Toon posts:

Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 103 104 Laatste
Acties:
  • 619.832 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08:32
sc0ut84 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:04:
[...]

Zelfs met de translate functie van Chrome was het voor mij ook niet helemaal duidelijk...
BekSide schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:03:
Wat houdt die ETH actie precies in? Niks van mee gekregen, en mijn chinees is niet zo sterk....
2 paginas terug:

Mirved in "Cryptocurrency - handel en koers #2"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 00:37

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:07:
Houden jullie dat allemaal in detail bij? Voor elke crypto afzonderlijk of gewoon heel simpel en globaal voor je hele "crypto portefeuille"?
Globaal.

Startdatum + totale inleg in USD
Per maand totale waarde in USD

Ik heb in de tussentijd gehandeld tussen BTC, ETH, LTC, XRP, DOGE, DGN, BCN, VCASH dat is niet uit een te zetten in een simpele excel. En zoveel tijd wil ik er ook niet aan besteden.

discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mirved
loewie1984 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:10:
[...]

Globaal.

Startdatum + totale inleg in USD
Per maand totale waarde in USD

Ik heb in de tussentijd gehandeld tussen BTC, ETH, LTC, XRP, DOGE, DGN, BCN, VCASH dat is niet uit een te zetten in een simpele excel. En zoveel tijd wil ik er ook niet aan besteden.
Voor de grap zou je eens moeten kijken als je op de startdatum bijv ETH had gekocht en niks gehandeld had wat je nu zou hebben :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:11:
[...]

Voor de grap zou je eens moeten kijken als je op de startdatum bijv ETH had gekocht en niks gehandeld had wat je nu zou hebben :)
Dat moet je helemaal niet doen, wordt je namelijk niet vrolijk van :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:11:
[...]

Ik heb op 9 mei, 6 ETH gekocht voor 79,87 eu per stuk, ondertussen heb ik er 10. HODL

discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 13:50

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Iemand hier met 100+ BTC's door mining of zeer goedkoop kunnen inkopen?
That must be a dream.

Of de verhalen van 100k/500k/1M $ BTC nu waar zijn of niet, ik ga er nu toch eentje aanschaffen.
Gewoon 10j of 15j wachten.

BTC lijkt een degelijke bodem te hebben rond de 2000$.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 19-11 20:42
Luuk schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:56:
[...]

Afgelopen 2 maanden(!) gestegen van 4 naar nu 25 dollar, Segwit 1 maand geleden geactiveerd. Idd geen stijgende lijn te herkennen en loopt hopeloos achter :D
Na de segwit activatie is LTC juist gezakt (op 9 mei). Ik zie er niet veel toekomst in, de stijging lijkt leuk, maar dan is iedere alt coin gegroeid ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:47
crazyheinz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:01:
waar kopen de belgen in dit topic hun bitcoins? De nederlandse sites zijn op zich wel handig, maar enige manier om de coins snel en goedkoop te hebben is via ideal, en ideal is jammer genoeg niet ondersteund in Belgie :'(
Er zijn er wel die bancontact ondersteunen voor de belgen.
- Zelf ervaring met happycoins. Na een test transactie van 2EUR kan je 100EUR per dag kopen zonder ID of rekeningnummerverificatie.
- BTC-direct ondersteunt ook bancontact en zelfs visa/mastercard denk ik, maar vereist ID verificatie.
- Litebit.eu ondersteunt ook bancontact, maar hebben nooit voorraad........... Je kan wel tot 350EUR per dag zonder ID of rekeningnummerverificatie heb ik de indruk.
- Bitonic ondersteunt ook bancontact en je kan tot 50EUR/week (ja, week) kopen zonder ID of rekeningnummerverificatie. (daarna zouden er volgens de faq "geen limieten" meer zijn, en er wordt ook nergens gesproken over ID verificatie.)

(En om maar aan te tonen hoe totaal arbitrair die limieten voor dat hele KYC gedoe zijn....)

Rekeningnummerverificatie houdt in dat je 0.01EUR moet overschrijven (ookal betaal je uiteindelijk met bancontact). Dat duurt makkelijk 2 dagen... Doe dat dus best op voorhand (dat kan bij Bitonic), zodat je niet zoals ik moe en gehaast 150EUR versast naar Bitonic en dan te zien krijgt dat je nog 2 dagen moet wachten op je BTC, terwijl ETH & STRAT waarvoor ik ze gisteren nog wou ruilen, vlot de hoogte in springen, m'n neus voorbij ..... :(

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:21:
[...]

- Zelf ervaring met happycoins. Na een test transactie van 2EUR kan je 100EUR per dag kopen zonder ID of rekeningnummerverificatie.
- BTC-direct ondersteunt ook bancontact en zelfs visa/mastercard denk ik, maar vereist ID verificatie.
- Litebit.eu ondersteunt ook bancontact, maar hebben nooit voorraad........... Je kan wel tot 350EUR per dag zonder ID of rekeningnummerverificatie heb ik de indruk.
- Bitonic ondersteunt ook bancontact en je kan tot 50EUR/week (ja, week) kopen zonder ID of rekeningnummerverificatie. (daarna zouden er volgens de faq "geen limieten" meer zijn, en er wordt ook nergens gesproken over ID verificatie.)

(En om maar aan te tonen hoe totaal arbitrair die limieten voor dat hele KYC gedoe zijn....)

Rekeningnummerverificatie houdt in dat je 0.01EUR moet overschrijven (ookal betaal je uiteindelijk met bancontact). Dat duurt makkelijk 2 dagen... Doe dat dus best op voorhand (dat kan bij Bitonic), zodat je niet zoals ik moe en gehaast 150EUR versast naar Bitonic en dan te zien krijgt dat je nog 2 dagen moet wachten op je BTC, terwijl ETH & STRAT waarvoor ik ze gisteren nog wou ruilen, vlot de hoogte in springen, m'n neus voorbij ..... :(
LiteBit TIER3 doen, dan kan je meer. En ze restocken de heel dag door! Dus gewoon refreshen om de 15 minuten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13-10 20:07

komkommer

Koffie

Axente schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:09:
[...]

Wat is de max in bitcoin die jullie opkopen via de site? Kan deze namelijk niet vinden en/of wanneer gaan banken hier moeilijk over doen?
Op dit moment is het 30btc per keer, maar hou de site in de gaten je krijgt vanzelf een melding als het een te grote hoeveelheid is :)

En wbt banken die moeilijk doen: banken houden op dit moment alle bitcointransacties erg nouwlettend in de gaten, maar of en wat ze er vervolgens mee doen krijgen wij niet echt mee.

Bitonic B.V.
Bitcoin.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 26-10 23:12

crazyheinz

To the extreme

Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:21:
[...]

bancontact kost toch altijd redelijk wat geld, bij btcdirect voor vb 1000 euro coins kost dit 20 euro.

