Ik weet niet of je de LFR al wel eens gedaan hebt in WoD
Kaap:
compleet faceroll, puur bedoeld zodat casuals de content konden zien.
De belofte van blizzard klopt toch?
Als je het te makkelijk vind, dan ga je naar Normal. Dat is al lastiger, en je ziet meer van de content aangezien sommige bosses meer, en leukere abilities hebben.
Wat denk je dat GoT voor een gruwelijke poel van verderf zou zijn als er geen mods rond zouden lopen?
Zoals het League of Legends topic en vele andere plekken waar mods rondlopen en keer op keer wordt gezwaaid met de "laat het niet nog een keer gebeuren!" stok
Sorry, maar als je gewoon kijkt merk je dat 95% geen feedback is op het WoW EU forum, waarom zouden ze ook? Als je wat nuttigs post wordt het wel weg getrolled door de 4chan/9gag meme spammende kinders. Ik ben jaren lang (vanilla tot eind wotlk) daar zeer actief geweest, ook al keer benaderd voor dat MVP gebeuren, maar je merkt gewoon dat de community de fora verziekt.
Anywho!
vanavond voor het eerst normal Highmaul in:
http://eu.battle.net/wow/...20Dream/Krondorian/simple
geen slechte start imo, en dat alles met 0 gold uitgeven
Shield dropte bij de eerste dungeon van m'n vrouw.
Crafted zooi gemaakt door 3x level 100 te hebben die me BoE's kan feeden

Intricate Cloak was gift van een officer omdat ik een avondje lang raiders heb helpen gearen door heroics te tanken.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."