, vul aan waar nodig.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
HODL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
FOMO ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrWhite1
TOP DEFINITION
hodl
An enthusiastic misspelling of Hold, prompting bitcoin users to avoid the temptation of selling off their coins once price starts rising.
- BTC is trading over $300 today, I'm thinking about selling...
- HODL!!!1!1ONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
ETH iig de 200 eu voorbij, kreeg net een push message van blockfolio

HODL - een andere afkorting voor HOLD, dit is ontstaan na een typefout van iemand op bitcointalk of reddit, waarna HOLD als ludieke vervanger is gekozen voor het woord: HOLD

FOMO - Fear of Missing Out, de druk (vergelijkbaar met sociale druk) om bang te zijn de boot te missen wanneer Crypto Currency een punt bereikt heeft om in te stappen, maar de koers ook zomaar ineens weer kan stijgen (iets waar veel tweakers last van hebben op dit moment :P )

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbuddha
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-07 15:00
loewie1984 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:56:
Is het niet handiger om rekening te houden met $ ipv €?
De meeste traders houden denk ik meer rekening(psychologische grenzen) met $ ipv €.
Bij een waarde van $200 gaat je meer beweging zien dan bij een waarde van €200. Ik toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Was HODL niet Hold On for Dear Life?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

loewie1984 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:56:

HODL - een andere afkorting voor HOLD, dit is ontstaan na een typefout van iemand op bitcointalk of reddit, waarna HOLD als ludieke vervanger is gekozen voor het woord: HOLD

FOMO - Fear of Missing Out, de druk (vergelijkbaar met sociale druk) om bang te zijn de boot te missen wanneer Crypto Currency een punt bereikt heeft om in te stappen, maar de koers ook zomaar ineens weer kan stijgen (iets waar veel tweakers last van hebben op dit moment :P )
Handen in het haar hier! Bitstamp heeft alles in de war gebracht.
Een heel groot bedrag onderweg naar daar. Dus ik zat er maar op te wachten terwijl ik beter ETH via litebit en btcdirect gekocht had. Ookal was het iets duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rhndy schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:01:
Nee, dat is er later van gemaakt. Het is begonnen met een typefout van hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:24
Als redelijke beginner, ben ik - naast de afkortingen-suggestie voor de startpost - ook wel benieuwd naar een beknopte uitleg van de grafieken die exchanges gebruiken. Die spreken grotendeels voor zich, maar bijv die lijnen die er doorheen lopen (op trade.kraken.com bijvoorbeeld de gele, paarse, blauwe en wit-gestippelde) zijn me niet duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:49
Voor meer over HODL: https://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/2b8t78/whats_hodl/

Volgens mij gaat 't vooral over vasthouden van je coins als de markt daalt, maar andersom kan net zo goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
Rhndy schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:01:
Nee, dat is een "backronym" (een acroniem dat achteraf bedacht is om bij een term te passen).

De term "HODL" komt van deze post op BitcoinTalk: https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0;all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
mikkelnl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:03:
Als redelijke beginner, ben ik - naast de afkortingen-suggestie voor de startpost - ook wel benieuwd naar een beknopte uitleg van de grafieken die exchanges gebruiken. Die spreken grotendeels voor zich, maar bijv die lijnen die er doorheen lopen (op trade.kraken.com bijvoorbeeld de gele, paarse, blauwe en wit-gestippelde) zijn me niet duidelijk.
Dat zou ik eens op youtube zoeken naar candle sticks, via de suggestie video's krijg je dan vanzelf filmpjes te zien die iets uitleggen over de verticale lijnen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeating
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-06 13:04
Hoewel ik niet kan wennen aan de interface van Kraken, moet ik wel toegeven dat hun support beter in elkaar steekt dan bij Poloniex het geval is. Ik was aan het wachten op mijn Tier 3 verification, waarbij ik vandaag een mail kreeg of ik even wilde uitleggen waarom mijn naam in Tier 1 verschilt met die van Tier 3. Dit komt omdat om mijn officiële documenten, die ik dus ook moest inleveren, mijn doopnaam staat.