I'm not as stupid as you look

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:54
Ik heb bij Kraken geld gestort en zie dit ook in de fundings tab terug. Ik zie ze alleen niet bij de Balances staan...? Gewoon nog wachten of moet ik daar iets voor doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 06:56

Secsytime

Automagisch

sNielz123 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:41:
Ik heb bij Kraken geld gestort en zie dit ook in de fundings tab terug. Ik zie ze alleen niet bij de Balances staan...? Gewoon nog wachten of moet ik daar iets voor doen?
Even browser afsluiten en daarna opnieuw inloggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sNielz123
Helaas, dat werkt niet. Het staat al sinds 9:35 als succes bij de fundings.
Even op Ledger geklikt en nu staat ie er wel bij.

[Voor 25% gewijzigd door sNielz123 op 30-05-2017 12:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• comp78
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 25-01-2019
multipasser schreef op maandag 29 mei 2017 @ 23:07:
[...]

Ik heb meer en ik verwacht zeker een stijging terug naar 0,4$. Iedereen is tegen ripple omdat het niet echt in het plaatje van de cryptocoins past, vooral omdat het centralised is en ze houden 70% tot 50% van de coins in eigen beheer! Waar ze op eender welk moment een crash mee kunnen veroorzaken mocht Ripple bv een marktcap van 50miljard hebben. Ik heb geen glaze bol. Ze zijn sterk gedaald maar ze dalen niet verder en gaan lichtjes omhoog, zoals de rest. Alleen ETH en ETC vliegen.
Ik kijk vooral in alle fora hoe de hele community erover denkt. Zij zijn de ppls die aankopen en de stemming bepalen voor nieuwkomers. Over de gehele breedte wordt ripple, om meer dan het cryptocoin punt, uitgekotst. De figuren die dan positief posten, posten meestal volstrekte waanideeën...alles gaat naar de maan, Swift systeem wordt erbij gehaald etc

Hopelijk gaat ie nog eenmaal naar 40. Dan kom ik zelf tenminste van die enorme berg ripples af

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 01-11 07:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo mijn XLM omgezet in IOCoins. Wilde eerst foldingcoin, maar die ligt er uit op bittrex, toen cryptonite maar die verkochten ze niet op bittrex en had er geen zin in om me weer ergens te verifieren dus dan maar IOcoins.

Reden dat ik veranderd ben is omdat ik het eens was met de redenatie die hier gegeven was m.b.t. coins die een heel groot volume hebben. Daar is op de lange termijn niet zoveel winst uit te halen als die met een lager volume.

Nu eens kijken hoe alles gaat lopen over de komende maanden. blockfolio is ingevuld en https://coin-folio.com/ ook (die laatste is niet geschikt voor realtime info, maar wel als je om de zoveel dagen even kijkt wat je hebt en lekker simpel, wel een anoniem e-mail adres gebruiken, waarschuwt hij voor op zijn website).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mirved
comp78 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:47:
[...]

Ik kijk vooral in alle fora hoe de hele community erover denkt. Zij zijn de ppls die aankopen en de stemming bepalen voor nieuwkomers. Over de gehele breedte wordt ripple, om meer dan het cryptocoin punt, uitgekotst. De figuren die dan positief posten, posten meestal volstrekte waanideeën...alles gaat naar de maan, Swift systeem wordt erbij gehaald etc

Hopelijk gaat ie nog eenmaal naar 40. Dan kom ik zelf tenminste van die enorme berg ripples af
De grap is dat mensen denken dat banken XRP gaan gebruiken en dat het daarom veel waard zal worden. Maar waarom zouden banken deze munten gaan inkopen van mensen die hierop gespeculeerd hebben? Zie banken geen miljoenen steken in iets dat ze ook gratis kunnen krijgen. Denk dat de banken zelfs niet eens zitten te wachten op een munt die zo volatiel is.

Zie eerder Ripple komen met een nieuwe munt die ze vrij uitgeven aan al hun zakelijke partners. Deze partners betalen dan gewoon een gebruiksrecht om gebruik te maken van het netwerk. Win win voor alle partijen. Banken/bedrijven kunnen goedkoop transacties rondsturen. Er is geen volatiliteit en Ripple verdient zijn centjes.

[Voor 3% gewijzigd door Mirved op 30-05-2017 12:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fulcrum_X
  • Laatst online: 11-10 09:43
Ik ben ook met verlies uit LTC en STR/XLM gestapt gister. Jammer genoeg zie ik Litecoin juist weer stijgen 8)7

Getwijfeld om in te stappen bij Stratis, maar uiteindelijk WAVES bijgekocht. Verder heb ik nog Ardor waar ik nog wat extra winst verwacht.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19-11 13:34
Folding @ home coin is een beetje beperkt in de zin van het project wat ondersteund wordt. Ik heb een poosje terug wat gelezen van GridCoin. Hetzelfde principe je doet onderzoek dmv projecten op het boinc platform. En krijgt hiervoor een vergoeding in de vorm van GridCoins. Bij deze coin heb je keuze uit meerdere onderzoek projecten (zo uit mijn hoofd 25/26).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Fulcrum_X schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:54:
Ik ben ook met verlies uit LTC en STR/XLM gestapt gister. Jammer genoeg zie ik Litecoin juist weer stijgen 8)7
Paar weken terug kon je nog leuke ritjes maken met LTC maar nu mag ie niet hoger zo te zien, zit er al dagen in maar schiet echt niet op, net als je denkt dat de weerstand weg is gaat ie weer down terwijl de bied er goed uit ziet.

Ik kijk het nog even aan maar ben ze ook liever kwijt nu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zag net hele rare transacties; mensen die gewoon 10K+ XRP tegelijk inkopen... Het kan want vooralsnog staat XRP alweer anderhalve dag te sudderen op een vrij horizontale lijn maar iets zegt me dat ik me maar eens moet gaan inlezen op de Prive / Story / Weekend voor de coin-wereld :)

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

MAX3400 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:10:
Zag net hele rare transacties; mensen die gewoon 10K+ XRP tegelijk inkopen... Het kan want vooralsnog staat XRP alweer anderhalve dag te sudderen op een vrij horizontale lijn maar iets zegt me dat ik me maar eens moet gaan inlezen op de Prive / Story / Weekend voor de coin-wereld :)
Dat zijn toch geen rare transacties? Vergis je niet in welke hoeveelheden botjes minute-traden. Gisteren met Dash kwamen er om de haverklap 8BTC+ orders voorbij, pas de problem. Als hun indicatoren zeggen dat de prijs 3 procent stijgt, springen ze er gewoon in en uit binnen een paar minuten, seconden ook soms als het eerder pump/dump werk is. Je moet voor de grap eens naar specifieke getallen in het orderbook zoeken op een specifieke hoeveelheid verhandelde coins die je dan ook vaak ziet verspringen in de bid e.o. ask books - dan zie je dat diezelfde hoeveelheid misschien al 10+ keer verhandeld is in dezelfde dag (terwijl het een heel precies getal zoals 5762142 coins kan zijn). Dat is of een bot, of een user die met een vaste (w.s. max) stack aan het daytraden is.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22-11 13:49
Heeft iemand hier iets van mee gekregen?

