Ach, die afleveringen, het hangt ervanaf, als ik even al mijn lease-auto's bekijk van de afgelopen jaren (inclusief voorlopers):
1. Skoda Fabia (voorloopauto van 2). Ik werd op een koude februaridag in de ochtend op kantoor (Rotterdam) gebracht door mijn ouders, auto zou in de middag komen. Het begon verschrikkelijk te sneeuwen die dag en de LM belde of het een dagje later kon. Ja dag! Afspraak is afspraak en ik had geen vervoer! Om 19:00 kwam er een vrachtwagentje met aanhanger. De beste man moest nog terug naar Leeuwarden daarna. Had wel medelijden met hem. Maarja...
2. Renault Megane. Helemaal zelf samengesteld, dus best "mijn auto". Voorkeursdealer was 11 euro goedkoper dus de auto zelf opgehaald in (ik meen) Almere. Had niks met die dealer te maken verder, had hem samengesteld met een verkoper in Spijkenisse, die vond het niet zo leuk maar kon het wel begrijpen.
3. Opel Corsa (voorloopauto van 4). Werd op het werk gebracht, net als 1
4. Volkswagen Polo. Ook helemaal zelf samengesteld, samen met een dealer uit de buurt. Eigen dealer opslag was ook vervallen inmiddels, dus ook daar laten bezorgen. Kreeg een mailtje toen hij binnen was (stond nog niet op kenteken) dus toen ook even wezen kijken. En bij het definitieve afhalen ook bloemetje enzo, best leuk!
5. Nieuwe werkgever, dus nieuwe auto, Renault Clio. Gloedje nieuw, maar niet zelf samengesteld. Heb ook niet zoveel met die auto, beetje een saaie zakenauto. Opgehaald op kantoor van mijn nieuwe WG op vrijdag voordat ik ging beginnen (maandag)
6. Ga in 2015 bij een andere WG starten, mag daar weer helemaal zelf uitzoeken, dus dat wordt weer een feestje

Kanshebbers zijn de Clio, 308 en Cactus.
Een auto die je toegewezen krijgt heb je nu eenmaal een stuk minder mee dan eentje die je helemaal zelf hebt samengesteld
[
Voor 12% gewijzigd door
FreakNL op 05-12-2014 13:39
]