Ik ben benieuwd hoe snel ze dit oppakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49

Liberteh

All your base belong to me

mikkelnl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:03:
Dat zijn meestal de Moving Averages. Dat zijn indicatoren die bij technische analyses horen.
Als je dit allemaal nog niet snapt: http://www.investopedia.com

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:35
Ernemmer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:17:
[...]

Daarom raad ik de meeste dan ook aan om BTC via Bitonic te kopen en dan om te zetten op welke beurs dan ook. Kost je maximaal een uur en dan heb je je coins.
Duurde gister 2 en halfuur bij mij voordat ik 6 confirmations had op Kraken. Toen direct omgezet in ETH anders zat ik nu nog te wachten op mijn geld transfer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02:14
DrWhite1 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:47:
Goedemorgen!

Twijfels wat ik met m'n XRP ga doen, vorig weekend een kleine daling gehad maar blijft vrij stabiel nu... HODL of omzetten naar LTC
Ik vind zowel XRP als LTC onverstandig, die coins performen zo'n beetje het slechtste van alle grote coins de laatste weken.

Maar goed, dat is slechts mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
Repeating schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:05:
Hoewel ik niet kan wennen aan de interface van Kraken, moet ik wel toegeven dat hun support beter in elkaar steekt dan bij Poloniex het geval is. Ik was aan het wachten op mijn Tier 3 verification, waarbij ik vandaag een mail kreeg of ik even wilde uitleggen waarom mijn naam in Tier 1 verschilt met die van Tier 3. Dit komt omdat om mijn officiële documenten, die ik dus ook moest inleveren, mijn doopnaam staat.

Ik ben benieuwd hoe snel ze dit oppakken!
Ikzelf ben momenteel wel zeer tevreden van Bitfinex, wou ook eerst naar Kraken, maar ga voorlopig alles op Bitfinex laten staan.
Nadeel is wel dat er niet zoveel verschillende coins zijn als op Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:07

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik dacht dat HODL een afgeleide van HODOR was (hold the door)

Net mijn XLM omgezet in bitcoins en verzonden naar bittrex om er daar Folding coins van te kopen. Transfer fee 0.0005 btc (1 euro). Das wel even 1 euro op de 8 euro die het waard is :P

Wel jammer dat op bittrex nu staat dat de fold coin "under maintenance" is. Kan ze nog niet omzetten dus. Naja dan maar meestijgen met de BTC :P

[ Voor 82% gewijzigd door Ryan1981 op 30-05-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:48
Ik dacht dat het na de correctie van het weekend wel wat rustiger zou gaan...maar niets lijkt minder waar. Ik zit al weer boven de waarde van vrijdag en alles gaat vandaag +10%
Ik wilde gisteren nog wat Stratis bijkopen dus even aan het wachten op een mini dipje...stijgt hij in 1 dag van $2,70 naar boven de $4,00....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:49
Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:06:
[...]

Duurde gister 2 en halfuur bij mij voordat ik 6 confirmations had op Kraken. Toen direct omgezet in ETH anders zat ik nu nog te wachten op mijn geld transfer idd.
Wat houden die confirmations in? Gewoon wachten?
Mijn coins staan nog op Coinbase, waar ik ze gekocht heb, maar overzetten naar kraken gaat de eerste keer wel even duren dan? Voor BTC 6 confirmations en ETH maar liefst 15.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
RudolfR schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:18:
[...]

Wat houden die confirmations in? Gewoon wachten?
Mijn coins staan nog op Coinbase, waar ik ze gekocht heb, maar overzetten naar kraken gaat de eerste keer wel even duren dan? Voor BTC 6 confirmations en ETH maar liefst 15.
Het blockchain netwerk doet iedere transactie controleren. Vanaf 6 confirmaties vind Kraken het veilig zodat ze zeker weten dat die coin verstuurd en aangekomen is. ETH is idd 15 maar dat gaat wel sneller dan BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
HODL, lees hier ;)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=375643.0

[ Voor 64% gewijzigd door RaptorXS op 30-05-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
https://www.cryptocoinsnews.com/china-waking-ethereum/

Ik moet wat sneller nieuws uit Azië meekrijgen. Dit nieuws stamt al van zaterdag en lees het nu pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:32
Rookert25 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:27:

Ik moet wat sneller nieuws uit Azië meekrijgen. Dit nieuws stamt al van zaterdag en lees het nu pas.
Het nieuws uit Azië komt ook altijd te laat bij mij aan... Iemand een goede bron met Aziatisch nieuws welke tijdelijk informatie levert? Met enige regelmaat vind ik een artikel die bijvoorbeeld vier dagen oud is, dat is in cryptoland een maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Orangelights23 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:30:
[...]