https://polybius.io/

Battle.net tag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Payout in ETH? Dus als Polybus een mega-winst maakt, kan het zomaar zijn dat je je marge in ETH krijgt uitbetaald die 2 minuten later tankt...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Oleg is Jed aan het naspelen?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:19
Cassius schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:13:
[...]
Dat zijn toch geen rare transacties? Vergis je niet in welke hoeveelheden botjes minute-traden. Gisteren met Dash kwamen er om de haverklap 8BTC+ orders voorbij, pas de problem. Als hun indicatoren zeggen dat de prijs 3 procent stijgt, springen ze er gewoon in en uit binnen een paar minuten, seconden ook soms als het eerder pump/dump werk is. Je moet voor de grap eens naar specifieke getallen in het orderbook zoeken op een specifieke hoeveelheid verhandelde coins die je dan ook vaak ziet verspringen in de bid e.o. ask books - dan zie je dat diezelfde hoeveelheid misschien al 10+ keer verhandeld is in dezelfde dag (terwijl het een heel precies getal zoals 5762142 coins kan zijn). Dat is of een bot, of een user die met een vaste (w.s. max) stack aan het daytraden is.
Ter illustratie, mijn 30 day volume op Kraken:
https://tweakers.net/ext/f/9gLEKXoCBhJz3ZDg9NeQzyVX/full.png
Pas de problem. Hoewel dit voor mijn bot ook wel aan de hoge kant is, moet ik zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Is er ergens een website waar je de waarde van je wallet (omgerekend in fiat (EUR/USD)) kunt volgen?

Dus, ik heb xxx Ripple, xx Eth en X BTC, daarvan wil ik per dag zien wat die drie bij elkaar waard zijn in EUR.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-11 21:09

DeZzL

Rocket surgeon

Smultie schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:43:
Is er ergens een website waar je de waarde van je wallet (omgerekend in fiat (EUR/USD)) kunt volgen?

Dus, ik heb xxx Ripple, xx Eth en X BTC, daarvan wil ik per dag zien wat die drie bij elkaar waard zijn in EUR.
Ik gebruik de app Blockfolio. Is er voor iOS en Android. Dat doet precies wat jij wil, volgens mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mirved

Blockfolio
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjDo-SXxZfUAhUBIlAKHR9WAt0QjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fbitcointalk.org%2Findex.php%3Ftopic%3D660696.0%3Ball&psig=AFQjCNEA5HdX6sg_p6F_QJuTyPFQznA2Hw&ust=1496231050910269

Acties:
  • 0Henk 'm!

• florholvoet
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-11 18:51

florholvoet

aka F0x.be

Fable schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:07:
[...]

Hier kan je de verschillende prijzen mooi vergelijken.
http://www.goedkoopstebitcoin.nl/
Waarom blijf je deze site hier zo pushen?

De site laat bewust de écht goedkoopste oplossingen achterwege (exchanges) en staat vol met referral links. M.a.w. het is allesbehalve een neutrale bron van informatie. Dus als je die site hier nog verder promoot is een disclaimer misschien wel gepast?

Op moment van schrijven scheelt dit 35 euro per BTC met de goedkoopste exchange. Een iets neutralere bron van informatie over de prijzen op exchanges kan je bijvoorbeeld hier terugvinden:
https://bitcoincharts.com/markets/currency/EUR.html

Mensen met een sig komen creatiever over dan mensen zonder, vandaar dat ik er eentje heb =)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sNielz123
DaCoTa schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:42:
[...]

[afbeelding]
Pas de problem. Hoewel dit voor mijn bot ook wel aan de hoge kant is, moet ik zeggen.
Dat is niks bijzonders. Dat heb je al als je 1 keer voor 18 miljoen aan BTC koopt :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fable
  • Niet online
florholvoet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:46:
[...]

Waarom blijf je deze site hier zo pushen?

De site laat bewust de écht goedkoopste oplossingen achterwege (exchanges) en staat vol met referral links. M.a.w. het is allesbehalve een neutrale bron van informatie. Dus als je die site hier nog verder promoot is een disclaimer misschien wel gepast?

Op moment van schrijven scheelt dit 35 euro per BTC met de goedkoopste exchange. Een iets neutralere bron van informatie over de prijzen op exchanges kan je bijvoorbeeld hier terugvinden:
https://bitcoincharts.com/markets/currency/EUR.html
Ik push die site niet, het is gewoon een makkelijke vergelijkingssite voor aanbieders van Bitcoin.

Op een exchange kopen is inderdaad 9/10 keer goedkoper, maar kan lang duren voordat je de coins hebt.
Je moet namelijk eerst geverifieerd worden, daarna moet je geld overmaken en dan kan je coins kopen.
Zoals je natuurlijk al gelezen hebt in dit topic zitten er diverse mensen te wachten (meer dan een week) op verificatie en balen dat ze de boot missen.

De site die ik link, vergelijkt een aantal aanbieders van bitcoins die je direct kan kopen (vaak met ideal) en naar je wallet kan laten sturen. Vaak is dit de snelste manier om eenvoudig aan bitcoins te komen.

Als jij een beter site kan geven die niet exchanges vergelijkt dan zal ik die voortaan posten.

PS. voor het vergelijken van de BTC prijs gebruik ik meestal https://hypron.net/bitcoinwisdom/ Ik vind het wel handig dat je dan op meerdere grote exchanges ook het orderboek kan zien.
En voor het bijhouden van de koers op poloniex gebruik ik https://cryptowat.ch/poloniex/btcusd/3m

[Voor 14% gewijzigd door Fable op 30-05-2017 14:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
DeZzL schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:44:
[...]

Ik gebruik de app Blockfolio. Is er voor iOS en Android. Dat doet precies wat jij wil, volgens mij.
Precies wat ik zocht, dank je!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:55:
ETH actie start op huobi om 12 uur smiddags de 31ste Chinese tijd
Oh dat is pas binnen 18u.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Na 2 dagen eindelijk support van Bitstamp.
Ze vinden de betaling niet terug en gaan morgen bij hun bank checken (waarom kan dat vandaag niet?).
Daar is een mens vet mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 18:15
LED-Maniak schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:39:
[...]

USDT is een altcoin waarvan men denkt dat dit 1:1 met USD staat. Wordt er veel van gekocht, dan gaat het omhoog.
Voordat Kraken een USDT/USD markt opende was 1 USDT ook inderdaad 1 USD waard. Tether en de exchanges wisselden het gewoon 1:1 uit met elkaar. Nu het een vraag/aanbod markt is geworden is de boel scheef gaan lopen. Het is lastiger geworden om met USDT fiat tussen exchanges te verplaatsen (rekenwerk of je geen verlies lijdt) en de charts lopen niet meer gelijk van aan de ene kant exchanges waar 1USDT=1USD (Bitfinex) en aan de andere kant exchanges waar 1USDT= de prijs op de markt (Kraken). Ik hoop dat Kraken die markt weer sluit, ook al maak ik wel steeds een beetje winst door laag te kopen en een procentje of 2 hoger weer te verkopen.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nikas
  • Registratie: maart 2015
  • Niet online
@Rannasha Ether loopt langzaam maar zeker steeds verder in op BTC. Het volume is vandaag zelfs hoger.

