Weet iemand waar je een losse FT800 kan krijgen? Ik heb helaas niks nodig van mouser of zo, daar zijn ze op voorraad. Kom wel veel winkels tegen die ze kant en klaar met LCD verkopen maar die zijn vaak 50+ euro of zelfs nog veel hoger. Ben erg benieuwd hoe de FT800 samen met AVR of andere 8bitter presteert.
Even wat anders, ben zoals sommige weten ben ik bezig met een 6502 emulator en stm32 M3, heb wat testen gedaan, maar de 6502 loopt maar net snel genoeg op de stm32 M3 @ 96Mhz, 6502 loopt op 1.4Mhz ongeveer, kan nog wel wat optimaliseren maar gek veel meer zit er niet in. Ik heb mijn STM32F429 M4 er maar bij gepakt, de is zeker snel zat, die kan 250MHz doen. Heb op dat bordje ook al een ZX specterim emulator gedraaid, kon die full screen renderen @ 320x240 op ili9341 TFT die op het stm32F429 discovery bordje zit.
Kwam ook Sega Master System emulator tegen voor de STM32F429
Ben helemaal into retro gaming, dacht laat ik eens kijken of game & watch games kan namaken op arduino met TFT, eerste testje niet geslaagd, gaat te traag. Moet het anders aanpakken, of overstappen op sneller uC met sneller SPI en DMA.
Maar wellicht is dit meer iets voor andere topic want dit is meer software aan worden dan hardware.
[
Voor 3% gewijzigd door
mad_max234 op 10-06-2015 10:57
]