Het nieuws uit Azië komt ook altijd te laat bij mij aan... Iemand een goede bron met Aziatisch nieuws welke tijdelijk informatie levert? Met enige regelmaat vind ik een artikel die bijvoorbeeld vier dagen oud is, dat is in cryptoland een maand :)
Je kan wellicht in Google de search tools gebruiken met nieuws niet ouder dan x uren, 1 dag etc.

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirved
Rookert25 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:27:

Heb hier de afgelopen dagen toch meerdere keren over gepost in dit topic.

Bij deze voordat je hier pas dagen later achter komt:
https://www.huobi.com/p/topic/ethdeposit

translation

1 During the event, all users are automatically included in the ETH bid amount competition; 2 ETH opening, the account ETH balance of the top 50 users can get the value of 3,000 yuan of fire customization limited edition digital asset hardware wallet; 3 Workday 18:00 In this page and the official WeChat public (huobicom) published list, board users will receive text messages and station letter notice; 4 The final list released on June 1, the staff will be June 2, before the award-winning users to call Duijiang matters; 5 In order to protect the user privacy, the coin network will only announce the winning user UID after three; 6 Fire coins have the final interpretation of this activity.

oftewel Huobi doet een speciale actie om mensen te belonen hun BTC/LTC in te ruilen voor ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:44:
[...]
oftewel Huobi doet een speciale actie om mensen te belonen hun BTC/LTC in te ruilen voor ETH.
Zo krijgt de marketcap wel een boost.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Is die ETH actie al bezig of start dat pas morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo!
  • Laatst online: 03-07 13:28
Denken jullie dat het nu nog slim is eth te kopen via litebit? Wou eigenlijk paar dagen terug kopen, maar zoals meer al zeggen gaat de registratie bij kraken niet bepaald snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 10:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

Nu hebben ze 80 BTC beschikbaar, voor €2111 p/s. ;)

Je moet wel snel zijn want de voorraad loopt zienderogen achteruit. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:29
Gekkejantje schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:47:
Denken jullie dat het nu nog slim is eth te kopen via litebit? Wou eigenlijk paar dagen terug kopen, maar zoals meer al zeggen gaat de registratie bij kraken niet bepaald snel.
Afbeeldingslocatie: https://likeconomics.nl/wp-content/uploads/2012/03/Glazen-Bol.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:46:
over 5 uur begint het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
loewie1984 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:45:
[...]

Zo krijgt de marketcap wel een boost.
Denk dat het wel meevalt? Zoveel BTC zit er niet op Huobi als ik coinmarketcap mag geloven:
https://coinmarketcap.com/exchanges/huobi/
Gaat nu wel heel hard omhoog die ETH prijs. Ik vraag me af of we weer een "sell the news" event krijgen morgen. We'll see I guess :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loewie1984
Deze kunnen we ook maar beter in de TS opnemen

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Gezien het nieuws van ETH en china. Kan ik beter mijn 4480 ripples omzetten naar ETH nu via Changely. Ripple gaat nergens vandaag en ik ben nu net break even of paar euro verlies.
Ik neem aan dat ETH een serieuze boost krijgt straks!

Ik baaaal dat ik ze zo duur moeten kopen :((
24u geleden was het nog bijna de helft zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:44:
[...]

Heb hier de afgelopen dagen toch meerdere keren over gepost in dit topic.