Wat verwacht jij dat er gebeurt (mocht er al iets gebeuren) wanneer Ether de 1e plek overneemt qua marketcap? BTC was altijd de go-to coin en heeft een bepaalde status. Maar als BTC naar plek 2 verdwijnt voelt het, denk ik, voor veel mensen toch een beetje alsof de koning van zijn troon gestoten wordt. Denk je dat dit een emotionele reactie teweeg zou kunnen brengen waarbij mensen massaal switchen van BTC naar Ether? (Wat vervolgens een neerwaartse spiraal zou kunnen veroorzaken?) Of zie ik het nu te somber in?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pvink
  • Laatst online: 26-11 09:38
STRAT is nu ook toegevoegd op litecoin =) Beste investering tot nu toe voor mij.

Heeft iemand al een ledger kunnen uitproberen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:39

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

[...]

[afbeelding]
Bij zo'n volume krijg je niet eens geld toe? :N

Appeltaart is lekker!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crazyheinz

crazyheinz

To the extreme

pvink schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:08:
STRAT is nu ook toegevoegd op litecoin =) Beste investering tot nu toe voor mij.

Op Litebit bedoel je? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nikas
  • Registratie: maart 2015
  • Niet online

Met Stratis? Ja dat werkt gewoon goed met de Ledger Nano S.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:19
LED-Maniak schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:10:
[...]

Bij zo'n volume krijg je niet eens geld toe? :N
Bij zo'n volume krijg je een personal account manager en toegang tot de slack 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DaCoTa schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Bij zo'n volume krijg je een personal account manager en toegang tot de slack 8)
Dus iemand die jouw auto komt wassen terwijl je hardcore je trendlines zit te analyseren in de rukbunker? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
DaCoTa schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Mag dan ook wel een goede bot zijn die jij gebruikt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22-11 13:49

Ik heb gister ook mooi 16 Stratis ingekocht. Hij gaat lekker omhoog :9~

Battle.net tag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

En deze, kun je zelfs aangegeven waar je XRP, ETH en BTC hebt staan, zodat de prijzen ook matchen met de exchange waar het op staat:
http://cryptofolio.info

discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FerryvD
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik ben een maand of 2 geleden begonnen met stratis toen ie nog iets van 30/40 cent was. Aardig renderement tot nu toe :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jostariza
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13-09 02:10
Ik heb sinds gisteren mijn portfolio ook uitgebreid met Stratis omdat ik hier wel vertrouwen in heb, echter vraag ik me af welke wallet jullie hiervoor gebruiken? Zelf heb ik nu de officiele wallet maar ben eigenlijk op zoek naar een goede wallet die ook op je mobiele telefoon te gebruiken is. Stiekem hoop ik ergens dat Jaxx binnenkort Stratis gaat toevoegen aan hun App :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 25-11 20:21
Jostariza schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:19:
Ik heb sinds gisteren mijn portfolio ook uitgebreid met Stratis omdat ik hier wel vertrouwen in heb, echter vraag ik me af welke wallet jullie hiervoor gebruiken? Zelf heb ik nu de officiele wallet maar ben eigenlijk op zoek naar een goede wallet die ook op je mobiele telefoon te gebruiken is. Stiekem hoop ik ergens dat Jaxx binnenkort Stratis gaat toevoegen aan hun App :)
Puur uit nieuwsgierigheid. Waar is jouw vertrouwen op gebaseerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 25-11 00:26
Wat denken juillie van Augur (REP) Ik hoor hier wisselende berichten over. Misschien een leuke om iets in te investeren?

Verder my two cents:

Vanochtend mijn restje LTC verkocht om de stijging ETH volledig mee te pakken.
Heb nu het gevoel dat we daarmee weer op een rustpunt zitten.

Ik ga de helft van mijn ETH morgen verkopen omdat LTC begin juni op Bitstamp verschijnt. Ik gok dat hier een kleine stijging aan vooruit zal komen.

Voor mij is LTC nog steeds een goeie kanshebber om ineens een grote stap te zetten. De volumes zijn nog steeds hoog wat betekent dat er nog steeds interesse in is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

[...]

[afbeelding]
Serieus volume!
sNielz123 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:46:
[...]
Dat is niks bijzonders. Dat heb je al als je 1 keer voor 18 miljoen aan BTC koopt :o
Geen idee hoe agressief de bot staat afgesteld en met welke triggers etc. natuurlijk - maar dit kan dus 1000 euro zijn wat 18000x verhandeld is in 30 dagen. Dat is 600x per dag, 25x per uur. Nu is 25x per uur te veel met het volume van Kraken om echt een turnover te maken in grotere munten, dus vermoed dat het een flink hoger bedrag is hoor waarmee geschoven is ;) . Maar gaat om het principe dat het niet per se veel hoeft te zijn. En natuurlijk is iedere buy of sell weer fee voor de exchange, dus me dunkt dat je "in de slackroom" mag :7 .

[Voor 13% gewijzigd door Cassius op 30-05-2017 14:48]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cdfreak_99
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 03-09 11:53
Ik weet niet of het in dit topic thuis hoort maar dan hoor ik het wel, wat is als beginnent traider nu een goede strategie om wat winst te behalen? Ik zit op bittrex en heb daar een account en via litebit wat coins gekocht en daar heen laten sturen, maar ik vind het lastig om in te schatten wanneer je iets moet aankopen en wanneer weer te verkopen om zo telkens iets te klimmen. Is er ergens waar je de juiste info kan weg halen welke niet en welke wel te kopen? Ook lees ik veel reacties op ripple zowel dat het een goede is maar ook veel dat het niets waard is. Ben nu in het bezit van gulden, Dogecoin, Dgb en ripple en heb ook een klein beetje Bitcoin. Mijn inschatting van dgb lijkt aardig goed momenteel want sta nu op zo'n 40% winst maar gulden is maar 12% tot nu toe. Dogecoin heb ik ook klein beetje winst van 9% en ripple blijft maar hangen rond een procent of 4 na aankoop. Wanneer moet je nu verkopen of moet je juist vasthouden?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mantus
cdfreak_99 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:47:
Ik weet niet of het in dit topic thuis hoort maar dan hoor ik het wel, wat is als beginnent traider nu een goede strategie om wat winst te behalen? Ik zit op bittrex en heb daar een account en via litebit wat coins gekocht en daar heen laten sturen, maar ik vind het lastig om in te schatten wanneer je iets moet aankopen en wanneer weer te verkopen om zo telkens iets te klimmen. Is er ergens waar je de juiste info kan weg halen welke niet en welke wel te kopen? Ook lees ik veel reacties op ripple zowel dat het een goede is maar ook veel dat het niets waard is. Ben nu in het bezit van gulden, Dogecoin, Dgb en ripple en heb ook een klein beetje Bitcoin. Mijn inschatting van dgb lijkt aardig goed momenteel want sta nu op zo'n 40% winst maar gulden is maar 12% tot nu toe. Dogecoin heb ik ook klein beetje winst van 9% en ripple blijft maar hangen rond een procent of 4 na aankoop. Wanneer moet je nu verkopen of moet je juist vasthouden?
Sell high, buy low. Waar die definities precies liggen, moet je zelf aanvoelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 26-11 11:51

Wallie

Herr

cdfreak_99 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:47:
Glazen bol kopen ;)

....Mooie vrouwen maken me bang. Ze veroorzaken meer problemen dan mooie mannen, die zijn meestal verlegen. Mooie vrouwen hebben echter geleerd met hun schoonheid te handelen en ze maken er nog misbruik van ook...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mirved

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Mensen die morgen nog BAT gaan proberen binnen te harken? Wat is jullie mening over deze coin/token

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mirved
Mantus schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:46:
Wat denken juillie van Augur (REP) Ik hoor hier wisselende berichten over. Misschien een leuke om iets in te investeren?

Verder my two cents:

Vanochtend mijn restje LTC verkocht om de stijging ETH volledig mee te pakken.
Heb nu het gevoel dat we daarmee weer op een rustpunt zitten.

Ik ga de helft van mijn ETH morgen verkopen omdat LTC begin juni op Bitstamp verschijnt. Ik gok dat hier een kleine stijging aan vooruit zal komen.

Voor mij is LTC nog steeds een goeie kanshebber om ineens een grote stap te zetten. De volumes zijn nog steeds hoog wat betekent dat er nog steeds interesse in is.
Ik gok dat je hier morgen spijt van hebt. Maar je moet gewoon je eigen strategie volgen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mirved
Waterkoker schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:49:
Mensen die morgen nog BAT gaan proberen binnen te harken? Wat is jullie mening over deze coin/token
De mensen erachter vind ik wel positief maar de manier hoe ze de ICO tot nu toe aanpakken (al 3x de bedragen gewijzigd) vind ik wat minder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 20-11-2020
Ik was van plan 250 eth er in te stoppen maar ben afgehaakt naar change in terms etc. Veel mensen die ik ken het wereldje doen dit over maar met een paar eth.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mantus
Mirved schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:50:
[...]

Ik gok dat je hier morgen spijt van hebt. Maar je moet gewoon je eigen strategie volgen :)
Zo werkt het he :)

Wel benieuwd waarom jij dat denkt..?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
de wijzigingen straalt niet echt charme uit maar in hoeverre maakt dit BAT niet de moeite waard om te investeren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Axente
Waterkoker schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:55:
de wijzigingen straalt niet echt charme uit maar in hoeverre maakt dit BAT niet de moeite waard om te investeren?
De kans dat de tokens lager op de markt komen dan de ICO is al vele malen groter geworden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 06:56

Secsytime

Automagisch

Mantus schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Niet echt meegelezen de afgelopen 2-3 pagina's ofwel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fable
  • Niet online
Mantus schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Ik heb ongeveer dezelfde mening over LTC, die coin bestaat al erg lang en is nooit echt doorgebroken. Met het Segwit nieuws ging die lekker omhoog, maar nu zal die volgens mij alleen maar verder terugzakken richting de 5 dollar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mantus
Secsytime schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:58:
[...]

Niet echt meegelezen de afgelopen 2-3 pagina's ofwel?
huobi toch? Daarom morgen pas verkopen, ik verwacht een tijdelijke verhoging en die hoop ik mee te pakken. Daarna de helft weer verkopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 594061

Ik zit te twijfelen of ik nu nog in moet stappen in Ethereum.
Mijn vriendin heeft me ervan weerhouden, toen 1 Eth nog €100 waard was, maar ziet nu in dat het nog weleens meer zou kunnen gaan stijgen.

Welke wallet zou ik het beste kunnen gebruiken? Zo'n Hardware Ledger S wallet of een online multi-currency wallet? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:41

Bartske

Valar Morghulis

Anoniem: 594061 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:08:
Ik zit te twijfelen of ik nu nog in moet stappen in Ethereum.
Mijn vriendin heeft me ervan weerhouden, toen 1 Eth nog €100 waard was, maar ziet nu in dat het nog weleens meer zou kunnen gaan stijgen.

Welke wallet zou ik het beste kunnen gebruiken? Zo'n Hardware Ledger S wallet of een online multi-currency wallet? :)
Ligt er aan hoeveel je van plan bent te kopen. Hardware wallet is veiliger maar kost ook geld.

"A tale is never so good that ale won't make it better."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Fable schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:59:
[...]

Ik heb ongeveer dezelfde mening over LTC, die coin bestaat al erg lang en is nooit echt doorgebroken. Met het Segwit nieuws ging die lekker omhoog, maar nu zal die volgens mij alleen maar verder terugzakken richting de 5 dollar.
Die kans zit er wel in maar aan de andere kant staat LTC wel in de top 3/4 qua volume dat betekend volgens mij dat er toch een hoop mensen in geloven.

Maar nooit echt doorgebroken ? als ik zie waar die vandaan komt vind ik het een behoorlijke stijging

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 594061

Bartske schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:10:
[...]

Ligt er aan hoeveel je van plan bent te kopen. Hardware wallet is veiliger maar kost ook geld.
Ik ben nog jong en dit zal mijn eerste investering ooit worden.
Het is in feite een gok en ik ben daarvoor altijd een beetje huiverig geweest.

Toen Bitcoin in opkomst was, wilde ik ook investeren en heb er tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van dat ik dat niet gedaan heb.

Daarnaast had ik (als ik had doorgezet) met het faillisement van ImTech ook heel veel geld kunnen verdienen.

Het gaat momenteel om een investering in 10 Eth, wat later eventueel op kan lopen. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

- Hoge volumes != interesse. Hoge volumes kunnen net zo goed gepaard gaan met een flinke pricedrop i.v.m. grote sell-off die lijdt tot meer panic/stoploss sell-offs.
- Sell high, buy low is makkelijker gezegd dan gedaan; maar probeer dit niet zonder enige vorm van analyse want dan kan je beter gaan rouletten. Hoe ziet het totale orderbook eruit, zijn er walls, is het buy-volume in een kleine range (25% of max 50%) significant groter dan het sell-volume, simpel leesbare metrics als RSI/MACD kunnen mogelijk helpen. En dan nog zijn het allemaal indicatoren en als je er echt geld in hebt zitten moet je lezen wat ze met de munt aan het doen zijn (zoals het ook mij niet onwaarschijnlijk lijkt dat ETH wat zal stijgen met Huobi toevoeging).
- Ietwat gemakkelijker is het om te verkopen als de rest koopt en te kopen als de rest verkoopt - dat kan je enigzins analyse-vrij doen omdat de markt zo lomp gezamenlijk beweegt. Als je er dan op "vertrouwt" (vraag me niet hoe) dat crypto populariteit stijgt en je echt een "low" kan aanwijzen na paar dagen rust wat serieus lager is als de previous high, dan is bijkopen best een optie.

*geen advies en alles met speelgeld, heb er zelf nog maar een zakcent aan overgehouden ;)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Axente schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:53:
[...]