Bij deze voordat je hier pas dagen later achter komt:
https://www.huobi.com/p/topic/ethdeposit

translation

1 During the event, all users are automatically included in the ETH bid amount competition; 2 ETH opening, the account ETH balance of the top 50 users can get the value of 3,000 yuan of fire customization limited edition digital asset hardware wallet; 3 Workday 18:00 In this page and the official WeChat public (huobicom) published list, board users will receive text messages and station letter notice; 4 The final list released on June 1, the staff will be June 2, before the award-winning users to call Duijiang matters; 5 In order to protect the user privacy, the coin network will only announce the winning user UID after three; 6 Fire coins have the final interpretation of this activity.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
waar kopen de belgen in dit topic hun bitcoins? De nederlandse sites zijn op zich wel handig, maar enige manier om de coins snel en goedkoop te hebben is via ideal, en ideal is jammer genoeg niet ondersteund in Belgie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:53:
Gezien het nieuws van ETH en china. Kan ik beter mijn 4480 ripples omzetten naar ETH nu via Changely. Ripple gaat nergens vandaag en ik ben nu net break even of paar euro verlies.
Ik neem aan dat ETH een serieuze boost krijgt straks!

Ik baaaal dat ik ze zo duur moeten kopen :((
24u geleden was het nog bijna de helft zo goedkoop.
ze zijn nu toch terug 5-6 dollar gezakt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo!
  • Laatst online: 03-07 13:28
Sorry die vraag kwam er misschien een beetje dom uit. Ik baal eigenlijk een beetje dat ik niet eerder heb gekocht. Ik snap dat mensen niet met zekerheid kunnen zeggen of een koers gaat zakken of stijgen. Omdat de koers van eth nu zo hard gaat dacht ik dat er misschien mensen zijn die denken dat het beter is even te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

DrWhite1 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:01:
[...]

ze zijn nu toch terug 5-6 dollar gezakt :|
Ja ongelooflijk. Telkens ik ook maar iets koopt draait de chart zich om en plundert naar beneden.
Mijn investeringskarma zit echt onder nul. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:03:
[...]

Ja ongelooflijk. Telkens ik ook maar iets koopt draait de chart zich om en plundert naar beneden.
Mijn investeringskarma zit echt onder nul. :)
Dus altijd het omgekeerde doen van wat je denkt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
Zoals altijd: buy the rumor, sell the news.

Er zijn ETH nodig voor een grote ICO en ETH wordt aan hoobi toegevoegd. Goede reden om de waarde omhoog te stuwen.

Dat stijgen kan niet door blijven gaan, dus ik zou vooral even kijken wat er nu gebeurt.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
LED-Maniak schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:04:
Zoals altijd: buy the rumor, sell the news.

Er zijn ETH nodig voor een grote ICO en ETH wordt aan hoobi toegevoegd. Goede reden om de waarde omhoog te stuwen.

Dat stijgen kan niet door blijven gaan, dus ik zou vooral even kijken wat er nu gebeurt.
Zitten terug onder de 200 dollar met ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Het is er nooit boven geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZippFire
  • Laatst online: 28-03-2023
Hebben andere Waves eigenaren ook MobileGo ontvangen in hun Waves Wallet?
Kan niet echt waarde inschatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Dit zijn kleine wankelingen die de gehele dag door gebeuren. Kan over 1 uur weer heel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
Mijn excuses, ik bedoelde dollar, heb m'n post aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

DrWhite1 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:04:
[...]

Dus altijd het omgekeerde doen van wat je denkt :P
Of hoopt :)

Ik stond eergisteren in order voor 28$ monero. Niet gedaan.
0,8$ Pivx. Niet gedaan.
ETC aan 12$, niet gedaan.

En Ethereum heb ik gemist door te taffelen.
Maar ik heb hem 118 zien staan bij Litebit.

Dus mijn fail is behoorlijk groot de laatste 24u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:23
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:12:
[...]

Of hoopt :)

Ik stond eergisteren in order voor 28$ monero. Niet gedaan.
0,8$ Pivx. Niet gedaan.
ETC aan 12$, niet gedaan.

En Ethereum heb ik gemist door te taffelen.
Maar ik heb hem 118 zien staan bij Litebit.

Dus mijn fail is behoorlijk groot de laatste 24u :)
Niet over nadenken! Altijd makkelijk praten achteraf. Voor hetzelfde geld was het naar beneden gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Changelly transfer naar Wallet duurt wel lang. Je zou denken dat ETH snel verstuurd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jostariza
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09-2021
ZippFire schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:09:
Hebben andere Waves eigenaren ook MobileGo ontvangen in hun Waves Wallet?
Kan niet echt waarde inschatten?
Klopt inderdaad ik heb ook 250 units gekregen van Mobile GO. Ik zou ook echt niet weten wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:09
Jostariza schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:23:
[...]

Klopt inderdaad ik heb ook 250 units gekregen van Mobile GO. Ik zou ook echt niet weten wat het waard is.
Ik heb ze zelf ook gekregen, MobileGo was een nieuwe crowdsale afgelopen weken, ik heb er persoonlijk aan mee gedaan, maar zou meer coins moeten krijgen dan 250. Als ik jullie reactie lees, begrijp ik dat jullie er niet aan mee hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

bigbuddha schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:59:
[...]

Is het niet handiger om rekening te houden met $ ipv €?
De meeste traders houden denk ik meer rekening(psychologische grenzen) met $ ipv €.
Bij een waarde van $200 gaat je meer beweging zien dan bij een waarde van €200. Ik toch ;)
Ja met die psychlogische grenzen ben ik het met je eens. En heb daar ook wel last van omdat ik mn met de EUR/Crypto paren handel. Is het dus handiger om toch met de USD/Crypto paren te gaan handelen? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 10:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

McPoowl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:24:
[...]

Ik heb ze zelf ook gekregen, MobileGo was een nieuwe crowdsale afgelopen weken, ik heb er persoonlijk aan mee gedaan, maar zou meer coins moeten krijgen dan 250. Als ik jullie reactie lees, begrijp ik dat jullie er niet aan mee hebben gedaan?
Ik heb ze ook gekregen maar niet meegedaan. Volgens mij zijn dit fake tokens en niet de "echte" MobileGO tokens.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZippFire
  • Laatst online: 28-03-2023
McPoowl schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:24:
[...]

Nee ook niet aan mee gedaan. Wat ken ik ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Heeft iemand een mening over LTC? Daar wordt zo weinig over gezegd.
Het is het zilver van BTC en gaat normaal mooi meer met de curve van BTC dus daar zit toch ook nog groeimarge in? Mogelijk bij veel groen 40$ a 50$ dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Waarom is het zilver? Wat voegt litecoin toe? Heb je wel eens de bedenker van de coin er over horen praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49

Liberteh

All your base belong to me

multipasser is blijven hangen in 2013 :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:46:
Welke actie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 02:14
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:41:
Heeft iemand een mening over LTC? Daar wordt zo weinig over gezegd.
Het is het zilver van BTC en gaat normaal mooi meer met de curve van BTC dus daar zit toch ook nog groeimarge in? Mogelijk bij veel groen 40$ a 50$ dit jaar?
LTC gaat denk ik niet meer wat worden, hooguit leuk als je het toevallig afgelopen jaar hebt gekocht voor $1 of $2 per stuk. Maar dan had je ze al lang weg moeten doen op de piek van $30 ongeveer.

Er zit totaal geen stijgende lijn meer in, loopt hopeloos achter de feiten aan.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• loewie1984
Niet gezien? In de folder van de LIDL, nu gratis 2 ETH bij een Sixpack Ripple Schoonmaakmiddel

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
ETH actie start op huobi om 12 uur smiddags de 31ste Chinese tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Maar ze gaan ook ETC aanbieden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mr Ronman schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:51:
[...]

LTC gaat denk ik niet meer wat worden, hooguit leuk als je het toevallig afgelopen jaar hebt gekocht voor $1 of $2 per stuk. Maar dan had je ze al lang weg moeten doen op de piek van $30 ongeveer.