Ik was van plan 250 eth er in te stoppen maar ben afgehaakt naar change in terms etc.
Jij hebt 250 ETH? omg. Maar ik was idd ook van plan 1 a 2 ETH richting BAT te sturen. Echter wat je zegt, die wijzigingen in terms (neem ik van je aan, heb er niet zelf naar gezocht zijn niet netjes). Dus ik denk dat ik ETH blijf HODL'en en eventueel nog wat wisselgeld bijkoop om toch nog wat te traden op polo. Aangezien polo nog steeds niet plat ligt. @LED-Maniak heb dat linkje van je nog steeds niet gezien :X

discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 24-11 19:54
Ik zie er vanaf, omdat ETH wel erg hoog staat. Ik wacht wel even totdat BAT op de exchanges staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Fable schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:59:
[...]

LTC is vanaf medio juni verhandelbaar op Bitstamp, dat kan de prijs nog prima verder omhoog duwen. Net zoals het best waarschijnlijk is dat ETH nog wat stijgt als het straks op Huobi te verhandelen is.

Maar dan ben ik benieuwd, wanneer is een coin wel 'doorgebroken' volgens jou?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

exelletor schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:28:
[...]

Ik zie er vanaf, omdat ETH wel erg hoog staat. Ik wacht wel even totdat BAT op de exchanges staat.
Is al bekend op welke exchanges BAT verhandeld gaat worden?
Volgens mij ICO's ook gezien als the next best thing om 'snel' rijk te worden. Buy low, sell high. Iedereen hoopt op een ICO die ETH of ZCASH evenaart.

Tot dusver zijn er pas een paar coins boven de euro gekomen, en die zijn imho de moeite waard om te volgen. De rest is leuk voor de pump en dumps van deze wereld.

discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Domme vraag maar dat is me nog niet duidelijk.
Ik heb net 1 bt gekocht. Deze wordt in m'n electrum getransferd as we speak.
Voor electrum heb je een paswoord nodig om in te loggen.
Eenmaal die BTC binnen is maak ik een backup van die wallet en bewaar ik het ergens veilig als backup.

Maar, na 10j+ werk ik niet meer op deze computer en bestaat electrum dan nog? Wss niet meer.
Wat kan je dan nog met die .dat file doen? Werkt dat op éender andere wallet of hardware wallet? En het paswoord van toen zit encrypted in de .dat file?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Axente
loewie1984 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:22:
[...]

Jij hebt 250 ETH? omg. Maar ik was idd ook van plan 1 a 2 ETH richting BAT te sturen. Echter wat je zegt, die wijzigingen in terms (neem ik van je aan, heb er niet zelf naar gezocht zijn niet netjes). Dus ik denk dat ik ETH blijf HODL'en en eventueel nog wat wisselgeld bijkoop om toch nog wat te traden op polo. Aangezien polo nog steeds niet plat ligt. @LED-Maniak heb dat linkje van je nog steeds niet gezien :X
220 eth nu net voor 30 eth geinvesteerd in mysterium :+

edit: https://mysterium.network/ Decentralised vpsn service (tor maar host worden betaald)

[Voor 7% gewijzigd door Axente op 30-05-2017 15:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GuitarHero87
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 07:34
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:42:
Domme vraag maar dat is me nog niet duidelijk.
Ik heb net 1 bt gekocht. Deze wordt in m'n electrum getransferd as we speak.
Voor electrum heb je een paswoord nodig om in te loggen.
Eenmaal die BTC binnen is maak ik een backup van die wallet en bewaar ik het ergens veilig als backup.

Maar, na 10j+ werk ik niet meer op deze computer en bestaat electrum dan nog? Wss niet meer.
Wat kan je dan nog met die .dat file doen? Werkt dat op éender andere wallet of hardware wallet? En het paswoord van toen zit encrypted in de .dat file?
Electrum wordt niet zomaar van je computer verwijderd wanneer zij zelf stoppen. Het enige wat gebeurt, is dat de ondersteuning stopt en dat zou in theorie kunnen betekenen dat er lekken bestaan die niet meer gedicht kunnen worden.

Het wachtwoord van je huidige Electrum wallet is de versleuteling, sommige wallets kunnen .bat files importeren. Het lijkt mij dat je hetzelfde wachtwoord kunt gebruiken (zelf nog niet geprobeerd).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Wat ik wel irritant vind van blockfolio is dat je de aanschafprijs niet apart op kan geven. Ik moet nu de prijs per eenheid opgeven in bitcoins voor coins waar geen euro paar voor is. Dus geeft hij op een gegeven moment de verkeerde aanschafprijs weer omdat de bitcoin van waarde veranderd is tov euro.

Naja tis niet anders :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Axente
Ryan1981 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:45:
Wat ik wel irritant vind van blockfolio is dat je de aanschafprijs niet apart op kan geven. Ik moet nu de prijs per eenheid opgeven in bitcoins voor coins waar geen euro paar voor is. Dus geeft hij op een gegeven moment de verkeerde aanschafprijs weer omdat de bitcoin van waarde veranderd is tov euro.

Naja tis niet anders :P
Cryptocompare gebruik ik en die geeft het veel duidelijker aan in mijn optiek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Krekatos schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:45:
[...]

Electrum wordt niet zomaar van je computer verwijderd wanneer zij zelf stoppen. Het enige wat gebeurt, is dat de ondersteuning stopt en dat zou in theorie kunnen betekenen dat er lekken bestaan die niet meer gedicht kunnen worden.

Het wachtwoord van je huidige Electrum wallet is de versleuteling, sommige wallets kunnen .bat files importeren. Het lijkt mij dat je hetzelfde wachtwoord kunt gebruiken (zelf nog niet geprobeerd).
Ja maar op 10j of 15j kan er veel veranderen.
Je kan electrum wss nog wel vinden als installatie maar is er nog een OSX of Windows zoals we het kennen ect. Dus het kan goed zijn dat er totaal andere programma's zijn. Hoe lees je die .dat nog uit.

En wat met die Ledgers die 10j tot 20j blijven liggen? Kan je die ook backuppen want als die niet meer wil werken na zovele jaren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 26-11 20:37
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:47:
[...]
En wat met die Ledgers die 10j tot 20j blijven liggen? Kan je die ook backuppen want als die niet meer wil werken na zovele jaren?
Bij het in gebruik nemen van de Ledger krijg je een reeks van 24 woorden te zien die je moet opschrijven (en daarna worden ter controle enkele woorden gevraagd door het apparaat). Met deze reeks woorden kun je op elk moment je wallet herstellen. Dit kan op een nieuw Ledger-apparaat, maar ook met een van de meerdere software-wallets, want de woordenreeks is onderdeel van een open standaard.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• geez
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13-09 06:03
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:47:
[...]

Ja maar op 10j of 15j kan er veel veranderen.
Je kan electrum wss nog wel vinden als installatie maar is er nog een OSX of Windows zoals we het kennen ect. Dus het kan goed zijn dat er totaal andere programma's zijn. Hoe lees je die .dat nog uit.

Die .dat is gewoon een file in JSON codering. Die is dus gewoon met een text editor uit te lezen. Ik weet niet wat voor encryptie ze gebruiken, maar dat is vast wel te repliceren.

Als je echt veilig wilt zijn, exporteer je de adressen + bijbehorende private keys unencrypted naar papier. Kun je altijd recoveren met arbitraire bitcoin software.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Axente schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:46:
[...]

Cryptocompare gebruik ik en die geeft het veel duidelijker aan in mijn optiek.
Oh dat is een website, ik zoek een app. Heb nu 1 website gevonden die precies doet wat ik verwacht en lekker simpel is (https://coin-folio.com/), maarja die heeft een update van 1 x per 2 uur :P Misschien toch maar bookmarken en die gebruiken, ben toch niet aan het snelhandelen en de "even kijken waar hij nu op staat" zal ook wel snel afzwakken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 26-11 12:09
Net heb ik nog wat ETH aangekocht via Litebit (want Kraken verificatie :X) maar ik zie nog niks verschijnen, half uurtje verder maar via https://etherscan.io zie ik ook niks verschijnen, zelfs niet dat het in gang is gezet.

Litebit is volgens mij ook rete druk, dus dat kan wel eens ff duren voordat ik daar reactie op moet krijgen.

Ik had verwacht dat de transactie al wel te zien zou zijn of komt ETH nu ook in de buurt qua wachttijden zoals BTC?

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

CasGas schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:02:
Net heb ik nog wat ETH aangekocht via Litebit (want Kraken verificatie :X) maar ik zie nog niks verschijnen, half uurtje verder maar via https://etherscan.io zie ik ook niks verschijnen, zelfs niet dat het in gang is gezet.

Litebit is volgens mij ook rete druk, dus dat kan wel eens ff duren voordat ik daar reactie op moet krijgen.

Ik had verwacht dat de transactie al wel te zien zou zijn of komt ETH nu ook in de buurt qua wachttijden zoals BTC?
:)) heb je al een IBAN verificatie gedaan? ga eens bij MIJN ORDERS kijken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Rannasha schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:50:
[...]

Bij het in gebruik nemen van de Ledger krijg je een reeks van 24 woorden te zien die je moet opschrijven (en daarna worden ter controle enkele woorden gevraagd door het apparaat). Met deze reeks woorden kun je op elk moment je wallet herstellen. Dit kan op een nieuw Ledger-apparaat, maar ook met een van de meerdere software-wallets, want de woordenreeks is onderdeel van een open standaard.
Dat klinkt interessant.
Dus heel die String van woorden bepaalt bijwijze van spreken jou unieke identiteit en dat is altijd te recoveren ook al ben je alles kwijt geraakt (buiten die String).

Werk je zelf met zo'n wallet? Of jij vertrouwt Poloniex :))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rannasha
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:07:
[...]
Dat klinkt interessant.
Dus heel die String van woorden bepaalt bijwijze van spreken jou unieke identiteit en dat is altijd te recoveren ook al ben je alles kwijt geraakt (buiten die String).
Ja. In principe zou je de boel een stuk compacter op kunnen slaan, maar door te werken met woorden in plaats van een enkele, lange alfanumerieke string, is het makkelijk voor mensen om de boel foutloos over te schrijven. Daarnaast zit er ingebouwde fout-tolerantie in het systeem. Zo zijn slechts de eerste paar letters van een woord bepalend, de rest is er enkel om het leesbaar te maken. Tevens zitten er ook controle-woorden in de reeks.
Werk je zelf met zo'n wallet? Of jij vertrouwt Poloniex :))
Ik gebruik Poloniex niet (heb dat enkel 3 jaar geleden een paar keer gedaan om wat onzincoins te dumpen die ik gemined had. Poloniex was toen ontzettend basic qua interface en functies, ik herkende het totaal niet terug toen ik het een paar maand geleden weer eens bezocht).

Verder heb ik gisteren een Ledger Nano S binnengekregen. Nu mijn crypto-bezit een redelijke waarde heeft, wordt het tijd om de opslag daarvan wat serieuzer te doen. Hiervoor had ik een desktop-wallet, een mobiele wallet (voor wisselgeld) en gingen mijn bitcoins vaak heen en weer tussen Kraken en Bitstamp. Dat laatste zal nog steeds gebeuren, maar daar heb ik niet al mijn coins voor nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fable
  • Niet online
Luuk schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:29:
[...]

LTC is vanaf medio juni verhandelbaar op Bitstamp, dat kan de prijs nog prima verder omhoog duwen. Net zoals het best waarschijnlijk is dat ETH nog wat stijgt als het straks op Huobi te verhandelen is.

Maar dan ben ik benieuwd, wanneer is een coin wel 'doorgebroken' volgens jou?
Als je naar de lange termijn grafiek kijkt van LTC dan ligt de basis net onder de 4 dollar. Deze basis wordt alleen doorbroken door een hype of goed nieuws en niet doordat de coin bijvoorbeeld toekomst heeft of dat deze waardevast zou kunnen zijn.
https://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd

Als je de grafiek van BTC pakt dan is er altijd groei geweest na de eerste echte hype en dump.
https://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusd

Als je die twee grafieken allebei op 3 dagen zet en dan vergelijkt zie ik niet echt potentie in LTC.

[Voor 11% gewijzigd door Fable op 30-05-2017 16:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Rannasha schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:13:
[...]

Ja. In principe zou je de boel een stuk compacter op kunnen slaan, maar door te werken met woorden in plaats van een enkele, lange alfanumerieke string, is het makkelijk voor mensen om de boel foutloos over te schrijven. Daarnaast zit er ingebouwde fout-tolerantie in het systeem. Zo zijn slechts de eerste paar letters van een woord bepalend, de rest is er enkel om het leesbaar te maken. Tevens zitten er ook controle-woorden in de reeks.

[...]

Ik gebruik Poloniex niet (heb dat enkel 3 jaar geleden een paar keer gedaan om wat onzincoins te dumpen die ik gemined had. Poloniex was toen ontzettend basic qua interface en functies, ik herkende het totaal niet terug toen ik het een paar maand geleden weer eens bezocht).

Verder heb ik gisteren een Ledger Nano S binnengekregen. Nu mijn crypto-bezit een redelijke waarde heeft, wordt het tijd om de opslag daarvan wat serieuzer te doen. Hiervoor had ik een desktop-wallet, een mobiele wallet (voor wisselgeld) en gingen mijn bitcoins vaak heen en weer tussen Kraken en Bitstamp. Dat laatste zal nog steeds gebeuren, maar daar heb ik niet al mijn coins voor nodig.
Schrijf je bevinden neer als je even met de Ledger gespeeld hebt.
Interessant.

Bitcoin(s) tussen kraken en Bitstamp? Wat doe je dan? Bitstamp was enkel nog XRP.
Kraken heeft wel enorm veel ter beschikking. Dus daar kan je wel veel altcoins kopen.