Er zit totaal geen stijgende lijn meer in, loopt hopeloos achter de feiten aan.
Afgelopen 2 maanden(!) gestegen van 4 naar nu 25 dollar, Segwit 1 maand geleden geactiveerd. Idd geen stijgende lijn te herkennen en loopt hopeloos achter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 13:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gister bij toeval hier iets gelezen over STRAT en toevallig kon ik nog een flintertje BTC omzetten naar 100 STRAT. Dat is een mooie increase van 32% geweest vannacht.

Even wat anders; wie zit er veel op Polo te handelen? Welke browser gebruik je hiervoor; mijn Firefox is zoooo traag op die site maar ik kom er niet achter of het door de grafieken komt of dat er iets anders staat te hikken in de code ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
MAX3400 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:57:
Gister bij toeval hier iets gelezen over STRAT en toevallig kon ik nog een flintertje BTC omzetten naar 100 STRAT. Dat is een mooie increase van 32% geweest vannacht.

Even wat anders; wie zit er veel op Polo te handelen? Welke browser gebruik je hiervoor; mijn Firefox is zoooo traag op die site maar ik kom er niet achter of het door de grafieken komt of dat er iets anders staat te hikken in de code ofzo.
Chrome, werkt prima.

Mobiele website ook trouwens :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rookert25 op 30-05-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Laatst online: 13:12
Tourniquet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:34:
[...]

Ik heb ze ook gekregen maar niet meegedaan. Volgens mij zijn dit fake tokens en niet de "echte" MobileGO tokens.
klopt, iemand dacht leuk te zijn en heeft fake MobicsGo tokens aangemaakt, die overigens geen ruk waard zijn. De echte komen later pas in de DEX ;) ( te herkennen aan het groene vinkje, tegen die tijd )

[ Voor 6% gewijzigd door Riven op 30-05-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaoot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 12:18
crazyheinz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:01:
waar kopen de belgen in dit topic hun bitcoins? De nederlandse sites zijn op zich wel handig, maar enige manier om de coins snel en goedkoop te hebben is via ideal, en ideal is jammer genoeg niet ondersteund in Belgie :'(
Wat je zou kunnen overwegen is een rekening openen bij bunq. Je krijgt dan een Nederlandse IBAN waarop je kunt storten via SEPA, en vervolgens kun je gewoon met iDEAL betalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Ja, we gaan dat uitzetten.

Wij hebben geld op verschillende exchanges staan, waaronder onze eigen BL3P. Op dat moment was het geld op onze andere exchanges op en konden we alleen nog maar op onze eigen exchange inkopen en daar werden alleen dure bitcoins aangeboden en die prijs krijg je dan ook te zien op Bitonic. We zien gelukkig wel steeds meer traders die inspringen op deze arbitragemogelijkheden, maar dat heeft altijd even tijd nodig.

Maar zoals gezegd, we overwegen om dat uit te gaan zetten omdat het snel overkomt dat wij die winst pakken en dat willen we liever niet.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:57
Wat houdt die ETH actie precies in? Niks van mee gekregen, en mijn chinees is niet zo sterk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-06 23:32
BekSide schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:03:
Wat houdt die ETH actie precies in? Niks van mee gekregen, en mijn chinees is niet zo sterk....
Zelfs met de translate functie van Chrome was het voor mij ook niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShyDolphin
  • Laatst online: 22-12-2021
BekSide schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:03:
Ze gaan ETH toevoegen aan de cryptocurrency die verhandeld kan worden op die exchange. Dus (veel) nieuw geld en waarschijnlijk een boel nieuwe mensen die instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Laatst online: 13:12
sc0ut84 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:04:
[...]

Zelfs met de translate functie van Chrome was het voor mij ook niet helemaal duidelijk...
"We are excited to announce the CNY/ETH will be listed on our exchange. Trading will start at 12:00 May 31st (GMT +8). ETH deposit and withdrawal is available from now [then] on"

To bait users into trading Ethereum, traders of Bitcoin or Litecoin will be rewarded with 5mETH (0.0005 ETH). For our days after launch up to Jaune 3rd, Huobi will charge an introductory commission fee of 0.01% before an increase to 0.05%.
Gaat het niet om het gratis weggeven van ETH voor mensen die daarmee gaan handelen op hun platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 29-06 10:34
Welke workflow hanteren jullie voor het bijhouden van jullie rendementen?
Ik heb voor m'n gewone aandelen, ETF's en fondsen wel wat sheets waarbij ik transacties bijhoud en periodiek het actuele rendement bereken adhv de laatste koers, maar het lukt mij niet goed om diezelfde sheets op cryptocurrency toe te passen. Al die fees van handelaars bij aankoop en verkoop, de tx-fees voor het verhuizen tussen wallets van dezelfde crypto en wisselen tussen crypto's onderling & fees voor diegene die de crypto omzet zoals shapeshift....

Houden jullie dat allemaal in detail bij? Voor elke crypto afzonderlijk of gewoon heel simpel en globaal voor je hele "crypto portefeuille"?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hier kan je de verschillende prijzen mooi vergelijken.
http://www.goedkoopstebitcoin.nl/
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:07:
Welke workflow hanteren jullie voor het bijhouden van jullie rendementen?
Ik heb voor m'n gewone aandelen, ETF's en fondsen wel wat sheets waarbij ik transacties bijhoud en periodiek het actuele rendement bereken adhv de laatste koers, maar het lukt mij niet goed om diezelfde sheets op cryptocurrency toe te passen. Al die fees van handelaars bij aankoop en verkoop, de tx-fees voor het verhuizen tussen wallets van dezelfde crypto en wisselen tussen crypto's onderling & fees voor diegene die de crypto omzet zoals shapeshift....

Houden jullie dat allemaal in detail bij? Voor elke crypto afzonderlijk of gewoon heel simpel en globaal voor je hele "crypto portefeuille"?
Ik hou het simpel bij, totale portefeuille in BTC en EUR.

Eerder wel alles bijgehouden per coin maar dat werd mij met 10+ verschillende coins te veel werk.

[ Voor 60% gewijzigd door Ernemmer op 30-05-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:46
Volgens https://coinmarketcap.com/ is de daily volume van ETH nu groter dan BTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
gnaoot schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:02:
[...]

Wat je zou kunnen overwegen is een rekening openen bij bunq. Je krijgt dan een Nederlandse IBAN waarop je kunt storten via SEPA, en vervolgens kun je gewoon met iDEAL betalen.
Bedankt voor de tip, heb al een bunq account maar dan moet ik weeral een paar dagen wachten eer het daarop staat. Het is een goedkopere maar trage optie :)

Superhandig trouwens die bunq voor ons Belgen, moest hun sofort limiet hoger zijn dan 250 per dag zou ik het constant gebruiken :)

[ Voor 12% gewijzigd door crazyheinz op 30-05-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ernemmer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:07:
[...]

Yep, ik weet het. Maar ik zit ook bij Bitstamp/kraken(nog niet verified)/Coinbase.
Daar is het weer iets goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Laatst online: 09-05-2022
komkommer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:02:
[...]

Ja, we gaan dat uitzetten.

Wij hebben geld op verschillende exchanges staan, waaronder onze eigen BL3P. Op dat moment was het geld op onze andere exchanges op en konden we alleen nog maar op onze eigen exchange inkopen en daar werden alleen dure bitcoins aangeboden en die prijs krijg je dan ook te zien op Bitonic. We zien gelukkig wel steeds meer traders die inspringen op deze arbitragemogelijkheden, maar dat heeft altijd even tijd nodig.

Maar zoals gezegd, we overwegen om dat uit te gaan zetten omdat het snel overkomt dat wij die winst pakken en dat willen we liever niet.
Wat is de max in bitcoin die jullie opkopen via de site? Kan deze namelijk niet vinden en/of wanneer gaan banken hier moeilijk over doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 29-06 10:34
Ernemmer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:07:
[...]

De prijzen wijken daar toch nog vanaf owv extra "bank & service kosten" die soms wel en soms niet al in de koers verwerkt zitten...
Uiteindelijk zet ik een paar van die sites die goedkoopstebitcoin vermeldt open en geef ik op elk een bedrag in en kijk hoeveel btc ik er overal voor krijg.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Pagina: 1 ... 101 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).