Trouwens een vraagje over kraken, want ik zit nog in 3 verificatie fases die maar niet cleared geraken. Heeft Kraken voor al die coins ook een wallet?
Ik zet mensen rondom mij aan tot het kopen van crypto's maar die wallets op computers zijn te omslachtig of ze hebben zelfs geen pc. Ik wil hun een site geven waar ze bijna alles kunnen kopen en bewaren. Niet dat dat veilig is maar het gaat over kleine bedragen. En dan kan Kraken wel een optie zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GuitarHero87
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 07:34
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:19:
[...]

Ik wil hun een site geven waar ze bijna alles kunnen kopen en bewaren. Niet dat dat veilig is maar het gaat over kleine bedragen. En dan kan Kraken wel een optie zijn.
Als ik dit lees, denk ik gelijk aan het Mintpal debacle. Ik weet niet om wat voor kleine bedragen het gaat, maar vrienden van mij hadden rond de 300 euro op Mintpal staan en dat was voor hen veel geld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 26-11 12:09
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:04:
[...]

:)) heb je al een IBAN verificatie gedaan? ga eens bij MIJN ORDERS kijken :)
3 weken terug al geverifieerd en de order is status afgerond

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019
Stratis echt een heerlijke investering gebleken

500 stuks gekocht voor 1,25 :)

HODLL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rannasha
multipasser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:19:
[...]
Bitcoin(s) tussen kraken en Bitstamp? Wat doe je dan?
Arbitrage. Tegenwoordig vrij weinig, maar ooit ging dat redelijk vlot.
Trouwens een vraagje over kraken, want ik zit nog in 3 verificatie fases die maar niet cleared geraken. Heeft Kraken voor al die coins ook een wallet?
Ik zet mensen rondom mij aan tot het kopen van crypto's maar die wallets op computers zijn te omslachtig of ze hebben zelfs geen pc. Ik wil hun een site geven waar ze bijna alles kunnen kopen en bewaren. Niet dat dat veilig is maar het gaat over kleine bedragen. En dan kan Kraken wel een optie zijn.
Je kunt in principe je coins voor langere tijd op een exchange bewaren. Maar dit wordt vaak afgeraden, omdat je de controle over de coins afstaat aan de exchange. Als de exchange besluit om er mee te stoppen en er vandoor te gaan met jouw coins, dan is er niet heel veel dat je kunt doen. En als de exchange de beveiliging niet goed op orde heeft en hackers gaan er met jouw coins vandoor, dan zit je ook met lege handen.

In de praktijk leert de ervaring dat de meeste exchanges redelijk werken. Van de grote Bitcoin/fiat-exchanges zijn alleen gebruikers van MtGox geld kwijt geraakt. Hoewel Bitfinex en Bitstamp beiden al eens BTC zijn kwijtgeraakt in een hack, hebben ze dit verlies uiteindelijk goedgemaakt naar hun gebruikers (Bitstamp deed dit meteen, omdat het verlies kleiner was dan de hoeveelheid eigen vermogen die ze hadden, bij Bitfinex duurde dit een stuk langer, die hebben in eerste instantie speciale schuld-tokens uitgegeven die verhandeld konden worden en recentelijk zijn deze allemaal teruggekocht).

Exchanges die enkel aan cryptocurrencies doen hebben een minder goede track record. Zowel MintPal als Cryptsy zijn een tijdje de absolute marktleider op altcoin-gebied geweest (zeg maar de positie die Poloniex nu heeft) en in beide gevallen is de eigenaar er met een deel van de coins vandoor gegaan, waardoor mensen met een saldo op die exchange geld kwijt zijn geraakt.

Even pragmatisch gesproken: Gaat het om kleine bedragen, dan is het geen probleem om deze bij een gerenomeerde exchange te laten staan (bv Kraken of Bitstamp). Ja, dit levert een extra risico op, maar dit risico is vrij klein en ook het in eigen beheer hebben is niet zonder risico. Heb je een groter bedrag aan cryptocurrencies, kijk dan naar mogelijkheden om deze zelf op te slaan. Een hardware-wallet kost een paar tientjes en is een zeer goede keuze.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crazyheinz

crazyheinz

To the extreme

Remco10 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:28:

HODLL
heb je nog zo heerlijke investeringen? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 26-11 19:43
Remco10 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:28:

HODLL
Haha ik heb er 20 >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Rannasha schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:29:
[...]
Even pragmatisch gesproken: Gaat het om kleine bedragen, dan is het geen probleem om deze bij een gerenomeerde exchange te laten staan (bv Kraken of Bitstamp). Ja, dit levert een extra risico op, maar dit risico is vrij klein en ook het in eigen beheer hebben is niet zonder risico. Heb je een groter bedrag aan cryptocurrencies, kijk dan naar mogelijkheden om deze zelf op te slaan. Een hardware-wallet kost een paar tientjes en is een zeer goede keuze.
het is dus wachten op de eerste decentrale exchange, crypto in eigen beheer in je wallet, maar toch de flexibiliteit om crypto's te verhandelen, lending, margin trading en buy en sell orders uit te zetten.

discogs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rvT
crazyheinz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:30:
[...]

heb je nog zo heerlijke investeringen? :)
Jawel. Gamecredits 500 voor 1,73 dollar p/s en Digibyte 50000 stuks voor 0,006352 dollar p/s.

Staat echter wel tegenover dat ik 5000 XEM aangeschaft heb voor 0,26 dollar p/s.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rvT
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met die Ethereum wallets? Ik begin mezelf nu toch wel zorgen te maken.

Ik heb 19 mei 5 Eth's gekocht voor 570euro bij Bitrush. Ik heb op dit moment nog steeds 0,00 Eth's in mijn wallet staan. Is er een bepaalde actie die je moet doen om Eth's te kunnen zien in een wallet of wat is hier voor nodig? Ik heb al contact gehad met Bitrush en die zeggen de Ether's echt verstuurd te hebben. Tevens klopt het adres die zij opgegeven hebben volledig met het adres wat in mijn wallet staat..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 26-11 20:23
Remco10 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:40:
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met die Ethereum wallets? Ik begin mezelf nu toch wel zorgen te maken.

Ik heb 19 mei 5 Eth's gekocht voor 570euro bij Bitrush. Ik heb op dit moment nog steeds 0,00 Eth's in mijn wallet staan. Is er een bepaalde actie die je moet doen om Eth's te kunnen zien in een wallet of wat is hier voor nodig? Ik heb al contact gehad met Bitrush en die zeggen de Ether's echt verstuurd te hebben. Tevens klopt het adres die zij opgegeven hebben volledig met het adres wat in mijn wallet staat..
Je ETH wallet is wel gesync? Welke wallet gebruik je precies en wat is jou ETH adres?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Remco10 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:40:

Toen ik ethers overgemaakt had via kraken naar mijn prive wallet kon ik op https://etherscan.io zien dat er een transactie aan de gang was.

kraken gaf aan dat er 150 confirmaties plaats moeten vinden voordat het definitief is volgens mij. Geen idee hoe lang dat normaal gesproken duurd was voor mij 20 minuten ofzo denk ik.

Dit zag er toen zo uit:

[Voor 13% gewijzigd door Ryan1981 op 30-05-2017 16:51]

Pagina: 1 ... 102 103 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee